/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.
romeo 469964 2011. január 3. 22:16
Válasz erre
Botond
Botond

Üdv!
Orosz oldalon találtam ezt a Botondot.
A fotó alatt a következő szöveg volt: WEISS MANFRED
Gyurma 469963 2011. január 2. 14:03
Válasz erre
fapad1
fapad1
fapad2
fapad2

Üdv!
Én ezeket találtam, hátha több a semminél.
X INKVIZÍTOR X 469962 2011. január 2. 13:12
Válasz erre
köszönöm szépen a segítséget, megoldottam a problémát.
ezek a képek is mutatják,hoigy a restaurátorok nagy mágusok - illetve hogy szakértelem vagy anyaghiány illetve korlátozott lehetőségek miatt milyen szükségmegoldásokat alkalmaznak: látszik a a 2 kis kép alsó sarkában az eredeti ülés fémcsőből hajlított kerete, és a rákötözött párna : tehát a fapados ülés valami utólag összeszerelt dolog, mert az eredeti nem ilyen.
nezelod 469961 2011. január 2. 01:39
Válasz erre
251_dfapad
251_dfapad
251_dfapad2
251_dfapad2

Szia !

Talán segít ez a pár kép, ennyit találtam. A képek a Squadron Signal Sdkfz 251 Ausf D
című kiadványból valók. Minden bizonnyal múzeumi példányról van szó.

Üdv: nezelod
X INKVIZÍTOR X 469960 2011. január 2. 01:06
Válasz erre
nincs valakinek megbizható képe fapados sdkfz 251D-ről, hogy néztek az ülések konkrétan ? a Dragon használati útmutatója alapján nem igazán tudok rájönni, mer csak azt rajtoltál le, mit hová kellene tenni, de az nem, HOGYAN, és az egész dolog hogy néz ki összerakva, a saját fotókról meg nem derül ki :(
atu 469959 2010. december 31. 17:27
Válasz erre
b.u.e.k
Robpanzer 469958 2010. december 31. 14:46
Válasz erre
Köszi. Arrol tudtok valamit, hogy T 26-ost vittek Olaszorszägba?
gaben21 469957 2010. december 31. 11:15
Válasz erre
Köszönöm a segítségeteket. A makettet jobban megnézve az öntőkeretre 1975 van írva:-) Szóval nem mai darab.
mortyi 469956 2010. december 31. 10:02
Válasz erre
gaben21!

Megnéztem, az AchtungPanzer PzIV.-es kötetében is ilyen módon van rögzítve a kábel úgyhogy biztosan nem nyúlsz mellé ezek a "spórolós" megoldások amúgy is jellemzőek voltak a háború végső szakasza felé bár ha jól nézegettem a PzIV.-en már elég korán talán a D verziótól használták :)
Amúgy ajánlom beszerezni ezt a könyvet egyszerűen még nem láttam ennél részletesebb könyvet!
Tyimosenko 469955 2010. december 31. 00:21
Válasz erre
PZ IV
PZ IV
NORM0481
NORM0481

Ez a fotó oldalszögből talán még segíteni tud a kampók méretének meghatározásához.
Amúgy a saumuri J-n is ugyanilyen kampók vannak hátul, úgyhogy nem hibázhatsz semmit sztem.
üdv
Tyimosenko 469954 2010. december 30. 21:23
Válasz erre
Helló!
Tamiyáék biztos hogy nem J verziónak szánták, csak a gyártáskor a Pz IV J készlethez öntött teknőt dobozolták a Wirbelwindhez is. Innen-onnan szedték össze a makettet, kb. mint az eredeti Wirbelwindnél történt. :) Szerintem G verziót reprezentál a készlet. Nem hinném hogy nagyot hibáznál, ha így csinálnád mint ahogy ezen a múzeumi példányon van.
üdv.
ANT 469953 2010. december 30. 20:05
Válasz erre
Szia.
Innen szedd le a #207-et.www.filecrop.com/wydawnictwo-militaria.html
Abban van egy pár Jagdpanther festésminta.
atu 469952 2010. december 30. 17:41
Válasz erre
Hello!
www.finnhobby.comwww.thefewgoodmen.com
Itt vannak jo szines kepekUdv Atu.
gaben21 469951 2010. december 30. 14:55
Válasz erre
Bocs. Most visszaolvasva kicsit érdekesre sikerült az irományom. Nem úgy gondoltam hogy ne legyen hiteles. A kérdésem úgy értettem ha a képen látható kampókat készítek a régi"tüskék" helyére akkor hiteles marad-e a J verzióhoz.Mert doboz szerint egy J verzió a Wirbelwind alapja.
gaben21 469950 2010. december 30. 14:54
Válasz erre
Bocs. Most visszaolvasva kicsit érdekesre sikerült az irományom. Nem úgy gondoltam hogy ne legyen hiteles. A kérdésem úgy értettem ha a képen látható kampókat készítek a régi"tüskék" helyére akkor hiteles marad-e a J verzióhoz.Mert doboz szerint egy J verzió a Wirbelwind alapja.
X INKVIZÍTOR X 469949 2010. december 30. 14:04
Válasz erre
de miért akarsz valamit úgy átalakítani, hogy ne maradjon hiteles ? :):)
gaben21 469948 2010. december 30. 12:13
Válasz erre
panzer_iv_ausf.g_04_of_10
panzer_iv_ausf....

Hali.Megvettem a Tamyia 35233 kitjét. A páncélteknőbe J verziónak van írva (1994-es gyártású).A kérdésem az lenne,hogy a vontatókábel felfogatására alkalmas fület át alakíthatom az alábbi képen látható formára anélkül hogy hiteles maradjon?
X INKVIZÍTOR X 469947 2010. december 30. 12:12
Válasz erre
1945color
1945color
tn_800x600_426408_11755_g04973_4596096
tn_800x600_426408_11...
043
043

ha már mindenáron Revell színekben gondolkodunk a zöld inkább a 361 /RAL 6003/, a barna pedig a 81 /RAL 8017/...a 16 sötétsárga nem jó, inkább a Tamiya XF60, vagy a Humbrol 83, 84, Gunze 403, Vallejo 71025.
a 37 pedig piros, az inkább alapozószínnek felel meg, de nem hinném hogy volt piros színű Jagdpanther,a zöld vagy sárga alapszín a reális.
silnet8 469946 2010. december 29. 17:11
Válasz erre
jagdpanther-paint-scheme-suggestion
jagdpanther-paint-...

Itt van még 2.     Revell kód
Az  A=Matt Sand     16
    B=Lake Green    48
    C=Matt Brick    37
silnet8 469944 2010. december 29. 17:04
Válasz erre
tank-destroyer-jagdpanther-late-version
tank-destroyer-...
jagdpanther
jagdpanther

Szia itt van 2, nézd meg! Az egyikhez a színkódok is megvannak.
X INKVIZÍTOR X 469943 2010. december 29. 17:00
Válasz erre
hehehe, ne a festéket szedd le, hanem a sorját :):)
azért nem látszik egyformán, mert nem tudják a két szerszámot ezredmilliméter pontossággal ugyanúgy zárni, amikor fröccsöntik.

akárhogy forgatod , látszani fog, ugyanis max a görgők legalsó része lesz takarásban a lánc miatt :)
azért gáz, mert hanyag munka benyomását kelti, ha rajta hagyod, meg az eredetin se volt, mert a harctéri használattól elég gyorsan lekopott.
dolgozz szépen, és akkor nem kell trükközni azzal, mit hogyan takarj el :)
Rommel93 469941 2010. december 29. 16:12
Válasz erre
Sziasztok!
Aki tud küldeni egyedi Jagdpanther festésmintát, az legyen szíves, tegye meg!
Monty 469940 2010. december 29. 16:11
Válasz erre
Most jól megijesztettél a zimmerittel kapcsolatban! :D

Görgők...
Szerinted gáz így?
Igen a hosszanti sorjával volt a gondom, pedig megfogadtam, hogy nagyon odafigyelek a sorjátlanításra, de itt már-már az önsanyargatás réme villant fel bennem :))
Van olyan görgő, amin kevesebb volt és nem is látszik, de volt olyan ahol eléggé érződött.
Szikével hosszanti irányban kezdem szikével "tisztítani", majd csiszolópapírral folytatom. Ezek szerint még mindig van mit javítanom. Majd igyekszem úgy forgatni, hogy ne látszódjon. Vagy szedjem le a festéket?
X INKVIZÍTOR X 469939 2010. december 29. 15:56
Válasz erre
pz lll görgők
pz lll görgők

először a zimmerit, mert az kevesebb szöveget kíván :

csak pillanatragasztóval ragasztható, mivel műgyanta-így a makett ragasztó nem oldja !Super attack GEL-t használj, az pár másodperccel később köt mint a folyékony.
SZÁRAZPRÓBA !mindent amit fel akarsz ragasztani, inkább 20x próbálj oda, minthogy eltold, mert a pillanatragasztóval nem lehet sokáig alkudozni: ha egyszer ezt a vékony hártyát megfogta, nem lesz lesz lehetőséged bűvészkedni vele, ugyanis nagyon könnyen darabokra szakad !
MINDIG FOKOZATOSAN RAGASZD!NE AKARD AZ EGÉSZET EGYSZERRE MEGRAGASZTANI, MERT TUTI HOGY ELRONTOD, ferde-pontatlan-hullámos lesz.Nézz ki egy egyenes vonalat a jármű testén ahová ragasztani akarod, ahhoz állítsd és attól a széltől indulj vagy lefelé, vagy előről-hátra.Ha függőlegesen indulsz, a legfelső szélét ragaszd végig, várj vele párpercet hogy odafogja a ragasztó - aztán kb 3-4 mmes csíkban kend végig a ragasztót a zimmerit teljes hosszában, jól simítsd rá, hogy ne hullámosodjon fel.
ilyen 3-4 mmes csíkonként ragaszd fokozatosan, mintha tapétát ragsztanál felülről lefelé / vagy előről-hátra.

görgők :
hááát...ne sértődj meg, de mindig fogom a fejem, mikor ilyen problémákat csináltok :)
először is : azoknak a görgőknek SEMMI BAJA nincs = semmilyen cég nem fog neked szebbeket gyártani.Max azok a görgők néznek ki jobban, amelyeknél a futófelület külön az abroncsra húzható gumigyűrű.
Ami számodra a gondot jelentette, az az öntőformák két részből álló kialakítása miatti hosszanti sorja a futófelületen.Nem igazán értem, ez miért megoldhatatlan probléma, a makettezés lényege a MUNKA, és annak eredménye.Fröccsöntött maketteknél mindenhol látszik ez az öntőforma-nyom - de még a műgyanta maketteknél is, hiszen ott is két részből áll az öntőforma /hogy szednék ki belöle az alkatrészt ?/, tehát gyantából sem fogsz kapni olyan kereket, amit ne kellene csiszolni :)
tehát, egyszerűen el kell tűntetni onnan, és ennyi : elöször egy szikével óvatosan lekaparni, aztán átcsiszolni 3-400-as vizes csiszolópapírral.
Tipikus hiba a fiatalabb korosztálynál, hogy egyszerűen figyelmen kívül hagyják a felület megmunkálásának jelentőségét, és lehetőségeit, mert mindennel GYORSAN akarnak elkészülni.
egy ismerősöm nem csiszolta meg a figurái illeszkedő részeit, összeragasztotta rosszul a nem megfelelő illeszkedés miatt, aztán meg nyaggatott, hogy mindenáron folyékony tömítő kell neki, mert az alkatrészek nem passzolnak :):):)
én sehol nem láttam Pz lll vagy Pz IV görgőket műgyantából /t-34, js 2, t 72, sherman típusokhoz viszont igen), nyilván azért, mert a kiegészítő-gyártók megfelelőnek találják a gyári kitek eredeti görgőit.
és ha lenne is ilyesmi, biztos legalább annyit ki kellene értük fizetni, mint egy Dragon makett ára, kb 5-7000 ft.
ja, a "gumi" részét egy éles szikével farigcsáld meg a görgőknek, ugyanis ezekból a tömörgumi köpenyekből a terepen haladástól sérülések keletkeznek,a lánc és a görgők közé szorult tárgyak, például kövek miatt.
ha megnézel akár egy T 72-t, láthatod, hogy nem olyan szép sima a felülete a görgők futófelületének, mint a képeiden.
teszek be képet is az érthetőség kedvéért :)
Monty 469938 2010. december 29. 15:54
Válasz erre
Szia Amon!

Köszönöm a segítséget!
Mivel a Stug elejére felragasztottam a pótpáncélt még múltkorában, ahol a Dragon nagyon reklámozta a csavarfejek részletességét :) na azt most csiszolhatom majd mindet le a zimmerit felragasztása előtt. :(
Száraz próbát pedig mindig csinálok, így szocializálódtam a régi maketteknél. :))
Amon 469937 2010. december 29. 15:48
Válasz erre
Szia Monty!

Géles állagú pillanat ragasztó! Az ha kifolyik könnyebben eltünteted mint a simát maszatolnád a felületen. Száraz próbát előtte csinálj! Illetve ne föntről lefele ragaszd hanem balról-jobbra vagy jobbról-balra így folyamatosan tudod adagolni a ragasztót és igazítani ha kell.

Üdv: Amon
Monty 469936 2010. december 29. 09:46
Válasz erre
Görgők1
Görgők1
Görgők2
Görgők2
Görgők3
Görgők3

Inkvizítor!

A képek a görgőkről, csak tegnap már nem volt időm feltölteni.

Más.
Végre megérkeztek a Stughoz a kiegészítők. A Cavalier zimmerit felragasztásánál van-e valami árulás vagy sima makettragasztóval mehet?
Paul 469935 2010. december 29. 09:37
Válasz erre
üdv
Én is ezzela festéselcsináltam meg bár én fújtam és sárágval kezdtem.
www.makettek.eoldal.hu/fotoalbum/elkeszult-makettek/dragon-king-tiger
üdv
XINKVIZÍTORX 469934 2010. december 29. 09:01
Válasz erre
hát, kis helyekre nem nagyon tudsz befesteni ecsettel, max ha nagyon vékony...
na, ha ecsettel dolgozol, méginkább a világossal kellett volna kezdeni.
én azért is használok szórópisztoly, mert világos színeket sose tudtam normálisan megcsinálni, vagy nem fedett, vagy csíkos lett, ha már fedett, túl vastag volt, ehhh...ráadásul ecsettel szerintem nem lehet átszóródásos terepszínt csinálni, csak éleskontúrost.
ha már mindenárom ecsettel akarsz dolgozni, akkor Lifecolor meg Vallejo Model Colort használj, ezeket sokkl szebben lehet ecsetelni mint a Revellt vagy a Humbrolt.
Ráadásul a revellnek nem is nagyon vannak páncélosszínei, és azokat is összevissza csinálja : az egyik fényes , a másik matt, a harmadik selyemfényű, tehát ha össze is szednéd a II vh-s német tankszíneket a sárga matt lenne / és az árnyalat sem jó /, a zöld selyemfényű, a barna meg fényes.
egyedül a páncélosszürkéjük használható...
a Humbro matt színeiből össze lehet ezt azt keverni, de azok legalább egységes fényűek...
mykman 469933 2010. december 29. 08:52
Válasz erre
Commissar 469932 2010. december 29. 08:29
Válasz erre
Üdv!

A 37mm Flak 36 és 37 között csak annyi az eltérés, hogy más célzóberendezést használnak.

Commissar
Barni83 469931 2010. december 28. 22:13
Válasz erre
Szia !

Ecsettel dolgozom, de a festés előtt ceruzával megrajzoltam a sárga csíkok helyét és azt festéskor kihagyom.
Most vettem észre ,hogy a motornál lévő rácsokat már nem tudom leszedni és alatta csúnyán látszik a világos műanyag:( (én barom).
Ezt csak fújással lehet orvosolni, ugye?
Barni
mykman 469930 2010. december 28. 22:07
Válasz erre
Sziasztok !

Azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől hogy a 3.7 cm es Flak 36 és Flak 37 közt mi a különbség ?
X INKVIZÍTOR X 469929 2010. december 28. 21:59
Válasz erre
nekem nem baj, inkább magadnak csináltál kis pluszmunkát :) :)

ugyanis a sárga alapra könnyebb fújni a zöldet és a barnát, mivel a sötétebb színek jobban fednek a világoson, mint fordítva.
a vékony sárga csíkokat felmázolni a jóval sötétebb zöldre elég macerás lesz,mert a sárga, mint a világos színek általában, rosszul takar = a zölddel és barnával egyszerűbb lett volna fokozatosan vékonyítani a sárga területeket.

ööö...el is felejtettem megkérdezni, szórópisztollyal fested vagy ecsettel ?
Barni83 469928 2010. december 28. 21:35
Válasz erre
Szia!

Tegnap tettél fel egy képet, ha jól láttam a két mintázat szinte teljesen megegyezik.
Most aszerint kezdtem el a festést.Az nem nagy baj, hogy zöld lesz az alap és majd arra kerül fel a barna és a sárga?
Barni
X INKVIZÍTOR X 469927 2010. december 28. 21:30
Válasz erre
6302
6302

Barni 83

az alap sárga / igen a vékony csíkok !/, ugyanis amikor az első példányai elkészültek a Tiger IIB-nek,ez volt az alapszín.
a világosabb csíkok zöldek, a sötétebbek vörösbarnák.
Tyimosenko 469926 2010. december 28. 20:58
Válasz erre
Nyilván nem úgy értettem hogy a svájciak találták. :) Azoknak a járműveknek a nagyrészét szerintem a franciák adták át, mint pl. a Tiger B-t is.
De lehetett ez egy tábori javítás eredménye is elvileg nem? Épp nem állt rendelkezésre megfelelő görgő. Bár valószínűbb, hogy hiányos futóművel érkezett a múzeumba és nem volt náluk pz IV görgő.
A belgák Királytigrise se kap típushelyes csövet a háború óta, pedig ők is gazdagok. :) Amúgy a svájci Tiger B-t most újítják fel és teszik mozgásképessé, bizonyára lesz csőszájféke is.
Barni83 469925 2010. december 28. 20:55
Válasz erre
german_king_tiger_porsche_turret
german_king_tiger_po...

Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket, hogy az alábbi képen milyen színű volt a mintázat?
Szerintem a vékony csíkok sárgák, a nagyobb foltok barna az alap zöld színű, bár ez az én véleményem.
Előre is köszi a segítséget!
Barni
Gyurma 469924 2010. december 28. 20:53
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Lehet hogy nem ez a legjobb topik erre a célra, de van hozzá köze. A minap találtam ezt a könyvet, ingyé letölthető, szerintem nagyon is megéri.
Én most kezdek érdeklődni a magyar világháborús részek iránt, szerintem sokan hasznát vehetik!
military-machine.blogspot.com/2010/09/magyar-kiralyi-honvedseg-kulfodi.html
Használjátok egészséggel!
Rommel93 469923 2010. december 28. 20:47
Válasz erre
Sziasztok,
Köszönöm mindenki segítségét!
X INKVIZÍTOR X 469922 2010. december 28. 20:44
Válasz erre
ahá, a derék embert pilótakorában lelőtték, és a sebesülése miatt nem mehetett vissza repülni.

amennyiben a 102 SS.SpzAbt-hoz került 1944-ben, ott már olyan volt a toronyszám, ami nem 8-al kezdődik - viszont ekkor már a képen is szereplő, késői változatát használták a Tiger I-nek.
X INKVIZÍTOR X 469921 2010. december 28. 20:38
Válasz erre
Tyimosenkó

a Haditechnika legújabb számának cikke szerint a háború után a franciák adták át azt a Pz IV-et a svájciaknak.
amúgy nem hinném, hogy csak úgy " találták " a háború végén, hehehe, ahhoz vagy a németeknek kellett volna Svájcba betörni, vagy a svájci haderőnek a Reich területére :):)
annyira meg a németek nem voltak hülyék - bármennyire is ezt sulykolják a háborús filmek - hogy csak úgy hirtelen ötlettől vezérelve egy harckocsin a görgők felét kicseréljék olyanokra, amelyek más típushoz valók :)

az hogy mennyire jártasak a témában, az is mutatja, hogy szerencsétlen Tiger IIB nem kap egy csőszájféket már 60 éve :(
nem hinném hogy egy olyan gazdag országban nincs egy öntöde, ami mintadarab után ne tudna görgőt vagy csőszájféket készíteni.
silent8 469920 2010. december 28. 20:37
Válasz erre
Valóban, a felsorolásban szereplő Tigrisek toronyszámai nem hozzá tartozik.
silent8 469919 2010. december 28. 20:34
Válasz erre
Belinkelem újra az oldalt, mert valamiért nem nyitja meg.
www.stengerhistorica.com/History/WarArchive/Ritterkreuztraeger/Egger.htm
X INKVIZÍTOR X 469918 2010. december 28. 20:30
Válasz erre
Tiger I a Das Reich hadosztályban
Tiger I a Das Reich...

szerintem a Waffen SS nehézpáncélos osztályai nem kaptak Porsche tornyos Tiger IIB -t,50 db készült belöle, ezek egy része a Heer 503. SPzAbt.-hoz került.

az alábbi képen lévő Tiger I képaláírása spzabt 503 -- ha ez így van, akkor nem lehetett a 102 SS.SPzAbt-ban szolgáló Egger járműve.
ha jól látom a jármű szürke - 1944-től nevezték a 102 SS.SPzAbt-t így,/ addig a Das Reich 8. százada volt Tiger I-el felszerelve / és Normandiában vetették be őket,mert oda vitték át a hadosztályt a keleti frontról feltöltésre-pihenőre.. ekkor viszont már sárga volt a festés...tehát szerintem ezért sem Eggeré.
ha ez a Das Reich járműve lenne,8al kellene kezdődni a toronyszámnak, mint a mellékelt képen.
vagy a hadosztályt írták el, vagy a járműszámokat...
Tyimosenko 469917 2010. december 28. 20:12
Válasz erre
Helló!
Talán azért, mert így találták a járművet a háború végén, vagy nem olyan egyszerű szerezni egy komplett pz IV görgősort?
Azok az emberek ott szerintem nagyon is jártasak a témában. :)
üdv.
silent8 469916 2010. december 28. 19:51
Válasz erre
tiger1-spzabt503-01
tiger1-spzabt503-01

Még egy kép. Ez konkrétan a 211-es toronyszámú, ami a felsorolásban van a neve mellett.
silent8 469915 2010. december 28. 19:44
Válasz erre
Az egyik írásban Porche tornyot írnak. De több helyen is megnéztem, de nem találtam mást.
silent8 469914 2010. december 28. 19:40
Válasz erre
A toronyszámokat elég sokat felsorolna: a 211-től 214-ig, 221, 224, 231, 233
silent8 469913 2010. december 28. 19:34
Válasz erre
EggerT
EggerT

Ez az egyik kép róla, meg a Tigrisről. De csak szemből.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.