/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
GUGEE 491621 2009. augusztus 13. 17:41
Válasz erre
Erre nincsenek szavak!
Olvastátok,hogy mit ír róla az eladó!Hát érdemes!
Arra ezért kiváncsi lennék,hogy hol futotta meg a hirdetésben szereplő 10000 km!
Szerintem még nem járt egyetlen pályán,sőtt lehet,hogy a kertkapun kívül sem!
G
gyurmakoma 491620 2009. augusztus 13. 16:13
Válasz erre
eladó f1 es :)
www.ize.hu/click.php
NGPETI 491619 2009. augusztus 13. 09:44
Válasz erre
érdekes hírek és idézetek ezekből:

- "Beszélünk Michaellel. Ő már negyven éves, de olyan, mintha egy másik bolygóról jött volna. Én inkább egy érett bajnokot részesítek előnyben egy többnyire tapasztalatlan fiatallal szemben. Harcolunk azért, hogy jövőre minden csapat három autót állíthasson rajthoz. Ezek közül az egyiket én nagyon szívesen rábíznám Michaelre. Egyébként is, három McLaren és három Renault többet ér, mint három "akármi". Mióta tudjuk, hogy a BMW kiszáll, nem elég csak beszélni, sokkal inkább cselekedni kell"- folytatta harciasan di Montezemolo.

- "A legendás francia ex-pilóta azonban kételyeinek adott hangot azzal kapcsolatban, hogy Schumacher döntésében kizárólag egészségügyi szempontok játszottak szerepet. Versenyzői pályafutása alatt a Professzor becenévvel illetett Prost szerint elképzelhető, hogy Schumacher belátta, túl nagy feladatra vállalkozna.
"Közel három éve nem állt rajthoz a Forma-1-ben, és csak három hete volt a felkészülésre. A szervezet nagyon gyorsan változik, miután a pilóta felhagy a versenyzéssel. Nem ugyanúgy reagál a különböző helyzetekre, és a látás sem olyan éles már. Amikor én 1993-ban nyolc hónap kihagyás után visszatértem, nehéz volt újra a legmagasabb szintre kerülni. Schumachernek talán több időre lett volna szüksége"- mondta a francia, aki visszatérése évében megszerezte negyedik világbajnoki címét.
Prost azt is elárulta, hogy 1993 után is lett volna lehetősége a Forma-1-ben versenyezni, de úgy érezte, fizikailag már nem bírná a kihívást, ezért végül visszautasította a felkéréseket: "1994-ben a McLaren kérte, hogy vezessek náluk. Három napig teszteltem, de rájöttem, hogy valami megtört bennem. A sebesség megvolt, de az akarat már nem, hogy megbirkózzam a nyomással, a sok utazással, és a média figyelmével, ami egy világbajnoki szezont kísér. Egy évvel később Jean Todt javasolta, hogy legyek Schumacher csapattársa a Ferrarinál és segítsek neki bajnoki címet nyerni. Egyértelműen én lettem volna a második számú pilóta, ami rendben is lett volna, de végül hasonló okok miatt nem vállaltam a feladatot"- idézte fel karrierje lezárását a franciák valaha volt legsikeresebb F1-es versenyzője."

www.f1hirek.hu/hir/Schumachernek_koponyaalapi_torese_is_volt_200908121820
www.f1hirek.hu/hir/Niki_Lauda__Badoer_helyett_akar_en_is_vezethetnek_200908121423
marci 491618 2009. augusztus 13. 09:10
Válasz erre
Igaz.Bizonyítási kényszer.Nagy lehetőséget kapott.
Kferro 491617 2009. augusztus 13. 09:09
Válasz erre
Azért a motivációt, mint fontos tényezőt, ne felejtsd ki a számításból. Lehet, hogy Badoer motiváltabb lesz (sőt, ebben egészen biztos vagyok), mint a jellemzően alulmotivált Kimi. Mondom ezt úgy, hogy Kimi fan vagyok.
Sztanyi 491616 2009. augusztus 12. 22:19
Válasz erre
Igen olvastam,pont az idei LaMans-on volt a győztes Peugeot csapat tagja,ha jól emlékszem!

De mondom tök mindegy Kimi úgy is lenyomja,akárki is lett volna a beugró,talán Sumi kivételével...
NHZsolt 491615 2009. augusztus 12. 20:35
Válasz erre
Gene pedig most Le Mans-ban volt eredményes, vagyis jobban gyakorlatban van, de Ők tudják, miért választottak így...
JazzZ 491614 2009. augusztus 12. 20:07
Válasz erre
bezonyám;)
és a gumi is sorjás:)
NGPETI 491613 2009. augusztus 12. 19:27
Válasz erre
Matton 491612 2009. augusztus 12. 19:09
Válasz erre
JazzZ 491611 2009. augusztus 12. 18:45
Válasz erre
IMG_0629-vi
IMG_0629-vi

gyönyörű makett, nyert is ha jól értettem, mégis giga baki van rajta...;)
Ete 491610 2009. augusztus 12. 17:46
Válasz erre
Igen, én is erre a döntésre jutottam. Azért köszönöm!
Schumi7vb 491609 2009. augusztus 12. 15:43
Válasz erre
ennek az évnek úgy is mind1,tehát lényegtelen melyik teszt pilóta ül be.
GUGEE 491608 2009. augusztus 12. 15:07
Válasz erre
!BYNhF1!!Wk~$(KGrHgoOKjoEjlLmErDsBKgW7-cbQQ~~_12
!BYNhF1!!Wk~$(...
!BYNhHSwBmk~$(KGrHgoOKjEEjlLmZ(ZQBKgW8Ggr6g~~_12
!BYNhHSwBmk~$(...

A csávókám nem szenved önbizalom hiányban!
Eladásra kinálja a gépet!
G
GUGEE 491607 2009. augusztus 12. 14:30
Válasz erre
Sztanyi 491606 2009. augusztus 12. 13:09
Válasz erre
Majd meglátjuk,hogy jó döntés volt-e...
Schumi7vb 491605 2009. augusztus 12. 12:57
Válasz erre
Azért Badoer ül be mert jó 10 éve ott van,és elég sok szerepe volt a sikerekben is.
Sztanyi 491604 2009. augusztus 12. 12:44
Válasz erre
Én is olvastam pár cikket az ügyről,de már nem érdekel az egész.Lehet az egész csak arra kellett,hogy az 1 hónapos szünetben az emberek nefelejtsék el a forma1-et teljesen...?

Mindenesetre nem értem,hogy miért pont a Badoer ülhet majd bele az autóba?
Úgy tudom,hogy a Gene,szokott rendszeresen versenyezni más szériákban...

Amúgy teljesen mindegy,mert majd megoldják valahogy...
NHZsolt 491603 2009. augusztus 12. 12:26
Válasz erre
"Mivel Mchael Schumacher nem alkalmas a versenyzésre..." És a cikk:
www.vezess.hu/forma1/f1_badoer_meg_nem_ult/20043/
Azért az újságírók is tudnak rosszul fogalmazni, kétértelműen, sőt, gyakran teszik azt, egy, a szövegkörnyezetéből kiragadott mondatrész egész másként hangzik így.
NGPETI 491602 2009. augusztus 12. 08:07
Válasz erre
Sulaco 491601 2009. augusztus 11. 23:20
Válasz erre
NHZsolt 491600 2009. augusztus 11. 21:32
Válasz erre
Ők már lehet, hogy tudnak valamit Massáról, amit még a nagyközönség nem. De majd lesz még nagy átigazolási kampány, meg kavarás, úgyhogy érdekes lesz a folytatás...
Ete 491599 2009. augusztus 11. 21:22
Válasz erre
Ez teljesen jó lenne! Csak az a baj, hogy még soha nem bonyolítottam onnan üzletet. Tud valaki segíteni?
GUGEE 491598 2009. augusztus 11. 21:15
Válasz erre
A Ferrari jövőre is számít Schumacherre
Hooppá!
G
GUGEE 491597 2009. augusztus 11. 20:56
Válasz erre
4354_12
4354_12

Most pont van egy!
9.95 eu!
G
GUGEE 491596 2009. augusztus 11. 20:51
Válasz erre
Ebay.de
Hot whells F1-kategóriában keresgélhetsz!
Szokott lenni mindenféle matrica amit direkt 1:18-hoz csinálnak!
G
Schumi7vb 491595 2009. augusztus 11. 20:00
Válasz erre
Ez nem jelenti azt,hogy nem tér vissza,speciel csak annyit,hogy a következő versenyen nem indul.Mondjuk monzában ha addigra rendbejönne a nyaka,szerintem simán indulna.
Ete 491594 2009. augusztus 11. 14:00
Válasz erre
Üdv! 1:18-as F2007-hez keresnék Marlboro "csíkokat". Van valami ötlet, vagy tud valaki segíteni?
Bebá 491593 2009. augusztus 11. 12:13
Válasz erre
A déli hírek szerint mégsem Sumi fogja pótoni Massát. Ő nyilatkozott nyaksérülésére hivatkozva.
NGPETI 491592 2009. augusztus 11. 10:47
Válasz erre
még soká lesz a futam,addig még hír marad :o)
Zoli 491591 2009. augusztus 11. 10:25
Válasz erre
Kár, nagyon kíváncsi lettem volna rá.
z
Sztanyi 491590 2009. augusztus 11. 10:25
Válasz erre
Ok,köszi!

Nem olcsó,de gondolom gyűjtőknek megéri...
doky3 491589 2009. augusztus 11. 10:20
Válasz erre
Schumi7vb 491588 2009. augusztus 10. 17:09
Válasz erre
Schumi7vb 491587 2009. augusztus 10. 16:20
Válasz erre
Szerzek hozzá Marlborós matricát,azt megy a vitrinbe a többi Schumis autó mellé.
Változó,ha boltban veszed akkor 15ezertől felfelé,Ferrari liszensz matricás,tehát nem gagyi utánzat.
Sztanyi 491586 2009. augusztus 10. 15:59
Válasz erre
szia,

gondolom fém+műanyag és egyben van.mi a célod vele?
Mennyibe kerül egy ilyen?
Schumi7vb 491585 2009. augusztus 10. 15:56
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Ma ez érkezett:
NGPETI 491584 2009. augusztus 10. 12:42
Válasz erre
Schumi7vb 491583 2009. augusztus 9. 17:56
Válasz erre
azon voltam én is,az a baj,hogy mivel a mester visszatér,és belga a kedvenc pályája,nagyon kivi vagyok rá,lehet,hogy csak szombaton megyek a ringre.
Zoli 491582 2009. augusztus 9. 17:31
Válasz erre
Szia!
Azt, hogy ki helyében szeretnék lenni, inkább hagyjuk. Nem irigylem a sikereit, a pénzét, a népszerűségét stb. Rendben, többet nem szidom ilyen látványosan. Amúgy meg őt is a cselekedetei minősítik, és az alapján szerintem meg tudom ítélni, ennyi.
z
vlevi 491581 2009. augusztus 9. 15:23
Válasz erre
Köszi!

Akkor marad az ingyenes verzió.
NGPETI 491580 2009. augusztus 9. 15:09
Válasz erre
"A belépés a rendezvényre ingyenes. VIP Jegyek 149 - 199 eurós áron hamarosan kaphatók."
www.hungarotickets.com/index_hu.html
vlevi 491579 2009. augusztus 9. 10:38
Válasz erre
Ez nem újdonság.
Inkább az, hogy még mindíg semmi egyebet nem lehet róla tudni.
Az F1 pedig marad felvételről, csak napközben ki kell kapcsolni a rádiót, nehogy bemondja az eredményt :)

Saleen-t, Ford GT-t, Nissan GTR-t és egyéb nyalánkságokat ritkán lát az ember.
Ráadásul 3 éve ingyért volt.
Schumi7vb 491578 2009. augusztus 9. 09:34
Válasz erre
most nézem,az a baj,hogy akkor lesz az F1 is.
NGPETI 491577 2009. augusztus 9. 09:13
Válasz erre
Schumi7vb 491576 2009. augusztus 9. 08:07
Válasz erre
NGPETI 491575 2009. augusztus 8. 18:06
Válasz erre
senna
senna
lewis-hamilton-waxwork
lewis-hamilton-...

Madame Tussaud Múzeum viasz-F1 versenyzői
NGPETI 491574 2009. augusztus 8. 14:43
Válasz erre
rajtelőtt
rajtelőtt

rajt előtt koncentrálj! :o)
vlevi 491573 2009. augusztus 8. 09:34
Válasz erre
A figurák legnehezebb része az arc. Ezt szerencsére meg lehet úszni :)
De azért a ruha gyűrődésének a megmunkálása sem kis feladat, 1-2 próbálkozásom nekem is volt, de inkább kihagyom.
NHZsolt 491572 2009. augusztus 8. 08:31
Válasz erre
sauber
sauber

érdekes kép...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.