/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.
i.csab 468111 2009. november 12. 15:46
Válasz erre
Tudnál egy mailt írni az i.csab@freemail.hu-ra?Üdv
ATTIS 468110 2009. november 12. 12:02
Válasz erre
be szkenelhetem és elküldhetem e-mail-be
romsitsa 468109 2009. november 12. 11:47
Válasz erre
HAli,

erről még nem láttam fényképet, így azt mondom nem létezett.
A szám nagyon hasonlít a Nadwornán átadott járművek számozására, csak az keret nélküli, ha jól rémlik a 114 előtt áll a német és magyar személyzet a fotón.
A kereszt azon is német, nem magyar.

Üdv

ad
vincus80 468108 2009. november 12. 10:20
Válasz erre
Szia!

Bescannelve megvan, .jpg képek. Sajna az eredeti papír verzió nincs meg (szerintem már nem is rendelhető) Esetleg itt, v aukciós oldalakon lehet megnézni, hátha valaki megválik tőle.
Üdv
i.csab 468107 2009. november 12. 10:11
Válasz erre
Bár nem lapoztam mostanában a Pro Modell Archív számát, de kb. olyan vastag mint egy „sima” Pro Modell, de pontos oldalszámot most nem tudnék mondani. Két részre oszlik a lap; első részében a Légierő a téma, a másik felében pedig a harcjárműveket mutatják be, - emlékeim szerint - nagyobb súlyban a magyar gyártásúakat. Szerintem mindenképpen megéri, egy jó fotógyűjtemény.

Nekem viszont az ATTIS által csatolt M & M Extra ezen száma hiányzik még. Ez vajon kapható még?
vincus80 468106 2009. november 12. 09:29
Válasz erre
Azt - ha jól emlékszem - még nem láttam. Nem tudom, de szerintem nem lehet rossz...

Üdv
Monty 468105 2009. november 12. 09:18
Válasz erre
Köszi!
A Pro modell hasonló jellegű kiadványa (A Dunától a Donig) asszem még rendelhető. Érdemes megvenni azt?
vincus80 468104 2009. november 12. 09:10
Válasz erre
Szia!

Ez egy régi Modell és Makett EXTRA - Magyar páncélosok a II VH-ban

Üdv
Monty 468103 2009. november 12. 08:48
Válasz erre
Szia!

Érdekelne, hogy ez melyik könyvből való?
Köszi.
romeo 468102 2009. november 11. 21:49
Válasz erre
Pz-IVH
Pz-IVH

Üdv ATTIS!

Köszi! Ez a kép nagyon hasonlít a makettre.
ATTIS 468101 2009. november 11. 21:34
Válasz erre
IMG
IMG
IMG_0001
IMG_0001

hát én csak eszt találtam tehát volt német jelzéses,igy elkébzelhető hogy volt magyar is
romeo 468100 2009. november 11. 19:38
Válasz erre
354655_19675_Pz
354655_19675_Pz

Üdv Romsitsa!

A Hadtörténeti Intézet és Múzeum makettjára gondolok, itt van róla a kép.
romsitsa 468099 2009. november 11. 19:23
Válasz erre
Amíg nem kerül elő még legalább egy fénykép, addig talán volt.
Arra a képre gondolsz ahol egy farakás mellett áll a gép?
Vagy a G verzióra fegyverletétel után?

Üdv

ad
romeo 468098 2009. november 11. 19:20
Válasz erre
Köszönöm, ezek is nagyon segítenek, de az én képemen "hosszúcsövű" Pz-IV van magyar hadijellel, és azt szeretném megtudni, hogy ez a típus létezett-e magyar hadijellel.
romsitsa 468097 2009. november 11. 19:12
Válasz erre
HA nincs más akkor használd nyugodtan.

ad
ATTIS 468096 2009. november 11. 18:57
Válasz erre
ATTIS 468095 2009. november 11. 18:53
Válasz erre
Kifejezetten a tenyerét felénk mutató és a tiszt ami kellene mert a tenyerét felénk mutató tankot állítaná meg 1 lehetséges veszély miatt a tiszt + 1 bunker falánál állna
romsitsa 468094 2009. november 11. 18:48
Válasz erre
HAli,

ruházatilag mehetnek, de szerintem borzasztóak a pózok.

Üdv

ad
ATTIS 468092 2009. november 11. 18:26
Válasz erre
Lehet levegőre száradó gyurmából is ,csak lehelet vékonyra kel nyújtani és csavarhúzóval mintázni
ATTIS 468091 2009. november 11. 18:22
Válasz erre
1428_1
1428_1

Sziasztok! Egy kis segítség kellene! A képen látható figurákat szeretem volna 1 Ardeneki diorámába rakni de erős kétségeim vannak .kicsit alul öltözöttnek ítélem őket, már csak azért is mert a többi téli öltözetes figura, és 1 kis hó is lesz
Mortyi 468090 2009. november 4. 20:58
Válasz erre
Szia zozso!

Megtaláltam a videót
http://www.youtube.com/watch nekem ez a módszer nekem szimpatikusabb volt ehez is kell egy szakszerszám de a neten könnyűszerrel beszerezhető ja és én neoflexet használtam nem a tamiya polyester putty-ját :)
Remélem segítettem!

Üdv Mortyi
Mortyi 468089 2009. november 4. 20:51
Válasz erre
Azt hiszem ezt: www.hlj.com/product/WAVOM-092
De ahogy Panzermeyer írta sok egyéb anyaggal is lehet mestertapasz vagy lassabb kötési idejű két komponensű putty. De lehet másik módszerrel is én azt jobban szeretem ill. én még csak azt csináltam ahoz is van youtube videó mindjárt megkeresem :)
Panzermeyer 468088 2009. november 4. 20:18
Válasz erre
zozso lehet mestertapasszal vagy pedig puttyval és a Tamiya gyárt hozzá zimmerletezőt.
zozso 468087 2009. november 4. 20:08
Válasz erre
Nem tudod hogy mit ken rá?:)

Köszi.
Mortyi 468086 2009. november 4. 19:59
Válasz erre
Számvéber 468085 2009. november 4. 19:21
Válasz erre
Szerintem angolszász tesztlövészet Tunéziában egy, már korábban kimúlt nagymacskára...
Mty 468084 2009. november 4. 18:28
Válasz erre
Szent isten...
Ezzel meg mi történt?Js-2? Su-152?
zozso 468083 2009. november 4. 18:15
Válasz erre
Üdv!

Egy olyan kérdésem lenne hogy zimmeritet lehet házilag készíteni? Ha igen hogy?
Számvéber 468082 2009. november 3. 08:40
Válasz erre
Kedves Mindenki!

A HM Hadtörténeti Intézet és Múzeum Hadtörténelmi Délutánok című sorozata 2009. november 21-én szombaton 13.00 órától folytatódik. A rendezvény keretében először hármas könyvbemutatóra kerül sor. A bemutatandó kötetek a következők:

1. Varga Ferenc: Besztercei hegyitüzérek a Kárpátokban (bemutatja Illésfalvi Péter);

2. Szabó Péter - Számvéber Norbert: A keleti hadszíntér és Magyarország, 1943-1945. Második, bővített kiadás (bemutatja Számvéber Norbert);

3. Számvéber Norbert: SS-páncélosok Normandiában (bemutatja a szerző).

Ezután 14.00 órától Schmidt Antal tart előadást "A tengeralattjárók története I. A kezdetektől 1918-ig" címmel.

Az előadást a szokott módon fórum követi.

Mindenkit nagyon sok szeretettel várunk!

Üdvözlettel:
Számvéber Norbert
vereri05d 468081 2009. november 2. 22:43
Válasz erre
Wrecker 468080 2009. november 2. 21:59
Válasz erre
Tiger
Tiger

Egy dioráma ötlet haladóknak...
Amon 468079 2009. október 29. 14:18
Válasz erre
Igen!

Ha tudod szerezd be a magyar steel nevű könyvet.
Abban a db szám is le van írva miből mennyi. Nekem az egyik kedvencem az M3 stuart mint vontató. És felségjel. 
Mi Pz IV-ből az alábbikat használtuk: F1,F2/G,H
romeo 468078 2009. október 29. 14:10
Válasz erre
Rossz volt a kérdésem!
Helyesen:
Létezett Pz-IV magyar hadijellel a tornyán?
Köszi!
Amon 468077 2009. október 29. 13:54
Válasz erre
Hasonló biztos én is hasonlóra készülök.
De ha lehheb mész az oldalon ott láthatsz marticákat.
romeo 468076 2009. október 29. 13:34
Válasz erre
Pz
Pz

Üdv!

Szerintetek a Pz-IV tornyán látlató magyar hadijel létezett a valóságban?
Köszi!
Monty 468075 2009. október 28. 21:58
Válasz erre
Mindig tanul az ember. :)
Akkor az általam lentebb említett Italeri Tiger Ausf. E-nél miért nem jelölte meg a gyártó, hogy milyen verzió?
Roadblock 468074 2009. október 28. 21:53
Válasz erre
AFV Clubot. Nekem a Magic track-kel eddig jó tapasztalataim vannak. Sokkal jobb, mint a gumilánctalp, amit mostanában adnak a Dragonokhoz.
Az Elefánin is az van, ha jól emléxem és gond nélkül felraktam.
Én általában 3 részben rakom össze, meghajlítom,ahogy kell, majd hagyom véglegesen megkötni a ragasztót. Kötés után festés, átmosás, kis pigment és összerakom a három részt. Az összeillesztéseknél javítgatni kell és kész is.
Amon 468073 2009. október 28. 21:46
Válasz erre
Milyet rendeltél hozzá mármint gyártó?
Én a Dragon magic trackjeit messzire eldobom. Az elefántnál annyit szívtam vele.
Roadblock 468072 2009. október 28. 21:41
Válasz erre
Hááát próbálkozik az ember. :))
Megrendeltem a szemenkénti láncot hozzá.
Amon 468071 2009. október 28. 21:36
Válasz erre
Bólyaira idén nem tudtam eljutni.
Az M88ast lefigyeltem szép lesz. 
Roadblock 468070 2009. október 28. 21:28
Válasz erre
Köszi... Elvittem a Bólyaira is.
Most egy M88A1G mentöharckocsin dolgozom... Képeket tettem fel a Most Készül-be...
Roadblock 468069 2009. október 28. 21:22
Válasz erre
A H1 volt a VK4501(H) prototípus. Kicsit könnyebb volt, mint az Aus.F E. és készült belőle egy 60as tesztszéia majd egy 100as normálszéria.
Amon 468068 2009. október 28. 21:18
Válasz erre
Nekemis utána kellet volna néznem.
Viszont lefigyeltem a Nashorn-od Szép lett.
Én meg folytatgatom a Hummlet. A teknőrésze készen van meg a löveg megvettem hoozááa fril láncot, fémlövegcsövet és a Part teljes maratás készletét hiba volt.
Maratással ennyit még nem szívtam. Az összeállítási utmutató eléggé összehányt. 
Panzermeyer 468067 2009. október 28. 21:13
Válasz erre
Volt a tigrisnek H verziója is ez volt a korai.A H betű a Henschel-re utalt.1943 márciusától a hivatalos megnevezés valóban Ausf E lett.
Roadblock 468066 2009. október 28. 21:07
Válasz erre
Nekem sem ment sérőből, utána kellett olvassak...
Amon 468065 2009. október 28. 20:49
Válasz erre
A megjelölésekre nem emlékeztem csaka VK számokra
Roadblock 468064 2009. október 28. 20:25
Válasz erre
Volt Pz. Kpfw VI Aus.f A - A Henschel VK3001(H) prototípusa, csak nem felelt meg az elvárásoknak és átépítettek egy nehéz páncélosvadásszá (128mm PJK 40 L/61-es ágyúval) melyból 2db került bevetésre, az ágyúja 2km-re volt halálos páncélosok ellen, viszont a motorja csak 265 lóerős volt.1 megsemmisült Moszkvánál, a másikat pedig Sztálingrádnál szereztek meg az oroszok...ment Kubinkába.
Volt Pz.Kpfw VI Aus.f B is - A Henschel VK3601(H) - ez egy 40t könnyebb harckocsi volt, pár tesztdarab készült, majd leállították a gyártást.

A sorozatban gyártott, általunk Tigrisként megismert Pz.Kpfw VI aus.f E a VK4501(H) alapra épített tank volt, mely a Henschelnél készült viszont a Tiger nevet a Porsche verziót kapta.

A VK4501(H) - VK4501(P) párválasztás története is érdekes. Hitler születésnapján akarták bemutatni a két tankot, ezért egy nappal ez előtt a két prototípust vonattal szállították el. Mivel az állomáson nem volt olyan rámpa, ami elbírta volna az 50 tonnás tankokat, vasúti daruval emelték le őket a vagonokról. Ekkor a Porsche verzió elsüllyedt a sárban miután elfordult 90 fokot és a darunak kellett kiemelnie, miután a Henschel sem tudta kirángatni...
A bemutatót 14.00ra tervezték, de előre hozták 11.00ra, 10.30kor a Henschel teljes váltója darabokban voltak a tank körül.Bár a váltót összerakták 11.00ig, a tesztet a Porsche verzió nyerte 50 kmh sebességgel, míg a Henschel motorja 850m után túlmelegedett le kellett állítsák. Mindezek ellenére megcsinálták a manőverezési teszteket, amelyekből a Henschel verzió jött ki nyertesen minekután a Porsche verzió ismét elásta magát... A teszt eredménye az lett, hogy mind2 verziót tovább kell csiszolni, Hitler mégis pár nappal később 90db Porsche Tigist rendeltetett.
Májusban tarottak +1 tesztetet, amin a Porsche verziót field use-ra alkalmatlannak minősítették, ennek következtében is talán összesen 2 VK4501(P) épült, amit Tiger(P), plusz néhányat átépítettek mentőharckocsivá. A legtöbb P variánst átépítették Ferdinándokká majd Elefántokká.

Akit bővebben érdekel, annak ajánlom a TankPower 13.,14.,15. kiadványait.
Amon 468063 2009. október 28. 19:46
Válasz erre
vincus80 468062 2009. október 28. 19:07
Válasz erre
Amon 468061 2009. október 28. 19:06
Válasz erre
Szia

"A" tipus nem volt. Mint pl: Pz.Kpfw. I Ausf. A
így helyes: Pz.Kpfw. VI Ausf. E/ Sd.Kfz. 181 (ez a teljes típus megjelölés)   Tiger 1 early, mid, late
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.