/ Fórumok /

"In The Navy..."

Haditengerészet.
Repülők, kávédarálók, hajók, és minden ami még ide/össze tartozik, egy helyen!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11.
borisz 458443 2007. augusztus 20. 21:19
Válasz erre
festésre vár, de ereszt a nyomásszabályzóm:S
f2d 458442 2007. augusztus 20. 19:16
Válasz erre
Hogy álsz vele? Lassan már kész?
Tibcsi 458441 2007. augusztus 20. 19:10
Válasz erre
Hali,

1/72-ben 34 mm hosszú, ebből 10 mm vékonyabb.

(forrás: Italeri A-6E) :)
borisz 458440 2007. augusztus 20. 17:33
Válasz erre
Sziasztok!
Megtöröm a hónapos csendet:)
Meg mondaná valaki, milyen hosszú volt az a rúd, mivel az intruderek szárnyait támasztották felhajtott állapotban?
joci 458439 2007. július 20. 20:07
Válasz erre
Utántöltő konténert te is tudsz csinálni, főleg 1/12-ben. csak egy dundibb póttartály kell hozzá. keress és nézz meg néhány képet
Tibcsi 458438 2007. július 20. 13:08
Válasz erre
Kösz, de adtak buborékablakot is a készletben. :) Sőt: kétféle (5 és 6 ágú) faroklégcsavart, kétféle orrot, meg még egy csomó ismeretlen izét.. :)
f2d 458437 2007. július 20. 12:58
Válasz erre
El is felejtettem: ha kell két darab buborék ablak, akkor azt is tudok adni hozzá.
f2d 458436 2007. július 20. 12:57
Válasz erre
Már megis érkeztek. Köszi az profi pack-ot, minden igényt kielégít. A Seaeagle még így 1/72-ben is igen szép méretes rakéta.
Akkor eltettem neked a sárgát és a tarkát.
Ezek lennének: www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file
Tibcsi 458435 2007. július 20. 09:35
Válasz erre
f2d,

Eredetileg amerikait akartam, de lehet, hogy nem jön össze... A sárga angol és a tarka belga között hezitálok...

Úton vannak a rakéták! :)

Tibcsi
notarius 458434 2007. július 20. 08:38
Válasz erre
f2d 458433 2007. július 19. 20:32
Válasz erre
Szerintem olyan túlnagy gond nem lesz vele. Hát a Hase matricában nem nagyon erős, de használható.
Mondjuk nem Olasz, de használható. Építési praktikák:www.scalespot.com/onthebench/av8bna/av8bna_build.htm
notarius 458432 2007. július 19. 16:59
Válasz erre
Rengeteg illesztés van. A modul-rendszer miatt kissé túl van bonyolítva. Ha jól illeszkedik minden, akkor nem szóltam.

Az olasz matrica sem túl meggyőző, lehet, hogy kéne valami helyette. Az Aztec tervezett hasonlót kiadni.
f2d 458431 2007. július 19. 16:52
Válasz erre
notarius 458430 2007. július 19. 16:39
Válasz erre
Hát mit mondjak, elég eszement alkatrészbontása van a Hase AV-8B-nek.
f2d 458429 2007. július 19. 14:44
Válasz erre
Tibcsi!

Miféle Sea King-et építesz?
Lesz maradék matricám (a főjelzések) egy norvég fehér, és egy angol sárga rescue-hoz, valamint a egy tarka belga géphez. A sárga rescue után már Robidoki érdeklődött, de eddig nem jelentkezett érte, úgyhogy ha kell ne habozz.
(A stencilek a Revellből használhatók hozzájuk.)
f2d 458420 2007. július 19. 11:20
Válasz erre
Nem tudjátok, hogy a Flightpath-nak van honlapja? Én nem találom sehol.
Pici 458419 2007. július 18. 09:01
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek 1:72-ben D-704 típusú utántöltő konténert KA-6D és S-3B gépekhez (illetve F/A-18E és F/A-18F-re is felszerelik ahogy láttam)
Üdv: Pici
Tibcsi 458418 2007. július 11. 19:27
Válasz erre
notarius 458417 2007. július 11. 17:01
Válasz erre
Tibcsi 458416 2007. július 11. 14:35
Válasz erre
De ha már külön készletben adják, akkor legalább lehetne színhelyes. :-//
f2d 458415 2007. július 11. 13:29
Válasz erre
notarius 458414 2007. július 7. 20:26
Válasz erre
f2d 458413 2007. július 7. 16:26
Válasz erre
Harrier AV-8B Plus Marina
Harrier AV-8B Plus...

Notariusnak! Egy kis "izgatószer" az új Harrierhez.
f2d 458405 2007. július 3. 12:55
Válasz erre
A Revell Gr7 Hasegawa átvétel , vagy Italeri mint a Gr5?
Toth_Gabor 458404 2007. július 3. 12:13
Válasz erre
Hali!

Én a Revell GR7-et kezdtem el építeni évekkel ezelőtt. Ha pontos makettet akarunk építeni belőle, rengeteg munkát találhatunk rajta. Szegény a szokásos "mellékpályára" került. Elkezdtem sztirolból kabint építeni bele, és a beömlőt is fel akartam javítani. Utóbbinál kifogyott a szusz...
f2d 458402 2007. július 3. 11:48
Válasz erre
Hasegawa AV-8B Harrier II_01
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_02
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_03
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_04
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_05
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_06
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_07
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_08
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_09
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_10
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_11
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_12
Hasegawa AV-8B...
Hasegawa AV-8B Harrier II_13
Hasegawa AV-8B...

AV-8B Harrier II (1/72)
A Hasegawa 1/72-ben is a legszebb Harrier II sorozatával rendelkezik. Az 1/48-hoz hasonlóan itt is egy szerszámon alapszik az összes második generációs Harrier típus. Aminek minden tagja szerepel a Hasegawa kínálatában, Gr.5-től egészen a AV-8B Plus-ig (kivéve a kétülésesek).
f2d 458401 2007. július 3. 11:43
Válasz erre
Airfix Sea Harrier FRS.1_01
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_02
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_03
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_04
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_05
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_06
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_07
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_08
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_09
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_10
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_11
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_12
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_13
Airfix Sea Harrier...
Airfix Sea Harrier FRS.1_14
Airfix Sea Harrier...
Neomega Sea Harrier FRS.1
Neomega Sea Harrier...
Pavla Sea Harrier FRS.1
Pavla Sea Harrier...

Sea Harrier FRS.1 (1/48)
Az Airfix 1/48-as Harrier sorozatának az első tagja. A kor meglátszik a kitten, nem túl sok alkatrészből áll, és pozitív panelvonalas, de meglehetősen sok részletet kirajzoltak a gépfelületén. A makett főméreteiben alak és méret hiba mentes, ezért megéri vele foglakozni, még akkor is ha átkell karcolni. Jelenleg FRS.1-et az Airfixen kívül a Tamiya forgalmaz 1/48-ban, de az sajnos még ezt a szintet sem üti meg. Nem kell megijedni, ha valaki szeretne egy ilyet, mert az újkiadásban már egy nagyon szép matricát találunk, és az ára sem egetverő. Ahol lehet még kapni Airfix maketteket, ott háromezer Ft környékén megkapjuk. Azért nem árt a makettet egy kicsit feljavítani, ugyanis a cockpit nagyon szegényesre sikeredett, valamint a ki/beömlőket is érdemes kicserélni. vagy házilag egy kicsit átalakítani. Én a képen látható gépet Notariustól vettem minden extrával együtt, igen jutányos áron. Csak egy matricát kell hozzá szereznem, ami hamarosan meg is lesz, szintén Notarius segítségével.
f2d 458400 2007. június 28. 20:45
Válasz erre
Van még ezen kívül egy komplett sárgám, amit tőled vettem. Ha kész a kék, akkor kezdem azt is, közös talapzaton fognak állni.
Nem komplett matricám lehet, hogy van sárgához, majd szétnézek. Keressem?
Robidoki 458399 2007. június 28. 18:49
Válasz erre
f2d ! Sárgához nincs esetleg matricád?Mert nekem van kékes-szürkéhez.
f2d 458398 2007. június 28. 18:18
Válasz erre
Elkezdtem egy HAS.2-es Sea King-et (1/72-es Royal Navy). Először elakartam adni, de találtam hozzá az alaktrészbázisomban két darab Mk.43/44 torpedót. Ha minden jól megy, akkor az 1970-es, 80-as évek fordulóján használt sötétkék gép, sárga torpedókkal és trikolor felségjelzéssel fog belőle elkészülni.

Szombatra lefotozom a még hátra maradt két Harriremet, és feldobom ide, hogy teljes legyen a lista.
joci 458397 2007. június 26. 21:34
Válasz erre
Zoli és f2d ! a dioráma elég régen és sokáig ( 1996-2000 )készült. cikket is sikerítettem hozzá, + képeket, de sajnos a Makettinfo nem lát fantáziát a közléshez.
Igazság szerint az említett gépek valóban merőlegesen állnak a fedélzeten, farkukkal kilógnak a fedélzetről,igy foglalnak legkevesebb helyet.
Azért vetettem el az ötletet, f2d, hogy minden oldalról látható legyen.
Zoli 458396 2007. június 26. 14:54
Válasz erre
Szia!
Nekem úgy rémlik, hogy merőlegesen állnak az induló géphez viszonyítva, ezért írtam, de abban nem vagyok biztos, hogy ki-be pakolásnál, háborús helyzetben stb nem állhatnak-e így.
z
f2d 458395 2007. június 26. 10:03
Válasz erre
Mennyi ideig készítetted?
(Egy ötlet: mögé kellene rakni egy hordozó fedélzetet vagy tengert ábrázoló képet.)
joci 458394 2007. június 25. 21:23
Válasz erre
Szia Zoli! Nem, sajnos így nem parkolnak, csak nálam. Hiányzik a dioráma szélességéből legalább 10 cm, de így is alig férek el vele. Annyit azért szülségesnek tartok ideírni, hogy néhai Gál István önzetlen segítsége nélkül ez a dioráma nem készült volna el anno...
Tibcsi 458393 2007. június 25. 19:51
Válasz erre
F2d,

Ha majd lesz digigépem, teszek fel képeket. :-)

Egyébként tök ugyanaz, mint a Sea Harrier, csak az orr részt tartalmazó öntőkeretet cserélték ki. Meg persze a dobozt és a matricát. :-))

T.
f2d 458392 2007. június 25. 17:52
Válasz erre
Tibcsi!

Jut eszembe, hogy feldobhatnád ide a Fujimi Gr.3-as fotóit, és a többi Harrieredét is.
Ez vonatkozik minden kedves topic látogatóra is, feltéve, ha rendelkezik olyan Harrierrel ami még nincs ide feltéve, vagy bármimás Navy témába vágó makettel.

f2d
Zoli 458391 2007. június 25. 11:30
Válasz erre
Szia!
Nekem tetszenek a gépek, a zsúfoltság pedig engem nem zavar, a valóságban is szinte összeérnek. Inkább a repülők elhelyezésével kapcsolatban vannak kételyeim, de akár így is parkolhattak. A lényeg, hogy szerintem jó lett, tényleg tetszik.
z
borisz 458390 2007. június 25. 00:13
Válasz erre
biztos mókás lehet, ha kerozingőzzel teli kanna szikrát kap:)
Toth_Gabor 458389 2007. június 25. 00:04
Válasz erre
Hali!

Nem azt írtam, hogy "gatyaféknek" tervezik a póttankot, de a Sas-ban is volt cikk, ott pl F-16-ost mutattak, és elég jól "kibírta". Én azt hittem, illyen esetekben a póttank teljesen összeroppanna a gép súlya alatt, de meglepő volt, hogy mégsem így történt. Persze fontos tényező a vertikális sebesség földet éréskor, (mennyire sikerül "kilebegtetni") és az is célszerű, ha ki van fogyasztva. :)
Visszatérve a Skyhawkra, valamelyik referenciakönyvben olvastam még évekkel ezelőtt, hogy békeidőben az USA gépein ezért volt szinte mindig póttank a szárnyak belső pilonjain.
Üdv,
T.G.
joci 458388 2007. június 24. 19:26
Válasz erre
Nem tudok belépni a csetbe...
joci 458387 2007. június 24. 19:22
Válasz erre
Igen. Egy haver adott az első öböl-háború után egy amcsi navy-s könyvet,abban még színesen szerepelt. Mint ahogy a barna-barna-szürke intruder is.
notarius 458386 2007. június 24. 19:10
Válasz erre
A színes Jolly Rogers-kandúr repült akkor még?
notarius 458385 2007. június 24. 19:08
Válasz erre
Kösz.
Viszont a póttankos kérdésben egyetértek salouval. Egy dolog, hogy megmentheti a gépet, de ilyen funkcióra nem tervezik.
joci 458384 2007. június 24. 19:07
Válasz erre
Mint egy anyahajón, háborús helyzetben...
notarius 458383 2007. június 24. 19:05
Válasz erre
salou 458382 2007. június 24. 18:40
Válasz erre
Hát...mindenki tudja hogy mire gondolsz, csak a fogalmazásod így nem igaz. Kicsit pontosabban, bizonyos függesztmények megmenthetik a gépet komolyabb sérülésektől, de a póttank még harmadsorban sem azért van a gépen hogy futóműhiba esetén azon csuszkáljon a gép.
borisz 458381 2007. június 24. 17:40
Válasz erre
Toth_Gabor 458380 2007. június 24. 17:34
Válasz erre
Notarius!

Nagyon szép lett. A póttank kérdésben fontos tudni, hogy sok típusnál, pl F-15, F-16 stb - a póttank viselésének másodsorban van egy igen praktikus oka is: futómű hiba esetén ezeken csúszik a gép, és kevesebb a sérülés. A Skyhawknál számtalan ilyen esetet jegyeztek.

Üdv, és gratula,
T.G.
joci 458379 2007. június 24. 17:21
Válasz erre
Ez lemaradt: szerintetek milyen?
joci 458378 2007. június 24. 17:21
Válasz erre
us navy
us navy

1/72 us navy in the gulf-war
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11.