/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.
romsitsa 471427 2011. szeptember 12. 10:22
Válasz erre
Szervusz,

ezt most nem teljesen értem. Van egy képem a Pc-176-os csatárról elméletileg 1941-ből. Ha Pc-182-ig futott a számsor akkor milyen rendszámot kaptak az 1942 után legyártott járművek?

Üdv

ad
Kamovos 471426 2011. szeptember 12. 09:42
Válasz erre
Szia Indiana73!

Az elsőt már én is megtaláltam a második még nem volt meg.
Köszönöm szépen!

Üdv: kamovos
Indiana73 471425 2011. szeptember 12. 09:36
Válasz erre
1
1
2
2

Szia Kamovos!

Nem sok, de hátha ez is jól jön:)
Elnar 471424 2011. szeptember 12. 02:12
Válasz erre
Pz 38(t) - 112
Pz 38(t) - 112

Na a kép meg lemaradt.
Elnar 471423 2011. szeptember 12. 01:30
Válasz erre
Üdv! Egy mémet Pz 38-akat tartalmazó albumban találta "egy" orosz oldalon. Nem tudom, ismert kép-e, én mindenesetre nem láttam még. A toronyszám 112 lehet, ha jól játszottam a kontraszttal, fényerővel, miegyébbel.
Csodabogár 471422 2011. szeptember 11. 23:29
Válasz erre
Közben én is ráleltem, köszi. Italeri cucc van benne sajna... :-(
...köze a valósághoz csak a véletlen műve...
Freddy 471421 2011. szeptember 11. 23:10
Válasz erre
1267057_81787_teher
1267057_81787_teher

Van, vsz Italeri átvétel, mert a doboz és a leírás Tamiya, de a zacskón belül már Made in Italy a felirat. Egy régi ProModellben volt a Fórumban is, még nem kerestem elő, de úgy emlékszem, nem voltak tőle elájulva.

Elnar: köszönöm! Ezt aképen én is nézegettem, ez valami civil autó lehet a krómozott alkatrészekből kiindulva, nem? A makettnek a sárhányón vannak a lámpái, nem annyira belül, és a platója is más.

Emerick: akkor mondjuk egy zöld színű, esetleg magyar terepszínű fehér sárvédőszegélycsíkos, járműemblémás kocsi a tudomány mai állása alapján nem lenne akkora nagy hülyeség? Ami a rendszámot illeti, volt benne valami rendszer (mint pl a Magyar Néphadseregnél, hogy HX az utánfutó, HZ meg az üzemanyagszállító), vagy csak adták, ahogy jött?

Egyébként találtam még egy képet a WTF-mappa mélyén, a fülke formája, a sárvédő és a motorsátor oldala felől ez akár L3000 is lehetne- de ha nem nagyon muszáj, akkor ennyire nem faragám át:) Vagy itt volt egyébként, vagy a makettinfón.
Csodabogár 471420 2011. szeptember 11. 22:41
Válasz erre
A Tamiyának van Mercedes teherautója?
Elnar 471419 2011. szeptember 11. 22:13
Válasz erre
A makett.org-on van egy fénykép. Egy USA Ford tgk. mellett egy Mercedes tgk. Ha jól láttam, az L3000. www.makett.org/index.php/topic,374.0.html
Emerick 471418 2011. szeptember 11. 21:08
Válasz erre
Üdv Neked is!

Kicsit sem stimmel. Lehet, hogy 1944-ben adtak át a németek ilyen teherautókat, de 1942-ben volt egy finom rendelés, mondjuk úgy, hogy száznál több darabszámmal!
1944-et sem kell úgy kezelni, hogy jött, ami jött, nem nézték, csak használták.
A fehér szegélyek a sárhánókon nem poénból voltak fenn még 1944-45-ös hadműveletek alatt is; az elvileg redszámot nem kapott német technikán nem csak úgy volt felrakva a Honvédség rendszámtábla ésatöbbi. Attól, mert dokumentumokat nehéz találni az időszakból, nem jelenti, hogy nem volt, vagy csak szerezetlenség létezett! A szakma időt kér, hogy megkereshesse a válaszokat! ;)

Nyugodtan készítheted szürkén, vagy sárgán a Mercedes-t. A rendszámába ígérem, nem fogok belekötni, sőt, meg se nézem majd inkább. ;)

I.
Robi 471417 2011. szeptember 11. 15:51
Válasz erre
Köszönöm akkor addig csak összerakom a festenivaló részeket.
Kamovos 471416 2011. szeptember 11. 15:28
Válasz erre
Szia Robi!

Szerintem darabonként jobb lenne!
Én "csak" festékszóróval festek.
De én is, külön festem az elemeket, ha összeszerelt állapotban takarnak az alkatrészek.
Sajnos most nem lehet képeket betenni! :(
Pont ma délelőtt raktam össze egy M-40 G.M.C-t
(Tegnapi beszerzés, de nem bírtam a véremmel. :D )
Aminél szintén takar a löveg, ha a helyén van.
Ezért én is külön fogom festeni.

Üdv: kamovos
Kamovos 471415 2011. szeptember 11. 15:20
Válasz erre
Sziasztok!

Erről a Mercedes Benz L3000 S Tűzoltó rajzról, nem tudtok véletlenül valahol képeket?
Akár makettben, akár eredetiben?
A mert a Google barátom titkolódzik velem: :(

www.google.hu/imgres
www.google.hu/imgres

Üdv: kamovos
Robi 471414 2011. szeptember 11. 14:29
Válasz erre
Szerintetek, a löveget, darabokban, vagy pedig összeszerelve érdemes lefesteni? Mert még nincs szórópisztolyom, és gondoltam addig, le kell-e álljak az építéssel?
Freddy 471413 2011. szeptember 11. 14:03
Válasz erre
,,Mercedes-Benz L3000-ről mi is a lényeges? Volt, méghozzá elég sok a MKir Honvédségnél. ;) Sőt, polgári alkalmazásban is állt jónéhány..."
A régi MKH fegyverzete könyvben azt írják, hogy pár tucatot adtak át 44-ben a németek.

A kérdés rejtett célját gondolom, nem nehéz kitalálni, a Tamiya makettjét szeretném magyarnak megépíteni;) Ha a háború elejétől álltak szolgálatban ilyen járművek, akkor még kamuból is szépen meg lehetne csinálni, zöld szín, egy random rendszámtábla, meg az egységes gépjárműembléma.
Viszont 44-es átadás már bármi lehet, sárga, szürke, német jelzéseit vagy lecserélték, vagy nem, stb.
Emerick 471412 2011. szeptember 10. 20:31
Válasz erre
Harckocsik torony nélküli alkalmazása a németeknél volt "divatos". :)
Emerick 471411 2011. szeptember 10. 20:29
Válasz erre
Ezeket a rendszámokat felejtsük el! Minden bizonnyal semmi köze a valósághoz! ;) Legalábbis a dokumentumok mást mondanak! ;)

Mercedes-Benz L3000-ről mi is a lényeges? Volt, méghozzá elég sok a MKir Honvédségnél. ;) Sőt, polgári alkalmazásban is állt jónéhány...
romeo 471410 2011. szeptember 10. 18:45
Válasz erre
Freddy 471409 2011. szeptember 10. 17:22
Válasz erre
Viszont van esetleg valakinek valamilyen képe, vagy információja a Magyar Honvédésg által használt L3000-es teherkocsikról?
Freddy 471408 2011. szeptember 10. 17:21
Válasz erre
Magyar Somua-ról volt már kép itt, azon volt torony. Renault 35-ösről (a fene enné meg ezt a sok 35-öst, hogy van R35, H35, meg PzKpfw 35(t) is-...:)) van kép az általad említett könyvben toronnyal.
Számvéber 471407 2011. szeptember 10. 11:56
Válasz erre
Az a helyzet, hogy az említett könyv számos helyen annyira pontatlan, illetve nem használ forrásmegjelölést, hogy én sajnos nem tudom referenciának tekinteni.:(
romeo 471406 2011. szeptember 10. 11:51
Válasz erre
Köszönöm a választ!

A "Magyar Királyi Honvédség Külföldi Gyártású Harcjárművei" c. könyv szerint idézem:

"A magyar hadsereg megszálló és hadtápvonalait biztosító alakulatai 1942-ben Ukrajnában a német hadsereg állományából 11 db (más források szerint 15 db) H 35/39 típusú torony nélküli harckocsit kaptak. - Az átadott francia eredetű harckocsik - egyes források szerint - a H-038 - H-048 (11 db) magyar rendszámokat kapták, és egy korabeli haditudósító-film tanúsága szerint a háromszínű magyar hadijellel ellátva kerültek bevetésre."
Számvéber 471405 2011. szeptember 10. 10:27
Válasz erre
Tudomásom szerint mindegyik említett típus esetében tornyos harcjárművek kerültek a Magyar Királyi Honvédség használatába. Az lehet, hogy sérülés miatt később egy-kettő torony nélküli vonatóként folytatta.
A Hotchkiss és a Somua harckocsik a m. kir. 101. önálló harckocsiszázadhoz kerültek, amely megszálló és partizánellenes feladatokat látott el. Mi értelme lett volna torony és ezáltal löveg nélküli páncélosokat így alkalmazni? :)

Üdv
romeo 471404 2011. szeptember 10. 08:06
Válasz erre
Teljesen összezavarodtam! Több helyen olvastam, hogy a németek által honvédségnek átadott Hotchkiss H35,-H39 harckcsik nem rendelkeztek toronnyal, -más írásokban viszont erről nem tesznek említést. Mi az igazság? Mi a helyzet a Renault R35 valamint a Souma S35 harckocsikkal, ezeken volt torony?
Kérlek írjatok néhány sort!
Köszönöm!
Emerick 471403 2011. szeptember 9. 20:29
Válasz erre
Stét!

Pc-132 Csaba. Úgy nézem, elég szerencsés kocsi lehetett. A 2. gépkocsizó dandár felderítő zászlóaljának 1. könnyű páncélgépkocsi századához tartozott, elvezénylés nélkül. Részt vett minden mozgosításban, hadműveletben. Javításra -szerintem legfeljebb középjavítás lehetett, mert helyőrségébe küldték- először 1942 év végén került műhelybe Kassán. 1943-as pályafutásáról később, ha egyáltalán lesz róla infó! ;) Egy biztos: a 2. felderítő zászlóaljnál maradt!

Parancsnoki rádiós Csabák rendszámai: Pc-400-tól Pc-411-ig.
"sima" Csabák: Pc-109-től Pc-182-ig. (elvileg)
vas-gyakorló- Csabák: Pc 101-től Pc 108-ig.
+egy vas prototípus Csaba, amit elég hamar elnyüstöltek.

I.
romsitsa 471402 2011. szeptember 9. 12:35
Válasz erre
Szervusz,

előre is köszönöm.
Azt esetleg elő tudod kapni, hogy a csatár változatok milyen rendszámokat kaptak (-tól -ig).
Valahol megvolt, de nem találom:(

Üdv

ad
Emerick 471399 2011. szeptember 8. 20:02
Válasz erre
Hali!

A Csabák nagy része felújításra került, közép-, vagy nagyjavítással. Átfesthették őket a WM-nél, igen. A Pc-132 történetét (legalábbis amit eddig találtam) majd összeszedem holnapra, rendben? :)

I.
Inkvizítor 471397 2011. szeptember 8. 18:29
Válasz erre
Monty, nem hiszem hogy bárki megszámolná a maketteidet nézegetök közül, hogy melyiken hány szemből áll a lánc-az én haverjaim sem számolják,ha nézik a munkáimat...

Viszont,kezdők számára egy jótanács, addig ne ragasszátok fixre a láncfeszítő kerekeket amíg az összes láncszem nincs a helyén,mert ezzel lehet trükközni a hosszt,ha ki kell venni a szemekből vagy be kell toldani...egyszerübb módszer, mintha a fixre kötött ragasztást akarnátok szétbarmolni, amikor rájöttetek, hogy vmi nem stimmel.
TAMAS78 471396 2011. szeptember 8. 18:10
Válasz erre
Kiegészíteném azzal, hogy érdemes ennek az utolsó tengelynek a beragasztását a legvégére halasztani, vagy legalábbis akkorra, amikor felhelyezed a láncot. Így tényleg teljesen szabadon játszhatsz a lánc feszességével, mindenféle trükközés, csalás és görcsölés nélkül.
TAMAS78 471395 2011. szeptember 8. 18:04
Válasz erre
A makettek túlnyomó többségén a láncfeszítőgörgők tengelyét eleve úgy adják, hogy a valóságoshoz hasonlóan változtatni lehessen a többi görgőhöz mért távolságán - persze csak egy picit. Ha ezt beragasztottad, akkor max. letörni lehet, és pl. dróttal újracsapolva visszaragasztani. A "csalás" egyszerűbb út, persze csak ha nagyjából hasonlóan néz ki utána a két oldal. Nincs erre vonatkozó konkrét tudásom, de feltételezem, hogy a két oldali lánc feszességét igyekeztek nagyon hasonló értékeken tartani, hogy ne legyen "csámpás" a jármű futása.
Monty 471394 2011. szeptember 8. 17:09
Válasz erre
Szia Tamas78!

És ha már be van ragasztva a futómű (kerekek nincsenek még rögzítve) lehet módosítani a beállításon? Épp nem vagyok otthon hogy ránézzek...
De lehet, hogy csalni fogok :))
TAMAS78 471393 2011. szeptember 8. 16:45
Válasz erre
Szia, Monty!

Szerintem, ha a másik oldal 91 szemmel pontosan úgy néz ki, mint emez 92-vel, akkor csalj nyugodtan. Eleve a Friul lánc is csalás, tudtommal általában pár szemmel kevesebb kell belőle a megfelelő kinézethez, mint ami a valóságban kellett. Másik lehetőség, hogy a leghátsó (láncfeszítő-)görgő beállításán változtatsz - ahogyan a valóságban is csinálták.

Tamás
Monty 471392 2011. szeptember 8. 14:55
Válasz erre
Sziasztok!

Van egy olyan gondom, hogy a Stug III-asom (G változat) egyik oldalán a Friul lánc meglehetősen feszes - ami egyébként szerintem nem baj, mert egyáltalán nem tűnnek lazáknak a lánctalpak archív képeken - viszont a másik oldalon meglehetősen laza. Többször megszámoltam, mindkettő 92 szemből áll. Mit csináljak? Csaljak és az egyik oldalon legyen csak 91 szem? Elég szembetűnő a különbség a két oldal között. :(
Más.
Keresem a 12. páncélos hadosztály jelvényét (sárga színű) 1:35-ben, PzIV-hez. Nem kívánom ingyen.
Ha valaki megválna tőle, ide írjon:
panhdhead[kukac]gmail[pont]com

Ezzel kapcsolatban még az lenne a kérdésem, hogy hány darab kellett a PZIV-re? Nyilván volt a torony 2 oldalán, fotót nézegetve elöl nem látok... még az a kérdés hátul lehetett-e?
Csodabogár 471391 2011. szeptember 8. 09:53
Válasz erre
Szia!

A képen egy Ausf. A és egy Ausf. G látható. Azt, hogy a két hadosztály közül melyikhez tartoztak, sajnos még nem sikerült kideríteni. Egyébként létezik róluk kép szemből is. Az Általad említett 632-es Pantherről szintén két kép létezik (tudomásom szerint) - az a páncélos biztos, hogy a 13. páncéloshadosztályhoz tartozott.

A témáról bővebb információt találsz a www.makett.org oldalon.

üdv

bp
romsitsa 471390 2011. szeptember 8. 09:51
Válasz erre
Szervusztok,

a Bison Decals festési utasítását nézegetve, az egyszín sárga Csabák biztos, hogy stimmelnek?
Tudtommal Galíciában az 1. felderítő zászlóalj harcolt, nem a 2. A zászlóaljon belül a 3. század volt páncélgépkocsikkal felszerelve így hogy jön ki pl. a 133-as toronyszám (nem század-szakasz-jármű kellene, hogy legyen a jelzés)?
Illetve, ha sorrendben adták ki a rendszámokat, akkor a Pc-132 rendszám alapján (ami eléggé a sor elején van) ezt a járművet feltehetően átfestették egy gyári nagyjavítás alkalmával?
Balázs 471389 2011. szeptember 7. 22:52
Válasz erre
Sziasztok!

Elhatároztam, hogy egy budapesti ostrom témájú diorámát építek. Egyelőre egy olyan ötletem van, hogy többek között egy Panther fog szerepelni benne a Krisztina körúton. Találtam egy érdekes fotót:

www.bunkermuzeum.hu/forum%20kepek/regen%20es%20most/Bp_alagut4_old.jpg

Ezek nekem G típusnak tűnnek, szerintetek? Vajon a 13. vagy a Feldherrnhalle pcsho.-ba tartoznak (tudtommal e kettőnek volt párduca Bp-en). Festésről ötletetek van?

Olvastam a Vérmezőn ottmaradt 632-es oldalszámú Panther G-ről. Van erről valakinek fotója? Állítólag '45 nyarán készülhetett.

És végül - én a Dragon G típusán gondolkozom. Mo-on hol lehetne beszerezni?

Köszönöm! Üdv
Balázs
Emerick 471387 2011. szeptember 7. 21:10
Válasz erre
Üdv!

A lengyel felszerelés kizárólag használatba volt véve.
Az üzemanyag szállító taligákból volt egy néhány... Kaptak külön rendszámot is.

I.
Elnar 471386 2011. szeptember 7. 20:56
Válasz erre
A 887 tisztán látszik. Hogy mi van előtte, az nem. Azért írtam hogy nem 100% (csak 99...) Persze szerintem is felkókányolt rendszám, de láttam már furcsaságokat. :)

TK-ról meg keresgéltem én (mondjuk nem levéltárban). Amúgy, ha már a lengyeleknél tartunk: rendszeresítve volt a Honvédségben a "háromhordós" lengyel utánfutó, vagy csak úgy volt? A múltkori Botondos kép óta leltem még egyet. Bevonulási, Protze vontatja (filmhíradó)
Emerick 471385 2011. szeptember 7. 20:31
Válasz erre
1H-887. Mi más lehetne, mint magyar rendszám -gányul felfestve?

Magyar TK-król is van fotó. Keresgélni kell, de van. ;) Főleg a lengyelek internálásakor készült komolyabb fényképsorozat 1939-ben. ;)

I.
romeo 471383 2011. szeptember 7. 14:33
Válasz erre
file27
file27

Szép nagy felbontású Csaba fotó, itt jelent meg:
mejoresfotos2gm.blogspot.com/search
Csodabogár 471382 2011. szeptember 7. 10:16
Válasz erre
romeo 471381 2011. szeptember 6. 22:49
Válasz erre
Freddy 471380 2011. szeptember 6. 22:27
Válasz erre
Attól, hogy valamire nem volt felfestve a rendszám, még lehetett neki- aztán a parancsnoknál volt egy sajtpapír, hogy a 211-es számú kocsi, amelyiknek görbe a sárvédője és egy nagy zöld folt van a cső harmadánál, na az az 1H234.
Csodabogár 471379 2011. szeptember 6. 22:04
Válasz erre
A StuG III-okon "magyarított" hadijel volt...
Elnar 471378 2011. szeptember 6. 22:00
Válasz erre
Pz IV G - 1H-887  - 42.12.02 - Repjevka
Pz IV G - 1H-887 -...

Na ez az a kép amit Számvéber úr küldött be. A többin nem láttam rendszámot sehol sem. (mondjuk ez sem 100%, hogy magyar rendszám. Őszintén szólva magyar TK-t sem láttam még fotón sem.
romeo 471377 2011. szeptember 6. 21:59
Válasz erre
Én megelégednék magyar hadijellel ellátott STUG-III,HETZER,Pz-V,Pz-VI,Pz-IV-hosszúcsövű fotóval is, merthogy ilyen sem létezik...
Csodabogár 471376 2011. szeptember 6. 21:51
Válasz erre
Akkor most lassan, tagoltan :-)

Lehet, hogy elvileg volt, sőt akár papíron is - ezt Emerick kolléga sokkal jobban tudja, mint én, nem kérdés.

De a rendelkezésünkre álló fényképeken egyik ilyen '44-'45-ös páncéloson sem látszik rendszám. Márpedig van képünk Tiger I-ről, StuG III-ról és Hetzerekről. Meg persze pár gyatra minőségű kép a Pantehrekről. Kései Pz.IV-ről még sajna nincs...
Emerick 471375 2011. szeptember 6. 21:45
Válasz erre
A Stug III-asoknak elvileg volt. A főnököm által elkezett gyűjtésben szerepelnek... Az erőteljesen 1944-es átadás.
Attól mert nem látjuk, még lehet, hogy kiadásra kerültek. Ha már itt tartunk: magyar TK-n rendszámot látott valaki?

Megint olyan témát dobtok fel, ahol pont nem tartok még. :)

I.
Csodabogár 471374 2011. szeptember 6. 21:32
Válasz erre
Hja... :-(

Tehát '44 előtt...

Pedig be örültem volna egy magyar Pz.IV Ausf. J-nek.

Szóval, '44-'45-ös német átadású magyar páncéloson én még nem láttam rendszámot.
Elnar 471373 2011. szeptember 6. 21:25
Válasz erre
Bocs, nem J, G volt. Repjevkánál, [1]H-887-es rendszámmal.
makettinfo.hu/index.php
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.