/ Fórumok /

Festés

Minden ami festés! Tippek, technika, minták, színek...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353.
sztriki 163119 2010. április 17. 09:24
Válasz erre
ja egen, az alclad nem spray, ahhoz kell szórópiszka is...
sztriki 163118 2010. április 17. 09:23
Válasz erre
krómra az alclad fémfestéke a megoldás, más sztem nem nagyon jöhet szóba. a boltokban kapható chrome-effect nevű flakonos festéket ne próbáld meg, annak polírozott alumínium színe van.
salud8 163117 2010. április 17. 08:25
Válasz erre
Sziasztok!

Tud valaki Spray ben valami ütős Chrome illetve ezüst festéket ajánlani?
+hozzá fényes lakkot?
előre is köszi!
cimber 163116 2010. április 14. 21:32
Válasz erre
Fényes festék hígításához próbáljátok meg a Terpentint!
Drágább mint a LB, de fényes festékhez jó.
gaborka 163115 2010. április 14. 20:18
Válasz erre
Hát, ha abból indulok ki, hogy a Gunze hígító kiválóan jó a cellulózbázisú Humbrol neonfestékekhez (amelyhez a lakkbenzin bázisú Humbrol hígító nem)és a Surfacerhez is, akkor lehet, hogy cellulózhígítót kellene kipróbálnod, pl. a Humbrol Cellulose Thinnert (itt azt írják hasonló a Gunzéhoz:http://avmsz.uw.hu/WP_cikk_ABC.htm).
Festékbolti fajtát sajnos nem tudok, de hátha valaki tud segíteni - ezzel talán megoldanánk a Gunze hígító helyettesítésének problematikáját is (egyből vennék öt litert:)).

c[ ]
vlevi 163114 2010. április 14. 19:49
Válasz erre
Nekem csak a szintetikus hígítótól túrósodott be. Lehet, hogy az a lakkbenzin, amit te próbáltál, nem tiszta lakkbenzin volt. Sajnos lehet kapni olyan "lakkbenzin hígító" címkével ellátott löttyöt is, aminek csak a fele lakkbenzin.
sztriki 163113 2010. április 14. 18:28
Válasz erre
de az emese lakklemosó, ha tényleg jól hígítja, akkor tényleg az a legjobb megoldás.
sztriki 163112 2010. április 14. 18:27
Válasz erre
lakkbenzintől nekem betúrósodott. észterrel hígított surfacerrel én már 4 makettet lealapoztam, egyet se oldott fel. kipróbáltam ecsettel egy csíkot húzni egy sztirol lapra, azt megmarta, de ha messziről és finom permettel nyomod, akkor nem bántja. nálam legalábbis nem.
vlevi 163111 2010. április 14. 18:22
Válasz erre
Vagy emese körömlakklemosóval. Nem vicc :)
Vagy tiszta lakkbenzinnel.
Az észter hígítót kerüljük, ha lehet. Kétszeresen is káros az egészségedre. Nem csak azért, mert mérgező (1-2 mélyebb levegővétel, és elszédülsz) hanem mert ha nem vagy óvatos, a makettet is feloldja.
vlevi 163110 2010. április 14. 18:19
Válasz erre
Megpróbálom, de nem tartom valószínűnek. A tiszta LB már a normál fényes festékeknek sem tett jót.
gaborka 163109 2010. április 14. 17:55
Válasz erre
^Sunrise^ 163108 2010. április 14. 16:25
Válasz erre
mykman 163107 2010. április 14. 15:53
Válasz erre
Sziasztok !

Eladó Izopropil-alkohol (labor tisztaságú) 1 dl 300 ft. Gunze Sangyo Aqueous colour higításra , airbrush tisztításra kiváló anyag.

Érdeklődni : mesterhazykaroly at gmail.com
Killer 163106 2010. április 14. 15:52
Válasz erre
Hello.
 Azt kérdezném hogy a MR. Hobby surface 1200 mivel lehet higitani ? Pontosan mivel a saját higitóján kivül .

Kösz. Üdv Zsolt.
cimber 163105 2010. április 14. 14:59
Válasz erre
Nálunk 2 féle alkoholt lehet kapni a gyógyszertárban.
Az egyik 90, a másik 70 %-os.
Én az utóbbival próbáltam tegnap, pontosan azért mert az deszt. vízzel van hígítva.
Ha nem vonalat húztam, hanem mondjuk felületet festettem, egyáltalán nem száradt gyorsan.
Nem érzem szükségességét retardernek ezzel az alkohollal.
A pisztolyt is tökéletesen ki tudtam takarítani, nem szárad bele idő előtt.
Ezeket azonban érdemes lesz 2, de inkább 3 rétegben fújni, mert csodás felületet adnak.

Abban Muzzynak igaza van, hogy remek kopott felületeket lehet a jól meghígított akrillal fújni és ha egy kicsit és óvatosan átdörzsölöd finoman, csodálatos kopott, fakó felületet kapsz.
Ezt is kipróbáltam tegnap, én puha kéztörlővel simítottam óvatosan át a felületet és igen jól imitálta a kopott felületet. (RLM81)

Nos az ár tényleg fontos.
Nálunk a 400 gramm alkoholt 2.080,-Ft-ért vettem.
Mondjuk a 400 ml-es Gunze hígítót én csak rendelni tudom, ami ugye 2300Ft + postaköltség, szóval 3ezer felett van bőven.
Én nem fogom visszaönteni a festéket a gyári dobozba, ezt akkor sem tenném ha gyári hígítóval hígítanám.
Szintén a gyógyszertárban vettem szemcseppentő fiolákat, amikbe csodásan elvan a felhígított festék.
Azonban mint megjegyeztem a Gunze úgy is tökéletes volt, hogy a pisztolyba cseppentettem a festéke, rá az alkoholt és ott kevertem össze.

doky!

Nekem is 0.8-1 bár között volt a legoptimálisabb, kipróbáltam az 1.2 bárt, de gyakorlatilag lefújta a festéket a felületről, pedig 3 féle felületre is próbáltam. (műa., matt enamel-lel festett műa., és selyem matt akrillal festett műa.)
A jól hígított Humbrol enamel 1 bárral már jó volt.
sztriki 163104 2010. április 14. 14:46
Válasz erre
ok, szal alacsony nyomás...nekem a 2 bar bejött az enamellel, hamar száradt, meg jó felületet is adott, az akrilnál tapasztaltam, hogy néha nem ért el a festék a felületig, akkor ez a nyitja.
doky3 163103 2010. április 14. 11:32
Válasz erre
Szia!
Ne haragudj, de szerintem nagyon sok az a 2-2,5 bar! Én akár akrilról (Tamiya, Hobby Color) akár olajról (Humbrol, MM, Revel, Tamiya) van szó, 0,9 bar-nál nagyobb nyomást soha nem használok, sőt van hogy még alacsonyabbat! Még lakkoknál sem használok 1-1,2 bar-nál nagyobb nyomást. Próbáld meg jobban hígítani az adott festéket, sokan nem is gondolják mennyi hígítást "elbírnak", és ezzel csak szebb lesz a felület: több, akár 4-6 réteg vékony felület, mint 1-2 vastag!
Doky
Muzzy 163102 2010. április 14. 10:38
Válasz erre
Minden festéket saját higítójával célszerú higítani! Amit ezen megspórólnál, elveszíted a felhasználás során (nem tudod visszaönteni, stb) Nem azt mondom, hogy a festékszóró tisztításához is gyári higítót használj, oda jó, az occso termék is, de festék higításához saját higító az ajánlott. Javaslom a Gunze Mr color higítót vagy a Tamiya gyári higítót hozzá. Ha ezt sokallod akkor az alkoholba tegyél retardert (kötéslassítót). A Gunze és Tamiya akril elbírja még az alkoholt is, de érdemes kötéslassítót használnii a Gunzenak van ilyen terméke, de ha nem férsz hozzá, művészellátóban keress akril kötéslassítót.
Szerintem a festékek higításán nem érdemes spórolni, amikor több ezer forintos maketteket vesz az ember.

Az alkoholos higítás során viszont érdekes effekteket lehet létrehozni, ekkor jó sok alkoholla felhigítod a festéket, és közelről fújod, majd csak levegőt engedsz rá, kifakítja a színt.

Muzzy
vlevi 163101 2010. április 13. 23:05
Válasz erre
Nem tisztán alkohollal hígítsd. Ha nincs gyári hígító, próbáld meg emese körömlakklemosóval. Esetleg körömlakklemosó+desztillált víz keverékével. Vagy akár tisztán desztillált vízzel.
sztriki 163100 2010. április 13. 22:30
Válasz erre
nekem is chromax bd130 stukim van, viszont nálam annyiban állt be változás a szettben, hogy humbrol/revellek helyett tamiya akrilra váltottam. csodás fedés, leheletvékonyan is gyönyörű felületet ad...enameleknél mindig látszott, hogy na ez festett felület, itt olyan, mintha alapból olyan színe lenne a cuccnak, mint amilyenre fújtam, még sok réteg után is. viszont a nyomással gondjaim vannak...ha alacsony, nem jött ki rendesen a vékonyra állított festék, ha magas, akkor meg megszáraad, mire odaér...mondjuk a dűznitömítésem eléggé rottyon van, ez is belejátszhat...
szal ki milyen nyomást ajánl tamiya akrilra? enameleknél 2-2,5 barral ment szépen.
cimber 163099 2010. április 13. 19:51
Válasz erre
búza 163098 2010. április 13. 19:18
Válasz erre
Melyik PL-féle tartályost vetted?
cimber 163097 2010. április 13. 19:14
Válasz erre
Üdv!

Nos a mai napon megérkezett a PL-féle tartályos kompresszor.
Sokat gondolkodtam keresgéltem én is, aztán így döntöttem.
Korábban, ugyancsak ugyaninnen szereztem be egy AD-320-as pisztolyt is.
Én azért döntöttem így, mert Alsónémedi nem a világ vége - ha netán gond lenne, vagy akárcsak alkatrész ügyben is - ugyanakkor láttam egyik ismerősöm Chromax BD-130-assal készített airbrush munkáját és úgy döntöttem ennél jobb egy mezei makettezőnek nem kell.
Ma tehát összeállt a motyó és próbát fújtam.

0.8-1 báros nyomáson, kis festékadagolással olyan 1.5 cm-re tartva a felülettől a pisztolyt 0.3-as dűznivel 1-1.5 mm-es vonalakat húztam. (átszóródással együtt értendő ez!)
Simán 1:1 arányban kevertem a Gunzét és az alkoholt.
A tapasztaltak alapján és kézügyesség függvényében akár 1:72-esben is simán lehetne festeni mondjuk a Messzer, vagy Fóka oldalsó kamóját!
Aztán 2 cseppel több alkoholt tettem a festékbe, és azt mondom, hogy lehelet finomsággal tudtam fújni!
Újabb próbaként nem kevertem előre a festéket, hanem tartályba a Gunze és rá az alkohol pálcikával összekeverve.
Így is tökéletesen szórás jött össze.

Aztán kipróbáltam a Humbrol enamelt is.
No itt azért már más a helyzet és egyértelműen kijött a Gunze és Humbrol közti különbség, a pigmentméret azért megmutatta a kettő közti különbséget.
Ha nem akar az ember festés előtt sokat vacakolni Humbrollal, akkor csak előkevert festéket érdemes a pisztolyba tenni.
Persze Gunzénél is így érdemes tenni, de ez a festék a gyors "kutyulást" is jól tolerálja. :-)

Humbrol esetében jóval többet kellett a nyomásszabályzóval és a keverékkel pepecselni, hogy szép szórása legyen a pisztolynak, de azért ezzel is szépen ment a dolog, csak jól meg kellett hígítani és kis festékmennyiséggel fújni, kisebb nyomáson.

A Gunzénál csak zsupsz bele a festék, rá a hígító, pár keverés és már lehet is csodásan festeni, addig a Humbrolnál ez nem ilyen egyszerű.

Én nem bántam meg, hogy a kamók festésére a Gunze akrilt választottam, mert precíz minőség, ráadásul nekem az RLM színekhez adott is minden.
Szóval a 320-as és a Gunze akril úgy néz ki igen jó kombináció lesz.

Gondoltam megírom amit ma tapasztaltam, hátha valakinek segít.
Baboon 163096 2010. április 12. 21:51
Válasz erre
Szia!
Az volt éééletem első makettja ne szidd :DDD A bradley meg a 2. :D
Amúgy ő a következő áldozat amit már kicsit koszosabbra/színesebbre akarok csinálni:
www.falconbbs.com/m17-048.jpg
Természetesen ez nem a sajátom. Az enyém még az öntőkereten van.
vlevi 163095 2010. április 12. 20:45
Válasz erre
Humbrol üveges fényes lakkját mivel érdemes hígítani?
Próbáltam szintetikus hígítóval, elsőre jól is nézett ki, de hamar összeráncosodott. Model master hígítóval már jobbnak néz ki az eredmény, de nem tudom, ez végleges állapot-e? Igaz, számomra úgy tűnt, mert kb fél óra száradás után már matricázáshoz elég száraznak tűnt a felület. Enamel lakktól ez nekem nagyon furcsa, de ha így van, csak örülök neki, ha nem kell napokat várni a száradásra.
XINKVIZÍTORX 163094 2010. április 12. 03:10
Válasz erre
aki meg nem akar a gumi egybelánctalpakkal szenvedni, nézelődjön itt :

www.hobbyeasy.com/ListProducts.do
X INKVIZÍTOR X 163093 2010. április 11. 22:30
Válasz erre
XP1050587

remélem látszik a lánc, kissé sötét a kép...
XP1050587

saját munkából ezt találtam...
X INKVIZÍTOR X 163092 2010. április 11. 22:18
Válasz erre
hehe, de KONKRÉTAN melyik ?
A StuG IV,vagy a Bradley a kérdéses jármű, mert ezeket linkelted lejjebb :) :)
Nem kötözködésből, de szerintem a Stug IV szürke festése elhibázott, mire azok gyártásba kerültek '43 decemberében, nem ez a szín volt az alap, nem hinném hogy volt olyan amelynek nem sárga lett volna az alapszíne...
ami a taréj fényességét illeti, még fekete fehér archív fotókon is világít a kerekek között :)
saját készítésű láncről nics fotóm amin ANNYIRA látszana, hogyan csinálom, de próbálok keresni...ha túl fényesnek találod elkészítve, ködöld át a lánc színéhez hasonló fémes árnyalattal, már ha van pisztolyod.
a ragasztást nem a lánc összeillesztésére értettem, hanem a görgőkhöz rögzítésre - a Stugon is látszik hogy fullfeszes a lánc, ez álló járművön nem igazán jellenző.
Baboon 163091 2010. április 11. 21:45
Válasz erre
Tényleg!
Linkelnél nekem 1-2 képet ahol úgy van csinálva a lánctalp ahogy javaslod? Nekem túl rikítónak tűnik a króm a tarajokra és a fémszín a lánctalp azon részére ahol érintkezik a kerék a talppal. Főleg ha máshol meg koszos/poros.
Köszi
Baboon 163090 2010. április 11. 21:39
Válasz erre
Szia!
1/35-ös és 3-4 hozzászólással lejjebb linkeltem a drágát. A gumilánctalpat eddig nekem nem ragasztani kellett hanem felhevített csavarhúzófejjel ráolvasztani a kis pöckeit.
Igen ez lesz az első tank amin megpróbálom megcsinálni a koszt kopást rozsdát szóval jó hogy leírtad te hogy csinálod.
Köszönöm.
p-51 163089 2010. április 11. 21:09
Válasz erre
miért gondolod, hogy a kínaiak éppen a festéket nem fogják lemásolni?

egyébként: Kínaiból a porcelán a jó, azt ők találták fel.
Üdv
p-51
X INKVIZÍTOR X 163088 2010. április 11. 21:01
Válasz erre
Baboon

milyen méretarányú az általad említett gumilánc ? '72 vagy '35 ? milyen járműhöz ?
én alapból kidobom a gumiláncokat, mert azon kívül hogy ronda és nem élethű, egy részük ragaszthatatlan / ITALERI /, szóval csak a nyűg van vele, ráadásul ha vinyl, az egy idő után állítólag reakcióba lép a műanyaggal amihez hozzá van ragasztva, és elég ronda lesz az eredmény - modern páncélosoknál, és amcsi ll.vh-s tankoknál annyira nem gáz talán a gumilánc,mert azoknál automata láncfeszítő van, igy a lánc nem lóg, de pölö német, orosz vh-s tankokon belógást csinálni ilyennel elég nehéz.
szerintem az enamel festékek rajtamaradnak az ilyen egybeláncon, ráadásul igazából csak koszolni kell őket mert alapból fémszínűek.
a vezetőtarajok fényes fémszínűek / polirozható acél vagy krómezüst, mi van épp otthon:) /, ahol pedig a kerekekkel érintkezik a lánc, szintén fémszínűek, de nem annyira rikitóan, mint a tarajok - sokan elkövetik azt a hibát, hogy azt a részét is koszolják a láncnak, ahol a kerekek hozzáérnek, pedig éppezért ott nem marad kosz !
a lánc aljára meg bármilyen földszín mehet, sötét vagy világos, tökmindegy, ha nedves sarat akarsz akkor fényes lakk a festékbe, ha csak port-száraz sarat, akkor matt földszínnel fújd-fesd.
én a láncokat rozsdázni nem szoktam, ugyanis ha folyamatos üzemben van, nem tud ANNYIRA megrozsdásodni a kerekek meg a talajhoz súrlódás miatt...a talajjal érintkező leginkább kiemelkedő részek megintcsak élénk fémszínűek, ezt akár grafitceruzával is satírozhatod, ami ha mattul csak finoman átdörzsölöd egy puha széles ecsettel és megint fényes lesz.
ha úgy döntesz, nem éred be a gumilánccal,
www.hobbyeasy.com
van mindenféle lánctalpkészlet, rendelj onnan.
bendike10 163087 2010. április 11. 19:52
Válasz erre
Sziasztok!

Nem tudna valaki segíteni egy bizonyos kérdésben?...
Erről lenne szó:
pic70.picturetrail.com/VOL1798/9030018/20348459/335576482.jpg
a fekete kormot akarom megcsinálni de nincs ötletem hogy hogy lehet :S

ja és ha valakinek megvan Revell Morris Truck & 17pdr. Gun & Jeep
akkor írjon h mit lehetne még extrát rárakni :)
Baboon 163086 2010. április 11. 19:47
Válasz erre
nem rossz tippek, de európai meg amcsi színek egy kínai kocsira? bár valszeg senki sem nézi.
p-51 163085 2010. április 11. 19:18
Válasz erre
model master: 1742 tan, 1712 field green, 1764 european green.
humbrol 118, 105, 149
fs 30219, 34097, 34092

de ez tipp, te kérted, hogy tippeljünk
p-51
Baboon 163084 2010. április 11. 18:39
Válasz erre
Illetve aki itt jár tippelje meg nekem hogy ezen a képen kb milyen színek vannak (a barna és a 2 zöld). A legjobb Humbrolban lenne vagy model masterben esetleg gunze acryl de inkább humbrol
www.china-defense-mashup.com/wp-content/uploads/2009/10/type-89-mlrs.jpg
Köszönöm!
Baboon 163083 2010. április 11. 18:19
Válasz erre
Sziasztok!

Ti a gumilánctalpat szoktátok festeni? Nem reped ki a festék miután felteszi az ember?
Vagy ti már akkor festitek mikor fenn van és kitakarjátok a többit, bár akkor nem tudom hogy van lefestve a nem látható része.
búza 163082 2010. április 10. 21:59
Válasz erre
Veszel egy autógumit felnivel(lehetőleg aluból) + egy kompresszort, vagy egy pumpát és már meg is van a készlet. Meg egy kis nyomásszabályzó, vízkiválasztó és már fújhatod is!:-)
Mindig az olcsó megoldás a drágább!
Attila81 163081 2010. április 10. 20:44
Válasz erre
Én tudok egy olcsóbb dolgot a kompresszornál. Autógumiból is simán lehet tulnyomást csinálni. Felfújod a kereket, és kész is, kb 4-4,5 bar-ig jó. Csak egy átfejtő kell hozzá, hogy csatlakozzon a pisztolyhoz.
Baboon 163080 2010. április 10. 12:59
Válasz erre
1600huf / 750ml
Kb 2 palack / 1 harckocsi úgy hogy a spec koszolás stb nincs rajta.
A hajóra ráment vagy 4.
Kompresszor 100x kifizetődőbb.
bendike10 163079 2010. április 8. 19:19
Válasz erre
mennyiér veszel palackot, és meddig tart ki ?
(lehet hogy ez hülye kérdés h meddig tart ki de azér kb)

Csak mer én is gondolkodok egy kompresszoron : )
Levix 163077 2010. április 7. 22:36
Válasz erre
36081 Engine Greyként is fut, 36320, 36375, 35237.
Baboon 163076 2010. április 7. 21:13
Válasz erre
P1140532
P1140532
P1140536
P1140536
P1140642
P1140642
P1140617
P1140617
P1140603
P1140603
P1140688
P1140688
P1140698
P1140698
P1140723
P1140723
P1140707
P1140707

24 és életemben 3 makettet tettem össze. Ma vette meg a 4-et de már most elhasználtam 8-9 palackot...
Eddig ennyi
bendike10 163075 2010. április 7. 20:36
Válasz erre
Küldenél néhány képet a munkáidról ?
Megköszönném!

Ja és hány éves vagy?

(nem hazudok) én 13 :D

13 13 13 13 13 13 13 13 13 13 13 13 13 13 :D
Baboon 163074 2010. április 7. 20:30
Válasz erre
Én is kezdő vagyok és én is épp kompresszor vétel előtt állok.
Eddig palackoztam és a sima 4E hufos pisztolyom volt. Kb mindenhol kapható.
Kompresszort én vagy itt:
www.uni-max.hu/miniduo-olajmentes-kompresszor/d/ vagy itt
www.paplaszlo.com/airbrush.html
bendike10 163073 2010. április 7. 20:05
Válasz erre
ja és nem tudsz valami jó de olcsó kompresszort ajánlani ? (valami kicsi teljesítményű is, vagy eleve méretben kicsi is jó)

Mer palackkal szar mer nem tod mikor fogy ki, és múltkor kifogyott mielőtt ki mostam volna a pisztolyt és majdnem odalett 7000 Ft :O

(mer kezdő vok és kezdő pisztolyt használok és a fejtésem se profi :) )
bendike10 163072 2010. április 7. 19:59
Válasz erre
köszike...

Te milyen pisztolyt használsz ?
boomsly 163071 2010. április 7. 13:48
Válasz erre
Épp egy régi roncs felújításán dolgozom (ha sikerül, majd beszámolok róla) és olyan probléma merült fel, hogy a lánctalp még a régi puha, alumínium színű műanyagból készült. Bár lehet, hogy gumiból, mivel ez egy "Dynamic" kit "Static" változata.
Sajnos a festék sehogy sem marad meg rajta.
Van valakinek bevált módszere az ilyen alkatrészek festésére?
emerson 163070 2010. április 6. 22:08
Válasz erre
ah-1w_165055_47_of_83
ah-...
ah-1w_165055_48_of_83
ah-...

Sziasztok!
Valaki tudna nekem erről a camoról szín kódot mondani,és hogy gunzéban melyik szín az.
Előre is köszönöm:ROLAND
Baboon 163069 2010. április 6. 20:47
Válasz erre
nincs rétegszám.
amikor már homogén a felület akkor jó. De egyébként én 2x szoktam átfújni őket. Elsőre úgyis marad hiba. De a amúgy 1 fújáson belül is több réteget viszel fel hiszen nem 1 helyen nyomod tökig hanem egyenletesen átmozgatod többször.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353.