/ Fórumok /

Festés

Minden ami festés! Tippek, technika, minták, színek...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353.
Amon 159730 2008. szeptember 28. 11:37
Válasz erre
ez inkább csak a pigmentezésről szól. Mostan fog megjelen ni ami kimondottana festés technikáról szól
De érdemes leölteni
kryss 159729 2008. szeptember 28. 11:33
Válasz erre
Carbonos
Egy percig legalább ráztam, úgyhogy szerintem ezzel nem lehet gond. Amúgy szerintem a felület nem lett rossz; kicsit itt-ott kétezres papírral még csiszolok, és megy rá a szín.
levix 159728 2008. szeptember 28. 10:42
Válasz erre
www.farposst.ru/phpBB2/viewtopic.php
Páncélos festés technika.
Carbonos 159727 2008. szeptember 28. 07:36
Válasz erre
Kryss
Szerintem holnap hozd be és kipróbáljuk valamin! Én ha fújom és nem terül el, ha 30 másodperc múlva még ráködölök, akkor is összefolyik az előző réteggel! Rendesen felráztad? Én kb 1 percig szoktam. Sőt ha pisztolyba töltöttem, akkor se fordult elő még ilyen...
Gábor
jocó 159726 2008. szeptember 28. 00:59
Válasz erre
Szia
Az aceton csak a hőre keményedő műanyagot bánthatja,azt sem mindegyiket.(Lásd műköröm stb)Szerintem nem normális.Spray volt vagy te keverted be?Egyébként az autófényezésnél használatos anyagok elég gyorsan száranak, főleg vékony rétegben.Javaslom,hogy egy nagyon finom csiszolópapírral csiszold fel(600-800)És mehet rá a fényezés.
kryss 159725 2008. szeptember 28. 00:16
Válasz erre
Hali!

Lealapoztam a Car System (autófényezésben használatos) alapozóval a makettet. A festék, annak ellenére, hogy acetont is tartalmaz, nem bántotta a műanyagot. Viszont a felületre érve szinte azonnal megszáradt (sőt egy része már a levegőben; ezt por formájában lehetett fellelni a közelben), és így szerintem nem volt ideje terülni rendesen. Ez vajon normális, hogy ilyen gyorsan szárad? A dobozára az van írva, hogy 45 perc után porszáraz, 3 óra után fogásálló. Hát ez inkább 15 másodperc után lett porszáraz, sőt fogásálló.
tankos_srac 159724 2008. szeptember 27. 22:24
Válasz erre
Kösz, de már megoldottam! Futóaknát kellett maszkolni és erre megfelelt a vizes paapírtörlő beleltömködve.
tankos_srac 159723 2008. szeptember 27. 22:22
Válasz erre
Hi!
Az akril festékek alapvetően szórásra valók. De valahol azt olvastam, hogy lehet speckó akrill ecsetet kapni és azzal szebb lesz. Szóval lehet hoyg az ecsettel van a gond...

Üdv:ts
Donor 159722 2008. szeptember 27. 20:08
Válasz erre
Szia!
Ha szereted a Humbrolt, miért nem azt veszel?
www.sziklafonix.hu/termekek.php

Üdv: Donor
Dmiller 159721 2008. szeptember 27. 19:31
Válasz erre
köszi a segítséget mindenkinek!
De még mindíg nem tudom, hogy esetleg ecsettel, hogy tudnám normálisan elkenni a gunzét. Van pisztolyom is (és ahhoz tényleg tökéletes; Akrisol V-h t használok +retardert) de nem mindíg érzem szükségességét, hogy egy 1-2 cm2-es felületért vegyem elő. meg amúgy is szeretek ecsettel festeni...mármint szerettem amíg olajos festéket használtam (Humbrol).
Ha holnap hazamegyek kipróbálom a vizes ecsetes megoldást. De ha ez nem megy, akkor maj a vízbűl veszem ki azokxigént :)
Üdv minden makettezőnek
Z63 159720 2008. szeptember 27. 17:59
Válasz erre
tankos_srác!
A MM Metalizerjeit kézzel odatartott sablonnal tudod maszkolni,igaz, ez meglehetősen biztos kezet és gyakorlatot kíván.Amíg nem voltak maszkolószalagok és egyéb segítség, addig én mindig pauszpapírból vágtam betű és egyéb sablonokat, így fújtam.A lényeg, hogy nem szabad erősen beteríteni a pisztollyal a felületet! Ha viszont lelakkozod,pl.MM Sealer for Metalizer nevű lakkal, akkor valószínűleg tudsz rajta tapadós maszkokkal is dolgozni.
Dmiller!
A Gunze Hobby Colort elvileg lehet deszt.vízzel hígitani, de nem igazán ajánlanám.A gyári hígitó tökéletes, vagy alkohol(patika), vagy denaturált szesz( festékbolt-+ büdös) A festék száradását a Mr.Retarderrel lehet lassítani-erre való- egy pisztolynyi festékhez két-három csepp kell.Ezzel rögtön elkerülheted a festék, vagy a lakk fehéres kicsapódását, vattacukorszerű szálasodását, valamint a száraz-poros-rücskösödést is!
Jó munkát!
Üdv,Z63
jocó 159719 2008. szeptember 27. 17:59
Válasz erre
Csak nagyálltalánosságban beszéltem a festékekröl(az oldószeresekre gondoltam).Az oldószeres festékek álltalában lenalkidműgyanta kötőanyaguak,a hizes bázisuak akrilát koppolimer.(Na az okostojás:D)Ha egy festéket lehet vízzel hígitani természetesen megteheted.Desztillált,ioncserélt víz esetleg?Fogós kérdés:)Én gyorsitottam eddig.:)Gondolom az a problémád,hogy ecseteléshor a gyors száradás miatt ecsetszállas marad.(nem oszlik el rendesen)?
Dmiller 159718 2008. szeptember 27. 17:44
Válasz erre
Szia Jocó!
Szerintem nem jól gondolod!
A gunze akril festékeit (mint általában minden akril festéket) lehet vízzel hígítani. A tégelyre talán ez is van rá írva. Én csak arra lennék igazából kíváncsi, hogy a festék száradási idejét mennyivel hosszabítja meg. Ez csak az ecsettel való festés miatt érdekelne. Sajnos nálunk csak a revell vacak festékét lehet beszerezni, azt meg nem nagyon szeretem és így amikor nagyritkán pesten járok akkor szoktam bevásárolni a gunzéból. (A Humbrolt azt szerettem... :( azok a régi szép idők!)
Amúgy mit értesz oldószeres festék alatt? Az olaj alapút? Mert ahhoz tényleg jó a H100, a lakkbenzin...
Üdv
Dávid
csabbee 159717 2008. szeptember 27. 17:40
Válasz erre
Szia,szerintem maradj a gyári higítójánál és rakj hozzá retardert,persze csak mértékkel.
jocó 159716 2008. szeptember 27. 17:37
Válasz erre
Szia Dávid
Ha egy oldószeres festéket vizzel hígitassz összekapja és csomós lessz(szaknyelven összetúrósodik:D)Próbáld meg a H-100 as hígitót.De ha kiváncsi vagy a vizzel hígitásra akkor vegyél ki egy cseppet a festékböl és próbáld meg.Így nem megy tönkre az egész festék és egy kis felületen kipróbálhatod.
Dmiller 159715 2008. szeptember 27. 17:22
Válasz erre
Sziasztok!
Próbálta már valaki a gunze festékeit vízzel hígítani? Talán így nem szárad olyan gyorsan mint ha gyári hígítóval hígítanánk. Így talán kicsit jobban lehet vele ecsettel festeni.
Szóval ha valaki próbálta vizesen a gunzét, az legyen szíves megosztani a tapasztalatát.
Köszi
Dávid
f2d 159714 2008. szeptember 26. 22:09
Válasz erre
Úgy ahogy Zebi mondja. Ha lelakkozod maszkolás előtt, akkor van rá esély, hogy nem jön fel.
Csak saját felelősségre.
tankos_srac 159713 2008. szeptember 26. 21:33
Válasz erre
Zebi 159712 2008. szeptember 26. 21:28
Válasz erre
A MM Metalizert minden leszedi, még egy rossz pillantás is. Nem lehet semmivel maszkolni.
tankos_srac 159711 2008. szeptember 26. 21:20
Válasz erre
Ma festettem életemben először Model Master metalizer festékkel, holnap (holnap?) folytatnám a munkát, de a fémes festésű felületet mivel érdmes maszkolni? A Tamiya szalag nem veszi le a festéket? Blue tac? Maszkoló folyadék? Mit használjak? Előre is köszönöm!
kryss 159710 2008. szeptember 26. 08:08
Válasz erre
Köszönöm.
A boltban, ahol a festéket vettem, a rétegek között 100 órás száradási időt javasoltak.
Sajnos garzon lakásban lakom, így a garázsban fújás kilőve. Azt hiszem egy nagyobb karton doboz lesz a "festőkabin". Bár azt is látom, hogy el kellene gondolkodnom egy elszívós berendezés megépítésén.
Ákos 159709 2008. szeptember 26. 07:37
Válasz erre
Ahogy előzőleg is írtam, próbáld ki először egy hasonló tagoltságú, formájú maketten először. Egy spray durván 3-4 1:24-es autóra elég, így kísérletezhetsz bátran. 30 cm-nél ne tartsd közelebb a maketthez a sprayt és ne félj attól, hogy sok mellémegy. Első rétegként én egy nagyon vékony réteget szoktam felvinni messziről, ez segíti a tapadást, majd azonnal rámegyek egy vastagabbal. A motor is így készült. Olyan helyen fújj, ahol nem érdekes, ha festékes lesz valami (én garázsban szoktam). A festés előtt valamire rögzíteni szoktam a festendő dolgokat kétoldalas ragasztóval (persze azon a részen, ahol nem fog látszani), és annál fogom meg.
kryss 159708 2008. szeptember 25. 23:31
Válasz erre
Valóban aceton alapú; rá is van írva, hogy 40%-ot tartalmaz. Ezt eddig nem figyeltem. Kíváncsi vagyok; ha a próbafújásnál marja az anyagot, nem fogom használni.
A Tamiya spray esetében én is vékony festégréteget szeretnék elérni. Ezért is kérdeztem, hogy szerintetek van-e ennek valami technikája (a pisztolyos fújáson kívül), mivel azt írták többen, hogy az említett spray vastagon szór.
Ilyen felülettel, mint a képen, már én is elégedett lennék. :-)
Ákos 159707 2008. szeptember 25. 23:15
Válasz erre
cbr
cbr

Akkor valami régi maketten próbáld meg fújni először. Elég híg, gyakorlat kell hozzá, hogy összejöjjön pisztoly nélkül.
Én azt a hitvallást vallom magaménak, hogy minél kevesebb és vékonyabb a festék, annál simább. A kép egy 600 dpi felbontású (600 képpont 25 mm-enként) szkennelés egy motorról. A szkenneren lévő porszemek ekkora nagyításnál óriásinak látszanak, de a festék még ilyen nagyításban is sima és egyenletes.
A Car System is aceton alapú, csoda, hogy eddig nem mart meg egyetlen makettet sem.
kryss 159706 2008. szeptember 25. 22:34
Válasz erre
Az autós alapozót (és a konkrét márkát: Car System) Egy ismerősöm ajánlotta, aki már régóta használja makettekhez (ő utasszállító repülőket épít). Én magam nem tudom megítélni, hogy jó lesz-e; lehet, hogy neked van igazad. Így először nem a maketten tesztelem majd.
A pisztolyba fújásos javaslatodat olvastam is, de ahogy meg én írtam pár hozzászólással ezelőtt: nincs pisztolyom. Ahogy mondani szokták: "Szegény ember vízzel főz." Persze nyilván így nem várhatok olyan jó eredményt. Mindenesetre annál jobb lesz, mintha ecsettel festeném. Remélem.
Ákos 159705 2008. szeptember 25. 21:17
Válasz erre
Az autós alapozó nem lesz jó, túl durva a makett festéséhez, rücskös lesz a felület. A Tamiya olan vékony réteg lesz, ha megszárad, hogy a legfinomabb karcolás és rücsök is meglátszik rajta. A legtökéletesebb felületet a sima (zsírtalanított) műanyagra adta nekem, amit tökéletesre csiszoltam 1000-es papírral, majd a csiszolópapír hátuljával políroztam.
Az autófényezésben az akril bázis az aceton alapú dolgokat jelenti, ez megmarja a makettet.
A Tamiyának trükkje van a vékony festéshez, le is írtam pár hozzászólással ezelőtt: pisztolyba kell fújni, majd onnan a makettre.

Rocco!
A festék akkor pezseg a felületen, ha 3-4 szer olyan vastag, mint kellene, illetve túl közelről fújod és a hajtógáznak nincs ideje a levegőben eltűnni belőle.
Rocco 159704 2008. szeptember 25. 20:22
Válasz erre
Hát ez nem volt semmi. Már nemcsak a festésben kaptam ezzel infókat hnem sok más dologban is. Sajnos a japánt nem értettem :D de sok dolog megvilágosodott számomra. Amúgy amikor már lelakkozta a gépet (gondolom azt csinálta) és elkezdte csiszolni utánna polírozzta? Hétvégén megpróbálok alkotni de sajnos még a festés várat magára festék és időhiány miatt.
Ákos valami még eszembe jutott! Említetted hogy megoldhatta a műanyagot a festék. Lehet van benne valami mert emlékszem hogy néha olyan furcsa volt a festék. Mintha pezsgett volna! Nem tudom hogy ez jelent-e valamit.
kryss 159703 2008. szeptember 25. 18:15
Válasz erre
Ja, erről van szó:
Spray-Work Basic Air Compressor w/ Airbrush

:-)
kryss 159702 2008. szeptember 25. 18:15
Válasz erre
Erről a kombóról mit gondoltok? Azt gondolom magamtól is, hogy vékony vonalakhoz nem nagyon, és, hogy feltehetően valamennyire pulzál is a nyomás, de igazából kb. erre lenne keret, és csak arra kellene, amire a Tamiya spray is alkalmas.
kryss 159701 2008. szeptember 25. 18:04
Válasz erre
Köszönöm a választ.
Próbálok majd a lehető legvékonyabb festégrétegre törekedni, de ehhez először valami műanyag tárgyon gyakorolok; nincs még tapasztalatom a Tamiya spray-vel. Van valami technika, vagy fogás, ami segít, hogy vékony és egyenletes legyen a réteg?
Világos szürke, akril bárisú (autófényezésben használatos) spray alapozót fogok használni alá; az is a lehető legvékonyabb rétegben. Előtte persze csiszolás, meg ha kell, az alapozás után is; majd 2 réteg Tamiya. Ez a terv, de még nem fújtam eddig semmit (és a teljes makettező tapasztalatom is elég kicsi még), ezért ha van hozzáfűznivalótok, tanácsotok, szívesen veszem.

Köszönet
Jocó 159700 2008. szeptember 24. 22:41
Válasz erre
Mit is mond?Olyan gyorsan mondja nem tudom megjegyezni:D
Ákos 159699 2008. szeptember 24. 22:39
Válasz erre
A csiszolás sem rossz előkészítés, de 800-as vagy 1000-es papírral kell csinálni, hogy jó legyen a végeredmény.
tankos_srac 159698 2008. szeptember 24. 22:34
Válasz erre
Ez a bácsi majd megmutatja, hogyan kell ezt a dolgot faszán csinálni. Sőt, ha értesz japánul, még el is magyarázza! :-D
www.youtube.com/watch
dryma 159697 2008. szeptember 24. 21:49
Válasz erre
Üdvözlet emberek!
Tud valaki Revell vagy Model Masters vízbázisú festékeket olcsón?
phun 159696 2008. szeptember 24. 20:53
Válasz erre
Én is elkövettem ugyanezt a hibát. :-)
Ákosnak igaza van a H-100-as is jó, főleg mert az hamarabb elpárolog a felületről, mint a mosószeres víz, és talán valamivel egyértelműbb a hatás.
A festékkel kapcsolatban is igaza lehet. (Mondjuk nem véletlen. Több a tapasztalata) Ha nem makettekhez való a festék az bizony felhólyagosíthatja a felületet.
Rocco 159695 2008. szeptember 24. 20:53
Válasz erre
Teljesen igazad van nem makettre való volt a festék és abban mégjobban igazad van hogy nem tapad. Az előző makettemet is ezzel a festékkel festettem és ott nem voltak ilyen gondok csak annyi hogy megfojt a festék mert akkor festettem először. Én úgy látom hogy talán a műanyagot nem oldotta fel a festék de nem tudom biztosan. Még arra gyanakszom hogy nem-e az is közrejátszott a dolgokban hogy fetés előtt lecsiszoltam a makettet (gondoltam így majd jobban tapad majd a festék) és ezzel elrontottam teljesen a felületet.
Veszek hozzá makettfestéket,előkészítem a felületet és beszámolok az eredményről. Remélem hogy sikerül valamit összehozni.
Esetleg ha írtok pár linket ahol baráti áron tudok rendelni festéket azt megköszönném.
Ákos 159694 2008. szeptember 24. 20:22
Válasz erre
Kis iróniát olvasok ki a válaszodból.
Szerintem az volt a legnagyobb baj, hogy nem makettre való festéket használtál és megoldotta a műanyagot. Ha ez a helyzet, a csiszolópapír sem fog segíteni, csak egy új makett.
A leválást egy dolog okozza: a festék egyáltalán nem tapad a makett felületére. Ezt általában a rossz felületelőkészítés okozza, zsíros marad a felület. Én H-100 szintetikus hígítóba mártott ronggyal szoktam áttörölni festés előtt a makettjeimet.
Fodi 159693 2008. szeptember 24. 20:09
Válasz erre
Hmm, érdekes. Lehet, hogy nem volt rendesen előkészítve a felület.
Rocco 159692 2008. szeptember 24. 19:42
Válasz erre
Tamiya 18mm-es kb fél éve rendeltem.
Fodi 159691 2008. szeptember 24. 19:41
Válasz erre
Rocco 159690 2008. szeptember 24. 19:37
Válasz erre
Kedves phun

Először is köszönöm hogy tapasztalaitaidat megosztottad velem és a többiekkel akik olvassák ezt a fórumot. Sokat okosodtam mivel a felsorolt dolgok közül eggyet se úgy csináltam ahogy azt te megírtad. Vehettem volna így akármilyen csodafestéket hogyha nemtudom megfelelően használni. :D
Nekilátok a festékréteg csiszolásának és megpróbálom úgy csinálni a dolgokat ahogy írtad. Biztos sokkal jobb lesz.

Ja és eszembe jutott még 1 kérdés. Miért volt az hogy már az előzőleg lefújt felületre rátettem a maszkolószalagot és később levettem lekapta az egész fényes réteget? A festék biztos megszáradt mert direkt vártam vele egy hetet. Rossz a festék?

Kérlek erre még válaszoljatok.

Köszönöm
Ákos 159689 2008. szeptember 22. 20:34
Válasz erre
- Szerintem vastag rétegben fúj, gyakorlat kell hozzá, hogy ne folyjon meg. Kivédeni úgy szoktam, hogy a pisztolyba fújom ki és onnan a makettre.
- Szerintem előtte fújd
- Nem érdemes, ha jól fújod, mert attól nem lesz fényesebb. Tamiya Compounddal lehet polírozni.
phun 159688 2008. szeptember 22. 20:30
Válasz erre
Rocco

Tamiya Spray-t egyszer használtam valamikor az ősidőkben, inkább csak a képek alapján látom úgy, mintha nem lenne megfelelően zsírtalanítva a felületed, illetve mintha túl vastag lenne a felvitt festékréteg.
Festés előtt mosd le alkohollal, vagy szappanos/mosogatószeres langyos vízzel a felületet.
Fújásnál pedig sohase kezdj a makett felett, inkább mellette, és utána húzd át a makettre. Az irányváltásokat pedig ne a makett felett tedd, hanem fuss túl a felületen, és utána indulj el visszafelé.
hoekloos 159687 2008. szeptember 22. 20:25
Válasz erre
Elveben jó a hőlégfúvó is, de nem biztos, hogy jót tesz a műanyagnak:))
Palackkal még nem fújtam, de sz'tem távolabbról kéne fújni...
Rocco 159686 2008. szeptember 22. 20:21
Válasz erre
Opsz
Elírtam

Eddig egy festésem se volt az igazi.
Rocco 159685 2008. szeptember 22. 20:19
Válasz erre
DSC00024

Látni hogy nem lett valami sima a felület :S
DSC00024

Huh van benned elszántság Kryss :D
Egyszer énis elkezdtem az elejéről topicot olvasni de sajnos 1-2 hét után leálltam vele. De te olvasd végig :)
Lenne 1-2 kérdésem a többiekhez is.
Ha a makettemet lefújom tamiya spray-vel akkor utánna azt kell lakkozni vagy teljesen fölösleges(persze nem felmatricázott gépről van szó)?
És mivel lehet esetleg az előzőleg felhordott festékréteget eltüntetni(Csiszolópapíron kívül) mert előző festésem eléggé siralmasra sikeredett(buborékos lett,megráncosodott a festék)?
Kiváncsi vagyok hogy a tamiya spray milyen felületet fog produkálni,remélem jó lesz végre mert eddig egy festésem volt az igazi.

Please help me
Thanks
Kryss 159684 2008. szeptember 22. 19:51
Válasz erre
Sziasztok!
Olvasom az elejétől a topicot, és rengeteget tanultam is már belőle, de még nem értem a végére. Most egy kérdés felmerült, mivel egy autónak álltam neki, amit Tamiya spray-vel akarok fújni(a festékszóró-komresszor kombó még a jövő zenéje, viszont fontos, hogy szép legyen a felület). Korábban erről a termékről is volt már szó de megoszlottak a vélemények; ezért kérdezek: (zöld metál festékről van szó)
- Valóban vastag rétegben fúj? Ha igen, hogy lehet ezt kivédeni?
- Az "üvegek" beragasztása után érdemes fújni (persze maszkolva)?
- Polírozható? Mi módon érdemes?

Köszönet, előre is.
migi 159683 2008. szeptember 22. 19:48
Válasz erre
Igen kell higitani sima csapvizzel , de ajállom mindig csak annyit kihigitani amit pár napon belül elhasználsz a higitás aránya mindig a felület szivásától függ .
migi 159682 2008. szeptember 22. 19:44
Válasz erre
De legalább az üveg betét lejött a festés árából ,
borisz 159681 2008. szeptember 22. 16:43
Válasz erre
A legtöbb hk építési beszámolóban van szó az öregítés mikéntjéről.
A rozsdához sága, narancssárga és barna színek kellenek, koromhoz matt fekete és így tovább...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353.