/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Nowotny 484962 2008. február 15. 09:04
Válasz erre
Szia.
Őt véletlenül nem láthattam kint a Bolyain?
Kferro 484961 2008. február 15. 09:01
Válasz erre
Mivel játszol? F1C, vagy rFactor? Valamilyen ligában versenyzel?
Kferro 484960 2008. február 15. 08:57
Válasz erre
Hihi! :)))

Amúgy ez melyik csapat autója? Nagyon szép!
GUGEE 484959 2008. február 14. 22:39
Válasz erre
84037415_o
84037415_o
3300_1
3300_1

Most jöttek!
G
Schumi7vb 484958 2008. február 14. 18:39
Válasz erre
azért ilyen mert a BMW a többi motorkészitőtől ellentétben nem V motort csinált,hanem soros 4 hengerest,és igy csak egy kipofogó leömlő van.
Matton 484957 2008. február 14. 17:59
Válasz erre
CIMG0227
CIMG0227
CIMG0225
CIMG0225
CIMG0226
CIMG0226
CIMG0229
CIMG0229
CIMG0231
CIMG0231

Nekem a 80-as évek voltak a kedvenceim. Gyermekfejjel hallani a turbókat élőben felejthetetlen volt. Egyszer olyan szerencsém volt ,hogy egy gyermeknep alkalmával beleülhettem Senna Lotusába (azt nem tudom valódi volt-e vagy csak replika)és baromira örültem amikor a tamiya kiadta a T99-est újra. Rögtön rá is vetettem magam egyre ez lett belőle.
NGPETI 484956 2008. február 14. 16:56
Válasz erre
CDG_graphic
CDG_graphic
audi
audi
Hamilton_Sidecar :o)
Hamilton_Sidecar :o

néhány "érdekes" kép :o)
GUGEE 484955 2008. február 14. 16:00
Válasz erre
Szerintem túl van ragozzva az elektronika!Hamarabb lehetett magasabb fokozatba kapcsolni,mert elbirta a motor,s igy nem volt akkora gond a kipörgésgátló nem léte!
Kedvencem Monaco!Sokat láttam Senna körét,igazán zseniális volt,nagyot szólt a honda motor is!Szerintem ha nem bóklászik elötte egy autó, még gyorsabb lehetett volna!
G
trombi0001 484954 2008. február 14. 15:32
Válasz erre
Írtam, hogy én elfogult vagyok!:-)
Komolyra fordítva: de igen, nehezebb volt. Éppen azért, mert más a teljesítményleadás, más a tapadás, főleg mindenféle elektronika nélkül. Nemhogy kipörgésgátló meg lefulladásgátló...
És 1600 lóerő Monacóban két hátsó kerékre, az sok. Oda ember kellett...
GUGEE 484953 2008. február 14. 15:18
Válasz erre
Brutál a gép!
Még hasonló kipufogót se láttam!
G
GUGEE 484952 2008. február 14. 15:12
Válasz erre
Srácok, kellemetlenül érzem magam!!!
Én 2003 óta nézem az f1-et!Vannak korábbi emlékeim valami fekete Lotusról ,de semmi komkrét.Az f1 mindig kemény volt ,és az is marad!A határon autózni egy fiat 500-zal is
lehet,csak senkit nem érdekel!
Mivel 5 éve nyomom számítógépen is ,nagyon sok on board felvételt nézek!
Nem értek eggyet,hogy nehezebb volt vezetni,esetleg csak más!
1000 paci nagyon nagy szám,de másként mükődtek a motorok,más volt a tapadás.
Egy dolog valoban eltávozott a pilótákból: A HALÁLFÉLELEM!!!
G
JazzZ 484951 2008. február 14. 13:09
Válasz erre
baki1
baki1
baki2
baki2

ügyeees:)))
trombi0001 484950 2008. február 14. 12:49
Válasz erre
bakker, GTO Evoluzione, amiből valami 5 darab készült...
Ennek a sornak az eszmei értéke egy kisebb ország költségvetését rendbe tenné! :-)
NGPETI 484949 2008. február 14. 12:44
Válasz erre
Ferrari
Ferrari

ha már Ferrari...
A "szomszéd" most jött haza... :o)
trombi0001 484948 2008. február 14. 11:27
Válasz erre
JazzZ 484947 2008. február 14. 11:00
Válasz erre
has_ferr642_1
has_ferr642_1
has_ferr642_2
has_ferr642_2
has_ferr642_3
has_ferr642_3
has_ferr642_4
has_ferr642_4

ha esteleg valaki ilyenre vágyna, ezt most találtam ebay-en, kb 8000re jön ki postával együtt!
sib 484946 2008. február 14. 10:55
Válasz erre
Sziasztok!
Kicsit OFF:
1:1-es F1, 956000 db gyufaszálból, a lakásban :o :D

www.autoblog.com/photos/matchstick-mclaren-f1-car/640015/
JazzZ 484945 2008. február 14. 10:23
Válasz erre
Igen, eléggé megrázó képek...láttam vele egy interjút, és mutatta a kormányt, teljesen elgörbülve, pfff nem semmi!! Az se, hogy elrakta emlékbe:))
86ban még csak 6voltam, szóval valszeg a sisak miatt tetszett Rosberg:)))Gondolj bele, idén olyan nyerné a bajnokságot, aki egy futamot nyer!!!:)))
86tól 94ig néztem, utána max újságban olvastam az eseményekről..2003ban kezdtem újra nézni és "muszájból" álonzónak szurkolni:)
trombi0001 484944 2008. február 14. 10:05
Válasz erre
Szerintem nincs róla felvétel, edzésen történt és akkor még nem volt bekamerázva a pilótavécé meg a motorhome spájza. Egyébként úgy tudom, hogy korlátot fogott és a cockpit közepénél kettétört az autó, ő meg üléssel együtt elfeküdt a pályán. Nagyon kemény, ahogy ott fekszik és a lábai negatív szögben lógnak mellette.
Azzal a '90-es Lotussal alapvető bajok lehettek, ld. még Warwick, Parabolica.
Rosberg meg nem annyira gáz, bár az, hogy ő világbajnok lehetett, legalább akkora vicc, mint Hakkinen.
Én idén jubilálok, 25. szezonom jön, ennyi még Patresének és De Cesarisnak se volt!
:-)
JazzZ 484943 2008. február 14. 09:43
Válasz erre
és volt váltókar!!:))) Nagyon kemények a régi belső kamerás felvételek, iszonyat megterhelő lehetett vezetni: mondjuk 86ban egy FW11et az időmérőn, 1000ló, jáááj. A lábakról kár, hogy kevés felvétel van, nem emberi amit művelnek!
Én 86ban kapcsolódtam bele a F1 nézésbe, akkor még Rosbergnek szurkoltam, de gáz:)))
De Angelis kivételével komolyabb baleset nem is nagyon volt, ami súlyosabb sérüléssel járt volna! Még Donelly is összekapta magát 90ben, pedig az úton hevert, hátán az üléssel...Tényleg!! Látta azt valaki, hogy mi is történt ennél az esetnél?? A youtube-on csak már a baleset utáni felvételek vannak fent..!!
trombi0001 484942 2008. február 14. 09:34
Válasz erre
Az autók szélesek, arányosak, letisztult vonalúak, színesek, hangosak és rosszindulatúak voltak, a pályák versenypályák voltak és nem vrtuális pléjsztésön-gokart-digitáltévés stúdiók. A pilóták nagyon-nagyon tudtak vezetni, lazák és kicsit zakkantak voltak mind, egészen a baltaarcú megjelenéséig. Hát, nekem kb. ez a '80-as, '90-es évek. De én elfogult vagyok, mert nekem nagyrészt ez tette ki a gyerekkoromat... :-)
JazzZ 484941 2008. február 14. 09:24
Válasz erre
Igen, jó visszagondolni ezekre az időkre!! Nekem amúgy is a 90es évad a kedvencem, sok szempontból! Bár a turbók hangja se semmi volt!!
Rial, Monteverdy, AGS, hmm.. nagyon szép autók, kár értük..
Most is izgalmas és érdekes az F1, de nem tudok kiemelni egy autót se igazán, ami tetszene... Ha meg makettező szemmel nézed, igen nehéz lesz majd matricázni, festeni a mai gépeket a sok kis légterő, stb miatt..
JazzZ 484940 2008. február 14. 09:18
Válasz erre
90-montreal-brunog
90-montreal-brunog
f1-brazil-90-garybrabham
f1-brazil-90-...
engineW12
engineW12

GUGEEnak még:)))
trombi0001 484939 2008. február 14. 09:02
Válasz erre
Azért milyen csapatok voltak '90-től úgy '94ig, szerintem már csak hozzánk hasonló élemedett korúak emlékeznek rájuk, meg a 38 autóból álló mezőnyre...
EuroBrun
Monteverdi Onyx
Scuderia Italia (aka BMS Dallara)
Simtek
Pacific
Rial
szép emlékek...
JazzZ 484938 2008. február 14. 08:53
Válasz erre
Life Racing Engines a hivatalos nevük, és 90ben próbálkoztak, nulla sikerrel! A motor kezdetben tényleg ez a W12es volt, az utolsó két futamon már Judd V8al indultak (amire az egész kasznit tervezték eredetileg..), és új versenyzővel Giacomelli helyett (GARY Brabham).

Érdekesség, hogy pl a Coloni és motort cserélt szezon közben! A szép hangú és ultraszar+nehéz Subaru helyett, inkább a jól bevált Cosworth-ot rakták be..
Schumi7vb 484937 2008. február 13. 23:25
Válasz erre
TAM20017_Brabham%20BT50%20BMW_6000
TAM20017_Brabham%...
brabham
brabham

nekem ez lesz a következő makettem:D
Nowotny 484936 2008. február 13. 22:11
Válasz erre
üdv.
31: Osella 1982
22: Alfa Romeo 1984
30: Zakspeed 1985
33: Beatrice-Lola 1985
23: Minardi 1986
16: Ford-lola 1986
Bocs hogy beleszólok,de én ezeket tudom.
GUGEE 484935 2008. február 13. 20:21
Válasz erre
7ff5_1
7ff5_1

Találtam 1:24-ben a studio 27-en kivül arrows 2 AONE kittet (sose hall.)
Egészen jó ,s fele a studionak!
G
Jos 484934 2008. február 13. 18:10
Válasz erre
valóban, elnézést én is a '86-os FW11-re gondoltam.
GUGEE 484933 2008. február 13. 18:03
Válasz erre
trombi0001 484932 2008. február 13. 17:43
Válasz erre
Life W12, '91-ből vagy '92-ből. 3X4 (ezért W12) hengeres motorja volt. Egyetlen versenyre sem tudták kvalifikálni, az évet már nem fejezték be.
GUGEE 484931 2008. február 13. 17:34
Válasz erre
lifebrs3
lifebrs3
lifefq4
lifefq4

Segítsetek!
Ez milyen járgány?
G
trombi0001 484930 2008. február 13. 17:34
Válasz erre
Hát nem tudom, szerintem az első kép se makett.
Az a "hűtőkémény" meg nem ugyanaz, mint a mai autókon, hanem a turbó levegőbelépő nyílása. Szóval azon keresztül szívta a turbó az ájert.
GUGEE 484929 2008. február 13. 17:28
Válasz erre
Nem lehet tutira venni azt amit a net-en írnak!!
Ráakadtam egy modelles oldalra,annyi hülyeséget,téves infot még nem olvastam sehol!
G
JazzZ 484928 2008. február 13. 16:55
Válasz erre
fw11b
fw11b

jaja...az f1facts oldal az első képen szereplőt fw11nek hozza...a 11b-nek tényleg volt már "kéménye"
GUGEE 484927 2008. február 13. 16:19
Válasz erre
126
126

A 11b már voltak hűtőkémények!
Jos 484926 2008. február 13. 15:56
Válasz erre
az első kép egy tamiya makett szerintem, FW11b
trombi0001 484925 2008. február 13. 15:43
Válasz erre
Egyszerre írtuk! :-)
Köszi az infót, igazad van, tényleg a Williams volt a 27-28-as, ez nekem most nem ugrott be.
trombi0001 484924 2008. február 13. 15:42
Válasz erre
Jos 484923 2008. február 13. 15:42
Válasz erre
A sztori alapja, hogy a Williems-é ('78-tól legalább is)volt a 27-28, de mivel Alan Jones '80-ban világbajnok lett, ezért az éppen aktuális VB-kal Jody Scheckter-rel cseréltek számokat, és így került a Ferrarihoz.
Mivel '96-ig nem sikerült vb-t nyerniük ezért maradt náluk.
Kivéve '90-t, mert Prost vitte magával az "1"-est.De mivel '90-ben Senna lett a bajnok, '91-re visszacserélték a 1-2-t a 27-28-cal.
'96-tól lépett életbe a mostani, konstruktőrök szerinti rendszer
'78 előtt meg nem tudom, hogy mi volt, de szerintem az csak keveseket érdekel
trombi0001 484922 2008. február 13. 15:42
Válasz erre
Hát ja, '81-től '95-ig ezzel a négyféle rajtszámmal mentek.

Szóval úgy volt ez a szép új világ beköszönte előtt, hogy szokásjogi alapon el voltak osztva a rajtszámok úgy, hogy:

1-2: világbajnok és csapattársa,
3-4: Tyrrell
5-6: Renault, utána Williams (Red Five Lion!)
7-8: Brabham,
9-10: passz,
11-12: Lotus, majd McLaren,
itt sok passz jön,
19-20: Toleman, majd Benetton,
megint passz, és
25-26: Ligier
27-28: Ferrari.

De pl. '90-ben a McLaren ment a 27-28- assal, mert cseréltek a Ferrarival (akihez ugye érkezett az aktuális világbajnok).
GUGEE 484921 2008. február 13. 15:29
Válasz erre
Nem tudtam,hogy állandók a rajtszámok,csak mindig láttam 27-28assal meg 1-2-essel is!
G
trombi0001 484920 2008. február 13. 15:10
Válasz erre
Van neki? Én eddig úgy tudtam, hogy '81-ben, amikor kiosztották a csapatok között az állandó rajtszámokat, ezt éppen ők kapták. Mint a Ligier a 25-26-ost, Brabham a 7-8-ast, stb. De ha tudsz róla sztorit, írd meg!
GUGEE 484919 2008. február 13. 14:45
Válasz erre
Szia!
Mi a története a ferrari 27-28-as rajtszámainak?
G
trombi0001 484918 2008. február 13. 11:26
Válasz erre
Szerintem az első képen a 11-es van, de versenyen az sem ment így, ez valami demó festés. A másodikon egyértelműen 10-es, '85-ből.
JazzZ 484917 2008. február 13. 10:51
Válasz erre
fw10
fw10
fw10_2
fw10_2

az fw10nek kétféle festése volt???!!! vagy az egyik nem 10es lenne...? Segítsetek:)
trombi0001 484916 2008. február 13. 08:02
Válasz erre
A baleset után Hunt tartotta a lelket az aszfalton fekfő Petersonban addig a 20 percig, amíg a mentők végre odaértek. Meg tartotta a fejét, hogy ne nézzen a saját lábaira, mert azok, hát, nem voltak jó állapotban. A versenyzők a balesetért egyöntetűen Patresét okolták. Ez így együtt Huntra olyan hatással volt, hogy ezt követően évekig, amikor Formula-1 közvetítéseken szakkommentátor volt, Patresét szidta, mint a bokrot, ahogy feltűnt a képernyőn.
Schumi7vb 484915 2008. február 12. 21:20
Válasz erre
Matton 484914 2008. február 12. 21:16
Válasz erre
Patreset hibáztatták a baleset okozásáért monzában de nem ő volt a hibás hanem ,hogy átépítették a pályát és a kanyar előtt vészesen összeszűkült. A starter sem várta meg,hogy az összes autó felsorakozzon.Pokoli baleset volt. A youtube-on ha beírjátok Peterson nevét megnézhetitek ezt a balesetet.
Schumi7vb 484913 2008. február 12. 21:16
Válasz erre
itt a videó a balesetről,egyébként nem Patrese volt a hibás hanem az aki a startlámpákat kezelte...youtube.com/watch
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.