/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265.
Bubu 468185 2009. november 28. 15:30
Válasz erre
Szia !
És minőségben sem marad le !Én ezeket használom de meg vagyok vele elégedve és valóban barátságosabb az ára is!Próbáltuk a Mig pigmentet is de ugyan az volt a végeredmény!
ATTIS 468184 2009. november 28. 14:56
Válasz erre
. www.wargammers.hu/Hello .az itt látható pigmentekről tud valaki valamit. A MÍG-ét használtam már az király de ezt még nem. Árba viszont veri a MÍG-et.
ATTIS 468183 2009. november 28. 14:55
Válasz erre
Hello .az itt látható pigmentekről tud valaki valamit. A MÍG-ét használtam már az király de ezt még nem. Árba viszont veri a MÍG-et. www.wargammers.hu/
manta 468182 2009. november 28. 13:46
Válasz erre
Heló W123qp!
Itt találsz pár jó minőségű fotót:jtrowbridge5.smugmug.com/Bundesarchiv-via-Wikimedia-1/88mm-Flak-Guns-bundesarchiv/9012706_YxzUA
Üdv.:manta
ATTIS 468181 2009. november 28. 12:06
Válasz erre
144_1243935669
144_1243935669
88mm8
88mm8

a kép aláirása:Az "utolsó Magyar tigris-t" a 214-es harckocsit Lengyel személyzetű Cromwel tank lőtte ki hátulról 1944 agusztus 15-én Normandiában, Jort falu határában. Ja a 88-as álli. Magyarországon van.
Hoekloos 468180 2009. november 28. 11:05
Válasz erre
W123qp 468179 2009. november 28. 08:21
Válasz erre
A magyar vonatkozást úgy értettem, mint pl. Anelliese feliratú King Tigert.
Magyarországi bevetéseket, helyszíneket. 88mm-eseket pl. bevetették Tokajnál is a románok-orosok ellen, de erről is csak egy képet találtam eddig, az is elég távoli felvétel.
Salieri 468178 2009. november 28. 00:04
Válasz erre
Szia!
Magyart nem nagyon fogsz találni,mert nem volt nagyon.Sajnos vontatásban-pl.:a Donnál-teljesen a németekre volt hagyva.
W123qp 468177 2009. november 27. 22:05
Válasz erre
Köszi!

Emerick!
Neked is, de azé' beszúrhattál volna egy zsíros linket... :-P
Emerick 468176 2009. november 27. 20:49
Válasz erre
Az SdKfz 7 az NEM Famo. A Famo nevű gyáróriás a 18 tonás súlycsoportot építette (SdKfz 9).
A 7 tonnásakat főleg a Daimler-Benz, Krauss-Maffei ésatöbbi építette. ;)
ATTIS 468175 2009. november 27. 11:26
Válasz erre
jugoszlávia 1941
jugoszlávia 1941
Névtelen1
Névtelen1

jugoszlávia 1941
ATTIS 468174 2009. november 27. 11:11
Válasz erre
DSC02201
DSC02201
DSC02200
DSC02200
DSC02199
DSC02199

na ilyen lett
W123qp 468173 2009. november 27. 08:37
Válasz erre
Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket, hogy szeretnék Famo - 88mm-es kombó diorámát csinálni.
A Sd.kfz. 7 Trumpeter kitt már megvan, ehhez gondoltam egy Dragon(6230) 88-ast.
Szóval szeretném ezt már történelmi szempontból is valósághűvé tenni, amennyire lehet, ezért kellenének fotók, dokumentációk, források papír vagy elektronikus formában.
Barátom a gugli, de hátha van valakinek egyéb anyaga is, vagy könyve.
Sőt! Ha esetleg valakinek Magyar vonatkozású dolgai lennénk… A vóna a öröm a bódottá!

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv:

Szabó Zé.
ATTIS 468171 2009. november 26. 15:57
Válasz erre
Van új promodell már vidéken is!
denkmeyer 468169 2009. november 26. 07:51
Válasz erre
Kedves vfrtom!

A múlt hét szombatján volt a könyvbemutató és ott lehetett 1500 ft-ért átvenni az előrendelt köyveket. Szerintem ugyan ennyiért az osánba, v a tecskóba is megkapod.

denkmeyer
vfrtom 468168 2009. november 26. 06:45
Válasz erre
Akkor valami hiba van valahol, mert nem kaptam meg a levelet.Nem lehetne mégegyszer elküldeni mi volt benne?
ATTIS 468167 2009. november 25. 18:51
Válasz erre
Azóta már tettem ajtót a torony koszorút záró „korongra”. Ha érdekel valakit a kinézete a hétvégén tehetek fel fotót
Ram 468166 2009. november 25. 16:50
Válasz erre
Visi, közlekedni közlekedhet, de legfeljebb Hung Wang-Csing kínai akrobata és gumiember, mert hogy az az "ajtó" a meghajtás/fék karbantartására és max szellőztetésre szolgált, felnőtt ember nemigen fért oda belülről (ezért is volt szükség, hogy kívülről legyen szerelhető).
Visi 468165 2009. november 25. 16:36
Válasz erre
..az elején is van egy ajtószerűség! Vagy rosszul emlékszem? Azon át nem közlekedhet a személyzet?
Giruna 468164 2009. november 25. 16:22
Válasz erre
2009.11.05. 10:07-kor te is kaptál emailt róla, látom a gmail-es címedet a listában.
ATTIS 468163 2009. november 25. 16:05
Válasz erre
Nos ez így kicsit bajos lesz. Először is Kinek a terméke. Aztán döntsd el mikori évjárat, a festés miat kell. Keres 1-2 fotót róla. Gondolom első makett így kézzel és nem sz. pisztolyal fested. Kezdésnek ennyi.
vfrtom 468162 2009. november 25. 14:13
Válasz erre
Üdv!
Számvéber úrtól kérdezném, bár valószínűleg kisebb gondja is nagyobb ennél, hogy aki emailban jelezte vásárlási szándékát az SS-páncélosok Normandiában című könyvre azokkal mi a helyzet?
Válaszát előre is köszönöm
Kocsis Tamás
Szûcs 468161 2009. november 25. 11:24
Válasz erre
Szép napot kívánok mindenkinek!
Most regisztráltam erre az oldalra,abból a célból hogy némi segítséget kapjak a makettezéshez.Erre azért van szükségem mert vettem egy 1:35-ös Tigris makettet,és ezt szeretném kézügyességemnek megfelelően szépen megépíteni.És úgy igazából nem tudom hogy hogy is kezdjek hozzá,na meg majd hogy csináljak koptatást rá...na meg minden ilyen információ érdekelne.Aki tud nekem segíteni annak nagyon szépen előre megköszönöm.
ATTIS 468160 2009. november 22. 20:05
Válasz erre
Hát ősszintén meg vallva 1 kis tovább gondolás az egész. Láttam 1-2 képet ahol régi, elavult v. zsákmányolt járműre különböző egyébb fegyver került.Pld az Opel maultier sorozatvetője helyet katyusáé. Nos 1 megsérült tornyú pzII-re mért ne szerelhettek volna katyusa kilövőt. Tudom. tudom, nincs fotó, se semmi de nekem tetszik és a Tamiya régi PzII-e se olyan nagy szám, hogy ne érné meg 1 érdekes járműt csinálni belőle no meg nem is lehetetlen hogy volt ilyen.
Salieri 468159 2009. november 22. 19:01
Válasz erre
Felépítmény vagy torony megy rá új?Mert,ha torony megy akkor no problem,de,ha olyanra akarod a mint Bereg-ek,akkor viszont abból a korongból ki kell vágnod egy lyukat.
ATTIS 468158 2009. november 22. 16:08
Válasz erre
A gond hogy levettem a tornyot és befedtem a helyét mert 1 másik felépítmény megy rá. Igen ám de hogy megy be a kezelő személyzet? Úgyhogy csak tennem kell 1 ajtót a fedő korongra int a PZIV híd vetők esetébe
KeyPi 468157 2009. november 22. 15:46
Válasz erre
Bocsi, nem néztem a kijelölést, Ram -nál a pont, ez szerelőnyílás.
KeyPi 468156 2009. november 22. 15:44
Válasz erre
A hivatalos neve asszem' toronykoszorú. A kedvedért mondhatom kibúvónak, de ettől nem lesz az :))
Ram 468155 2009. november 22. 15:35
Válasz erre
Attis, ez a motortérbe vezet, kibúvónak tehát nem kifejezetten használható :)
ATTIS 468154 2009. november 22. 15:19
Válasz erre
DSC02184
DSC02184

Mond azt létszíves hogy ez az a kibúvó!
KeyPi 468153 2009. november 22. 14:31
Válasz erre
Igen, kivétel az ausf J, és L verzió. Az előbbin a test két oldalán, az utóbbin a tetején alakítottak ki búvónyílásokat.
ATTIS 468152 2009. november 22. 11:34
Válasz erre
Kérdés! PZ II-ek vezető részébe előre csak a tornyon keresztül lehettet bejutni. Nem is volt más bebújó nyílás.
Bubu 468149 2009. november 19. 22:11
Válasz erre
Uraim!
Köszönöm az anyagokat!Hogy mitől meddig szolgált és pontosan melyik frontokon az nekem is homályos volt.Viszont a Dragon festési útmutatója szerint (amiről tudom,hogy nem szentírás)ezt a típust még 1944-ben is használta a Pz.Rgt.22,21.Pz Div. Normandiában!Kösz mindenkinek és aki esetleg még rendelkezne infóval az kérem ne tartsa magában:)
Üdv:Bubu
Han 468148 2009. november 19. 21:35
Válasz erre
Hát igazat megvallva egy Tigrisben vagy egy Párducban jobban éreztem volna magam 44-ben mint 1 korai panzer4-esben, és főleg jobban mint 1 pz2-esben:) Úgyhogy nem irigylem a legénységet:D
ATTIS 468147 2009. november 19. 21:33
Válasz erre
IMG
IMG

Ja és valahol láttam olyan képet ahol Pz.II-es volt látható és felirat szerint Franciaország1944.Ez nem c,de ebböl se lehettet sok.
ATTIS 468146 2009. november 19. 21:11
Válasz erre
Dr.S.Hart & Dr.R.Hart-A II.világháború német páncélosai c. könyve.
Salieri 468145 2009. november 19. 21:06
Válasz erre
"Cinizmus... Hiszem, ha látom; pláne az állományjelentés papírait. :)))"
Jaj már Emerick!Mióta ott lent dolgozgatsz papír nélkül neked már nem is infó az infó:D;)
Emerick 468144 2009. november 19. 20:58
Válasz erre
Hali!
Hát bámi legyek, ha ilyen egyszerűen meg lehet állapítani, melyik PzIV volt Ausf B vagy C! Az Ausf A-kat könnyen fel lehet ismerni, viszont szerintem sok C-t és D-t ezekből építették át. Nem tudom, m volt Attis forrsa, de én arra szavaznék, hogy a lengyelhadjáratbana legtöbb PzIV Ausf B volt... A C-k zömét szerintem '39 szeptemberéig ne sikerült harcoló egységeknek aradéktalanl átadni.
Ezek az öreg vasak '43-ban? Hm... Képet-képet-képet. És ne sufnitning átfegyverzett szörnyeket, mint a Dragon készlete hosszú csövű Aus E-vel... ;)
Cinizmus... Hiszem, ha látom; pláne az állományjelentés papírait. :)))

I.
vincus80 468143 2009. november 19. 20:46
Válasz erre
Sziasztok!

Ha már a témánál vagyunk:
jól tudom, hogy a Magyar Hdsg.-ben nem volt rendszeresítve Pz IV D? Csak Németo.-ban, kiképzésen használtak D-t? A régi Modell és Makett Extrában egy képet találtam róla.
Tehát magyar vonatkzású D-t csak ebben a formában lehet dion ábrázolni?

Üdv
V
ATTIS 468142 2009. november 19. 20:33
Válasz erre
Panzer IV Ausf. C
Panzer IV Ausf. C
Névtelen1
Névtelen1

Az Ausf. C-t, 1938-39-ben állították hadrendbe. Ennél a típusnál a lövegtorony elejét 30 mm vastag páncéllal látták el, és az alváz elülső részének páncélzatát pedig egyetlen lemezzel oldották meg. Ez volt az első típus, amit már sorozatban gyártottak. 1939 augusztusáig összesen 134 Ausf. C készült el, és ez a változat alkotta a Lengyelországban bevetett Pz. IV-esek zömét. Néhányuk egészen 1943-ig szolgálatban maradt.
Itt jegyzem meg hogy nagy fába vágtad a fejszét mivel a legtöbb fotó alatt a C or D felirat látható.
Bubu 468141 2009. november 19. 19:10
Válasz erre
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni az 1940 -ben a francia(vagy a lengyel) fronton harcolt Panzer IV Ausf. C páncélosokkal kapcsolatban. Érdekelne a témában minden!Konkrét helyszínek ahol ezen páncélosok megfordultak , festésminták , toronyszámok , fényképek , linkek bármi ami segít hiteles környezetbe helyezni a makettet .
Segítségeteket elõre is köszönöm:Bubu
ATTIS 468140 2009. november 18. 10:50
Válasz erre
én barnának- hu 160,sárga hu 93-94 keveréke, zöldnél valamelyik világos és sötét keveréke
mokush 468139 2009. november 18. 09:21
Válasz erre
M8_1
M8_1
M8_2
M8_2

Sziasztok!
Kb. 10 éve hagytam abba az építgetést, de most úgy néz ki, hogy talán ismét belevágok.
Ez az egyik utolsó munkám. Tudom, hogy nem a legjobb, mai szemmel sok dolgot másként csinálnék... Mindenesetre kérnék szépen építő jellegű kritikát, észrevételeket, véleményeket, ötleteket, stb...
borni_75 468138 2009. november 17. 20:39
Válasz erre
Sziasztok!
II. világháborús háromszínű német kamuflázs színkódjára lenne szükségem Humbrol vagy Revell színkódokban!

Előre is köszönöm!
Anubis 468137 2009. november 17. 20:36
Válasz erre
Sajnos én is csak pár másodpercig láttan egy doko.filmben ,fotoket én sem találtam
így maradt az emlékezés és a fantázia.
De még mindig keresek fotokat , de kezdem feladni,lehet hogy csak az egy létezet
amit a felvételen láttam.
Üdv mindenkinek! Józsi
Teuton 468136 2009. november 17. 20:28
Válasz erre
Hi Roadblock!
Szép a cucc, viszont a notek lámpán még dolgozni kellene.
üdv: teuton
W123qp 468135 2009. november 17. 19:55
Válasz erre
A szöveg szerint itt a FAMO 9-est tesztelték kísérleti parancsnokság által. A vontatási képességeit azzal próbálták, hogy utána akasztottak egy "tigrises-utánfutót".
Véleményem szerint ezt inkább azért nem alkalmazták, mivel ez csak jó minőségű úton volt bevethető, mint, ahogy a képen is látszik. De harci körülmények között vagy terepen egyszerűbb volt 3 FAMO-t ráakasztani, oszt hajrá. Nem beszélve arról, ha egy Tigris mondjuk hajtáslánc problémájával állt ki, azt mire felcsörlőzték a trélerre, az időben sem lehetett kevés.
Roadblock 468134 2009. november 17. 11:18
Válasz erre
Sd.kfz 184 elephant 036
Sd.kfz 184 elephant...
Sd.kfz 184 elephant 038
Sd.kfz 184 elephant...
Sd.kfz 184 elephant 039
Sd.kfz 184 elephant...
Sd.kfz 184 elephant 042
Sd.kfz 184 elephant...
Sd.kfz 184 elephant 044
Sd.kfz 184 elephant...
Sd.kfz 184 elephant 041
Sd.kfz 184 elephant...
Sd.kfz 184 elephant 045
Sd.kfz 184 elephant...
Sd.kfz 184 elephant 035
Sd.kfz 184 elephant...

Gondolom 1:35.

Az én Ferdinandom még fent pihen a polcon viszont a "meztelen" Elephantomról felteszek pár képet.
Nivea 468133 2009. november 17. 10:32
Válasz erre
KingTiger 468132 2009. november 17. 10:29
Válasz erre
Üdv mindenki!
CSodabogár késői gyártású Hansell tornyú tank,de van egy porse tornyos tigris is.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265.