/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.
Tyimosenko 469259 2010. október 6. 19:07
Válasz erre
Hello Monty,

Ha viszonylag új állapotúra fested, akkor szerintem fontos lehet hogy "jó" legyen a szín. Annak a Tamiya dark jelónak hanyas a száma? Nekem TS-3 festéksprében van ilyenem, azon nincs XF szám, de asszem XF-59 lehet. A tuti szín Tamiyában kb. az XF-59 és XF-60 1:1 arányú keveréke, de végülis persze jó a sima sötét sárga is, ez nyilván belefér.
üdv.
Monty 469258 2010. október 6. 18:41
Válasz erre
Szia!

Örülök, hogy találtam itthol dark yellow-t (Tamiya), nemhogy az árnyalatokon törjem a fejem :) Úgyhogy ezzel szeretném vagy ma este, vagy holnap fújni.

A párducom időben '43 augusztusa körül lenne elhelyezve, tehát viszonylag új állapotban lehetett akkor még, hiszen sem a tél, sem az "idő" nem dolgozott még rajta.
Kontár 469257 2010. október 6. 16:23
Válasz erre
Roadblock 469256 2010. október 6. 15:25
Válasz erre
Ha filterezed, fakitod a makettet, akkor a H403 végül jó lesz.
Kontár 469255 2010. október 6. 14:46
Válasz erre
Üdv!

Korábban én is a 403-al csináltam (útmutató szerint), de aztán áttértem a 413-ra (újabban pedig a 4-es és 329-es sárgákkal is kísérletezem, igaz ezeken nemárt egy picit setétíteni). Szerintem azért jobb ha világosabb színekkel dolgozol, mert később az átmosás, koszolás még sötétít rajta és így meglesz a kellő árnyalatod. Ízlés dolga, nálam ez jobban bevált, mint amikor a dunkelgelbel indítottam. Persze attól függ te mit szeretnél végeredményként elérni.
A sandy brown hasonlóan "sötét", szerintem érdemes fakítani, ha azt választod.
K
Monty 469253 2010. október 6. 14:41
Válasz erre
Ok. Köszi a gyors választ!
nagy nehezen én is megtaláltam, hogy a h-403 dark yellow :)
Roadblock 469252 2010. október 6. 14:29
Válasz erre
Gunze H403 alapszinnek tökléletes lesz
Monty 469251 2010. október 6. 14:27
Válasz erre
Sziasztok!

A Párducomat festeném (D változat), a Dragon valami sandy brown színt ír. Dark yellow-al lefújhatom szerintetek? Előhalásztam egy G változatú Párducom összerakásiját, ott simán dark yellow-t ír.
Szerintetek?
Tyimosenko 469250 2010. október 4. 21:00
Válasz erre
Tényleg, köszi! Hátulról teljesen olyan mintha egy Wespe lenne pz38(t) futóművel.
Kontár 469249 2010. október 4. 20:31
Válasz erre
53pg4jp
53pg4jp
4ua9ldw
4ua9ldw
4le2mg0
4le2mg0
4m14jfd
4m14jfd
Hauptbahnhof
Hauptbahnhof

Üdv Tyimosenko!

Egy Sd.Kfz. 138/1 Ausf. M (Grille)
Valamint itt van még egy "sorozat" szintén Prágából.
K
Tyimosenko 469248 2010. október 4. 19:53
Válasz erre
Hello Kontár!

Jó képek! Utolsó képen szerinted mi lehet a másik jármű?
üdv.
Kontár 469247 2010. október 4. 17:50
Válasz erre
4
4
3
3
o2
o2
6
6
5
5
1
1
4zu51f4
4zu51f4
66bp4cx
66bp4cx
4u0c0mf
4u0c0mf
63kepll
63kepll
Hetzer
Hetzer
prag1945
prag1945

Szép napot!

Az 5613-as hozzászólásomba feltöltött képeket kicsit alaposabban szemügyre vettem és gyanús volt, hogy nem téli, hanem keleti lánctalpon van. Kutakodtam és rábukkantam néhány felvételre, amin jobban kivehetők a részletek. Így már látszik, hogy valójában ostkette a helyes megoldás.
K
Kontár 469246 2010. október 3. 17:36
Válasz erre
Üdv!

Már biztos látták néhányan, de aki még nem annak ittvan a "2vbtrop" című képen szereplő StuG III G kiszabadítása képekben.
www.detektorweb.cz/index.4me

Azért a jagdpanzeren is jól mutatott volna. Valaki egyszer ezt mondta: "Abban a bolond háborúban talán ez is megtörténhetett" :)
K
X INKVIZÍTOR X 469245 2010. október 3. 11:31
Válasz erre
Ardenai_Poteau_6
Ardenai_Poteau_6
PzIV-70V-0
PzIV-70V-0
PzIV-70V-1
PzIV-70V-1

ja, benéztem, télleg III. típus :)
kevés látszik a járműből, takarva van az oldala.

ami az Ardenneket illeti, szerintem ott is csak normál láncos vadászpáncélosokat vetettek be, lásd fotók...

ha lett volna ilyen lánccal felszerelt JPz, akkor a Frühlingserwachen során biztos bevetették volna, hiszen olyan talajviszonyok voltak helyenként, hogy a nehézpáncélosok is elsüllyedtek...de a sok Magyarországon kilőtt jármű képei közt egy ilyen sincs.
Tyimosenko 469244 2010. október 2. 22:47
Válasz erre
Elkezdtem kutakodni én is az ostkette-témában. Ezen az oldalon is rákattantak a srácok a kérdésre ahogy látom, bár nincs egy ostkettés jgdpz IV kép se.
Viszont van 1 kép az INKVIZÍTOR által feltett Bergepanzerről, amin látszik hogy III tipusú, bár ez nem tartozik a tárgyhoz.

www.network54.com/Forum/571595/thread/1202834919/last-1208932126/JPz+IV+and+a+Stug+with+Ostketten

Az ugrott még be nekem is, ahogy az oldalon is felmerült, hogy a nyugati fronton, mondjuk az Ardennekben esetleg vetettek-e be ostkettés vadászpáncélost.
hehe 469243 2010. október 2. 20:25
Válasz erre
X INKVIZÍTOR X, KONTÁR,

köszi a válaszokat. Sajnos én is erre jutottam. A lengyel Wybawnictwo Militaria sorozat Budapest-Balaton 1945(246 számú könyv) kiadása tele van Jagdpanzer IV-ekkel,de mind a sima lánctalppal. Most választanom kell mit építsek: Jagdpanzer IV-et, vagy egy különleges lánctalpat :-)

Hehe
X INKVIZÍTOR X 469242 2010. október 2. 18:31
Válasz erre
utólag : az egyik Stug III és a Bergepanzer IV Ostkettével van felszerelve, a többin van Winterkette
X INKVIZÍTOR X 469241 2010. október 2. 18:29
Válasz erre
Pz III
Pz III
Bergepanzer IV
Bergepanzer IV
StuG III
StuG III
Hummel
Hummel
Pz IV
Pz IV
SIG 33
SIG 33
Nashorn
Nashorn
2vbtrop
2vbtrop
Pz III
Pz III
stug III
stug III
ostkette - winterkette
ostkette -...

bezony, engem is meglepett amikor neten találtam egy rakás képet tuningláncos Hetzerről, pont ezeket be is akartam tenni.

Itt van pár kép típusválasztéknak :)
Kontár 469240 2010. október 2. 17:15
Válasz erre
Hetzer_Winterketten_s
Hetzer_Winterketten_...
hetzerwinterketten
hetzerwinterketten

Érdekes, hogy Hetzeren viszont igen, még ha ritkán is.
Egyébként StuG-on nagyon jól mutat :)
K
X INKVIZÍTOR X 469239 2010. október 2. 17:02
Válasz erre
026vc2
026vc2
PanzerIV70V-3
PanzerIV70V-3
035lt1
035lt1

én eddig csak Pz III,Pz IV,StuG III típusokon láttam ilyesmit.
SZERINTEM JPz. IV típusokon nem alkalmazták - de ha valaki fotóval bizonyítja elhiszem :)
1. : mire a JPz IV/ L48 - Pz IV/70 vadászpáncélosok rendszerbe kerültek, a németek már európai hadszíntereken harcoltak, nem olyan terepen mint az orosz fronton - itt ugyanis voltak bitumenutak :):) tehát nem igazán volt szükség az orosz viszonyokra,a sártengerré változott utakhoz-terephez kifejlesztett szélesített lánctalpakra
2.: ezeknek a páncélvadászoknak elég vékony oldalpáncélzata volt, ezért szériatartozéknak számított a kötényezés - más kérdés hogy sokszor nem alkalmazták - ennek pedig olyan a kialakítása, hogy a szélesített lánctalpnak egyszerűen nincs hely.
Az általam mellékelt képeken láthatod, milyen közel vannak a köténytartók és a köténylemezek a jármű oldalához.
hehe 469238 2010. október 2. 16:33
Válasz erre
Sziasztok,

van valakinek infója Winterketten alkalmazásáról Jagdpanzer IV-en?

Köszi,
Hehe
kamovos 469237 2010. október 2. 11:00
Válasz erre
Ural M-61 01
Ural M-61 01
Ural M-61 02
Ural M-61 02
Ural M-61 03
Ural M-61 03
Ural M-61 04
Ural M-61 04
Ural M-61 05
Ural M-61 05
Ural M-61 06
Ural M-61 06
Ural M-61 07
Ural M-61 07
Ural M-61 08
Ural M-61 08
Ural M-61 09
Ural M-61 09
Ural M-61 10
Ural M-61 10
Ural M-61 11
Ural M-61 11

Szia Gyulus

Lehet hogy igazad van!
De, ha jó vagy Olaszból, elolvashatod a típus történetét is, és akkor kiderül, hogy az első kép lehet, hogy BMW.
Bár ki tudja!
Talán a gazdája tudja miből rakta össze! :)

www.google.hu/imgres

Üdv: kamovos
Gyulus 469236 2010. október 1. 23:44
Válasz erre
Igen, valószínüleg Ural M-61-es. Erre utal az első fékdob, az első sárvédő, az egész első villa alakja, a berúgókar, a váz kialakítása. Bár nem lennék meglepve, ha lenne rajta egy kicsi ebből is - abból is. Elég ritka a "tipustiszta" veterán motor.
Üdv! Gyulus
vlevi 469235 2010. október 1. 23:04
Válasz erre
Ja, igen a 750-es, boxer Uralt a mai napig gyártják, a szokásos orosz minőségben. Hiába a nagynevű Brembo fék és satöbbi rajta, olyan hegesztésekkel készül, hogy egy szakember sírva fakad...
vlevi 469234 2010. október 1. 23:03
Válasz erre
ural2
ural2
wheelural_2482
wheelural_2482

Szerintem az első nem R75. Akár még URAL is lehet, erre utal a váz alakja a hátsó tengelynél.
Teljesen más a henger, az első, hátsó felfüggesztés.
Az R75 hengere elég jellegzetes, azzal a két félgömbbel.
Emerick 469233 2010. október 1. 18:44
Válasz erre
Kieg: a Triumph motorok kiegészíthetőek TWN és Ardie márkanevekkel is, ugyanis a 3 üzem hasonló, könnyű kategóriájú motorkerékpárokat gyártott, ráadásul azonos márkajelzéssel a benzintankjukon.
Kontár 469232 2010. október 1. 18:30
Válasz erre
BMW_R4
BMW_R4
BMW_R12
BMW_R12
BMW_R12_02
BMW_R12_02
BMW_R12_03
BMW_R12_03
BMW_R35
BMW_R35
BMW_R61
BMW_R61
BMW_R75
BMW_R75
BMW_R75_02
BMW_R75_02
BMW_R75_03
BMW_R75_03
BMW_R75_04
BMW_R75_04
DKW
DKW
DKW_02
DKW_02
DKW_RT_125
DKW_RT_125
NSU_251_OSL
NSU_251_OSL
NSU_501_OSL
NSU_501_OSL
NSU_601_OSL
NSU_601_OSL
Triumph BD 250-1
Triumph BD 250-1
Triumph S 350
Triumph S 350
Triumph S 350_02
Triumph S 350_02
Viktoria_KR35_WH
Viktoria_KR35_WH
Züdnapp_K500
Züdnapp_K500
Züdnapp_K800
Züdnapp_K800
Züdnapp_K800_02
Züdnapp_K800_02
Züdnapp_KS750
Züdnapp_KS750
Züdnapp_KS750_02
Züdnapp_KS750_02

Üdv!

Akkor már én is!
Milyen szépen csiripel az R12 :)
K
kamovos 469231 2010. október 1. 16:39
Válasz erre
BMW-R12 01
BMW-R12 01
BMW-R12 02
BMW-R12 02
BMW-R12 03
BMW-R12 03
BMW-R12 04
BMW-R12 04
BMW-R12 05
BMW-R12 05
BMW-R12 06 Fagyis
BMW-R12 06 Fagyis
BMW-R75 01
BMW-R75 01
BMW-R75 02
BMW-R75 02
BMW-R75 03
BMW-R75 03
BMW-R75 04
BMW-R75 04

Szia Kontár

Ez a BMW R12
www.youtube.com/watch
Ez pedig a BMW R75
www.youtube.com/watch

Kicsit szétnéztem a barátaimnál (origo, google)én is.
arra a megállapításra jutottam, hogy az 1-es és a 3. képen is BMW-R75 van

Üdv: kamovos
Ui: köszönöm mindenkinek a segítséget!
vukitomi 469230 2010. szeptember 27. 20:43
Válasz erre
Szia kamovos! A harmadik képen egy R 75-ös BMW van. Az első motoron a fékdob orosz gyártmány.Inkább uralnak tűnik.
Gyulus 469229 2010. szeptember 27. 19:45
Válasz erre
Szia kamovos!
A 3. képen egy BMW R75 látható.
A pálmafa törzsén a szvasztika helyén a "Viharsarok Veteránjármű Klub Békéscsaba" emblémája látható. Több képet is találsz róla ha a guglin a rendszám alapján rákeresel!
Üdv! Gyulus
Kontár 469228 2010. szeptember 27. 18:59
Válasz erre
Üdv kamovos!

Szerintem BMW R75 (vagy R12)
K
kamovos 469227 2010. szeptember 27. 18:19
Válasz erre
BMW
BMW
Zündapp
Zündapp
3.kép
3.kép

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a 3. képen milyen típusú motorkerékpár van!

Köszi!

Üdv: kamovos
Kontár 469226 2010. szeptember 27. 15:27
Válasz erre
Valóban jó lenne tudni.
Jól látom a "1011-001" képen a háttérben azok Nebelwerferek?
K
wittman44 469225 2010. szeptember 27. 15:05
Válasz erre
Jó lenne tudni, hol készültek a képek?
Tyimosenko 469224 2010. szeptember 26. 00:29
Válasz erre
Emerick 469223 2010. szeptember 25. 20:13
Válasz erre
Természetesen a múzeum tulajdon. Restaurált és tökéletesen működik! (a múzeum udvarán tesztelték is :) )
romeo 469222 2010. szeptember 25. 13:56
Válasz erre
1011-002
1011-002
1011-001
1011-001

Csaba 39M.
Freddy 469221 2010. szeptember 24. 23:57
Válasz erre
Szerintem a múzeumé, elég régóta ott van.
Tyimosenko 469220 2010. szeptember 24. 23:15
Válasz erre
Köszi. Magyarországon is van pár tudtommal, gondolom valaki odaadhatta kölcsönbe a múzeumnak.
Freddy 469219 2010. szeptember 24. 18:26
Válasz erre
Én úgy tudom, egyike a kevés megmaradt eredetinek.
Tyimosenko 469218 2010. szeptember 24. 18:17
Válasz erre
Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki megmondani hogy vajon a Hadtörténei Múzeumban kiállított Schwimmwagen eredeti-e vagy sem? A felvigyázó nénik szerint "másolat", de akkor szerintem nagyon profi.
Köszönöm előre is, üdv.
Kontár 469217 2010. szeptember 17. 18:12
Válasz erre
Jagdpanther_01
Jagdpanther_01
Jagdpanther_02
Jagdpanther_02
Jagdpanther_03
Jagdpanther_03
Jagdpanther_04
Jagdpanther_04
Jagdpanther_05
Jagdpanther_05
Jagdpanther_06
Jagdpanther_06
Jagdpanther_07
Jagdpanther_07
Jagdpanther_08
Jagdpanther_08
Jagdpanther_09
Jagdpanther_09
Jagdpanther_10
Jagdpanther_10

Szevasztok!

Sokmindent szerettem volna írni a makettről, de túlságosan felbosszantottak...
Röviden annyit, hogy ez egy már korábban elkészült és most új köntösbe bújtatott makettem. Az első építést megsínylette, ami néhol látszik is. Mivel rég nem maketteztem és kezdő is vagyok úgy gondtam nem árt egy kis gyakorlás, ezért szinte mindent kipróbáltam rajta. Éppen ezért nem ragaszkodtam a "valósághoz", amitől néhány húzás túlzásnak tűnhet, viszont öröm volt vele játszani. Arról nem is beszélve, hogy sokat tanultam belőle mit szabad és mit nem...

K
Kontár 469216 2010. szeptember 15. 21:23
Válasz erre
Üdv!

Nem tartom valószínűnek. Egy picit utánaolvastam és tulajdon képpen lényegesen nem változott a torony. A löveg eltávolítása viszont elég helyet szabadított fel, ami könnyebbé tette a bent ülők munkáját. A rádiók megegyeztek a parancsnoki változatéval, valamint a korábbiaknál kifinomultabb távolságmérő eszközök, periszkópok álltak renelkezésre. A hangsúly a "látáson" volt.
Alapavetően egy korszerű járművet hoztak létre, ami hatékonyabban látta el a feladatát, mint a korábbi lövészpáncélosokkal mozgó tüzérségi megfigyelők. Mivel "alig" külömbözött a többi harckocsitól a háttérben dolgozva értékes információkat tudott továbbítani a tüzérség felé.
Nagyjából úgy működött a dolog, hogy meghatározták saját helyzetüket, aztán a kiszemelt célpontot (területet) és ezeket az adatokat továbbították a tüzérségnek, akik ezen információk segítségével tüzet nyitottak. Ezután ha szükséges volt módosították a koordinátákat. Tapasztalatok szerint igen eredményes volt, mert a korábbiaknál kevesebb munícióra volt szükség a sikerhez.
Egy tapasztalt tüzérségi tisztnek mindehhez elég volt egy távcső, iránytű és a térkép, viszont a páncélos biztosította a megfelelő mobilitást és a védelmet, valamint az állandó összeköttetést, amire harctéri körülmények között nagy szükség volt.
A gyártást azért hagyták abba mert a Párducra, mint harckocsira nagyobb szükség volt és ha jól tudom a gyártása sem volt egyszerű. Így a jármű nem került további fejlesztésre pedig mai szemmel nézve is komoly eredményt értek el ezen a téren, aminek fejlesztését kár volt abbahagyni.
Terv volt arra nézve, hogy a továbbiakban a tüzérségi megfigyelők egy 38(t) alvázra épült járműben működjenek.
Nagyvonalakban ennyit találtam, ha tévednék javítsatok ki. :)

K
Elnar 469215 2010. szeptember 15. 20:09
Válasz erre
Elnar 469214 2010. szeptember 15. 19:55
Válasz erre
Magyarországon harcoló, vagy magyar tulajdonú? Abból a 3-ból, ami volt.
proo0 469213 2010. szeptember 15. 19:10
Válasz erre
ezeket a módosításokat a sebesség növelése miatt csinálták?
darvasdavid 469212 2010. szeptember 15. 18:54
Válasz erre
sziasztok!

magyarországon harcoló tigris 1-es festése(i) kellenének ha tud valaki segiteni megkősszőnném
üdv
Zoli_78 469211 2010. szeptember 15. 09:15
Válasz erre
Szia Ufi!

Ha a kötényezésre gondolsz, akkor az eltérő funkció miatt használták őket párhuzamosan. A zimmerit a mágneses aknák ellen, a kötényezés pedig a kummulatív lövedékek ellen védett.

üdv
Zoli
Ufi 469210 2010. szeptember 15. 09:10
Válasz erre
Sziasztok!
Ha egy harckocsi zimmeritezve volt, azért még feltették az oldalukra a védőlemezt, már ha volt?
Köszi.
Kontár 469209 2010. szeptember 13. 19:20
Válasz erre
Beobachtungspanzerwagen Panther
Beobachtungspanzerwa...

Heló Paul!

Ez a Párduc tüzérségi megfigyelő változata. A löveget eltávolították, helyére fából készül "állöveget" tettek, hogy leplezzék a páncélos valódi szerepkörét. A tornyot is módosították, ill. rögzíteték és csupán egy géppuska (a toronyban) alkotta a fegyverzetet. Ha minden igaz 41 db készült belőle, de fotók annál kevésbé elérhetők róla...

K
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.