/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.
Ufi 521515 2013. január 11. 09:40
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat!Szóval akkor felejtsem el a 41-es változatnál a terepszint?
Csupán csak azért szerettem volna terpszínűre mert vasutikocsira tenném ami eleve szürke és így nagyon egybe olvadna.
Üdv!
Commissar 521511 2013. január 11. 08:00
Válasz erre
Üdv!
A sima szükre volt a jellemző az európai hadszintéren. Amikor az Ausf. D gyártásba került '39 őszén, akkor határoztak úgy, hogy megszűntetik a szürke+barna kombinácót, '41-re már csak elvétve lehetett az erősen fogyóeszköz harckocsikon.
Kicsi 521471 2013. január 10. 17:48
Válasz erre
Helló!

szürke alap, barna mintával.

Gábor
Ufi 521468 2013. január 10. 17:10
Válasz erre
sziasztok!
Már megint én zaklatlak benneteket a tudatlanságom miatt.Kérdésem, hogy a klasszikus Tamiya Pz.IV-es AufsD-t 1941-ben festhették e már terepszínűre, vagy csak a klasszikus szürkére?
Köszönettel!
Számvéber 521409 2013. január 9. 15:41
Válasz erre
Kedves Mindenki!

A HM HIM „Hadtörténelmi Délutánok” sorozata 2013. január 26-án, szombaton 13 óra 30 perckor folytatódik a HM Hadtörténeti Intézet és Múzeum (1014 - Budapest, Kapisztrán tér 2-4.) II. emeleti Dísztermében.

Ezúttal jómagam tartok előadást „Páncélosok és páncélelhárítás a magyar 2. hadsereg sávjában 1943 januárjában” címmel. (Az előadás nem egyezik meg a 2013. január 15-én, illetve 2013. február 6-án rendezendő különféle konferenciákon általam tartandó összefoglalókkal, mivel azoknál sokkal részletesebb és hosszabb lesz!) Az előadást a szokásos fórumrész követi.

A műhelyvita-részben Kiss László tart kutatási beszámolót „A Jean Bart csatahajó 1914-es megtorpedózása - legenda és valóság” címmel.

A belépés továbbra is díjtalan!

Mindenkit sok szeretettel várunk!

Üdvözlettel:
Számvéber Norbert
romsitsa 521395 2013. január 9. 14:08
Válasz erre
Sennás 521394 2013. január 9. 13:49
Válasz erre
Szia papgyuri!Köszi csak az a baj StugIII szeretnék.Szép ez is de a hármas jobb lenne.
papgyuri 521393 2013. január 9. 13:25
Válasz erre
Szia Sennás!
A cserebere rovatban Giruna árul egy Italeri StuG IV-est!
Üdv,
ponty 521375 2013. január 8. 22:54
Válasz erre
Rendelkezik valaki az sd.kfz. 250 váltóművéről közeli fotókkal, de még inkább a méreteiről adattal? Mert a készletemből hiányzik szóval szkreccselek egyet. Közben én is keresek a neten.
Freddy 521332 2013. január 8. 18:38
Válasz erre
Felhasználtam, sőt, én is igyekszem spájzolni a készletből, mert van pár kardos projekt tervben (a lóról nem is beszélve). De sok helyen árulják, és nem drága.
Sennás 521327 2013. január 8. 18:17
Válasz erre
Szia Freddy!Esetleg neked ez meg is van?Ha nem használtad fel a kardot megvenném:)!
atu71 521305 2013. január 8. 15:51
Válasz erre
Freddy 521290 2013. január 8. 12:48
Válasz erre
Az ICM 1870-es porosz-francia háborús porosz dobozában a német tisztnek van kardja.
SSZABI 520890 2013. január 4. 19:54
Válasz erre
Üdv!

Királytigrist lehet szállítani kisteherautóban is, legalábbis a Távol-Keleten megoldották :)

www.youtube.com/watch
Dodó 520889 2013. január 4. 19:48
Válasz erre
c89ddc99c727b156b89f0c0ea4b4d80a
c89ddc99c727b156b89f...
ssym
ssym

Szia!
Ez már a 6. tengelyes SSyms 80tonnás.
Ezért irtam, hogy kicsontozták a Tigrist ha birta az SSy.
Üdv! Dodó
Sennás 520879 2013. január 4. 19:02
Válasz erre
Köszönet papgyuri!Jó ezeket tudni.Piszok drágák a Dragonok de ez így pont jó.Megpróbálok szerezni 1 Stugot.Köszi!
vincus80 520873 2013. január 4. 18:25
Válasz erre
pőrekocsi_2
pőrekocsi_2

Na Tigrisek esetén nekem ez a képem van.
vincus80 520872 2013. január 4. 18:23
Válasz erre
Na belekavarodtam már én is :D:D
Valóban, azon a képen 4 tengelyes van...így jobban átnézegetve, ezer bocs a hülyeségekért :)
Dodó 520870 2013. január 4. 18:04
Válasz erre
tigeraufssy
tigeraufssy
3-560x420
3-560x420
TUPA_35_Railway_photo_03
TUPA_35_Railway_phot...
TUPA_35_Railway_photo_07
TUPA_35_Railway_phot...

Szia!
Tudomásom szerint az SSy 50tonnát bírt.
Nem tudom, hogy a Tigrist mennyire csontozták ki.
Üdv! Dodó
Elnar 520856 2013. január 4. 17:20
Válasz erre
A 4 tengelyes SSyl típus (ami nem pont ez, de kategóriában ugyanaz) a gugli szerint 60(50) tonnát bírt. Így reális rajtuk a Párduc.
TAMÁS78 520850 2013. január 4. 16:52
Válasz erre
Elnarnak lesz igaza, egyértelműen négytengelyesek.
vincus80 520849 2013. január 4. 16:49
Válasz erre
Igen, 2-esnek tűnik.
Érdekes. Valahol (tán egy régi Modell és Makett-ben) volt ez a pőrekocsi, ott volt egy kis típusismertetés is, és nekem huszon-valamennyi tonnásnak rémlik. De lehet, hogy az a 2 tengelyes, a 4-es meg lehet negyven-valamennyi, akkor meg Párduc alá jó lehetett.

Viszont a kép akkor is érdekes, hogy 2 tengelyesen vannak a 45t-ás "dögök"...
Elnar 520839 2013. január 4. 15:57
Válasz erre
A MÁV vontatójármű album szerint a 2 tengelyű Lc is 21 tonnás volt.
Elnar 520835 2013. január 4. 15:38
Válasz erre
iikk 520832 2013. január 4. 15:24
Válasz erre
Üdv!

Itt ha jól látom 2 tengelyes van a párduc alatt.

www.google.hu/imgres
vincus80 520831 2013. január 4. 15:13
Válasz erre
Szia!

Ez inkább kisebbekhez. Nem tudom pontosan, de 2X t a teherbírása talán...kb Pz IV-ig okés. A nagyokhoz 6 tengelyes pőrekocsi volt.

Üdv:
V
Ufi 520830 2013. január 4. 15:09
Válasz erre
6069
6069

Sziasztok!
Azlenne a kérdésem, hogy ez a pőrekocsi elbírt e nehéz tankokat is mint pl. Panther, KigTiger stb. , vagy csak könnyebbeket?
Köszönöm!
papgyuri 520789 2013. január 3. 23:57
Válasz erre
Az első dobozban egy Italeri, a másodikban egy Dragon makett lapul. A Zvezda gyárthatta ezeknek a gyártóknak a makettjeit, de csak a FÁK államok területén forgalmazhatta őket. Ennek ellenére sokat leht látni-vásárolni belőle itt-ott Európában. Tuti jó választás, különösen az ex-Dragon cuccok. Még a királytigrist is kiadták!
Üdv,
Sennás 520731 2013. január 3. 18:12
Válasz erre
3568
3568
zve3549
zve3549

Sziasztok.Ezeket a Zvezda StugVI-III látta már valaki boltban.Lehet nálunk kapni?
romsitsa 520702 2013. január 3. 16:43
Válasz erre
Rad 520688 2013. január 3. 15:47
Válasz erre
Sziasztok!

Névnapomra kaptam egy Jagdpanther kitet. Hogy végre valósághű makettet hozzak létre aminek van valóságalapja segítséget szeretnék kérni hogy hol tudnék rákeresni konkrét egységekre? (egészen pontosan 301,302,303) Ezek a megépíthető egységek csak nem ismerem a történetüket. A segítséget előre is köszönöm!
Ufi 520670 2013. január 3. 14:49
Válasz erre

Sziasztok!
Ez nem éppen harcjármű, de ahhoz szeretném ezeket a figurákat tenni a diorámába.Akérdésem, hogy a képen sötétebb a katonák inge.Avalóságban is így volt e?
Köszönöm!
ponty 520589 2013. január 2. 21:54
Válasz erre
Kedves Kamovos!

Nagyon köszönöm a linkeket! Ez az az Eduard készlet amiről beszéltem tulajdonképpen ez hozott engemet zavarba, ugyanis ezzel a készlettel van feljavítva ahol azt mondják, hogy hibás (kivéve egy helyet ahol fröccsöntött az az alkatrész). A többi helyen dobozból építve találjuk meg, vagy a szekrényt meghagyva csak azt a lőszeres "polcot" építették bele. Én ezen az utolsó megoldáson dilemmázok, ha már annyi helyen ezt találtam (pedig sokat végignéztem), vagy pedig meg veszem azt a maratás készletet, és ezen filózok mivel 11.-ig kell ezt eldönteni, és ezért kérem a tanácsotokat. A második linket pedig nagyon köszönöm azokat eddig csak kicsiben levágva találtam meg jó lesz a további archív gyűjteménybe. A másik megoldás, hogy megépítem a sima géppuskás változatot a készletből, de most már ragaszkodom ehhez. Azt majd máskor a többivel együtt.
Elnar 520576 2013. január 2. 20:51
Válasz erre
Kamovos 520570 2013. január 2. 20:18
Válasz erre
Szia ponty!

Bár ez nem az a változat de a vezető munkahelye jól látható, és a kérdéses lőszeres szekrényt is mutatja.

www.strategie.net.pl/viewtopic.php

Üdv: kamovos
Még nézelődök Google barátomnál.
Kamovos 520569 2013. január 2. 20:12
Válasz erre
Szia ponty!

Találtam neked egy ilyent:

www.militarymodelling.com/forums/postings.asp

én nem értek belőle semmit ugyan, de mintha ezt keresnéd.

Üdv: kamovos
romsitsa 520544 2013. január 2. 18:10
Válasz erre
Szervusz,

látom sokadjára futsz neki a kérdésnek.
A hallgatás valószínűsíthető oka, hogy a feltételezéseken kívül nincs semmi információ arról, hogy hogyan nézhetett ki a 250/8 belső tere.

3 vagy 4 személy (1 vezető, 1 töltőkezelő, 1 irányzó/parancsnok, ?) kezelte

elképzelhető, hogy a rádiós eredeti pozíciójában lőszert tároltak, mert a kitekintő le van fedve
ha ez igaz, akkor a rádió valahová máshova került át

A Sdkfz 233 234/3 és 251/9-ből kiindulva (ha elfogadjuk, hogy hasonlított egymásra a belső terük)a töltőkezelő és irányzó talán egy-egy felhajtható széken ült hogy helyet spóroljanak és a megszokott pad nincs a járműben.

Üdv

ad
Sennás 520523 2013. január 2. 16:28
Válasz erre
Szia gaben21!Én is erre gondoltam.Bizti mindent felhasznált amit a dobozban talált:)
ponty 520521 2013. január 2. 16:06
Válasz erre
Habár akkor kellene párlőszer is amit egyik készlethez sem adnak.
ponty 520520 2013. január 2. 16:05
Válasz erre
Aki már épített-e a dragon 6102 készletét, az szerin érdemes megvenni az Eduard 35272 készletet, vagy az már csak rongyrázás? Mert a készletben a belső tér nem egyezik teljesen, és a legföltűnőbb dolog a lőszeres láda, ami helyett egy szekrény van.
Vermate 520504 2013. január 2. 13:24
Válasz erre
Lacipapa!
A Guglin már túl vagyok, csak gondoltam, hátha van valakinek jobb gyűjteménye.
Üdv.: Máté
lacipapa 520503 2013. január 2. 13:15
Válasz erre
Szervusz!
Próbáltad már gugli barátunkat?Gépeld be ,Pz IV Belső és kiad egy csomó variációt.
Sok sikert,üdv,Laci
Vermate 520496 2013. január 2. 11:57
Válasz erre
Sziasztok!

Pz. IV H és J belső teréről keresek képeket. Főleg a toronybelső érdekel.
Ha valaki tudna javasolni olyan szakirodalmat, amit érdemes beszerezni ebben a témakörben, vagy esetleg tudna képeket küldeni, annak nagyon örülnék.

Üdv.: Vermate
gaben21 520495 2013. január 2. 11:54
Válasz erre
Helló.A sivatagban nem használtak ostketten lánctalpat. Ez a lánctalpat az őszi időjárásnál használták a keleti fronton. Szerintem.
Sennás 520455 2013. január 1. 20:23
Válasz erre
Szia. denovemberwerden.wordpress.com/2007/05/05/hello-world/
migi 520453 2013. január 1. 20:19
Válasz erre
Szia
És az milyen mocsár volt ? Mi lehetett benne ? még csak nem is lett rozsdás a 70 évi fürdőzés alatt ,
Sennás 520450 2013. január 1. 20:12
Válasz erre
1
1
2
2
4
4
5
5
6
6
obr23
obr23
obr18
obr18
$T2eC16JHJHYE9nzpcwZ,BQn-jWT8G!~~60_12
$T2eC16JHJHYE9nzpcwZ...

Sziasztok.BUÉK! A képsorozat nem új de ismerős Orosz honban talált StugIII kiásását örökítették meg.Kérdezném ez tuti nem meszelt tank ugye?De ennyi ideig nem maradt volna meg rajta,de akkor festett és milyen lehetett az alapszíne?
Utolsó kép egy épített Stug AfrikaKorps ezeken lehetett Ostketten lánctalp?
ponty 520311 2012. december 31. 16:17
Válasz erre
Boldog új évet mindenkinek előre is!
Sennás 520307 2012. december 31. 15:57
Válasz erre
koszorú
koszor

Koszorúra már nem lesz gondom 8 dolcsiért megcsinálják:)
Esetleg jelezném ha valakit érdekel megfelezném szívesen a készletet.1 nekem elég.Megoszlana a posta is és így tényleg nem drága.Érd:duro0607@freemail.hu
Sennás 520297 2012. december 31. 14:48
Válasz erre
Kell a segítség.Sok mindent még még tanulnom kell.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.