/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
gyurmakoma 491519 2009. augusztus 5. 12:58
Válasz erre
matton!
Légyszi adj egy emilcimet.
Keresnélek Lancer alkatész ügyben!

Bocs az off miatt
matton 491518 2009. augusztus 5. 12:39
Válasz erre
Viszont ismersz annyira,hogy pártatlan vagyok minden vitában és a tényeket figyelembe veszem akkor is ha sumival egymást gyilkoljátok. Ha szóba jövök nálatok mindkettőtök erényeit megvédem a másikkal szemben.
G-funk 491517 2009. augusztus 5. 12:34
Válasz erre
Ez nem jó összehasonlítási alap :) Van itt rá több példa is. De nem mondok neveket mert már megkaptam a lecseszést hogy állandóan vitázok és ki leszek zárva :)
jos 491516 2009. augusztus 5. 12:22
Válasz erre
matton 491515 2009. augusztus 5. 12:19
Válasz erre
az off-ról csak annyit,hogy tőled még semmilyen készülő makettet nem láttam,viszont sumakkert egyfolytában fikázod. A tényeket észre sem akarod venni. Steril körülmény alatt mit értesz? mert az egyik legnagyobb esőmenő volt. Továbbá eléggé sokszor bizonyította,hogy keresztül tudja magát verekedni az egész mezőnyön. Az offra visszatérve hogy egy kicsit sűritsük a makettel kapcsolatos hozzászólásokat légyszi tegyél már fel valami készülő munkát mert kíváncsi lennék arra ,hogy makettezel-e olyan jól mint ahogy sumakkert fikázod!
Schumi7vb 491514 2009. augusztus 5. 12:14
Válasz erre
amstrong sem győzni akart,neki elég volt,hogy versenyben volt,és örült neki mindenki,hogy visszatért.
Schumi7vb 491513 2009. augusztus 5. 12:10
Válasz erre
2006-ot is irhattad volna,25 pontos hátrányt dolgozott le,és ha nincs motordefekt japánban akkor meglett volna vb.
vagy 1997-et sokkal gyengébb autóval végig versenyben volt a vb címért,kicsivel több szerencse(ralf nem megy neki a Nürburgringen)akkor az utólsó futam sem úgy alakult volna ahogy.
jos 491512 2009. augusztus 5. 12:09
Válasz erre
hogy egy kicsit én is off legyek

amstrong is visszatért és örülök neki,
bár nem tudott még úgy teljesíteni, mint 3 éve, de legalább látszik, h ő is ember.
ja és brady is visszatér nemsokára
Schumi7vb 491511 2009. augusztus 5. 12:04
Válasz erre
Nem is kell neki megváltani a világot,az is elég,hogy 1 élő legenda visszatér.Szerintem az első futamon ismerkedés lesz,Belga,Monza azokat ismeri szereti,ott lehet(kell)eredményeket nézni.
NGPETI 491510 2009. augusztus 5. 11:33
Válasz erre
most a többség MS-től várja a nagy fordulatot az F1-ben,de mi van,ha nem lesz semmi?

mi van,ha tényleg "öregszik",vagy a "mai" fiatalok gyorsabbak lettek,vagy az autó még mindig "alkalmatlan" az eredményekre?

persze nincs HA...! :o)

én is kíváncsian várom a következő futamot,még talán drukkolok is neki kicsit,de nem vagyok annyira optimista,hogy hírtelen megválthatná ezt a világot
NGPETI 491509 2009. augusztus 5. 11:29
Válasz erre
most tart ott a F1 (szerintem),hogy ha nincs is a nézőnek kedvenc autója-versenyzője-csapata vagy ennek ellentéte,még akkor is elég vegyes érzelmeket váltanak ki mindenkiből a körülötte folyó események (a szabályok eltérő értelmezése,a csapatok közötti cseszegetések,stb.)

ahogy a mondás tartja,egyre inkább igaz:"száguldó CIRKUSZ",és a hangsúly sajnos a második szóra esik... :o(
trombi0001 491508 2009. augusztus 5. 11:17
Válasz erre
Mondjuk azért azt már ne találjuk ki, hogy MS csak azért nem filozófus vagy rakétafizikus, mert annak idején nem volt hozzá kedve. Tény, hogy F1-es autót vezetni, legalábbis steril körülmények között, előre megtervezett és elmagyarázott stratégia szerint, rádión kapott utasítások alapján, azt tud. A többi néma csend...

Az off-ról meg: tényleg talán 20 komment lenne itt, ha mindent törölnének, ami nem makett:-)
jos 491507 2009. augusztus 5. 11:12
Válasz erre
tehát ízlések és kedvencek.
mindenki magának ad igazat
Kferro 491506 2009. augusztus 5. 11:10
Válasz erre
"(fradi vs újpest)"
Ez pedig egyértelmű: Loki! :D
jos 491505 2009. augusztus 5. 09:11
Válasz erre
kellene egy moderátor, törölni az off-okat.
bár akkor ez lenne a legkevesebb hozzászólással rendelkező fórum a makettinfon.

schumi vs anti-schumi mindig is meddő vita marad.
(fradi vs újpest)

visszajött és kész...
(Elvis sem halt meg csak hazament)
rod666 491504 2009. augusztus 5. 08:52
Válasz erre
Egy dolog biztos: Schumacher visszatéréséval jól felkavarodott a Forma-1 amúgy sem nyugodt vize.
Nekem sem volt kedvencem, azonban az utolsó futamán amit művelt, nem sokan tudták volna utána csinálni a mostani mezőnyben. Még Räikönnen sem, aki a kedvencem. Az, hogy "Csak egy bunkó autószerelő, nem ért semmihez a kocsi beállításain kívül, ennyi." egyszerűen nem igaz. Képes volt VB-t nyerni egy Benettonnal, ami nem volt azért ennyire jó autó. 7 VB-cím, szerintetek ez csak a jó autónak köszönhető? Üljetek bele egy RB-ba, vagy egy Brawn-ba, meglátjuk.
Kimi tényleg elszúrta azt a kanyart. És? Colin McRae hányszor bukott mocskos nagyokat? Ő is rossz versenyző? Vagy Tommi Makkinen, aki a San Remo-rallin belezuhant a szakadékba, és megnyert három VB-t, ő is az?
matton 491503 2009. augusztus 5. 08:21
Válasz erre
A "ha" szócskát meg is lehet fordítani! 98-ban Ha nem kap defektet japánban +1 vb cím 99-ben Ha nem szenved balesetet +1 vb cím. Szándékosan ezt a két évet írtam mert akkor nem volt valami ütős a kocsi. Arra,hogy a legjobb autóval versenyzett és azért lett ennyi vb címe az igaz de se Senna se Piquet se Lauda se Prost és még sorolhatnám de senki sem a Minardival gyűjtötte be a vb címeit hanem az akkori legjobb autókkal.
HUJBI 491502 2009. augusztus 5. 08:14
Válasz erre
a Brawn mégsem vétózhatta meg, hiszen az Ő autójukba került beépítésre az automata rugókioldó.
Kferro 491501 2009. augusztus 5. 07:46
Válasz erre
"Csak egy bunkó autószerelő, nem ért semmihez a kocsi beállításain kívül, ennyi."
Ebben mi a tény? Az, hogy bunkó, vagy az, hogy autószerelő? :)
Én sem szeretem Schumachert, de várom a visszatérését. Véleményem szerint ő olyan ember, akire rá lehet mondani, hogy tehetséges. Az a fajta tehetség, aki jól teljesít akár szerelőként, akár versenyzőként, akár üzletemberként, vagy otthon, ha valamit barkácsolni kell.

A Williams meg azért nem engedélyezte a tesztet, mert attól tartanak, hogy most, hogy erősödtek az elmúlt versenyeken, Schumacher esetleg fontos pontokat vehet el tőlük. Ennyi. Se több, se kevesebb.
G-funk 491500 2009. augusztus 5. 07:29
Válasz erre
ott a pont. (mármint gondolom saját munkára gondolsz :P )
jos 491499 2009. augusztus 5. 06:43
Válasz erre
milyen sok szép makettet tettetek fel mostanábn, kicsit off-ok vagytok
GUGEE 491498 2009. augusztus 4. 23:45
Válasz erre
Mi ezen tudományos?
Ha az emberi gyarlóságról beszélnél az találóbb lenne!
G
Zoli 491497 2009. augusztus 4. 23:11
Válasz erre
Igyekszek tények alapján írni. Kissé elfogult vagyok, tényleg utálom, de attól még elismerem képességeit. Nagyon jó sofőr, de nem a legjobb, a 7 VB cím főleg az autójának köszönhető, illetve saját stílusának... Meg persze annak, hogy sokan kiszálltak a versenyből (pl Senna stb). Ja és mintha Raikönnen is csak azért nem tudta megverni kétszer, mert nem bírta a kocsi. (Tudom, széthajtotta...) Szóval teljesen másképp is alakulhatott volna, de tudom, a ha-nak nincs jelentősége.
Nem irigylem a sikereit, egyszerűen csak utálom, és tudom, hogy vannak/voltak nála jobbak.
Ja és mintha többen azt nyilatkozták volna mostanában, hogy őket nem érdekli, hogy a németet vagy mást kell megverniük.
Úgy rémlik, csak felmerült a csapatfőnöki poszt az esetében, de nem igazán erőltették a dolgot.
Na mindegy, nem akarom fokozni, még teljesen félreérted. Tényleg tények alapján igyekszek véleményt írni. Remélem látjuk, mire megy a mostani srácokkal!
z
Gabi 491496 2009. augusztus 4. 22:09
Válasz erre
Szia Zoli!
Szerintem pedig ezt azért írtad, mert utálod, ellentétben az előző hozzászólásoddal ez teljesen ireális. Köztudott, hogyha Schumi akarná már rég a Ferrari csapatfőnőke lenne, pedig ilyen pozíciót nem ajánlanak fel bárkinek, és biztos, hogy jobban is csinálná, mint a mostani vezető...
Az, hogy nem ért semmihez a kocsi beállításán kívűl enyhén cáfolja a 7 vb cím, és az, hogy a F-1 legsikeresebb versenyzője, és ezek tények. Ezen kívűl nagyon sok mostani fiatal pilótának a példaképe, és ezt ki is hangsúlyozták visszatérése kapcsán. Igazad van, sokan nem szeretik, de leginkább sokan irígyek rá a sikerei miatt, de ha véleményt mondasz róla akkor a tényeket nézd, ne mást.
Gabi
Zoli 491495 2009. augusztus 4. 21:15
Válasz erre
Szia!
Azért kapott a német tanácsadói állást, mert mást nem találtak neki... Csak egy bunkó autószerelő, nem ért semmihez a kocsi beállításain kívül, ennyi. Ja és nem azért írtam ezt, mert utálom.
z
Zoli 491494 2009. augusztus 4. 21:08
Válasz erre
Hello!
Ne haragudj, de ez nagyon palikosan tudományos.
Zoli 491493 2009. augusztus 4. 21:05
Válasz erre
Szia!
Szerintem meg nemcsak "versenyzői nagysága" miatt ez a téma, hanem mert megosztja a közvéleményt. Sokan szeretik, sokan utálják, senki nem elfogulatlan vele kapcsolatban. Engem inkább az érdekel, hogy mit kezd majd a fiatalokkal, illetve ők vele.
A teszttilalom nem hülyeség, költségcsökkentés miatt van rá szükség. A kis csapatok úgyse tudnának tesztelni, a nagyok pedig nagyon elhúznának tőlük, ha folyamatosan tesztelnének. A BMW nemcsak az eredménytelenség, hanem a hatalmas veszteségeik miatt is lépett ki. Ők is a költségcsökkentés hívei között voltak, nem hiszem, hogy egyfolytában tesztelni akartak volna.
Williams valószínű más pilóta tesztelését is elutasítaná, de ha valakiét, sumakkerét mindenképp, gondolom nem kell részletezni, miért...
Egyébként szerintem a ferka biztosra akart menni, ezért esett a németre a választásuk. Eredménykényszer van, kell nekik az összetett 3. hely, ezért nem akarták valamelyik tesztpilótájukat vagy egy zöldfülűt választani. Persze nyilván üzleti szempontból se rossz választás, de rájuk is a nagyobb bevételnek csak töredéke jut. Nem hiszem, hogy égető szükségük lenne arra az összegre.
A többivel egyetértek, jó szurkolást!
z
Gabi 491492 2009. augusztus 4. 20:22
Válasz erre
Sziasztok!
Sok vélemény elhangzott itt Schumival kapcsolatosan, de szerintem az is versenyzői nagyságát mutaja, hogy mióta kiderült a dolog, ezen a fórumon is szinte csak róla szól a téma. Én nagyon örülök neki, hogy beül néhány versenyre, nem várok tőle csodát, de az biztos, hogy az autó jelenlegi állapotán javít, mert többek között ehhez is nagyon ért, erről mindig is híres volt. Szóval azt mondom, hogy ezt a lépést az év végre Raikonnen is érezni fogja, mert ő ilyen tekintetben nem sokat tud segíteni. Érdekes kérdés ez a teszt tilalom amúgy. Szerintem egy nagy hülyeség úgy ahogy van, mert nagyon kevés esélyt ad arra, hogy év közben javítsanak az autón, ergó, ha valaki beletalál, mint a Brawn, akkor nyerő, ha meg mellé húz akkor nagyon nehezen tud felállni. Ilyen értelemben tök unalmas volt az év eleje, mert csak az volt a kérdés mennyivel nyer Button, mint látható sok csapat most éri utol őket. Ha ezt nézem, és van évközi teszt, lehet a BMW se dobja be a törülközőt. Az öreg Frank csak hozta a formáját, szerintem még mindig nem tudta lenyelni a békát, hogy a FOTA kirugta, betesz ahol tud. Különben érdekes hírek vannak Alguersuari-val kapcsolatban, mert valahol azt lehet olvasni, hogy nem is kértek neki teszt lehetőséget, valahol meg azt, hogy igen.
Abban, hogy Schumi visszatér szerintem benne van Berni keze is, mert nagyon kellett már valami pozitív is az F-1-nek, mert az utóbbi időben csak botrányok és cirkuszok voltak, és ez a dolog eltereli a figyelmet a problémákról, Mosleyről, na és persze megint rekord nézettséget hoz majd. Nézzétek meg, már másfél hete szünet van, de többet beszélnek róla, mint mikor verseny van, és most pozitív értelemben.
Egy biztos, a F-1-ben elsőnek mindig az üzletet nézik, és csak harmadik legfeljebb maga a sport, ezért tért vissza Schumi, és ezért nem valószínű, hogy tesztel, de itt is az a biztos, ami elmúlt.
Gabi
GUGEE 491491 2009. augusztus 4. 19:50
Válasz erre
Egy magánvélemény!
Shumi tesztjét biztosan senki nem ellenzi!
Amit elleneznek,az a gumiteszt,amit úgyse tudna megállni a ferrari,hogy ne tegye!
Azzal,hogy köröz a slik gumikkal,akaratlanul is plusz információkhoz jut az egész csapat!
Igy Kimi is előnybe lenne egy versenyhétvégével!
Mivel úgy tűnik a 2009-es szezon sarkalatos kérdése a gumi,ill a munkára fogásuk!
G
NGPETI 491490 2009. augusztus 4. 18:19
Válasz erre
- ha igaz,akkor nemcsak a Williams nem egyezett bele...

- ha igaz,akkor Alguersuari "egyenesfutást" tesztelhetett,tehát ment egyenesen mondjuk párszáz métert...

- "a tisztességes eljárás szelleme"
ez jó :o), akkor fel sem kellett volna merülni a pirosaknál a +teszt lehetőségének...

- komolyan várom,hogy mire lesz képes Schumi!
egy érdekes színfolt lehet a "lábadozó" Ferrarinál,bízom benne,hogy lesz pár jó futam
Schumi7vb 491489 2009. augusztus 4. 17:57
Válasz erre
itt a lényeg:
A Ferrari kritizálja a Williams döntését

A Ferrari visszatérő világbajnoka, Michael Schumacher nem kaphat engedélyt, hogy tesztelhesse az F60-as konstrukciót, így kénytelen egy korábbi, F2007-es modellel készülni a nagy visszatérésre. A kivételes tesztre való engedélyt többek között a Williams istálló is ellenezte. A Ferrari a hivatalos honlapján tett közleményben kritizálta a Williams reakcióját. A nyilatkozatban az is olvasható, hogy az olasz csapat helyeselte volna, hogy Jaime Alguersuari, a Toro Rosso újonca tesztelhessen magyarországi debütálását megelőzően.

"Ki ellenezte az F60-nal való tesztelést? Az a csapat, mely az elmúlt években semmit sem nyert, s mégsem képes most az egyszer megmutatni a tisztességes eljárás szellemét."

"A Scuderia Ferrari elfogadta, hogy tesztlehetőséget biztosítsanak Alguersuari számára, de úgy tűnik, valaki most nagyon szeretne ragaszkodni a szabályok pontos, precíz megfogalmazásához."

A Williams istálló csapatfőnöke, Frank Williams elmondta hétfőn, szívesen látják Schumachert a F1-ben, de a csapat nem egyezik bele az F60-nal való tesztelésbe.
Tûzszekér 491488 2009. augusztus 4. 12:32
Válasz erre
Folytatván az előző hozzászólásomat. A mostani teszt tilalom idején jól jön egy ember aki mind a kettőhöz ért .Mielőtt megköveznétek hogy megint csak őt sztárolom nagyon sok jó versenyző van aki egyáltalán nem jó tesztpilóta vagy fordítva. Az igazságoz még az is hozzátartozik hogy nagyon sok jó versenyző van akit esetleg alulértékeltek az emberek vagy csapatok. Az emberek azért mert nem értek el jó eredményt. A csapatok meg azért mert nem tudtak megfelelő pénztárcával rendelkező szponzort felmutatni, és a kettő mennyire összefügg .
Űdv !
Tûzszekér 491487 2009. augusztus 4. 12:25
Válasz erre
Sziasztok !
Visszaolvasva ismét mondanék pár szót Sumi védelmében bár nem szorul rá .A csapatoknál vannak versenyzők és tesztpilóták. A tesztpilótának az lenne a dolga hogy teszteljen és segítse a mérnökök munkáját azzal hogy az általuk megálmodott alkatrész jól működik vagy sem valamint elmondja a tapasztaltait hogy viselkedik az autó majdnem verseny körülmények között.( A versenyzőknek ilyen jellegű tesztekre nincs idejük a versenyek , magánélet és egyéb szponzori elfoglaltságuk miatt ) Egy pilótának a versenyen nincs lehetősége ilyen jellegű megfigyelésekre mert verseny közben az ellenfelekre is kell figyelni . Aztán jön a másik probléma hogy nem biztos hogy a tesztpilóta észrevételei megfelelnek a versenyző vezetési technikájának. ( Pl : Mi is ha beülünk egy autóba akkor szinte mindig változtatni kell a tükör vagy ülés beállításokon pedig az nem versenyautó)Itt jön képbe a Sumi egyik zsenialitása hogy amellet hogy jó versenyző jó teszt pilóta is. Nemhiába kapott tanácsadói állást a ferrarinál .
bigboy 491486 2009. augusztus 4. 11:55
Válasz erre
Üdv ragadós lenne a magyar mentalitás ?(DÖGÖLJÖN MEG A SZOMSZÉD TEHENE IS).Mindegy a sith maister,megoldja teszt nélkül is.üdv bigboy
Sztanyi 491485 2009. augusztus 4. 11:30
Válasz erre
Értem az összefüggést,de azért más okai is lehetnek...

A Red Bull sem egyezett bele,hogy tesztelhessen a bajnok!és igazuk is van,ha a 19 éves pilótájuknak sem szabadott tesztelnie,csak pénteken kipróbálnia a Torro Rosso-t élesben,akkor a 7szeres bajnok sem lehet problémája azzal ha nem teszteli...

Itt nem a Suminak kellett volna a teszt(arra ott van a régebbi autó),hanem az idei autót akarták fejleszteni,persze a Sumi segítségével!Ez meg ugye az idei szabályok értelmében nem megengedett!Egyébként csak a Mclaren jelezte,hogy támogatja az ötletet,minden más csapat aki eddig állás foglalt,ellenezte!Szerintem jogosan!

"a két csalós banda a rosszban is kitart egymás mellett" :)
trombi0001 491484 2009. augusztus 4. 10:35
Válasz erre
Ha jól értem a híreket, változott a helyzet.

Ja kérem, lehet, hogy nem kellett volna a '90-es években 3X szándékosan kiütni a Rothmansos autókat vezető helyről, többek között VB-címet is eldöntve így...

F.W. úgy látszik, nem felejt.
Schumi7vb 491483 2009. augusztus 3. 18:12
Válasz erre
"magánélet pedig egy más történet,szerintem senkire nem tartozna ki-mit csinál otthon"

ez a baj,hogy nem otthon éli a magánéletét,hanem ott ahol sokan látják,ahol viszont viselkedni kéne(szerintem)Engem különösebben nem tud érdekelni,viszont sok fiatal van,aki odavan kimiért,hogy miért azt most nem részletezném.De viszont ezt látják amit felsoroltam,és véleményem szerint,nem mutat jó példát,ha lenne egy 10-en valahány éves lányom,és azt látnám mint a kedvence csinál(piál,sokat bulizik,kimaradozik stb,)baromira nem tudnék örülni neki.

"ha nem értékelik Kimit,akkor miért kötöttek vele szerződést?"
2006-ban kötöttek vele 2éves szerződést(nem volt más Schumi helyére)amit kimi 2008-ban önkényesen meghosszabitott,mert volt sajnos 1 ilyen pont a szerződésében.De ne,hogy azt hidd,hogy amint kitehetik nem teszik meg.(megfogják tenni,és Alo,vagy Kubica vagy Vettel fog a helyére jönni,már csak az a kérdés,hogy 2010-ben,vagy 1 évvel később.)ha gondolod,nagyobb összegben is fogadnék rá.
NHZsolt 491482 2009. augusztus 3. 17:57
Válasz erre
A Ferrarinál is van harmadik pilóta, Gene, akit be lehetett volna ültetni Massa helyére, de tudják, hogy Sumi nagyobb reklám, és szerintem azt is megfontolták, hogy olyan szintű műszaki és vezetéstechnikai tudása van, ami kell az eredményhez. Mert nem szabad azt gondolni, hogy nem ezek a fő indokok.
Lehet Őt szeretni illetve nem szeretni, de azt szerintem minden reálisan gondolkodó ember kijelentheti, hogy tud, érzi az autót és gyors. Most mindenki számára adott a feladat, a sokszoros világbajnokot kell legyőzni, ráadásul olyan lépéselőnyben vannak Vele szemben, hogy már mentek idei autóval, míg Ő nem. Meglátjuk.
NGPETI 491481 2009. augusztus 3. 17:07
Válasz erre
mindenki "külső segítséggel" nyer VB-t (akár többet is)...,meg csapat utasítással,meg "hátvéddel",meg boxtaktikával,tehát ezért Kimi sem lóg ki a sorból

igaz,van egy stílusa,de másoknak is van,de ne kezdjünk példákat felhozni :o)

Te valószínüleg csak Schumit szereted,ezzel semmi gond nincs is,de a többieket is lehet "tisztelni",mint versenyzőt!
a magánélet pedig egy más történet,szerintem senkire nem tartozna ki-mit csinál otthon,de az újságíróknak kell a szenzáció
(erről jut eszembe,ma már 6.30 körül több TV-stáb ácsorgott a Honvéd Kórház előtt...)

a Ferrarinak most Schumi egy jó reklám,mivel az autó idén sokat nem ért eddig,valamivel magukra kell vonni a figyelmet és még van "elkölthető" pénzük (ezek szerint)
"olcsóbb" embert is beültethettek volna Massa helyére,de akkor senki sem foglalkozna velük,így viszont igen

ha nem értékelik Kimit,akkor miért kötöttek vele szerződést?
Aces 491480 2009. augusztus 3. 16:51
Válasz erre
Mintha schuminak nem lett volna külső segítsége...
GUGEE 491479 2009. augusztus 3. 16:43
Válasz erre
Elmenten a Azsia centerbe,vettem egy hot wheels R24-est (3000 ft)!
Leszedtem a kerekeit,pont jók a Bömösre !Örök élet + 1-2 nap,ami a Revell gumikról nem mondható el!Nagyon jól néznek ki!Sajnos képet most nem tudok küldeni,de igyekszem!
Egyébként a Revell gumik vagy a matricától,vagy a rákent kenceficétől mennek tönkre!
A fújás is tökéletes,de az eredeti gumikat nem tudod szépen beállítani!(nem passzol a felnire)
G
Schumi7vb 491478 2009. augusztus 3. 16:35
Válasz erre
Mit tett le az asztalra?Ja nyert 1 vb-t elég sok külső segítséggel...
meg szereti a votkát,megcsalni az asszonyt,segg részegen leesni a hajóról,fótóst,kislányt borogatni,értelmes mondatokat benyőgni:"Épp szarni voltam..."stb.
De mondok 1 jó viccet:Schumi ezzel a pár futamos beugrásért több pénzt kap mint kimi egész évre:)erről ennyit,hogy a Ferrarinál is mennyire értékelik.
NGPETI 491477 2009. augusztus 3. 15:07
Válasz erre
NGPETI 491476 2009. augusztus 3. 14:44
Válasz erre
több élmenőnek is gondot okozott ez a kanyar...
www.youtube.com/watch

...és az eredményeket is érdemes megnézni!

egyébként van egy finn ralis mondás,ami illik erre az esetre... :o)
atis76 491475 2009. augusztus 3. 14:20
Válasz erre
Helló!
Szerintem ez nem fikázás csak szarkazmus. Nekem ő a kedvenc pilótám és én is piásnak hívom.:)
Atis
Sztanyi 491474 2009. augusztus 3. 13:46
Válasz erre
ezt érdemes elolvasni,tanulságos!

Nagyon is tud a "Piás" !

Sejtettem, hogy nem fogjuk befejezni a ralit, mivel túl sok problémánk adódott a motorral. De jó kis móka volt ez, és senki sem sérült meg. Megesik az ilyen - ez is része a ralinak"- igazolta ismét becenevét a "Jégember" verseny utáni értékelésével. Amúgy teljes mértékben igazat is kell adnunk Räikkönennek, ugyanis mással is megesett a baleset - a WRC állandó résztvevőjének számító Mads Östberg is pont ugyanabban a kanyarban dobta el a vasat, ahol a finn.

Most pedig lássuk, hogyan vélekedtek a rali legnagyobb csillagai Kimi Raikkönen hétvégi teljesítményéről!

Mikko Hirvonen (finn, Ford - 1. helyezett): "Úgy gondolom, ő igazán jól teljesített, figyelembe véve, hogy korábban csupán kétszer vezetett itiner alapján rali-versenyen. Kimondottan jó időket futott."

Sebastien Loeb (francia, Citroen, rekorder világbajnok - 2. helyezett): "Szerintem nagyszerűen ment. Körülbelül kilométerenként egy másodperccel volt lassabb Hänninennél és a kategóriája többi legjobbjánál, ami Finnországban nagyon jó teljesítménynek számít."

Jari-Matti Latvala (finn, Ford - 3. helyezett): "Egyetértek az előttem szólókkal, ő tényleg nagyon jól ment ahhoz képest, hogy milyen kevés tapasztalattal rendelkezett korábbról. Oké, lecsúszott az útról, de azon a helyen még nekem is volt egy rázós pillanatom. Az nem egy könnyű kanyar, és ezek a dolgok bárkivel megtörténhetnek."
Aces 491473 2009. augusztus 3. 13:40
Válasz erre
Csakhogy ez a "piás" már letett valamit az asztalra! És az hogy a egy s2000-es puntóval elszállt az csak egy dolog. A rally ilyen bárki bármikor eldobhatja a kocsit elég egy kis hiba is. Nem kötekedni akartam de nem értem miért kell mindig Kimit fikáznod.
Schumi7vb 491472 2009. augusztus 3. 12:58
Válasz erre
Schumi7vb 491471 2009. augusztus 3. 12:58
Válasz erre
NGPETI 491470 2009. augusztus 3. 12:52
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.