/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 492199 2009. október 5. 13:44
Válasz erre
Most nézem, hogy ELF matrica is van rajta! Akkor kapott egy kis 193as feelinget is:)
GUGEE 492198 2009. október 5. 13:40
Válasz erre
Most lebuktam!
Mindjárt küldök egy képet a kit-ről!
G
JazzZ 492196 2009. október 5. 13:38
Válasz erre
Ez egy 191es kasztni, 192es festéssel. Bemutatókon szokott gurulni.
GUGEE 492194 2009. október 5. 13:32
Válasz erre
Beteg vagyok!Lassan jár az agyam!Bocsi mindenkitől!
A válaszom:NEM a király(mármint ALONSO) nem ment vele!
G
GUGEE 492193 2009. október 5. 13:29
Válasz erre
Benetton1_01
Benetton1_01

Eztetett találtam az ebay-on!
Wave 1:24 gyanta!
Ezek szerint rámozdulok!
G
matton 492192 2009. október 5. 13:29
Válasz erre
JazzZ 492191 2009. október 5. 13:27
Válasz erre
Barum-os matrica nem jó? !
viccőtem..
matton 492190 2009. október 5. 13:27
Válasz erre
GuGEE! Félreértetted szerintem mert a McLarenről beszélgettek és arra mondta Szanyi,hogy a király is ment vele! Robi szerint Meg Schumacher a király!
(bár szerintem is) Ezért kérdezte,hogy ment vele Shumacher?
JazzZ 492189 2009. október 5. 13:26
Válasz erre
Akkó' úgy mondom, hogy leszorító erő igen csekély részét adta az a 2-3-4db levegőterelő elem. Helyettük inkább a böhöm nagy hátsó szárny, és a nagyon alacsony "hasmagasság". Aminek a méretét ugye azért kezdték fel-lefaragni a szabályalkotók, hogy az autók veszítsenek a leszorítóerő hatásaiból, azaz lassuljanak. Na ekkor került egyre jobban előtérbe a "diffúzió-elve";) Ha megnézed pl a 4/6nál, hogy a padlólemez és a leghátsó rész közötti szögkülönbséget, igen nagy. Ekkora "terület" nem képes leszívni az autó popóját;)
Amúgy igazad van, VAN rajta diffúzor! Bocs Peti!
JazzZ 492188 2009. október 5. 13:15
Válasz erre
A B190B egy B190 sárga színben..98%ban ugyanaz a két autó.
Egyikre sem hasonlít, legalábbis a padlólemezt, és a kasztnit a B191 esetében már az újabb HB motorokhoz igazították, azoknak pl a hűtő csőcsonjai egészen máshol vannak, az irányuk sem egyezik meg.
Mit faragsz amúgy? !

JZ
trombi0001 492187 2009. október 5. 12:55
Válasz erre
Uraim, egy kis segítséget kérnék. Az épülő 635-ösöm első spoilerét újra kellett festenem, ennek következtében a már felragasztott fehér "Dunlop" feliratot le kellett róla kaparnom. Akinek esetleg van ilyen maradék matricája (kb. 2-2,5 cm-es, sima fehér dőlt betűs felirat, nem a kockás zászlós), és már nincs rá szüksége, attól szívesen átvenném. trombi0001@vipmail.hu Köszi előre is!
trombi0001 492186 2009. október 5. 12:50
Válasz erre
Hátmá hogyne lett volna, ott van a képen is. Már a turbókon is volt diffúzor.
trombi0001 492185 2009. október 5. 12:49
Válasz erre
Ráteszed a gyári gumit? Nem faragsz rá inkább valami maradék Tamiyát?
GUGEE 492184 2009. október 5. 12:43
Válasz erre
Ez igazán egy kemény kérdés volt!
Mivel Shumi 2001-ben világbajnok volt,s a Ferrarinál versenyzett,feltételezem,hogy ment vele!
Persze nem ezzel,hanem egy sokkal nagyobbal!
G
GUGEE 492183 2009. október 5. 12:40
Válasz erre
JazzZ igény van rád!
Most például nekem!
Benettonból is egy kicsit megerősődtem!
Láttam egy Benetton B191b-t!Az a kérdésem,hogy ez már majdnem úgy néz ki mint a B192,vagy még a B191-re hasonlít!
Sajna rossz a kép és nem tudom eldönteni!
köszi előre is!
G
rrobbie 492180 2009. október 5. 10:39
Válasz erre
Scumacher is ment ezzel az autóval? :P
Atesz76 492179 2009. október 5. 10:30
Válasz erre
F1 2001
F1 2001

Eladó!
Új:
Tamiya 1/20 Ferrari F1 2001: 4500Ft
Mail: kingpython@freemail.hu
Zoli 492178 2009. október 5. 09:52
Válasz erre
Szia!
Sajnos nem tudom elfogadni az érvelésed, lásd Kferro véleményét, amit viszont teljes mértékben támogatok. Ha már ennyi időd van, vagy csak szeretsz törölgetni, akkor légyszíves légy következetes! Szinte minden rovatban vannak nem a makettezésről, az adott témáról szóló hozzászólások, tessék akkor azokat is eltűntetni!
Egyébként mostanában inkább az a jellemző a fórumhoz újonnan csatlakozó fiatalokról, hogy bizony az ő hozzáállásuk, stílusuk hagy némi kívánnivalót maga után. (Nem általánosítás, de gyakran előfordult már.) Természetesen a személyeskedés tényleg nem tartozik a témához, az olyan hozzászólásokat ki is kell törölni.
Egyébként részemről teljesen mindegy, hogy törlitek-e vagy sem az én írásaimat.
z
Kferro 492177 2009. október 5. 08:59
Válasz erre
Vlevi!

Öröm volt látni újra ezt a Smer makettet! Valamikor gyerekkoromban megvolt, s meg is építettem.
Köszönöm ezt az élményt!
Kferro 492176 2009. október 5. 08:58
Válasz erre
Nem értek egyet ezzel a "nem ide tartozó hsz" dologgal.
Elég sok fórumon vagyok járatos, ez köszönhető az immár 7-8 éves internetezős múltamnak, s bizony azt tapasztalom, hogy az idő előrehaladtával, midőn is az oda írók egyre jobban megismerik egymást, óhatatlanul is tágul az adott topic témaköre. Természetesen a központi téma marad a fő vonal, de érintőlegesen más témák is szóba kerülhetnek, mint ahogyan kerülnek is.
Tudomásul kell venni, hogy a Formula-1 sok embert érdekel, sok embernek szenvedélye, s mint ilyen, bizony sok véleményt, és természetszerüleg sok ellenvéleményt szül. Van aki ezt kultúrált formában el tudja fogadni, s van aki nem. De pusztán a konkrét "Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése" témára leszűkíteni eme topic témáját, szerintem rossz elképzelés, s majdhogynem lehetetlen. Az építéshez bizony hozzátartozik a témáról való beszélgetés, s néha a szenvedély elragadadtathatja az embert, de ez nem baj. A baj az, ha valaki nem épp szalonképes formában akarja ráeröltetni a saját véleményét a másikra. De ettől megregulázni a topicot, hogy irgumburgum csak makettépítésről lehet szó, szerintem téves dolog.
Egy gyerek, ha vesz egy makettet és rátalál erre a topicra, valóban láthat piszkálódást, ez tény. Ez vagy az ide íróktól követel nagyobb felelősségtudatot, vagy a moderátornak azt a jogát, hogy az ilyen, nem szalonképes hozzászólásokat törölje.
De. Ha idetéved egy gyerek, és azt látja, hogy az ide írók értenek a témához, mint pl. Gugee, akkor nagyobb bizalommal fog tanácsért fordulni hozzánk/hozzájuk, mert tudja, hogy nem fognak hülyeséget mondani. Szerintem ezt sem szabad figyelmen kivül hagyni. Egyébként magamról tudom, hogy ha valamilyen segítségért fordulok egy adott topichoz, nem az htározza meg kérdésfeltevési szándékomat, hogy mennyire anyázzák egymást a tagok, hanem az, hogy mennyire segítőkészek a korábbi hozzászólások alapján, s hogy mennyire értenek a témához...

Én a magam részéről nem javaslom a topic ilyen mérvű megszigorítását. A topic mindennapi élete had döntse el, hogy mit fogad el, s mit nem...
JazzZ 492175 2009. október 5. 08:10
Válasz erre
Naon szép lesz, élőben tuti még ütősebb! !
Ezeken az autókon még nem volt diffúzor.
Sztanyi 492174 2009. október 5. 00:00
Válasz erre
Ray,Matton köszi,azon leszek,hogy jó legyen.Nagyon tetszik ez az autó éskülön motiváció,hogy a "királyé" volt!

Az alváz (a képeken nem lehet rendesen látni) oldala Modelers Carbon 2,a diffozor rész az felül szintén az a tipus,de alulról félfényes feketére fújtam.Az alja ahol sötétebb,ott szintén ez a Modelers Carbon 2,ahol meg sárgás-barna,ott a Modelers Kevlar-t használtam,amit átfújtam Tamiya akril x19 füst és mattító keverékével.Pár helyen bőven megpakoltam,így foltos is lett,az eredmény élőben nagyon bejön.Talán még egy picit megpiszkálom még valami koptatással is.
Raybrig_89 492173 2009. október 4. 22:09
Válasz erre
Matton 492172 2009. október 4. 22:04
Válasz erre
Raybrig_89 492171 2009. október 4. 22:00
Válasz erre
Fú,az a padlólemez nagyon durván néz ki,valami spéci karbont használtál?Vagy csak matt lakkot kapott?
Így tovább:)
exec 492170 2009. október 4. 21:25
Válasz erre
Sziasztok,

valamit hozzá tennék Gabi hozzászólásához. Ez egy Makettező fórum. Itt nincs és nem is lesz anyázás topic, semmilyen témával kapcsolatban sem. Aki olyat akar, regisztráljon az RTL honlapjára, vagy ahova akar, de ahogy a cím is mutatja, ez a topic, és az oldal maga a makettezésről szól.

Üdv.
exec
Gabi 492167 2009. október 4. 17:11
Válasz erre
Szia!

Azon leszek, hogy megoldjuk természetesen.

Gabi
NGPETI 492166 2009. október 4. 17:10
Válasz erre
meg tudod/tudjátok oldani?

akkor nem lennének "átfedések",akit csak a makettek érdekelnének,tudna hova fordulni
Sztanyi 492165 2009. október 4. 17:09
Válasz erre
Mclaren MP4-6 építés 001
Mclaren MP4-6 épít...
Mclaren MP4-6 építés 002
Mclaren MP4-6 épít...
Mclaren MP4-6 építés 003
Mclaren MP4-6 épít...
Mclaren MP4-6 építés 004
Mclaren MP4-6 épít...
Mclaren MP4-6 építés 005
Mclaren MP4-6 épít...
Mclaren MP4-6 építés 006
Mclaren MP4-6 épít...

Sziasztok!

Biztosan megvan másnak is a Fujimi Mclaren MP4/6-osa.Én nemrég belekezdtem és mára lefújtam és lefestettem a 200db alkatrész kb 80-át.Remélhetőleg nemsokára hozzákezdhetek az építéséhez is.4 cipősdobozt csürig megtültettek az alkatrészek és a kasztni motorborító eleme külön szárad a vitrinben.Most már biztos az a dolog számomra,hogy kicsit túlzásba vitték a részletességet,viszont rengeteg a sorjás alkatrész,aminek egy részére csak a festés után derült fény.Ahhoz képest,hogy ez egy 91-es autó elég sokat kellett karbonozni rajta és csak a lényeges alkatrészeket matricáztam be.Pl az alvázon a diffuzór résznek csak a felső részét,alulról nem,de így a 70% be van...

Pár kép az eddigi fejleményekről...
GUGEE 492164 2009. október 4. 17:08
Válasz erre
Sikerült küllös...?
Bocsi kérdőmondat!
G
GUGEE 492163 2009. október 4. 17:07
Válasz erre
Hello,elveszett ember!
Megjött a Fw 14-es!Majd köldök képeket!
Nagyon baró!Szerintem te is benevezel egyre ha meglátod!
Megnéztem az oldalt,s ha tudsz ,szerezhetnél nekem is egy alfettát!2400ft akkor is megér,ha soha nem építem meg!
Sikerült küllős kerekeket szerezni hozzá!
G
HUJBI 492159 2009. október 4. 16:48
Válasz erre
én is így gondolom, legyen egy Forma 1-es makettek és egy Forma 1-es anyázás topic. mindig benézek, mert tetszik egyesek munkája, de mostanában nem a kezek járnak.
Matton 492158 2009. október 4. 16:10
Válasz erre
Sziasztok! Most érkeztem haza Hajdúszoboszlóról és az alant említett makett magyarországi forgalmazóival elég sokat beszélgettem. Elérhetőségüket és minden infót a ww.smer.hu-n megtalálhattok.
Gabi 492157 2009. október 4. 16:08
Válasz erre
Szia!

Akkor leírom részletesen, hogy teljes képed legyen róla. Van egy fiatal srác aki szereti a Froma 1-et, és meglát egy makettes dobozt, melyből meg tud építeni egy autót. Természetesen megveszi, mert tetszik neki, de amint kibontja a dobozt, rájön, hogy ez nem is olyan egyszerű, ezért keres valami oldalt, fórumot, ahol ilyennel foglalkoznak. A Google kidobja neki a Makettinfot, rákattint, majd örömmel tapasztalja, hogy itt van egy Forma 1-el foglalkozó topik. Beleolvas, de legnagyobb megdöbbenésére azt tapasztalja, hogy itt a makettezésről van szó legkevésbé, sokkal inkább egymás piszkálása, és olyan pletykák, teóriák a Forma 1-el kapcsolatban, melyet még kb 20 másik oldalon olvashat a neten. Ezt látva elszomorodik, és vagy úgy építi meg ahogy tudja, vagy visszateszi a dobozba, és megint elveszítettünk egy lehetséges makettezőt. Ez csak egy példa arra, hogy mi is lenne a Makettinfo oldal célja.

Gabi
GUGEE 492156 2009. október 4. 15:53
Válasz erre
Miért kéne két témakör?
Ide miért nem lehet írni?
G
Gabi 492155 2009. október 4. 15:46
Válasz erre
Szia Gábor!

Teljesen egyetértek az általad leírtakkal, az ilyen topik megfelelően szétválasztaná a két témakört.

Gabi
NGPETI 492153 2009. október 4. 15:23
Válasz erre
Szia Gabi!

Szerintem a moderálás elveivel sok baj nincs...
Általában akkor firtatják,ha valaki egyébként is "törölhető" módon szól hozzá valamihez,vagy valakit nem megfelelően "oktat" ki.

Mivel ez egy nyílt fórum,és egy témakör "szerelmesei" vannak itt,így elkerülhetetlen lesz,hogy a makettezésen kívül szóba kerüljön az 1:1-es méretarány is :o)

Ezt ki lehetne váltani egy "AUTÓSPORT HÍREK,PLETYKÁK" topik létrehozásával,és akkor itt tényleg csak F1 autókról lenne szó,bár,akkor néhány "halódó" topikhoz kezdene hasonlítani,mert sajnos kevés az F1-es makett,és ezért kevesebben is építenek ilyeneket. :o( Sajnos ez a "polgári szekció" legszűkebb köre és ez tényleg kár!

Üdv: Németh Gábor
Ete 492152 2009. október 4. 14:07
Válasz erre
Én sem igazán értem, hogy a MAKETT alkatrészkeresésemet miért kellett moderálni? Na mindegy. Még mindig keresek Tamiya Lotus 99T-t bontva.
jabel 492149 2009. október 4. 13:53
Válasz erre
Szia!
Ide az infóra is asszem írt Stefan egy jó cikket küllős kerék készítéséről.
Gabi 492148 2009. október 4. 13:05
Válasz erre
Sziasztok!

Elöszőr és utoljára válaszolok a moderációt firtató kérdésekre.
A moderátorok nem név nélküliek, a makettinfo topikban elolvasható, hogy kik ezek, de ezt a topikot leginkább én moderálom.
A topik témája az alábbi: Forma 1-es autók, pályaautók, versenyautók építése

Tehát nem sportpletykák, ki kivel, mikor, hol volt, ki miben csalt és hasonlóak. Ez egy makettező fórum, itt a makettezés a fő szempont, ha ilyen témában kívántok társalogni, arra ott van az index fórum. Sajnálatos módon magáról a makettezésről esik a legkevesebb szó, és gondolom sokan úgy vannak, hogy nem is írnak be, mert mások "teli szemetelik" az oldalt teljes más témával. Ami nem makettezés, de Forma-1, a technikai rész, eredeti képek, könyvek és hasonlóak, melyek az építést segíthetik. Érdekes, hogy mikor Marosi Gergő írt be valamit makettezés témában sokan lehurrogták rögtön, pedig nagyon sokan örülhetnének neki, ha kb feleannyira tudnának makettezni, mint ő.
Tehát a lényeg, ide kérném, hogy a topikhoz kapcsolódóan a maettezésről, és azzal kapcsolatos tecnikai dolgokról írjatok, erről tegyetek fel képeket. A pletykák, szidalmazások, és hasonló témájú hozzászólások továbbra is törölve lesznek.
Jelzem, hogy ez nem egy vitaindító beírás, a nem megfelelő reakciókat törölni fogom, és nem érdekel, hogy valaki ezt diktatórikusnak nevezni, akkor ne látogassa az oldalt, nem ejtünk érte könnyeket.
Személyesen nincs senkivel sem problémám, de a nem megfelelő bejegyzéseket továbbra is törlöm-töröljük függetlenűl attól, hogy ki írta be.
Kérem a fentebb leírtak tudomásul vételét!
Köszönöm!

Gabi
Püsilaci 492147 2009. október 4. 12:03
Válasz erre
Püsilaci 492146 2009. október 4. 12:01
Válasz erre
Igen, én is láttam a neten egy összeépítést. Ott a srác fotómaratottra cserélte a kerekekküllőit.
vlevi 492145 2009. október 4. 11:12
Válasz erre
Én is remélem!
Dobozból építve ilyen : modelingmadness.com/reviews/cars/hiottalfa.htm
Csak a küllők vannak maratásból.
GUGEE 492142 2009. október 4. 10:35
Válasz erre
Ha szétnézel a NET-en,hihetetlen módon meg lehet építeni a gépet!
G
vlevi 492141 2009. október 4. 10:27
Válasz erre
IMG_3663
IMG_3663

Hajdúszoboszlói makettversenyen akadtam rá. 2000Ft körül volt.
Hihetetlen módon még motor is van hozzá.
Ahogy nézem, az öntőkeret elsőre nagyon vastagnak tűnik, de az alkatrészek ránézésre rendben vannak. A küllőket kell majd valahogy megoldani, pl. húzott szálból, ugyanis azt egy átlátszó alkatrészen adják.
Püsilaci 492138 2009. október 4. 09:02
Válasz erre
Egy kis dobozbontás? Hól sikerült beszerezni?
vlevi 492135 2009. október 3. 19:29
Válasz erre
Alfa Romeo Alfetta 1950
Alfa Romeo Alfetta...

Visszatérve a makettezéshez :)
Ma is beszereztem egy olyan F1-es makettet, amit nem kell karbonozni. Mondjuk, határeset az F1-es autó megnevezés.
JazzZ 492125 2009. október 3. 12:43
Válasz erre
Zoli 492124 2009. október 3. 09:55
Válasz erre
Szia!
Nemcsak Kimi és Alonso, hanem a többi pilóta stílusa is különbözik. És persze nagyban függ a kocsitól is a kanyarvétel. Pl azért szurkoltam Coulthardnak, mert ő is agresszívebben hajtott, asszem akkoriban ő fékezett a legkésőbb. Hakkinen lágy stílusa eredményesebb volt, de nem volt látványos. Kiminek meg szerintem csak a ferka alulkormányozott, beállítás kérdése is. És az ő stílusát se nevezném lágynak, amíg a McLaren pilótája volt, egyfolytában szidták, hogy széthajtja a kocsit. Amióta elment, azóta nem nagyon volt motorgondja.
Szerintem a magasabb fordulaton történő visszaváltás annyit nem számít. Egyszerűen csak az utolsó pillanatban kell fékezni, és közben váltani, majd a leghamarabb gyorsítani, ennyi. Nagyobb ívű kanyarokban persze lehet magasabb fordulaton tartani a motort a kigyorsításig.
Nemcsak Marciról, hanem más személyről se ilyen stílusban nyilatkozz, magadnak többet ártasz vele! A véleményedtől függetlenül írtam ezt tegnap.
z
jabel 492123 2009. október 3. 09:37
Válasz erre
DSCF3661
DSCF3661

Sziasztok!
Kapott egy kis lakkot a Porsche.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.