/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.
X INKVIZÍTOR X 469328 2010. október 13. 20:10
Válasz erre
én szintetikus higítót használok, ha van a környékeden festékbolt, ott tudsz venni, 1000 ft körül van, és nem szedi fel az akril cuccot, de ha van humbrol higítód az is jó.
én tamiya meg humbrol enamelt használok / xf64, fekete,vagy humbrol 170 sötétbarna / , művészolajat csak figurához / lassan szárad, másrészt mivel a bemosáshoz szét kell higítani, nem bírja úgy, mint az enamel, porszerűre szétesik, de lehet vkinek épp ez a cél, akkor jó lehet /
vörösbarnát meg feketét szoktam keverni össze ha sárga alapszínű német vasra akarom használni, a víz / kosz lefolyásokat meg sötétszürkével, miután az átmosás megszáradt.
a mélyedésekbe ugyanazt a vörösbarna-fekete lét folyatom,csak kevesebb higítóval, hogy kiemelje a paneleket.
de én nem szoktam lakkozni, ahogy megszárad az akril, úgy mosom át.
csak én fel szoktam az akrilt polírozni elötte egy erős szőrű ecsettel / a gunzet és a tamiyát lehet ugyanis,sőt szerintem kell is, mert a festék már szárazon érkezik a felületre, és ezért marad egy vékony festékporréteg, viszont ha óvatosan fel van polírozva, szép félfényes lesz - ez se nagy tudomány, csak óvatosan végig kell dörzsölni, hogy kifényesedjen a felület /

de a Pz ll-n mit toltál el ?
Monty 469327 2010. október 13. 19:43
Válasz erre
Mi gond lehet? He-he :)
Pz.II-esem próbáltam olajfestékkel koszolni (átmosás után) - hát csak azért nem teszek fel róla képet, mert egész héten ezen röhögnének a fórumozók. Még a feleségem is nevetőgörcsöt kapott, amikor meglátta, pedig ő igazán laikus a harcjárművek terén.
Van roncs makettem... nem a PzII volt az egyetlen, amit elrontottam :(

A higító pontosan mi legyen? A sötétbarna szín pedig mi legyen olajfesték vagy enamel festék? Köszi.
X INKVIZÍTOR X 469326 2010. október 13. 19:25
Válasz erre
mi gond lehet ? :)
95 % higító, 5% sötétbarna, széles ecset, felülről lefelé haladva húzni, ne tocsogjon a mosólében az ecset, kb ennyi a tudomány.

próbáld elöször vmi roncs maketten, hogy ne a kész munkát told el !

jahh, lövegcső végire fújj mattfeketével kormozást, ugyanis a lőporfüsttől bekoszolódik, a kipufogók legyenek sötétszürkék vagy vörösesbarnák / pölö humbrol 62 leather, Jimenez is úgy szokta / ekkis rozsdával, azokon ugyanis nem marad meg a terepszín a hő miatt, a végüket szintén fúj kormosra, azt ugyanis a füst szintén besötétíti.
Monty 469325 2010. október 13. 19:12
Válasz erre
Szia!

Köszi az infókat. Azt nem is tudtam, hogy a hátsó ülések készültek fából is. Akkor valószínű, hogy a hátsó üléseket feketére festem (marad a bőrborításos verzió).

A Párducomon tovább javítottam és már le is lakkoztam. Péntek délutánra biztos megszárad. Jöhet az átmosás hétvégén. Na nálam itt kezdődnek majd a gondok...
X INKVIZÍTOR X 469324 2010. október 13. 18:55
Válasz erre
vezetőtér
vezetőtér
fapados
fapados
fapados restaurálva
fapados restaurálva
Sd_Kfz_251
Sd_Kfz_251

Monty

a félhernyó ülései lehetnek sötétbarnák, vagy akár feketék is,amennyiben a bőrborítású ülést csinálod a fapados helyett - én a 251 maketteimen csináltam ilyet is, olyat is:)
a kormány meg általában feketének van jelölve az összes cég összeállítási rajzán - képeim csak restaurált gépekről vannak, azokon fekete - de ha szürkére fested szerintem azzal se nyúlsz mellé mert az összeépített járművön sem sok látszik belőle.

a Panthert meg koszold, mert úgy néz ki mintha most tolták volna ki a garázsból - amúgy kezdetnek egész jó.
German42 469323 2010. október 13. 14:40
Válasz erre
Sziasztok!
Arról szeretnék érdeklődni/segítséget kapni hogy Ardennekben előfordulhatott-e
Mercedes Benz g4/w31?
És ha nem akkor milyen tiszti jármű lehetett még ott?
Előre is köszönöm!
Email:tmilan@globonet.hu
romeo 469322 2010. október 12. 20:04
Válasz erre
72028prev01
72028prev01

Üdv!
Monty 469321 2010. október 12. 18:20
Válasz erre
Meg tudjátok mondani, hogy az Sd.Kfz.251-nél milyen színűek voltak az első ülések, ill. a hátsók? A kormány pedig fekete vagy szürke volt?
Ez a makettem már előrehaladottabb állapotban van, a külső rész koszolása majdnem kész, nemsokára teszek fel róla képeket.
Amon 469320 2010. október 12. 14:35
Válasz erre
Szia Tiv

43ban még foltozva csíkozva voltak a kerek majd 44től lett kiadva, hogy tilos. Ha jól emlékszem. 
Monty 469319 2010. október 12. 13:35
Válasz erre
Tehát Panther D, időben és térben pedig: 1943 augusztus, Karachev. (Grossdeutchland vagy Pz.Abt.52).

Ebből az időszakból láttam én is egyszínű alapfestésű kerekeket, de a többség zöld-barna kamuflázsos.

Hát örülök, hogy jobbnak találjátok. Azért még finomítok rajta holnap.
Tiv 469318 2010. október 12. 13:16
Válasz erre
Szia Monty!
Mosmár sokkal jobb. Még az jutott eszembe, hogy a görgőkön lévő csíkozás helyes e, mert azokat sokszor teli sárgára vagy zöldre, barnára festették, és nem volt rajta csík. Attól függ mikori a párducod.
Tiv
Monty 469317 2010. október 12. 12:41
Válasz erre
Szia Amon!

Sajnos a vaku miatt valahogy fényesnek hat...
Akkor átködölöm még a zöld részeket...
Amon 469316 2010. október 12. 12:34
Válasz erre
Szia Monty!

Na sokkal jobb és szebb is lett! De! Pár helyen mintha a ződ erős lenne és fényes.
Ha azt még javítod akkor ok.

Üdv: Amon
Monty 469315 2010. október 12. 12:30
Válasz erre
Sziasztok!

Két új kép van a galériámban az újrafújt Párducról.
A kérdésem, hogy szerintetek jobb lett-e, mint volt?
Ha szükséges még javítanom, azt hol tegyem?

A rosszabb fényviszonyok miatt sajnos az új képek vakusak, ellentétben a régiekkel.
Monty 469314 2010. október 12. 12:13
Válasz erre
Szia Tiv!

Újrafújtam a csíkokat, és a csíkok mentén látszódó ködölést eltüntettem, ott ahol nagyon csúnya volt, ill. ahol jobban látszódott a festék a csíkon, ott is átködöltem dark yellowal hogy homogénebb összhatást adjon.. Jobban higított festékkel és picit alacsonyabb nyomással fújtam újra. Nemsokára teszek fel képeket a javított változatról.
A stukkerem egy Straus AT-13 BS. Ha ez mond valamit. Gondolom valami klónnak a klónjának a klónja. :)
A lövegcsövet is javítottam.
Talán nem lett olyan a Párduc, mintha egyből vastagabbra fújtam volna a csíkokat, de majd megmondjátok a tutit. Igyekeztem azért :)
üdv.
Tiv 469313 2010. október 12. 11:17
Válasz erre
Szia!
Én a helyedben mindenképpen átfújnám a camo csíkokat, mert nagyon látszik, hogy nem egyenletes a vonal, és így nem szép szerintem. Az igaz, hogy kicsit vastagabb lesz a csík, de nem is baj, mert most aránytalanúl vékony helyenként. Példul a barna csíkok a jármű elején nem az igaziak, de a zöld szép, ahhoz talán ne is nyúlj. Csak ott javítsd ahol nem egyenletes a vonal, és nem baj ha a csíkok nem azonos vastagságúak. Ja és nem kell hozzá Evo... Milyen pisztolyod van?
Na és mindezek után, ha átfújtad és szép a csíkozás, akkor az alap sárgával átködölheted, hogy összeolvadjanak a színek. Talán így a lövegcső sem fog elütni a többitől. De ha gondolod megpróbálhatod imitálni, hogy az a lövegcső egy másik járműről származik, és akkor direkt jól néz ki ha elüt...
Ugyanakkor szerintem a koszolás koptatás nem tenné homogénebbé a csíkokat, a "göcsörtök" úgy is láthatóak maradnának.
Üdv
Tiv
kisocsike 469311 2010. október 11. 23:29
Válasz erre
Hát utólag már én is ilyesmi megoldásra gondoltam, de most már mind1. Mindig tanul az ember. Köszönöm az infót! Amúgy már oda van minden ragasztva, nehogy már egyszerű legyen a dolgom. A dobozban lévő fém lövegcsövet kapja meg a többi motyóval együtt, már amit sikerült felvarázsolnom rá: www.1999.co.jp/eng/image/10049841n/40/1

KisÖcsike
Monty 469310 2010. október 11. 23:04
Válasz erre
A nyomás nekem is eszembe jutott, sajna csak utólag. (Ez az, amikor később okos az ember, hogy mit kellett volna esetleg csinálnia.)
Monty 469309 2010. október 11. 23:02
Válasz erre
A lánctalp dolgon törtem a fejem én is, végül én az alábbi megoldást választottam.

Feltettem ideiglenesen a kerekeket az alvázra. A lánctalpat eszerint formáztam meg, addig amíg a ragasztó rugalmas volt, beállítottam a formát és hagytam megszilárdulni. Ezután lealapoztam az összes alkatrészt, majd lefújtam a makettet, ill. a lánctalpat.
Nem tudom, hogy nevezik pontosan, de a hátsó kereket és a meghajtó kereket beleillesztettema lánctalpba, mivel eredetileg erre volt "ráhajtva", pontosan bepasszolt, nem is kellett ragasztani, pláne ne maszatoljam össze a festést utólag. Szét eleve nem eshet hiszena tengelyen vannak, amik persze be vannak ragasztva. Majd ezután szépen beletettem a már lefestett kerekeket a lánctalpak közé. Mindig először szárazpróba, aztán ragasztás. Legvégül, ahol szükséges volt, ott odaragasztottam a kereket a lánctalp felső részéhez.
Leírni bonyolultabb volt, de nálam tökéletesen működött így a dolog.
Jó lesz a Párducod, de most takarhatod majd ki a lánctalpat, amikor fújod a felépítményt. De ha még nincsenek a tengelyekhez ragasztva, akkor nem szóltam.
Majd küldök még fotókat privátban az építésről.
Amúgy fém lövegcsövet kap a Párducod?
Amon 469308 2010. október 11. 21:59
Válasz erre
Ha nagy az átszóródás akkor jobban hígítsd a festéket vagy játsz picit a nyomással.
Vagy amit én szoktam. Isopropil alkohollal át ködölöm és úgy finomítani lehet az átszóródáson. De még a fújás után 1-2óra múlva gunze vagy tamiya festékek esetén.

Amit linkeltem videón láttam nekem bejött
kisocsike 469307 2010. október 11. 21:54
Válasz erre
Párduc épül
Párduc épül
Párduc épül2
Párduc épül2

Szia!

A felépítmény és alváz összeillesztése nekem is egy tortúra volt. Tank első felén szűkös hely, a többi részen szépen be lehetett húzni. De elöl komolyan kellett feszíteni a cuccot, recsegett-ropogott is szegény! :) Raktam fel képet. A alsó rész csak sacc/kb van lefestve, hogy a nehezen hozzáférhető részeken ne legyen gond később. Bár megmondom őszintén, kicsit el lett cseszve a dolog, mert most próbáltam ki, hogy készre építem a kerekeket, meg a lánctalpat, és csak utána festek mint a nagyok... csak nem biztos, hogy ezt pont egy párducnál kellett eljátszani, ahol elég sűrű ott környék. A Miguel Jimenez féle FAQ-ba láttam, hogy párducot így csinálta, gondoltam nekem is menni fog! :)Most fogom a tornyot lefújni belülről, aztán megy rá a hátsó fele a toronynak.

KisÖcsike

ui: ment mail
Monty 469306 2010. október 11. 21:34
Válasz erre
Szia Roadblock!

Nézegetem közben a képeket, a lövegcső végén javítom a festést, az úgy nekem se teszik. Holnap megpróbálom újrafújni, szerencsére még nem lakkoztam le...
Roadblock 469305 2010. október 11. 21:23
Válasz erre
Szia Monty

Jo lesz, csak szerintem is a zold es barna csikok kisse vekonyak... Lehet, hogy at kellene menned a csikokon, hogy vastagabbak legyenek..
Igazabol csak azert fura, mert a lovegcsovon vastag a barna es zold csik, a testen meg vekonyak.

Jol higitott festekkel meg lehet oldani, hogy csak 1.5-2x vastagabb legyen a mostaninal...
Monty 469304 2010. október 11. 21:22
Válasz erre
Köszönöm.
A lövegcső direkt ilyen, de szerintem is kicsit elüt.
A baj ott volt, hogy próbáltam a pisztolyon csökkenteni a festékmennyiséget, mert a vonal mellett még "ködölt", ezért fogtam és leragsztottam maszkolószalaggal a csík helyét a lövegcsövön. Így viszont borotvaéles vonalakat kaptam, ezért átfújtam mégegyszer, így már jobb lett. A lövegcső vége felé furcsa, hogy nem látszik az alapszín, hanem a zöld és a vörös váltogatja egymást.
Átgondolom az újrafújást... de kérdés tényleg, hogy koptatással, koszolással nem mutat-e homogénebb képet majd?
Monty 469303 2010. október 11. 21:14
Válasz erre
Nem tudom, hogy volt anno? Így kerültek a csapatokhoz kamuflázsal? Vagy a helyszínen (ha volt rá idő persze) fújta le Jürgen az adott terepviszonyok figyelembevételével?

Megnéztem egy pár Panthert az 1943 július-augusztusi időszakból. Volt többféle kamuflázs. Az enyémet is konkrétan képről fújtam. Néztem a képet és hasonló csíkokat próbáltam fújni én is. Attól félek, ha mégegyszer rámegyek túl vastag lesz. Sajna nem egy Evolution-al dolgozok.
Monty 469302 2010. október 11. 21:06
Válasz erre
Szia!

A csatok hajlítása nekem is feladta a leckét. :( Nem is mindenhová tettem... Néhány a kukában végezte. Örülök, hogy tetszik, bár messze van még a késztől.
Hol tartasz? Nem tudom, hogy neked volt-e gondod, de én alig tudtam a felépítményt és az alvázat összepattintani. De összességében tényleg jó kis készlet.
Amon 469301 2010. október 11. 21:04
Válasz erre
Szia!

Amit proo is mondott érdemes lenne átfújni a kamót. Illetve a löveg csövön direkt lett ilyen a festés, mert nagyon elüt.

Gondolom ez után jön a koptatás koszolás.
Így elsőre szép építésnek tűnik.
proo0 469300 2010. október 11. 21:02
Válasz erre
de szép lesz ha kész lesz!:)átmosod barnával a csíkok is egyenletesebbnek fognak látszani
Amon 469299 2010. október 11. 21:01
Válasz erre
Szia4

Miért hogy állsz vele?

Nekem minden földi jóval dobozba mind a 3 :D
Tiv 469298 2010. október 11. 20:51
Válasz erre
Szia!
Megnéztem a képeket, nagyon jól néz ki, főleg a templom azt nagyon eltaláltad. A Párduc csíkjait szerintem fújd át mégegyszer, hogy kicsit vastagabbak és homogénebbek legyenek, nagyon látszik, hogy nem egyenletes a csík.
Tiv
kisocsike 469297 2010. október 11. 20:50
Válasz erre
Ja, és lényeg lemaradt, szupi lett a párducod! :) Bár itt tartana már az enyém is...
kisocsike 469296 2010. október 11. 20:49
Válasz erre
Szia Monty!

Nekem is pont ugyanaz készül most, bár én még most fogok nekiesni az apró fotómaratásoknak. Félek, egy-kettő le lesz nullázva belőlük, olyan aprók, legalább is nekem nagyon meggyűlt velük néha a bajom, egyébként meg remek szett sztem.

Matricában tudok segíteni, dobok majd mailt.

KisÖcsike
Monty 469295 2010. október 11. 20:45
Válasz erre
Szia!

Még nincs kész! :)
Amúgy ez az első kamuflázsos harcjárművem.
proo0 469294 2010. október 11. 20:39
Válasz erre
szia én a párducot még át filterezném egy híg sötétbarnával az épületnél a kilátszó téglákat egymástól kicsit eltérőbb színűre festeném kicsit narancsosabb a másik kicsit barnásabb...
Monty 469292 2010. október 11. 20:18
Válasz erre
Szioasztok!

Tettem fel képeket a Párducomról.

A makett a Dragon 6164 készlete + Voyager és Griffon.

A romos templom a második diorámám. Teljesen saját készítés.

A konkrét helyszínt még nem döntöttem el a diorámát illetően. Várom az építő kritikákat, mind a Párducot, mind pedig az épületet illetően.
Monty 469291 2010. október 11. 10:31
Válasz erre
Sziasztok!

Nem vesztegettem az időt és befejeztem a Párduc festését. Este teszek majd fel képeket, és várom az építő kritikákat. :) Eddig csak páncélos-szürke színeket fújtam.
Ma este kap egy záró lakkréteget és aztán meg kell állnom, mert nem volt a dobozban matrica. :(
Sajnos sehol nem találok hozzá a neten. Az Echelon 351011-es matricája kapható a lucky-n, de azok úgy látom, hogy az összes variáns csak zimmerites Párducokhoz van. A 351009-es matricaszettje pont jó lenne, de én nem találtam sehol, ahol megvásárolható.

Ha valakinek meg van ez a szettje és megválna tőle, a lenti emailen jelezze.
De ha valaki egy harckocsi felmatricázásában (Pz.Abt.51 vagy Pz.Abt.52) tudna segíteni, azt is megköszönném. Nem kérem ingyen.

Köszönöm. Email: panhdhead@gmail.com
Kontár 469290 2010. október 10. 22:42
Válasz erre
Heló!

Itt egy oktatófilm a baromságról (7:08 -től látható)
www.youtube.com/watch
K
kisocsike 469289 2010. október 10. 22:00
Válasz erre
Köszönöm az infót! Én is erre tippeltem, csak szintén semmi értelmét nem láttam. :)

KisÖcsike
Baboon 469288 2010. október 10. 21:22
Válasz erre
El nem tudom képzelni, hogy valaki használta... Ekkora baromsággal gyenge pontot csinálni a páncélzaton...
Emerick 469287 2010. október 10. 20:57
Válasz erre
Szia!

Pisztolyhoz lőrés volt. Ha gond volt, vagy pl vizen keltek át, a lánccal egy mozdulattal el lehetett belülről zárni a nyílást.

Üdv:
I.
kisocsike 469286 2010. október 10. 20:29
Válasz erre
Panther D
Panther D

Sziasztok!

Éppen egy Panther D készül nálam, és az lenne a kérdésem, hogy a torony két oldalán, illetve hátulján lévő kis kerek "bigyó", amit belülről egy láncon ki lehet lógatni, az mi célt szolgál? Persze itt annak lyuknak a funkciója érdekesebb. Egy dioráma is lesz köré, amin éppen feltöltik a tankot, és azért lenne érdekes, hogy van-e értelme, illetve jelentősége ebben az esetben. Csatoltam egy képet róla.

Előre is köszönöm!

Üdv!

KisÖcsike
Roadblock 469285 2010. október 7. 21:42
Válasz erre
Gondolom az OFF hozzaszolasokat elrejtetted..
Kontár 469283 2010. október 7. 20:04
Válasz erre
Heló Monty!

Az "Email-címed:" szöveg fölött a jobb oldali opcióra "Az összes hozzászólás mutatása" kattints rá és látni fogod az OFF hozzászólásokat is.
Képet feltölteni az adatlapodra is tudsz ha beléptél majd a "Személyes adatok" -on belül a "Saját képeim" -nél feltöltöd őket.
A hozzászólásodhoz pedig a "Galéria létrehozása/szerkesztése" lehetőségnél tudsz.
K
Monty 469282 2010. október 7. 19:57
Válasz erre
Igen, erre oda szoktam figyelni.

Csak azt nem értem, hogy miért nem jelenik meg minden hsz.?
Roadblock 469280 2010. október 7. 19:50
Válasz erre
Meg az szokott lenni a problema, hogy a fenyes lakk nem kot meg teljesen.
Jo,ha 24-48 orat varsz vele, mielott ramesz az olajfestekkel.
Monty 469275 2010. október 7. 19:05
Válasz erre
Ha kész a kamuflázs, Tamiya x-22 lakkal lefújom, majd utána valamilyen átmosást kap.
Túl vagyok a 2. réteg alapfestésen. Bár szerintem csak jövő hét elején jutok oda, hogy átmossam a Párduct.
Amon 469274 2010. október 7. 15:29
Válasz erre
Amon 469273 2010. október 7. 15:21
Válasz erre
Igen két ecsetet használsz.

Egyel amivel a magát a darkwasht viszed fel egy pedig amivel higítod eldolgozod a felületen. 

De van egy naggyon jó videó fent farposst.ru-n 
Tökéletesen bemutatja a praktikákat nem MIG-es mindjárt elő kotrom a linket. Valami 4gb
Roadblock 469272 2010. október 7. 15:15
Válasz erre
Fényes lakkal bevonod átmosás előtt?
A matt felületen szokott ilyen lenni, hogy bemattul és beszivja ...
Monty 469271 2010. október 7. 14:57
Válasz erre
A Pannoncolornak van ilyen dark sienna-ja?

Ami nekem furcsa és én nem nagyon szoktam ilyen eredményt kapni, az az hogy a MIG videon amikor átmossa a makettet, akkor szinte magába szívja az anyagot és olyan mattszerű, tényleg használtabb állapot lesz utána, nem olyan steril fényes, mint átmosás előtt.

Azért vannak gondjaim ezen a téren. :( Még nem néztem utána, de szívesen tennék fel képeket és nem csak a Párducomról. Galériát kell előbb létrehozni vagy hogy van itt?
Köszi.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266.