/ Fórumok /

Festés

Minden ami festés! Tippek, technika, minták, színek...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384.
Strom 153510 2005. szeptember 5. 20:31
Válasz erre
Sziasztok! Nem tudnátok segíteni abban, hogy a Su-30smk-305-ös verziója, ami most volt a Paris air show-n (és amin sajna nem voltam) milyen színekre van pingálva??? kezdek becsavarodni, már az összes szürkét kifújkáltam, de valahogy sehogy nem az igazi... vagy abban nem tudnátok segíteni, hogy hol van olyan festék, vagy festékátváltó táblázat, ahol a színek képei is ott vannak! És nem csak az üveg képe, amiből semmi nem látszik, hanem a szín paletta képe?
Itt Páris Air Show linkje: http://bourget05.free.fr/page_01.htm

Kösz.
Balu 153509 2005. augusztus 31. 20:42
Válasz erre
Szia Kalóz és többeik!

A mattok valóban jók ecsettel, de festékszóróval felhordva is kiváló, ha eltalálod a hígítási arányt. A Humbrol fehér tényleg nem a legjobb de a többivel én meg vagyok elégedve. A Tamiya akrillal még fújva is vannak gondok, nekem a favorit a Gunze és az MM.

Balu
Kalóz 153508 2005. augusztus 31. 19:14
Válasz erre
tray!

Természetesen neked is igazad van, mint írtam, ki mit szokott meg, ill. mire használja.
Egyébként eddig egyetlen vízzel hígítható festéket próbáltam ki (nem makettezésben!), egy ipari alapozót, ne tudd meg! Emiatt is ódzkodom az akryltől, plusz elég nagy vita van arról, hogy ecsetelhető-e vagy sem. Én a részemről maradok az enameleknél.
Mellesleg a"satin" Humbrolokkal sincs sok jó tapasztalatom, így nem csodálom, hogy a fehér rossz volt. A mattok viszont szerintem ecseteléshez nagyon jók (mint írtam, szórással nem foglalkozom, állítólag arra nem az igaziak).
tray 153507 2005. augusztus 31. 18:26
Válasz erre
Kalóz!

Én akril Humbrolt használtam, nem is sokat, talán ha öt színt. Mondjuk abban igazad van, hogy egy szín miatt nem kell egy egész márkát lehúzni, sorry. Egyébként a fehér, amivel annyit szenvedtem, "satin" volt.
Az akrilokról még annyit, hogy az a gond, ami a Tamiyámmal volt (ecsetelni nem nagyon lehet, ja és ecsettel a matt színek is fényesre száradnak), szóval az nem általános, semmiképpen sem az akril festékek sajátja. Lehet, hogy csak az alkohol hiányzott neki, mert én sima vízzel higítottam. Szóval, bátran ajánlom az akrilokat!
Kalóz 153506 2005. augusztus 31. 17:08
Válasz erre
Ki ajánlotta a Humbrolt?

Az az igazság, hogy mindenki arra a festékre esküszik, amit megszokott, mert pl. ahhoz jut hozzá a környéken a legkönnyebben (vagy egyáltalán), vagy azt engedi meg a pénztárcája, meg sorolhatnám.
A Humbrollal nekem elég jó tapasztalataim vannak, ami a matt változatait illeti. Jól festhetők, egyenletes felületet adnak, és viszonylag gyorsan száradnak. Mondom: viszonylag! Mert az enamel festékek nem a gyors száradásukról híresek, és természetesen a szaguk is más, mint az acrylnak. Mivel én nem használok szórópisztolyt, ezért költséges próbának tartanám az acrylt, hogy sikerül-e ecsettel vagy sem? tehát marad az enamel, és vagy Humbrol vagy Revell. Mármint a matt. Fényesben gyakorlatilag bármelyik zománcfesték megteszi, keverhetők, színezhetők stb. Emiatt Humbrol fényes festékem csak egyes ritka árnyalatokból van, a többit inkább keverem. A méretarány hatás, meg fakulás meg egyebek miatt a gyári színt amúgy is változtatni illik (meg kismennyiségű zománcfestékhez könnyen hozzájutok, nem kell literszámra vennem).
Ami a Humbrol fényes fehéret (de a mattot is!) illeti, valóban gyenge minőségű, nem takar, sárgul, mivel azonban repülőgépeknél ritkán és kevés kell belőle, ezért ez engem nem zavar.
AZ is igaz, hogy a Humbrolt nagyon jól fel kell keverni (nem rázni, mert ha leülepedett, az nem igazán eredményes), erre egy öntőcsonk darabot szoktam használni, amivel minden! irányban felkeverem a tégelyben lévő anyagot. A kavarón lévő anyagot ecsettel vissza lehet téríteni a tégelybe. Felrázni csak a hígításkor szoktam, ott eredményesebb, mint a kevergetés, meg gyorsabb is.
Egyébként a Humbrol is érzékeny arra, hogy hígítani a gyári hígítójával hígítsuk. Néhány tégelyem elég gyorsan bedöglött, amíg szint. hígítót használtam. Természetesen ecsetmosásra nem kell a méregdrága Humbrol thinner, oda megteszi a lakkbenzin, vagy szint. hígító is. Én egy kisebb-nagyobb üvegbe szoktam önteni hígítót (1-2 decit), abba belemosom az ecsetet, utána ronggyal kitörlöm a szőréből. Ha kell többször ismételve. És persze nem kell hagyni beleszáradni az ecsetbe. Persze ki lehet mosni nitohígítóban is, csak az még büdösebb. Az üveg legyen zárható, akkor nem lesz büdös a lakásban, mert nem párolog a levegőbe.
Szóval nekem ennyi bajom van a Humbrollal, ill. az enamel festékekkel, de megfelel. Mit mondjak, megszoktam.
tray 153505 2005. augusztus 31. 08:47
Válasz erre
Ki ajánlotta a Humbrolt? Engem is érdekelne, miért jó ez a márka egyesek szerint, mert szerintem nem az :(
Nekem az volt a bajom vele, hogy a kis tégelyeket nem lehetett normálisan felrázni, pedig az nagyon kell neki, mert a többi márkánál gyorsabban ülepszik le. Másrészt a fehér festéke valami nagyon sz*r, nehezen lehetett vele dolgozni, 4-5 réteg is kellett a fedéshez, és két hónap múltán már szépen sárgult a maketten.
Szóval, ezt én önnek nem ajánlom :)
Használd inkább a MM Akril festékeit. Nekem ez jött be. Tamiyával az a bajom, hogy ecsettel elég nehéz kétszer ugyanazt az árnyalatot eltalálni (talán higítástól függ?), inkább csak pisztollyal ajánlott.
Balu 153504 2005. augusztus 30. 22:50
Válasz erre
szia Lucky!

Szerintem a te gépedben lehet a hiba, nekem a 150Mb (mindenféle letöltés manager nélkül is) lent volt kb. 15 perc alatt.

Balu
Péter 153503 2005. augusztus 30. 22:19
Válasz erre
:-) Speciel elhanyagoltam. Kettes szinten. :-)
A letöltésekhez nem árt letöltésvezérlőt használni, főleg ilyen méretű ayagoknál. A DAP (download accelerator plus) például tudja folytatni a megszakadt letöltéseket is.
Így nem vész el a drága anyag félúton...
Kösz a segítséget a regisztrációval kapcsolatban, de asszem maradok a napi három anyagnál. Végigolvasni úgysem tudom 24 óra alatt a három könyvet...
Festeni sem lenne időm mellette.

Apropó: ma vettem először Humbrol festéket, eddig szinte csak Tamiya illetve egy-két darab MM festékem volt.
Nekem nagyon nehezen szárad (a Tamiya percek alatt száraz volt), roppant erős szaga van, nehezebb felnyitni a dobozt, és még az ecset is nehezebben mostató ki.
Mi lehet a titka mégis a humbrolnak, ami miatt sokan ezt ajánlják nekem?

Péter
Kalóz 153502 2005. augusztus 30. 20:51
Válasz erre
Péter!

Ugye milyen kár, hogy a suliban egyesek elhanyagolták a nyelvtanulást, ill. a fiatalabbaknak nem is tanították?

Egyébként a regisztráció megfelel a magyarnak, a nickneved és az emilcÍmet is latin betűkkel kell beírni. Meg el kell fogadni a feltételeket, azaz be kell pipázni a megfelelő négyszögbe. A hibaüzenet valszeg ennek hiányában jön be. A jelszót az emiledre küldik, szinte azonnal (mire átváltottam, már ott volt).

Lucky!

Nekem az ADSL-en elég gyors, és a könyvek zöme 21-40 mega között van. Egyszerre viszont csak két könyvet enged letölteni. És a hosszabb fájloknál nem érdemes másfelé elkalandozni, mert lefagyhat, és akkor akár napokig is várakozhatsz. Olyankor érdemes újraindítani a letöltést.
lucky 153501 2005. augusztus 30. 20:10
Válasz erre
Arról meg nem beszélve,hogy ha 3 nagyobb anyagot töltesz le olyan lassú,hogy alig fér bele a 24 órába:)
Azért nem kell megijedni,1,5 óra alatt lejön úgy 100 mega.
Péter 153500 2005. augusztus 30. 18:49
Válasz erre
Viszont elég a napi 3 letöltés... :-)
Péter 153499 2005. augusztus 30. 18:48
Válasz erre
Nekem a regisztráció sehogy sem akar menni.
Minden oroszul van, és valami hibaüzenet jön fel.
:-(

Péter
Kalóz 153498 2005. augusztus 30. 17:21
Válasz erre
Azt hiszem mindent leírtatok. Szerintem is ingyenes (legalább is a 15 letöltés/nap-ig) mert semmilyen bankszámla vagy bankkártya számot nem kért. Viszont istentelen hülye a jelszó, amit küldtek, ám nem találtam meg, hol lehet megváltoztatni. Igaz, ha naponta benézek, nemigazán lehet a 3 letöltést túllépni.
warbirds 153497 2005. augusztus 30. 11:02
Válasz erre
Ha viszont regisztrálsz, akkor 15-öt...:)
Bombraider 153496 2005. augusztus 30. 09:45
Válasz erre
Olyan szinten ingyenes, hogy regisztrálni sem kell:) Napi 3db cumót tudsz letölteni.

üdv:bomb
warbirds 153495 2005. augusztus 30. 08:06
Válasz erre
Kikka76 153494 2005. augusztus 30. 00:15
Válasz erre
Kalóz!

Kérdés: Betah -on regisztráció free?
Ha nem, akkor mennyi az annyi?
Péter 153493 2005. augusztus 29. 21:44
Válasz erre
Köszönöm! ez a betah nekem teljesen új!

Péter
lucky 153492 2005. augusztus 29. 20:17
Válasz erre
Kalóz!
Van pár anyag a journals-ban is,főleg vasutasok.Egyébként ez magyarázza a lefagyást...
Kalóz 153491 2005. augusztus 29. 17:46
Válasz erre
Manapság nemigen frissítik, de nagyon sok jó anyag van benne.
Korábban korlátlanul lehetett letölteni belőle, de egy pár napja lekorlátozta 3 letöltésre, regisztrált tagoknak 15-re. A repülős és a harcjármű részei nagyon jók, a hadihajók is, a Models-ben elég sok papírmakett anyaga tölthető le. Egyébként a többi részleg is használható, bár makettező szemszögből csak a History értékelhető ill. a Vehicle (járművek, főleg autók).
lucky 153490 2005. augusztus 29. 11:15
Válasz erre
Bomb!
THX!
Péter!
Winrar es Acrobat Reader kell hozzá,miver rar-ban vannak tömörítve,és többnyire pdf fájlok.A Total Commander 6.01 képes kezelni a rar kiterjesztést.
A bal oldali menüpontokra kattintva navigálsz.Javaslom a history-t.
Bombraider 153489 2005. augusztus 29. 11:08
Válasz erre
Péter 153488 2005. augusztus 29. 10:33
Válasz erre
Péter 153487 2005. augusztus 29. 10:28
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönet a sok segítségért!
Pillanatnyilag német gebirgsjager katonákat festenék, a tamiya 1942 caucasus dobozából.
Elindulok a "World War II Infantry in Colour Photographs" nyomon, mert sajnos az Osprey könyvek már nem nagyon kaphatóak. :-(
Még egyszer köszönöm a segítségeket.

Péter
lucky 153486 2005. augusztus 28. 19:06
Válasz erre
Péter!
A betah -on is van pár anyag az egyenruhákról:)
pilotka 153485 2005. augusztus 28. 17:28
Válasz erre
Péter! olvasd el az előzőt, tévből Balunak címeztem!
tray 153484 2005. augusztus 28. 17:27
Válasz erre
Rotation of Untitled1.jpg méret: 209.5 KB
Rotation of Untitled2.jpg méret: 271.2 KB
Szia Péter!

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Ha már Osprey, az említetten kívül a Warrior és az Elite sorozatban is vannak hasznos ábrák, ahogy a melléklet mutatja.

A festékkódokkal kapcsolatban meg asszem az Anyagok link mögött találsz táblázatot. Ne legyenek álmatlan éjszakáid amiatt, ha nem skerül az eredeti színeket reprodukálni! Ezek eredetileg is elég széles skálán mozogtak, a ruhák árnyalata is függött pl. a koszosságától, a kopottságától, meg hogy éppen melyik divízióban használták. Amúgy szerintem az sokkal fontosabb, hogy a dioráma színvilágába illeszkedjen.
pilotka 153483 2005. augusztus 28. 17:26
Válasz erre
Balu !!!
World War II Infantry in Colour Photographs.pdf -t letölthted innen: pilotka.myip.hu ,
Osprey könyv, de pdf állomány, acrobat reader kell hozzá, sok sikert! a festék átváltókban pedig bizhatsz!
Balu 153482 2005. augusztus 28. 16:40
Válasz erre
Szia Péter!

Az Osprey Men at Arms kiadványaiban vagy 200 db -ban találsz erre vonatkozólag színes fotókat.

Balu
Ottó 153481 2005. augusztus 28. 12:06
Válasz erre
Szia Péter!

Milyen egyenruhát szeretnél festeni?

Üdv: Ottó
Péter 153480 2005. augusztus 28. 12:01
Válasz erre
Szervusztok!

Ha valaki tud olyan honlapot, vagy bármilyen dokumentumot arról, hogy a II. vh.-s egyenruhákat milyen színekkel ajánlatos festeni, az kérem írja meg nekem.
Gondban vagyok, mert a dobozokon többnyire nem a legjobb színeket adják meg, az átváltó táblázatok pedig szintén nem tökéletesek... Színes képem pedig pláne nem sok van.

Köszönettel:
Péter
Kalóz 153479 2005. augusztus 14. 21:04
Válasz erre
A por ellen puhaszőrű ecset, aztán mosószeres langyos víz, szintén ecsettel. és hagyni rendesen megszáradni. A másfél év alatt még nem éghetett be a felületbe a por, így el kell tudd távolítani. A lakk módszer, ízlés és pénztárca kérdése.
kocka 153478 2005. augusztus 14. 11:11
Válasz erre
A WG-n lehet Valejjo festékeket venni 450Ft/db áron
Joe 153477 2005. július 11. 20:45
Válasz erre
Sziasztok!

Van két régi repülőm(tornado ecr, F5A) , vagy 1,5 éve csináltam, és nem lakkoztam le őket. leszeretném őket lakkozni, csak nem tudom hogy fogjak hozzá. mivel szedjem le a port a gépről hogy az ne sérüléjön, és mégse legyen ronda lakkozás után. és milyen lakkot érdemes venni?
köszi joe
Bombraider 153476 2005. július 3. 11:07
Válasz erre
Szia!
Akril lakk, és már fújtam is vele:) Acetonnal higítottam és bevált.

üdv:bomb
Kapitany 153475 2005. június 28. 23:15
Válasz erre
Hát leginkább attól függ, hogy milyen bázisú, akril vagy olaj :) Legjobb szerintem a Testors higító, ha olajos, akrilnak, a tamiya higító, vagy a sima 96%-os alkohol.
De ha többet elárulsz, akkor talán többet tudok segíteni :)
Samee 153474 2005. június 28. 17:49
Válasz erre
SEGÍTSÉG! HA valaki tud küldjön e-mailba magyar Bf-109-es festésmintát.
Köszi: Samee
Bombraider 153473 2005. június 17. 09:39
Válasz erre
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy van valakinek tapasztalata az új Testors félfényes lakkal? Ez most valami új cucc,tegnap vettem a MegaModellben. Szerintetek mivel higítsam?

üdv:bomb
Balu 153472 2005. május 18. 09:34
Válasz erre
Szia tray!

Próbáld ki a pigmentes (vagy pasztel krétás) koszolást, szerintem kevésbé körülményes és fixálni is sokkal könyebb (higítóval vagy terpentinnel).

Balu
tray 153471 2005. május 17. 23:47
Válasz erre
Csá Balu!

Kösz az ötletet, asszem következő makettemmel kipróbálom a Life Color lakkot. Vagy kiegészítem az MM festékeimet, hogy csak azt használjam.
Szóval nemrég kezdtem áttérni Tamiyáról MM-re. A most elkészült makettet MM festékkel festettem, erre ment koszolás, ami még régebbi Tamiya festékekkel történt. A végén MM matt lakkal akartam "fixálni", ill. egy védőréteget adni neki. Hát most olyan, mintha nem lett volna koszolva (na jó, azért annyira nem, de látványosan tisztább).
A figurák egyenruhája is Tamiya festékkel lett sötétszürkére festve, az meg sokkal világosabb lett lakkozás után.

Na mindegy, ma is tanultam valamit.
Balu 153470 2005. május 17. 19:56
Válasz erre
Szia Tray!

Az MM lakkok nagyon agresszívak ezt már én is tapasztaltam, ami bizonyos esetben jó, de általában nem... A másik hogy a Tamiya akrilok az egyik legkevésbé "ragaszkodó" festékek így valószínűleg az volt amit mondtál, hogy feloldotta és összemosta...
Másik kérdés, hogy az adott jármű "árnyalata" azért általában nem egyezik meg a felszedett kosszal így ha az egészet egy árnyalatra (pl fél fényesre) lakkozod az olyan lesz mintha a koszolás a jármű színének a része lenne. Ha csak magát a koszolást akartad fixálni az más kérdés.
Ha mindenképpen az MM-et használod akkor csak nagyon vékonyan vidd fel. Ajánlom a Life Color lakkokat nagyon jók!!!

Balu
tray 153469 2005. május 17. 17:42
Válasz erre
Sziasztok!

Kérdésem: lakkozni koszolás előtt vagy után illik?

Az a problémám, hogy a frankón bekoszolt modellemet most szórtam be matt lakkal, és úgy látszik, a koszoláshoz használt festéket elég szépen feloldotta a lakk. Eltűntek a finom átmenetek, néhol olyan, mintha nem is lett volna koszolva. Ez várható, vagy csak rossz a lakk+festék kombináció? Nektek volt már ilyen tapasztalatotok, hogy egyes festékek és lakkok nagyon nem szeretik egymást?

Ja, íme a tanulság: Tamiya akril festékhez ne használj Model Master olaj lakkot!
tray
Balu 153468 2005. május 15. 23:08
Válasz erre
Szia Chipmunk!

Festesz egy pici pöttyöt, majd hígítós ecsettel elmosod vékonyan egy csíkban. (Ezt addig csinálod amig elég jónak nem találod). Szintetikus festékkel szerintem könyebb mint akrillal, mert az nagyon gyorsan megszárad. Ne a maketten próbáld ki először, mert azért nem olyan könnyű!!
Vagy nagyon híg festékkel (kb. 15% festék 85% hígító) vékony csíkokat húzol, ahonnét folyt a rozsda ott többször csinálod, hogy sötétebb legyen.
Szerintem mielőtt csinálnád nézz meg egy két rozsdás felületet, sokat segít!
Ha nem érthető kérdezz!

Balu
Kalóz 153467 2005. május 15. 17:31
Válasz erre
Archy!
Köszi a rejtély feloldását. MNivel ismert, hogy műa. makett, nincs mit tovább találgatni, nekem továbbra is az a véleményem, hogy régi fa makettet próbál az illető "létrehozni". És ha így van, nagyon jól csinálja. Ha nem így van, akkor is klassz munka.
chipmunk 153466 2005. május 15. 14:51
Válasz erre
szia!

megfolyt rozsda levet szeretnék..
Balu 153465 2005. május 15. 01:38
Válasz erre
Szia Chipmunk!

Az attól függ hogy mit akarsz: rozsda filmet, megfolyt rozsda levet, csak egy pici pontot?

Balu
Archy 153464 2005. május 14. 16:52
Válasz erre
Kalóz!
A készítője nagyon ügyes, ugyanis ez egy 1:48-as műanyag, fröccsöntött Mustang, amely félkész állapotban van( a kész maketten mminden a helyén van), ráadásul az egyik szárny még pont fújás utáni, míg a másik már teljesen letisztázott panelezéssel látható. Semmi hókuszpókuszról, famakettrő, meg ilyesmikről nincs szó. Jópofának jópofa, de nem élethű.
Áron

UI. akit érdekel elküldhetem a cikket xennelve, a szöveg olaszul van, de a képek érdekesek.
chipmunk 153463 2005. május 14. 15:37
Válasz erre
Sziasztok!

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy hogyan kell élethű rózsdát festeni, pl. harckocsikra tankokra, lánctalpakra.
Milyen festékkel, eljárással?
Kalóz 153462 2005. május 12. 16:13
Válasz erre
Archy!

Megnézem mégegyszer, alaposan, tuti, hogy nem létező gépet ábrázol (azaz annak makettjét). Nincsenek kabinüvegek, Pitot-cső és légcsavar, ami pedig panelezésnek látszik, az a valóságban domborúra faragott (és antikolódott) felület a panelvonalak mentén. Egyre erősebb a meggyőződésem, hogy fából faragott makett, amit vagy hivatásszerűen használtak, vagy valakinek az alkotása. Mégegyszer leírom, szerintem tök jó, tetszik (és ha igaz, amit feltételezek, az ára sem piskóta. Vagy nagyon ügyes a készítője).
Archy 153461 2005. május 12. 12:09
Válasz erre
No, köszi mindenkinek. Szerintem is jól néz ki, de nem valósághű. Most megnyugodott a lelkem:)
Üdv: Áron
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384.