/ Fórumok /

Festés

Minden ami festés! Tippek, technika, minták, színek...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384.
Vadász 154684 2006. augusztus 25. 16:55
Válasz erre
p-47d-20-21.JPG méret: 84 KB
tégé!
A keréktárcsa maszkolásra azért használom a körzőt, mert az egyenetlen felület miatt többször kell kisérletezni az átmérővel.

Egyébként mostanában azzal szórakozok, hogy a matricalapot mintának használva a dekorboltban fújósablont vágatok. Kissé más a végeredmény mint matricában.

Vadász

Im az eredmény:
tégé 154683 2006. augusztus 25. 16:44
Válasz erre
Én speciel dekor stúdióban vágatok maszkoló köröket, gyűrűket, bármit amit kell. Ott azonnal megvárható és fillérekbe kerül, csak a méretet adom oda. Van egy speciális átlátszó világos kék maszkoló az nagyon jó mert makettező barát ragasztója van, nem bántja a festést!
tégé
Vadász 154682 2006. augusztus 25. 16:09
Válasz erre
x!
Nagyon szépek a kerekeid.
Mivel nekem soha sem sikerült ilyen szépen, kénytelen voltam kitalálni a maszkolós megoldást.

Jelenleg az Eduard és a Montex is ehhez a módszerhez gyártja a saját sablonjait.

Szerintem gyorsabb is a fújás, és még az az előnye ismegvan, hogy a keréktárcsa koszolása (befojatása), matt lakkozása után tudom megfújni a gumit.

Vadász
xcraft 154681 2006. augusztus 25. 14:45
Válasz erre
Hello Muzzy!
Én meg soha nem próbáltam festékszóróval, mert annyira körülményesnek gondoltam.
Mostmár kipróbálom. Egyébként valószínűleg tényleg a koszolás ront az összképen.
X.
Muzzy 154680 2006. augusztus 25. 14:40
Válasz erre
Szia XCRAFT!
Nekem nagyon tetszenek a kerekeid, nekem ecsettel sosem sikerült ilyen szépet festenem, ezért használom a festékszórót.
Muzzy
Zoli 154679 2006. augusztus 25. 14:22
Válasz erre
Én tökfehér kerekekre emlékszek, és csak néhol van a kerekeken rozsda- vagy olajfolyás. De inkább megnéztem a könyveim, hogy ne csak hülyeségeket írjak. Szóval a felnik szinte teljesen fehérek a képeken, egyedül a főfutók kerekeinek belső fele koszosabb, gondolom a fékek miatt. De azokon is csak a mélyedésekben van egybefüggő, feketés kosz. Szerintem csináld úgy, hogy kis festéket raksz a lakkba és azzal kened át a felniket, hogy csak halványan látszódjon valami kosz!
Az új gépek néha tényleg piszkosabbak, mint a régiek, ezen nem is lepődök meg. Gondolom csak a közönségnek takarítják le azokat, tesztelés közben biztos nem, meg össze-vissza vannak javítgatva, foldozgatva, szóval előfordulhat.
z
xcraft 154678 2006. augusztus 25. 14:07
Válasz erre
Szia Zoli!

Köszi, nekem sem tetszik 100%-ig. Élőben valóban kisebb és nem észrevehető, lehet, hogy újracsinálom. Ha viszont teljesen fehér, akkor egyrészt nem plasztikus, másrészt az igazin nem szokott patyolattiszta lenni, kivéve pld a bemutatógépek.
Láttam az amcsik új üdvöskéjéről, az X-35 próbáiról bemutatott filmet. Olyan olajfolyások voltak rajta, mint a régi kétfedelűeken! (Az X-35 ön megemelték a hidraulikanyomást, ez sorozatos problémákhoz vezetett a tesztek elején.)
X
Zoli 154677 2006. augusztus 25. 13:52
Válasz erre
Szia Xcraft!
Már tegnap is feltűnt, hogy kicsit cakkos néhol a kerekek széle, de inkább nem akartam belekötni, mert élőben biztos nem nagyon látszik. Egyébként én is ecsettel festem és megoldható a dolog, szerintem felesleges maszkolni. Viszont ami kevésbé tetszett, a koszolás. Szerintem jobb tisztán hagyni a felnit, mert koszolva szinte az egész szürke, kicsit túlzásnak tartom. A gumik koszolása tetszett, bár a lakk után már nem sok látszott belőle sajnos.
z
Kalóz 154676 2006. augusztus 25. 13:44
Válasz erre
Én a Humbrol hígítóval használom. Van belőle kétféle, lehet az egyiket nem szereti :)
Az enyém nem tudom melyik, majd este megnézem otthon.
Üdv: Kalóz
xcraft 154675 2006. augusztus 25. 13:38
Válasz erre
P1020735.JPG méret: 16.5 KB
P1020736.JPG méret: 53.5 KB
P1020740.JPG méret: 46.7 KB
P1020741.JPG méret: 52.1 KB
P1020742.JPG méret: 47.1 KB
P1020743.JPG méret: 87 KB
P1020745.JPG méret: 69.5 KB
P1020746.JPG méret: 42.4 KB
P1020749.JPG méret: 54.1 KB
P1020752.JPG méret: 57 KB
Sziasztok!

Tegnap este a kerékagyak festéséről volt egy pár bejegyzés a "mi készül éppen" -ben.
Remek ötleteket kaptam a felnik kitakarásos festéséhez, mivel én ezeket mind a mai napig, -az ott leírt módszerrel-, ecsettel festem.
Az ide felrakott kerékagyak mindegyike kézzel festett, és nem cakkos a széle. Ráadásul a makrofotózás miatt a hibák jobban látszanak, az eredeti sokkal kisebb méretein ezek méginkább eltűnnek.
A kérdés, hogy kell-e, szükséges-e mindíg a szórópisztolyt alkalmazni, ami nagyon szép felületet ad, de ez esetben a hgyományos ecsetelés versenyképes vele?

Vadász, Muzzy!
Ha esetleg olvassátok ezt, kíváncsi vagyok a véleményetekre, (mindenki máséra is) látványosan gyengébbek-e az itt látottak a szórt felületnél? Nem a belefektetett munka mennyisége, csupán a végeredmény figyelembevételével. Őszintén, kritikus szemmel nézve!
Köszi.
X.
stug 154674 2006. augusztus 24. 22:15
Válasz erre
Püsi 154673 2006. augusztus 24. 21:42
Válasz erre
Fiuk,
Használta valaki a Rewell Airbrush festékeit?

Laci
xcraft 154672 2006. augusztus 24. 21:39
Válasz erre
Sokáig használtam lakkbenzinnnel, tökéletes volt, de már ki nem állhatom a lakkbenzinszagot. Most Revell hígítóval hígítom, mindennél jobb hozzá. A Humbrolt Revellel kell hígítani, ez az európai együttműködés.
X.
stug 154671 2006. augusztus 24. 21:35
Válasz erre
a humbrol matt lakkot mivel lehet hígitani? a fémdobozosra gondolok. nekem összeugrik a gyári hígítóra is.
xcraft 154670 2006. augusztus 24. 20:20
Válasz erre
Kalóz!
Ez Így van, én is csodálkoztam, mikor erről a lakkról írt Magó Károly, de ott vannak a képek az újságban, és gyönyörű az a MiG 19. Azt írja, hogy a nitro alap ellenére nem mar meg semmit.
Természetesen bármilyen új, ismeretlen vegyi anyagot célszerű nem a maketten kipróbálni.
X.
Kalóz 154669 2006. augusztus 24. 20:00
Válasz erre
xcraft!
A nitro alapú festékekkel, lakkokkal vigyázni kell! Az oldószerük miatt megmarják a sztirolt, sőt még bizonyos alapozó ill. tömítő anyagokat is! Tavaly jártam úgy autóval, hogy a nitro alapú késtapaszt ugyan nem oldotta fel, de tökéletesen beszívódott abba, így fehér foltok keletkeztek a piros festéken. Szóval mielőtt élesben kipróbálja valaki a makettjén, előtte mindenképpen próba, ha nem akar megőrülni az eredménytől.
Kalóz
tégé 154667 2006. augusztus 24. 17:01
Válasz erre
xcraft!
Köszönöm a választ, a Gloss Cote-tal már jártam így azóta nem is használom! Akryl-ra javaslat?
tégé
Pisti 154666 2006. augusztus 24. 15:45
Válasz erre
Köszi. Tudsz nekem egy budapesti boltot ajánlani ahol kapható. Netten keresgéltem de nem találtam olyan boltot ahol árulják.
xcraft 154665 2006. augusztus 24. 15:05
Válasz erre
Szia tégé!
Az enamel lakkok idővel sárgulnak, mindegyik. Kivétel: valamelyik 2006-os Aranysas-ban
utánközölték Magó Károly Pro Modellben is megjelent MiG 19 cikkét, ebben említ egy nitro alapú autólakkot, ami nem sárgul meg. A nevére nem emlékszem, két komponenses. A Humbrolnak van ugyan lakkja amire azt írták nem sárgul (yellowing effect) ez a szögletes üvegű Gloss Cote, Satin Cote, Matt Cote sorozat, de azért ez sem teljesen igaz, bár nagyon kis mértékű a jelenség. Viszont nem szárad meg!! Évek múlva is enyhén ragad, nem zavaróan, nem szedi össze a port, de ha kézbeveszed a makettet érzed.
Lehetőleg használj a legkülső felületre akrylt. A sötét színű maketteknél nem zavaró az enamelek sárgulása, fehéret, világoskéket, általában a világosakat jobb akryllal lekenni, szórni.
X.
tégé 154664 2006. augusztus 24. 14:42
Válasz erre
Sziasztok!
Ha már a lakkoknál tartunk... Kinek mi a tapasztalata, melyik legjobb enamel fényes lakk amelyik nem sárgul?
tégé
xcraft 154663 2006. augusztus 24. 12:18
Válasz erre
Sziasztok!

A lakkokkal kapcsolatban: Csak fényeset és mattot veszek, mind akrilból, mind enamel-ből, ezek úgy is kellenek mindíg, ha félfényes kell kikeverem a kettőből, és akkor olyan amilyent szeretnék. (vagy amilyenre sikerült..)
Most dolgozom a "mi készül"-be a következőn, pont a matt akril lakk fehéredése is lesz benne, késő délutánra megvan.
X.
Akos 154662 2006. augusztus 24. 11:30
Válasz erre
ModelMasternek is van félfényes lakkja. De egyenletes szép eredményt csak fújással ad.
Kalóz 154661 2006. augusztus 24. 11:24
Válasz erre
Hát nekem az az eredmény jött ki. Persze lehet, hogy csak pechem volt, de ha tudsz, vegyél inkább más gyártmányt.
vass17 154660 2006. augusztus 24. 11:23
Válasz erre
szóval akkor nem éri meg megvenni, mert ugyanolyan mint a fényes???

vass17
Kalóz 154659 2006. augusztus 24. 11:20
Válasz erre
Igen, a Humbrolnak van selyemmatt (satin) lakkja. Sajnos, nekem is van belőle :(((
Hiába keverem, rázom, akár órákig is, amikor lefestem vele a felületet, csillog, mint a tücsök feneke! Még nem tudtam rájönni, miért?
Kalóz
vass17 154658 2006. augusztus 24. 10:51
Válasz erre
Solo 154657 2006. augusztus 24. 10:23
Válasz erre
Hi.

Humbrolnak van asszem. 135-ös a száma ha minden igaz.
vass17 154656 2006. augusztus 24. 09:43
Válasz erre
Üdv!

Nem tudjátok véletlenül, melyik gyártó csinál selyem-matt lakkot?
A revellt már néztem, de valószínűleg nem csinál, mert nem láttam...
Akos 154655 2006. augusztus 24. 09:39
Válasz erre
Én a győri MegaModellbe szoktam járni, itt minden szín van mindig akrilból és enamelből is.
Ha a pesti is tartja ezt a választékot, akkor oda érdemes menni.
Hozé 154654 2006. augusztus 24. 09:05
Válasz erre
Sziasztok!

Testors festékért melyik boltba érdemes menni Pesten? Magyarul hol a legnagyobb a választék?
Z63 154653 2006. augusztus 24. 08:57
Válasz erre
Pisti!
Amint,már százszor tanácsoltam évek óta a fórumokon,nekem a Mr.Retarder használatával soha többé nem lett fehér foltos az akril! A Gunze gyártja, itt-ott kapható próbáld meg!Egy töltéshez a pisztolyba 2-3 csepp kell!Ami a fakítást illeti, minden matt lakk fakít és világosítja a színeket! A fényes lakk mélyít,sötétít.Ezt mindig vedd figyelembe és használd tudatosan! Nagyon jó technikát alakíthatsz ki akár csak ezekkel a tulajdoságokkal! Jó munkát!
Üdv!
Apaka 154652 2006. augusztus 24. 08:35
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
A Revell matt akril nekem nem lett fehér pöttyös, de nekem is fakította a szineket. Nem bántam, mert kicsit viseltesebb lett a gép tőle. :) Lehet, hogy ez a normális, bele kell számolni a festésbe?
Ha már itt tartunk, nem tudja valaki, hogy kis hazánkban, netalán pesten, hol lehet Revell akrilt nagyobb választékban találni? Igaz még 100 év mire kifogyok az enamelből ...

Apaka
Kalóz 154651 2006. augusztus 23. 17:27
Válasz erre
Pisti!
Nemrégen volt valamelyik makettező oldalon, hogy a lakk nem megfelelő hígítása (ha jól emléxem, túlhígítása) esetén fehér pöttyök maradnak a felületen. Talán próbáld meg sűrűbbel.

Kalóz
SSgt_Chris 154650 2006. augusztus 23. 17:06
Válasz erre
Pz00b.jpg méret: 104.2 KB
Hali! Meg tudná valaki adni FS vagy RAL kód szerint a PzIV-esek sárga-zöld-barnásbordó színkombinációjú festésminta színeit? De jó lesz Humbrol vagy ModelMaster kód szerint is... Mondjuk ilyesmire gondolok, mint a képen.
Köszi előre is... :-D

Chris
pilotka 154649 2006. augusztus 23. 15:54
Válasz erre
Pisti!

Írj le minden adatot: milyen pisztoly, mekkora fúvóka, mekkora a nyomás, mivel hígítottad?
-Ezek hiányában nem tudok, -dunk segíteni...
Pisti 154648 2006. augusztus 23. 15:49
Válasz erre
Nem boldogulok a Revell matt akril lakjával, akárhogy hígítom fehér pöttyök lesznek sáradás után és nagyon fakítja a színeket.
Van valakinek ezzel a lakkal tapasztalata? Szórópisztolyhoz milyen arányban hígítsam? Vízzel vagy mással hígítsam?
Apaka 154647 2006. augusztus 20. 19:39
Válasz erre
xcraft!
Stimm. Én pl. feketét és metál feketét kiválóan tudtam fújni, de a fehéret egyáltalán nem. (a feketéket is csak nagy kaliberrel) :)
xcraft 154646 2006. augusztus 20. 18:33
Válasz erre
SSgt Chris!

Én ezüst színűt vettem, nem találtam jónak, nehezen bírtam fújni, ecsetelésre sem találtam alkalmasnak, nem takart rendesen, már ki is dobtam, próbáld ki mielőtt használod a maketten! Brico Store-ban vettem, ott volt kifestet színminta, de átszámolni FS-re RAL-ra, vagy RLM-re, nem tudom hogy lehetne.
X.
SSgt_Chris 154645 2006. augusztus 20. 18:04
Válasz erre
Üdv! Találkozott már valaki a DEKA gyártmányú akrilfestékkel? Leginkább az érdekelne, hogy melyik kódszám felel meg a német páncélosokon alkalmazott sárgának. Mert ilyesmi áll rajta, hogy fényes fehér:10-92, Umbra: 12-83.
Eddig ez a kettő szín van, de a PzIV-est nem akarom hasraütésszerűen kiválasztott színre megfesteni...
ChevyG 154644 2006. augusztus 19. 09:52
Válasz erre
sokat gyakorolj! ne a maetten kisérletezz!

nekem van 4 gépem amin csak gyakorlok. 1ik se apróság tehát van felület bőven!
Kalóz 154643 2006. augusztus 18. 17:49
Válasz erre
Gábor!
Két eset lehetséges:
1. A festék túl sűrű és hamar beleragad a fúvókába.
2. A tű útja nagyon szűkre van szabva, így nem nyit ki rendesen. Esetleg valamiért a tű elgörbült, és azért nem mozog, ahogy kell. Ez új pisztolynál elég ritka, de ez sem zárható ki. Esetleg egy korábbi próba alkalmával maradt festék a pisztolyban és amiatt akad, de mint írtad, most próbáltad ki először, ezért ennek is pici a valószínűsége.

Hogy milyen messzire tartsd a pisztolyt a makettől? Ez sok mindentől függ, egy darab lemezen (mindegy milyen anyag) próbáld ki, mikor lesz a legjobb a felület!

Üdv: Kalóz
Gábor 154642 2006. augusztus 18. 16:51
Válasz erre
próba
Gábor 154641 2006. augusztus 18. 16:51
Válasz erre
ma próbáltam ki először a szórópisztolyt ( még kezdő vagyok) és lenne két problémám:

1.) A pisztoly néha akkor fest amikor ő akar, nyomom a gombot nagynehezen el kezd festeni , ha pedig mondjuk 10 mpvel később megint festeni akarok akkor már nem. Ez mitől van?
2.)milyen távol tartsam a makaettől a pisztolyt?
SzaTi 154639 2006. augusztus 16. 20:43
Válasz erre
Matt Fekete..JPG méret: 281.2 KB
Sziasztok!

Elfogyott a matt fekete festékem, és a lakóhelyemen makett festéket beszerezni lehetetlen. Ezért bementem a háztartási boltba, és a képen látható feketét vásároltam. Merem ajánlani makettek festéséhez, teljesen jó. Szépen terül, és a felület szép sima, egyenletes lesz. Persze nem a dobozból fújtam. Kivettem belőle és kis lakkbenzines hígítás után, szórópisztollyal hordtam a felületre.

SzaTi
Kalóz 154638 2006. augusztus 16. 18:51
Válasz erre
hellodebil!

A túlzottan kicsi alkatrészeket (lövegcső, csörlő, hotgony stb.) sztem nem érdemes alapozni, az utólagos javítgatás meg ilyen esetekben kifejezetten randa!
Kalóz
hellodebil 154637 2006. augusztus 16. 17:26
Válasz erre
Hello!
Tanácsot szeretnék kérni... mivel azt ajánlották hogy a makett minden elemét fújjam le alapozóval, (1:350 Musashi), most h túl vagyok a fő elemek festésén, újra alapozni kéne egész apró dolgok tengerét. Nos az jutott eszembe, hogy mi lenne, ha az öntőkereteken fújnám le, igy sokkal egyszerűbbnek tűnik, és csak ezután vágnám le a darabokat, ill. csiszolnám meg, és ahol szükséges mégegyszer lefújom alapozóval. Ezután festeném le egyenként, de az alapozást szerintetek igy is lehetne kivitelezni?
hellodebil 154636 2006. augusztus 14. 15:22
Válasz erre
Hello, van pár MM festékem, ami parlagon hever, konkrétan: 2061,1593-2db,2082-2db,2082 és Tamiya akrilok: xf-24-2db, xf-25,ill van még MM 1705-ös, nah 90%-uk max fel lett bontva, 1-2ből hiányzik kevés, de semmi átverés nincs a dologban, csak azért adnám el, ha vkit érdekelne, mert ezeket nem fogom használni, vagy mire szóba jöhetnének, nem akarom őket kidobni beszáradtan, kb 1-2 hónapja vannak nálam. Hajókhoz való szinek, pirosak és kül. szürkék. Ha vkit érdekel irjon!
Fodi 154634 2006. augusztus 12. 11:22
Válasz erre
Kipróbáltam a teccsó lefolyótisztítót egy 15 éves, háromszor átfestett KP Po-2 maketten. Mindent lehozott, kivéve a legelső Humbrol 65 réteget... :) Még áztatom pár napig, aztán meglátjuk.
sgjsfdbgjsfoa 154633 2006. augusztus 12. 10:52
Válasz erre
Köszi!
Fodi 154632 2006. augusztus 12. 08:39
Válasz erre
Megtisztelhetnéd a fórumozókat egy normális nicknévvel is...
Fodi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384.