/ Fórumok /

Festés

Minden ami festés! Tippek, technika, minták, színek...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357.
Sdave 160714 2009. március 19. 20:55
Válasz erre
Ez tényleg attól is függ, milyen a festékszóró. 0.3-0,4 körül szinte mindegy. 0,2-es dűznivel én csak a Model Master enamel-t tudtam szépen fújni (a II-es sorozatot), a többit a gyári hígítójával is nehézkes, vagy túl kell hígítani.

Az igazi az akril festék: pl. a Gunze a csúcs, Tamiya-t nem használtam, a Lifecolor meg gyorsan szárad -sokszor szemcsésre- és hamar 'bedöglik' a tégelyben.
borisz 160713 2009. március 19. 20:14
Válasz erre
Tömítésnek én teflon szalagot használok.
vlevi 160712 2009. március 19. 20:13
Válasz erre
"eddig akrillal próbáltam elég pepecs meló."
Hogy ezért mit fogsz kapni :)
Akrilból van rengeteg féle, Gunze, Tamiya a legjobb, 1-2 alkalommal használtam is, de mifelénk nem lehet hozzájutni, ezért én olajjal dolgozom. Mostanában felbukkant a Humbrol akril, na azzal tényleg művészet bánni. Nagyon finnyás egy fajta. De pl. az ezüst nagyon szép, egyáltalán nem szemcsés, de fényes.
Lifecolor megint egy másik állatfajta, de arról sincs túl jó véleményem :) Főleg azért, mert 1x próbáltam és akkor nem jött be. Inkább nem erőltettem.
0.3-as dűznivel rendelkező pisztolyokkal simán lehet fújni olajat is, Revell, Humbrol, Modelmaster enamelt. Csak nehogy az legyen, hogy a kínai gumitömítést megeszi a H-100 hígító. Bár szerintem az olyan tömítést a körömlakklemosó is megeszi, szóval tökmindegy.
Mágus 160711 2009. március 19. 19:40
Válasz erre
sziaztok,csupán csak az lenne a kérdésem hogy milyen típusú festékkel lehet legjobban festékszorópal festeni(paintbrush)eddig akrillal próbáltam elég pepecs meló.
Luki66 160710 2009. március 19. 18:19
Válasz erre
Sziasztok

Segítség kéne. Tud valaki átszámítani Pantone színkódról RAL-ra.

Köszi: Lukácsi Attila
Zsolti1537 160709 2009. március 16. 19:29
Válasz erre
Köszönöm szépen a választ. További szép jó estét.
Ákos 160708 2009. március 16. 18:50
Válasz erre
Fehérrel vagy citromsárgával, esetleg mindkettővel.
Csak szórópisztollyal lesz egyenletes.
Zsolti1537 160707 2009. március 16. 12:57
Válasz erre
Sziasztok

Van nekem egy anyagában fekete benzintankom meg két ugyanolyan fekete takaró elemem, pirosra szeretném őket festeni. Milyen szinnel a legérdemesebb alapozni hogy a piros szín megfelelően érvényesüljön?
Pista-91 160706 2009. március 15. 16:54
Válasz erre
Köszi a segítségeket!
Harckocsi lesz: Academy M-10 Duckbill.
Ákos 160705 2009. március 15. 16:11
Válasz erre
Sötétíteni feketével, világosítani viszont homokszínnel tudod eredményesen, mindegyiket az alapszín 155-höz keverve.
Az átváltótáblákban pedig ne bízz, több bennük a csúsztatás, mint a valóság.
Levix 160704 2009. március 15. 16:04
Válasz erre
Egyébként vagy egy ilyen topic itt a fórumon. Ott kellene körbenézni, egy csomó ötlet trükk, fotókkal van ott.
Levix 160703 2009. március 15. 16:03
Válasz erre
Repülő? Harckocsi?
Pista-91 160702 2009. március 15. 15:29
Válasz erre
Szia Levix!

Kössz az infót!
Még csak egy kérdés: ha Humbrol 155-öt használok, akkor milyen színnel lenne érdemes panelezéshez sötétíteni\fakítani?
Előre is köszi!

Pista-91
Levix 160701 2009. március 15. 14:54
Válasz erre
Szóval az OD nem egy korrekt szín hanem egy nagy zagyvaság. A Humbrol 155 megfelel a most érvényes 34088 -nak ami korábban 34087 néven futott. De ez nem azonos a II VH-ás OD-al, amiből nem is egy volt hanem gyártóként különbözött és más volt az ANA szabvány és más az amit a festék gyártók a seregnek szállítottak. Hasonlóan a németekhez háborús időkben elhasználták a készleteket és nem öntötték a csatornába. Mivel a festékek különböző módon de elég gyorsan fakultak, a Humbrol 155 + fekete különböző árnyalatait lehet használni. Az eredeti mixben piros és zöld keverése volt ezért lehet azzal is próbálkozni, egy helyen a Humbrol 101 és 100 3/1 arányban vagy a 101 + 60 3/1 arányban mixet olvastam. Szóval Dana Bell után azzal követünk el hibát, ha két különböző gyártó gépeit azonos árnyalattal festjük. Revellben a 46-os ami hasonlít a sötét OD változat fakult állapotához.
Levix 160700 2009. március 15. 14:54
Válasz erre
Szóval az OD nem egy korrekt szín hanem egy nagy zagyvaság. A Humbrol 155 megfelel a most érvényes 34088 -nak ami korábban 34087 néven futott. De ez nem azonos a II VH-ás OD-al, amiből nem is egy volt hanem gyártóként különbözött és más volt az ANA szabvány és más az amit a festék gyártók a seregnek szállítottak. Hasonlóan a németekhez háborús időkben elhasználták a készleteket és nem öntötték a csatornába. Mivel a festékek különböző módon de elég gyorsan fakultak, a Humbrol 155 + fekete különböző árnyalatait lehet használni. Az eredeti mixben piros és zöld keverése volt ezért lehet azzal is próbálkozni, egy helyen a Humbrol 101 és 100 3/1 arányban vagy a 101 + 60 3/1 arányban mixet olvastam. Szóval Dana Bell után azzal követünk el hibát, ha két különböző gyártó gépeit azonos árnyalattal festjük. Revellben a 46-os ami hasonlít a sötét OD változat fakult állapotához.
Levix 160699 2009. március 15. 14:11
Válasz erre
www.olive-drab.com/od_mvg_odpaint.php

Az Olvie Drabról még több infó.
Levix 160698 2009. március 15. 14:07
Válasz erre
Dana Bell az egyik legismertebb ami kamuflázs kutató írása az OD-ról.

Olive Drab (OD) was a US Army shade originally controlled by the Corps of
Engineers and the Quartermaster Corps - I have never traced its origins
there. The color, in glossy paints and dopes, became the Air Service's
standard in the 1920s, replacing the similar "khaki" used during WWI.
During camouflage experiments during 1932, the Air Corps found that OD was
too light. Black was added to create a new "Dark Olive Drab." All
subsequent pre-war camouflage tests and evaluations used this Dark OD, though
most of the reports simply referred to "Olive Drab." By 1938 Dark OD had
become color number 31 on the chart of water-based camouflage colors. During
1940, Dark OD 31 became the color approved for permanent camouflaging of Air
Corps aircraft; by September of that year, it was succeeded by Dark OD 41 on
the new color card for permanent camouflage paints. Both colors continued to
be referred to as OD or Olive Drab.

This leads to the first area of confusion: looking at surviving color cards,
there are visible differences between OD 31 and OD 41. Yet, there is no
evidence that Materiel Command intended the two colors to be anything but
identical. And in 1942, when Materiel Command was ordered to release new
standards for temporary (water based) paints, including a temporary paint
identical to Dark OD 41, the approved color was none other than Dark OD 31.
My suspicion is that the two colors were intended to be identical, and that
any of the differences we see today can be attributed to ageing of the color
card samples.

Note also that the Army continued its own use of (non-dark) OD for vehicles,
helmets, etc. (It will take Cookie Sewell or one of the other armor
specialists to explain what changes may have occurred there...)

Manufacturers wishing to sell Dark Olive Drab paint to the AAF had to go
through an approval process (more of which follows below). Approved paints
were listed in October 1942 in the following AAF Bulletins: Bulletin No 42
(listing 21 approved Dark OD lacquers), Bulletin 46 (listing 16 approved Dark
OD dopes), and Bulletin 47 (listing 23 approved Dark OD enamels).

In December 1942 all paint manufacturers were notified that the list of
approved ODs would be cancelled, and new paints were to be developed which
still matched the old color standard while meeting new infrared reflectance
standards. Everyone was expected to start over.

Dark Olive Drab was approved as the standard for the new ANA (Army-Navy
Aircraft) color chips, but before the chips could be issued, the AAF agreed
to accept Army (non-dark) Olive Drab as the standard. (Navy Ordinance had
already accepted the Army color.) The first chips were issued in May 1943,
with color number 613 assigned) Materiel Command went ballistic, noting that
the new standard was not only too light, but would need to be revised to meet
infrared reflectance requirements. The objections were too late, and the
Army (non-dark) OD became the ANA standard.

Yet Materiel Command could be devisive when given the opportunity. Some
manufacturers were told they could continue to match their new OD paints to
the old Dark OD standards. They could also continue to ship Dark OD if they
had accumulated stocks of the color. Some specifications and technical
orders continued to call for use of Dark OD 41 through the end of the war.

When the AAF Bulletins were revised in 1943, the following changes were noted:
Bulletin 42-A (May) with 25 new DARK Olive Drab lacquers replacing the earlier
paints; Bulletin 46-A (October) with 27 replacement Olive Drab dopes; and
Bulletin 47-A (also October) with 27 replacement Olive Drab enamels. The
possiblity remains that several of the approved dopes and enamels were matched
to Dark OD 41, despite the elimination of the word "Dark" from the names.

Several recent articles and books have noted that the AAF required paint
manufacturers to strictly adhere to its color standards, but correspondence
files suggest that this just wasn't so. To have a paint approved for sale to
the AAF, each manufacturer sent a gallon sample to Wright Field. There, a
portion of the paint was evaluated against several requirements, then
approved or rejected. While I haven't looked at every test report, I've
reviewed dozens of them, and I have NEVER found a paint that was rejected for
not matching the color standard. Many of the paints didn't match the
standard (too green, too gray, slightly dark, slightly light, etc) but they
were all approved. The manufacturers were told to correct the color
problems, but not required to submit new samples. Whatever corrections (if
any) the manufacturers made went unrecorded by Materiel Command. One has
only to look at a factory-fresh B-17 or C-47 to see the differences. Outer
wing panels and tail planes of these aircraft were built and painted by
subcontractors and the paints rarely matched what appeared on the fuselage or
inner wing panels. Add to that the different shades used for doping control
surfaces. This is sometimes attributed to the switch from Dark OD to ANA OD,
but the problem existed long before the ANA color came into existence.
(Modelers might wonder if they should ever use a single source of OD when
painting a B-17 or a C-47! I would usually recommend against it, but I would
never accept it as an issue in judging a contest.)

But the testing process wasn't over. As manufacturers were receiving their
approval notices, portions of their test samples were being sent to Florida
for sun exposure tests. Six months later a badly faded sample could cause an
approved OD to be rejected. The manufacturer was then expected to
reformulate the paint and start the process over. The wide differences in
fading are again particularly noticeable on B-17s and C-47s; captions which
point to "replacement wing panels" miss the fact that those aircraft left the
factory with several different paints already applied.

As for bombs, it appears that Dark OD was the AAF standard. Correspondence
shows that the IR qualities of Dark OD were considered especially important
for bomb dumps, where IR photography might reveal the presence of stored
bombs kept under camouflage netting. Some bombs may not have been painted
Dark OD, but the AAF clearly thought they should have been.

It appears to me that many modelers are more concerned with matching their
OD/Dark OD paints than the AAF ever was. I believe we all have a good bit
more latitude in this matter than some would allow. So much for my view of
the facts - I'm sure there's still more to learn.

ONE LAST POINT. This lengthy posting is for the benefit of RMS members and
their friends and acquaintances. Feel free to download and share it - but
please be sure it's credited, please don't republish it in any magazine,
newsletter, or webzine. (I've already had one slightly embarrassing event in
this area.) And please don't remove this last paragraph from any copies. The
information is meant to be shared, not republished.

Cheers,

-Dana
atis76 160697 2009. március 15. 13:09
Válasz erre
Nekem is megvan ez a készlet, már festve, koszolva. Én Vallejo Model Air 71043-át használtam,igaz én fújtam.
Pista-91 160696 2009. március 15. 12:52
Válasz erre
Akkor bocsi, én csak a táblázat alapján mondtam.
Egyébként pont nekem is ez a szín kell Amerikai egy M10-hez.
Levix 160695 2009. március 15. 12:44
Válasz erre
A Revell 66 köszönő viszonyban sincs az US Olive Drabbal.
Pista-91 160694 2009. március 15. 11:48
Válasz erre
Sziasztok!

Revellben a 66-os
Itt van egy átváltótáblázat:
www.aumodelisme.ch/P/table/RVLLENAMEL.HTM
juge75 160693 2009. március 15. 11:45
Válasz erre
Humbrol 155 Olive Drab, Revell-t nem találtam.
Bálint 160692 2009. március 15. 11:13
Válasz erre
Sziasztok! Egy 1:35-ös Italeri M47 Patton tankot építek, ehhez Olive Drab festék kéne (1711 Model Master). Kérdésem, ez melyik Revell illetve Humbrol színnek felel meg? Ecsettel festenék.
vlevi 160691 2009. március 13. 14:41
Válasz erre
Kösz!
Ha arra járok, rákérdezek.
borisz 160690 2009. március 13. 13:58
Válasz erre
Levi!
Ezt és hasonlókat feltöltenél eseleg a makettező ABCbe?
Ott később is könnyű lesz megtalálni.
Satyak 160689 2009. március 13. 13:19
Válasz erre
nekem is tört már bele dűzni, és ugyan ebbe a tipusba. 4 rugóm bánta.de nem tom hol szerezte be az illető aki ebben segített.
hoekloos 160688 2009. március 13. 10:08
Válasz erre
Vidgul!
Én is jártam már így. Lehet venni hozzá új düznit. Nem olcsó, de kevesebbe kerül, mint egy új pisztoly.
f2d 160687 2009. március 13. 10:00
Válasz erre
Köszi, van itthon Humbrol 81-em, így minden probléma megoldódott.:-)
Levix 160686 2009. március 13. 09:43
Válasz erre
Az Ocean Grey gyors keverése amíg a készletek nem álltak rendelkezésre, 7 rész MSG és 1 rész fekete.
Levix 160685 2009. március 13. 09:36
Válasz erre
vlevi!

Persze, ez teljesen elfogadott módszer a Barley grey is 36440 + fekete. A fekete, fehér többnyire mindenhol kéznél van és ezek felhasználásával gyorsan lehet egy új színt mixelni. Az Ocean Grey elődje a Mixed Grey is híres mixelt szín.
Persze ha a feketének nincs kék tartalma soha nem lesz zöld a sárga fekete keverés, hanem barna.
vlevi 160684 2009. március 13. 08:24
Válasz erre
Ettől a sárgából feketével zöldet módszertől mindíg kiráz a hideg :)
Állítólag az olive drab is így készült az amcsiknál. Létezik ez?
Donor 160683 2009. március 12. 23:22
Válasz erre
Levix!
Ezzel a néhány sorral több órányi "kutatómunkát" megspóroltál szerintem jó néhányunknak!
Köszönet: Donor
Levix 160682 2009. március 12. 22:28
Válasz erre
www.colorserver.net/history/history-zinc-chromate.htm www.ipmsstockholm.org/magazine/2004/01/stuff_eng_interior_colours_us.htm
Mindent a Zinc Chromate-ról.

A Zinc Cr. antikorroziós bevonat és nem festék! Minden gyárban más és más árnyalata volt a technológia és a használat miatt. Zinc Chromate Yellownak Humbrol 81 tökéletesen jó akár világosítva kár sötétítve. A Zinc Chromate Green fekete hozzáadásával készült később Interior Greenként aluminium por hozzáadása nélkül standardizálták, a 34151 elfogadott megfelelője. A megadott linkeken minden megtudható róla illetve a felhasználási területről, módjáról stb.

Felhasználás.
www.arcforums.com/forums/air/index.php NAVY
http://www.arcforums.com/forums/air/index.php?showtopic=129502&hl=zinc+chromate
USAAC
hofi 160681 2009. március 12. 21:58
Válasz erre
Jaa... Akkor 71 v. 74 meg valami zöldből egy kicsi.
f2d 160680 2009. március 12. 21:55
Válasz erre
hofi 160679 2009. március 12. 21:44
Válasz erre
f2d 160678 2009. március 12. 21:21
Válasz erre
A zinc chromate színt milyen Humbrol festékekből tudnám kikeverni?
vidgul 160677 2009. március 12. 20:16
Válasz erre
Mindenkinek köszönöm a jó tanácsokat. Megpróbálok kiokoskodni valamit mert nincs kedvem egy beszakadt dűzni miatt egy új pisztolyt venni.
Másik kérdés. Vallejo festékekről mi a vélemény?
hoekloos 160676 2009. március 12. 19:06
Válasz erre
vlevi 160675 2009. március 12. 19:01
Válasz erre
Ez merre szerezhető be? Művészellátók környékén?
juge75 160674 2009. március 12. 18:24
Válasz erre
20090312752
20090312752
20090312753
20090312753

Grafix Színtelen fixatív lakk, alkoholos, egy az egyben szórható és ecsettel is felvihető.
Gyorsan szárad, kivállóan bevállt!
kryss 160673 2009. március 12. 17:58
Válasz erre
Hi!

Megtaláltam a megoldást a Tamiya TS spray festékek kiváltására, olcsóbban. Persze valószínűleg ezzel sokaknak nem mondok újdonságot.
A lényeg, hogy egy festékboltban (Siófokon, mert ott lakom) a héten beállítottak egy spray töltő gépet. Az egész dolog úgy néz ki, hogy akármilyen színt kikevernek akril bázisú autófestékből, és azt beletöltik egy sima 400 ml-es spray-s flakonba, ami már tartalmazza az oldószert és a hajtógázt. Én gyöngyház-fehéret vettem, ami a legdrágábbak közé tartozik; így volt 3000 forint. Négyszer akkora, mint egy Tamiya spray, és csak duplaannyiba kerül. És nem is csak az ár számít, hanem, hogy így szinte bármilyen szín megvásárolható spray formában. Van rengeteg színkártyájuk, azok közül lehet választani színt, és az alapján a számítógépből kikeresik a szükséges színeket és azok mennyiségét és az alapján keverik ki a kért színt.
Ez mindazoknak fontos, akik még nem tudtak beruházni kompresszorba és pisztolyba; mint én is.
És gondolom ilyen lehetőség más városokban is van.
Még csak egy próbafújást csináltam vele, de eddig jónak tűnik.
doky3 160672 2009. március 12. 13:02
Válasz erre
Az Evolutionnál is ez a "központosító" rendszer van. Aki szerencsésnek mondhatja magát hogy ilyen pisztolya van, az is megerősíti ezt.
Doky
vlevi 160671 2009. március 12. 10:46
Válasz erre
Mostmár értem, hogy az AB pisztolyoknál mi ez a "beletörtem a dűznit" probléma.
Triplexnél ilyen nem fordulhat elő, mert nem a dűznit csavarom bele a pisztolyba. Ott a dűznit csak felrakom, és van egy plusz "kupak" ami a helyén tartja. Ezt viszont a kialakításából adódóan én még sosem akartam erősen megtekerni, egyszerűen nincs értelme. A dűznin van tömítés, nem ezen.
Hogy értsétek, miről beszélek : www.modellmarine.de/images/reviews/gab/triplex/duesen-koepfe.jpg
hondarider 160670 2009. március 12. 10:31
Válasz erre
A Bécsi úti (Eurocenter) makettboltban kersed meg Tamást, vidd el a stukkert.Ha van neki hozzá kompatibilis alkatrésze, lehet, hogy a helyszínen meg is csinálja.
f2d 160669 2009. március 12. 08:39
Válasz erre
Szia!

Én használtam több AB-t is (125A, 122), jelenleg egy Chromax-ot. Az AB-125A nem kompatibilis a Chromax-okkal, sőt a többi AB-vel sem. Sokkal finomabb a menete és az egész pisztoly kidolgozása is.

Ezeken a címeken érdeklődj AB-125 alkatrészek után:
(Nem lesz olcsó, egy dűzni 4 ezer Ft körül van.)

Budapest 1139, Váci út 95. - Tel.: (1) 237-0744
Nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig: 10-18-ig
Szombaton: 10-13-ig - Fotók az üzletről
GPS: 47.53888, 19.069653

Budapest 1032, Bécsi út 154. Eurocenter - Tel.:437-4645
Nyitvatartás: Hétfőtől-szombatig: 10-20-ig
Vasárnap: 09-18-ig
GPS: 47.547147, 19.028481

Budapest 1097, Könyves K. krt. 12-14. - Lurdy-Ház
Tel.: (1) 456-1406
Nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig: 10-20-ig
Szombattól+Vasárnapig: 10-18-ig
GPS: 47.471974, 19.083123

Debrecen 4025, Simonffy u. 8/B. - Tel.: (52) 434-815
Nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig: 09-17-ig
Szombaton: 09-13-ig
GPS: 47.529133, 21.622322

Győr 9023, Török István u. 32. - Tel.: (96) 415-214
Nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig: 10-18-ig
Szombaton: 09-12-ig
GPS: 47.679071, 17.650502

Nyíregyháza 4400, Búza utca 34. - Tel.: (42) 950-856
Nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig: 09-17-ig
Szombaton: 09-13-ig
GPS: 47.960545, 21.709714
juge75 160668 2009. március 12. 03:28
Válasz erre
A Játék-Makett-nél meg is rendelheted!
juge75 160667 2009. március 12. 03:21
Válasz erre
Nekem bd-135-öm van, ugyanez csak a tartály más, de a kivitel, még a tartódoboz is azonosnak tűnik.
Chromax, Fengda azonos az tuti.
juge75 160666 2009. március 12. 03:19
Válasz erre
ab-125a
ab-125a
bd-130-(4)
bd-130-(4
BD_130
BD_130

Ez a Chromax düzni.
Háát, kerestem képeket mindkettőről, szerintem ugyanaz.
De próbáld rá, illetve hasonlítsd össze.
juge75 160665 2009. március 12. 03:10
Válasz erre
BD-41_tm
BD-41_tm

Menetes düzni (fúvóka) két funkciós szórópisztolyokhoz (0,2 -és 0,3mm-es)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357.