/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.
KeyPi 464430 2007. november 6. 14:38
Válasz erre
tray, romsitsa köszi!
tray 464429 2007. november 6. 14:21
Válasz erre
"Említésre méltó még a Raketenwerfer auf Fahrgestell Pz.Kpfw. IV terve, amely szerint a Pz. IV Ausf. C/D/E-re 4 darab 280 vagy 300 mm-es rakétavetőt telepítenek egy különleges toronyban. Ennél a toronynál előre tervezték a géppuskával felszerelt kabint, és hátul kapott volna helyett a hidraulikus működtetésű rakétakilövő rendszer. Egyetlen prototípus készült el, tesztelték is, de tömeggyártásig nem jutott el."
romsitsa 464428 2007. november 6. 14:20
Válasz erre
KeyPi 464427 2007. november 6. 14:04
Válasz erre
Sziasztok!
volt ilyen jármű, vagy csak papíron létezett?
www.dragonusaonline.com/item_detail.aspx
Üdv. KeyPi
romsitsa 464426 2007. november 6. 13:56
Válasz erre
Parancsnoki 251, térképasztal, barkács.

ad
zvereb 464425 2007. november 6. 13:46
Válasz erre
Kedves Joe!

Egyik sem. Különben is miért fontos ez?Ez egy szupertitkos német fegyver. Tudod olyan, mint a V3...

:DDD

ui. az egyik harckocsizód felvált az alapról leragaszthatom?

Üdv:Z
sarkanyhuzo 464424 2007. november 6. 12:48
Válasz erre
hali!
ezt sem rossz tudni, de a nyíl igazából vezető feletti "tepsire" vonatkozik. annak mi célja és szerepe volt, egyáltalán "szériafelszereltség volt" vagy körülmények adta sufnituning?
Joe
romsitsa 464423 2007. november 6. 12:08
Válasz erre
Fordulásnál a tartóból lenyílik egy vörös színű kar aminek a belsejében egy égő világít.

ad
romsitsa 464422 2007. november 6. 12:07
Válasz erre
Mechanikus index.

ad
sarkanyhuzo 464421 2007. november 6. 11:10
Válasz erre
mi ez?
mi ez

hali!
meg tudnátok mondani, hogy micsoda a képen látható, nyíllal jelzett dolog? és hogy mire szolgált?
üdv: Joe
Zsenya 464420 2007. november 6. 10:41
Válasz erre
Kösz a választ Liverpool!
KossuthLajos 464419 2007. november 5. 16:11
Válasz erre
Igen, a könnyített féktárcsa nekem is feltünt. Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek.
liverpool 464418 2007. november 5. 15:48
Válasz erre
Zsenya:

Az 502-esek utoljara 1944 január/februárban kaptak. Decemberben adtak át az 510-nek. Az acélperemes görgőket pont 44 februárban kezdték gyártani. Sszal pont határon van a dolog. Szóval lehet hogy mégis voltak közöttük mid verziók.
romsitsa 464417 2007. november 5. 14:46
Válasz erre
Krissz 464416 2007. november 5. 14:23
Válasz erre
Erst Barkman SS-Oberscharführer
Erst Barkman SS-...

Hello!

Azt szeretném megtudni, hogy Erst Barkman Panther harckocsijáról nics-e
valakinek képe amiről 100% tudja, hogy az ővé a harckocsi!

Köszönöm Krisz.
romsitsa 464415 2007. november 5. 13:32
Válasz erre
Ebben a formában lehetetlen.

Index, hátsólámpa, műszerek, könnyített tárcsafék, kipufogó, villa, rugózó hátsótag mind a világháborúnál "modernebb" felszerelések.

ad
jaffa 464414 2007. november 5. 13:17
Válasz erre
ez az r100s valmi hüly sárga csak megcsinálta háborusra de ez FANTASY
KossuthLajos 464413 2007. november 5. 13:06
Válasz erre
És így alakra? Az lehet, hogy ezt a motort használták, csak nem R100S volt a típusa?
jaffa 464412 2007. november 5. 12:59
Válasz erre
háborus használatba r12es &r75 került az r100s az 1950ben debutált r73nak a továbbfejlesztése ami 1978ban került kiadásra ugyan olyan tipusjellel nem dobtak piacra a képek egy fantasy mocirol vannak már a jelzések öszeviszasága is ezt mutatja
KossuthLajos 464411 2007. november 5. 12:52
Válasz erre
Még egy BMW R100S
Még egy BMW R100S

Bocs, kép mellékelve.
KossuthLajos 464410 2007. november 5. 12:51
Válasz erre
Biztos? Miből vontad ezt le? A típusnévből? Nem lehet, hogy 30 évvel később kiadták ugyanezt ezzel a típusjellel?
jaffa 464409 2007. november 5. 12:50
Válasz erre
igy van utánna nézztem 1978ban debütált körbe spojlerezve
romsitsa 464408 2007. november 5. 12:43
Válasz erre
Nem, ezt vagy 30 évvel később kezdték gyártani.

ad
KossuthLajos 464407 2007. november 5. 12:31
Válasz erre
BMW R100S
BMW R100S

Sziasztok!
Egy gyors kérdés: használt-e a német hadsereg a 2. vh.-ban BMW R100S típusú motort. Kép mellékelve. A festés ne téveszen meg senkit.
Zsenya 464406 2007. november 5. 11:26
Válasz erre
Értem, azért volt neked ilyen ismerős.
Én aszem a panzernet fórum oldalán keresztül Miloslav Hrabec saját albumából szedtem le, csak ha konkrétan "támadom" akkor közli, hogy privát.
Bár már kérdeztem csak aszem a hunhistoryn, hogy akkor ezek a 251/21-sek vettek részt a Gyöngyös környéki harcokban?

A Tigrisekről: vettek át néhány járművet az 502-től, azok között nem lehetett?
SzamveberN 464405 2007. november 4. 16:52
Válasz erre
A kép benne van "Az alföldi páncéloscsata" című könyvemben is. Én Mirko Bayerl-től kaptam közlésre. Magyarországon készült, az alföldi harcok alatt.

Üdv
liverpool 464404 2007. november 4. 15:26
Válasz erre
Véleményem szerint nem. 1944 június 20. után kapták meg a járműveiket. Tehát ezek csak késői verziók lehettek.
Zsenya 464403 2007. november 4. 10:18
Válasz erre
Ismerős? Én most találtam a neten. Akkor most irigykedek.
Kérdés: schwere Panzer-Abteilung 510 rendelkezhetet Tiger I Mid. Production változatával?
Kikka76 464402 2007. november 3. 22:58
Válasz erre
Köszi Emerick!

Időközben én is utánna néztem. Annyi infót találtam egyenlőre, hogy Stug III. C/D-t kapott a DAK.
Nem baj! Majd építek mást, és a B verziónak mégis a korábban gondolt/tervezett példányát építem meg. Időm még van :-)
Köszi a segítséget!
Kikka
SzamveberN 464401 2007. november 3. 21:17
Válasz erre
Emerick 464400 2007. november 3. 20:39
Válasz erre
Fatálisat tévedtem!!! Az említett 6db Stug III az F/8-as típushoz tartozott, L/43-as csővel! Rövidcsövű sztem nem került a DAKhoz...
tray 464398 2007. november 3. 15:26
Válasz erre
Csak 2 (vagy 3?) prototípus nem kapott Zimmeritet.
Widermeister 464397 2007. november 3. 15:20
Válasz erre
Sziasztok
Létezett olyan Porsche tornyos Királytigris ami nem volt zimmerites?
Zsenya 464396 2007. november 3. 15:01
Válasz erre
FHH Ungarn
FHH Ungarn

Ez Magyarországon készülhetett?
Emerick 464395 2007. november 2. 14:30
Válasz erre
Szia!
A Panther II-ből tudtommal egy db készült, de nem harcolt. A Coelianból meg csak fatornyos prototípusok voltak (bár én egy példányról tudok csak...)
E.
Emerick 464394 2007. november 2. 14:28
Válasz erre
Szia!
Öszesen 6 db Stug III került a DAK-hoz! Ezek nem biztos, hogy B-k voltak, sztem inkább C (bár ugyanarról van szó, csak későbbi széria) vagy D. Szóval festheted sárgára. Ja, és DAK-hoz sem kell ragaszkodni, mert számos német kiképző központban voltak még rövid csővű régi Stugok is, melyeket aztán átfestettek sárgára. Ezek nagyrésze ráadásul 1945-ben újra frontalakulatokhoz kerültek a kiképző alakulatok személyzetével.
E.
Kikka76 464393 2007. november 2. 11:12
Válasz erre
Sziasztok!

Felmerült bennem egy kérdés, amit előbb itt kérdezek meg. Majd később kezdem a kutatómunkát.
Szolgált Stug III ausf. B a DAK alakulatoknál? Valahogy kedvem támadt egy homokszinű festésre.
Segítséget köszönöm!
Kikka
jaffa 464392 2007. november 2. 00:20
Válasz erre
csak prototipus a colianbol volt 3 verzio is
G.Nagy 464391 2007. november 1. 22:31
Válasz erre
Jó estét!
Az lenne a kérdésem, hogy Panther II-ból és Coelion-ból került az alakulatokhoz vagy csak prototípusok voltak?Ha igen merre felé lehetett velük találkozni??
Köszönöm a segítséget.
G.Nagy
pipi 464390 2007. november 1. 22:19
Válasz erre
Tényleg csak egy észrevétel, szerintem a csak a köténylemezek szőlőmintásak, a tank nem
Üdv pipi
Emerick 464389 2007. november 1. 22:02
Válasz erre
panther_ambush_goring_pzdiv.jpeg
panther_ambush_gorin...

Sziasztok!

Megvan a fotó a szőlőmintás tankról, ami ezek szerint egy Panther, a HG hadosztályból...
De a minta stimmel...

E.
Máté 464388 2007. október 30. 21:17
Válasz erre
romsitsa 464387 2007. október 30. 17:08
Válasz erre
Máté 464386 2007. október 30. 16:24
Válasz erre
Nagy kár, hogy nem fényképeztem körbe a Bolyain, pedig most is ott voltam... Ezért kéne róla egy pár kép, lehetőleg minden oldalról.
Máté 464385 2007. október 30. 16:22
Válasz erre
Az lesz az. Szóval ezek eredetileg Dunkelgelb színűek voltak, aztán a magyarok átfestették arra a jellegzetes zöld színre? Még az a jó a képen, hogy ha figyelmesebben megnézzük, a kopásoknak hála látható az eredeti nemtommilyen szám a nemtommicsoda lövegalkatrészen.:D
romsitsa 464384 2007. október 30. 15:11
Válasz erre
Jut eszembe, a Bolyain ki van egy állítva.

Most így hirtelen nem tudom melyik kép. Amelyiken a bölcső festése érdekes? Sötét, erősen repedezett szín alatt kibukkanó világosabb árnyalat?

Üdv

ad
Máté 464383 2007. október 30. 13:51
Válasz erre
Hello,
Kösz a pontosítást.Egyébként a Tamiya készletéről még nem tudtam, Dragont terveztem bele, legfőképp a kezelők testtartása miatt, mivel könnyebben alakíthatóak át a képen levők tartására(a kép az 'Erdély a hadak útján 1940-1944' c. könyv 178. oldalán található).

Máté
romsitsa 464382 2007. október 30. 12:45
Válasz erre
A Pak 40-ből talán 1942-ben kaptunk 6 darabot.
Ezután megvettük a licenszét, de feltehetően egy darab sem került legyártásra.
A 43M harckocsilövegből legalább két darab elkészült, ezeket építették a Zrinyi I és a Turán III prototipusaiba, a HT-ben olvastam, hogy talán további 5 darab is készült, amiket talán be is építettek nagyjavított Turánokba.

'44-ben viszonylag sok Pak 40-et kaptunk ezteket használtuk a háború végéig.
Ha a Tamiya készletét építed, a lőszertartó ládát ne használd, mert hibás.

ad
Máté 464381 2007. október 30. 12:39
Válasz erre
Romsitsa!
Rákerestem arra h Pak 40. Valahol megtaláltam azt, hogy a magyarok megvették a gyártási licencet, de (ha jól emlékszem) csak prototípust építettek. Aztán '44 végén a németektől kaptunk Pak 40-eseket. De asszem ezek neve 43M. volt(vagy ez a harckocsilöveg-változat). Egyébként egy diorámácskát építenék majd. Egy kép adta az ihletet: a szóban forgó löveg Nagybánya környékén, '44-ben látható, a magyar kezelők épp újratöltik a löveget.
Szóval segítettél, sok köszönet.
Máté
Mityubá 464380 2007. október 30. 11:33
Válasz erre
Szia Busi !

Szerintem , feldrótozták !Nézd meg jobban, a vontatókötél-tartóhoz közelebbi végét a rönknek !
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.