/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265.
Rommel93 472457 2011. december 29. 14:16
Válasz erre
Sziasztok!
Valaki tudna (nem feltétlenül, de esetleg színes)képet feltenni a Das Reich hadosztály pár kései gyártású tigriséről?
Előre is kössz!
Déé 472456 2011. december 28. 19:30
Válasz erre
Mauro 472455 2011. december 28. 16:01
Válasz erre
a bolgárok nemrég elkezdték felújítani az annó bunkerként használt német tankokat és egyéb technikát (pz.IV, stug)

scalemodels-bg.com/phpbb/viewtopic.php
Freddy 472454 2011. december 27. 23:53
Válasz erre
,,Volt saját 12 cm aknavetőnk, ami a német alapján készült.
"


Köszönöm! Tehát a német licenszgyártása/továbbfejlesztése?
X INKVIZÍTOR X 472452 2011. december 27. 22:18
Válasz erre
a schürzen 1943 - tól került alkalmazásra.

Pz.IV F1-F2:nem volt kötényezve egyik sem, a különbség elsősorban a hosszabb - L/43, körte formájú, egykamrás csőszájfékkel ellátott lövegcső

Pz.IV G : korai verzión - amelyik a képen van, ahol kétrészes-kétfelé nyíló a parancsnoki kupola ajtaja, tornyon és testen egyaránt lehetett kötényezett - a késői G verziónak már a későbbi H verziók nagyobb, egyajtós parancsnoki kupolája van, tornyon és testen szintén kötényezett.
andorka 472451 2011. december 27. 21:07
Válasz erre
Helló!
Ne építsd át az F1-et, inkább építs belőle magyart!
A toronykötényt a késői Ausf G-k kapták meg, majd a test oldalára a H szériás gépek.
F-et én nem láttam sosem kötényezve...
gaben21 472450 2011. december 27. 19:59
Válasz erre
A shürtzent mikor kezdték el alkalmazni? Esetleg az F2 verzió már beleférhetett?.Egy Dragon Panzer4 F1-et akarok átépíteni.
gaben21 472449 2011. december 27. 19:12
Válasz erre
Panzerkampfwagen IV Ausf. G (Sd.Kfz. 1612) Nr. 135 Ce Panzer IV lang est bardé de patins de chenille de T-34 de la caisse à la tourelle !
Panzerkampfwagen IV...

Helló.Az alábbi képet most találtam anyaggyűjtés közben.A kép aláírás szerint ez egy G verziós Panzer IV. A kérdés az,lehetséges e,hogy G verzió kapott toronykötényt és oldalkötényt együtt vagy mint a képen csak toronykötényt?

üdv:Gábor
toti1972 472448 2011. december 27. 17:56
Válasz erre
Köszi a választ.
Déé 472447 2011. december 27. 17:44
Válasz erre
Volt saját 12 cm aknavetőnk, ami a német alapján készült.
X INKVIZÍTOR X 472446 2011. december 27. 16:33
Válasz erre
a törzsszakasz is 3 járműből állt, tehát ELVILEG (szerintem ) kellett lennie S03-nak is..
Freddy 472445 2011. december 27. 14:43
Válasz erre
Sziasztok!

A német 120mm-es aknavetőt a magyar hadsereg használta a második vh-ban?
toti1972 472444 2011. december 27. 14:10
Válasz erre
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Tigris volt-e S03 számú. 04 est találtam 03asról semmit.
bangomiki 472443 2011. december 26. 13:46
Válasz erre
modell fotok

W.W.2 PANZER MARK IV.full papír modell(lövegtorony mozog)
modell fotok
modell fotok

W.W.2 PANZER MARK IV.full papír modell(lövegtorony mozog)
modell fotok
modell fotok

W.W.2 PANZER MARK IV.full papír modell(lövegtorony mozog)
modell fotok

SZIASZTOK!Lenne ez a papír modellem elcserélhető IKARUS BUSZ 200-as modellre.Ha valakit érdekel itt az elérhetőségem:bangomiklos@hotmail.com ill.,tel.:06/30/683-74-72
tank 472442 2011. december 26. 10:26
Válasz erre
sziasztok!kellemes ünnepeket mindenkinek!van egy ismétlődő kérdésem ezért előre is bocsánatot kérek.a következő:tudna-e valaki segíteni jagdpanzer4 0széiás változathoz festéssémában?normandián kívül használtakra lenék kíváncsi.ha volt ilyen!addig is köszönöm.
X INKVIZÍTOR X 472441 2011. december 26. 01:03
Válasz erre
a Pz I alvázon a StuG III-ban, meg a Pz.IV G-ben használt 75mm-es ágyú van - ahogy néztem a Dragon oldalát, ez egy StuG III-ból van kiszerelve
Sennás 472440 2011. december 25. 21:44
Válasz erre
Hali akkor az nemigen bírta el a 88mm.Valami kisebbet~~valami Pak 75mm esetleg?
manta 472439 2011. december 25. 21:33
Válasz erre
Szia!
A két kép tényleg nem ugyanaz, az elsőn egy Pz. IV alvázra szerelték a 88-ast, a másodiknál viszont egy Pz. I-esre! Tudtommal mindkettőt kiadta a Cyber-Hobby.

Üdv.: manta
Sennás 472438 2011. december 25. 21:18
Válasz erre
189691784_o
189691784_o
x
x

Sziasztok!Kellemest nektek is!Találtam egy ilyen fotót(2kép)ugye ez még véletlenül se az mint az első kép?Az PzVI+88mm de a 2képen mi van?Köszi.
Sennás 472437 2011. december 24. 21:40
Válasz erre
Kíváncsi lennék hol gyárthatták de inkább csak "sufni tuning" nem a multiba lehet kapni.Mindenesetre a csávó(k)nak volt kézügyessége ilyet megcsinálni.
atu71 472436 2011. december 24. 21:20
Válasz erre
misi 472435 2011. december 24. 20:19
Válasz erre
Sennás 472434 2011. december 24. 20:07
Válasz erre
0000043214
0000043214

Én meg kenyérpirítót:)
misi 472433 2011. december 24. 19:49
Válasz erre
Sziasztok Kellemes  Karácsonyt Mindenkinek. Engem egy Sd.Kfz.173 JAGDPANTHERREL lepett meg a jézuska.
Sennás 472432 2011. december 24. 19:42
Válasz erre
4563
4563

Sziasztok.Átbeszéltük már ezt a témát csak most egy közelebbi kép az eseményről.
Frühlingserwachen 472430 2011. december 24. 19:12
Válasz erre
Makettben Gazdag Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek!
Murmuc 472429 2011. december 23. 14:07
Válasz erre
Üdv Lapidus!
Az igazsághoz hozzátartozik hogy az összes technika amelyek a képen vannak egy barátom készítette, nekem a koszolás lett volna a feladatom illetve segédkezni a diorámában.
De, gondoltam előbb itt feldobom a témát.
Viszont annyira belemélyültem a Schwinnwagenbe hogy csinálnom kell egyet! :)
Bár a 1:35-ös kicsinek, az 1:16-os nagynak tűnik de ez utóbbi felé hajlok inkább.
Egyébként léteznek 1:16-ban kiegészítők, MG-42-es, +figurák?
Murmuc 472428 2011. december 23. 13:56
Válasz erre
Üdv Kamovos!
Szolgáltatót váltottam, de itt még nem tudtam átírni az email címem!
jimmy6108@gmail.com
Egyébként köszi le tudtam tölteni mind amit küldtél! :)
Már találkoztam itt a neten ezekkel a kiadványokkal, de letöltési lehetőséget nem találtam.
Még egyszer köszi!
Lapidus 472426 2011. december 23. 10:58
Válasz erre
Ismerem a fájdalmad sdkfz 223-asból is DAK-osat akarok csinálni. A makettezők fele ilyen változatot készít holott legjobb tudomásom szerint 8 került Afrikába, kép minimális van róluk és persze más fotókról kell kiszúrnom a részleteket pl.: a Rendszámtáblát egy olasz szállítóhajón készült képről nyúltam, ami épp egy ilyen rádiós kocsit vitt magával Afrikába. Kezdem megérteni azokat, akik királytigriseket építenek 1/35-ben! : D
Kamovos 472425 2011. december 23. 10:05
Válasz erre
Szia Murmuc!

Új kör új lehetőség!

upload.indamail.hu/dl/

Üdv: kamovos
Kamovos 472424 2011. december 23. 10:02
Válasz erre
Szia Murmuc!

Lehet, hogy az Emil címed nem jó?

Két levelemet vissza hozott a MAILER-DAEMON!

Na mind egy most már!
Innen próbáld levenni amit küldtem.

upload.indamail.hu/dl/de.php

Üdv: kamovos
Murmuc 472423 2011. december 23. 03:25
Válasz erre
Üdv az uraknak!
Ebben a pár napban kitanulmányoztam az Afrika Korps kronológiáját, ha másra nem is de ezzel is gazdagodtam!:)
Volt aki megkérdőjelezte az időbeli egyezést. Nos, a Schwinnwagen 128-as szériája ’41-márciusában, a 166-os pedig augusztusban került gyártásra.
Így a ’41-es DAK tavaszi offenzívában nem szerepelhettek, de Rommel két alkalommal is kapott nagyobb feltöltést. ’41 decemberében Bengáziban, és ’43 februárjában, Tuniszban, amikor a Tigriseket is kapta.
De, az akkori német hadvezetés úgy látta, hogy a Schwimmwagen úszó képességének nagyobb hasznát veszik a keleti hadszíntéren, annak ellenére is, hogy Rommel kért a típusból a jó terepező képessége miatt. Így nagy számban csak Kübelwagent kapott, mondván a sivatagban az is jó. Az tény hogy a Kübelwagen Typ 87-es verziója amely parancsnoki változat volt, szintén össz kerék meghajtással rendelkezett, de hogy a DAK kapott e belőle, az eddig nem derült ki, legalább is számomra.
Mint ahogy az sem hogy ennek ellenére is, és ha kisebb számban is, de nem juthatott e Schwimmwagen Afrikába! Igaz, sajnos ezt még képi anyag nem erősítette meg.
Kénytelen leszek beletörődni! :(
Emerick 472422 2011. december 22. 20:46
Válasz erre
Egészen pontosan Bergepantherre rakták a PzIV tornyot. ;)
Sennás 472421 2011. december 22. 20:21
Válasz erre
Nagyon zsír a gép.Elmentek pár képet.Sőt van is kinek küldenem belőle.Köszi!Bár az én scwimim már kész de mindig talál az ember új meg új dolgot.
atu71 472420 2011. december 22. 19:33
Válasz erre
Hasonlo keppen jartam par hete,Koblenzben kerestem a Jagdpanthert de sajnos elvittek:-(
Murmuc 472419 2011. december 22. 19:21
Válasz erre
Üdv Inkvizitor!
Találtam egy beszkennelt könyvet,"Weaponts of World War II" címmel, ahol valamit írnak a Schwimmwagenről, észak-Afrikával kapcsolatban.
Sajnos a hiteles fordítást csak holnap tudom meg.
books.google.hu/books
tyimosenko 472418 2011. december 22. 19:15
Válasz erre
Helo Inkvizitor

Munsterben tenyleg ott allt jopar evig a panzer IV G-hez kozel az amerikaiak altal Tuneziaban zsakmanyolt sarga festesu Tiger I E, de most mar Angliaban van, elvileg ideiglenesen.

Mintha azt olvastam volna valahol, hogy a bovingtoni Tiger I-nek a jelenlegihez hasonlo volt az eredeti festese, sarga alapon barnas foltok.

udv
atu71 472417 2011. december 22. 18:48
Válasz erre
Ha a Kar es az MG uzemkepes mehetunk erte:-DDD
Murmuc 472416 2011. december 22. 18:43
Válasz erre
Találtam is egyet potom 150000$-ért! Sok jó kép a Schwimmwagenről!
www.oldbug.com/schwim1.htm
atu71 472415 2011. december 22. 18:38
Válasz erre
TAMÁS78 472414 2011. december 22. 18:36
Válasz erre
Te atu71, miért bombázol engem ezekkel a beírásokkal? :))) Sosem állítottam az ellenkezőjét, csak beraktam egy LEGO Schwimmwagent, ha már szóba hoztad. Ennyi.
atu71 472413 2011. december 22. 18:26
Válasz erre
Hat igen,a nemetek hiresek a pontossagukrol es a precizitasukrol,meg is nezhetjuk hol tartanak:-)
Murmuc 472412 2011. december 22. 18:16
Válasz erre
A lényeg lemaradt.
www.youtube.com/watch
Murmuc 472411 2011. december 22. 18:14
Válasz erre
Hát, ügyes kis jószág annyi szent! Ennek mindegy milyen a terep!
www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch
Akarok egy ilyet én is karácsonyra!
König 472410 2011. december 22. 09:41
Válasz erre
"mi a fenét keresne egy úszóképes jármű a SIVATAGBAN ?"

Én vittem volna, elvégre négykerék meghajtású, ami nem egy nagy hátrány..:)
X INKVIZÍTOR X 472409 2011. december 22. 05:31
Válasz erre
a képek a munsteri páncélos múzeumban készültek,ami Németországban van.
Tiger I a bovingtoni múzeumban van - az egyetlen működőképes ! - de annak a DAK-hoz semmi köze : Afrikában az 501 SPzAbt. és az 504 SPzAbt. rendelkezett Tigerekkel, az eredeti vasak festése nem DAK sárga volt, és nem is viselték a DAK pálmafás jelzését sem ! a bovingtoni Tiger az 504.SPzAbt járműve volt, és a restaurálás után sikeresen megszabadították az eredeti barna színétől, és rágányoltak vmi fantázia-terepmintát.

Schwimmwagent szerintem nem vittek Afrikába..mi a fenét keresne egy úszóképes jármű a SIVATAGBAN ?

ha megfelelő Panzer IV-et akarsz a sivatagba, akkor D,E, F1, F2, G változatok közül választhatsz, a Dragon mindet gyártja, F1, F2, G típust pedig az Italeri, ez utóbbihoz kell egy rendes lánctalp, egy lövegcső, némi maratás és egész jó makett lesz belőle a kora ellenére.
Murmuc 472408 2011. december 22. 04:12
Válasz erre
Üdv Lapidus!
Nálad a pont! Nekem fel sem tűnt.
A kopásokról. Hadjárattól függetlenül a páncéltest a szürke festést már a gyártó soron megkapta. Ha viszont fémig kopik a festés az akkor sem fém színü ha gyakran koptatják, mert ezek az acélok gyorsan korrodálnak, csak úgy mit a lánctalp. Egy nagyon sötét barna oxid réteg keletkezik rajtuk. A lánc is csak akkor fém színű ha menet közben kopik, súrlódik. Én például túlzónak tartom ha "rozsda folyást" imitálnak a maketten. Aktív páncéloson?
Viszont az afrikai hadszintéren, ott ahol a mikronnyi por lep be, koptat mindent, rozsdát imitálni?
Murmuc 472407 2011. december 22. 03:09
Válasz erre
X INKVIZITOR X!
Köszi az infot! Hát ez elég sok különbség hogy átépítésre kerüljön a H verzió.
Az viszont elgonolkodtató, hogy ha jól tudom a képek a British Panzer múzeumban készültek, és a G verziotól nem messze áll a Tigris is szintén DAK-os festéssel.
Viszont köztük ott kukucskál a Schwimmwagewn is, szintén ezzel a festéssel.
Viszont, más europai hadszintereken csak terep mintás festéssel láttam képeket!
Az is igaz hogy egész éjel régi képeket bújtam, de sehol nemláttam DAK-os Schwimmwagent!
X INKVIZÍTOR X 472406 2011. december 22. 00:38
Válasz erre
Pz IV G 1
Pz IV G 1
Pz. IV G 2
Pz. IV G 2

Murmuc

a Pz IV G és H közti különbségek

G : rövidebb lövegcső(L/43),nincs a jobb oldalon a maketten is látható légszűrő, az Afrika korps által használt változatoknak a tornyán kisebb a parancsnoki kupola, és kétajtós, amelyek kétoldalra nyílnak, a jobb oldalon a sárvédőn pótláncszemek és rögzítőik, mindkét sárvédőn fényszóró, gumiperemesek a kis felső lánctámasztó görgők, tömörek a láncmeghajtó kerék küllői --lásd a mellékelt fotókat

H : hosszabb lövegcső (L/48), jobb oldalon légszűrő a sárvédő fölött,nagyobb, egyajtós parancsnoki kupola, kötényezés a testen és a tornyon, a korai verziók orrpáncélján és homloklemezén csavarokkal rögzített 30mm-es pótpáncélzat, későbbi verziók vastagabb homlokpáncél, zimmerit, pótlánctagok a jármű farán, áttört küllős a láncmeghajtó kerék, gumiperem nélküli, nagyobb átmérőjű lánctámasztó görgők
Sennás 472405 2011. december 21. 23:16
Válasz erre
Igen ezt ismerem utánna nézek lehet még nekem is van "beállitásu"képem.
8771 tettem képet látod csak átb.. az embert.Mire nincs idejük egyeseknek.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265.