/ Fórumok /

Festés

Minden ami festés! Tippek, technika, minták, színek...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354.
jooci 160741 2009. március 25. 08:57
Válasz erre
sziasztok.ha valakit érdekel1abac,220-as,2hengeres 50l-es kompresszor35000-ért,jelezze.uj ára80körül van
Kacsabácsi 160740 2009. március 24. 19:25
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki be tudna nekem azonosítani pár színt? Revellből volna talán a legjobb(a vízbázisúból)
itt egy link, azon vannak a színek ( asszem 6 féle), ez a multicam terepminta.
www.galaxyarmynavy.com/prodimages/propper_F5505_multicam_big.jpg

köszi előre is,
üdv
tomek 160739 2009. március 23. 21:29
Válasz erre
Hát igen én most készűlök tartály fabrikálni! Amúgy igy is birja csodálkoztam is rajta h egész délutánt is elpöfog ha kell.
tomek 160738 2009. március 23. 21:27
Válasz erre
Az enyém 20.000 volt tavaly garanciával origi
vlevi 160737 2009. március 23. 21:27
Válasz erre
Ettől függetlenül nagyon jó dolog, hogy tizedre pontosan be tudom lőni a nyomást, és biztos lehetek benne, hogy nem fog párát fröcskölni a makettre. A régi hűtőkompi is csak akkor csinált ilyeneket, ha érzékelte, hogy ez most egy kényes festés :)
Matt szürkét mindíg tökéletesen fújt, nade fényes feketét, vagy fehéret... Olyankor érezte, hogy tenni kell valami különlegeset, és néha odaköpött :)
vlevi 160736 2009. március 23. 21:24
Válasz erre
Nekem még egy kicsit szokni kell. Eddíg hűtőkompi volt, de most Szolnokon beruháztam egyre. Olyasmi, mint Tomek képén, csak van hozzá tartály is. Ami nagyon szokatlan az az, hogy teljes csönd van, és egyszercsak bekapcsol. A hűtőkompresszornál ugyan hangosabb, de nem mondanám hangosnak. De azért ma háromszor löttyintettem ki a festéket a pisztolyból, hagytam is a fenébe az egészet :)
Majd ha jobb passzban leszek, és nem kapok frászt minden apró zajtól :)
Geri003 160735 2009. március 23. 21:03
Válasz erre
Jólnézki mindkettő! Lehet hogy beruházok egy olyanra mint a tiéd Tomek.
Geri003 160734 2009. március 23. 21:03
Válasz erre
Jólnézki mindkettő! Lehet hogy beruházok egy olyanra mint a tiéd Tomek.
Tomek 160733 2009. március 23. 19:25
Válasz erre
Nem hiszem el! Ez az első sikeres képfeltöltésem!
tomek 160732 2009. március 23. 19:23
Válasz erre
Kompi
Kompi

nekem ijen van
borisz 160731 2009. március 23. 19:08
Válasz erre
P1000538
P1000538

Hasonló, de olcsóbban is meg lehet oldani.
Ez az enyém, ebben ami kellhet benne van.
Önműködő nyomáskapcsoló, légszűrő, cseppleválasztó, ami extra rajta.
Geri003 160730 2009. március 23. 18:53
Válasz erre
Milyen kompresszorra gondolsz ?
Ilyenre ? Mert szerintem ezért kicsit sok az a pénz amit elkérnek... Mi ennyi pénzért vettük a rendes nagy kompresszort :D
www.modellbolt.hu/index.php
Tomek 160729 2009. március 23. 18:52
Válasz erre
Mióta megvettem a kompresszort annyira jó és örömteli a festés... Ugyanis akkor ülök le fújkálni amikor akarok! Azelött én is sok sok palackot elhasználtam, aztán mély levegő es tavaly beruháztam egy airbrush kompira!
Tomek 160728 2009. március 23. 18:48
Válasz erre
Geri003
Szerintem a legjobb megoldás a kompresszor ami ugyan lehet hogy drága de hosszú távon megéri! Mert ugye ha a palackból elfogy a levegö és nincs belőle tőbb? A kompresszornál meg annyit és addig festessz ameddig akarsz csak győzd festekkel
Geri003 160727 2009. március 23. 18:36
Válasz erre
Nekem sikerült kiolvasnom a dolgokat, és köszi! :D Mivel érdemes akkor meghajtani ?
Tomek 160726 2009. március 23. 18:21
Válasz erre
Hoppá! Az elöbbi lehetne töröltetni? Ugyláccik a telóm gyári böngeszője nem valami gut! Inkább maradok operán
tomek 160725 2009. március 23. 18:17
Válasz erre
köszönöm a válaszokat! Hát igen a régi levegőpalack! Nincs is annál bosszantobb amikor mar majdnem kész a festés és elfogy a szufla aztán jöhet a radiátor meg forróvizes lábas h. Valahogy még egy pár szisszenést kifacsarjon az ember!
borisz 160724 2009. március 23. 18:10
Válasz erre
Pár pillanat. Komolyan nem érdemes megvenni.
Ákos 160723 2009. március 23. 18:09
Válasz erre
Geri003 160722 2009. március 23. 18:02
Válasz erre
Köszönöm a gyors választ vlevi !

Még egy kérdésem lenne.A festékszóróhoz való levegőspalack nagyjából mennyi festéshez elegendő?
atis76 160721 2009. március 23. 17:38
Válasz erre
Helló!
Saját higítóval és 70%-os alkohollal is próbáltam .Nekem mindkettő bevállt.
Don 160720 2009. március 23. 16:01
Válasz erre
Tomek!

Én tegnap reggel vallejohoz (igaz h az air típushoz9 egy pár csepp airbrush cleanert tettem és nagyon jó lett az eredmény.
Tomek 160719 2009. március 23. 15:56
Válasz erre
Köszi a segítséget.
hofi 160718 2009. március 23. 15:41
Válasz erre
A Vallejo nem akril, hanem akril-vinil festék. Szerintem semmi sem jó igazán hozzá a saját higítóján kívül.
tomek 160717 2009. március 23. 15:39
Válasz erre
Szép jó napot mindenkinek! Azt szeretném megkérdezni ,hogy vallejo akrilokhoz patikában kapható alkohol + deszt viz keveréke higítani jó? Mert próbáltam sima vizzel és pisztolyhoz negativ ugyanis fehér tej szerű kicsapódás lett az eredmény.
vlevi 160716 2009. március 23. 15:37
Válasz erre
Festéke válogatja.
Enamel festék hígítható H-100 szintetikussal is, de van amikor a gyári jobb. Én pl. az utóbbi időben párszor próbáltam Revell festéket hígítani a saját gyári hígítójával, ecseteléshez. Kevés hígító kell hozzá, elég sűrű maradt, de mégis jól terült a selyemfényű fekete.
Akrillfestékeket viszont mindegyiket mással. Általában az alkohol, vagy acetonmentes körömlakklemoszó szokott beválni náluk. De lehet, hogy ezeknél a saját hígítójuk sokkal jobb eredményt ad, mint a házi pancsolás. Egyedül akkor van gond az akrillal, ha sima csapvízzel hígítást ajánlanak. Nekem ez még sosem jött össze.
Geri003 160715 2009. március 23. 15:21
Válasz erre
Sziasztok !

Mivel lehet hígitani a festékeket ? Kötelező hozzá a gyári hígitója vagy van esetleg valami "házi" megoldás is ?
Sdave 160714 2009. március 19. 20:55
Válasz erre
Ez tényleg attól is függ, milyen a festékszóró. 0.3-0,4 körül szinte mindegy. 0,2-es dűznivel én csak a Model Master enamel-t tudtam szépen fújni (a II-es sorozatot), a többit a gyári hígítójával is nehézkes, vagy túl kell hígítani.

Az igazi az akril festék: pl. a Gunze a csúcs, Tamiya-t nem használtam, a Lifecolor meg gyorsan szárad -sokszor szemcsésre- és hamar 'bedöglik' a tégelyben.
borisz 160713 2009. március 19. 20:14
Válasz erre
Tömítésnek én teflon szalagot használok.
vlevi 160712 2009. március 19. 20:13
Válasz erre
"eddig akrillal próbáltam elég pepecs meló."
Hogy ezért mit fogsz kapni :)
Akrilból van rengeteg féle, Gunze, Tamiya a legjobb, 1-2 alkalommal használtam is, de mifelénk nem lehet hozzájutni, ezért én olajjal dolgozom. Mostanában felbukkant a Humbrol akril, na azzal tényleg művészet bánni. Nagyon finnyás egy fajta. De pl. az ezüst nagyon szép, egyáltalán nem szemcsés, de fényes.
Lifecolor megint egy másik állatfajta, de arról sincs túl jó véleményem :) Főleg azért, mert 1x próbáltam és akkor nem jött be. Inkább nem erőltettem.
0.3-as dűznivel rendelkező pisztolyokkal simán lehet fújni olajat is, Revell, Humbrol, Modelmaster enamelt. Csak nehogy az legyen, hogy a kínai gumitömítést megeszi a H-100 hígító. Bár szerintem az olyan tömítést a körömlakklemosó is megeszi, szóval tökmindegy.
Mágus 160711 2009. március 19. 19:40
Válasz erre
sziaztok,csupán csak az lenne a kérdésem hogy milyen típusú festékkel lehet legjobban festékszorópal festeni(paintbrush)eddig akrillal próbáltam elég pepecs meló.
Luki66 160710 2009. március 19. 18:19
Válasz erre
Sziasztok

Segítség kéne. Tud valaki átszámítani Pantone színkódról RAL-ra.

Köszi: Lukácsi Attila
Zsolti1537 160709 2009. március 16. 19:29
Válasz erre
Köszönöm szépen a választ. További szép jó estét.
Ákos 160708 2009. március 16. 18:50
Válasz erre
Fehérrel vagy citromsárgával, esetleg mindkettővel.
Csak szórópisztollyal lesz egyenletes.
Zsolti1537 160707 2009. március 16. 12:57
Válasz erre
Sziasztok

Van nekem egy anyagában fekete benzintankom meg két ugyanolyan fekete takaró elemem, pirosra szeretném őket festeni. Milyen szinnel a legérdemesebb alapozni hogy a piros szín megfelelően érvényesüljön?
Pista-91 160706 2009. március 15. 16:54
Válasz erre
Köszi a segítségeket!
Harckocsi lesz: Academy M-10 Duckbill.
Ákos 160705 2009. március 15. 16:11
Válasz erre
Sötétíteni feketével, világosítani viszont homokszínnel tudod eredményesen, mindegyiket az alapszín 155-höz keverve.
Az átváltótáblákban pedig ne bízz, több bennük a csúsztatás, mint a valóság.
Levix 160704 2009. március 15. 16:04
Válasz erre
Egyébként vagy egy ilyen topic itt a fórumon. Ott kellene körbenézni, egy csomó ötlet trükk, fotókkal van ott.
Levix 160703 2009. március 15. 16:03
Válasz erre
Repülő? Harckocsi?
Pista-91 160702 2009. március 15. 15:29
Válasz erre
Szia Levix!

Kössz az infót!
Még csak egy kérdés: ha Humbrol 155-öt használok, akkor milyen színnel lenne érdemes panelezéshez sötétíteni\fakítani?
Előre is köszi!

Pista-91
Levix 160701 2009. március 15. 14:54
Válasz erre
Szóval az OD nem egy korrekt szín hanem egy nagy zagyvaság. A Humbrol 155 megfelel a most érvényes 34088 -nak ami korábban 34087 néven futott. De ez nem azonos a II VH-ás OD-al, amiből nem is egy volt hanem gyártóként különbözött és más volt az ANA szabvány és más az amit a festék gyártók a seregnek szállítottak. Hasonlóan a németekhez háborús időkben elhasználták a készleteket és nem öntötték a csatornába. Mivel a festékek különböző módon de elég gyorsan fakultak, a Humbrol 155 + fekete különböző árnyalatait lehet használni. Az eredeti mixben piros és zöld keverése volt ezért lehet azzal is próbálkozni, egy helyen a Humbrol 101 és 100 3/1 arányban vagy a 101 + 60 3/1 arányban mixet olvastam. Szóval Dana Bell után azzal követünk el hibát, ha két különböző gyártó gépeit azonos árnyalattal festjük. Revellben a 46-os ami hasonlít a sötét OD változat fakult állapotához.
Levix 160700 2009. március 15. 14:54
Válasz erre
Szóval az OD nem egy korrekt szín hanem egy nagy zagyvaság. A Humbrol 155 megfelel a most érvényes 34088 -nak ami korábban 34087 néven futott. De ez nem azonos a II VH-ás OD-al, amiből nem is egy volt hanem gyártóként különbözött és más volt az ANA szabvány és más az amit a festék gyártók a seregnek szállítottak. Hasonlóan a németekhez háborús időkben elhasználták a készleteket és nem öntötték a csatornába. Mivel a festékek különböző módon de elég gyorsan fakultak, a Humbrol 155 + fekete különböző árnyalatait lehet használni. Az eredeti mixben piros és zöld keverése volt ezért lehet azzal is próbálkozni, egy helyen a Humbrol 101 és 100 3/1 arányban vagy a 101 + 60 3/1 arányban mixet olvastam. Szóval Dana Bell után azzal követünk el hibát, ha két különböző gyártó gépeit azonos árnyalattal festjük. Revellben a 46-os ami hasonlít a sötét OD változat fakult állapotához.
Levix 160699 2009. március 15. 14:11
Válasz erre
www.olive-drab.com/od_mvg_odpaint.php

Az Olvie Drabról még több infó.
Levix 160698 2009. március 15. 14:07
Válasz erre
Dana Bell az egyik legismertebb ami kamuflázs kutató írása az OD-ról.

Olive Drab (OD) was a US Army shade originally controlled by the Corps of
Engineers and the Quartermaster Corps - I have never traced its origins
there. The color, in glossy paints and dopes, became the Air Service's
standard in the 1920s, replacing the similar "khaki" used during WWI.
During camouflage experiments during 1932, the Air Corps found that OD was
too light. Black was added to create a new "Dark Olive Drab." All
subsequent pre-war camouflage tests and evaluations used this Dark OD, though
most of the reports simply referred to "Olive Drab." By 1938 Dark OD had
become color number 31 on the chart of water-based camouflage colors. During
1940, Dark OD 31 became the color approved for permanent camouflaging of Air
Corps aircraft; by September of that year, it was succeeded by Dark OD 41 on
the new color card for permanent camouflage paints. Both colors continued to
be referred to as OD or Olive Drab.

This leads to the first area of confusion: looking at surviving color cards,
there are visible differences between OD 31 and OD 41. Yet, there is no
evidence that Materiel Command intended the two colors to be anything but
identical. And in 1942, when Materiel Command was ordered to release new
standards for temporary (water based) paints, including a temporary paint
identical to Dark OD 41, the approved color was none other than Dark OD 31.
My suspicion is that the two colors were intended to be identical, and that
any of the differences we see today can be attributed to ageing of the color
card samples.

Note also that the Army continued its own use of (non-dark) OD for vehicles,
helmets, etc. (It will take Cookie Sewell or one of the other armor
specialists to explain what changes may have occurred there...)

Manufacturers wishing to sell Dark Olive Drab paint to the AAF had to go
through an approval process (more of which follows below). Approved paints
were listed in October 1942 in the following AAF Bulletins: Bulletin No 42
(listing 21 approved Dark OD lacquers), Bulletin 46 (listing 16 approved Dark
OD dopes), and Bulletin 47 (listing 23 approved Dark OD enamels).

In December 1942 all paint manufacturers were notified that the list of
approved ODs would be cancelled, and new paints were to be developed which
still matched the old color standard while meeting new infrared reflectance
standards. Everyone was expected to start over.

Dark Olive Drab was approved as the standard for the new ANA (Army-Navy
Aircraft) color chips, but before the chips could be issued, the AAF agreed
to accept Army (non-dark) Olive Drab as the standard. (Navy Ordinance had
already accepted the Army color.) The first chips were issued in May 1943,
with color number 613 assigned) Materiel Command went ballistic, noting that
the new standard was not only too light, but would need to be revised to meet
infrared reflectance requirements. The objections were too late, and the
Army (non-dark) OD became the ANA standard.

Yet Materiel Command could be devisive when given the opportunity. Some
manufacturers were told they could continue to match their new OD paints to
the old Dark OD standards. They could also continue to ship Dark OD if they
had accumulated stocks of the color. Some specifications and technical
orders continued to call for use of Dark OD 41 through the end of the war.

When the AAF Bulletins were revised in 1943, the following changes were noted:
Bulletin 42-A (May) with 25 new DARK Olive Drab lacquers replacing the earlier
paints; Bulletin 46-A (October) with 27 replacement Olive Drab dopes; and
Bulletin 47-A (also October) with 27 replacement Olive Drab enamels. The
possiblity remains that several of the approved dopes and enamels were matched
to Dark OD 41, despite the elimination of the word "Dark" from the names.

Several recent articles and books have noted that the AAF required paint
manufacturers to strictly adhere to its color standards, but correspondence
files suggest that this just wasn't so. To have a paint approved for sale to
the AAF, each manufacturer sent a gallon sample to Wright Field. There, a
portion of the paint was evaluated against several requirements, then
approved or rejected. While I haven't looked at every test report, I've
reviewed dozens of them, and I have NEVER found a paint that was rejected for
not matching the color standard. Many of the paints didn't match the
standard (too green, too gray, slightly dark, slightly light, etc) but they
were all approved. The manufacturers were told to correct the color
problems, but not required to submit new samples. Whatever corrections (if
any) the manufacturers made went unrecorded by Materiel Command. One has
only to look at a factory-fresh B-17 or C-47 to see the differences. Outer
wing panels and tail planes of these aircraft were built and painted by
subcontractors and the paints rarely matched what appeared on the fuselage or
inner wing panels. Add to that the different shades used for doping control
surfaces. This is sometimes attributed to the switch from Dark OD to ANA OD,
but the problem existed long before the ANA color came into existence.
(Modelers might wonder if they should ever use a single source of OD when
painting a B-17 or a C-47! I would usually recommend against it, but I would
never accept it as an issue in judging a contest.)

But the testing process wasn't over. As manufacturers were receiving their
approval notices, portions of their test samples were being sent to Florida
for sun exposure tests. Six months later a badly faded sample could cause an
approved OD to be rejected. The manufacturer was then expected to
reformulate the paint and start the process over. The wide differences in
fading are again particularly noticeable on B-17s and C-47s; captions which
point to "replacement wing panels" miss the fact that those aircraft left the
factory with several different paints already applied.

As for bombs, it appears that Dark OD was the AAF standard. Correspondence
shows that the IR qualities of Dark OD were considered especially important
for bomb dumps, where IR photography might reveal the presence of stored
bombs kept under camouflage netting. Some bombs may not have been painted
Dark OD, but the AAF clearly thought they should have been.

It appears to me that many modelers are more concerned with matching their
OD/Dark OD paints than the AAF ever was. I believe we all have a good bit
more latitude in this matter than some would allow. So much for my view of
the facts - I'm sure there's still more to learn.

ONE LAST POINT. This lengthy posting is for the benefit of RMS members and
their friends and acquaintances. Feel free to download and share it - but
please be sure it's credited, please don't republish it in any magazine,
newsletter, or webzine. (I've already had one slightly embarrassing event in
this area.) And please don't remove this last paragraph from any copies. The
information is meant to be shared, not republished.

Cheers,

-Dana
atis76 160697 2009. március 15. 13:09
Válasz erre
Nekem is megvan ez a készlet, már festve, koszolva. Én Vallejo Model Air 71043-át használtam,igaz én fújtam.
Pista-91 160696 2009. március 15. 12:52
Válasz erre
Akkor bocsi, én csak a táblázat alapján mondtam.
Egyébként pont nekem is ez a szín kell Amerikai egy M10-hez.
Levix 160695 2009. március 15. 12:44
Válasz erre
A Revell 66 köszönő viszonyban sincs az US Olive Drabbal.
Pista-91 160694 2009. március 15. 11:48
Válasz erre
Sziasztok!

Revellben a 66-os
Itt van egy átváltótáblázat:
www.aumodelisme.ch/P/table/RVLLENAMEL.HTM
juge75 160693 2009. március 15. 11:45
Válasz erre
Humbrol 155 Olive Drab, Revell-t nem találtam.
Bálint 160692 2009. március 15. 11:13
Válasz erre
Sziasztok! Egy 1:35-ös Italeri M47 Patton tankot építek, ehhez Olive Drab festék kéne (1711 Model Master). Kérdésem, ez melyik Revell illetve Humbrol színnek felel meg? Ecsettel festenék.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354.