/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.
hoekloos 469420 2010. október 27. 17:54
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Igaz nem csak német, de II. vh és érdekes.
Amon 469419 2010. október 26. 12:39
Válasz erre
Szia Tyimosenko!

Hát hazudnék, ha azt mondanám, hogy direkt. Ez annak az eredménye mikor hajnalban makettezik az ember mert fáj a foga.
Köszönöm az elismerő szavakat!

Üdv: Amon 
Tyimosenko 469418 2010. október 26. 12:15
Válasz erre
Hello Amon,

Baromi jól néz ki, sikerült élővé varázsolnod azt a döglött sárga színt.
Viszont a lánc fordítva van, direkt tetted így fel?
üdv.
Amon 469417 2010. október 26. 10:22
Válasz erre
Emerick 469416 2010. október 26. 10:13
Válasz erre
Szia!
Nem tudom, makettben az E verzót hogyan adták ki. Az viszont biztos, hogy az E szériában sok volt az eredetileg A, B és C változat. A legtöbb esetben ez plussz páncélzatot (csavarozva) és a torony hátulján a klasszikus doboz felszerelését jelentette. A korai verziók jegyeit viseli a képen látható gép: az oldalsó egyrészes toronyajtók, a korai hátsó láncfesztő kerék, a meghajtásrendszer két kis ajtaja és a homlokpncélzat kialakítása. (lövegblende nem látszik, de az teljesen más) Az E verziók későbbi példányainál ezekből mind, vagy akár vegysen előfordutak elemek, ahol már az újabb, általánosabbnak vehető alkatrészek lettek felszerelve. Ha nagyon kellene makettverziót mnodanom, én inkább egy régi Tamiya korai Panzer IV-ből indulnék ki, ha aképen lévő roncs eredeti ép változatt építeném meg.

Üdv:
I.

Ui.: a képen ahogy nézem, B változat van, mert a lövegcső alatt nincs terelősín. Ez esetben viszont teljesen új lövegblendét kell építeni, mert fröccsöntve nem adtak ilyet ki. (igen sokat megélt páncélos lehetett, ha a DAK-nál esett végül ki)
Amon 469415 2010. október 26. 10:07
Válasz erre
Helló!

Rajta vagyok, de arra emlékszem, hogy német nyelvű volt csak újra lett téve a winfos és azt még nem szereztem vissza.
Zsóti 469414 2010. október 26. 09:58
Válasz erre
Szia Amon, ez jó programnak tűnik, a másiknak esetleg a nevét nem tudod vagy valami? Jó lenne! Köszi! Üdv, Zsolt
busi 469413 2010. október 26. 06:01
Válasz erre
Hello Emerick
Mit is jelent pontossanez az átépítés? Ilyen szétcincált állapotban is oda kell figyelni rá? Melyik típust kellene megvennem C vagy E?
Emerick 469412 2010. október 25. 20:17
Válasz erre
Egészen pontosan B vagy C-ből átépített E verzió. ;) DAK.

I.
Amon 469411 2010. október 25. 18:47
Válasz erre
vereri05d 469410 2010. október 25. 18:18
Válasz erre
Szia!
A helyszín véleményem szerint Észak Afrika,és a tank nyílásaiból következtetek. Panzer IV ausfüh. E
busi 469409 2010. október 25. 18:11
Válasz erre
tn_800x600_127648_35428_1142579292
tn_800x600_127648_35...

Sziasztok
Ismét egy kérdésem lenne.A képen latható megsemmísült tank helyszíne és esetleg pontos típusa érdekelne. Tippelek hogy a kietlen táj miatt észak-afrika,és jól gondolom hogy ez pz IV C vagy E verzio?Aki tudja kérem irjon !elöre is köszi.
Busi
Amon 469408 2010. október 25. 15:20
Válasz erre
Szia!

Igen rosszat linkeltem. De a másikat meg meg nem találom.
Mortyi 469407 2010. október 25. 14:47
Válasz erre
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni mégpedig abban, egy Pz.IV F2/G-t szeretnék csinálni a Dragon 6360-as készletét www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/dragon/dr6360.html felhasználhatom-e hozzá a Friulmodel Atl 05-ös készletét www.friulmodel.hu/en/metal-tracks/atl-05--pz-iiiv_p8f5.6.html
nem tudom ezt vagy a 04-es készletét használhatom fel nyilván gondolom függ attól ,hogy F2 v. korai G vagy késői G verzió mellett döntök végül melyikhez melyik lánc jó? Aki tud kérem segítsen :)
Mortyi

Mortyi
Kacsabácsi 469406 2010. október 25. 14:21
Válasz erre
ezzel csak az a baj, hogy fekete-fehér képről nehéz színmintát venni...
Amon 469405 2010. október 25. 13:55
Válasz erre
Szia!

Próbáld ezzel a progival
www.reapermini.com/PowerPalette
Zsóti 469404 2010. október 25. 12:15
Válasz erre
f13
f13
Tigerf1302
Tigerf1302
tigerf1303
tigerf1303

tiszteletem az Uraknak!
A gruppe Fehrmann F13-as Tigrisét csinálgatom éppen, csak nem tudom, hogy milyen lehetett a festése. A képek nem túl jók, de hátha valaki tud segíteni, mert a gond az, hogy találtam én többféle festési utasítást is, csak sajnos egyik sem egyezik meg. Szóval hátha valaki tudna segíteni! Köszi előre is, Zsolti
Számvéber 469403 2010. október 24. 08:58
Válasz erre
A hasábkeresztet nem is vettem észre...:)))
Vargapeter 469402 2010. október 23. 22:11
Válasz erre
Sziasztok,

Kis segitsegre lenne szuksegem!
SS (!) egysegek altal hasznalt Sd.Kfz. 7 Early fellanctalpasrol szeretnek tobb informaciot kapni! (festes, jelzesek) Esetleg par keppel, ha valaki lenne kedves segiteni, azt nagyon szepen megkoszonnem!

Peter
Emerick 469401 2010. október 23. 21:00
Válasz erre
Hopp, lemaradt: ez egy Ausführung C.
Emerick 469400 2010. október 23. 20:59
Válasz erre
1940, nyugati front. Ha lengyel helyszín lenne, a Panzeren sima fehér kereszt lenne. :)
busi 469399 2010. október 23. 20:01
Válasz erre
Köszi a válaszokat Fiuk!
X INKVIZÍTOR X 469398 2010. október 23. 15:30
Válasz erre
ha azok a fejfákon a páncélos személyzetének sapkái, 1941 elötti a felvétel - a képen látható Pz. IV is egy korai változatú példány, ez látható a láncmeghajtó kerékből : A,B,C,D ezek közül valamelyik, biztosabbat csak akkor tudnék mondani ha látnám a homlokpáncélt...
Számvéber 469397 2010. október 23. 08:21
Válasz erre
Kedves busi!

A két jobboldali fejfán szerintem Schutzmütze-k láthatók. Ezeket 1940-ben is ritkán viselték. Szerintem a kép 1939-ben lengyel földön vagy pedig a nyugati hadjárat idején készülhetett 1940-ben.

Üdv
busi 469396 2010. október 22. 21:03
Válasz erre
tn_800x600_127648_35498_1143362511
tn_800x600_127648_35...

Bocs a kép lemaradt.
busi 469395 2010. október 22. 21:02
Válasz erre
Sziasztok
Meg kérdezmém hogy ismeri -e valaki a képet?Az érdekelne hogy melyik fronton készülhetett?Ha tippelnem kellene talán a nyugatin valahol francia o ban a táj alapján+a rendezett temetés.Meg az oroszföld más,nem? De jo lenne biztosabb a figurák miatt.
Monty 469394 2010. október 22. 19:32
Válasz erre
Szia!

Az emelőt korrigálni fogom. A szálhúzást nem teljesen értem, de biztos bennem van a hiba. :)
Sajnos csak ma vettem észre a sdaját fotóimat nézegetve, hogy hátul lefelejtettem a vonószemeket. Nem tudom hogy. Végülis fel tudom tenni, vagy hagyjam így? (Bár nem hiszem, hogy engedték volna a valóságban enélkül, hiszen ilyen hanyagság miatt akár el is veszthettek volna egy értékes harckocsit.)

üdv.
Monty 469393 2010. október 22. 19:28
Válasz erre
Szia!

Ennél jobban semmiképp sem akarom koszolni. Így is féltem, hogy átesek a ló túloldalára.
Tudom az ördög a részletekben rejlik... egy pici lepattogzódást csináltam a torony két oldalán felül, egy kis lefolyást, de tényleg nem akartam rozsdásítani. Majd a következő Párducomnál nem fogom vissza magam ilyen téren. :)
Azért köszi az észrevételt, és örülök, hogy nem csak nekem tetszik!
Remélem hamarosan diorámára kerül.
üdv.
Elnar 469392 2010. október 22. 15:48
Válasz erre
Üdv!

Inkvi az emelőnél azt akarta mondani, hogy így, ha megindul a tankod, az emelő hátul kiesik, mert pont a leszorító két rudat hagytad ki. Két, pár milis szál csak, de így tényleg zavaró. Kék Notek lámpához valahol hallottam a kék öngyújtóból való szálhúzást.
Tiv 469391 2010. október 22. 14:00
Válasz erre
Szia!
Jól néz ki valóban! Még kicsit koszolni kéne szerintem, mert így túl tiszta. Rozsa, kosz lefolyások, festék lepattogzódás még kellene rá szerintem. Aztán a végén por. És talán nem is kéne lelakkozni, mert azzal túl egyhangúvá válna. Max akkor fújd át matt lakkal ha túlzottan fénylik, és utána jöhet a koszolás.
Tiv
Monty 469390 2010. október 22. 09:03
Válasz erre
Szia Inkvizítor!

Hát mondhattad volna hamarabb az apróságokat! :))
A lámpával nem tudom mit csinálok még..., az emelőt megpróbálom javítani, de nem teljesen értem mit kellene csinálnom. Majd megpróbálok valami nagyobb bontású, lehetőleg színes fotót találni hogy nézett ki a hátulja pontosan. A lánctalpat már nem fogom javítani, mert annak csak elbaltázás lesz a vége. Ráadásul ami fotókat láttam, ott az átfúrás téglalap alakú. Fogalmam nincs azt hogy kellene megoldani. A Friul láncain sincs egyébként átfúrás, jól tudom?

"egész jó lett az eredmény"
Azért köszi a dicséretet! :)
üdv.
X INKVIZÍTOR X 469389 2010. október 21. 20:48
Válasz erre
az emelő tartói és a hátsólámpa
az emelő tartói é...

Monty

egész jó lett az eredmény, néhány apróság :)

a hátsó notek lámpa /balodalt, a tárolódoboz alatt / : azt ki kellett volna cserélni átlátszó öntőkeretből készült húzott szálra, és befesteni kék színűre.
az emelő tartóiba tegyél húzott szálat függőlegesen a tartók végén lévő szárnyasanyák alá, mert így semmi sem tartja ott az emelőt :):) erről tettem be képet is hogy érthetőbb legyen.
a lánctalp vezetőtarajai áttörtek / elég idegölő munka kifúrni 200 db lánctagon, de a látvány mindenképp megéri a fáradtságot, bár kezdők inkább akkor próbálkozzanak ezzel ha már van rutinjuk, nehogy tönkretegyék az alkatrészeket /, ezt legközelebb vedd figyelembe.

mindettől függetlenül jól néz ki.
Monty 469388 2010. október 21. 19:04
Válasz erre
Szia!

Köszönöm!

A linket is köszi, pár nap alatt lejön majd a video. :)
üdv.
Amon 469387 2010. október 21. 18:35
Válasz erre
Monty 469386 2010. október 21. 17:54
Válasz erre
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D

Sziasztok!

Lassan végére érek a Párducom elkészítésének. Már csak a záró lakkréteg felfújása van hátra... hacsak valaki észre nem vesz még valami hibát, amit orvosolnom kell(ene). :)

Tegnap felfújtam egy enyhe porréteget, ahol szükségesnek láttam (vízszintes felületek), ill. picit többet (megült port imitálva) a különböző széleknél. Igyekeztem a megfelelő egyensúlyt megtalálni.
A lövegcső kormozása remélem elfogadhatóra sikeredett.

Inkvizítor!
Próbálkoztam a festék + hintőpor megoldással, de próba harcjárműre felkenve miután kiszáradt, inkább barna volt, mint rozsda. Próbáltam korrigálni a színárnyalatot, jobb is lett, de nagyon "rozsdás" lett volna. Így maradt a képen látható változat, amit MIG rozsda olajjal értem el, úgy hogy higítóval picit belenyúltam, de nem mostam el teljesen. Miután kiszáradt fixatívval rögzítettem. Sajnos rozsda pigmentem nincs, ezért azzal nem tudtam még kicsit rádolgozni.

Nem tudom, hogy mennyire látható néhol a képeken, egy problémám van, mégpedig, amikor átecseteltem a makettet fixálóval (MIG), akkor néhol meglátszik a száradás nyoma, és bizonyos szögből fényesnek hat. Remélem a lakk majd megszűnteti. Találkozott esetleg valaki ilyen problémával?
hoekloos 469385 2010. október 21. 16:56
Válasz erre
Kontár 469384 2010. október 21. 16:48
Válasz erre
Flakwerfer44_01
Flakwerfer44_01
Flakwerfer44_02
Flakwerfer44_02
Flakwerfer44_03
Flakwerfer44_03
Flakwerfer44_04
Flakwerfer44_04
PzIVL70(V)
PzIVL70(V
Föhn
Föhn

A könyv ahonnan a képek származnak Flakwerfer 44 Föhngeräte néven fut, de egy másikban csak Föhn néven említik.
Korábbi zimmerites témához találtam egy Pz IV/70-t, bocs ha már volt.
K
Kontár 469383 2010. október 21. 14:04
Válasz erre
Flakwerfer44
Flakwerfer44
Flakwerfer44_02
Flakwerfer44_02
Flakwerfer44_03
Flakwerfer44_03
Mobil_Flakwerfer44
Mobil_Flakwerfer44

Üdv!

Én Flakwerfer néven ismerem ezt a fegyvert, de majd utánanézek még.
K
hoekloos 469382 2010. október 21. 10:36
Válasz erre
Föhn
Föhn

Üdv!
hoekloos 469381 2010. október 20. 21:41
Válasz erre
Ciki:)(meg lehet próbálni leszedni azt a görgőt, nem mindíg ragad annyira a ragasztó- no persze óvatosan)
Roadblock 469380 2010. október 20. 21:35
Válasz erre
Az is egy jó megoldas lehet, csak nem hiszem, hogy mar összerakott makett esetében járható út... :))
hoekloos 469379 2010. október 20. 20:57
Válasz erre
Vagy befogod a görgőt egy kézifúróba és egy szikével addig esztergálod amíg jó nem lesz.
Roadblock 469378 2010. október 20. 20:26
Válasz erre
A gumiégetes úgy tudod megcsinálni, hogy ha van valami kézifúród, hogy befogsz egy csiszolófejet és átmész a peremen addig, amig a kellő vékonyságot el nem éri.
Macerás, de nem lehetetlen feladat. Én 1:72ben is csináltam már. Stabil kéz és egy jó kézifúró azért kell hozzá... :)
Kontár 469377 2010. október 20. 18:03
Válasz erre
Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a segítséget! Gyűjtök egy kis erőt és újra nekiesek az Orrszarvúnak. Ez a gumi "égetés" érdekes lesz :) 
K
CrazyCharlie 469376 2010. október 20. 16:15
Válasz erre
X INKVIZÍTOR X 469375 2010. október 20. 15:46
Válasz erre
M39, VAGY M40 zubbony van a figurákon, és csizma, ez jellemzően háború eleji viselet, de mivel a németeknél mindenki azt hordta amihez hozzájutott, utalták számára, szerezte, vagy lehuzta egy halottról, vagy ellopta egy ruharaktárból, így elképzelhető háború végére is, bár addigra nem a csizma volt az általános viselet hanem a bakancs lábszárvédővel,a zubbonyok pedig M43 és M44 / rövid, derékig érő,alsó zsebek nélkül, az angol gyalogsági zubbonyhoz hasonló /.
csak rajtad áll, hová-milyen környezetbe helyezed, de inkább 39-43 közötti korszak.

Kontár

vááá, egyre jobb !
viszont ha ennyire kiég a felépítmény, SZERINTEM a görgök egy részéről tuti leég a gumiperem!
CrazyCharlie 469374 2010. október 20. 14:41
Válasz erre
4126PG5X2VL
4126PG5X2VL

Nem jármű, de remélem tudtok segíteni :)
A képeken látható egyenruha elképzelhető '44-45-ben, vagy csak a háború elejére jellemző?
Tiv 469373 2010. október 20. 10:51
Válasz erre
Szia!
Ez egyre jobb! Jól megcsináltad a leszakadt lánctalpat is, grat! Talán még annyi, hogy a fekete és szürke égett részeket összemoshatnád, hogy szép átmenet legyen. Igazán én sem értek hozzá, hogy hogy lehet szép kiégett járművet készíteni, csak tipp.
Üdv. Tiv
Emerick 469372 2010. október 19. 20:22
Válasz erre
Helló!

A képről nem derül ki! ;) Viszont kutattam néhány hónapot és kiderült, hogy az 1000 db USA Ford C- +háromtagú szám kombinációjú rendszámokat kaptak, C-000-tól C-999-ig. Alakulatokat viszont csak a konkrét számok alapján lehet megadni.

I.
jerry82 469371 2010. október 19. 20:02
Válasz erre
égésnyom
égésnyom

Hello Kontár

Nekem nagyon tetszik munkád
Ha elfogadsz egy tanács ,a fútógörgökön lévő gumi leégését imitálhatod még
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.