/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.
zoli59 466142 2008. december 10. 10:54
Válasz erre
Sziasztok.
Én egy kis segítséget kérnék.
Megvettem a dragon e-100-át csak az a baj hogy nem találtam semmi komolyabb infót róla.Minden infot szivesen várok.
köszönöm
üdv.zoli
vereri05d 466141 2008. december 8. 17:00
Válasz erre
Köszönöm a képeket, jó szolgálatot tettek.
zoli28 466140 2008. december 8. 10:43
Válasz erre
kormány
kormány
kormáy 2
kormáy 2
kormány 3
kormány 3

Szia vereri05d!
Pár kép a 251-es kormányárol.
Üdv.zoli28
vereri05d 466139 2008. december 7. 15:35
Válasz erre
Német 88-ast legtöbbször Sdkfz 9 (FAMO) vagy Sdkfz 11 es vontatott, de biztosan voltak más esetek is az egyik könyvben láttam hogy egy Opel Blitz húzta.De a legszeb amikor a famo húzza :D
üdv Erich
Hehe 466138 2008. december 7. 15:27
Válasz erre
Sziasztok, tudja valaki, hogy Flak 36-ot vontatott-e más, mint FAMO, vagy SDKFZ 7?
Egy helyen találtam utalást SDKFZ 11-re, de szerintem az kevés hozzá.
Üdv, Hehe
vereri05d 466137 2008. december 7. 14:14
Válasz erre
Azt tudom h ilyen volt csak azt kérdezem h fixált volt e ? :)
KeyPi 466136 2008. december 7. 13:13
Válasz erre
Szia!
Ez ilyen volt. Ellenkező esetben a vezetőnek túlságosan magasra kellett volna nyúlnia.
Üdv. KeyPi
vereri05d 466135 2008. december 7. 13:00
Válasz erre
a kép lemaradt http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f9/Sd.Kfz.251_(03)_2006-10-06.JPG
vereri05d 466134 2008. december 7. 12:59
Válasz erre
Sziasztok! Egy sdkfz 251 esen dolgozok 72 ben és a kormánynál tartok. Egy egész tucatnyi képem és forrásom van a csapatszállítóról de az nincs benne ami engem érdekelne. a Kormánya. Alap helyzetben a vízszintestől eltérően egy kicsit az ülésre nézve áll. Ez ilyen fixált vogy vagy több állású a könnyebb ki- és be szállásért?
üdv Erich
Máté 466133 2008. december 6. 22:19
Válasz erre
Ilyen alakú: // karmok vannak ezen a részen (az enyémen a helyzetük és számuk is stimmel).
De már itt van az előző hsz.-ban a megfejtés...(már nyugodtan fogok aludni:D).
Üdv
Máté
Csabesz83 466132 2008. december 6. 21:32
Válasz erre
Ezt írta Némó is a "Csörömpösön"...
bbloodhund 466131 2008. december 6. 21:30
Válasz erre
Gg 24/800/300
Combat Track,
Early Model,

Sd.Kfz. 182. Porsche Turm,

800mm.
sztem vmi ilyesmi lesz...
Csabesz83 466130 2008. december 6. 21:14
Válasz erre
Pontosan mi? Alsó rész passzol? A sima?
Máté 466129 2008. december 6. 21:11
Válasz erre
Hát előkapartam az én kis drágaszágomat a régi "jó" Revell Jagdcicát, de az alsó részen kívűl nem egyezik meg a lánctaggal. Persze ismerem a Revell-pontosságot, de most egész éjszaka ezen fogok agyalni:D
Csabesz83 466128 2008. december 6. 21:05
Válasz erre
Ahogy nézem a többit, szerintem tereppel lesz összefüggésben...
Csabesz83 466127 2008. december 6. 21:02
Válasz erre
Ha felmész a Friul oldalára, van vagy 6-féle lánctalp. Késői szerintem nemigen lehet, mert Van külön "late", ami megint más, arról nem is beszélve, hogy a Porsche tornyosok voltak az elsők a Királytigrisek között. Utólag váltotta fel a Henschel, mert a Porsche nem volt a legjobb.
Máté 466126 2008. december 6. 20:58
Válasz erre
És korai-késői verziók miatt? Mondjuk ennyire mélyrehatóan még nem foglalkoztam a cicákkal:D
Csabesz83 466125 2008. december 6. 20:54
Válasz erre
Igen, elvileg ahhoz is jó, de mind a kétféle jó hozzá.
tehát előrébb nem vagyunk.
Csabesz83 466124 2008. december 6. 20:53
Válasz erre
Igen, én is gondoltam rá, hogy torony-függő a dolog, de nem. Ha megnézed, az ATL16 van mindkettőn, független a toronytól. Nekem is a Porsche tornyos van, és a 16-ost adták hozzá a dobozban.
Máté 466123 2008. december 6. 20:52
Válasz erre
Meg a Hunting Tiger feliratból (is) következtetve a Jagdtigerhez is jó.
Máté
bbloodhund 466122 2008. december 6. 20:48
Válasz erre
Most hogy nézem a rajta lévő képeket, azon godolkodom, hogy az első a porsche féle tankhoz a második a henschel féléhez való lánctalp, s szerintem ez a külömbség. De a görgőkön nincs külömbség a tigrisek között asszem. Ezek szerint felkellene rá menni. Max ez egy kicsit más lesz, de sztem alig észrevehető, főleg ha sarazod...
Csabesz83 466121 2008. december 6. 20:46
Válasz erre
Teljesen jó, de szerintem nem illik a harckocsira. A 314-es KIrálytigrisnek elméletileg nem ilyen volt a lánctalpa. Sőt! Egyetlen képet nem láttam, amin ilyen van.
bbloodhund 466120 2008. december 6. 20:43
Válasz erre
Csabesz83 466119 2008. december 6. 20:15
Válasz erre
ATL16
ATL16

Kép lemaradt.
Csabesz83 466118 2008. december 6. 20:14
Válasz erre
A gyári sem ilyen volt hozzá..., de megvárom még ki mit ír esetleg. Azért kösz! Amúgy a dobozban a műanyag szemenkénti ez a fajta volt.
vereri05d 466117 2008. december 6. 19:32
Válasz erre
Igen, véleményem szerint is ez volt az alap változat.
bbloodhund 466116 2008. december 6. 19:16
Válasz erre
CSabesz!
Sztem ne add el, mert szerintem nincs semmikülömbség tudtommal ien volt az eredeti is!
Csabesz83 466115 2008. december 6. 18:48
Válasz erre
ATL-41
ATL-41

Sziasztok!

Tudna valaki felhomályosítást adni nekem, hogy a képen látható lánctalp miféle? Azon kívül, hogy Királytigrisre való... Egy képen sem láttam még ilyet, nem személyesen mentem megvenni. Most szabadulnék tőle!

Köszi
vereri05d 466114 2008. december 6. 10:59
Válasz erre
golya.zoli 466112 2008. december 5. 23:36
Válasz erre
Üdvözletem uraim!
Tisztelt Roadblock!
Tudtommal olyan hogy kifejezetten téli álca minta nemvolt.
A meszelést általában a teljes felületre alkalmazták, de volt kevés kivétel, például negyedik színként használták a fehéret foltokban, széles sávokban vagy sűrű egymást keresztező vékony csíkokban.
Számvéber 466110 2008. december 5. 19:06
Válasz erre
A 7,5cm Pak 40 auf m. SPW S307(f) páncélvadász járműből W. Spielberger szerint 72 db-ot gyártottak. Összevetve a forrásokat, ez lesz a valós mennyiség.

Üdv
Ákimáki 466109 2008. december 4. 15:23
Válasz erre
Köszi. Én is valami ilyesmit "éreztem". A korábbi schwimmben volt szerintem ilyen ülés. Na majd meglátom, hogy mit tehetek. :(
andorka 466108 2008. december 4. 14:42
Válasz erre
Az Italeri hibázott, a Schwimmwagen-en valóságban is két külön ülés volt (hasonló az "első sorhoz"). Rakd tele a hátsó ülést málhával (kannák, ládák, takaróponyva, stb) hátha el tudod takarni ezt a bakit.
Ákimáki 466107 2008. december 4. 14:39
Válasz erre
Kedves Kollegák!

Segítségeteket kérem.
Épp egy Schwimmwagenen dolgozom. Italeri kiadás. Kérdésem az volna, hogy a hátsó "üléssor" kialakítása megfelel-e a valóságnak. Hogy miért e kérdés? Eddig bármilyen fotót néztem, mindenhol külön van a hátsó két ülés, viszont az italeri egybeöntötte azt. Értem ez alatt, hogy olyan, mint egy mai autó hátsó ülése. Ehhez képest a nagyobb nevű gyártók külön üléseket készítettek az archív fotókon tapasztalhatónak megfelelően. Hibás az italeri féle kivitel, vagy többféle üléssel gyártották a járgányt?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: Ákimáki
Roadblock 466106 2008. december 4. 13:45
Válasz erre
Zoli, lehet, hogy elbeszélünk egymás mellett...

Szerintem olyan, hogy téli kamo festés nem volt, azaz ami az egyik belinkelt képen látható, kamufestés nem kamofestés.
Abban egyetértünk, hogy az eredeti 3 színű kamora kente fel a személyzet a fehér festéket.
golya.zoli 466105 2008. december 4. 13:11
Válasz erre
Italeri Jagdpanther
Italeri Jagdpanther

Üdv mindenkinek !
Roadblock, én ugyan csak belekotnyeleskedtem a harcjárműves témába, de tudtommal az álca festésre került föl a meszelés. Én is az általad olvasott módhoz hasonlóan oldottam meg.
Roadblock 466104 2008. december 3. 09:03
Válasz erre
A lényeg az, hogy olyan, mint téli álcaminta nem létezett, nem?

A könyv, amiben ezt találtam egy táli királytigris elkészülését (is) mutatja be és ott pl a srác lefújta az eredeti 3 színű kamot majd erre fújt koszos fehéret, amit itt-ott a használtság függvényében visszamosott... A kerekeken szinte semmi fehér nem maradt, a torony tetején is kifakult, bár az eredeti festés csak alig látszott.
golya.zoli 466103 2008. december 3. 01:03
Válasz erre
Szia Ádám!
Ha jól emlékszem oltott mész és glicerin (a glicerinben nem vagyok 100%-ig biztos) keverékét hordták a felületre ecsettel, ronggyal vagy seprűvel.
szezsolt 466102 2008. december 3. 00:30
Válasz erre
Igen, azt gyanítottam, mert láthattunk már ennél perverzebb photosohp-os megoldásokat is.
Nowotny 466101 2008. december 2. 23:18
Válasz erre
Szerintem meg egyszerű oltott mésszel volt bekenve.
Roadblock 466100 2008. december 2. 23:13
Válasz erre
A téli álcázó festék fehér vízfesték volt, ami a használat következtében itt-ott le is jött. Az egyik Verlinden könyvben olvastam.
Ezek után nem hinném, hogy volt kifejezetten téli minta. Max. majd a tudorok megcáfolnak. :))
Buksi 466099 2008. december 2. 21:36
Válasz erre
Amik a képeken szerepelnek azokat a németek használták a háborúban ((S307(f) mit Reihenwerfer és 8cm R-Vielfachwerfer auf m gep Zgkw S303(f))). A franciák a háború után készítettek egy kísérleti Soumát 15 cm-es Panzerwerfer 42-essel felszerelve.
Testarossa 466098 2008. december 2. 21:22
Válasz erre
Ahogy olvasgattam , azt szűrtem le , hogy 44-től kezdve használták fel a németek az alap félhernyóst, és jónéhány verzió született
vitarisi 466097 2008. december 2. 21:19
Válasz erre
Ohóó, akkormár értem! Ezt a németek is használták? Vagy csak a francia hadsereg kötelékeiben szolgált?
Testarossa 466096 2008. december 2. 21:18
Válasz erre
somua rocket launcher1
somua rocket...
somua rocket launcher2
somua rocket...
somua rocket launcher3
somua rocket...
somua rocket launcher4
somua rocket...
somua rocket launcher5
somua rocket...
somua rocket launcher6
somua rocket...

Egy kis érdekesség:
Vadul keresgélek a Somua hibridekre :D és rátaláltam a rakétavetős változatára is. Szerencsére van elég kép így lehet miből csemegézni , de sajnos makettben még nem találtam meg csak 1 1:72-es változatát , pedig 1:35-ben szívesen látnék egy ilyet a polcomon :D
Testarossa 466095 2008. december 2. 21:05
Válasz erre
Somua MCG S307
Somua MCG S307

Számvéber Úr!

Köszönöm agyors választ! Érdekesek ezek a francia/német hibrid járgányok.Némelyik eléggé furcsa, de nekem bejön a kreativitás :D

Vitarisi!
Nem M3, a mellékelt képen látható (Somua MCG S307) francia hernyós valamelyik változatára épült
vitarisi 466094 2008. december 2. 21:00
Válasz erre
A hátsó hernyótalpas rész nekem amerikainak tűnik, olyan kicsit mint az M3 scout car-é, de ez csak egy tipp!
Számvéber 466093 2008. december 2. 20:57
Válasz erre
Kedves Testarossa!

Nem kamu. Ez szerintem egy 7,5cm Pak 40 auf m. SPW S307(f). Eredetileg francia gyártmányú lövészpáncélosra német páncéltörő ágyút szereltek 1944 tavaszán, összesen 16 darabot. A 21. Panzer-Division két páncélgránátos-ezredének 4. és 8. (nehézfegyver-) századnak volt 4-4 db.

Üdv:
Számvéber Norbert
Testarossa 466092 2008. december 2. 20:52
Válasz erre
Kamu? Hát nemtom , szerintem ez simán egy francia jármű alapjára felpakolt löveg
Vagy mit gondolsz? Valaki photoshoppal egyberakott egy nemtom milyen féllánctalpast meg egy Mardert? :D
szezsolt 466091 2008. december 2. 20:41
Válasz erre
nem lepődnék meg, ha kiderűlne, hogy kamu...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.