/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.
Tyimosenko 468950 2010. június 24. 16:47
Válasz erre
Az utoelete mar sajnos nem olyan szep. Eveket allt a szabadeg alatt, talan mostanra mar megvette valaki. Ha valaki tudja most epp merre van, leci irja meg.
Amon 468949 2010. június 24. 16:31
Válasz erre
Nagyon nagy videó!

De kész, hogy elindultak a görgők.
Roadblock 468948 2010. június 24. 15:49
Válasz erre
Kemény...Az egyik nagy kedvencem... :))
Hogy én ilyet sosem tudtam találni mondjuk horgászás közben. :))
MAZHL2005 468947 2010. június 24. 15:35
Válasz erre
Üdv. A videó tartalma legyen meglepi.

www.youtube.com/watch
EgyRemeteHentes 468946 2010. június 24. 12:27
Válasz erre
köszönöm a kimerítő választ.
Roadblock 468945 2010. június 24. 11:15
Válasz erre
Köszi...
A következő lépésekben értem el ezt a szint, állapotot:
1. Alapozás - Gunze H32 Field Grey
2. Preshading az élekre, panel határokra - Gunze H12 Flat black
3. Hordozószin - Gunze H401 Panzer Grey - higitva, több rétegben vékonyan felvive
4. Fakitás 1. - Gunze H401-H11 panzer grey-flat white 90-10% keverékkel 
5. Fakitas 2. - agyon higitott Gunze 305 10-90% festék-higitó - csak a panelek közepét ködöltem át vele.
6. Matricák majd fényes lakk (Gunze H30) majd 2 nap száradási idő
7. Filterezés - navy blue, grey, brown vagy sienna nem emléxem, light blue
8. Átmosás az élekre, a felesleg visszatörlése
9. Matt Vallejo lakk, ettől nem csak mattul a felület, de kicsit fakulnak is a szinek

Ami hiányzik még az a szárazecsetelés illetve a pigmentek...
Vidgul 468944 2010. június 24. 10:18
Válasz erre
Gluer!

Na igen. A probléma abból is adódott, hogy egy internetes festékátváltót használtam, ami (mint utóbb kiderült) nem volt elég pontos. Amikor megkaptam a korrekt színeket akkor kaptam hozzá egy Vallejo színtáblázatot is amin minden stimmelt. Ennek ellenére inkább a 71.096-ot (Panzer Olive Green 1943) használtam néhány csepp világosabb zölddel világosítva. Az eredménnyel elégedett lettem.

Kösyi
EgyRemeteHentes 468943 2010. június 24. 09:55
Válasz erre
Nagyon jól néz ki a hídvető. Már csak az lenne a kérdésem milyen színt használtál!
(ez a német páncélos szürke? - és a festék kódot is megadnád?)
gluer 468942 2010. június 24. 09:50
Válasz erre
A Vallejo Model Air sorozatban a 71.007 számú festék szerepel RAL6003 -ként és ott is Olive Green a neve.

A kavarodás abból adódhat, ha átváltó táblázatban valaki szerint másik Vallejo festék jobban megfelel az eredeti RAL színnek (pl.71.092) ami a gyártónál viszont FS kóddal és névvel szerepel

Aztán, hogy melyik hasonlít jobban az eredetire az majd akkor derül ki ha felfújod :))
Roadblock 468941 2010. június 23. 22:56
Válasz erre
Brckenleger 35ös oldalról

Pz IVb Brückenleger - Jól látható a Balkenkreutz és a 35ös szám...
Brckenleger 35ös...
Brückenleger 35ös hátulról
Brückenleger 35ös...
Brückenleger Pz IVb
Brückenleger Pz IVb

Köszönöm...
Olvastam ProModell cikket, minden tiszteletem Forintos úrnak, de én találtam olyan képeket, ahol a jelzések igy vannak...
Freddy 468940 2010. június 23. 21:59
Válasz erre
Maga a makett szép lesz, de érdemes elolvasni, van egy cikk a 2009/3-as ProModellben a makett építéséről. Ott azt írja, hogy rossz a matricázási útmutató, mert talált egy képet a jármű jobb oldaláról, azon nincsen kereszt, és a 35-ös szám a kereszt helyén van.
Teuton 468939 2010. június 23. 20:08
Válasz erre
Hi Roadblock!
Sokkal szebben makettezel, mint ahogy a hadtörténethez értesz! :))
Üdv. Teuton  
Roadblock 468938 2010. június 23. 18:23
Válasz erre
Bruckenleger Pz IV
Bruckenleger Pz IV
Bruckenleger Pz IVb Nr.2
Bruckenleger Pz IVb...
Bruckenleger Pz IVb Nr.3
Bruckenleger Pz IVb...
Bruckenleger Pz IVb Nr.4
Bruckenleger Pz IVb...
Pontonhid Nr.1
Pontonhid Nr.1
Pontonhid Nr.2
Pontonhid Nr.2
Pontonhid Nr.3
Pontonhid Nr.3
Pontonhid Nr.3
Pontonhid Nr.3
Egyben Nr.1
Egyben Nr.1
Egyben Nr.2
Egyben Nr.2

Most készülget...Remélem nagyobb sikere lesz, mint a hadtörténeti "eszmefuttatásaimnak" :))
A hid koszolása kb 60-70% és hiányzik még ez-az a páncélosról is.
romeo 468936 2010. június 22. 12:28
Válasz erre
Hungarian Pz.IV
Hungarian Pz.IV

Pz-IV magyar
romeo 468935 2010. június 22. 12:26
Válasz erre
Csaba 39M
Csaba 39M

Csaba
Vidgul 468934 2010. június 22. 00:06
Válasz erre
Vlevi, Inkvizítor! Köszönöm a válaszokat.
Freddy07 468933 2010. június 21. 23:32
Válasz erre
Ezek a képek a 250-esről megjelentek az Allied-Axis kiadvány 10. számában is. Ott azt írja a váltómű burkolatáról hogy: "covered with metal and fiber".
Kontár 468932 2010. június 21. 21:41
Válasz erre
Hali!

A forgószél project ott tart, hogy világosítani szeretném a sárgát, amit alapszínként fújtam fel. Picit sötétebb lett mint szerettem volna és néhány festéket is be kell szereznem a folytatáshoz. Megvárom Miskolcot, hátha ott sikerül mindent beszerezni, ha nem akkor marad a rendelés és a további várakozás.
Grat a vizsgádhoz, várom a képeket! :)
Tiv 468931 2010. június 21. 20:44
Válasz erre
Ja köszi, küldheted!
Az adatlapomon lévő e-mailre légyszives. Nemsokára teszek fel képeket a 250/9 esről, túl vagyok a záróvizsgámon, úgyh most már teljesen átadom magam a makettezésnek :)
Neked hogy áll a wirbelwind?
Gyurma 468930 2010. június 21. 18:35
Válasz erre
Üdv Kontár!
Nagyszerű képek, éppen jókor:)
Le is mentettem mindet:D
Kontár 468929 2010. június 21. 18:21
Válasz erre
pzIV_70(V)_01
pzIV_70(V)_01
pzIV_70(V)_02
pzIV_70(V)_02
pzIV_70(V)_08
pzIV_70(V)_08
pzIV_70(V)_03
pzIV_70(V)_03
pzIV_70(V)_04
pzIV_70(V)_04
pzIV_70(V)_05
pzIV_70(V)_05
pzIV_70(V)_06
pzIV_70(V)_06
pzIV_70(V)_07
pzIV_70(V)_07
pzIV_70(V)_09
pzIV_70(V)_09
pzIV_70(V)_10
pzIV_70(V)_10
pzIV_70(V)_11
pzIV_70(V)_11
pzIV_70(V)_12
pzIV_70(V)_12
pzIV_70(V)_13
pzIV_70(V)_13
pzIV_70(V)_14
pzIV_70(V)_14
pzIV_70(V)_15
pzIV_70(V)_15
pzIV_70(V)_16
pzIV_70(V)_16
pzIV_70(V)_17
pzIV_70(V)_17
pzIV_70(V)_18
pzIV_70(V)_18
pzIV_70(V)_19
pzIV_70(V)_19
pzIV_70(V)_20
pzIV_70(V)_20
moszkva

45
moszkva

Néhány hazai vonatkozású kép a vadászról.
Ahelyett, hogy a makettjeimet csinálnám... :)
Kontár 468928 2010. június 21. 17:45
Válasz erre
mp38
mp38
mp40
mp40
mp40_02
mp40_02
mp40_03
mp40_03
mp40_04
mp40_04
mp40_05
mp40_05
mp40_06
mp40_06
mp40_07
mp40_07
mp40_08
mp40_08
mp40_09
mp40_09
mp40_11
mp40_11
mp40_10
mp40_10
mp41
mp41
mp41_02
mp41_02
emp
emp
beretta
beretta

A képek lemaradtak :)
Kontár 468927 2010. június 21. 17:42
Válasz erre
Üdv!

Egy kis MP-s sorozat, remélem nem baj, hogy ide tettem.

Tiv! Az Sd.Kfz.250-es könyv francia nyelvű, így megmondom őszintén nem killódtam a fordítgatással, de ha érdekel még szívesen elküldöm.
K
Tiv 468926 2010. június 21. 11:06
Válasz erre
Én is úgy olvastam, hogy megváltozott a RAL táblázat a háború után, a német sötétsárga (RAL 7028) teljesen eltűnt, az olivzöld is más szerintem, csak a csokibarna változatlan talán.
vlevi 468925 2010. június 20. 23:19
Válasz erre
Hát akkor ott a Valejo valamit nagyon elnézett. Mert a RAL 6003 most is Olive Green.
Direkt nem makettfestéket keresten a guglival, de akkor is azt dobja ki.

www.e-powdercoating.com/powder+coating/index.php
És itt is Olive Green www.tikkurila.com/industrial_coatings/metal_surfaces/ral_colour_cards/ral_classic_colour_card/ral_6003.3190.xhtml
X INKVIZÍTOR X 468924 2010. június 20. 23:13
Válasz erre
szerintem a szemedben...állítólag az 50es években megváltoztak a RAL -kódok, és emiatt / ha ez igaz egyáltalán / LEHETSÉGES hogy mostani 6003 nem ugyanaz mint a 40es években gyártott...én amúgy Gunzét használok,ha terepmintát festek,a Vallejo inkább telibefújt - nagyfelületű alap festésre jó...
Vidgul 468923 2010. június 20. 19:32
Válasz erre
Üdvözlet az uraknak!

Kissé zavart vagyok a Párducom festését illetően. Vallejo Air festékeket használok, csakhogy a szakirodalom által említett RAL-6003 Olivgrün a festék gyártója szerint nem Olivgrün hanem közép zöld (medium green). A Vallejo gyárt ugyan olíva zöldet (mely még ránézésre passzol is a harcjárműveken használt festék színére), de a RAL kód nem egyezik. A kérdésem az, hogy szerintetek melyikben bízzak? A RAL kódban vagy a szememben?
Tyimosenko 468922 2010. június 20. 03:46
Válasz erre
Hat nem tudom, szerintem a haboruban alkalmaztak vegyesen a gumirozott es acel visszafutogorgot, de hogy itt egyik oldalra ilyen kerult, masikra olyan...gondolom nem akartak a muzeumlatogatot megzavarni azzal, hogy csalen allnak a gorgok. :) Szerintem ennyi belefer.
A zimmerites jagdpanzer egyebkent pont Aberdeenbol szarmazik, a 60as evek korul adtak vissza, a nemetek lathatoan jobban megbecsulik mint a jenkik.
Igen, Aberdeenben es Kubinkaban vannak bosszanto dolgok. USA-ban valtozik a helyzet, epp most szallitjak a kiallitasi anyagot egy masik allamban kialakitott muzeumba, allitolag fedett helyen lesznek. Az Elefantot nemreg restauraltak kulsoleg, a Tiger I-esuket is, talan mostanra mar Amerikaban is van ujra.
Az oroszok szerintem a restauralasi szerencsetlenkedeseik ellenere tiszteletremelto modon bannak azzal a gyujtemennyel, meg legalabb nem vagdaltak a harckocsik oldalat. A snegiri-i Tigris I viszont felhaborito, hogy ott rohad a parkban ementaliva juggatott allapotban.
udv
X INKVIZÍTOR X 468921 2010. június 20. 02:55
Válasz erre
MunsterCollection-170
MunsterCollection-...
MunsterCollection-172
MunsterCollection-...

hööömmm, lehet én vagyok naiv, vagy túlságosan szőrszálhasogató, de nem találtak volna olyan fémmegmunkáló üzemet - vállalatot - manufaktúrát, ami öntött - esztergált - gyártott volna nekik a hiányzó támgörgőkből egy mintadarab alapján annyit, amennyi kell ?Azért ott nem olyan csórók mint az itteni múzeumok...sőt, szerintem úgy is legyártották volna hogy nem kell érte fizetni, mert reklám a cégnek, hogy segíthetik a múzeumot.
olyan képet láttam már, hogy 1-2 görgő hiányzott, vagy acélperemes helyett gumiperemes volt vagy fordítva / oroszoknál is a T34 nél szokás volt különböző futógörgőket alkamazni / , de hogy a két oldal teljesen különböző legyen, olyat nem :)
ami a munsterieket illeti, valóban szépek a munkáik,például az aberdeeni sarlatánok példát vehetnének róluk, mert az az igazi gyalázat amit ott csinálnak...és Kubinkában is vannak érdekes dolgok :):)
Tyimosenko 468920 2010. június 19. 19:26
Válasz erre
Hu INKVIZITOR, szepen leosztottad szegeny nemet restauratorokat. :)) Mentsegukre legyen mondva, azert a felemas visszafutogorgo nem olyan nagy hiba, ha hiba egyaltalan, raadasul ezt jarmuvet a franciak restauraltak, borzaszto rossz allapotbol, nagyon hianyos futomuvel. A masikon viszont a sok zimmerit tenyleg eleg feltuno. Munsterben profik dolgoznak, sok hibat ott nem lehet amugy felfedezni szerintem.
udv
romeo 468919 2010. június 19. 13:14
Válasz erre
Üdv Freddy!

Szerintem nagyon jól sikerült! Gratulálok!
Freddy 468918 2010. június 19. 12:52
Válasz erre
PzIVF1_2_1
PzIVF1_2_1
PzIVF1_2_2
PzIVF1_2_2
PzIVF1_2_3
PzIVF1_2_3
PzIVF1_2_4
PzIVF1_2_4
PzIVF1_2_5
PzIVF1_2_5
PzIVF1_2_6
PzIVF1_2_6
PzIVF1_2_7
PzIVF1_2_7
PzIVF1_2_8
PzIVF1_2_8

Viszont itt van egy frissen elkészült makettem, tegnap a Festés-topikban nyaggattam vele kapcsolatban a népet:)
A jó öreg Italeri Pz IVF1 magyar színekben, HAD-matricával, és egy régi Resination-harckocsizóval.
Freddy 468917 2010. június 19. 12:50
Válasz erre
Ja, erre. Az orosz formatervezés mindig is híres volt:) Visszafoglalt példányról még nem is hallottam.
Kontár 468916 2010. június 19. 12:47
Válasz erre
SU_76i_pic1
SU_76i_pic1
SU_76i
SU_76i
SU-76i
SU-76i
su76i
su76i
pz3
pz3
pz3stug
pz3stug
Soviet-PanzerIII-01
Soviet-PanzerIII-01

Hali

Erre gondolsz?
Nem vitték túlzásba a "dizájnerek" :) Egyébként én olyan Pz.III-ra gondoltam, amit nem alakítottak át. 
K
Freddy 468915 2010. június 19. 12:31
Válasz erre
A fehér csillag zavarhatta meg őket, a katonák egyenruhája alapján egyértelműen oroszokról van szó.
Kontár: PzIII-ból még egy orosz változatot is csináltak, Szu-76/L-42 néven, 7,62-es orosz löveggel.

A zsákmánycuccokkal mondjuk csak az a baj, hogy német tankok vezetésénél jóval kevesebbért/kamubb indokkal is küldtek gulágra embereket...
Kontár 468914 2010. június 19. 11:32
Válasz erre
Üdv!

Korábban én is olvastam arról, hogy a ruszkik kijavították és hadrendbe állították a német páncélosokat. StuG-ról és Pz. III -ról is láttam ilyen képeket. 
K
Csodabogár 468913 2010. június 19. 11:28
Válasz erre
Sziasztok!

Sokkal valószínűbb, hogy ezeket a Panthereket nem egyszerre zsákmányolták, hanem egyenként, s csak miután összegyűlt egy komolyabb mennyiség, abból szerveztek egy alakulatot. Ilyen történt Magyarországon is - zsákmányolt Panthereket és Hummeleket alkalmaztak együtt egy ideig. Ugyanakkor megtörtént, hogy az oroszok egyszerre 14 (legalábbis ha jól emlékszem) Tiger I-t tudtak zsákmányolni, mivel a németeknek nem volt kapacitásuk elmenekíteni egy komplett javítóbázist. És azok a Tigerek még javíthatóak voltak...

A németek leggyakrabban egyébként úgy tették tönkre a páncélosaikat -ha volt rá idejük-, hogy kiengedték a hidraulika-folyadékot a löveg zárszerkezetéből, és úgy sütötték el.

Az X INKVIZÍTOR X által említett kép valóban nálunk készült - Szentkirályszabadja közelében, egy, a 8. útról nyíló úton. Azok a járművek már nem igazán voltak használhatóak, amikor az oroszok kezébe kerültek - valószínűleg környéken lévő több német javítóbázisról szedték őket, hogy elvigyék őket. A Pz.IVL70(A)-nak pl. rövidre van kötve a lánctalpa vontatáshoz, a Pantherek seggén meg tartalék lánctalpak vannak felstócolva - ráadásul a legtöbbnek le van robbantva a csőszájféke.

cs
BÉPÉ 468912 2010. június 19. 11:24
Válasz erre
Szia PzZoll!
Lelkiekben készülj fel arra, hogy jó néhány helyen méretproblémákkal fogsz találkozni,vagyis egyik elem nem illik bele a másik darabon számára kialakított helyre, ráadásul nem eldugott(nem látható) területekről van szó.
Üdv: BÉPÉ
Wrecker 468911 2010. június 19. 11:20
Válasz erre
Szia Sennás !

Akkor valami nem stimmel !
Ha elfogott német páncélosokról lenne szó, akkor az a minimum, hogy a keresztek minél jobban látszódjanak a harckocsikon.
Itt szerintem az a lényeg, hogy hadrendbe állított, működőképes, csillaggal átfestett páncélosokról van szó !
Sennás 468910 2010. június 19. 11:09
Válasz erre
Háát a Németeket nem ilyennek ismerem.Tudod a mondást nem hagyunk az ellenségnek hátra semmit{esetleg csapdát csinálni belőle--az meg sok idő}.A fene tudja.Biztos voltak olyan helyzetek amiben nem volt más lehetőség.A Wrecker 5278 hozzászólása ugyan az a kép csak ellentétes oldalról mint a 5274.Lehet propaganda képnek készült."Komplett Német hadosztályt ejtettünk fogságba!"URRÁÁÁ!
X INKVIZÍTOR X 468909 2010. június 19. 10:50
Válasz erre
ha kifogyott az üzemanyag és / vagy a lőszer,megadta magát a motor vagy a váltómű, nem nagyon volt más lehetőség, mint otthagyni a járművet - lévén a német tankok súlya, és a műszaki - mentő páncélosok kis száma miatt az elvontatás nem volt könnyű feladat... az Ardennekben is otthagyták a Tiger IIB -k egy részét, felrobbantás nélkül, Józsa Béla " Tigrisek az Ardennekben " című könyve teli van ilyen képekkel.
a kézigránátokat meg inkább önvédelemre magukkal vitték, minthogy a toronyba - csőbe dobálják...SZERINTEM :)
Van orosz könyvem, ahol van olyan kép, hogy egy Panther oszlop - legalább 6-8 jármű egymás mögött - áll egy úton otthagyva, legelöl egy Pz IV / 70 (A), a képaláírás szerint ráadásul Magyarországon készült a fotó...
Sennás 468908 2010. június 19. 10:26
Válasz erre
Szia Wrecker és vereri05d!Igazából nekem az a furcsa,hogy lehetett így lerohanni egy német csapatot{hanyatt homlok}elmenekültek,fogságba estek? Ennyi működőképes járművet hátrahagyni.Meddig tart egy gránátot a csőbe,a toronyba dobni?Nem hagyok ott nekik semmit.Nemde?
Wrecker 468907 2010. június 19. 00:42
Válasz erre
003
003
004
004
005
005

Ennek a Panther egységnek a parancsnoka Sotnikov gárdahadnagy volt.
vereri05d 468906 2010. június 19. 00:00
Válasz erre
Van egy könyvem abban jenkiknek vannak írva.
Erik
Wrecker 468905 2010. június 18. 23:27
Válasz erre
001
001
002
002

Ezeket a Panther harckocsikat a szovjet hadsereg zsákmányolta 1944 közepén Lengyelországban.
A képek 1944 szeptemberében készültek Lengyelországban.
Sennás 468904 2010. június 18. 21:58
Válasz erre
121
121
pz5
pz5
0_2b2f2_89c36da6_L
0_2b2f2_89c36da6_L

Ezek is ott voltak
Sennás 468903 2010. június 18. 21:52
Válasz erre
Most nézegetem a WW2Photos--Soviet Forces ott találtam.{attól még lehet amcsi}
sdsdaf 468902 2010. június 18. 21:47
Válasz erre
Sennás 468901 2010. június 18. 21:46
Válasz erre
Soviet_20Panthers
Soviet_20Panthers

Ezeket jó állapotú Párducokat hol szedték össze ezek a orosz fiúk?
Kontár 468900 2010. június 18. 20:45
Válasz erre
Szépjóestét!
Tiv! Elküldhetem az egészet, ha érdekel a dolog, de csak vasárnap este érek haza. Ma ezt a pár képet kutyafuttában szedtem össze, így beleolvasni sem volt időm, ezért egyenlőre nem tudok biztosat mondani róla. Ránézésre azonban nem úgy tűnik, mint ami be lenne húzva és a "csavarozás" is arról árulkodik, hogy ez egy masszív burkolat. Ahogy Inkvizítor említi ez is egy "verzió" és a bőr behúzás vagy a pótülés is előfordult.Nem vagyok fényképész (nem értek hozzá), de talán a vaku miatt (is) fénylik úgy a berendezés.
K
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.