/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.
romsitsa 602700 2016. február 8. 12:08
Válasz erre
Két motor önmagában talán passzol, de a csövek/kábelek kizárt és borulna a küzdőtér kiosztása is. A Maus motorja valamivel nagyobb teljesítményű volt, mérd hozzá azt, hátha befér.

Üdv

Á
Sennás 602690 2016. február 8. 10:24
Válasz erre
E-102 dupla motoros
E-102 dupla motoros
E-102_2 dupla motoros
E-102_2 dupla...

Csak kérdezném WhatIf-ben elképzelhető lenne egy dupla motoros E-100?Egy amúgy is gyengécske lett volna hozzá.Semmilyen hasonlót nem építettek a Németek amibe duplán raktak motort?Köszönet!
Lazarus 602685 2016. február 8. 07:32
Válasz erre
Lazarus 602683 2016. február 8. 07:30
Válasz erre
Üdv az Uraknak! Egy Királytigrist szeretnék megépíteni 1:35-ös méretarányban, de kicsit el vagyok veszve. Nagy a bőség zavara :) Rengeteg gyártó adta ki (klasszikus).
Most ez a három kit férne bele a költségvetésembe:
www.modellfutar.hu/Zvezda-King-Tiger-Ausf--B-Henschel-Turret www.modellfutar.hu/tamiya-german-king-tiger-production-turret.html
www.modellfutar.hu/Eduard-Pz--Kpfw--VI-Ausf--B-Tiger-II-WEEKEND
Főleg az utolsó mozgatja a fantáziámat, így leértékelve. A zvezda ex-Dragon, de nem tudom milyen lehet a gyártási minősége, a tamiya kit több mint 30 éves, az Eduard pedig ex-Academy. Ha valakinek van tapasztalat bármelyik kittel és leírná nagyon megköszönném :)
Ogre 69 602680 2016. február 8. 02:44
Válasz erre
Köszönöm !
Ezeket már a könyvespolcomon pihentetem. És valóban a festés és a számozás fontos most leginkább számomra.
PeKo Publishing 602678 2016. február 8. 00:28
Válasz erre
Konkrét terv még nincs.
Ami eddig megjelenet magyarul:

s.Pz.Abt. 503 - Számvéber Norbert: Nehézpáncélosok

s.Pz. Abt. 509 - Az alakulat magyarországi alkalmazásának úgymond első része ("Konrad 3") megtalálható Számvéber Norbert: Kard a pajzs mögött című könyvében

s.SS.Pz.Abt. 501 - A nehézpáncélos-osztály tevékenysége a garami hídfőért vívott csatában megismerhető Számvéber Norbert: Páncélosok a Felvidéken című könyvéből.

A s.Pz.Abt.509, és a s.SS.Pz.Abt. 501 1945 tavaszi harcairól (a német "Frühlingserwachen" hadművelet, illetve a szovjet "Bécsi támadó hadművelet" során) hamarosan lehet majd olvasni a két hadművelet eseméyneit feldolgozó munkában (szintén Számvéber Norbert tollából).

Ezeknek a könyveknek azonban nem vág a témájába a járművek festése, illetve számozása - erről szerintem még nem készült komolyabb tanulmány. Jómagam is csak egy rövidebb cikkecske-szerűséget rittyentettem össze róluk, ez megtalálható a másik fórumon (bár fontos megjegyezni, hogy azóta több adat is felbukkant, amelyek némileg árnyalják, illetve cáfolják/megkérdőjelezik az ott leírtakat!)
Ogre 69 602672 2016. február 7. 23:13
Válasz erre
De ha nmár így összefutottunk!
Nem tervezitek esetleg a Magyarországon járt Királytigrisek kálváriáját megörökíteni ? :-)
PeKo Publishing 602671 2016. február 7. 23:08
Válasz erre
bocs
Ogre 69 602670 2016. február 7. 23:07
Válasz erre
Stimt! De mivel én keresek anyagot két ilyen cicus megépítéséhez, és közben beleakadok a fórumtársakat talán érdeklő oldalakba. Ha nem bánod megosztom veletek, a fórum címének megfeleően :-)
PeKo Publishing 602667 2016. február 7. 22:38
Válasz erre
No de ezeknek semmi köze a lentebb tárgyalt budapesti Tiger B-khez...
Ezek a s.SS.Pz.Abt 101 kocsijai a franciaországi hadszíntéren.
Ogre 69 602665 2016. február 7. 22:25
Válasz erre
Sennás 602658 2016. február 7. 20:37
Válasz erre
porsche
porsche
mammut2
mammut2

A mammut2 kép 1 és 3 fantázia tankja tetszik!
Sennás 602646 2016. február 7. 18:07
Válasz erre
print-2
print-2
1ыыы
1
worldoftanks-2012-11-10-21-43-23
worldoftanks-2012-11...
worldoftanks-2012-12-24-16-11-50
worldoftanks-2012-12...
E-100
E-100
6cd20ba8177af5d5b4fe656dfdd9581a
6cd20ba8177af5d5b4fe...
worldoftanks-2012-12-26-20-51-01
worldoftanks-2012-12...
worldoftanks-2012-12-26-20-33-41
worldoftanks-2012-12...

Csak pár szót ezekről mert ez(már)WhatIf kategória de jó festéseket(IS) vannak itt.Ha egyszer veszek egy E-100 biztos hogy WhatIf lesz különleges festéssel.

drongo-lab.ru/category/germany/germany-heavy/page/101/

Ki mit mond?(azért ki ne tiltsatok)
lacipapa 602599 2016. február 7. 11:43
Válasz erre
Szervusz!
1965-1969-ig a TMK műhelyben.Abban az időben ez azt jelentette,hogy a szivattyúktól kezdve,traktorok,teher autók kútjavító berendezésekig mindent javítottunk-karban tartottunk,párban szervezve.Műhelyben,de többnyire kinn a terepen ,amerre a gépeink dolgoztak.Nem ismerem az úriembert.
Üdv,Laci
Kamovos 602572 2016. február 7. 00:01
Válasz erre
Szervusz Barátom!

Meddig dolgoztál ott?
Zelenka László név nem mond neked véletlen valamit?

Üdv: kamovos
TAMÁS78 602571 2016. február 6. 23:39
Válasz erre
Sennás 602563 2016. február 6. 22:32
Válasz erre
Ja ja! Ez lenne E100 amit a Trumpi 00384 készletben kiadott?
TAMÁS78 602561 2016. február 6. 21:58
Válasz erre
Sennás 602558 2016. február 6. 21:49
Válasz erre
Ááá de ügyes vagy! Király! Ez az.
TAMÁS78 602557 2016. február 6. 21:44
Válasz erre
Sennás 602549 2016. február 6. 20:58
Válasz erre
Csak kérdeznék óvatosban nehogy hülyeséget írjak:)

www.achtungpanzer.com/the-swedish-pzkpfw-vi-ausf-b-knigstiger.htm

Lehetséges ez a gép van ott a vízben? Ok hogy már itt nincs a fent az páncél a lánctalp fölött de nézd meg a festést mennyire hasonlít.Szerintem.
romsitsa 602529 2016. február 6. 17:11
Válasz erre
Ez inkább vicc lett volna. A fotók mellett ott vannak a szallítási dokumentumok, gyári központi és csapat szintű irarok, visszaemlékezések.

Üdv

Á
Sennás 602520 2016. február 6. 16:31
Válasz erre
Igen én is erre gondoltam.Kizárt hogy a háborúban mind az összes 492 vagy a '44 aug. legyártott 94db-ot lefényképezték.Akár lehetséges egy olyan fotó.
romsitsa 602516 2016. február 6. 16:25
Válasz erre
Nem tudom kié a gép, lehet van egy, a többség számára ismeretlen, fényképe sárga Leibstandarte tigrisről.

Üdv

Á
Sennás 602505 2016. február 6. 15:31
Válasz erre
Sennás 602504 2016. február 6. 15:31
Válasz erre
Jó szemed van!Tényleg ott a jelzés.Csak érdekes aki ennyit költ egy ekkora böszme(majd aludni is lehet benne) cuccra viszonylag szépen koszolja,antikolja STB az miért nem néz utána az ilyen dolgoknak?Vagy már csak ennyi pénze maradt egy festékre:)
Sokol 602501 2016. február 6. 14:40
Válasz erre
Akár mikor, ha valaha megjelenik magyarul és te írsz egy kikérőt, vagy igénylő lapot,- vagy jófejek a megyeinél!

www.oszk.hu/mi_koteles

:)15 éve még működött, azóta nem próbáltam...
romsitsa 602499 2016. február 6. 14:04
Válasz erre
Fiktív teljesen. Háromszínű terepezés kellene rá, a homloklemezen a jelzése ránézésre Leibstandarte AH SS-páncéloshadosztály, amit nem értek. Talán az 501. SS-npo. gépe lenne.

Üdv

Á
Sennás 602498 2016. február 6. 13:56
Válasz erre
7762_0
7762_0

Ez vajon mikor lehet Magyar könyvtárból kölcsönözni?720 oldal 820 fotó/rajz.Csak 118Euro!
TAMÁS78 602496 2016. február 6. 13:42
Válasz erre
A 3 prototípus tudtommal az ún. Porsche-toronnyal volt felszerelve, úgyhogy ez kitalált festés.
Sennás 602494 2016. február 6. 13:38
Válasz erre
1-4-king-tiger-3244b
1-4-king-tiger-3244b
1-4-king-tiger-3245b
1-4-king-tiger-3245b

Szia A sárgára visszatérve.Ez az 1:4!Mondom 1:4 méretű RC is ezek alapján kapta a színét?De azt írtad "protós" akkor meg nem lehet 214 oldalszámmal nem?Csak kitalációs?
De brutális 250kg és közel 2m hosszú.
romsitsa 602488 2016. február 6. 12:05
Válasz erre
Az egyik kép Anneliese-t 44-45 telére a Szovjetúnióban jelzi. Ráadásul úgy néz ki, mintha az Osprey kiadó grafikája lenne. Most komolyan.

Üdv

Á
Ogre 69 602487 2016. február 6. 11:52
Válasz erre
Jó lesz ez! A végére csak összeszedjük a nekünk kellő linkeket! :-)
Sokol 602486 2016. február 6. 11:43
Válasz erre
Ajjaj :/

Inkább itt érdemes nézelődni egy kicsit még szerintem:

forum.panzer-archiv.de/index.php
Ogre 69 602485 2016. február 6. 11:09
Válasz erre
Üdv! Újabb találat goglin.
"Miután visszatért Franciaországból szeptember 9-én, 1944-ben a sPzAbt. 503-ben újra felszerelt 43 új Tiger II Tower sorozat (Henschel), amelyeket szállított két részletben 19-én és 22-én. Egy hónappal később, a sPzAbt. 503 küldték keletre Magyarországra támogató Szálasi puccs megdönteni a magyar kormány azt tervezte, hogy elhagyja a háború. Október 15-én, a Tiger szolgálatban volt a Várhegy (Loma del Castillo) Budapesten. A legtöbb új Tiger II szállított sPzAbt. 503 volt zimmerit bevonat, de néhány hiányzott is. Végzésével augusztus 19. kell alkalmazni minden Tiger II szabvány álcázó program, mielőtt elhagyja a gyárat. Ők permet festett sötétzöld foltok (RAL 6003) és vörösesbarna (RAL 8017) a sötét sárga alapréteg (RAL 7028). A szám azt jelzi, hogy ez volt a harmadik Tiger II 2.Kp/3.Zug. lap"
Forrás :bartohoby.blogspot.hu/2013/04/konigtiger.html
romsitsa 602459 2016. február 6. 00:25
Válasz erre
A 100-as háromszínű szabványfestést kapott és valószínűleg kopott meszelés is látszik rajta, csak valaki/valamikor nagyon benézte a fotókat.

A Berlin/Potsdamer platz alatti kocsi lenne a grafikán.
www.tiif.de/thread.php

Üdv

Á
romsitsa 602458 2016. február 6. 00:19
Válasz erre
Nincs zimmeritezve, ez szerintem az egyik prototípus, akkor pedig sárga.

Üdv

Á
lacipapa 602452 2016. február 5. 23:30
Válasz erre
Szervusz János!
Hát,nekem nem volt részem ilyesmiben,szerencsére.Abban az időben a NKFV-nél,Kardoskúton dolgoztam.Fagy,sár(+olaj),por,hőség az volt bőven,meg meló (akkor még!).
Kamovos 602435 2016. február 5. 20:39
Válasz erre
Nem sima sárga. :)
Homok.

X8 Lemon Yellow + XF3 Flat Yellow 1/2+1/2
Ezt a kettőt felesbe szoktam keverni ebből lesz a sima sárga.
39M Csaba felderítőt festettem vele.

XF 59 Desert Yellow ez kicsit vöröses homok. Afrikai hadszíntérre festettek ilyent.
De később bekerültek az Európai hadszíntérre is.
Féllánctalpasokat festettem vele.

XF 60 Dark Yellow ez sötét homok. Európai hadszíntéren használták.
Féllánctalpasokat Tigrist Pantert festettem ilyennel.

Nálam ez az MKH Pc és gumikerekesek egyik színe is.

Zrínyi, Turán, Toldi, Csaba, Botondot festettem vele.

Az általad belinkelt képen elfogadhatók a színek.

Üdv: kamovos
Sennás 602430 2016. február 5. 19:46
Válasz erre
hu.pinterest.com
hu.pinterest.com

Jó Janibátyám de "sima" sárga Tiger II nem volt.Ez akkor minimum 2 színű.Ez a kép menyire lehet valós?
Kamovos 602427 2016. február 5. 19:16
Válasz erre
Homok, XF59 vagy XF60.
Én XF60-ra festettem az enyémet!
Sennás 602426 2016. február 5. 19:13
Válasz erre
Pz_Tiger II
Pz_Tiger II

Ez milyen színű lehet(et)?
Kamovos 602425 2016. február 5. 19:10
Válasz erre
Szerbusz Barátom!

Hát...
Ilyen melóban nekem is volt részem a 79-80' környékén a Fölgépnél. :)
Soponyán a halastóban rekedt tolólapost kellett kuplungozni.
Egyszer kilépet a szeméttelepen az egyik láncából, az épp fel zöldségeken nyugodt a melósabbik pedig a Vörösmarty TSZ által keltetőből kidobott tojásokból.
Még én bőszen láng vágóztam, meg samuztam, addig az etnikum kergette a kikelő csibéket. :)
Az illatfelhőket próbáld hozzá képzelni. :D

Üdv: kamovos
Kamovos 602424 2016. február 5. 19:02
Válasz erre
Sziasztok!

Ezek a színes fotók megerősítik egy öreg horgász barátom állítását, miszerint náluk a WafenSS-nél többféle szürke színű jármű is volt, és nem egyen szürkék voltak.

Köszi a linket!

Üdv: kamovos
Sennás 602422 2016. február 5. 18:53
Válasz erre
Kemény meló:)Csak ezeket a 70 tonnás verdákat nem egyszerű "ráncigálni":)
lacipapa 602420 2016. február 5. 18:38
Válasz erre
Szervusz!
megboldogult szerelő koromban,(anno 60-as évek) az SZ-100-as traktor,-15-18 C-ban,a fél láncig befagyott a malajba.Elszaggatta az összes kuplung papucsot,de nem mozdult.
Papucsolás,ugyan ebben a hidegben és két lánctalpassal lett kihúzva.
Ogre 69 602419 2016. február 5. 18:29
Válasz erre
Sennás 602415 2016. február 5. 18:13
Válasz erre
Szia Laci.Gondolom ekkora már kuplungot,váltót mindent leégettek.Tönkrement minden.
lacipapa 602409 2016. február 5. 17:30
Válasz erre
A görgők és a lánc közé,ha befagy a sár,onnan ki nem jön önerőből!
TAMÁS78 602408 2016. február 5. 17:26
Válasz erre
Szerintem attól csak jobban belefagy.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.