/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265.
Sennás 549980 2014. január 6. 21:10
Válasz erre
SAM_0451
SAM_0451
SAM_0452
SAM_0452

Tényleg nem vacakolok vele tovább.Festést majd kitalálom később.Még rendszám meg valami rakomány kell.
Elnar 549946 2014. január 6. 18:24
Válasz erre
A kistáska az gázlepel. Korai szakaszban hordták. img688.imageshack.us/img688/2499/gasschutzmittel.jpg A lábtörlók meg kiderülnek a kép nagyobb változatából is. 216.119.96.90/d-m-propics/DIR_DRA/DRA6461/B_DRA6461_00.jpg
lgz1904 549933 2014. január 6. 15:47
Válasz erre
A gázálarchoz tartozó gázlepel tartója,ha jól látom.
Freddy 549930 2014. január 6. 15:22
Válasz erre
Szerintem a lábtörlő annak a fonott, kosárszerű valaminek az oldala széttekerve, amibe a lőszert csomagolják.
Freddy 549929 2014. január 6. 15:21
Válasz erre
Ufi 549928 2014. január 6. 15:17
Válasz erre
1125_rn
1125_rn

Tisztelt Uraim!
Tudom, hogy ez nem harcjármű, de Német, és nem akarok tudatlanul maradni.Kérdésem ,hogy milenne az a kis táska a tüzérek nyakában?A másik, hogy mik azok a kis szőnyegszerűségek a készletben?Válaszotokat köszönöm, és elnézést a tudatlanságomért!

tudom
Sennás 549811 2014. január 4. 20:40
Válasz erre
SAM_0426
SAM_0426
SAM_0427
SAM_0427
SAM_0428
SAM_0428

Sziasztok.Építem tovább az utánfutót.Felkerültek a fa oldalfalak.Tettem rá hevederezést is.A hevederekre teszek még csavarokat is csak húzzon meg a ragacs.Most így kerékre téve kicsit magasnak látom,fene se tudja.
migi 549693 2014. január 3. 13:50
Válasz erre
Talán még életemben nem láttam ennyire jó minőségű felvételt , érdekesség hogy nem nagyon vannak elkeseredve , és tényleg némelyiknél ott a pisztolytáska vagy csak az üres pisztolytáska ?
aldebaran 549684 2014. január 3. 12:51
Válasz erre
Találtam egy érdekes videót.
"Rare footage, compiled into color, showing surrendering troops to US Army. southern Bohemia, Czechoslovakia. plus a few shots from Prague. Strange that some Germans still carry weapons."

www.liveleak.com/view
TAMÁS78 549553 2014. január 2. 08:50
Válasz erre
Patesz28 549548 2014. január 2. 08:23
Válasz erre
Hello!Az megvan,hogy az a sárvédő de van egyszer egy müanyag sárvédő és annak a tetejére menne rá a fotómaratott lemez csak nem értem,hogy minek.
Sennás 549537 2014. január 1. 22:23
Válasz erre
AHF_WWII_Ambulances
AHF_WWII_Ambulances

Na még egy Magyar utánfutó.
Majd kiderítem hogy kell rájuk rendszám de köszi!
Freddy 549528 2014. január 1. 21:36
Válasz erre
Ja, afelett el is siklottam. A magyarokra kell rendszámtábla elvileg (de nem tudom, hogy festve volt-e, vagy tábla, a képeken nem látszik), a német gyakorlatot sajnos nem ismerem.
Kamovos 549516 2014. január 1. 20:34
Válasz erre
Szia Bogesz.

Hát...
Felkel töltenem aksikat, és képeket csinálni róla.
De Te talán személyesen is megnézheted. :)

Üdv: Jani.
Kamovos 549515 2014. január 1. 20:32
Válasz erre
Szia.

Köszi.
az a gondom, hogy túl sok dolgot elkezdtem építeni, nem csekély de kb: sok Csepel változatot, és e mellé már Fordok, és az Opelek is be társultak.
Talán nem tévedek sokat, ha 60-70 db-ról beszélek.

Talán idén felére is csökkenhet ez a szám, vagy növekedhet.
Nálam ezt nem lehet tudni soha.
Lassan több a félkész mint ami elkészült, pedig készeni is van nem tudom mennyi.

Üdv: kamovos
Bogesz 549504 2014. január 1. 19:57
Válasz erre
Egészben is látható ez a pótkocsi, Jani? Engem érdekelne róla kép.
Sennás 549501 2014. január 1. 19:51
Válasz erre
Szia Janibá!1:72 kemény meló!Tisztelet ügyes vagy!
Kamovos 549499 2014. január 1. 19:46
Válasz erre
100_2456
100_2456
100_2457
100_2457
100_2458
100_2458
100_2459
100_2459
100_2463
100_2463
100_2465
100_2465
100_2466
100_2466
100_2467
100_2467
100_2468
100_2468
100_2470
100_2470
100_2469
100_2469
100_2471
100_2471
100_2472
100_2472
100_2474
100_2474
100_2475
100_2475
100_2476
100_2476
100_2477
100_2477
100_2478
100_2478
100_2480
100_2480
100_2485
100_2485
100_2486
100_2486
100_2487
100_2487
100_2489
100_2489
100_2491
100_2491
100_2492
100_2492
100_2494
100_2494
100_2495
100_2495
100_2496
100_2496
100_2497
100_2497
100_2498
100_2498
100_2499
100_2499
100_2500
100_2500
100_2503
100_2503
100_2505
100_2505

Sziasztok.

Bepofátlankodok én is kicsit a pótommal, bár már 2 éve készen van, és pár kiállításon találkozhattatok is vele.
De hátha valakinek sikerül vele még kedvet csinálnom az elkészítéséhez.
Illetve, ha esetleg lesz rá igény 1:72-ben gyártásra is kerülhet műgyantából.
Én Csepel után szántam.
Üdv: kamovos
Sennás 549491 2014. január 1. 19:09
Válasz erre
Szia.Muszáj nyomúlni mert utánna mennem kell vasútazni akkor meg nem sok idő marad.Egyértelmű elöször be kell fejezni a régi dolgokat:-) Kérdeztem lejjebb kell erre rendszám tábla vagy festeni kell az oldalfalra?
Freddy 549485 2014. január 1. 18:47
Válasz erre
Hát te nagyon hasítasz, én még a méregetésnél, meg egy fél marék sztirolcsíknál tartok :) (de előtte be akartam fejezni egy Ural motort és eg BRDM-et)
Sennás 549457 2014. január 1. 16:44
Válasz erre
SAM_0421
SAM_0421
SAM_0423
SAM_0423

Mára elég:)Next!
Sennás 549444 2014. január 1. 14:31
Válasz erre
SAM_0417
SAM_0417
SAM_0420
SAM_0420

Szia Freddy!BUÉK!Mi újság építed a futót?Csinálok egy ilyet,még az első részt befejezem ma:)
Mesterem ezeken volt rendszám tábla?Vagy úgy mint az Oroszok az oldalfalra fújtak?
Freddy 549431 2014. január 1. 12:51
Válasz erre
Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha lett volna már, és megbeszéltük, hogy photoshop.
Amúgy makettekben gazdag, boldog új évet mindenkinek!
lgz1904 549401 2013. december 31. 20:22
Válasz erre
HIS
HIS

Sziasztok!
Valaki tudna nekem infoval szolgálni a képen látható alkotásról?(netes kép)
Esetleg több képpel?
Köszi!
Freddy 549359 2013. december 31. 13:23
Válasz erre
Melyik színes képre gondolsz? A Köln feliratú német, az olyan három méter lehet. (mögötte áll egy ember, átlag férfit számolhatod 175 cm magasnak)
Sennás 549306 2013. december 30. 23:09
Válasz erre
Freddy segíts már nekem.A színes képen lévő futót milyen hosszúnak méred?Kerek 4 méternek saccolom,az jó?Illetve milyen magas lehet az oldalfal?
Köszönet SENNÁS!
gaben21 549280 2013. december 30. 19:32
Válasz erre
Helló.Konkréten ez sárvédő. Meggyűrni fogóval erősebb csipesszel lehet mivel nem vastag a gyári maratás. :-)
Freddy 549277 2013. december 30. 19:07
Válasz erre
Nem, az ilyen speciális fajta volt, hátul a plató alja be van süllyesztve, úgyhogy a platón van egy kis bemélyedés: plusz hely a cuccnak.
De jó képek amúgy:)
Patesz28 549272 2013. december 30. 18:32
Válasz erre
Sziasztok!Egy Italeri Tigrist kezdtem el építeni és kaptam hozzá fotómaratásokat.A kérdésem,hogy ami a tank (nemtudom a pontos nevét)a görgők fölött a tank oldalá végigfutó talán sárvédő re való fotomaratott lapknak mi lehet a szerepe értelme?Ezt hogyan milyen technikával lehetne meggyűrni?Itt egy link róla www.model-making.eu/products/Pz.Kpfw.VI-Tiger-I-Ausf.E-mid-production.htmlKöszi
sipi13 549264 2013. december 30. 16:09
Válasz erre
Sziasztok. kis segitségre lenne szükségem. Mercedes L4500 as teherautót épitek.Arra lennék kiváncsi melyik hadszintéren milyen festése volt. Illetve az alváz ,plató, fülke, minden egyszinü volt?
Előre is köszönöm a segitséget.
Sennás 549255 2013. december 30. 13:43
Válasz erre
BIG_0008416080
BIG_0008416080
BIG_0006866922
BIG_0006866922

Néz csak tesó ezek olyanok?
Sennás 549250 2013. december 30. 12:57
Válasz erre
BIG_0008645133
BIG_0008645133

Szia Freddy.Lehetséges ez is az csak fa kerékkel?
Sennás 549240 2013. december 30. 12:05
Válasz erre
Néztem a Gaz-AA kereket 25mm×0.5mm az meg akkor pont kicsi:(
Freddy 549237 2013. december 30. 11:57
Válasz erre
A kereke ilyen, de hátul süllyesztett az alvázkeret, és persze sima, platós.
Nem volt nagy gyár (mondjuk egy Krupphoz képest), és sokféle dolgot gyártottak, valószínűleg sok utánfutójukhoz igyekeztek ugyanazokat az alkatrészeket felhasználni.
Sennás 549234 2013. december 30. 11:37
Válasz erre
BIG_0006158009
BIG_0006158009
BIG_0006158013
BIG_0006158013

Ez Magyar ehhez mit szólsz?
Sennás 549232 2013. december 30. 11:35
Válasz erre
120115-uhry_4
120115-uhry_4

Akkor ez az lehet csak más felépítményel?
Freddy 549216 2013. december 30. 01:17
Válasz erre
Én az Uhri-féle 3 tonnás 39M pótkocsit akarom megépíteni. Sajnos nincs róla feltehető képem, minden, ami van (pár fénykép és két nézeti rajz) az Ikarus Story 3 könyvben van. Egyelőre az alvázkereteknél tartok.
A kerekeken én is gondolkoztam, 29,6 mm átmérő, 6,1 vastagság, ha találok ilyen méretűt valahol, akkor azt felhasználom, max a felnit átszabom kicsit. Ez nagyobb, mint a korabeli 1-2 tonnás teherautók kereke, a ZiSz-151-esé talán jó lesz.
Sennás 549214 2013. december 30. 00:29
Válasz erre
Gumit mit gondoltál rá?Miről akarod levenni?Lehet picit csalok veszek egy Miniart Gaz-AA készletet azt dobom fell,kiválló minöségü kerekek.
Sennás 549213 2013. december 30. 00:19
Válasz erre
Egy fokkal jobb a tied,a merevitő(inkább úgy mondanám ami összefogja az oldalfalat) az nállad sima lapos vas,a németeken meg "U" vas csába!Hajtogathatok unalomig.
Wrecker 549212 2013. december 30. 00:11
Válasz erre
46800
46800

Igaz, hogy tökig sáros de magyar!
Sennás 549211 2013. december 29. 23:53
Válasz erre
Amit te szeretnél arrol teszel fel képet:-)
Freddy 549210 2013. december 29. 23:50
Válasz erre
A nagyitott kép az ott mi lehet?A ponyva tartó vas?

Szerintem is az.
Sennás 549209 2013. december 29. 23:39
Válasz erre
attachment
attachment
6601777.de3625c1.640
6601777.de3625c1.640
1761
1761
IMG_20131229_231908
IMG_20131229_231908

Szia.Na ez az csak meg találtam!Ilyen lesz,ez az ideális méret.Nem bonyoítom tovább.Olyan sok van tényleg lehet miből válogatni.Picit rövid az a tengelytáv inkább a 3" kép" az ideális.A nagyitott kép az ott mi lehet?A ponyva tartó vas?
Sennás 549162 2013. december 29. 17:20
Válasz erre
tr1
tr1
tr2
tr2
tr3
tr3
tr4
tr4

Ezek elég civil kinézetűek.
Sennás 549161 2013. december 29. 17:12
Válasz erre
tr
tr

Használható részletfotó!
Sennás 549159 2013. december 29. 16:52
Válasz erre
2840
2840

Valószínű mindent felhasználtak.Arról még kevesebb kép maradt fent.
Kísérlet.Orvosi spatula!Tiszta fa,jó kemény 150×20×1.5 vagy 2mm vastag.Oldalfalat,padlózatot k.va könnyű csinálni belőle.Ragasztani megint csak könnyű.
Freddy 549154 2013. december 29. 16:34
Válasz erre
Van ott valami a Bofors alváz lehet?
Ha orosz, akkor szerintem inkább a KSz-12-esé.

Még ami eszembe jutott, hogy lehet, besorozott civil utánfutókat is használtak.
Sennás 549151 2013. december 29. 16:17
Válasz erre
Nézd csak itt van egy csomó hasonló.
http://русская-сила.рф/guide/army/tr/trailors.shtml
Sennás 549150 2013. december 29. 16:10
Válasz erre
538639487
538639487
538640130
538640130
538640708
538640708
1375435880_426698352_1--2---
1375435880_426698352...
1375435880_426698352_3--2--
1375435880_426698352...
5tonTrailer
5tonTrailer
9v3Rf
9v3Rf
3c3037-52
3c3037-52

Szia.Közben én fordítottam egyet a dolgon:)Mivel az Oroszok sok mindent "elkoboztak" így utána gyártották maguknak.(mai napig látok német Sd.Ah24 generátorokat Orosz reptereken)!Na utánfutót is vittek ezek magukkal biztos.Ezek még nem 100% képek de már közel vagyok.Van ott valami a Bofors alváz lehet?
Freddy 549148 2013. december 29. 15:06
Válasz erre
Nagyon egy rugóra jár az agyunk, én most kezdtem 35-ben második vh-s magyar utánfutót szkreccselni (ahhoz Ikarus Story könyvben van méretrajz, de ha ragaszkodsz a német festéshez, akkor ezzel nem vagy kisegítve).
Plató és oldalfalak miatt teherautót feláldozni szerintem csak abban az esetben éri meg, ha tényleg pont ugyanolyan kialakítású és méretű volt, mert amúgy vagy nem lesz olyan, vagy annyit kell vele dolgoznod, mintha nulláról csinálnád sztirolból.
Ha bolti segítséget akarsz, akkor szerintem a teherautókhoz szánt fémmaratások között nézzél szét, a külön adott zárakkal, merevítőkkel, zsanérokkal jobban jársz.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265.