/ Fórumok /

Festés

Minden ami festés! Tippek, technika, minták, színek...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391.
lucky 156604 2007. május 30. 19:08
Válasz erre
Jól tudod. A denszeszbe általában pár százalék benzint v más hasonló anyagot kevernek.
Vizes bázisú festékek hígításához tökéletes.+ pisztolymosáshoz is.
Zag 156603 2007. május 30. 17:59
Válasz erre
Festőkabin 01
Festőkabin 01

Ja igen, a kép lemaradt. :)

Hétvégén átépítem a ventiket, és akkor már kicsit hatékonyabb lesz az elszívás.
Zag 156602 2007. május 30. 17:35
Válasz erre
Donor!

Az én festőládikám: 50 cm széles, 40 cm mély, és 40 cm magas. Kizárólag 1/24-es autókat fújok benne, valamint fújás után itt szárítom a kasznit és az alkatrészeket, ehhez bőven elég benne a hely.

Zag
warbirds 156601 2007. május 30. 15:30
Válasz erre
Kép 115
Kép 115

Donor! Ha jól emlékszem az enyém 50 cm széles és 25 cm mély. Egy 1/32-es Mig-21 szépen elfér benne, bár egyéb eszcájg híján festeni még nem sikerült... Azért majd még körbemérem neked vagy megkeresem valahol a tervrajzokat. Üdv! warbirds
Zag 156600 2007. május 30. 15:21
Válasz erre
Hülye kérdés, srácok:

Melyik bázisú festék áll jobban ellen az időjárás körülményeinek: akril, enamel, lacquer? Egy babakocsi kerekeit kellene feltuningolnom (igazi, nem makett), és a gumira kéne festenem, ezt milyen festékkel lenne a legcélszerűbb megtenni?

Köszi

Zag
Donor 156599 2007. május 30. 14:19
Válasz erre
Zag, Tray, MrChef és akit érint!
Leírnátok a festőkabinotok méretét (szél x hossz x magasság) és hogy mekkora maketteket festetek benne?
Köszönettel: Donor
f2d 156598 2007. május 30. 13:11
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy a patikában kapható alkohol tiszta 96 %-os, a denaturált pedig valmilyen adalékot is tartalmaz.
Pisti 156597 2007. május 30. 10:06
Válasz erre
Sziasztok!
Van különbség (a szagán kívül :) ) a denaturált szesz és a patikában kapható alkohol között? Festékhígításra használnám. A patikában kapható alkohol méregdrága :(
gyurmakoma 156596 2007. május 29. 18:50
Válasz erre
kösz.
szögletes nagy üveges.
eddig nem sárgult,igaz nem is használtam előtte fehér festéket.
Akos 156595 2007. május 29. 18:37
Válasz erre
A ModelMaster szögletes üveges? Mert akkor sárgulni fog.
És a Revell enamel is.
Zag 156594 2007. május 29. 18:32
Válasz erre
Gyurma!

Nem ismerem az MM lakkot, de ha már egyszer besárgult, és tudsz is róla, hogy van rá esély, hogy besárguljon, akkor NE használd. :)

Ahogy az autós topikban is leírtam, a Mr. Hobby lakkjairól nagyon sok jót hallottam, azokat próbáld ki esetleg, nekem a Tamiya X-22-vel sem volt sárgulási problémám, igaz, nem is ad olyan szép fényt. Szóval ha az MM sárgulós, akkor felejtő, és próbáld ki vagy a Mr. Hobby Top Coat Gloss Spray-t, vagy a Mr. Color H-30-at. (Clear)

Zag
Zag 156593 2007. május 29. 18:27
Válasz erre
MrChef,

valami hasonlóra gondoltam én is, ahogy olvashatod alább, szintén hátulra tervezem átszerelni mindkét ventimet, és szerintem az már közelíteni fogj a tökéletes. :)

Zag
MrChef 156592 2007. május 29. 18:19
Válasz erre
1. kép
1. kép
2. kép
2. kép

Srácok,
látom nagy gondban vagytok a festőkabint illetően. Korábban én is építettem egy levegőkeringetéses rendszerűt, de nem igazán vált be, pedig a PC-ventillátorokat jól pozicionáltam: alul befúj fönt-felül kiszív. (1. kép)

Aztán építettem egy olyat, aminek a hátulján, döntve van egy éttermekben is használt elszívóventillátor. A végére a szokásos gégecső van kötve, ami egy kifelé nyílt dobozban végződik azért, mert ezt erkélyajtóba ki szoktam rakni. (2.kép)
Ez a kabin olyan, hogy láthatóan, 90%-ban szívja el a permetet. A maradék 10 % a permet erőssége miatt kering, visszacsapódik a kabin faláról, de szénszűrős maszkot viselek fújás közben. Megoldás, hogy kicsit távolabbról fújok.
gyurmakoma 156591 2007. május 29. 17:26
Válasz erre
hi all
kellene egy kis fejtágitás.
a mini rudi fehérje gunze akrillal volt fújva,egy réteg MM lakkal megtolva a végén.
besárgult de mocskosul,de csak ott ahol nem fedte a matrica a kasztnit.
a matrica már nem volt lakkozva utánna.
most csiszolás után ujra fújtuk revell enamel fehérrel.
ha átlakkozom MM el,megint be fog sárgulni?
tudom hogy hajlamos az MM a sárgulásra,de eddig még nem volt ilyen gondom vele soha.
Zag 156590 2007. május 29. 17:01
Válasz erre
Az ablakot két dolog miatt nem akarom kettévágni:

1. A felső rész zavarna engem festés közben, és most nem csak felül, alul is dől ki rajta a festékes levegő, ha kicsit nagyobb nyomással használom a kompit, szóval ez önmagában nem lenne megoldás szerintem, ha meg úgyis átépítem a ventiket, akkor nincs szükség (remélhetőleg) a felső rész meghagyására.

2. Nem csak fújásra, szárításra is használom a kabint, és fontos, hogy minél kevesebb helyen tudjon bemászni néhány kóbor porszem. :)

Hétvégén átépítem, kipróbálom a hátsó ventis megoldást, és beszámolok az eredményről.
tray 156589 2007. május 29. 16:54
Válasz erre
Hát, az úgy biztos fogja vinni, de kipróbálhatod úgy is, hogy csak a jobboldali ventit kapcsolod le.

Meg mondom, amit én a helyedben csinálnék, az az, hogy az ablakot kettévágnám, és csak a fölső felét hagynám meg, amit aztán nem kellene felnyitni sem.
Zag 156588 2007. május 29. 16:46
Válasz erre
Dehogynem, ez nálam is probléma, hiába van szűrő a befújó venti előtt, mégis valahogy mindig rákerül néhány apró szösz a felületre. Szóval egyrészt szerintem nálam kevesek a ventik, viszont nagyon bika ventiket sem akarok beszerelni, mert nem akarok szélvihart a kabin belsejében. :)

Arra gondoltam, hogy a befújó ventit megszüntetem, és az elszívásra fektetem a hangsúlyt, vagyis oldalsó ventik le, hátsó lapra két lyukat kreálok, és berögzítem mindkét ventit, mindkettőre csatlakoztatok egy-egy flexicsövet, és azokat kivezetem az ablakon. Mivel nem az asztalomon van a festőkabin, hanem egy széken (mert ahhoz kicsi az asztalom, hogy egyszerre legyen ott a kabin, és még ragasztani, ecsettel festeni, matricázni, stb. is tudjak mellette), ezért van elég hely mögötte, alatta, felette, szóval nem gond az elvezetés.

Zag
tray 156587 2007. május 29. 16:20
Válasz erre
PA220003x
PA220003x

(Bocs a rumliért)

Az lenne az elv, hogy nagyjából egyenes legyen a levegő áramlása, ebben az esetben a kifelé szívó ventik elhelyezését valóban célszerűbb a doboz hátsó oldalán megoldani. Viszont szerintem ez annyit nem számít - ha könnyen megoldható, akkor így érdemes, de ha a cső elvezetése kényelmesebb a láda oldaláról, akkor maradhat így is (ugye ez függ attól is, hogy az asztalod körül hogy férsz el).

A gyári kabinoknál nem mindig az a fő szempont, hogy Neked mi a jó, úgyhogy nem is tartom feltétlenül mérvadónak ezeket a kabinokat. Az enyémen a bal oldalon a tetején van a venti, és nem hiszem, hogy bármit is megoldana, ha hátulra raknám.

Inkább a szűrő szöveteket kellene kicserélnem, mert egy év alatt eléggé elszíneződtek :)

Ja, a másik: szerintem a tiéddel az a bibi, hogy túl nagy az a felhajtható rész. Gondolom festésnél az egészet felbillented, ekkor egy túl nagy keresztmetszetű tér keletkezik, ezért kevés a venti teljesítménye. Nézd meg az enyémet, annak az elején egy 13-15 cm magas rés van. Ha lekapcsolom a befújó ventit, megszűnik a visszacsapó festékes levegő problémája. Persze ezt nem teszem, mert elsősorban a pormentes festés kialakítása volt a célom. Tényleg, nálad ez nem okoz problémát?
Zag 156586 2007. május 29. 15:45
Válasz erre
Tray!

A terelőlemez elve tetszett nekem, azt ugyan nem tudom, hogy a gyakorlatban megfelelően működik-e. :)

Én arra gondoltam, hogy kicsit átépíteném a kabinom, leszedném az oldalsó ventiket, és mindkettőt a kabin hátsó falára, alulra raknám, hogy mindkettő kifelé szívja a hátraáramló festékes levegőt, szerintem ez megfelelő megoldás lenne. Ha megfigyeled, a gyári, aranyárban árult Testors és Tamiya festőkabinoknál is vagy hátul-középen, vagy hátul-alul van a venti, nem pedig kétoldalt.

Neked erről mi a véleményed?

Zag
tray 156585 2007. május 29. 14:45
Válasz erre
Szerintem a terelőlemez a cikkben sz*rt sem ér, de ez csak a személyes véleményem.

A festékes levegő elvezetése, amit Zag említett, néha nálam is gondot okoz. Hosszabb fújások után ki szünetet kell tartani. Sőt, ha nagy nyomáson küldöm meg, akkor visszajön a levegő a kezemnél, bele a pofámba :) Megoldást nem tudok, talán a befelé fújó ventit lehetne közelebb rakni a láda elejéhez, ne legyen annyira hátul.
Zag 156584 2007. május 29. 09:45
Válasz erre
Festokabin%2001
Festokabin%2001

Jónak tűnik ez a terelőlemezes megoldás.

Az én festőkabinom így néz ki, viszont nem vagyok 100%-osan megelégedve vele, mert ha nagyobb nyomáson fújok, akkor nem vezeti el az összes festékes levegőt, lehet, hogy a ventik teljesítménye kicsi (2 db 80mm*80mm, 1700RPM), de lehet, hogy a konstrukcióban van a hiba. :) Lehet, hogy a ventik vannak túl magasan, vagy lehet, hogy célszerűbb lenne a kabin hátulján, középen kivezetni a levegőt és oda rákötni a flexibilis csövet, hiszen a kifújt cucc javarésze hátramegy és onnan csapódik vissza.

Zag
Donor 156583 2007. május 29. 00:19
Válasz erre
Amon 156582 2007. május 28. 23:51
Válasz erre
Jogos.
De valahonnan volt párásítonk és azt használom jól megköti port. Meg a szagelszívót nem 100%-on használom. Egyenlőre még annyi helyem nincs majd csak jövőre költözök a nagyobbik lakásba akkor csinálok egy korrektet.
tray 156581 2007. május 28. 23:46
Válasz erre
Szagelszívó azért nem jó, mert az elég nagy huzatot csinál, és a felvázolt megoldásban a "szűretlen" levegőt húzná rá a makettre => tele lenne porszemekkel.
Amon 156580 2007. május 28. 23:44
Válasz erre
A világítsás kimardt: lehet kapni kb 1500ft ért asztali lámpát neont az a tetejére tépőzárral rögzíted igy a lámpa mobil.
tray 156579 2007. május 28. 23:43
Válasz erre
Én plexiből építettem, de 1/72-es harcjárművekhez, úgyhogy mérettel nem tudok szolgálni. Illetve, lemérhetem, de nem tudom, ez mennyit segít. Képeket kb. egy éve raktam fel :) Ha jól emlékszem, a méreteket is megadtam valamikor.

A plexinek megvannak az előnyei és hátrányai. Elönyök: makettragasztóval ragasztható; mivel átlátszó, nincs szükség külön lámpára. Hátrányai: nehezen szabható méretre; könnyen törik/reped, ezért óvatosan kell vele bánni; drága az alapanyag.

Ventillátor: attól függ, mi okoz neked problémát: a festékszag vagy a makettbe beleragadt szöszök, porszemek. Nálam mindkettőt kellett kezelni, ezért két ventillátort használtam, egyik be-, másik kitolja a levegőt, mindkettőnél porszűrő anyag. A ventik 9 centi átmérőjűek, elektronikai boltban lehet kapni. (Én a Conradban vettem.) Ha egyformák a ventik, és a porszűrő is minkettőnél ott van, akkor a legideálisabb. Van egy változtatható feszültségű trafóm (szintén Conrad), ezzel hajtom meg őket 12 Volton, de ezt használom a fúrómhoz is.

Miért akarod összecsukni? Szerintem annyi helyet nem spórolsz vele, mint amennyivel több meló lenne az elkészítése. Nálam mindig van benne valaki :)
Amon 156578 2007. május 28. 23:41
Válasz erre
Szia Donor!

Nekem lenne egy ötletem:
Veszel egy egyszerű szagelszívót kb 8-10e ft és az oldalaira szerelsz zsanérokkal
"fakalakat" ami ezek után összecsükható. A bennük lévő motor elég rős és strapa bíró.
A méretei változó de kb 50cm-60cm hosszú és szélesesk.

Üdv Amon
Donor 156577 2007. május 28. 23:22
Válasz erre
Sziasztok!
Festőkabint építenék. Körülnéztem a topicban és láttam is jópár ötletet. De mérettel sehol nem találkoztam.(Vagy figyelmetlen voltam) 1:35 harcjármű és 1:48 repülő lenne a célirány. Ezekhez kérném a segítségeteket:szélesség, hosszúság, magasság. Ventillátor mérete és teljesítménye.
És ha összecsukható lenne, az lenne a csúcs. Van valakinek ilyen terve?
Köszi: Donor
Ps: Egyéb hasznos ötleteket is szívesen veszek.
Püsi 156575 2007. május 28. 18:48
Válasz erre
Abból is a Lacquer Thinner-el kell higítani. (Sárga kupakos)
xcraft 156574 2007. május 28. 17:52
Válasz erre
Ha a surface primerről van szó, akkor észterhígítóval. (vagy a gyári, saját hígítójával)
Charger 156573 2007. május 28. 17:38
Válasz erre
Hali-hó mindenkinek!
a következö lenne a kérdésem:a tamya alapozó festéket mivel lehet higitani?
Fimre 156572 2007. május 28. 16:17
Válasz erre
Zebi!

Köszi a tanácsot, 20 éve makettezek így a torony alsó, nem látható részét próbáltam, ezért nem nagy a baj...
Tray!
Azt tudom, hogy ez elvileg lehetetlen, de mégis megtörtént.Másfél hónap száradás után NEM lett volna szabad felkapni az akrill festéket elvben semminek...A higító tuti gyári volt, lehet hogy a mennyiség volt a sok...Mindegy , újrafestem aztán megint próba:(
Imi
tray 156571 2007. május 28. 15:03
Válasz erre
Amit leírtál, elvileg nem lett volna szabad megtörténnie.
Néhány tipp:
- Nem volt aláalapozva, vagy megmosva a makett festés előtt, ezért dobta le könnyen a festéket.
- Biztos, hogy a saját higítójával próbáltad? Inkább a lakkhigítókra jellemző, hogy mindent átmarnak. Nekem még sosem sikerült megmarni a műanyagot olajos higítóval, a Tamiya is mindig ellenállt neki.
- Amikor le akarod szedni, nem szabad túl sok higítót használni. Éppen csak higítós legyen az ecset, hogy szinte a gőze puhítsa meg a festéket. Sok, apró, lágy mozdulattal kell dolgozni.
Zebi 156570 2007. május 28. 14:55
Válasz erre
Szerintem ott rontottad el, hogy a kész maketten álltál neki próbálkozni. Új technikát mindig egy darab műanyagon, leselejtezett maketten kell kipróbálni.
Fimre 156569 2007. május 28. 14:51
Válasz erre
Sziasztok!

Lenne nekem egy kis problémám, illetve egy kérdésem, hogy hol qrtam el a dolgot...Van nekem jó sok KV1-esem, mind zöldek, bár különbözőek, mert mindig kevergettem a színeket.Gondoltam, csinálok egy diorámát, ahhoz előszedtem egyet és gondoltam feldobom a zöldet, és kipróbálom a filterezést.A tank tamiya akrillal lett lefeste, cirka másfél hónapja, így a száradással nincs probléma.Gondoltam csinálok egy próbát a torony alján, ha elrontom ott nagyon nem látszik.Kipróbáltam mind revell, mind humbroll festéket...Kis pötty , száradás, utána a saját higítójával megpróbáltam egybemosni a zölddel, illetve kifakítani.Az eredmény: lejött a sárga, leszedte az akrill zöldet és még a műanyagot is megmarta...Na most hol került kaki a palacsintába? Egy kicsit nyűgös vagyok mert a torony látható részéről is lekapta már a zöld festéket és mivel kevertem, nagyon nem tudom ecsettel kijavítani..
Valakinek esetleg van valami tanácsa, hogy hol rontottam el?

Imi
Zoli 156568 2007. május 27. 13:32
Válasz erre
Eddig másoktól is ezt hallottam. Ha esetleg ecsettel is próbálkozol (nem feltétlen a felületen), akkor lécci arról is tájékoztass majd, köszi!
z
xcraft 156567 2007. május 27. 13:29
Válasz erre
Mindkettőt szórom, egyformán viselkednek. Egy nedves vattával egy hét múlva is letörölhető a felületről. Valóban finom a szemcsemérete, jól fújható, de minden réteg után felviszek egy lakkréteget is rá, hogy megóvjam. Érdekes festék, szokni kell.
Zoli 156566 2007. május 27. 13:12
Válasz erre
Én úgy hallottam, hogy ez csak fegyveres változatra igaz, az ecsetes állítólag tökéletes. Arról is van tapasztalatod?
z
xcraft 156565 2007. május 27. 12:59
Válasz erre
Használtam, használom a Vallejo akrilt, de a Gunze, és a M.M. is jobb nála. Rengeteg színük van, jól takar, de nem szeret a felületen maradni, és nagyon sérülékeny.
f2d 156564 2007. május 27. 12:45
Válasz erre
A Valejo mindent gyárt. Ott voltak/vannak most Berénybe bőséges termékpalettával. Aki használta az azt mondja, hogy akrilok közül most ők a best.

hívatalos web cím: www.acrylicosvallejo.com
magyar honlap: www.wargammers.hu
Donor 156563 2007. május 26. 23:41
Válasz erre
tray 156562 2007. május 26. 23:38
Válasz erre
Én Tamiya Clear-t használok, ez fényes akril lakk. Beszerzési forrásként a Mega Modell-t jelölném meg, a Bajcsy-Zsilinszky úton, az Arany János utcai metró megállónál van, de a nagyobb modellboltokban általában megtalálhatod.
Donor 156561 2007. május 26. 23:35
Válasz erre
Nem, vannak akrilfestékei minden stílusra (makett, figura, stb), állítólag elég jók, bár én még nem próbáltam. De ami késik, az elmúlik.
Üdv: Donor
Hickory 156560 2007. május 26. 23:02
Válasz erre
A Valejo művészolaj,nem?
f2d 156559 2007. május 26. 23:00
Válasz erre
Akrilból Revellt ne vegyél. Inkább MM vagy Gunze, de szerintem a Tamiya a legjobb, valmint a Valejot istenítik mostanában, viszont ehez még nem volt szerencsém.
Donor 156558 2007. május 26. 22:50
Válasz erre
Ezek szerint kezdhetem elölről az egészet...
Na mindegy, köszi a választ.
Az a jó, hogy lakkból is csak olaj alapúm van. Tudnál ajánlani egy jó minőségű akril lakkot, és a beszerzési forrást?
Szia:Donor
tray 156557 2007. május 26. 13:41
Válasz erre
A ModelMaster és a Revell olajfestékekre jellemző (de lehet, hogy a többire is), hogy száradás után bármikor visszaoldható marad, még évekkel később is. Vagyis, amikor a feketét próbáltad visszamosni, a higító ugyanúgy feloldotta az alatta lévő homokszínt.
A megoldás lehet, hogy az alapszíneket akril festékkel fested, és csak a mosást csinálod olajjal, vagy pedig a mosások előtt egy fényes akril lakk réteget fújsz a makettre.
Donor 156556 2007. május 26. 13:02
Válasz erre
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni a következő kérdésben: Revell M1A2 Abramsot építek 1:72-ben. A gyári ajánlás a színre: Rev 16 Sand (homok). Le is fújtam két rétegben. Kb 16 óra múlva átfestettem 10xes higítású feketével. Mindkét festék olaj. A feketét visszamostam (saját higítójával és vattapamaccsal)és itt jött a baj: az alsó homokszínű réteg is jön vele együtt. Ez volt az első ilyen kísérletem, idáig csak olvastam a technikáról. Kérdéseim: 1. A revell homokszínével van-e tapasztalata valakinek? 2. Mit rontottam el? 3. Hogy csináljam legközelebb?
Előre is köszi a segítséget: Donor
Mauser 156554 2007. május 22. 22:57
Válasz erre
Kösz szépen. Akkor kipróbálom a pasztellt. Barátnőmtől nyúlok le párat. A szülei boltjából meg kuncsorgok terpentint (festék és vegyiáru bolt, csak van :D)
Hickory 156553 2007. május 22. 22:09
Válasz erre
Kösz!
Akkor a páromnak van négy cipősdoboznyi pigmentje,ebből az egyik csupa földszín!!
Örökölte a régi mesterétől.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391.