/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Schumi7vb 490094 2009. április 18. 20:23
Válasz erre
GUGEE 490093 2009. április 18. 20:13
Válasz erre
GUGEE 490092 2009. április 18. 20:12
Válasz erre
Schumi7vb 490091 2009. április 18. 17:20
Válasz erre
Gugee!

Tennél fel képet a Ferrari F2005-ról?
JazzZ 490090 2009. április 18. 17:08
Válasz erre
Tuti új diffúzort gyártottál Fernando-nak! CSerébe adott egy R29et 1/24ben!
mszl 490089 2009. április 18. 17:08
Válasz erre
JazzZ!

Ez van tőlem?
Szépen alakul!
GUGEE 490088 2009. április 18. 16:41
Válasz erre
gooo! alonso!
GUGEE 490087 2009. április 18. 16:40
Válasz erre
Azért olvasgatlak benneteket!
G
Dolgozom,hogy legyen pénzem makettolni!
G
Schumi7vb 490086 2009. április 18. 14:30
Válasz erre
év közepére,végére már a többiek is behozzák a lemaradást.
KossuthLajos 490085 2009. április 18. 13:19
Válasz erre
Schumi7vb 490084 2009. április 18. 12:31
Válasz erre
Vettelt a Ferrariba!
JazzZ 490083 2009. április 18. 10:41
Válasz erre
GUGEE 490082 2009. április 18. 09:58
Válasz erre
JazzZ 490081 2009. április 18. 08:59
Válasz erre
Hát ha már szobadísz, akkor inkább az ebay-es Delorean-t választanám sznobék helyében..
f2d 490080 2009. április 17. 20:29
Válasz erre
Ez így van.
Nekem meg lehet csak az a bajom vele, hogy a csapattársai mindig szimpatikusabbak voltak.:-)
Schumi7vb 490079 2009. április 17. 18:52
Válasz erre
még lehet vb,sosem lehet tudni,majd ha visszavonul akkor tudjuk a pályafutását értékelni véglegesen.
Schumi7vb 490078 2009. április 17. 18:48
Válasz erre
1990 Ungheria Senna Mclaren-Nannini Benetton
1990 Ungheria Senna...

regül-repül a Benetton!
NGPETI 490077 2009. április 17. 17:44
Válasz erre
NHZsolt 490076 2009. április 17. 16:17
Válasz erre
Akit érdekel és nincsen messze Szeged számára...
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/forma82111-es_futam_szegeden/2095418/
Én a pesti bemutatót láttam, egy szóval összegezve siralmas volt. Szerintem. De nem mindenkinek ilyen lesújtó a véleménye.
f2d 490075 2009. április 17. 15:19
Válasz erre
Azt én sem mondtam, hogy béna. A Forma1-ben nagyon jó versenyzők vannak, csak vannak világbajnok és örök ígéretek. Minden estre én nem látnám szívesen a BMW-nél, még Heidfeld helyén sem, pedig nem csípem az ürgét.
Schumi7vb 490074 2009. április 17. 15:17
Válasz erre
Ferrari,Mclaren fog majd érdekelni,Fujimi nagyon belehúzott az F1-esek kiadásába:)
xaba 490073 2009. április 17. 15:11
Válasz erre
Nem tudom milyen „pályán kívüli” segítséget kapott Massa a 2008-as évadban, de a csapat (meg a technikai háttér) húzta őt vissza rendesen. Ha a Hungaroringen nem döglik be a Ferrari alatta (és bezsebeli a 10 pontot) akkor most világbajnok lenne. És még beszélgethetünk a lámpás box-indító csodás vívmányáról, melynek hatására Felipe szinte leégetett egy pár csapatot – a szó legszorosabb értelmébe. (stb. stb.) Massa tudását nem nevezném átlagosnak, vezetéstechnikája mesébeillő, de valóban hiányzik belőle valami: az a pimasz és agresszív rámenősség, amely olyan jól megvolt Sennaban, Schumacherben – no, meg olyan jól megvan Alonsoban és Hamiltonban. Enélkül VB-t nyerni nagyon nehéz. Felipe túl jólnevelt, szerintem nagyon sokat veszített emiatt. Mert a Forma1 nem a jólnevelt versenyzőknek való.
Schumi7vb 490072 2009. április 17. 15:02
Válasz erre
Azért Massát nem tartanám ennyire bénának,tavaly nem rajta múlott,hogy nem ő lett a vb,sokkal inkább a csapat rossz döntései,müszaki gondok okolhatók ezért.
Én jelen pillanatban,teljes csapatátszervezést tartanék,ha nem lenne ez a diffuzor űgy,akkor sem állna ott a csapat ahol kellene,de legalább kezdenek kicsit okosodni,végre kiszedték a KERS-t,amivel több a gond,mint amenyi hasznot hoz.
Kiminek mennie kell,ez teljesen egyértelmű,helyére Vettelt,és a csapat morál is sokkal jobb lenne,nem lenne aki lehuzza azt.
NHZsolt 490071 2009. április 17. 14:57
Válasz erre
Megnéztem, 200 dollárról 2650-re ment fel eddig az ára, de még nincs vége az aukciónak. És a vevő majd valószínűleg nem fogja elmondani, mire használja, de pl. egy szobadísznek is jó lehet "sznobéknál" a fából készült Ferrari motor, persze a garázsban álló Ferrari kulcsa lesz rajta, vagy mellette. :-)
szucslaszlo67 490070 2009. április 17. 14:33
Válasz erre
Ha valakit érdekel
Ez év első félévi megjelenések:

Tamiya
GP Series
TAM20058 Tamiya 1/20 Tyrell P3 1976 Japan Grand Prix July Release 3,230
Sports Car
TAM24314 Tamiya 1/24 Porsche 956 Kenwood Color (1984 Le Man) May Release 2,470
TAM24315 Tamiya 1/24 NISSAN Fairlady Z (Z34) June Release 3,230

AOSHIMA
Best Car GT
AOS04368 Aoshima Toyota GRS204 Crown 3.5 Athlete 2008 May Release 2,280
AOS04369 Aoshima Toyota GRS204 Crown 3.0 Royal Saloon 2008 May Release 2,280
AOS04490 Aoshima Mitsubishi Lancer Evolution X July Release 2,470
AOS04491 Aoshima Mitsubishi Lancer Evolution X w/Option July Release 2,470
AOS04684 Aoshima 1/24 Nissan R35 GT-R Spec-V July Release 3,040
AOS04702 Aoshima 1/24 Nissan Y31 Cima Late Type May Release 2,090
Grand Champion Series
AOS04703 Aoshima 1/24 Ken & Merry Skyline 2Dr June Release 2,660
AOS04704 Aoshima 1/24 Toyota Mark II June Release 2,660
AOS04705 Aoshima 1/24 Nissan 330 Cedric July Release 2,660
AOS04706 Aoshima 1/24 Nissan Skyline Japan 2Dr July Release 2,660
AOS07973 Aoshima Nissan Skyline Ken & Merry 4Dr (Purple) July Release 3,116
AOS07974 Aoshima Nissan Skyline Ken & Merry 4Dr (Silver) July Release 3,116
AOS07975 Aoshima Nissan Skyline Japan (Blue) July Release 3,116
AOS07976 Aoshima Nissan Skyline Japan (Silver) July Release 3,116
Super VIP Car
AOS04639 Aoshima 1/24 Mode Perfume Gamu 18 Crown Royal Saloon Late Type May Release 2,660
AOS04640 Aoshima 1/24 Mode Perfume Gamu 18 Crown Athlete Late Type May Release 2,660

FUJIMI
FR Series
FUJ12365 Fujimi 1/24 Ferrari 365 GT4 40 Years Anniversary May Release 3,420
FUJ12366 Fujimi 1/24 Ferrari 599 w/Photo Etched Parts May Release 3,420
GP (Grand Prix)
FUJ09044 Fujimi 1/20 McLaren Honda MP4/6 June Release 4,275
FUJ09046 Fujimi 1/20 Ferrari 248 F1 2006 Test May Release 4,275
Inch up
FUJ03798 Fujimi 1/24 Nissan GT-R (R35) Spec-V July Release 3,420
FUJ03799 Fujimi 1/24 Nismo R35 GT-R Club Sport Package July Release 3,420
FUJ03800 Fujimi 1/24 Toyota Land Cruiser July Release 2,660
FUJ03801 Fujimi 1/24 Lexus LS460L Separate Back Sheet July Release 2,660
FUJ03803 Fujimi 1/24 Nissan Ken & Merry Skyline Works June Release 2,660
Real Sports Car
FUJ12362 Fujimi 1/24 New Fiat 500 May Release 2,850
FUJ12363 Fujimi 1/24 Ferrari Dino 206 Competizione May Release 3,325
JazzZ 490069 2009. április 17. 13:43
Válasz erre
JazzZ 490068 2009. április 17. 13:16
Válasz erre
VEttel lenne a legrosszabb megoldás, az Ő szemszögéből nézve...A Ferrari persze jól járna vele, ez tény..
f2d 490067 2009. április 17. 13:08
Válasz erre
A Williams esetében a dupla diffúzor önmagában kevés ahhoz, ráadásul hamarosan a többiek is bevetik. A Ferrariban még így is sokkal nagyobb potenciál van dupla diffúzor nélkül mint a többi csapatban. Ahogy Te is mondtad, náluk most a pilóta a leggyengébb pont, Kimi nem úgy megy mint amit amit a tehetsége kiadna. Massa meg hiába hozza ki a középszerű tudásából a 110%-ot, ez kevés az igazi tálentumokhoz képest, még egy jó autóval is. Lásd tavalyi év, hiába kapott meg minden létező segítséget pályán kívülről, így se tudott világbajnok lenni, és egy ilyen lehetőség csak ritkán adatik meg. Szerintem a Ferrarinak is újra kellene gondolni a csapatot egy fiatal versenyzővel aki ambiciózus, sikeréhes.
Saját vélemény: Vettel (első számú), Massa (második számú). Ez egy bevált forma lenne, Massa nagyon jól működik mint másodhegedűs, Vettel pedig egy igazi nyerő ember.
Schumi7vb 490066 2009. április 17. 12:36
Válasz erre
mármint Brawn GP,Williams,Toyota
f2d 490065 2009. április 17. 12:15
Válasz erre
Nem tartom kizártnak, hogy ők már az év elején letettek erről a szezonról és a következő évadra készülnek. Egy új szemléletű csapat építését már most el kell kezdeni, hogy jövőre legyen belőle valami és ez volt az első lépés. Az idei évet a félrefejlesztett diffúzor miatt már elbukták. Az már most látszik, hogy Brawn GP, Ferrari, Toyota hármas fog a világbajnoki címért küzdeni idén.
Schumi7vb 490064 2009. április 17. 12:05
Válasz erre
Whitmarsh-ot normálisabbnak tartom,hátha pozitiv irányba tud változni a csapat.
Schumi7vb 490063 2009. április 17. 12:03
Válasz erre
Ron nem emlíhető 1 lapon Todt-tal,sehol sincs hozzá képest.
f2d 490062 2009. április 17. 08:29
Válasz erre
Ez nem biztos, hogy jó hír a Ferrai rajongóknak, csak valószínűleg. Ugyanis kérdés, hogy Whitmarsh mennyire tudja majd a McLaren érdekeit képviselni. Lehet, hogy ügyesebben tud majd sportpolitizálni a csapata érdekében, de az is lehet, hogy teljesen elnyomja a FIA.
Az biztos, hogy változás lesz a McLaren-nél. Csak melyik irányba.
jos 490061 2009. április 17. 06:46
Válasz erre
szerencsére a másik már régebben elment... (a kis piros francia)
Schumi7vb 490060 2009. április 16. 17:29
Válasz erre
NGPETI 490059 2009. április 16. 12:15
Válasz erre
kekoverall
kekoverall
pumacipo
pumacipo
ules01
ules01

GOKARTOSOK FIGYELEM!

Eladó:
- hibátlan-szép állapotú,királykék gokartos overall, 56-os méret (160-170cm magas,60-70 kg) 10.000 Ft
- piros színű (Ferrari-s),keveset használt Puma cipő (39-es) 10.000 Ft
- fekete,gumi ülésbetét (ajánlott vékony testalkatúaknak vagy gyerekeknek,az egész hátat támasztja és védi!) 10.000 Ft

Érdeklődni lehet (légy'szi,ne a fórumot írjátok tele!):
06-20/383-1798
nemethdekor@gmail.com
jabel 490058 2009. április 15. 21:27
Válasz erre
a minőségről asszem ez mindent elárul...
a minőségről...
fíím! :D
fíím! :D

lehet h kicsit off, bár a topik leírásában szerepelnek pályaautók is. Elkezdtem a revell r10-esét egy ka settel megjavítva. ráfér... A mekett egyetlen szép megoldása, h van hozzá néhány karbonmatrica. a fém mellet még a rések el lesznek tüntetve
szp 490057 2009. április 15. 20:20
Válasz erre
Sziasztok! Csak egy rövid vélemény az "ítélettel" kapcsolatban:Én örülök a döntésnek,mert hosszú idő után beért,hogy az F1-et minden csapat alkotja akik részt vesznek benne.Hogy nem csak a Ferrariról és a Mclarenről szól,meg alkalmanként a Renaultról.Miért ne építhetne valaki jobb autót ezeknél?Ráadásul akik vezetik is a szabálytalannak vélt autókat(Jenson,Rubens,Jarno,Timo,Nico)...Üdv
Schumi7vb 490056 2009. április 15. 14:44
Válasz erre
Schumi7vb 490055 2009. április 15. 13:08
Válasz erre
ezzel a döntéssel biztosra veszem,hogy Brawn GP-s versenyzőé lesz a vb.Mire a többiek behozzák a lemaradást,addigra már mind1...
JazzZ 490054 2009. április 15. 12:47
Válasz erre
me_03_025n
me_03_025n
me_03_027n
me_03_027n
me_03_028n
me_03_028n

ezek tökjók:)
JazzZ 490053 2009. április 15. 12:36
Válasz erre
Ete 490052 2009. április 15. 10:28
Válasz erre
Ete 490051 2009. április 15. 10:23
Válasz erre
Köszönöm szépen!
A maratással várjunk már egy kicsit, mert a matton igért egyet (bár biztosan láttad egy picit visszább). Ha nem sikerül, akkor természetesen benne vagyok és megbeszéljük.
Üdv
JazzZ 490050 2009. április 15. 09:57
Válasz erre
Kiváncsi vagyok! Figurát nem tervezel hozzá?
matton 490049 2009. április 15. 09:13
Válasz erre
Már le van lakkozva csak arról még nem raktam fel képet
JazzZ 490048 2009. április 15. 09:12
Válasz erre
JazzZ 490047 2009. április 15. 08:36
Válasz erre
Szűcs Lacinak van a Lotus 107-hez maratása, abban van Goodyear sablon is! Nekem abból a többi része kellene, ha gondolod megbeszéljük...

Amúgy nagyon jó lett a verda!

JZ
Schumi7vb 490046 2009. április 15. 02:28
Válasz erre
Az épités kezdeti stádiumában beragasztod az alkatrészt,puttyival kitöltöd az illesztésznél,lecsiszolod,és olyan lesz mint ha 1 darabból csinálták volna a motorboritást,festénél meg ügyesen maszkolsz,hogy ne kerüljön oda festék ahova nem szeretnéd.
Ete 490045 2009. április 14. 22:27
Válasz erre
Nem, én szeretek senkinek sem tartozni. = Nem, én nem szeretek senkinek sem tartozni.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.