/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
NGPETI 491469 2009. augusztus 3. 12:05
Válasz erre
doky3 491468 2009. augusztus 3. 11:11
Válasz erre
matton, levi köszönöm!

Levi, a Revell hagyományos matricát ad a BMW-Sauberhez.
matton 491467 2009. augusztus 3. 08:03
Válasz erre
Én legtöbbször sablonnal fújom mert így élethűbb. A modern f1 alváza is karbonból készül így azt is matricázni kel!

Kossuth Lajos! Attila köszönöm szépen a linkeket.
vlevi 491466 2009. augusztus 2. 23:29
Válasz erre
Általában az autógumikhoz másfajta matricát adnak (legalábbis a Tamiya), amit nem úgy kell felrakni, mint a hagyományos matricát.
doky3 491465 2009. augusztus 2. 23:06
Válasz erre
Szakértők!

1. Az F-1-es makettek valódi gumiból készült kerekeit hogy matricázzátok, úgy mint a normál maketteket (fényes lakk, matrica, fényes lakk, matt lakk) ?
2. A modern F-1-esek padlólemeze (a fa pallót körülvevő alsó lemez) is teljes kar-bonszálas cucc ?
GUGEE 491464 2009. augusztus 2. 22:10
Válasz erre
Holnap jönnek a képek,most megyek aludni!
G
Schumi7vb 491463 2009. augusztus 2. 21:31
Válasz erre
GUGEE 491462 2009. augusztus 2. 21:05
Válasz erre
Csak az az egésznek a szépséghibája,hogy az elöl haladó kocsi már két kanyarral elörébb volt!
Egyenes vonalban át kellett repülnie a mezön ,levágva a Men.kanyart!
Egy futóvadlövőnek is becsületére vált volna eltalálni onnan Massát!
Nem tudom mennyit repülhetett a rugó,de kiszámolom majd valahogy!
G
GUGEE 491461 2009. augusztus 2. 20:59
Válasz erre
NGPETI 491460 2009. augusztus 2. 18:52
Válasz erre
Schumi7vb 491459 2009. augusztus 2. 18:29
Válasz erre
Gugee!

Megvan neked a Mclaren mp4/12?Tudod az a Revell féle.
Schumi7vb 491458 2009. augusztus 2. 11:36
Válasz erre
Tudtommal bérautó volt,és csak akkor küldik a kocsi tulajnak a csekket ha nem tudják ki vezette,de most erről szó sincs.
GUGEE 491457 2009. augusztus 2. 10:47
Válasz erre
Néha hallgatni kell az öreg bölcs nagypapára!
G
NGPETI 491456 2009. augusztus 2. 10:44
Válasz erre
090801_krash
090801_krash

Raikkonen
abszolút 15. helyről (kategóris 3.) dobta el az autót... :o(
www.wrc.com/jsp/index.jsp
BBalázs 491455 2009. augusztus 2. 09:57
Válasz erre
Sziasztok!
Visszatér a germán isten! Bocsi, h a saját érzéseim osztom meg itt - kicsit off is - de én nagyon örülök, hogy újra láthatom a pályán fiatalságom imádott f1 versenyzőjét. (Mansel után 10 éves fejjel egyből Schum lett a kedvenc, pedig emléxem nagyapám mondta, h "ne szurkoljak neki, mert bunkó német" :) )
Amióta visszavonult, nem érdekelt a forma 1 túlságosan, bár idén a Buttonnak szoritottam, most lesz kiért újra leülnöm és nézni a versenyeket!
Hajrá Schumi!
KossuthLajos 491454 2009. augusztus 2. 09:23
Válasz erre
mig23papa 491451 2009. augusztus 2. 08:19
Válasz erre
NGPETI

Nem csodálom, ezen a képen én sem vennék észre semmit sem.
going 491450 2009. augusztus 2. 07:57
Válasz erre
Remélem a rendőri felvezetés nem a mi adóforintjainkból történt
Schumi7vb 491449 2009. augusztus 2. 06:57
Válasz erre
Tudom,de szerintem ha ezek után a rendőrség "nyomozni" kezd úgy sem lesz belőle semmi.Hova küldjék a birságot,hogy szedjék be stb.Mindig is ez volt a bajuk a rendőrségnek,hogy a külföldiektől,ha nem érik tetten akkor nem tudják behajtani a birságot.
NHZsolt 491448 2009. augusztus 2. 00:20
Válasz erre
Néha a citrom hülye, és nem fogadja a leveleket, sajnos tapasztalom, mert nekem is van olyan címem. Lehetséges, hogy éppen belefutottál egy karbantartásba, ami hosszabb ideig tart.
KossuthLajos 491447 2009. augusztus 2. 00:13
Válasz erre
Matton!
Nem tudom elküldeni arra a címre, így beteszem ide:

Szia Gyuri!

Küldöm a boltok linkjeit. Használd őket egészséggel.

Üdv.: Attila

www.luckymodel.com/ www.hiroboy.com/catalog/index.php
www.rainbowten.co.jp/english/index.html www.hobbyeasy.com/Home.do
www.1999.co.jp/eng/plamo/ www.hlj.com/
www.modelkits.be/main.php www.nimpex.de/
www.modelimex.com/ www.mediamixhobby.com.sg
KossuthLajos 491446 2009. augusztus 2. 00:10
Válasz erre
Matton!
Ez az e-mail címed jó?
matton@citromail.hu
NGPETI 491445 2009. augusztus 1. 22:30
Válasz erre
rendőri felvezetéssel átmehetett a piroson,de a telefonálás látszik a videón
GGGG 491444 2009. augusztus 1. 20:26
Válasz erre
Megerősítették! Schumachert eltiltották a Európai Nagydíjról. az FIA azzal indokolta hogy piros autóval közlekedett Budapest utcáin és még pofátlanul kanyarodott is holott csak egyenes vonalú teszteket lehet idén végre hajtani!:):):)
Zoli 491443 2009. augusztus 1. 19:38
Válasz erre
A SC mögött is kiesett, kétszer... Biztos nem volt navigáció a ferkában...
z
going 491442 2009. augusztus 1. 19:31
Válasz erre
Mire fel csináltak neki felvezetést? Saját kútfőből nem talál el a korházig?
Schumi7vb 491441 2009. augusztus 1. 19:18
Válasz erre
láttam én is,RTL-en meg azt mondták,hogy a piroson átment...mik vannak.
KossuthLajos 491440 2009. augusztus 1. 19:14
Válasz erre
Azt az emberkét is a telefon miatt büntizték meg. De majd gondolom valami okos főrendőr előveszi a felvezető motoros rendőröket is, hogy miért nem vették észre.
going 491439 2009. augusztus 1. 19:06
Válasz erre
Utólagosan bevasalhatják rajta, (lásd azt a tévést akit azért büntettek meg mert a barna tesók elől menekülve nem kötötte be a biztonsági övét, de a kamera vette az eseményeket). Más kérdés, hogy Suminak mit jelent 10.000 kemény forint:)
NGPETI 491438 2009. augusztus 1. 19:01
Válasz erre
Graphic1
Graphic1

hír... :o)
"Schumacher rendőri felvezetéskor vezetés közben telefonált..."
tv2.hu/Videok/2009-08-01-Latogatoban_Schumacher_Tenyek_

"csak nem vették észre",így nem járt érte bünti
nem vicces? :o)
GGGG 491437 2009. augusztus 1. 18:29
Válasz erre
Schumahernek több győzelme van, mint rajta kívül, az egész jelenlegi mezőnynek összetéve.
GUGEE 491436 2009. augusztus 1. 17:16
Válasz erre
Szerintem azért egy kicsit túl értékeled!
Tényleg nagyon jó versenyző,de nem mindenható!
A 2-es számú pilóta azért van,hogy lehessen keresgélni a beállítások között!
Ha a csapattárs talált jobbat,hát azt használják!Nem egyszer ment Shumi Massa beállításaival!
Volt egy -két pálya ahol nem birt a mester a tanítvánnyal!
Én is azt mondom,hajrá Shumi,mutasd meg!
De ilyet kijelenteni,hogy az egyetlen aki még versenyképes ,badarság!
Mindenki szenved a gumikkal,mintha nem is akarnának jobbat csinálni!
G
Schumi7vb 491433 2009. augusztus 1. 16:50
Válasz erre
Ráadásul ma itt járt nálunk,meglátogatta Massát a kórházban.
GGGG 491432 2009. augusztus 1. 16:43
Válasz erre
Michael Scuhmacher holnap körrekordot futna bármilyen Ferrarival bármilyen pályán, mert életének 40 évéből összesen 8 olyan volt, amikor nem autóversenyzett élesben, és mert a vérében van. Emlékezzünk rá, mit mondtak róla a motorosok, amikor életében először pályán ment egy GP motorral. Az ideje nem volt tökéletes, de az álla mindenkinek leesett. Most meg abba a kocsiba, annál a csapatnál ül be, ahol csodált csinált anno. Nem 12 évet hagyott ki, és bár az F1 sokat változik, az alapelvek ugyanazok. Más az aero más minden, de ettől még a cél ugyanaz. A határokat kell megtalálni, és be kell állítani az autót. Utóbbi kettőből pedig Schumacher tanszéket vezethetne. Schumacher ennek a sportágnak a legnagyobb élő alakja,az egyetlen, aki még versenyképes. Ha ő autóba ül, milliók mozdulnak meg, tévé és internet elé. HAJRÁ SCHUMI !
trek84 491426 2009. augusztus 1. 15:01
Válasz erre
Atesz76 491424 2009. augusztus 1. 13:16
Válasz erre
F1 2001
F1 2001

Eladó!
Tamiya 1/20 Ferrari F1 2001: 5000Ft
mail:kingpython@freemail.hu
Schumi7vb 491422 2009. augusztus 1. 11:54
Válasz erre
talán meg is dolgozott érte,Senna,Prost is ugyan ilyen helyzetben volt.
NGPETI 491421 2009. augusztus 1. 11:42
Válasz erre
Orwell: Állatfarm
"minden állat egyenlő,de vannak egyenlőbbek..."

:o)
Schumi7vb 491420 2009. augusztus 1. 11:39
Válasz erre
Csak kérték. Ha az összes csapat rábólint+az FIA is akkor mi a baj?
Egyenlőre ott tart az ügy hogy a FOTA szerint nincs ellenvetésük.Ez 8 csapat.
GGGG 491419 2009. augusztus 1. 11:30
Válasz erre
. Alguersuari is tesztelte a kocsit a Hungaroring előtt. De ha jól tudom akkor az egyenesfutási teszt volt.
GGGG 491417 2009. augusztus 1. 11:23
Válasz erre
Sziasztok!
Chuck Norris ha jól tudom csak ő az egyetlen aki képes megverni Schumit még gyalog is,de más senki.
NGPETI 491416 2009. augusztus 1. 11:09
Válasz erre
az F1-nek (és gondolom a "vezetőségnek" is) csak a Ferrari a fontos,és a nézettség...

kicsit (sajnos!) jól is jöhet a Ferrarinak Massa balesete,mivel így még többet beszélnek róluk és Sumi sem lenne rossz reklám,ha visszaül versenyezni

viszont,ha nem menne jól (tehát nem tesztelhetne,stb.),akkor ciki is lehet a nagy visszatérés...
trombi0001 491415 2009. augusztus 1. 09:30
Válasz erre
Ha volna rá engedélyem Matton és Schumi7VB kollégáktól, leírnám a gondolataimat az F1 úgynevezett szabályainak alkalmazásáról, azok következetességéről, a "kire mi vonatkozik" kérdéséről, arról, hogy ha muszáj, adott pillanatban vagy akár utólag is lehet adott szabályt eltérően értelmezni vagy módosítani, különösen, ha az F1 nézettségéről és a most is szóban forgó német úriemberről van szó. Tudnék rá konkrét példákat is hozni. De nem kaptam rá engedélyt, így inkább le sem írom, nem említem meg továbbá sem a hockenheimi kavicsból visszatolásos esetet, sem a piros zászlós újrarajtoltatásokat, sem a tűréshatár utólagos bevezetését az első szárnyak tekintetében, sem egyéb korrekt szabályalkalmazásokat.
trek84 491414 2009. augusztus 1. 06:48
Válasz erre
TM24232
TM24232
300509_2
300509_2

Eladó!

Porsche 956 A doboz csak ellenőrzés céljából nyitva

Ára 5000.-

ati86@freemail.hu
Tûzszekér 491413 2009. augusztus 1. 00:16
Válasz erre
Sumi rajongó vagyok de ebben van igazság. Olyan szájízem van mintha a Ferrari hasznot próbálna húzni Massa balesetéből.
NHZsolt 491412 2009. július 31. 23:53
Válasz erre
Egy gondolat merült fel bennem. Sumi tesztelhet és hozzájárulást kérnek a friss autó tesztelésére is, az új srác www.f1hirek.hu/hir/Alguersuari_orul__hogy_elhallgattatta_a_ketkedoket_200908271641 meg szinte mindenféle tapasztalat nélkül ült be az F1-es autóba a hét végén. Csak ennyi volna az egyenlőség, és az, hogy mindenkire egyformán vonatkoznak a szabályok?
Nem a világbajnoktól akarom elvenni a lehetőséget, hanem meg kellene gondolni a döntéseket, konzekvensen...
Kferro 491411 2009. július 31. 23:19
Válasz erre
Itt egy videó Schumi mugellói tesztjéről:

f1.blog.hu/2009/07/31/video_schumacher_elso_koreirol
mig23papa 491410 2009. július 31. 20:29
Válasz erre
mig23papa 491409 2009. július 31. 20:29
Válasz erre
SzucsLaszlo67

Heló drusza, én is Szűcs László vagyok, csak 59-es kiadásban :-))
GGGG 491408 2009. július 31. 20:27
Válasz erre
Sziasztok!

Itt van néhány kép a mai tesztről.
http://www.bild.de/BILD/sport/motorsport/2009/07/31/michael-schum
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.