/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265.
Számvéber 469397 2010. október 23. 08:21
Válasz erre
Kedves busi!

A két jobboldali fejfán szerintem Schutzmütze-k láthatók. Ezeket 1940-ben is ritkán viselték. Szerintem a kép 1939-ben lengyel földön vagy pedig a nyugati hadjárat idején készülhetett 1940-ben.

Üdv
busi 469396 2010. október 22. 21:03
Válasz erre
tn_800x600_127648_35498_1143362511
tn_800x600_127648_35...

Bocs a kép lemaradt.
busi 469395 2010. október 22. 21:02
Válasz erre
Sziasztok
Meg kérdezmém hogy ismeri -e valaki a képet?Az érdekelne hogy melyik fronton készülhetett?Ha tippelnem kellene talán a nyugatin valahol francia o ban a táj alapján+a rendezett temetés.Meg az oroszföld más,nem? De jo lenne biztosabb a figurák miatt.
Monty 469394 2010. október 22. 19:32
Válasz erre
Szia!

Az emelőt korrigálni fogom. A szálhúzást nem teljesen értem, de biztos bennem van a hiba. :)
Sajnos csak ma vettem észre a sdaját fotóimat nézegetve, hogy hátul lefelejtettem a vonószemeket. Nem tudom hogy. Végülis fel tudom tenni, vagy hagyjam így? (Bár nem hiszem, hogy engedték volna a valóságban enélkül, hiszen ilyen hanyagság miatt akár el is veszthettek volna egy értékes harckocsit.)

üdv.
Monty 469393 2010. október 22. 19:28
Válasz erre
Szia!

Ennél jobban semmiképp sem akarom koszolni. Így is féltem, hogy átesek a ló túloldalára.
Tudom az ördög a részletekben rejlik... egy pici lepattogzódást csináltam a torony két oldalán felül, egy kis lefolyást, de tényleg nem akartam rozsdásítani. Majd a következő Párducomnál nem fogom vissza magam ilyen téren. :)
Azért köszi az észrevételt, és örülök, hogy nem csak nekem tetszik!
Remélem hamarosan diorámára kerül.
üdv.
Elnar 469392 2010. október 22. 15:48
Válasz erre
Üdv!

Inkvi az emelőnél azt akarta mondani, hogy így, ha megindul a tankod, az emelő hátul kiesik, mert pont a leszorító két rudat hagytad ki. Két, pár milis szál csak, de így tényleg zavaró. Kék Notek lámpához valahol hallottam a kék öngyújtóból való szálhúzást.
Tiv 469391 2010. október 22. 14:00
Válasz erre
Szia!
Jól néz ki valóban! Még kicsit koszolni kéne szerintem, mert így túl tiszta. Rozsa, kosz lefolyások, festék lepattogzódás még kellene rá szerintem. Aztán a végén por. És talán nem is kéne lelakkozni, mert azzal túl egyhangúvá válna. Max akkor fújd át matt lakkal ha túlzottan fénylik, és utána jöhet a koszolás.
Tiv
Monty 469390 2010. október 22. 09:03
Válasz erre
Szia Inkvizítor!

Hát mondhattad volna hamarabb az apróságokat! :))
A lámpával nem tudom mit csinálok még..., az emelőt megpróbálom javítani, de nem teljesen értem mit kellene csinálnom. Majd megpróbálok valami nagyobb bontású, lehetőleg színes fotót találni hogy nézett ki a hátulja pontosan. A lánctalpat már nem fogom javítani, mert annak csak elbaltázás lesz a vége. Ráadásul ami fotókat láttam, ott az átfúrás téglalap alakú. Fogalmam nincs azt hogy kellene megoldani. A Friul láncain sincs egyébként átfúrás, jól tudom?

"egész jó lett az eredmény"
Azért köszi a dicséretet! :)
üdv.
X INKVIZÍTOR X 469389 2010. október 21. 20:48
Válasz erre
az emelő tartói és a hátsólámpa
az emelő tartói é...

Monty

egész jó lett az eredmény, néhány apróság :)

a hátsó notek lámpa /balodalt, a tárolódoboz alatt / : azt ki kellett volna cserélni átlátszó öntőkeretből készült húzott szálra, és befesteni kék színűre.
az emelő tartóiba tegyél húzott szálat függőlegesen a tartók végén lévő szárnyasanyák alá, mert így semmi sem tartja ott az emelőt :):) erről tettem be képet is hogy érthetőbb legyen.
a lánctalp vezetőtarajai áttörtek / elég idegölő munka kifúrni 200 db lánctagon, de a látvány mindenképp megéri a fáradtságot, bár kezdők inkább akkor próbálkozzanak ezzel ha már van rutinjuk, nehogy tönkretegyék az alkatrészeket /, ezt legközelebb vedd figyelembe.

mindettől függetlenül jól néz ki.
Monty 469388 2010. október 21. 19:04
Válasz erre
Szia!

Köszönöm!

A linket is köszi, pár nap alatt lejön majd a video. :)
üdv.
Amon 469387 2010. október 21. 18:35
Válasz erre
Monty 469386 2010. október 21. 17:54
Válasz erre
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D

Sziasztok!

Lassan végére érek a Párducom elkészítésének. Már csak a záró lakkréteg felfújása van hátra... hacsak valaki észre nem vesz még valami hibát, amit orvosolnom kell(ene). :)

Tegnap felfújtam egy enyhe porréteget, ahol szükségesnek láttam (vízszintes felületek), ill. picit többet (megült port imitálva) a különböző széleknél. Igyekeztem a megfelelő egyensúlyt megtalálni.
A lövegcső kormozása remélem elfogadhatóra sikeredett.

Inkvizítor!
Próbálkoztam a festék + hintőpor megoldással, de próba harcjárműre felkenve miután kiszáradt, inkább barna volt, mint rozsda. Próbáltam korrigálni a színárnyalatot, jobb is lett, de nagyon "rozsdás" lett volna. Így maradt a képen látható változat, amit MIG rozsda olajjal értem el, úgy hogy higítóval picit belenyúltam, de nem mostam el teljesen. Miután kiszáradt fixatívval rögzítettem. Sajnos rozsda pigmentem nincs, ezért azzal nem tudtam még kicsit rádolgozni.

Nem tudom, hogy mennyire látható néhol a képeken, egy problémám van, mégpedig, amikor átecseteltem a makettet fixálóval (MIG), akkor néhol meglátszik a száradás nyoma, és bizonyos szögből fényesnek hat. Remélem a lakk majd megszűnteti. Találkozott esetleg valaki ilyen problémával?
hoekloos 469385 2010. október 21. 16:56
Válasz erre
Kontár 469384 2010. október 21. 16:48
Válasz erre
Flakwerfer44_01
Flakwerfer44_01
Flakwerfer44_02
Flakwerfer44_02
Flakwerfer44_03
Flakwerfer44_03
Flakwerfer44_04
Flakwerfer44_04
PzIVL70(V)
PzIVL70(V
Föhn
Föhn

A könyv ahonnan a képek származnak Flakwerfer 44 Föhngeräte néven fut, de egy másikban csak Föhn néven említik.
Korábbi zimmerites témához találtam egy Pz IV/70-t, bocs ha már volt.
K
Kontár 469383 2010. október 21. 14:04
Válasz erre
Flakwerfer44
Flakwerfer44
Flakwerfer44_02
Flakwerfer44_02
Flakwerfer44_03
Flakwerfer44_03
Mobil_Flakwerfer44
Mobil_Flakwerfer44

Üdv!

Én Flakwerfer néven ismerem ezt a fegyvert, de majd utánanézek még.
K
hoekloos 469382 2010. október 21. 10:36
Válasz erre
Föhn
Föhn

Üdv!
hoekloos 469381 2010. október 20. 21:41
Válasz erre
Ciki:)(meg lehet próbálni leszedni azt a görgőt, nem mindíg ragad annyira a ragasztó- no persze óvatosan)
Roadblock 469380 2010. október 20. 21:35
Válasz erre
Az is egy jó megoldas lehet, csak nem hiszem, hogy mar összerakott makett esetében járható út... :))
hoekloos 469379 2010. október 20. 20:57
Válasz erre
Vagy befogod a görgőt egy kézifúróba és egy szikével addig esztergálod amíg jó nem lesz.
Roadblock 469378 2010. október 20. 20:26
Válasz erre
A gumiégetes úgy tudod megcsinálni, hogy ha van valami kézifúród, hogy befogsz egy csiszolófejet és átmész a peremen addig, amig a kellő vékonyságot el nem éri.
Macerás, de nem lehetetlen feladat. Én 1:72ben is csináltam már. Stabil kéz és egy jó kézifúró azért kell hozzá... :)
Kontár 469377 2010. október 20. 18:03
Válasz erre
Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a segítséget! Gyűjtök egy kis erőt és újra nekiesek az Orrszarvúnak. Ez a gumi "égetés" érdekes lesz :) 
K
CrazyCharlie 469376 2010. október 20. 16:15
Válasz erre
X INKVIZÍTOR X 469375 2010. október 20. 15:46
Válasz erre
M39, VAGY M40 zubbony van a figurákon, és csizma, ez jellemzően háború eleji viselet, de mivel a németeknél mindenki azt hordta amihez hozzájutott, utalták számára, szerezte, vagy lehuzta egy halottról, vagy ellopta egy ruharaktárból, így elképzelhető háború végére is, bár addigra nem a csizma volt az általános viselet hanem a bakancs lábszárvédővel,a zubbonyok pedig M43 és M44 / rövid, derékig érő,alsó zsebek nélkül, az angol gyalogsági zubbonyhoz hasonló /.
csak rajtad áll, hová-milyen környezetbe helyezed, de inkább 39-43 közötti korszak.

Kontár

vááá, egyre jobb !
viszont ha ennyire kiég a felépítmény, SZERINTEM a görgök egy részéről tuti leég a gumiperem!
CrazyCharlie 469374 2010. október 20. 14:41
Válasz erre
4126PG5X2VL
4126PG5X2VL

Nem jármű, de remélem tudtok segíteni :)
A képeken látható egyenruha elképzelhető '44-45-ben, vagy csak a háború elejére jellemző?
Tiv 469373 2010. október 20. 10:51
Válasz erre
Szia!
Ez egyre jobb! Jól megcsináltad a leszakadt lánctalpat is, grat! Talán még annyi, hogy a fekete és szürke égett részeket összemoshatnád, hogy szép átmenet legyen. Igazán én sem értek hozzá, hogy hogy lehet szép kiégett járművet készíteni, csak tipp.
Üdv. Tiv
Emerick 469372 2010. október 19. 20:22
Válasz erre
Helló!

A képről nem derül ki! ;) Viszont kutattam néhány hónapot és kiderült, hogy az 1000 db USA Ford C- +háromtagú szám kombinációjú rendszámokat kaptak, C-000-tól C-999-ig. Alakulatokat viszont csak a konkrét számok alapján lehet megadni.

I.
jerry82 469371 2010. október 19. 20:02
Válasz erre
égésnyom
égésnyom

Hello Kontár

Nekem nagyon tetszik munkád
Ha elfogadsz egy tanács ,a fútógörgökön lévő gumi leégését imitálhatod még
Kontár 469370 2010. október 19. 19:19
Válasz erre
Nashorn_01
Nashorn_01
Nashorn_02
Nashorn_02
Nashorn_03
Nashorn_03
Nashorn_04
Nashorn_04
Nashorn_06
Nashorn_06
Nashorn_05
Nashorn_05
Nashorn_07
Nashorn_07

Üdvözletem!

A szakadt lánctalp jó ötlet volt (Kössz Tiv!), amihez hozzáadtam még pár futógörgőt is. Javítottam itt-ott a koszoláson is, a vízszintes felületek pedig kaptak még port, a rozsdával viszont próbáltam óvatosan bánni. A képek újfent lámpafénynél készültek frissen ahogy elkészültem vele, így néhol még felcsillan...
Ha valakinek van még valami jó ötlete szívesen fogadom.
K
Sennás 469369 2010. október 19. 18:26
Válasz erre
Monty 469368 2010. október 19. 18:08
Válasz erre
Szia!

Hadvezérrel vedd fel a kapcsolatot. Nagyon korrekt.
info[kukac]had[pont]hu

üdv.
Sennás 469367 2010. október 19. 17:56
Válasz erre
01
01
04
04

Sziasztok!Véletlenül tud valaki BP-i boltot ahol (RB Model 35B04) KwK 43/3 L71 löveget vehetnék?Vagy marad a külföldi rendelés?
Köszönet:SENNÁS!
Elnar 469366 2010. október 19. 15:36
Válasz erre
Hú, tényleg, kölni a Ford üzem.:) Azt viszont hol látod te a képen, hogy C-rendszámosak! Nekem nagyobb felbontásban van meg ez a kép, de azon se látszik még a rendszám.
X INKVIZÍTOR X 469365 2010. október 19. 12:12
Válasz erre
Monty

nem csak eső miatt, hanem mert a hő hatására lepattogott a festék:)
csak múzeumi, restaurált járműveken szokás terepszínre festeni a kipufogócsövet...
de ha nem akarod enyhén rozsdásra - senki nem kötne bele egyébként, ha olyan - festheted sötétszürkére, csak a végét jól kormozd össze, fújj rá matt feketét.
Tamiya X-22-t nem ismerem, Gunze és Testors lakkokat használok.

várjuk a fotókat !
Emerick 469364 2010. október 19. 10:32
Válasz erre
Szia!

Kivétel nélkül mind USA Ford 3 tonnások. (mind C-rendszámos). Ezek hajón jöttek a jenkiktől közvetlenül, kereken 1000db.

Egyébként a Ford németországi üzeme nem Berlinben, hanem Kölnben volt! ;) Sőt,a regeteg Kölnből vásárolt személy- és teherautó még csak nem is látta Berlint, mert más útvonalakon érkeztek hozzánk a vasút jóvoltából.

I.
Monty 469363 2010. október 19. 07:59
Válasz erre
Szia Inkvizítor!
Nem veszem kötöszködésnek, ezért tettem be képeket és hát tanuló fázisban vagyok. :)
Ha nem kamufázsos a kipufogó, akkor milyenre volt festve eredetileg? Sárga alapszín? Két hónap alatt ennyire berozsdásodhatott? Az orosz nyár hírhedten száraz volt, nem sok eső érhette a tankokat. Ezt még függőben hagyom.
Tegnap fixáltam a pigmenteket. Ma kap egy leheletvékony flat earth átködölést a motorterek környékén a vízszintes felületeken és zárólakk. Jó az x-22 rá? Aztán befejezem a templomot.
X INKVIZÍTOR X 469362 2010. október 19. 02:52
Válasz erre
TigerII-Saumur-008
TigerII-Saumur-008

Monty

egész jó lett az eredmény, gratula.
viszont megint kötözködni fogok :)

ha 2-3 hónapja van a csapatoknál = TEREPEN a jármű, akkor bizony a test alja, a köténylemezek, a görgők eléggé porosak lesznek, hiszen egyrészt nem garázsban tárolják a fronton járműveket, másrészt a néhai Szovjetúnióban jóformán csak a városokban voltak bitumenutak, az úthálózat jó része földút volt - ezeken közlekedve megint csak poros lesz a jármű.
és mint korábban emlitettem, a kipufogókat nem fújták terepmintásra,leégett volna róluk a szép kamuflázs / a Nehézpáncélosok című könyv szerint a benzinmotoros német tankok kipufogói úgy felhevültek üzemeltetés közben, hogy állítólag még messziről is jól láthatóan izzottak a sötétben - ha ez igaz,akkor nem mondtam hülyeséget :) /
szóval, vagy sötétszürke, vagy vörösesbarna.
ha nagyon mutatós kipufogót akarsz, akkor hintőport tegyél a vörösbarna festékbe, kutyulj egy kb sár sűrűségű masszát, aztán szépen dolgozd el a csöveken-ha jól csinálod, pont olyan rücskös lesz mint az eredetiek.
teszek is be egy képet az érthetőség kedvéért.

a pótlánc tagok jól vannak így, ahhoz már ne nyúlj, 2-3 hónap alatt nem lett annak semmi baja, nehogy összerozsdázd :)
romeo 469361 2010. október 18. 21:07
Válasz erre
Elnar 469360 2010. október 18. 20:43
Válasz erre
Ford G917T típusú, Berlinben gyártott licencmodellek. /Bár ezek, mivel osztott szélvédősek, egyenesen USA-bélieknek tűnnek/
romeo 469359 2010. október 18. 18:29
Válasz erre
MKH
MKH

Ezek Ford teherautók? Magyar királyi Honvédség Kárpátalján.
Üdv!
Monty 469358 2010. október 18. 06:53
Válasz erre
Szia!

Köszi! Igen, főleg a kereszt nem az igazi... Ma alakítok még rajta.
Acél színnel van festve belül a ködgránátvető.
üdv.
Tyimosenko 469357 2010. október 17. 23:52
Válasz erre
Hello Monty,
Szerintem jól néz ki!
A matricákon öregítenék még a helyedben.
A ködgránátvető vége biztos hogy fekete?
üdv.
Monty 469356 2010. október 17. 22:17
Válasz erre
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D
Panther D

Sziasztok!

Így alakult a Párducom. A lánctalpon kell még dolgoznom. A lövegcső végére kell korom. És talán a pótlánctagok oldalt még túl sterilek.
Igyekeztem nem agyon koszolni. Mivel '43 augusztusi lesz a diorámám, talán úgy 2-3 hónapja lehetett a csapatoknál a Párduc.
Tudom, nem hibátlan, de azért igyekeztem. Mit gondoltok?
Kontár 469355 2010. október 17. 12:01
Válasz erre
Sziasztok!

Este lámpafénynél készültek a képek, így erősebbnek tűnhet. A koszoláson fogok alakítani, porozás még kerül rá, de a rozsdát nem akartam túlzásba vinni, mert egy "frissen" kiégett látványt szerettem vola megvalósítani. Néhol festéklepattogzódással is próbálkoztam, viszont a küzdőtér koszolásában nem voltam biztos, hogy jó irányba megyek-e. 
Igen dioban jobban mutatna, de még nem érzem magam elég felkészültnek ahhoz, hogy megvalósítsam...
Egy olyan képet láttam, ahol az Orrszarvú darabokban végezte, de a többinél "csak" a hátsó és oldalsó lemezek engedték el magukat. Gondolom az ott tárolt gránátok detonációja okozhatta.
K
Tiv 469354 2010. október 17. 10:08
Válasz erre
Szia Kontár!
Jól néz ki, leszakadt lánctalppal, egy kis dióban, igazi ékszer lenne. Talán a sárga kicsit erős, vagy csak a kép torzítja el a színt? Pigmentekkel talán még élethűbbé tudnád tenni, némi rozsda, por...
Tiv
Tyimosenko 469353 2010. október 15. 23:29
Válasz erre
Hello Kontár,

Nem lett rossz. Diorámába teszed majd?

Érdekes a képeken, hogy több járműről is a hátsó lemez ugyanúgy illesztésnél szakadt le.
üdv.
Kontár 469352 2010. október 15. 21:53
Válasz erre
Még annyit, hogy a számozás azért nem passzol, mert jobb minőségben csak később sikerült megtalánom a felvételtí, így több dolog is homályba veszett...
Kontár 469351 2010. október 15. 21:51
Válasz erre
Nashorn
Nashorn
Nashorn_1.72_ 003
Nashorn_1.72_ 003
Nashorn_1.72_0 008
Nashorn_1.72_0 008
Nashorn_1.72_0 016
Nashorn_1.72_0 016
Nashorn_1.72_0 018
Nashorn_1.72_0 018
Nashorn_1.72_ 005
Nashorn_1.72_ 005
Nashorn02
Nashorn02
Nashorn03
Nashorn03
Nashorn07
Nashorn07
Nashorn09
Nashorn09
Nashorn11
Nashorn11
Nashorn14_Pak43_L71
Nashorn14_Pak43_L71
Nashorn15
Nashorn15

Jóestét!

Mostanában ez készül nálam több-kevesebb sikerrel. Plusz néhány kép a témához, az első az ihletet adó.
K
Amon 469349 2010. október 15. 18:06
Válasz erre
Szia!

Maga a washok nem túl színezettek de a thinner for wash magában hordozza a nevét. Azzal higitható. Amúgy nem lesz túl fekete a feketétől sem! Meg kell tanulni használni én évek óta használom. Rutin és elhatározás kérdése az egész.

Monty: letöltötted a videót minden tökéletesen bemutat, plusz ha a másikat is nem értem mi a gond?

Üdv: Amon    
X INKVIZÍTOR X 469348 2010. október 15. 17:59
Válasz erre
na, most megint lesz bonyodalom :)

ÉN művészolajat NEM használok bemosáshoz,(csak figurákhoz, de ott is csak a tesfelületekhez, de higítani nem szoktam, sőt inkább kissé ki is szárítom papírra nyomva´) - harckocsihoz bemosásra csak enamelt, ahhoz jó a szintetikus higító :)

viszont, ha már megvannak ezek a MIG wash kenceficék, minek a művészolaj plusszba ?
azt mondtad túl barna lesz : és ha összekevered a kettőt ? a darkot a brownnal ?
persze elöször csak keveset próbaképp :):)
mivel enamel style wash, nyilván ugyanúgy keverhetők mint egymással mint az enamel festékek, nem ? :)
meg az is lehet ám, hogy sok benne a festékanyag, azé lesz túl barna, én kb 90-95 % higítót használok ilyesmihez, ami épp csak max 2-3 árnyalattal sötétíti az alap sárgát.
Monty 469347 2010. október 15. 16:58
Válasz erre
"egyébként mér más színűek mint a páncéltest ?"
kísérleteztem a frissen érkezett MIG pigmentekkel :))
A kerekek nincsenek beragasztva, azért állnak olyan csálén, gondoltam, hogy szemet szúr majd. :)
A lánctalp valóban egy nagy kalap sz@r. Alig tudtam összeragasztani a nyavalyás vinil lánctalpat.

Viszont a Párducot nagy nehezen felmatricáztam (jobb oldalon a tornyon 2x egymás után szétszakítottam a lőrésnél), a matricákat lelakkoztam. Most már tényleg a végleges kamuflázs van rajta, tehát ez már közvetlenül az átmosás előtti állapot. Holnap veszek fekete és barna művészolajat. És a biztonság kedvéért mé egyszer: az olajfestéket szintetikus higítóval keverjem?
Jó lenne nem elcseszni, ha már eddig eljutottam. :D

ÚJ KÉPEK az adatlapomon a Párducról. Azért hagytam fenn a régebbi képekből is párat...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265.