/ Fórumok /

Festés

Minden ami festés! Tippek, technika, minták, színek...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383.
mcs 156635 2007. június 3. 10:08
Válasz erre
Fodi 156634 2007. június 3. 02:45
Válasz erre
Nekem akkor volt hasonló gondom, amikor nem kevertem fel rendesen a festéket. Azt hittem jól elkevertem, de mint kiderült mégse... :) Pár MM és Humbrol festéknél volt ilyen gondom, de szerencsére már rég találkoztam ezzel a jelenséggel.
Ha jól emlékszem, akkor pár hónappal/évvel ezelőtt már volt szóerről a témáról ebben a topicban, ott azt hiszem bővebben leírták a dolog hátterét. Lehet, hogy érdemes lenne visszakeresni, bár már 3400 hozzászólás van. :)
xcraft 156633 2007. június 2. 22:47
Válasz erre
Szia MCS!

images.google.hu/imgres images.google.hu/imgres
A harci sidewinder általában fényes/félfényes fehér, ehez nem kell FS kód.
A gyakorló kék, ennek viszont nem találom a kódját. Talán lehet insignia blue FS15044, mert ezt használja az USAF a kék jelzőszínnek, de szerintem túl sötét a gyakorlórakétához. A törzs több egységből épül fel, ezeket lehet kombinálni, és így gyakran látni többszínű példányokat. Az AIM-120 nál ugyanez érvényes. A haditengerészetnél feltűnhetnek világosszürke harci rakéták, de ez ritka.

FEHÉREK :))
mcs 156632 2007. június 2. 21:31
Válasz erre
Üdv!
Segítség kell, hogy milyen FS színkódú( Humbrol és Gunze is jó) az AIM-9 L/M és az AIM-120 rakéták testei?
Előre is köszönöm.
hellodebil 156631 2007. június 2. 18:25
Válasz erre
Hy!
Mi lehet az oka annak, hogy a MM 2085-ös Grauviolet (enamel) bármilyen higitása során egész fényes felületet ad. Soxor dolgoztam ezzel a szinnel és máskor is előfordult.
Régebben is tapasztaltam, hogy egyes festékek soxor fényesek lesznek, miközben mattnak vagy selyemnek kéne lenniük. Jah és festékszóróval dolgozom.
tray 156630 2007. június 2. 17:42
Válasz erre
Közben rájöttem, hogy a benzines higítómmal sokkal könnyebben használható :)
tray 156629 2007. június 2. 16:42
Válasz erre
Sziasztok!

Most kezdek ismerkedni a művészolajokkal, már vettem egy kisebb palettát, meg terpentint is hozzá. A gondom az, hogy próbáltam 1-2 próbafestést eszközölni, de igencsak szenvedek vele.
"Lefolyást" már sikerült vele csinálnom, kis pöttyel és szorgalmas ecseteléssel.
Az alapként szolgáló akril és enamel festékeket is sikerült már felkaparnom a terpentinnel, miközben egy foltot akartam halványítani.
A kérdésem az, másra használható-e ez a festék, és ha igen, milyen technikával próbálkozzak?
Amon 156628 2007. június 2. 08:31
Válasz erre
Szia!

A pigment rögzítését a festékben lévő gyanta végzi. De szerintem nem ajánlatos higítót váltanod mert valószínűleg hogy megfogja marni a műanyag felületet illetve a festéknek sem tesz jót(terülés, komponensek, felületképzés...)
Mauser 156627 2007. június 2. 03:11
Válasz erre
Sziasztok!
Lehet, hogy hülye kérdés, de helyettesíthető a terpentin más hígítóval (lakkbenzin pl.) pigment rögzítéséhez?
jos 156626 2007. június 1. 13:46
Válasz erre
f2d 156625 2007. június 1. 13:14
Válasz erre
A Gunze fényes, félfényes, matt lakkoknak mi a száma?
mcs 156624 2007. június 1. 12:30
Válasz erre
Russell 156623 2007. június 1. 12:04
Válasz erre
Szia mcs!

Ugyan a lakkot még nem próbáltam, mert Tamiyát használok, de a Gunze festékeket mindíg alkohollal hígítom.
Lehet még kapni a saját hígítóját a Hoki üzletben (Bp, Teréz körút). Annál biztos nincs jobb!

Üdv:
Russell
mcs 156622 2007. június 1. 11:55
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!

Körkérdés: A Gunze lakját mivel és milyen arányban higítjátok?

Köszönöm, és bocs ha bugyutának tűnik a kérdés.
f2d 156621 2007. június 1. 11:02
Válasz erre
Ahogy az előttem író mondja akkor van ilyen jelenség, ha a festék a felület elérése előtt megszárad. Mivel a spray-t nem tudod hígítani jobban, ezért vidd közelebb a felülethez, így hamarabb elérik a makettet a festék részecskék, még azelőtt, hogy megszáradnának.
f2d 156620 2007. június 1. 10:34
Válasz erre
Pisti!

Ha neked alkohollal bevált, akkor úgy használd. (Ez a lényeg!)
Árban pedig ugyanannyi mint a Tamiya és a Gunze.
Én is próbálkoztam az akrilokkal Tamiya, Gunze, Revell, ezeket tudtam beszerezni. Nekem a Tamiya jött be legjobban, a Gunze is jó, mindkettőt lehet vízzel, alkohollal, vízzel és alkohollal hígítani, szépen terülnek, tapadnak. A Gunzéban az nem tetszett, hogy a fényes és a matt között nincs igazán nagy külömbség, amúgy az is jó.
A Revell abszolult nem jött be, mikor deszt vízzel hígítottam egy homályos löttyöt kaptam, gondoltam azért kipróbálom hátha lesz belőle valami. Az eredmény egy habzó, homályos, színfoltos valami lett, ezek után én töröltem az általam használt akrilok közül.
Pisti 156619 2007. június 1. 09:49
Válasz erre
Hat már elégé bevásároltam belőlük, hogy a közeljövőben váltsak másra. Árban meg elég jók a Revell akrilok, alkohollal hígítva pedig jól lehet vele festeni. A színfakulást pedig, én nem tapasztaltam vagy nem vettem észre :) a hétvégén ki is próbálom vízzel és alkohollal lesz e fakulás.
Egyébként hogy érted hogy nem valami jók ezek a festékek?
f2d 156618 2007. június 1. 06:47
Válasz erre
A Revellnek nem valami jók az akriljai, szerintem jobban jársz, ha áttérsz valmi más megbízhatóbb festékre. Nekem a Tamiya vált be legjobban.
Püsi 156617 2007. május 31. 19:37
Válasz erre
Köszi, kipróbálom kisebb nyomással.
MrChef 156616 2007. május 31. 19:28
Válasz erre
Ha sprayből ilyet produkál, akkor máshol lehet a baj (vagy gyárilag nincs jól higítva). Én 1,5 barnál nagyobb nyomáson nem fújok. Lehet, hogy ez is baj nálad, mert 2 bar már elég erős. Egy jobban higított festékhez kisebb nyomás is elég.
Püsi 156615 2007. május 31. 19:26
Válasz erre
Hát biztos igazad van, de spray-ba lévő festék higítva van, gyárilag. Igaz ez egyenlőre csak a Tamiya alapozóval történt, megpróbálom majd a többit is hátha...
2 bárral fújuk, talán lefele vagy felfele vegyek belőle?
MrChef 156614 2007. május 31. 19:20
Válasz erre
Püsi: az a baja, hogy már akkor megszárad a festék, amikor a felületre ér. jobban higítsd, illetve tegyél bele retardert.
Püsi 156613 2007. május 31. 19:00
Válasz erre
Tisztelt Kollégák,
Lenne egy kérdésem. Miért lesz "szőrös" a festés, ha a spray-t kifújom és fisztollyal próbálom fújni?
Erzsébet_királyné 156610 2007. május 31. 12:34
Válasz erre
Én is szoktam kevés patikai alkoholt tenni az akrilba higításhoz, de tényleg csak nagyon keveset, előbb említett negatív következmények miatt.
Pisti 156609 2007. május 31. 12:31
Válasz erre
Hát akkor marad a drága patikai alkohol :(
Nekem a desztvíz nem nagyon jött be hígításra. Revell akrilt használok és ha csak desztvízet rakok hozzá, akkor nem akar szétterülni rendesen (bár lehet mást rontok el). A 3:1 alkohol ( 70% ):desztvíz vált be a legjobban
MrChef 156608 2007. május 31. 11:54
Válasz erre
én mindig denaturált szesszel fújatom át a szórópisztolyomat, illetve ezzel és folyó vízzel mosom el. viszont akrilfesték higításához nem nagyon ajánlom, mert nem valami tiszta és az alkohol erősen fakítja a színeket + túl hamar szárad fújáskor (kell bele retarder). Tóth Zoli árul akrilhigítót, Jászberényben vettem tőle. amúgymeg ezen kívül desztillált víz a tuti, szerintem.
Pisti 156607 2007. május 31. 10:20
Válasz erre
Akkor azt mondjátok használható hígításra.
Próbálta már esetleg valaki?
MrChef 156606 2007. május 31. 09:13
Válasz erre
FAUST akril alapozó festéket vettem tegnap, és ki is próbáltam. 0,375 liter, 990 Ft.
Ecsettel is szépen felhordható, pár óra alatt teljesen megszárad, de olyan állagú, hogy inkább fújnám, talán ma ki is próbálom így. Gyakorlatilag teljesen megegyezik a makettező akril alapozókkal, engem a Vallejo GameColor állagéra emlékeztet.
MrChef 156605 2007. május 30. 19:31
Válasz erre
Donor,
én a kabinom méretét nem bíztam a véletlenre, eleve jó nagyot szerettem volna, amiben minden elfér, és bele is szoktam pakolászni - a fújandó makett mellett jól elférnek kisebb kacatok.
80 cm széles, 54 cm magas, 58 cm mély.
lucky 156604 2007. május 30. 19:08
Válasz erre
Jól tudod. A denszeszbe általában pár százalék benzint v más hasonló anyagot kevernek.
Vizes bázisú festékek hígításához tökéletes.+ pisztolymosáshoz is.
Zag 156603 2007. május 30. 17:59
Válasz erre
Festőkabin 01
Festőkabin 01

Ja igen, a kép lemaradt. :)

Hétvégén átépítem a ventiket, és akkor már kicsit hatékonyabb lesz az elszívás.
Zag 156602 2007. május 30. 17:35
Válasz erre
Donor!

Az én festőládikám: 50 cm széles, 40 cm mély, és 40 cm magas. Kizárólag 1/24-es autókat fújok benne, valamint fújás után itt szárítom a kasznit és az alkatrészeket, ehhez bőven elég benne a hely.

Zag
warbirds 156601 2007. május 30. 15:30
Válasz erre
Kép 115
Kép 115

Donor! Ha jól emlékszem az enyém 50 cm széles és 25 cm mély. Egy 1/32-es Mig-21 szépen elfér benne, bár egyéb eszcájg híján festeni még nem sikerült... Azért majd még körbemérem neked vagy megkeresem valahol a tervrajzokat. Üdv! warbirds
Zag 156600 2007. május 30. 15:21
Válasz erre
Hülye kérdés, srácok:

Melyik bázisú festék áll jobban ellen az időjárás körülményeinek: akril, enamel, lacquer? Egy babakocsi kerekeit kellene feltuningolnom (igazi, nem makett), és a gumira kéne festenem, ezt milyen festékkel lenne a legcélszerűbb megtenni?

Köszi

Zag
Donor 156599 2007. május 30. 14:19
Válasz erre
Zag, Tray, MrChef és akit érint!
Leírnátok a festőkabinotok méretét (szél x hossz x magasság) és hogy mekkora maketteket festetek benne?
Köszönettel: Donor
f2d 156598 2007. május 30. 13:11
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy a patikában kapható alkohol tiszta 96 %-os, a denaturált pedig valmilyen adalékot is tartalmaz.
Pisti 156597 2007. május 30. 10:06
Válasz erre
Sziasztok!
Van különbség (a szagán kívül :) ) a denaturált szesz és a patikában kapható alkohol között? Festékhígításra használnám. A patikában kapható alkohol méregdrága :(
gyurmakoma 156596 2007. május 29. 18:50
Válasz erre
kösz.
szögletes nagy üveges.
eddig nem sárgult,igaz nem is használtam előtte fehér festéket.
Akos 156595 2007. május 29. 18:37
Válasz erre
A ModelMaster szögletes üveges? Mert akkor sárgulni fog.
És a Revell enamel is.
Zag 156594 2007. május 29. 18:32
Válasz erre
Gyurma!

Nem ismerem az MM lakkot, de ha már egyszer besárgult, és tudsz is róla, hogy van rá esély, hogy besárguljon, akkor NE használd. :)

Ahogy az autós topikban is leírtam, a Mr. Hobby lakkjairól nagyon sok jót hallottam, azokat próbáld ki esetleg, nekem a Tamiya X-22-vel sem volt sárgulási problémám, igaz, nem is ad olyan szép fényt. Szóval ha az MM sárgulós, akkor felejtő, és próbáld ki vagy a Mr. Hobby Top Coat Gloss Spray-t, vagy a Mr. Color H-30-at. (Clear)

Zag
Zag 156593 2007. május 29. 18:27
Válasz erre
MrChef,

valami hasonlóra gondoltam én is, ahogy olvashatod alább, szintén hátulra tervezem átszerelni mindkét ventimet, és szerintem az már közelíteni fogj a tökéletes. :)

Zag
MrChef 156592 2007. május 29. 18:19
Válasz erre
1. kép

Régi festőkabinom
1. kép
2. kép

Az új festőkabin
2. kép

Srácok,
látom nagy gondban vagytok a festőkabint illetően. Korábban én is építettem egy levegőkeringetéses rendszerűt, de nem igazán vált be, pedig a PC-ventillátorokat jól pozicionáltam: alul befúj fönt-felül kiszív. (1. kép)

Aztán építettem egy olyat, aminek a hátulján, döntve van egy éttermekben is használt elszívóventillátor. A végére a szokásos gégecső van kötve, ami egy kifelé nyílt dobozban végződik azért, mert ezt erkélyajtóba ki szoktam rakni. (2.kép)
Ez a kabin olyan, hogy láthatóan, 90%-ban szívja el a permetet. A maradék 10 % a permet erőssége miatt kering, visszacsapódik a kabin faláról, de szénszűrős maszkot viselek fújás közben. Megoldás, hogy kicsit távolabbról fújok.
gyurmakoma 156591 2007. május 29. 17:26
Válasz erre
hi all
kellene egy kis fejtágitás.
a mini rudi fehérje gunze akrillal volt fújva,egy réteg MM lakkal megtolva a végén.
besárgult de mocskosul,de csak ott ahol nem fedte a matrica a kasztnit.
a matrica már nem volt lakkozva utánna.
most csiszolás után ujra fújtuk revell enamel fehérrel.
ha átlakkozom MM el,megint be fog sárgulni?
tudom hogy hajlamos az MM a sárgulásra,de eddig még nem volt ilyen gondom vele soha.
Zag 156590 2007. május 29. 17:01
Válasz erre
Az ablakot két dolog miatt nem akarom kettévágni:

1. A felső rész zavarna engem festés közben, és most nem csak felül, alul is dől ki rajta a festékes levegő, ha kicsit nagyobb nyomással használom a kompit, szóval ez önmagában nem lenne megoldás szerintem, ha meg úgyis átépítem a ventiket, akkor nincs szükség (remélhetőleg) a felső rész meghagyására.

2. Nem csak fújásra, szárításra is használom a kabint, és fontos, hogy minél kevesebb helyen tudjon bemászni néhány kóbor porszem. :)

Hétvégén átépítem, kipróbálom a hátsó ventis megoldást, és beszámolok az eredményről.
tray 156589 2007. május 29. 16:54
Válasz erre
Hát, az úgy biztos fogja vinni, de kipróbálhatod úgy is, hogy csak a jobboldali ventit kapcsolod le.

Meg mondom, amit én a helyedben csinálnék, az az, hogy az ablakot kettévágnám, és csak a fölső felét hagynám meg, amit aztán nem kellene felnyitni sem.
Zag 156588 2007. május 29. 16:46
Válasz erre
Dehogynem, ez nálam is probléma, hiába van szűrő a befújó venti előtt, mégis valahogy mindig rákerül néhány apró szösz a felületre. Szóval egyrészt szerintem nálam kevesek a ventik, viszont nagyon bika ventiket sem akarok beszerelni, mert nem akarok szélvihart a kabin belsejében. :)

Arra gondoltam, hogy a befújó ventit megszüntetem, és az elszívásra fektetem a hangsúlyt, vagyis oldalsó ventik le, hátsó lapra két lyukat kreálok, és berögzítem mindkét ventit, mindkettőre csatlakoztatok egy-egy flexicsövet, és azokat kivezetem az ablakon. Mivel nem az asztalomon van a festőkabin, hanem egy széken (mert ahhoz kicsi az asztalom, hogy egyszerre legyen ott a kabin, és még ragasztani, ecsettel festeni, matricázni, stb. is tudjak mellette), ezért van elég hely mögötte, alatta, felette, szóval nem gond az elvezetés.

Zag
tray 156587 2007. május 29. 16:20
Válasz erre
PA220003x

festőkabin
PA220003x

(Bocs a rumliért)

Az lenne az elv, hogy nagyjából egyenes legyen a levegő áramlása, ebben az esetben a kifelé szívó ventik elhelyezését valóban célszerűbb a doboz hátsó oldalán megoldani. Viszont szerintem ez annyit nem számít - ha könnyen megoldható, akkor így érdemes, de ha a cső elvezetése kényelmesebb a láda oldaláról, akkor maradhat így is (ugye ez függ attól is, hogy az asztalod körül hogy férsz el).

A gyári kabinoknál nem mindig az a fő szempont, hogy Neked mi a jó, úgyhogy nem is tartom feltétlenül mérvadónak ezeket a kabinokat. Az enyémen a bal oldalon a tetején van a venti, és nem hiszem, hogy bármit is megoldana, ha hátulra raknám.

Inkább a szűrő szöveteket kellene kicserélnem, mert egy év alatt eléggé elszíneződtek :)

Ja, a másik: szerintem a tiéddel az a bibi, hogy túl nagy az a felhajtható rész. Gondolom festésnél az egészet felbillented, ekkor egy túl nagy keresztmetszetű tér keletkezik, ezért kevés a venti teljesítménye. Nézd meg az enyémet, annak az elején egy 13-15 cm magas rés van. Ha lekapcsolom a befújó ventit, megszűnik a visszacsapó festékes levegő problémája. Persze ezt nem teszem, mert elsősorban a pormentes festés kialakítása volt a célom. Tényleg, nálad ez nem okoz problémát?
Zag 156586 2007. május 29. 15:45
Válasz erre
Tray!

A terelőlemez elve tetszett nekem, azt ugyan nem tudom, hogy a gyakorlatban megfelelően működik-e. :)

Én arra gondoltam, hogy kicsit átépíteném a kabinom, leszedném az oldalsó ventiket, és mindkettőt a kabin hátsó falára, alulra raknám, hogy mindkettő kifelé szívja a hátraáramló festékes levegőt, szerintem ez megfelelő megoldás lenne. Ha megfigyeled, a gyári, aranyárban árult Testors és Tamiya festőkabinoknál is vagy hátul-középen, vagy hátul-alul van a venti, nem pedig kétoldalt.

Neked erről mi a véleményed?

Zag
tray 156585 2007. május 29. 14:45
Válasz erre
Szerintem a terelőlemez a cikkben sz*rt sem ér, de ez csak a személyes véleményem.

A festékes levegő elvezetése, amit Zag említett, néha nálam is gondot okoz. Hosszabb fújások után ki szünetet kell tartani. Sőt, ha nagy nyomáson küldöm meg, akkor visszajön a levegő a kezemnél, bele a pofámba :) Megoldást nem tudok, talán a befelé fújó ventit lehetne közelebb rakni a láda elejéhez, ne legyen annyira hátul.
Zag 156584 2007. május 29. 09:45
Válasz erre
Festokabin%2001
Festokabin%2001

Jónak tűnik ez a terelőlemezes megoldás.

Az én festőkabinom így néz ki, viszont nem vagyok 100%-osan megelégedve vele, mert ha nagyobb nyomáson fújok, akkor nem vezeti el az összes festékes levegőt, lehet, hogy a ventik teljesítménye kicsi (2 db 80mm*80mm, 1700RPM), de lehet, hogy a konstrukcióban van a hiba. :) Lehet, hogy a ventik vannak túl magasan, vagy lehet, hogy célszerűbb lenne a kabin hátulján, középen kivezetni a levegőt és oda rákötni a flexibilis csövet, hiszen a kifújt cucc javarésze hátramegy és onnan csapódik vissza.

Zag
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383.