/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
SzucsLaszlo67 489946 2009. április 8. 20:06
Válasz erre
Piros ! Drága szaktársam, PIROS Martini Porsche. Én speciel nem találtam róla semmi infót vagy képet, lehet, hogy nem is létezett de ez vót a dobozon.
Japán makett, amerikai dekor.
Schumi7vb 489945 2009. április 8. 19:30
Válasz erre
Erre azt mondom,én is sok mindent akarok,de ez csak 1 dolog.
Kimit senki nem akarta,azt mégis jött...
Meglátjuk,türelem 50-50%,de remélem nem.Vettel,vagy Kubica Kimi helyére,ez kellene.
UFF!Szóltam!
f2d 489944 2009. április 8. 19:25
Válasz erre
Szépségek.:-)
Az a narancssárga Porsche hogy került a Martinis buliba?.:-)
SzucsLaszlo67 489943 2009. április 8. 19:13
Válasz erre
HPIM4928
HPIM4928

Íme a kicsikéim:
f2d 489942 2009. április 8. 19:01
Válasz erre
Szimpátia ide vagy oda, jelenleg ő lenne a legjobb választás a Ferrari-nak, (na meg a BMW-nek is).
GUGEE 489941 2009. április 8. 18:57
Válasz erre
Alonsót akarják a ferrarisok
2009.04.08. 14:30
Szerző: Szántó Péter
Cikk továbbküldése e-mailben
Név:
Válasz email cím:
Címzett neve:
Címzett email címe:
A címzett hozzájárulását beszereztem ahhoz, hogy részére üzenetet küldhessek. A Sanoma Budapest Zrt. a személyes adatokat nem tárolja.
Mehet
Egy olasz felmérés szerint a rajongók legszívesebben Fernando Alonsót látnák a Ferrari volánja mögött.
Shumi! Tudom szereted ezeket a cikkeket!
G
Schumi7vb 489940 2009. április 8. 18:32
Válasz erre
Ecclestone szerint akár el is tilthatják a McLarent

Bernie Ecclestone nem tartja kizártnak, hogy az FIA Motorsport Világtanács (WMSC) eltiltja egy vagy több versenyről a McLarent a hazugságbotrány miatt. A wokingi istállót a Nemzetközi Sportkódex 151. c) pontjának megsértésével gyanúsítják, mondván: ártott a Forma-1 hírnevének, hogy szándékosan megtévesztették az Ausztrál Nagydíj sportfelügyelőit egy vetélytárs (Jarno Trulli) megbüntetése érdekében. A McLarent 2007-ben már elítélték a 151. c) megsértése miatt, a WMSC akkor 100 millió dolláros büntetést szabott ki az istállóra a kémbotrány miatt. "Sohasem kedvező előjel, ha olyasmiért citálnak ismét bíróság elé, amit már egyszer elkövettél" - károgott Ecclestone a Daily Express-nek. - "Ha a vád beigazolódik, többféle büntetés közül lehet választani, és bár szörnyű lenne, ha bármelyik csapatot eltiltanák, megtörténhet." Kevéssé valószínű azonban, hogy az FIA valóban eltiltja a McLarent, ezzel ugyanis Lewis Hamiltont is sújtanák, holott Max Mosley a hétvégén közölte: neki nem kell retorzióra számítania, mivel az FIA méltányolta, hogy nyíltan elismerte hazugságát. Ez alapján megrovás vagy újabb pénzbírság lehet a büntetés.
Gerasimenko 489939 2009. április 8. 17:37
Válasz erre
Túl van spílázva ez a McLaren ügy is. Hazudtak, óriási baklövés volt!
Tudták ,hogy ott vannak a szalagok amiket vissza fognak hallgatni és mégis..
Dilettizmus!
De azt hiszem már megkapták a büntetésüket. Minek húzzák még ezt a nyavajás ügyet.

Egy szimpla Ferrari bajnokság meg biztos megbukna!
Mindig kellenek ellenfelek akiket le lehet győzni!
..és egy Ferrari bajnokságban csak Ferrari győzedelmeskedne!
Mi lenne abban érdekes?

Idén valahogy túl sok az óvás, túl sok a tökölés és kevés a verseny!

Ádám, egy Hamilton drukker.
Schumi7vb 489938 2009. április 8. 16:05
Válasz erre
f2d 489937 2009. április 8. 15:51
Válasz erre
Valamit nagyon félre értettél. Én nem azt mondtam, hogy aki a legtöbbet költ a saját fejlesztéseire az diktálja a szabályokat. Amiről itt szó van az az, hogy a forma1-nek mint üzleti vállalkozásnak ki keresi meg a legtöbb pénzt. (Ez is hasonlóan működik mint egy Rt. akinél több részvény van annak nagyobb súlyt nyom a szava(érdeke) a latban.)
rrobbie 489936 2009. április 8. 15:32
Válasz erre
Schumi7vb!
Csak nem tettem szmájlit a végére... Mindig felmérgesítenek az olyan hozzászólaások, amire ott, akkor reagáltam. A McLaren lop, csal, hazudik. Büntit nekik!
Uff! Robi
xaba 489935 2009. április 8. 13:58
Válasz erre
Lehet hogy szubiektív vagyok (Ferrari szurkoló létemre), de szerintem a McLaren féle áldozat-komplexus nem állja meg a helyét. Hamiltont és a csapatot nem azért büntetik, mert McLaren színekben versenyeznek, hanem azért mert szabályt sértettek. A versenybíróknak hazudni szigorúan tiltott dolog, márpedig Hamilton és társai bizonyítottan ezt tették. Ha az óvásuk utáni versenybírói vizsgálaton igazat mondtak volna, akkor (az óvásuk elutasítása után) már rég elfelejtettük volna az egészet.

Egy másik szempont az, hogy egy büntetésnek példaértéke is van. Ha most nem büntetnék Hamiltonékat, akkor azt mindenki úgy értelmezheti, hogy a jövőben lehet hazudozni össze-vissza mert úgysem büntetnek meg.

Nem értek egyet a "pártolunk az üzlet érdekében" elmélettel sem. A Forma1 nézőközönségét nem egyes márkák jelenléte vonzza, hanem a versenyszellem. A Ferrari - Schumacher hegemónia idején (amikor versenyzésről nemigazán lehetett beszélni) a Forma1 nézettsége csökkent, és a FIA mindenféle szabálymódosítást bevetett, hogy az egyeduralom véget érjen. Az sem igaz, hogy "aki a legtöbb pénzt tolja be a business-be annak nagyobb szava van" - több éven keresztül a Hondának volt az egyik legnagyobb költségvetése, de azért nem sok vizet kavart.

A Forma1-nek a legfőbb java a versenyszellem, amit mindenáron meg kell védenie (ha nem akar szépen lassan kimúlni), mert ez hozza a közönséget, vagyis ez hozza a pénzt. Márpedig a kémkedések, és a hamis tanúvallomások összeférhetetlenek a versenyszellemmel. Lehet hogy naiv vagyok, de hiszem azt hogy akárki tette volna azt amit a McLaren tett, ugyanúgy büntették volna.
G-funk 489934 2009. április 8. 13:25
Válasz erre
nemtudom hogy mi lesz ha kiszáll. Úgy rémlik hogy valami szabály hogy hány autó kell minimum F1-ben. Mintha 20 lenne
f2d 489933 2009. április 8. 12:35
Válasz erre
Baj vagy nem, ez kikerülhetetlen egy olyan "üzletágban" ahol Dollár milliárdok forognak évente. Az ide óriási pénzeket befektetőknek pedig elvárásaik vannak a pénzükért. Leegyszerűsítve a dolgot aki a legtöbb pénz tolja be a business-be annak nagyobb szava van a döntések meghozatalában, legyen ez bármely területen is (technikai, verseny, bármi).
Ezzel most nem védeni akarom a Ferrarit, mert amit sport szempontból csinálnak az sokszor gusztustalan, de ha többség miattuk nézi a forma1-et (ők generálják ezáltal a legnagyobb bevételeket is), akkor joggal elvárhatják, hogy a legtöbbet ők profitáljanak a versenyekből és persze a sportágba befolyó pénzből is. A Maclaren meg ne is álmodjon addig egyenlő elbírálásról, míg nem tud olyan létszámú rajongói tábort és szponzorokat maga mögé állítani mint akit le akar győzni.

Sok esetben savanyú a szőlő: Legyen külön Ferrari kupa, szokták mondani azok akiknek ez csípi a szemét. Ha külön válna az f1 és a Ferrari, akkor az f1 nagyon valószínű, hogy a befektetők 25-30%-át (max. 50%) tudná csak elcsábítani a saját bajnokságába. Így hamarosan el is tűnne a sűllyesztőbe. Viszont egy tisztán Ferrari bajnokságot a rajongói létszám és miattuk ebbe a szériába befektetők simán eltartanának. Nem beszélve arról, hogy minden egységes lenne motor autó, stb, ami a költségeket is nagymértékben csökkentené (így profit mégnagyobb lenne).
NGPETI 489932 2009. április 8. 11:34
Válasz erre
"A forma1 elsősorban üzlet és csak másodsorban verseny"

talán pont ez a baj... :o( de legalább más szakágakat ne tegyenek ezért tönkre
f2d 489931 2009. április 8. 10:22
Válasz erre
Ecleston nyilatkozta még jó pár évvel ezelőtt valami hasonló ügyben, csak akkor a Ferrari és Sumi körül ment a vita: A forma1 elsősorban üzlet és csak másodsorban verseny. A Forma1-et néző közönség több mint 2/3-a a Ferrari-ra és az eredményeire kíváncsi, és ezt a befektetőink is nagyon jól tudják. Ezt tudomásul kell venni a csapatoknak és a pilótáknak is.
NHZsolt 489930 2009. április 8. 09:49
Válasz erre
Hogy akar a hülye univerzális motort olyan szakágakba, amik teljesen különböznek egymástól? Igénybevétel, üzemóra, körülmények, stb...
NHZsolt 489929 2009. április 8. 09:48
Válasz erre
JazzZ 489928 2009. április 8. 09:33
Válasz erre
Csak kérdezem...:
az 1000éve a McLarennél dolgozó emberke NEM TUDTA, hogy a rádió beszélgetéseket utólag vissza lehet hallgatni? ! Ez a hülyének nézés csúcsa szerintem..:S
NGPETI 489926 2009. április 8. 09:15
Válasz erre
nekem csak az a furcsa,hogy a McLaren bármit csinál,meg akarják büntetni...
ha visszaengedi azért,ha nem engedi vissza,azért,ha gyorsak azért,ha lassan mennek azért...
valakinek/valakiknek mindenképp más színű autó kell világbajnoknak,de lassan nem lesznek csapatok/motorok az F1-ben sem,majd csak piros autók körözgetnek és márkakupa lesz belőle :o)

Trullinak is van csapata,Ő nem kapott semmi utasítást? azt nem is vizsgálták...
xaba 489924 2009. április 8. 08:44
Válasz erre
Civil bíróságon a hamis tanúvallomásért börtönbüntetés jár. Szerintem a McLaren elleni eljárás jogos.
Sztanyi 489925 2009. április 8. 08:44
Válasz erre
Én is arra gondoltam,hogy ezért is megbüntették a Hamit meg a csapatát(és utólag mégjobban megfogják,az tuti)
Akkor én a Daimler és a Mclaren helyében nagyon meggondolnám,hogy kell-e ez egyáltalán!Ja és ha a Merci kiszáll,akkor az 3 csapattra is kihat,majd!
Majd meglátjuk mi az FIA érdeke...,kell-e nekik Hami és kell-e nekik a Mclaren!
Végülis a F1 2. legeredményesebb csapata és jelenleg a TOP3 pilóta egyike...!

A Mclaren,meg elmehet máshová versenyezni és nem aggódnék Hami sorsárol sem.Talán bárhol szivesen fogadnák,bár olyan,amilyen,de az tény,hogy nagyon jó pilóta és van mögötte szurkolótábor!
NHZsolt 489923 2009. április 8. 07:14
Válasz erre
Az újabb büntetéssel lassan a Forma 1-et teszik tönkre, csak nem értem, mi a céljuk ezzel. Ha a Mercedes és a McLaren is kiszáll, az nem biztos, hogy sokaknak jót tesz, márpedig elérhetik ezzel akár azt is. És kérdés, hogy a Brawn milyen lenne Ferrari motorral, kapnának-e egyáltalán, vagy mást kellene használniuk...?
Nézzük csak meg a rallye vb-t. Két gyár szerepel már csak idén, és már veszített is ezzel sokat maga a verseny. Ráadásul a hülye FIA kitalálta, ötletként, hogy egységesített motorokkal költséget lehetne megspórolni. De a hülyeség csúcsa: a forma 1-ben, a rallye-ban ugyanazt az egyforma motorokat használnának a kitaláció szerint. Tegnap olvastam valahol a cikket, és nem igazán értem, miért gondolják magukról, hogy értenek valamihez is. Mert amit művelnek, az dilettáns...
És egy kérdés, aki abban a helyzetben nem úgy cselekedett volna, mint a McLaren, akik próbáltak utasítást kapni a sportbíróktól a helyzet megoldására, de nem kaptak, az mit tett volna, mikor kicsúszik a versenyzőjük elől valaki, de ez elvileg előzésnek is minősülhet a jelenlegi FIA ellenséges hozzáállása alapján? Hogy hazudtak, szerintem azért volt, mert úgy látták jónak abban a helyzetben. Utólag, átgondolva könnyű ítéletet mondani, de akkor, azonnali döntést kellett hozni, és így sikerült...
Schumi7vb 489922 2009. április 8. 02:20
Válasz erre
a rádióbeszélgetést amin rajta van,hogy hazudoztak,nehéz rágalomnak,alaptalan dolognak nevezni:)
Sztanyi 489921 2009. április 7. 23:55
Válasz erre
ez lenne az Aston,amire gondoltam,de elnéztem és ez nem a horvát srácé,tehát megúsztad a kellemetlen ellenfelet Mosonon...! :)
Ettől függetlenül,biztosan jön a Sasha és tuti,hogy vmi durvát fog hozni...

www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php
Sztanyi 489920 2009. április 7. 23:50
Válasz erre
teljesen egyértelmű,utaznak a mclarenre és a döntéshozók már a Hamit is maguk mellé állították! :)

Az lesz a vége,hogy a mclarent nagyon megbüntetik és kész.De addigra lehet,hogy a Daimler kiszáll mögüllük és veszik a merci motorokat az autókból.A mclaren ha megmaradhat,mint csapat,akkor meg vesznek Ferrari motorokat,na az lenne a durva happy end! :)
rrobbie 489919 2009. április 7. 22:19
Válasz erre
ja, szerintem is! tök alaptalan, sőt, rágalom!
SzucsLaszlo67 489918 2009. április 7. 22:04
Válasz erre
Master Matton!
Köszönöm és remélem, hogy a végeredmény is tetszeni fog.
Marci 489917 2009. április 7. 21:05
Válasz erre
Ez már boszorkányüldözés!
Schumi7vb 489916 2009. április 7. 20:26
Válasz erre
újabb botrány alakulóban:
www.formula.hu/f1/a-motorsport-vilagtanacs-beidezte-a-mclarent-c25973.html
remélem megbüntetik őket.
Schumi7vb 489915 2009. április 7. 20:24
Válasz erre
matton 489914 2009. április 7. 19:50
Válasz erre
CIMG1170
CIMG1170
CIMG1169
CIMG1169
CIMG1168
CIMG1168

Schumacher hét vébének!
matton 489913 2009. április 7. 19:43
Válasz erre
Laci Ádám! A porschék amiket felraktatok hihetetlenül kafák! Elismerésem mindkettőtöknek! Nem tudnám eldönteni melyiket vállalnám be,a matricázást vagy az ilyen nagyfokú átalakítást!
kbx 489912 2009. április 7. 18:37
Válasz erre
150$ +posta
Schumi7vb 489911 2009. április 7. 18:08
Válasz erre
kbx 489910 2009. április 7. 16:29
Válasz erre
Majd lefizetjük a zsűrit, hogy az Astont rakja félre:)))
kbx 489909 2009. április 7. 16:27
Válasz erre
Köszönöm, azt a csúnyaságot meg igyekszem ledolgozni:)
kbx 489908 2009. április 7. 16:26
Válasz erre
Hát, nem ez volt a legjobb üzletem amit valaha kötöttem:)
Megelégedtem volna egy matricázási útmutatóval vagy annak látszó akármivel, akkor azért könnyebben ment volna! Így is van 3-4 matrica amiről lövésem sincs, hogy hova kéne ragasztani:)
kbx 489907 2009. április 7. 16:22
Válasz erre
Igyekszem, de nem egyszerű az élet ezzel a gyantacsökevénnyel:)
G-funk 489906 2009. április 7. 15:34
Válasz erre
Ez már komoly fenyegetés Ádám :)))
szucslaszlo67 489905 2009. április 7. 14:24
Válasz erre
Nincs valakinek egy 1/12-es motor lánckereke feleslegben ? Illetve az átmérője érdekelne elsőre ha van. Talán az elég nagy lesz a bringára első lánckeréknek.
Köszi!
szucslaszlo67 489904 2009. április 7. 14:22
Válasz erre
Bercibá!
A két hátsó-oldalsó ablak ki van most maszkolva mert belűl már készen van a festés.
Amint az összes matrica felkerűlt és lelakkoztam, leveszem a belső maszkolást, kifestem az ablakkereteket, berakom az ablakokat, a légbeömlőt bekötöm a motor hűtőmaszkjába és már nagyjából kész is. Még meg kell csinálnom a hátsó szoknya-lemezt a bringás ütkoző-csővel és ha megjön a bringa akkor ráfaragom a motoros figurámat bringásnak és kész.
NHZsolt 489903 2009. április 7. 10:11
Válasz erre
comment.blog.hu/2009/04/06/palik_mar_magat_is_unja
A kommenteket is érdemes elolvasni... :-)
doky3 489902 2009. április 7. 10:07
Válasz erre
Ja-ja , Vettel kergette a Bmw-Sauber-ben Heidfeldet. Palikra lefordítva: a Williams-Toyota-ban ülő Nakajima-t üldözte. Nem tudom a mezőnyben már nem szereplő csapato-kat mikor "szedi" elő? No comment.
Bebá 489901 2009. április 7. 09:17
Válasz erre
Bár van egy fekete pontod nálam Ádám de ettől eltekintve baba a Porsche már is!
Bebá 489900 2009. április 7. 09:13
Válasz erre
Szia Laci!
Remek a különlegesség!Mikor akarod kinyitni az oldalát?
Aces 489899 2009. április 7. 06:38
Válasz erre
De azért kiállítva ott lesz az F2007 ugye?
KossuthLajos 489898 2009. április 7. 01:26
Válasz erre
Nem tudom meddig mondogatta a legutóbbi versenyen Palik, hogy (az egyik autó belső kamerájából mutatták) megy az egyik Williams mögött a versenyző. Az egyáltalán nem zavarta, hogy még abból a képből is tisztán lehetett látni az előtte haladó autó hátsó (nem túl nagy) szárnyán díszelgő bazi nagy BMW Power felíratot.
Sztanyi 489897 2009. április 7. 00:00
Válasz erre
Nagyon megérte az árát:)

Írjál a Profil24-es fazonnak,hogy tegyen be a dobozba egy türcsit meg egy szappant:)

Ja és nyugi,mert nem a "szőrösszívű zsűri" lesz az egyetlen próba,hanem a horvát srác Aston Martinja...!

Én be sem nevezem a F2007-et,muszáj lesz egy komolyabb cuccal is leállítani...,szerencsére van egy a tarsolyomban! :)
Sztanyi 489896 2009. április 6. 23:53
Válasz erre
Szia,

tényleg jópofa ötlet,nekem is bejön!Próbálj meg szerzni mögé egy bringát,de szerintem nélküle is jó lesz...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.