/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
Zoli 448747 2009. január 23. 20:50
Válasz erre
Őőőő, izééé, szóval, asszem nem kátting...
z
Zoli 448746 2009. január 23. 20:49
Válasz erre
ChevyG 448745 2009. január 23. 20:22
Válasz erre
doboztetőt tudsz mutatni? (és jó lenne az öszerkási útmutatóról is:))

jó halad!

én csiszolom a haulert:)
ChevyG 448744 2009. január 23. 20:21
Válasz erre
nekem egy nagyon gyárira kinéző autóra van szükségem:(
A fenéklemezzel nincs bajom

Zoli:
1976-os Caprise donornak?
ChevyG 448743 2009. január 23. 20:20
Válasz erre
Ha érdekel akkor ide várok egy ajánlatot:
ggbraun]mail.com
lalipapi 448742 2009. január 23. 20:19
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Kis haladás rendőrségi fronton.
lalipapi 448741 2009. január 23. 20:17
Válasz erre
Hali G!
Tegyél rá rendes low rider kerekeket! A tető ezeken eredetileg bőrözve volt úgy hogy szivacs volt alatta (attól ilyen "dagi")
A saját fenéklemez nem használható?
MICHELIN 448740 2009. január 23. 20:08
Válasz erre
Szia ha jól olvasom nem kellenek neked ezek a kerekek,ha így van én vevő lennék rá.
Zoli 448739 2009. január 23. 20:07
Válasz erre
Az egybeöntött futóművek pl lehetnének részletesebbek, de nem vészes így se. Viszont ennek legalább az ajtókárpitjai külön elemek. Amúgy tényleg jónak tűnik bontásra, csak az alja látszik olyannak, mint a régi 69-esek.
z
ChevyG 448738 2009. január 23. 19:54
Válasz erre
resizedDSCF2479
resizedDSCF2479
resizedDSCF2480
resizedDSCF2480
resizedDSCF2481
resizedDSCF2481

ezek elmaradtak
ChevyG 448737 2009. január 23. 19:53
Válasz erre
resizedDSCF2478
resizedDSCF2478

Ehez a készlethez csak ezek a görgők vannak. Nekem gyári v ahhoz közeli kellene. Van valakinek 5lete, hogy miből legyen donor?

Milyen anyagból volt a tető hátsó traktusa?
ChevyG 448736 2009. január 23. 19:51
Válasz erre
melyik részét érzed úgy, hogy nem elég részletes?
Zoli 448735 2009. január 23. 18:10
Válasz erre
Természetesen az igazi ugyanolyan lehet, de azért egy új makett lehetne részletesebb, mint egy 20 éves. Nemcsak a padló, hanem a futóművek és a kipufogók bontása is nagyon emlékeztet a 69-esekre. És az is lehet, hogy csak a feliratot faragták át, de különösebben szerintem nem lényeges. Ha gondolod, tegyél fel róla képet, de tényleg nincs nagy jelentősége a dolognak. A 69-es alja se olyan rossz, az egyszerűsítések ellenére elmegy.
z
ChevyG 448734 2009. január 23. 17:56
Válasz erre
szeva!

Jó hogy ugyanolyan, mert igazából is szerintem ugyanaz az. amúgy az alvázon ott terpeszkedik a "revell tm made in china 2008" felirat!

üdv!
Zoli 448733 2009. január 23. 17:42
Válasz erre
Szia Chevy!
Kösz a bemutatót! Valószínű tényleg új lehet a készlet, de csak a nagyja. Az egész alja nagyon olyan a rajzokon, mint a 69-es Mustang/Shelby változatoké, azok pedig már 20 évesek. De ettől még jó makett, én örülök neki.
z
kbx 448732 2009. január 23. 14:48
Válasz erre
Megnéztem gyorsan az AMT Shelby GT350 összerakásiát, hál istennek, tök más!
Viszont ez azért is jó, mert az eleje és a hátulja is külön elem, hátha niadják a Shelby verziót is... Az jó lenne!
vlevi 448731 2009. január 23. 14:01
Válasz erre
Akkor biztos nem AMT
lalipapi 448730 2009. január 23. 13:01
Válasz erre
Revel Snap. De ennek ellenére egy jól megcsinált makett. Kis finomításokkal akár szép is lehet:):)
vlevi 448729 2009. január 23. 12:52
Válasz erre
Ha megvan még otthon az AMT Mustangom összeállitási útmutatója, összehasonlitom vele.
ChevyG 448728 2009. január 23. 12:25
Válasz erre
kbx 448727 2009. január 23. 12:24
Válasz erre
Hát, remélem hogy új, de szerintem csak az AMT átvétele!:(
ChevyG 448726 2009. január 23. 12:19
Válasz erre
steve_mcqueen_photo_001
steve_mcqueen_photo_...

az öntés szerint 2008-as -> a film 40 éves évFORDulójára adta ki a Revell!

Rest in Peace McQueen!
ChevyG 448725 2009. január 23. 12:14
Válasz erre
resized_DSCF3787
resized_DSCF3787
resized_DSCF3790
resized_DSCF3790
resized_DSCF3803
resized_DSCF3803
resized_DSCF3804
resized_DSCF3804
resized_DSCF3805
resized_DSCF3805
resized_DSCF3806
resized_DSCF3806
resized_DSCF3807
resized_DSCF3807

közkívánatra
ChevyG 448724 2009. január 23. 12:12
Válasz erre
lalipapi 448723 2009. január 23. 10:54
Válasz erre
Valami ilyen lesz a vége:)
Valami ilyen lesz a...
1
1
2
2
3
3

Üdv!
Pár kép az új építésről:)
Kumancs 448722 2009. január 21. 23:16
Válasz erre
Igen igen. ennél egyszeübb nem kell.
novakgabor 448721 2009. január 21. 23:06
Válasz erre
AHA !
Úgy érted, hogy Te normál sodrott réz vezetéket szedsz szét elemi szálaira ! Értem már (ha jól értem). Köszi!
Kumancs 448720 2009. január 21. 23:01
Válasz erre
Hát ez amit használok nemegy eres. hanem sok van egy szigetelésben.
Kumancs 448719 2009. január 21. 22:58
Válasz erre
Ok. H07 KV.(h nulla 7 kv) Ebből van 1,5 és 2,5-ös.
Ugyan akkorák a szálak benne csak több lesz a 2,5-ösben.
Ha ennél pontosabban kell akor annak utánakell néznem katalogusban.
novakgabor 448718 2009. január 21. 22:55
Válasz erre
ignition 1 006
ignition 1 006
ignition 2 001

valahogy így fog mutatni a helyén
ignition 2 001

Hát pedig rághatnánk még ezt a dolgot kicsit, mert az nem derült ki számomra, hogy az elosztót ki hogyan oldja meg.
Mert nekem mindíg azzal az oldallal van problémám. Fúróm van 0,2mm-től tizedes léptékben 10mm-ig, ragasztóm kb 8-féle van itthon, türelmem már egyre kevesebb... :)
Viszont ma ezt a dolgot találtam ki:
készítettem réz lemezből kis elosztó fedeleket, amibe be fogom forrasztani a vezetéket, és a végén kompletten, festve teszem fel a helyére. A fedelek most 3-4mm között vannak, 0,4mm-es furatokkal, de egyenlőre csak zománcozott réz huzalom van bele, ha Kumancs, vagy valaki tud normális forrást szigetelt egyeres drótra, azt megköszönöm és inkább várok még vele.
Tibchi 448717 2009. január 21. 22:48
Válasz erre
Oké, az jó lenne, akkor tudnék többet venni :P
Kumancs 448716 2009. január 21. 21:53
Válasz erre
DSCN0434
DSCN0434
DSCN0435
DSCN0435

Üdv.
Nem kivánom tovább rágni a csontot mint muszály, de énismegosztom a módszert.
Előfurom 0,5-ös fúroval és a szálat előre meghajlitva pii ragasztóval ragasztom. a vastagságot illetően szerintem még 0,3 sincs talán amit használok. Utána festés. Nekem jobban teszenek ahotrodos merev vezetékek. sima vilanyász drót. Ha érdekel megkérdem hogy lehet kérni pontosan a boltban.
Tibchi 448715 2009. január 21. 21:32
Válasz erre
nem marad ilyen, de örültem, h a ragasztó megfogta, majd utána meg lesz hajlítva szépen, mert amikor ragasztottam, ment minden fele, és kicsavarodott a helyéről, azért hajligattam. Amúgy a tulaj kocka benzint tankolt, attól lett ilyen szögletes a kábel xD
szp 448714 2009. január 21. 19:25
Válasz erre
Üdv!Nem negatív kritikaként,csupán segítő szándékkal lenne egy észrevételem. a gyújtókábel nagyon merevnek tűnik.szerintem így olyan mint a formára hajlított réz fékcső.Kellene bele egy kis "esés",hogy mutatósabb legyen.A valós sem ilyen merev,főleg a nagy v8-as motoroké,amin a két leghosszabb akár 40cm is lehet.Tényleg csak segítő észrevétel.További jó munkát!
vlevi 448713 2009. január 21. 13:44
Válasz erre
A zselés pillanatragasztót én is csak javasolni tudom. Nem folyik szét, viszont fogpiszkálóval kicsit szét lehet kenni a felületen, ha szükséges. A nagyon apró alkatrészeket pedig a zselé állaga miatt "megtámasztja" addig, amig rendesen megköt.
Az ára tényleg nem vészes, talán pár ft-al kerül többe, mint a sima Loctite pillanatragasztó.
Kockabob 448712 2009. január 21. 12:29
Válasz erre
A hiroboy.com on a gyújtás kábel 0.3-as az aksi kábel pedig 0.48-as, de nem e miatt lesznek lidérces álmaim.:-)
novakgabor 448711 2009. január 21. 11:50
Válasz erre
Hát igen, Chevy-hez hasonlóan én is szeretem kiváltani a (...nem akarom magamat is lehülyézni) "makettezőknek" árult (átcsomagolt) kommersz árukat, mert az alább említett termék méteres árából vezeték boltban ötször annyit lehet venni.
Ezért kérdeztem hogy milyen átmérőt használtok, mert nekem is a 0,5mm-es átmérő tűnik jónak, a keleti gyártók meg 0,48mm-est ajánlanak gyújtásra, hát ezen a különbségen depressziós is leszek a végén 8-]
Kockabob 448710 2009. január 21. 11:19
Válasz erre
Szia
Nekem a loctite gel vált be ami szerintem nem is túl drága (kb 300 pénz)és nagyon jó minőség. Sokáig elég mert kevés kell belőle és az is nagyon jól adagolható, és tényleg pár pillanat és ragad. A kábelszigetelése sem mindegy hogy miből van, pontosan nem tudom milyen anyagokat használnak erre, de a telefonkábelben levőket még nem tudtam semmilyen ragasztóval rögzíteni mind elengedte, viszont a klaviatúra vagy az egér kábelében(respekt ChevyG)levőket kitűnően megfogja a gel is és a revell is plusz még hogy nagyon jól alakíthatók.
Tibchi 448709 2009. január 21. 09:19
Válasz erre
Hy!

Lalipapi elárult mindent. A kék kábel Lacitól van, épp mint a fúró, amivel kifúrtam a cuccokat. A fekete kábel a 2. próbálkozás. Volt egy hasonló kábelem (fülhallgató kábele, ami vastagságra jó volt - reálisnakmondható - de a belső átmérője már annyira nem.) Ezt, amit most használok egy tömérdek maradék cuccal együtt kaptam Talpi kamionos kollegától.

lalipapi 1es 2es pontját én másképp csináltam meg. Közben rájöttem, h a pill.ragasztó kezd beszáradni (kocsonyás anyag lett a ragasztóból másodperceken belül), pedig eddig jó volt (hát ócsó vót :D ). Sajna a pill.ragacs ahol nyomot hagyott, oda még csak hozzá értettem, és peppet több lett... Okulva a hibámból inkább a kábelt "mártogattam" a ragasztóba, és úgyment a helyére. Ez már sikeresebb volt. Rá kellett jönnöm arra is, h a revell ragasztó nem fogja meg ezt a kábeltm így a sapkán lévő kábeleket újra kell majd ragasztani.
Szerencsémre-szerencsétlenségemre, a fekete kábel elég puha, hajlékony, nem tartja magától a formáját, viszont a kék kábel elég merev ahhoz, hogy úgy maradjon.
Sebaj, egy darabig el fog tartani, a ragasztó megfolyást pedig lehet korrigálni (gondolom) úgy, h ne tűnjön fel.

Üdvözletem:

T
Levi 448708 2009. január 21. 08:49
Válasz erre
Sztevasztokl!

köszi a jo tanacsokat!
Tibchi az veletelenül marat ugy!
Gabi a potkeretket csak ugy pohenbol raktam fel,igen Lindberg nem valami jo készlet meggyült vele a bajom!

Üdv!
lalipapi 448707 2009. január 21. 08:24
Válasz erre
Hali fijug!

Akkor mondok pár általam sikerrel alkalmazott módszert:)
1. A pillragasztót egy kis alufoliára kell kinyomni
2. A ragasztót tűvel vagy fogpiszkálóval kenegetem
3. A kábel helyét előfúrom 0.4-es fúróval(Szűcs Lacinál van kicsi kézi fúró, barkácsboltban meg lehet kis fúrót kapni)
4. A gyertya pipát egy mérettel vastagabb drót szigeteléséből lehet csinálni.
5. A gyújtókábelt és még egy párféle drótot csövet is lehet kapni Lacinál
szucslaszlo67.tar.hu/

Na kb ennyi:):)

Üdv L
novakgabor 448706 2009. január 21. 08:15
Válasz erre
Hi !
Nekem tetszik, vagány kis masina lett belőle! Csak néhány észrevételem lenne hozzá: ha kicsit világosabb színre fújtad volna, jobban kihozná az alakját, illetve ezekhez a kerekekhez jobban is passzolt volna / hamár szivatod magad a gumikfeliratok festésével, esetleg próbáld meg máskor megcsiszolni a futófelületüket, főleg a hátsót ami sorjás / illetve az oldalán a pótkereket nem igazán értem, valahogy nem illik a képbe.
De kafa a fényezés is, az ülés is passzol. jó lett ! Amúgy milyen minőség ez a Lindberg ?
novakgabor 448705 2009. január 21. 07:58
Válasz erre
Tibchi !
Őszinte együttérző részvétem. Ugyanezzel szívtam tegnap én is, de úgy emléxem régebben mikor ilyet csináltam, mintha könnyebben ment volna... Most egy új vezetékkel próbálkoztam, hát az szívás volt. Én úgy gondolom, hogy leginkább a vezetéktől függ mit lehet kihozni belőle, hogy mennyire fogja a ragasztó, hogy megtartja-e az alakját hajlítás után stb... Úgy látom mintha Te erre a célra árult cuccot használnál, én azt még nem próbáltam, de úgy érzem eljött az ideje.
A Tiédnek mekkora az átmérője ? Ez rézdrót műanyag bevonattal ? Honnan és mennyiért szerezted ?
És nyugi, valaki talán elárulja NEKÜNK hogy is kell ezt ügyesen csinálni... :))
sziklakks 448704 2009. január 21. 00:57
Válasz erre
carshow14
carshow14

A legjobb G Lee rendszám.:D
Tibchi 448703 2009. január 21. 00:56
Válasz erre
P1013458

alap felállás (bárcsak így hagytam volna)
P1013458
P1013653

pepecs meló (ebből se lesz már a megszokottnál jobb munka)
P1013653
P1013654

pepecs 2 (a festék majd ápol és eltakar)
P1013654

pofás cucc (bár nekem ezek a kocsik nem jönnek be, illetve maga a stílus :P)
kérdés: a felnik belseje dirrekt lett fehér, vagy úgy maradt? :)

Továbbá minden elismerésem azoké, akik képesek órákat elszőtyögni a motor bekábelezésével. Korábban már csináltam hasonlót, de akkor "paraszt" módon csak összeregasztottam a gyújtáselosztót a kábellal. Most tovább próbáltam fejleszteni magam, és a tököm kivan az egésszel. 2 óra, 1 kábel, tömérdek idegeskedés, kifolyt ragasztó (pedig tűs), illetve a pillanatragasztó "ködösítő" hatása. Már gondolkoztam rajta, h hagyom a p*khm*ba az egészet. Íme pár kép:
Levi 448702 2009. január 20. 23:09
Válasz erre
2008_02130001
2008_02130001
2008_02130007
2008_02130007
2008_02130009
2008_02130009
2008_02130004
2008_02130004
2008_02130005
2008_02130005
2008_02130003
2008_02130003
2008_02130006
2008_02130006
2008_02130010
2008_02130010
2008_02130008
2008_02130008
2008_02130011
2008_02130011
2008_02130012
2008_02130012
2008_02130013
2008_02130013
2008_02130014
2008_02130014
2008_02130015
2008_02130015
2008_02130016
2008_02130016
2008_02130017
2008_02130017

Sziasztok!

Készletem én is vegre egy ujabbal!
Vannak rajta hibak pl meglogot a jobb oldali kilincsstb!
De várom a kritikat!

Üdv Levi!
sziklakks 448701 2009. január 20. 22:38
Válasz erre
Úgy ahogy gigi mondja..
én 2500,3000-rel szoktam befejezni,kevesebbet kell polírozni
gigi13 448700 2009. január 20. 22:34
Válasz erre
Nagyon szivesen!
spike428 448699 2009. január 20. 22:29
Válasz erre
Hali!
Köszi megpróbálom aztán remélem összejön, köszi még egyszer.
gigi13 448698 2009. január 20. 20:10
Válasz erre
Hali spike!
A lényege az,hogy 2000-es vízpapirral lemattitod (felcsiszolod) az egészet,amig a hiba el nem tünik.Utánna finom polirpasztával fényesre dörzsölöd. Adigg kell amig teljesen szép,átlátszó lessz.Azután letörlöd 1 száraz rongy darabbal, és kész.Mehet a helyére.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.