/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Sztanyi 492099 2009. október 2. 00:23
Válasz erre
Szia,

Már hivatalosan is bejelentették Alonsot a ferrarihoz,de a Kimi visszatérése meg nem tuti,de valószínű...

A ferrarinak van pénzze arra,hogy most vegy meg,akkor miért várnának!
Sőt most olvastam,hogy állítólag az lesz,mint a Mclarennél,azaz azonos feltételek! Alonso=Massa
Persze ezt majd az élet megrendezi,elsősorban talán a csapatvezetésen múlik,mi lesz velük,a két pilótát nem kell félteni.Ők jók lesznek!

Szerintem ez a legvalószínűbb párosítás a nagycsapatoknál:
Ferrari:Alonso-Massa
Mclaren:Kimi(ha egyáltalán marad a F1-ben)-Hami
Brawn:Button-Rosberg
RedBull:Webber-Vettel
Renault:Kubica-Grojean?

de majd meglátjuk...
GUGEE 492098 2009. október 1. 20:56
Válasz erre
Hála istennek nem te vagy a Ferrarinál!
G
Rizmajer_Jozsef 492097 2009. október 1. 19:35
Válasz erre
Kferro!
Ferrarinál nem kéne sietni. Kocsi nincs, Massa gyógyulása, legalábbis nem 100%.A csapat is valahogy sokat bénázik./ gumi választás,kiállások számának megválasztása/ Különben is rájuk fér egy pár szűkebb esztendő, mert a Sch. idejében még a szél is úgy fújt ahogy nekik kellett. Még a S.car is sűrűbben jött be, ha nem a piros volt az első helyen. Kimi leléptetése is olcsóbb lesz egy év múlva, vagy ő megy el ingyen, ha tényleg megveszik Alonsót. A csapat párszor megalázza, ért hozzá, és Kimi el. Én most nem venném meg a spanyolt, egy év múlva Ő is olcsóbb lesz.
Na ebből elég, szia Rizmajer
GUGEE 492096 2009. október 1. 16:54
Válasz erre
Shumi! nem én írtam!

Tuttosport: "Alonso végre. A jelen legjobb pilótája a Ferrarié. Olyan gyors, mint Räikkönen, Massa és Hamilton, de ha a győzelemről van szó, sokkal tapasztaltabb, mert két bajnoki címet nyert. Schumacher volt az elmúlt évtizedek legjobb versenyzője, de Alonso meg tudta verni. 2006-ban elnyerte a címet Schumachertől, és ez a vereség is szerepet játszott a német pilóta visszavonulásában. Most fordul a kocka a Ferrarinál. Véget ért a poszt-Schumacher korszak, Räikkönen visszatér a McLarenhez. Alonso nem lesz új Schumacher, de a Ferrari néhány győzelemhez segítheti."
Kferro 492095 2009. október 1. 09:09
Válasz erre
Gokartot már vezetet pár napja 6 kör erejéig. Azt egyelőre nem lehet teljes bizonyossággal tudni, hogy egy F1-es autó vezetése mennyire lesz megterhelő számára, hisz ezt csak a gyakorlat dönti el. Viszont van egy olyan érzésem, hogy a Ferrari érzelmi alapon döntött Massa mellett.
Nem baj. Ahogy egy kedves ismerősöm mondta viccesen: így legalább lesz indok ismét utálni a Ferrarit. :)
Ete 492094 2009. október 1. 09:01
Válasz erre
Hello Emberek!
Érdeklődnék, hogy nincs-e valakinek egy TAM Lotus 99T-je bontva? Kellene belőle egy-két alkatrész! Kérem segítsetek!:(
Rizmajer_Jozsef 492093 2009. szeptember 30. 17:45
Válasz erre
Kferro!
Massa már jól van, és vezethet még?
Rizmajer
Kferro 492089 2009. szeptember 30. 16:41
Válasz erre
Most már hivatalos, amiről hónapok óta csacsognak: Alonsó a Ferrarié... Csapattársa Felipe Massa.
Így gyakorlatilag (szerintem) biztos, hogy Kimi a Mclarenhez, Kubica a Renaul-hoz megy.
Bachi 492088 2009. szeptember 30. 13:30
Válasz erre
WrongPEset
WrongPEset

Nézzétek mit kaptam ma a postától /Hobbyeasy/:

Korrektül állt hozzá a Hobbyeasy azt írta kicseréli csak küldjem vissza, azt is írta még van neki ilyen még pár a készletben. Ilyen mákot!
szucslaszlo67 492087 2009. szeptember 30. 10:21
Válasz erre
FIAT500_F1
FIAT500_F1

Na ez melyik fórumba való ?
GUGEE 492081 2009. szeptember 29. 19:36
Válasz erre
SHUMI!
Most akkor megtörténik a szentségtörés?
Jövőre egy csapatnak drukkolunk?
Most mi lesz?
G
vlevi 492076 2009. szeptember 27. 20:01
Válasz erre
jabel 492075 2009. szeptember 27. 18:18
Válasz erre
legalábbis szombaton nem. még jó, hogy pénteken iskola...
vlevi 492074 2009. szeptember 27. 16:19
Válasz erre
"és hogy szüljenek sünt, pénteken lesz a historic mezőny"
Egyetértek. Később már gondolom nyomukat sem lehet majd megtalálni :(
jabel 492073 2009. szeptember 27. 15:52
Válasz erre
Sziasztok!
Hátha valakinek felkeltem az érdeklődését, a 10.ei autólista
www.24hungaroring.com/default.asp

és hogy szüljenek sünt, pénteken lesz a historic mezőny
Valaki nem tud vmi nézői infót, mert azt viszont nem láttam a lapjukon.
vlevi 492072 2009. szeptember 27. 11:45
Válasz erre
A legrosszabb a kevergetésben, hogy utána a javítás nagyon nehéz, mert újra kikeverni 100%-osan ugyanazt a színt nagyon nehéz. Főleg olyan kis mennyiségekben, amikkel mi dolgozunk, mert könnyű összeönteni 5liter zöldet 3liter kékkel, de csinálja ezt meg valaki 2ml mennyiségben...
jabel 492071 2009. szeptember 27. 10:53
Válasz erre
Szia!
Nem titok, de élőben nem adja vissza azt a szint csak fotókon, ami az eredetiről készült fotókon van, szóval úgy voltam vele hogy kevergessen az akinek 7 anyja van. sima mezei Gunze 46.

azt meg hogy jól néz ki e azt én sem tudom. :):)
GUGEE 492070 2009. szeptember 27. 10:27
Válasz erre
Szia!
Tudnál nekem nyomtatni pár feliratot?
A 2008-as Renaulthoz kellene!
G
GUGEE 492069 2009. szeptember 27. 10:26
Válasz erre
JazzZ 492068 2009. szeptember 27. 10:11
Válasz erre
Nagyon csípem ezeket a Porsche-kat;) Ja és tökjól néz ki a maketted?
Ha nem titok, milyen a zöld szín?
NGPETI 492067 2009. szeptember 27. 08:52
Válasz erre
diapo_254
diapo_254

a "csalás" sokba került,főszponzor nélkül az autó,Piquet-t pedig kérdés,hogy melyik csapat látja majd szívesen...
vlevi 492066 2009. szeptember 26. 19:00
Válasz erre
Barichello is gyakorolt :)
Lehet, hogy jövőre a Renaulthoz akar szerződni?
:D :D :D :D
jabel 492065 2009. szeptember 26. 17:36
Válasz erre
DSCF3646
DSCF3646
DSCF3648
DSCF3648
DSCF3649
DSCF3649

Sziasztok!
Megkapta a kocsi a nyuszikat, meg a többi finomságot. Pár helyen megszívatott azért, de ahhoz képest, hogy majd 30 éves a matrica nem volt vészes a helyzet.
NGPETI 492064 2009. szeptember 25. 21:18
Válasz erre
JazzZ 492063 2009. szeptember 25. 08:11
Válasz erre
Oké, jövő hétre felhozom Pestre a cuccost!
GUGEE 492062 2009. szeptember 24. 21:05
Válasz erre
Alonso ezt mondta,és ez a lényeg!
G
Én továbbra is győzelemként tartom számon. Piquet balesete elég korán történt, sok volt még hátra. Az autó jól ment, nyomtam végig és nem hibáztam" - mondta
GUGEE 492061 2009. szeptember 24. 19:10
Válasz erre
O.K
Keressük egymást telefonon!A 6000-t választom!
Köszi előre is!
Guszti
JazzZ 492060 2009. szeptember 24. 19:07
Válasz erre
inkább bűnbak kellett, pontosabban kettő...
JazzZ 492059 2009. szeptember 24. 19:06
Válasz erre
Schumi7vb 492058 2009. szeptember 24. 18:22
Válasz erre
10en valahány évvel ezelötti ügyek miatt senkit nem fognak most eltiltani,innentől kezdve a elmélet is baromság.
Schumi7vb 492057 2009. szeptember 24. 18:19
Válasz erre
GUGEE 492056 2009. szeptember 24. 18:11
Válasz erre
A Benetton és a Renault egy és ugyan az a csapat?
G
GUGEE 492055 2009. szeptember 24. 18:10
Válasz erre
Vakon hiszek neked!
Bocsi,csak jót akartam!
G
Schumi7vb 492054 2009. szeptember 24. 17:06
Válasz erre
nembaj,hogy ez F2004-es,és Fioranoban készült?
Schumi7vb 492053 2009. szeptember 24. 17:05
Válasz erre
Marci 492052 2009. szeptember 24. 16:25
Válasz erre
Szándékos balesetokozásért Sumit 4-szer tilthatták volna el örökre, és még vannak egy páran.Csak ezért soha nem tiltották volna el Briattorét. Piké gyerek sokkal többet tud mint ami a nyilvánosságra került. Ez egy vezéráldozat volt a csapat érdekében, hogy a régebbi csalásokat ne firtassák.
GUGEE 492051 2009. szeptember 24. 15:28
Válasz erre
GUGEE 492050 2009. szeptember 24. 15:27
Válasz erre
JazzZ 492049 2009. szeptember 24. 14:52
Válasz erre
ezt komolyból írtad vagy paródia?
:D
Marci 492048 2009. szeptember 24. 13:25
Válasz erre
Akkor más is volt a szinfalak mögött. Briattore lefizette a merci motorszerelőjét, azért füstölt el állandóan kimi alatt. Az lett a gyanus, hogy a teszteken bírták és csak a versenyeken szált el. Mikor kiderült a dolog a szerelő véletlenül kiesett a tizedikről. Onnan egyszer sem romlott el de a vb-címet elbukták. Így lett Alonso világbajnok. Briattore eltávolításához a piké malőr kevés lett volna! Kizárták volna a renaultot és visszamenőleg megbüntették volna. Ezért ment Briattore.
JazzZ 492047 2009. szeptember 24. 08:59
Válasz erre
Gugee!

Meg lett az ebay-es B190B! Úgyhogy van egy felesleges B190esem, érdekel?

JZ
trombi0001 492046 2009. szeptember 24. 07:55
Válasz erre
Hát azért nem egészen értek egyet, max. abban, hogy dízel nem való versenypályára. (Egyébként szerintem személyautóba se, azt hiszem, hogy nem ismerjük még fel eléggé, hogy a korom mennyire veszélyes anyag a levegőben, és ha már a Daewoo, bocs, Chevrolet Matizok, meg az indiai 1000 dolláros autók is dízellel fognak menni, az milyen tömegű kormot jelent.) Az olyan pályákon, mint most a h.végén a szerencsésen tönkretett Imola a megállós-kigyorsítós kanyarjaival, a benzinesek egyszerűen nem tudnak a dízelekkel menni, azoknak a nyomaték miatt olyan előnye van kigyorsításkor. Most nem beszélve Le Mens-ról, ahol a 3-4 ilyen állóra fékezős kanyar (Arnage, Mulsanne, stb.) utáni kilométeres egyenesekben ugyanez a helyzet, csak ott még hozzájön, hogy tankolniuk is kevesebbszer kell a kormosoknak. Nézd meg, Pescarolo éveken át lobbizott, hogy tiltsák meg, a dízelt, aztán amikor belátta, hogy ő egyedül kevés a PSA meg az Audi érdekérvényesítő képességével szemben, inkább beállt a sorba és ő is vett egy 908-ast.
Sztanyi 492045 2009. szeptember 23. 23:23
Válasz erre
Én is így vélekedek!Kimi is elbukott 2 VB címet a merci motorok miatt...!Érdekes a Mclaren és a Mercedes nem sírt,hanem addig javítgattak,mire csináltak egy tutit!Ja és nem csak az idei szezontól volt jó!2007-től kezdve a 6 autó nem túl sok esetben esett ki motorhiba miatt!
A Toyota,Renault nem jók,a BMW sem olyan már mint pár évvel ezelőtt,aFerrari most is jó,csak úgy néz ki,hogy a merci jobb.
Eleve nem értem,hogy évek óta "befagyasztották a fejlesztéseket" mégis évről-évre hozzá lehet nyulni a mocikhoz,sőt évről-évre butítják őket.
Akkor most meg mit akarnak?
vlevi 492044 2009. szeptember 23. 22:03
Válasz erre
Tisztára ugyanez megy a WTCC-ben is, bár ott kicsit árnyaltabb a dolog a TDI miatt. Egyik versenyen a BMW nyávog, hogy az olajkályha seatok túl erősek, akkor visszaveszik a turbónyomásukat, akkor meg a legvégén kullognak és ők sírnak. Az ebből a szempontból csak részletkérdés, hogy olajkályha nem való versenypályára :D
Bakker, a Mercedes 20 év után tudott csinálni egy normális motort (Hakkinen alatt állandóan elfüstölt), most meg az a baj? Akkor menjen mindenki azzal a motorral jövőre, a BMW, Toyota, Ferrari is, és akkor nincs sírás :D
Az a motor egyébként nem most, a szezon vége felé lett jó, az ugye nektek is feltűnt, hogy az évad első felében valami fehér autó nyerte sorba a futamokat, szintén ezzel a motorral?
Marci 492043 2009. szeptember 23. 18:19
Válasz erre
Züllik szét a forma-1. Nem kerültek valahogy magyarok álnéven a vezetőségbe?
KossuthLajos 492042 2009. szeptember 23. 16:28
Válasz erre
Az is hülye aki azt a felvetést kitalálta, de az is, aki érdemben foglalkozik vele.
NHZsolt 492041 2009. szeptember 23. 16:20
Válasz erre
Nem az a lényege a fejlesztésnek, hogy a meglévő szabályok, tervek, ötletek és anyagok legjobb kihasználásával a lehető legkomolyabb eredményt érje el egy csapat, a mérnökök? Vagyis ha ez a baromság zöld utat kap, attól kezdve egyenautók lesznek, mert ha valaki valami jót csinál, a többi nem fejleszt, hanem elkezd sírni, hogy az Övé miért lett jobb? Mint az óvodában...
NGPETI 492040 2009. szeptember 23. 12:50
Válasz erre
a többieket kellene "kötelezni" erősebb motor gyártására... :o)

majd a végén tényleg "egyenmotor" lesz,ha az az érdek...
NGPETI 492039 2009. szeptember 23. 12:50
Válasz erre
ez jó lenne! :o)

kevesen tudnának "vezetni"...
Zoli 492038 2009. szeptember 23. 10:34
Válasz erre
Pontosan! De a ferkában maradhat ótómata, ehh...
z
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.