/ Fórumok /

Festés

Minden ami festés! Tippek, technika, minták, színek...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384.
Zag 155590 2007. január 4. 09:02
Válasz erre
Sziasztok!

Folytattam küzdelmem az S600-assal, és a teljesen elrontott festést 1500-as vízpapírral lecsiszoltam (nem teljesen, hogy azért maradjon valami alapréteg), majd átcsiszoltam még 2000-essel is és ráfújtam egy vékony réteg Gun Metal-t, 1:3 arányban higítva. Szép is lett, csak maradt pár hajszálvékony karc a fényezés alatt, ami most, hogy ráment egy metálszín, eléggé látszik. Ezzel mit tudnék kezdeni ebben a fázisban?

Zag
xcraft 155589 2007. január 3. 20:47
Válasz erre
P1060089.JPG méret: 62.6 KB
Ugyanaz a kék, balra az eredeti, jobbra az akril autólakkal kezelt árnyalat.
Autoblinda 155588 2007. január 2. 16:38
Válasz erre
ja raktam már azóta rá egy pár olajfoltot. Több már a rozsda rajta, és porosabb. Még mit lehet csinálni?(többször átmostam már)
tray 155587 2007. január 2. 16:26
Válasz erre
Jó lesz az alapszín, de most még nagyon egyszínű az egész. Gondolom lesz még rajta 1-2 más színű részlet, meg 1-2 matrica, azok biztos fel fogják dobni :D
Van egy 2. VH-s német kerekes harcjárműves fórumtéma (igaz ez olasz, de az már majdnem német), oda is berakhatod ha elkészül!
Autoblinda 155586 2007. január 2. 15:15
Válasz erre
LPIC0032.JPG méret: 201 KB
LPIC0033.JPG méret: 194.7 KB
LPIC0034.JPG méret: 198.4 KB
LPIC0035.JPG méret: 197 KB
LPIC0064.JPG méret: 193.4 KB
LPIC0065.JPG méret: 200.1 KB
LPIC0067.JPG méret: 196.1 KB
Autoblinda AB41 Italeri
Autoblinda 155585 2007. január 2. 15:00
Válasz erre
Kösz a segítséget boriszjelszint. Én is így gondolkodtam, csak az Italeri Autoblinda AB41-ét sivatagi színre fújtam(Modellmaster Italian Sand) majd paneleztem sötétebb barnával majd a fakultságot ábrázolva művészolaj festékkel kis ppontokat raktam okkerből fehérből és égetett sziennából a páncélos felületére ezt laposecsettel elegyengettem (jól felhigítva) és ezután megpróbáltam a karcolásokat először az alap Italian Sand-al csinálni. Nem lett valami jó...Úgyhogy fogtam egy 3as laposecsetet és egyszerűen egy sötétbarnával a koptatandó felületeket szárazecseteltem. Még azért azt is megemlítem hogy előtte a nagy felületeket fogkefével (higitós) meg"keféltem" így egy kicsit azok fel lettek fényezve...Még nincs kész a jármű, de egy pár képet felrakok és aki akarja írja meg a véleményét!
Stefan 155584 2007. január 2. 14:46
Válasz erre
Próbáld meg a Csörömpösöktől megkérdezni, hátha nem olvassa mindegyikük külön ezt a festés topikot is! Ha ők nem tudják, hogyan kell bekoszolni valamit, akkor senki sem... :)
xcraft 155583 2007. január 2. 14:43
Válasz erre
Ebből látszik, hogy ahányan, annyiféleképpen. Próbáld ki, de szerintem maximum az igazi autólakkon működik, ez sokkal ellenállób, keményebb felületű.
matt 155582 2007. január 2. 14:43
Válasz erre
az lehet hogy könnyen megy de nem tudom hogy hogyan?
Zag 155581 2007. január 2. 14:40
Válasz erre
Pedig pont ezt a tippet kaptam arra, hogy minél csillogóbb legyen a felület a legvégén. :) Bár könnyen lehet, hogy elég a lakkozás után polírpasztával átkenni.
xcraft 155580 2007. január 2. 14:30
Válasz erre
A 4.pont polírpapiros csiszolását kihagynám, minden esély megvan, hogy megsértse a festést is, éleknél, kiálló részeknél garantált, még a 2000-is.
Zag 155579 2007. január 2. 14:27
Válasz erre
A 2312-re esetleg valakinek ötlet, tapasztalat, javaslat? :)
Zebi 155578 2007. január 2. 14:13
Válasz erre
Az összesározás könnyen megy, csak soha nem akarja senki se lemosni :-)
matt 155576 2007. január 2. 13:59
Válasz erre
sziasztok olyan kérdésem van hogy hogyan lehet összesározni egy autót? ha valaki tud segíteni legyszi az e-mailomre írjatok!! elöre is köszi
xcraft 155575 2007. január 2. 13:56
Válasz erre
Makettlakban szinte kizárólag a Model Master akrilokat használom, hogy ez mennyire polírozható, nem próbáltam, nem tudom.
Pisti 155574 2007. január 2. 13:15
Válasz erre
Köszi.
Esetleg tudsz ajánlani olyan makett akril lakot amit lehet polírozni (ha nem is csiszolással hanem valamilyen finomabb módszerrel)
xcraft 155573 2007. január 2. 13:00
Válasz erre
Szia Pisti!
Nem valószínű, hogy bármit elrontottál. Vannak festékek, acryl és enamel egyaránt, amik egyszerűen nem bírják ezt az igénybevételt, én is most futottam bele ilyenbe Vallejo akrillal. Ami tapasztalatom szerint biztosan polírozható 2000-es vízpapírral, az a Gunze Surfacer nevű felületelőkészítője. Erre próbálj sima festékréteget produkálni. A makettes lakkok szerintem vízpapírral nem polírozhatóak, legfeljebb polírpasztákkal, de ezt nem próbáltam. Autófestékboltban különböző szemcseméretű pasztákat árulnak, kezdve az olyantól, ami leszedi a festést, a tükörfényesre polírozóig. Kísérletezni kell, ami nem olcsó mulatság. Az autólakkok szintén biztosan polírozhatóak. A másik a száradási idők betartása, a felhordás után legalább 24 óra mire polírozhatóak, hiába írnak 3-6 órákat száradásra, a teljes kikeményedést kell megvárni.
Pisti 155572 2007. január 2. 12:54
Válasz erre
El is felejtettem :)
Tükörnek a tükröződő részét milyen festékkel érdemes festeni?
Olyanra szeretnem festeni, hogy tényleg rendesen tükröződjön. Én valamilyen króm színre gondoltam de sajnos nem ismerem ezeket, a festékeket.
Pisti 155571 2007. január 2. 12:46
Válasz erre
Sziasztok!

Boldog Új évet mindenkinek.

A problémám az lenne hogy revell akril festékkel (2 réteg festek 1 réteg lakk) festetem egy kasznit és egy kis próba darabot. A próba darabon akartam kipróbálni a polírozást először egy 2000-es csiszolópapírral akartam a felületet simává tenni, de már ettől is gyorsan lejött a lak és a festek is :( és nem is kellet, hozza sok egy rövidke csiszolás után már jött is le minden.
Kipróbáltam zsepkedövel fényesíteni a felületet de ez is gyorsan leszedi a festéket.
Mit ronthattam el? Túl vékonyak lettek a rétegek? Kb. milyen vastagnak, kell a laknak lennie, hogy rendesen lehessen csiszolni, polírozni?
Zag 155570 2007. január 2. 12:23
Válasz erre
Egyszer már felvetettem a témát, miszerint mi a technikája a minél csillogóbb fényezésnek, és kaptam is tippeket, csak szeretném összesíteni, hogy jól látom-e a dolgokat, illetve hogy melyik fázisban érdemes matricázni:

1. Alapozás
2. 1-2 réteg festék fújása
3. Lakkozás
4. Vizes polírpapírral csiszolás
5. Lakkozás
6. Polírozás polírpasztával
7. Maricázás
8. Lakkozás

Ez így kb. stimmel, vagy esetleg érdemes lenne a csiszolás után felragasztani a matricákat és akkor összesen 2 réteg lakkal meg lehetne oldani?

Zag
Zag 155568 2007. január 2. 11:56
Válasz erre
Mondjuk annyiban nem szerencsés az ablak előtt, hogy a közvetlen napfény nem biztos, hogy olyan jót tesz a maketteknek hosszútávon...
Zag 155567 2007. január 2. 11:54
Válasz erre
Hali!

A hajós vitrin teljesen rendben van, az autót is tedd hasonlóba, esetleg lakkozd is le, és akkor bárhol tárolhatod, mert por mindenhol van, úgyhogy a legjobb védekezés ezellen valóban a pormentesen záródó vitrin. :)

Zag
hellodebil 155566 2007. január 2. 10:43
Válasz erre
ablak.JPG méret: 118.8 KB
Hello!
A makettek tárolása egy ablak előtt mennyire szerencsés? MM enamel festékkel festett dologról van szó... a szitu kb igy fest!
boriszjelszint 155565 2007. január 1. 18:04
Válasz erre
ha lejött a festék, akor fémszín szerintem, meg talán próbálkozhatsz rozsdával is. hiszen lepattogott a festék, tehát nincs fent, nem fed., szabadon van a felület. Viszont ha csak hamarjában átfestett példányt akarsz, aminek volt egy adott szine, majd gyorsan lefestették, de nem túljól, ezér az jön is le, akkor a lefedett festék színével.
Tehát az alatta lévő felület színével tanácsos ábrázolni a festéklepattogzódást

fecó
Autoblinda 155564 2007. január 1. 17:25
Válasz erre
Helló sziasztok!
Egy kérdésem lenne harckocsik koptatásával kapcsolatban.
Milyen színnel ábrázoljam a leppatogzódások helyét? Sok helyen olvastam már hogy először karcolásokat helyezünk a felületre (ALAPSZÍN) és csak azután a leppatogzódásokat. Feketével? Barnás színnel?
boriszjelszint 155563 2007. január 1. 15:57
Válasz erre
Sziasztok!
hatalmas felfedezésre tettem szert pár perce!
igazából nem tom, előttem hányan találták fel a "spanyol viaszt", de arra jöttem rá, hogyha 1/2(festék/higító) arányban kevert festéket zsepire nyomunk, azzal is szépen lehet festeni, még fémszínt is, csak ügyesen kell csinálni:) És gyorsan lehet vele haladni.

fecó
Kaloz 155561 2006. december 31. 22:30
Válasz erre
Hát akkor egy kis csiszolás nem ártana! :)
Zag 155560 2006. december 31. 21:17
Válasz erre
Még nem fogok semmi visszafordíthatatlanba fogni, mert barátnőm elhasználta a Szi-Timet (hát nem arcátlan: rendeltetésszerűen lefolyót tisztított vele ;) ), úgyhogy majd csak kedden tudok venni. :)
Zag 155559 2006. december 31. 21:13
Válasz erre
És igen, abszolút igazad van, én vagyok az állat, hogy próbafújás nélkül fújtam, mert így elkerülhető lett volna mind a 4. pontban leírt dolog, mind az azt követő. Legközelebb lesz próbafújás, az fix. :)
Zag 155558 2006. december 31. 21:08
Válasz erre
Ezzel csak az a probléma, hogy már nagyon sok réteg festék lesz rajta, mert:

1. Alapoztam (Sky Grey, higítva)
2. Ráment 2 réteg Gun Metal, mindkétszer higítva, és vékonyan fújva
3. Ráment 2 réteg lakk, szintén higítva
4. Ezek után sikerült egy rossz keverésű festék fújásával hazavágnom majd a teljes kasznit (részletek az Autók... topicban), ezért vékonyan átfújtam ismét Gun Metal-lal az egészet, és ennek eredménye látszódik a képen

Ezek után is azon a véleményen vagytok, hogy még egy réteg festék és egy-két réteg lakk után még szép lesz?

Zag
Kalóz 155557 2006. december 31. 18:26
Válasz erre
Zag!
A kép alapján a festék kissé alulhígított volt. Az előttem szólók véleményével én is egyetértek,a következő réteg vagy egy fényes lakk helyre kell hozza.
Kalóz
tray 155556 2006. december 31. 16:31
Válasz erre
Zag!
A Gun Metal az véletlenül nem polírozható? Csak mert a ModelMasternek is van hasonló festéke (Metallizer), azt polírozni kell felhordás után. De ez csak egy ötlet.
Én nem szedném le a festéket, simán ráfesteném a köv. réteget, szerintem így is jó lenne.
Roy 155555 2006. december 31. 13:27
Válasz erre
Sziasztok Urak!

Egy kérdésem és egy kérésem lenne hozzátok.
Saját magam részére, elkezdtem építeni modellező kompresszorokat, eddíg összesen csak 3db készült, amolyan útkeresés címen.Most az előzők hibáiból, és a reprodukálhatóság miatt újratervezem az egészet.Lehet, hogy nem sikerül olyan szépre mint egy 130e ft-os revell, de igyekszem esztétikailag és elsősorban technikailag tökéleteset alkotni.Szándékomban áll "KIT" ként is eladni akit úgy érdekel, hogy minél kedvezőbb legyen az ára. Festo, esetlegesen SMC pneumatikai alkatrészekkel lesz ellátva, valószínüleg electrolux motor, a váz és a tartályok, saját gyártásúak, igény szerint rozsdamentes acélból, vagy Melegen hengerelt, varrat nélküli általános
követelményű acélcső/Msz 29-86 A37/ 57mm külső átmérőjű / 4mm
falvastagságú termékből, szinterezve. Nyomáspróbát a tartályokon elvégzem 12bar-al.
A súlyról annyit, hogy nem lesz egy könnyű darab, de nemhiszem, hogy ez szempont :)

A Kérésem pedíg az lenne, hogy ha érdekel valakit, az legyen szíves küldeni nekem egy mailt amibe beleírja a keresztnevét és hogy "érdekel" vagy "nem érdekel" és 1-2 sort az ár elképzelésről.
Köszönöm szépen az együttmüködést és Boldog Új évet kívánok!

Zsigmond Károly.

U.I. ja 1/48 ban fogok most építeni egy Su25 öst :) de elpőbb a kompi :)
Elektrolakatos 155554 2006. december 31. 13:17
Válasz erre
Amit a képeden látni 1:1-ben tutko metál alap!
Elektrolakatos 155553 2006. december 31. 13:16
Válasz erre
Zag!!

Mielött bármi visszafordíthatatlanba fognál én ajánlom, hogy fújd át fényes lakkal és nézd meg az eredményét !

Elektro
Mpower 155552 2006. december 31. 12:58
Válasz erre
Nem bántás képen, csak már többőtöktől olvastam mostanság hogy le kell takarítani a festést a makettről mert elrontottátok. Én általában (inkább mindig) csinálok egy próbafújást valamin, várok vele 2 percet, ennyi idő bőven elég hogy kiderüljön turpisság van a festékkel. Ha ezek ellenére is rossz lesz a festés a maketten, valszeg az aládolgozással van a baj.
Zag 155551 2006. december 31. 12:50
Válasz erre
Zag 155550 2006. december 31. 12:32
Válasz erre
Sziasztok!

Sikerült jól hazavágnom a már 1 hónapja készülő S600-as Merga kaszniját, és segítségeteket kérném, hogy mi okozhatta a problémát. Csatolok egy képet, melyen látható a végeredmény, ami elég ocsmány. Ezután nem marad más, jön majd a Szi-Ti, és elölről kezdem az egészet, de szeretném megtudni, mit ronthattam el, hogy legközelebb ne kövessem el ismét ezt a hibát.

Néhány adat:

- Tamiya akril festékekkel dolgozom
- noname gagyesz alsó tartályos pisztolyom van
- tartály nélküli kompresszort használok, állandó 1 bar nyomásnál szoktam fújni (nem vettem észre "köpködést" a kompinál)
- alapoztam (1:3 arányban [higító:festék] higított világosszürkével [Sky Grey], itt még nem is volt probléma)
- utána 1:3 arányban (higító:festék) higított festékkel [Gun Metal] fújtam, és ez lett az eredmény

Mit rontottam el?

- a festék nem megfelelő, vagy a higítás aránya?
- túl távolról fújtam?

Előre is köszi a segítséget

Zag
1walaky 155549 2006. december 31. 11:18
Válasz erre
Még kb 3 éve elhatároztam, hogy csinálok 56 tiszteletére egy t-34-et. Akkor kaptam ezt karácsonyra, de valamiért nem csináltam meg. Aztán most meg jött a kedvem hozzá. Azóta megtudtam, hogy csak 85 harcolt a forradalomban, de ennek ellenére felfestem azt a Kossuth címert...
1walaky 155548 2006. december 31. 11:13
Válasz erre
Köszi! Sikerült megoldani és tényleg eltűntek a fényfoltok!! Mégegyszer köszi!!
papgyuri 155547 2006. december 30. 23:24
Válasz erre
1walaky!
A kossuth címert sajnos el kell felejtened, mivel ilyen típusú harckocsi /T-34/76/ nem volt nálunk rendszeresítve!
Üdvözlettel:
papgyuri
Kalóz 155546 2006. december 30. 20:30
Válasz erre
Ha túl sok a hígító a festékben, az is okozhat foltosodást. A lakk viszont tényleg segíthet, de harcjárművön ???
xcraft 155545 2006. december 30. 20:07
Válasz erre
Szia!
Ha rácsatlakozásnál szökik a levegő, az természetes a palackos módszernél. Az 1/4-es csőadapter egyik felére a hajlékony levegőcsövet lehet felerőltetni, a kialakítása miatt lehúzni nem lehet, vagy nagyon nehezen. A másik, menetes fele a levegőpalackra, szórópisztolyra, egyéb elosztószerkezetre csatlakoztatható, általában. A te konkrét esetedben is valami hasonlóra szánták.
A foltosodás (fényfoltok) valóban az eltérő rétegvastagságtól, nem elegendő hígítástól származnak, főleg ecseteléskor jelentkezik, ennek elkerüléséhez kell a sok gyakorlás.
Szórt festés esetén nem jellemző a kialakulása. A festékszóróval felvitt lakkréteg eltünteti a fényfoltokat.

Zag! Ezt komolyan gondoltad? Ilyenkor? :)
Zag 155544 2006. december 30. 19:06
Válasz erre
Nem tudjátok, hol tudnék most hétvégén beszerezni akril lakkot Budapesten?

Köszi

Zag
1walaky 155543 2006. december 30. 17:23
Válasz erre
köszi!!! most akartam először használni a f.szórót, de nem jött össze :(
ahogy a levegőpalackra rácsavarom a "proper regulator"t, elkezd ereszteni a palack. ez gondolom nem gond... csak gyorsan jól rá kell csavarni??
mire való az 1/4" pipe adaptor??

Itt van életem első 1:35ös tankja: kepfeltoltes.hu/061230/DSCF0049_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
/már csak egy kossuth címer hiányzik/

A koszolást felhigított festékkel csináltam. De ahová picit több ment illetve ahol nehezebben száradt meg ott foltos maradt (ha úgy éri a fény csak akkor látszódik). Ezt legközelebb hogyan akadályozzam meg? pedig gyári higitóval higitottam...
Fodi 155542 2006. december 30. 16:40
Válasz erre
Dehogynem. PRóbáld meg elsőre 1:1-ben, aztán majd úgyis látod.
1walaky 155541 2006. december 30. 16:38
Válasz erre
egy hülye kérdés: a lakkot ugye nem kell higítani festékszórós használat esetén?
Kalóz 155540 2006. december 30. 16:35
Válasz erre
Hát azt hiszem, ezekben a kérdésekben vannak nálam avatottabb szakértők is itt a Fórumon.
Egyébként ha a polírozás megfakult, akkor próbáld meg puha ronggyal átdörzsölni, mert valszeg rajta maradt a políranyagból.
Kalóz
Zag 155539 2006. december 30. 14:23
Válasz erre
Lakkozás után políroztam (Mr. Hobby fine SF compound), de valahogy befakult, legalábbis nem úgy csillog, ahogy előtte. Ennek mi lehet az oka? Lakkozzam le ismét?

Milyen waxot használjak? Akril festékekkel festettem, és akril lakkot fújtam, erre milyen waxot tegyek? Tudnál esetleg gyártót, terméket mondani? A waxot is tudom a lakkhoz hasonlóan fújni? Bocs a hülye kérdésekért, de ebben még nem vagyok túl rutinos.

Zag
Kalóz 155538 2006. december 30. 11:41
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384.