/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264.
Sennás 553299 2014. február 7. 19:28
Válasz erre
pe35408c_528x440
pe35408c_528x440
pe35408d_528x440
pe35408d_528x440

És akkor majdcsak így fog kinézni:)
Sennás 553298 2014. február 7. 19:24
Válasz erre
Aha.Jó,köszönet.Rákeresek majd:)Meggondolandó!
gaunt1 553297 2014. február 7. 19:20
Válasz erre
Hali!

A színe valószínűleg a szokásos sárga.
Szerintem egyszerűbb lenne beszerezni egy Wirbelwindet, és legfeljebb a toronypáncélzatot nem szereled fel. A Dragon rendkívül jó minőségű készleteket gyárt, 3 változatban: korai, korai zimmerites, és egy későbbi. Kissé drága, de ez legalább dobozból elkészítve is nagyon pontos és részletes.
Sennás 553293 2014. február 7. 18:41
Válasz erre
Köszönöm Uraim!Esetleg volna egy többnézeti kép pontosan hogy néz ki?A négy oldalfal hiányzik?A színe végül is milyen lehetett?Valamiféle jelzések voltak még rajtuk?
Ha vennék egy PzIV-et+Flakvierling készletet össze tudnám házasítani?
Köszönettel:SENNÁS
romsitsa 553285 2014. február 7. 15:33
Válasz erre
Ez igaz, de a tehergépkocsikra és páncélozott járművekre szerelt légvédelmi eszközöknek más volt a feladata, így nem igazán lehet összehasonlítani őket.

Üdv

Á
Dolmi 553283 2014. február 7. 14:39
Válasz erre
Látom nem érted.
Mindent valamihez viszonyítani kell, egy harckocsihoz, páncélozott járműhöz képest a teherautó olcsóbb és könnyebben pótolható (maga a jármű is és az alkatrészei is) és még ha kevés is van, akkor is nagyon nagy számban van belőle.
PeKo Publishing 553258 2014. február 7. 09:15
Válasz erre
Ezt valóban benéztem, tévedtem. Így jár, aki kapkod...
A Mbel előbb elkészült - és nem vált be. A személyzet védelmének hiánya, és a fegyver hibái miatt végül a Vierling lett a befutó. Az alakulatok tapasztalati jelentései egyértelműen arról számoltak be, hogy a FlaK 43 nem vált be annyira, mint a Vierling (lásd pl. s.Pz.Abt.503 jelentése).
A lényegen azonben ez nem változtat, a léenti képen a "HJ" által "össze eszkábált" Flakpanzer IV van.
gaunt1 553241 2014. február 6. 21:50
Válasz erre
Nem egészen. Az első Flakpanzer IV a Möbelwagen volt, amit 1943 elején terveztek, eredetileg egy 20mm Vierling volt a fegyverzete, de ez nem volt megfelelő, így áttértek a jóval erősebb 37mm-es FlaK-43-ra. A sorozatgyártás 1944 tavaszán kezdődött, és több készült belőle mint a többi Flakpanzer IV-esből együttvéve, kb. 240-250 db. Nem a megbízhatatlansággal volt baja, hanem, hogy nagyon macerás volt a páncéllemezeket mindig leengedni. Nem is az, hogy nehéz volt(könnyen ment), hanem az, hogy túl sok időt vett igénybe. Egyébként a FlaK-43 az alacsonytámadók rémálma volt, egy, max 2 találat kellett hogy lehozzon egy gépet. A Möbelwagen hatékony volt, de mégis, nem az igazi. És itt jött képbe a Hitlerjugend, ők (egészen pontosan: Karl Wilhelm Krause) voltak azok akik előjöttek a Wirbelwind ötletével. A Vierling sokkal gyengébb volt mint a 37mm-es, de a jármű miután megállt, azonnal elkezdhetett tüzelni, nem kellett vacakolni a páncéllemezekkel, így végülis mégiscsak jobb (hatékonyabb) volt mint a Möbelwagen. 1944 májustól novemberig gyártották, 87-105 darabot. Ennek a páncélosnak volt a továbbfejlesztett változata az Ostwind, amin lecserélték a gyenge Vierlinget a FlaK-43-ra. Ez volt a legjobb, legveszélyesebb Flakpanzer, de mindössze 44 készült el 1944 decembere és 1945 márciusa között.

www.achtungpanzer.com/flakpanzer-iv-mobelwagen-sdkfz1613.htm www.achtungpanzer.com/flakpanzer-iv-wirbelwind-ostwind.htm
PeKo Publishing 553233 2014. február 6. 20:54
Válasz erre
A Flakpanzer IV-t a 12. "Hitlerjugend" SS-páncéloshadosztálynál találták ki. Ők építettek át három darab mezei Pz.IV-t 2 cm-es Vierlingekkel. Ezek voltak úgymond a "Wirbelwind" prototípusai - ezek alapján tervezték meg a Flakpanzer IV-t. Ezen a fényképen a "HJ" egyik ilyen légvédelmi páncélosa látható.
A másik, későbbi változat, a "Möbelwagen" nem igazán volt népszerű, mert a FlaK 43 nem bizonyult megbízhatónak - rendszeresen elakadt tüzelés közben.

bp
romsitsa 553231 2014. február 6. 20:45
Válasz erre
Sennás 553230 2014. február 6. 20:28
Válasz erre
Nem ez a kép amit legutolsónak felraktam.553199
gaunt1 553226 2014. február 6. 20:05
Válasz erre
Mármint mi? A Möbelwagen? Inkább az volt a ritka, ha egyszínű volt.
Sennás 553221 2014. február 6. 19:20
Válasz erre
Köszi a választ.Esetleg azt tudni 44ben ez egyszínű volt?Kép alapján ezen nincs 3színű kamó.
gaunt1 553217 2014. február 6. 18:13
Válasz erre
Szerintem ez egy sima Panzer IV, amiről leszedték a tornyot, és helyére raktak egy Vierlinget. A Möbelwagennek nem volt a homlokpáncélba épített géppuskája, csak egy lőrés. Egyébként mindössze egyetlen ilyen jármű volt amit a 4 csövű 20mm-essel szereltek fel, mert a 37mm FlaK-43-as, annak ellenére, hogy jóval alacsonyabb volt a tűzgyorsasága, sokkal hatékonyabb fegyver volt. Így aztán ezzel kezdték meg a sorozatgyártást.
Sennás 553199 2014. február 6. 15:34
Válasz erre
8448776710_03ea799407_z
8448776710_03ea79940...

Nem is tudom az "egyszarvú" nekem nem jön be a PzIV-en:(
Viszont van itt egy 12.SS-Panzer-Division 1944ben Normandiában készült képén a FlakVierling oldal páncél nélkül.Kép leírása szerint Prototípus!Az csak azért lehet mert nincs fent a 4 oldalra lehajtható páncél?Vagy más apróságokban is eltérhetett?
gaunt1 553177 2014. február 5. 21:56
Válasz erre
Még a végén felbosszantom magam építek egy ilyet(4kép)

Hehehehe... :)
Inkább a sorozatgyártású változatot, bár annak egy FlaK-43-asa van! Mindkettőt gyártja a Tamiya, csak a Vierlinges a 70-es évekből való (kicsit gagyi), míg a másik a 90-esből. Az utóbbit nagyon ajánlom, jó kis makett! Kb. 2 hónapja lettem kész én is az enyémmel, feljavítottam egy kis Eduard rézzel is. (na jó, még egy kevés koszolás hátra van, de nincs túl sok időm rá)
Colossum 553176 2014. február 5. 21:49
Válasz erre
Nekem az a változat van meg, amit Te is beillesztettél korábban. Nem tudok arról, hogy a gömbölyded fülkés változatot adott volna ki valamelyik gyártó.
Sennás 553173 2014. február 5. 21:17
Válasz erre
hűtö
hűt
Opel_Blitz_3t_S_Holzgasgenerator
Opel_Blitz_3t_S_Holz...
opel-blitz-holzgas
opel-blitz-holzgas

Te vagy a főnök:Te döntesz.
Anno elmentettem egy képet egy Blitzről kívűl volt a hűtőrács.Nem tudtam nem értettem miért de tetszett.Most már tudom mire való.Felveszem ezt is a bakancs listára De! csak gömbölyű fülkés, kis hűtős(ami alatt az a bumszli nincs) és a platón van a tartály.
Colossum 553169 2014. február 5. 20:56
Válasz erre
59 mm az oldalsó talpak középpontjának távolsága, a teljes szélesség így 66 mm, míg a plató csupán 61 mm. Sok az. Vagy hordozható talpazat nélkül építem rá, egy kör alakú platformra, de így elvész az eredeti ötlet feelingje, azaz a kis plusz faalapzat építésének lehetősége, vagy csere lesz a Mercire. Vaaagy esetleg várok egy kedvező árú hordozóra a csereberén, ami megtetszik, mert amúgy nagyon pofás darab az a kis fagázos. Csak arra is keresnem kellene valami rávalót.
Sennás 553158 2014. február 5. 20:17
Válasz erre
weapon_flak38_24
weapon_flak38_24
Stalingrad_ the river Don 1942
Stalingrad_ the...

Ezek mire vannak felrakva?Picit szétesett a 2 kép alja pont ott a lényeg.Afrikában láttam olyan levágott tetejű Blitzet.
Sennás 553154 2014. február 5. 19:53
Válasz erre
AFV_AF35S61_10
AFV_AF35S61_10
tru_2309_parts4
tru_2309_parts4
Flakvierling-38-20mm-hatzerim-1
Flakvierling-38-20mm...
mobel_2
mobel_2

Király!Ezért nem stimmel:)Nekem egy Flak 37 van.Annak ilyen az alapja DE! annak a végén a talpak mások.Nézd meg az AFV-t a Bronco-t a Trumpit ilyen talapzattal adja.Lehet az a régi Tamiya el van méretezve?Simán vágjál ki belőle 2mm és ráfér.Mérj már rá 2030mm vagyis 58mm a talpak középpontja?Még a végén felbosszantom magam építek egy ilyet(4kép)
Colossum 553152 2014. február 5. 19:39
Válasz erre
Helló! Tetszik a lelkesedésed! :-)))
Nem építettem eddig diókat, úgyhogy nem hiszem, hogy lőnék vele. A magam örömére makettezek, illetve a vitrinem épülésére. Szeretek problémákat, illetve feladatokat megoldani, továbbgondolni hiányzó részeket, ezért tetszett meg az általad is linkelt "tákolmány". A vicc, mint írtam, hogy van egycsövű 2 cm - es Flak- om, de egy Gepárd tetejére kellene kerülnie, merthogy úgy egy készlet. Persze gondoltam rá, hogy a kicsit teszem a Bitzre, az ikreket meg a lánctalpasra, de arra sem láttam példát a neten, sőt a hely még szűkebbnek tűnik, mint a teherautó platója. Már beszéltem a sráccal, akivel az Opelt boltoltam, hogy egy ezresért becseréli azt egy L4500- ra, csakhát az meg nem tetszik azzal a nagy kutyaorrával. Patthelyzet. De lehet, hogy a Te kedvedért mégis rápróbálom a fagázosra, lesz, ami lesz! :-)
Sennás 553146 2014. február 5. 18:49
Válasz erre
Szia.csak még egy utolsó gondolat.Sehol nem írtad "lőni akarsz vele" dioráma emberek STB .És ha csak simán átviszik A-ból--B-be?Akkor pont jó.Legfeljebb nem hajtod fel ha ennyire "szarúl" áll rajta.(így legalább sok részlet látható lesz).Csináld,csináld:)
Colossum 553137 2014. február 5. 16:39
Válasz erre
Köszönöm a linket Neked és vfrtom- nak is, illetvi mindenkinek a segítő szándekú hozzászólást!
Az már egyértelműnek látszik, hogy valakinek - legalább a tervezőasztalon - fölmerült a két eszköz összepárosításának gondolata. Alszok rá néhányat, aztán eldöntöm, megtartom- e az eredeti ötletet, vagy lecserélem az Opelt egy Mercire.
Matthias 553123 2014. február 5. 14:38
Válasz erre
Bocsánat annyit még elfelejtettem, hogy a Jagdpanzer IV-ken is láttam ilyen bevonatot, és arra is kíváncsi lennék, ha tudna valaki segíteni, hogy ezeknek a járműveknek, a korai L/48-s csőszájfékes ágyúval ellátott változatai közül melyiken volt, és melyiken nem.
Matthias 553120 2014. február 5. 14:33
Válasz erre
Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy kérdésem, hogy Párducokon, és Panzer IV-ken mettől meddig használtak zimmeritezést, és persze melyik változatokon?

Válaszotokat előre is köszönöm.
ssanyi 553103 2014. február 5. 09:16
Válasz erre
Üdv!

Colossum, szíved joga mit építesz mert ez hobby.Ha életszerűségre törekszel akkor fotók és háttéranyag alapján készítsd.
Ezen a linken talán találsz még információt és egy pár új képet.
www.militarymodelling.com/forums/postings.asp
vfrtom 553099 2014. február 5. 08:23
Válasz erre
Szerintem lőhetett, 88-assal is lőttek kerékről.
Meg ezt találtam?
www.masodikvh.hu/haditechnika/egyeb-jarmuvek/szallitojarmuvek/egyeb-pancelgepkocsik/863-opel-blitz-tehergepkocsi Méretek alapján simán felfér és elbírja.
Meg ezt:
www.the-blueprints.com/blueprints/trucks/opel/50251/view/opel_blitz_flak_38/
Ha meg megnézel egy videót a flakról nem rúg "akkorát" vissza.
romsitsa 553092 2014. február 4. 23:09
Válasz erre
Az egy L4500 Mercedes nem egy Blitz és mégis alá van támasztva.

Általánosságban mi értelme lenne mobilizálni egy gépágyút egy nem ahhoz méretezett kocsin, szétütni az alvázat/meghajtást és ezzel elveszteni 2-3 tonnányi szállítókapacitást?

Á
Colossum 553089 2014. február 4. 23:01
Válasz erre
Flakvierling
Flakvierling

Bocsi, csak most értem haza!
Igen, ez az az Opel, mégpedig az enyém Italeri gyártmány. A Flakvierling pedig Tamiya. A fotón látszik, mi volt a kérdésfeltevés igazi oka. Ha jól értem a hozzászólásokat, akár el is képzelhető e kettő összeháziasítása, márcsak a "hogyan" a kérdés. értem én, hogy inkább féllánctalpas lenne a megoldás, de amim van (S.W.S.), arra inkább egy Flak 43 kerül. Ráálltam most a Flakokra, mivel sikerült beújítanom az előbb említett Tamiyát, egy Trumpeter magányos és egy Revell S.W.S.- el háziasított Flak 43- at, meg egy Dragon féle Gepárdon csücsülő magányos 2 cm- est. Apropó, nem cserélne velem el valaki egy Flak 43- at Flak 3,7- re? Olyanom még nincs. :-)))
Köszönöm a segítségeteket, de azért ha még van ötlet, szívesen fogadom!
Freddy 553085 2014. február 4. 22:23
Válasz erre
benq742: sokminden elképzelhető, de amíg csak elképzelni tudod (és nincs róla fénykép, vagy dokumentáció), addig what-if. Akkor meg már inkább legyen egy Tigris, két ilyennel ;)
ssanyi 553076 2014. február 4. 20:50
Válasz erre
"viszont egy teherautó könnyen pótolható és viszonylag olcsó."

Tudomásom szerint a háború egésze alatt nem volt a németeknél olyan időszak hogy lett volna elég teherautó, elég messze voltak a megfelelő gépesítés elérésétől.
Talán az USA rendelkezett annyi teherautóval amennyire szükségük volt.
A németek amit zsákmányolni tudtak használták is mert nem volt elég jármű.
A logisztika pedig létszükséglet.
A képen is látszik hogy pont nem xrták le, nem két perc volt szerintem így "körbepakolni" a járművet.
benq742 553075 2014. február 4. 20:43
Válasz erre
SziasztoK!
Azt sem szabad elfelejteni hogy a háborúban sok érdekes megoldást és eljárást szült a kényszer! Persze vannak alapjaiban véve holt ötletek mint ahogy itt le is írták páran, de ha adott esetben nem volt más és odébb kellett vinni folyton akkor elképzelhető hogy felrakták rá, SZERINTEM, kényszerből, és nem fizikáztak, csak amennyire a lehetőségek engedték, próbálták a lehető legtöbbet kihozni a rendelkezésre álló eszközökből!Persze gőzöm nincs arról ténylegesen hogy volt-e ilyen, amint a képen látom volt, csak próbálok segíteni gondolkodni! :)

Üdv Vili
Dolmi 553068 2014. február 4. 20:35
Válasz erre
"nem erre az igénybevételre lett méretezve. Persze használhatták így is, de ez jócskán lerövidíti az élettartamot"

Szerintetek miért látható az egyik képen, hogy lőállásban hévérrel van kitámasztva az autó? (gondolom máshol alá is van bakolva...)

Nem múzeumba szánták, kényszer szülte megoldás, a rövid élettartamot pont leszxxxák, amúgy is sanszos volt hogy egyéb módon is megsemmisülhet az eszköz, viszont egy teherautó könnyen pótolható és viszonylag olcsó.
Bogesz 553064 2014. február 4. 20:02
Válasz erre
Pontosan erről van szó. Nyugodtan hasonlíthatod is a légkalapácshoz. Egyszerűen az alváz, a felfüggesztések és a futómű nem erre az igénybevételre lett méretezve. Persze használhatták így is, de ez jócskán lerövidíti az élettartamot.
ssanyi 553061 2014. február 4. 19:55
Válasz erre
Üdv!

Szerintem Freddynek igaza van az alváz terhelésének méretezésével, nem hiszem hogy ilyen dinamikus terhelést figyelembe vettek volna.Talán nem a legjobb hasonlat a légkalapács de érdemes végiggondolni . . . . .
Nem lehet véletlen hogy leginkább a féllánctalpasok és lánctalpasok voltak a legelterjedtebb platformok (stabilitás, terepjáró képesség).Szerintem.
Sennás 553056 2014. február 4. 18:34
Válasz erre
1024_776309_1419512_2806_1937_09_701
1024_776309_1419512_...

Szia Freddy.Én sose voltam jó fizikából,de hogy egy ilyen platós teherautó alváz nem bírna ki egy ilyen fegyver lövéséből származó terhelést HÁÁT NEMTOM.
Sennás 553054 2014. február 4. 18:09
Válasz erre
Opel final 010
Opel final 010

Colossum.Ez a fagázos Opel?
Freddy 553053 2014. február 4. 17:49
Válasz erre
Ha lőni akarsz vele, akkor ne csak a súlyával számolj, hanema lövés miatti megterheléssel is. Nem véletlen, hogy nem voltak állandóan rajta a kerekek (sőt, pl a Zsu-23-2 sem lő kerékről, hanem teljes hasával leteszik a földre)
Sennás 553051 2014. február 4. 17:44
Válasz erre
Sennás 553050 2014. február 4. 17:43
Válasz erre
Nézd csak Colossum.Ez egy könyvből van "kifényképezve" akkor ezek lehetnek a pontos méretek.
A 2030mm nagyon széles?Így már lehet nem fér fel.Milyen gyártmányú a Blitz-ed?
Sennás 553049 2014. február 4. 17:30
Válasz erre
2cmtru11
2cmtru11
Sd.Ah 56
Sd.Ah 56

Urak!Matekoljunk már egy kicsit.Elméletileg egy 2cm FlakVierling 1509kg!Ugye? (mert legtöbb helyen ezt találom--Egy sima 2cm Flak 30 szemben ami 450kg)
Na szóval azt a 7 fős személyzet "könnyedén" felrakhatta egy teherautóra.(1kép)
De ha utánfutóként lett vontatva egy Sd.Ah52 vagy 56 egytengelyes utánfutón húzták(2kép).Ez a vontató egy kis picsa egy sor laprugós pici kerekű valami,ha ez elbírta az 1509kg fegyvert akkor egy Opel Blitz miért be bírta volna el?Nevetséges.Eszerü a magyarázat számomra a sima egycsövű 2cm Flak 450kg+a talapzat kb100kg a hét markos legény(78kg/fő) "könnyedén felhajította" a platóra.Ezért látni csak azt a képeken.De attól a Blitz simán elvihette.CSAK KÉP NINCS RÓLA:(
Colossum 553040 2014. február 4. 16:03
Válasz erre
Köszi, de szerintem ezek nem Opel Blitz- ek, hanem Mercedes L4500- asok. Azoknak szélesebb a platójuk. 1:35- ben mérve ha az egyik talpat a plató széléhez illesztem, akkor a másik oldali a levegőben lóg. Csak a Sennás által beillesztett képen lévő megoldással férhetne el, szárnyacskaként kicsit túlnyúlva, leszerelt oldalfalakkal. A kérdés az, mennyire rugaszkodik ez el a valóságtól, van- e realitása, vagy sci- fi kategória? Az megint más kérdés, elbírta- e volna egyáltalán a súlyt, illetve a 4 cső általi megterhelést a teherautó alváza?
gábor76 553039 2014. február 4. 15:38
Válasz erre
obflakvierlingdak01zs6
obflakvierlingdak01z...
obflakvierlingdak02wr0
obflakvierlingdak02w...
a1229by2
a1229by2
a1237wq7
a1237wq7

itt egy kép,hátha segít.
Sennás 553029 2014. február 4. 13:26
Válasz erre
Szia. Figyelj már ezek nem 1500kg körűl mozogtak?Az már ok lenne egy Blitz-nek?
romsitsa 553027 2014. február 4. 13:13
Válasz erre
Kb. háromszoros a súlyuk.

A Vierlinget általában 4-5 tonnás kocsikra rakták, a Blitz kicsit gyenge ehhez.

Üdv

Á
Sennás 553024 2014. február 4. 11:48
Válasz erre
HLX48244-1
HLX48244-1

Nem lehetséges valami méretezési probléma van?Mondom én 50 mm mértem az 35 felszorozva 1750mm.Ha odaszámoljuk az a kis fellépőt ami kicsit kilóg az is még csak 1925 mm az se fér már fel?Attól csak szélesebb a platód?
Segíts már hogy működik egy fagázos teherautó?
Colossum 553018 2014. február 4. 10:50
Válasz erre
Az Escinek-ha jól emlékszem-van egy 1/72- es készlete, de az ugye nem mérvadó. Ja, és másik probléma lehet az, hogy a saját álványa is túlnyúlik keresztben a platón.
Sennás 553017 2014. február 4. 10:41
Válasz erre
Szia.Igen az a baj teljesen 100% kép egyenlőre nincs,vagy csak én nem találok.Hazajövök du a maszekból még segítek keresgélni:-) De talán nem sokkal nagyobb súlya lehetett a 4csövünen sem akkor meg jó lehet.
Colossum 553014 2014. február 4. 10:16
Válasz erre
Szia! Igen, erre gondoltam, de ez nem csak az egycsövű 2 cm- es flakhoz van?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264.