/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
GUGEE 489142 2009. március 12. 18:24
Válasz erre
JazzZ 489141 2009. március 12. 17:53
Válasz erre
Nyolcfél volt postával együtt...
GUGEE 489140 2009. március 12. 16:57
Válasz erre
GUGEE 489139 2009. március 12. 16:56
Válasz erre
Tényleg nem tudom mit jelentenek!
G
NGPETI 489138 2009. március 12. 16:42
Válasz erre
Schumi7vb 489137 2009. március 12. 16:20
Válasz erre
Még mindig jobb,mint ha a bamba piás,vagy a nagyszájú Alo,vagy a beképzelt Hamilton,és nem mellesleg brazil pilóta jó régen nem nyert vb-t,itt az idő.
A többieknek szerintem nem sok esélyük van,max pár győzelem,de a végső csatába nem fognak beleszólni.
Legjobban Vettelnek örülnék,persze csakis Ferrariban,a piás helyére ültetve.
f2d 489136 2009. március 12. 16:13
Válasz erre
Alonso-t nem írnám le, tavaly kétszer is tudott győzni. A kis genya ráadásul az évvégére a mezőny egyik leggyöngébb autójával megelőzte az egyik BMW-t.
f2d 489135 2009. március 12. 16:02
Válasz erre
Button megérdemelne egy jó idényt a tehetsége és szorgalma alapján. Tartok tőle, hogy megint csak két csapat között fog zajlani a vb, sőt két versenyző között.

Ezzel egyetértek, mindegy ki csak Massa ne!:-)
Ha már lehet választani, akkor valamelyik BMW-s.:-)
Kferro 489134 2009. március 12. 15:42
Válasz erre
Na, Hamilton előrébb lépett. MOst már 8. a 10 versenyzőből, Alonso az utolsó.
Kferro 489133 2009. március 12. 15:30
Válasz erre
Forza bárki más, csak ne Massa! :)

Halkan jegyzem meg, hogy eddig a mai teszten is jól szerepel a BrawnGP, RB jelen pillanatban a második Rosberg mögött. Lewis megint utolsó.
JazzZ 489132 2009. március 12. 15:25
Válasz erre
Megnéztem a Benetton B190 mennyiért jött, hááát...Én inkább csereberét javasolnék..:)
Schumi7vb 489131 2009. március 12. 15:16
Válasz erre
Schumi7vb 489130 2009. március 12. 15:15
Válasz erre
vlevi 489129 2009. március 12. 14:34
Válasz erre
Jólvan, na ! :)
Nem olvastad a kettőspont utáni zárójeleket az írásomban?
GUGEE 489128 2009. március 12. 14:13
Válasz erre
Kedves barátom!
Az első kanyar a forma 1-es pályán a századik körben is első kanyar lesz!
G
Kferro 489127 2009. március 12. 13:03
Válasz erre
Massának meg jó az ügynöke;)
Igaz! :)
JazzZ 489126 2009. március 12. 12:36
Válasz erre
Én spec. Vettel-nek szorítok, de idén még nem hinném, hogy világbajnok lenne..
Massának meg jó az ügynöke;)
Kferro 489125 2009. március 12. 12:29
Válasz erre
Gyanítom, hogy Alonsonak az idén sem sok köze lesz az élen folyó harcokhoz. A Renault sem teljesít túl impresszíven a teszteken.
harold 489124 2009. március 12. 10:19
Válasz erre
Tavaly év végén már látszott hogy idén Alonso nagy esélyes lesz a Renaul-val, mert nagyon tud a pali. Bár én jobban szeretném Massa-t világbajnoknak.
KossuthLajos 489123 2009. március 11. 23:01
Válasz erre
JazzZ 489122 2009. március 11. 20:36
Válasz erre
A Nissan már vár Rád! ! :)

Az én tippem az idei évadra: Alonso..
matton 489121 2009. március 11. 20:33
Válasz erre
Most úgy gondolom teljes gőzzel a 98t-s átalakítást fogom csinálni.
vlevi 489120 2009. március 11. 17:54
Válasz erre
"Hamilton meg az első kanyarban odaverte a gépet!"
És a törött autóval ment 21-es időt?
Mert akkor nem is olyan rossz az a Mclaren :)))
GUGEE 489119 2009. március 11. 17:29
Válasz erre
Folytatom ...Hamilton meg az első kanyarban odaverte a gépet!
G
Kferro 489118 2009. március 11. 16:21
Válasz erre
Nem hiszem el, megint Buttoné a leggyorsabb idő a mai teszten (emellett messze a legtöbb kört ő tette meg)! Hamilton meg...?

1. J. Button 1:19.127
2. F. Massa 1:20.168
3. T. Glock 1:20.410
4. F. Alonso 1:20.863
5. S. Vettel 1:21.165
6. R. Kubica 1:21.201
7. N. Rosberg 1:21.407
8. G. Fisichella 1:21.545
9. S. Buemi 1:21.569
10.L. Hamilton 1:21.657

De azért mégegyszer hangsúlyozom, hogy ez egy teszt, szóval nem szabad messzemenő következtetéseket levonni ezekből az eredményekből. Annyi látszik, hogy az exHonda nem állt le az autó fejlesztésével a bizonytalan időkben.
GUGEE 489117 2009. március 11. 16:00
Válasz erre
Schumi7vb 489116 2009. március 11. 15:43
Válasz erre
Gyuri!

Mi lesz a következő makett?
Schumi7vb 489115 2009. március 11. 15:43
Válasz erre
Gugee!

Holnap viszem a marlborós matricát!
GUGEE 489114 2009. március 11. 15:39
Válasz erre
Bocsánat, többet nem fordul elő!
G
GUGEE 489113 2009. március 11. 15:38
Válasz erre
Reggel 4-kor kelek,tehát 10-11-kor már fekszem!
Nem csak visszatekerni lehet,hanem felvenni is egyszerre négy müsort!
Pl: megnézem az f1 elött a GP2-T!
Én sem szeretném megállítani meg tekergetni,elveszi a savát meg a borsát a tévézésnek!
G
Kferro 489112 2009. március 11. 15:36
Válasz erre
1. Ha bemásolsz egy címet, akkor a forrást is jelöld meg, vagy illessz be egy linket, hogy utána lehessen nézni.
2. Tény, hogy a Mekinél valami nem stimmel.
GUGEE 489111 2009. március 11. 15:34
Válasz erre
Bemásoltam egy címet!
Nekem,ha valaki azt nyilatkozza a mclarennél,hogy fejlödnünk kell,azt jelenti,hogy szarban vagyunk!
Sokáig a 2008-a hátsó szárnnyal teszteltek!Kenegették mindenféle biz-basszal a kocsit!
Ez az én olvasatomban annyit jelent,hogy az aero terén elbasztak valamit!
Gondolj csak a Hondára,amikor textilcsikokat ragasztgattak a hátsó szárnyra!Na ott kezdödött a vég!A mcmercinél meg a szines festéknél!
Akkor nyulnak hozzá ehez a csapatok,mikor nem eggyezik a CFD által kiszámolt érték a valósággal!
Tehát elbaszták!
G
Bubu 489110 2009. március 11. 14:58
Válasz erre
Kferro 489109 2009. március 11. 10:55
Válasz erre
vlevi 489108 2009. március 11. 10:50
Válasz erre
"Most hivom a UPC-t egy digitális ,visszatekerhető csomagért!"
Én a múltkor beszóltam az egyik ilyen direktmarketinges telefonos muksónak, hogy én nem akarom visszatekerni, hagyjon már békén a bizbaszával. Én végig szeretném nézni. Na, erre már nem volt válasza :)
Kferro 489107 2009. március 11. 10:40
Válasz erre
Mitől hivatalos?
A teszteredmények valóban nem a legjobbak az utóbbi napokban, de ez sok mindent jelenthet.

Pl. a BrawnGP autói is rendre jó helyen végeznek az utóbbi napokban (hétfő Button 4., kedd RB 3., jelen pillanatban meg Button az első, nem rossz idővel), de ki tudja mit tesztelnek hozzájuk képest a többeik.
GUGEE 489106 2009. március 11. 10:26
Válasz erre
Hivatalos: Bajban a McLaren
Nicsak!Mit olvasok?
Srácok ha a Mcmerci véletlenül egy szinten lesz a Renaulttal?
Most hivom a UPC-t egy digitális ,visszatekerhető csomagért!
Alonso agyon fogja agyabugyálni Hemiltont!
G
JazzZ 489105 2009. március 11. 09:12
Válasz erre
JazzZ 489104 2009. március 11. 08:04
Válasz erre
Tudom, hogy ott hasznos szétnézni, csak vicceltem:)
Tegyél képeket légysziii! Én a figurát kezdem el hozzá, ha megjönnek a matricák.
Sztanyi 489103 2009. március 10. 21:50
Válasz erre
Köszi,

még van egy pár szűz cucc a polcon,azokat még biztosan megcsinálom és még egy Lotust majd egyszer,biztosan veszek majd,de most nincsen rá guba.
matton 489102 2009. március 10. 21:08
Válasz erre
Mivel ott lehet a legjobb referenciát gyűjteni! A lótust sokkal könnyebb így építgetni,hogy tudom mit kell csinálni.Hamarosan dobok fel róla képeket csak most semmi látnivaló nincs az agyonputtizott alkatrészeken.
matton 489101 2009. március 10. 21:06
Válasz erre
Jó látni ,hogy megélénkült a forma 1 építési láz. Nagyon szépek grat mindenkinek.
Péter! Remélem folytatod az f1-es autók építését!
Aces 489100 2009. március 10. 20:45
Válasz erre
Én is gondoltam rá hogy elviszem de még nem tudom hogy lesz-e belőle valami:S
Sztanyi 489099 2009. március 10. 19:44
Válasz erre
Bízom benne,hogy addigra befejezem...,holnap is csinálgatom.Befejezem a matricázásokat és bekarbonozom a felfüggesztéseket.Meg,ami még belefér...

szerencsére a szolnoki csapat már készen van,most van időm és már előre dolgozom.Movárrá és Jászberényre!
Aces 489098 2009. március 10. 19:39
Válasz erre
JazzZ 489097 2009. március 10. 19:08
Válasz erre
Remélem a Renó napokra kihozzák ezt az autót! ! És megnézhetjük közösen, jó közelről! Majd Gyuri idén is megjátssza a 'Makettező vagyok, hadd nézzem meg!" akciót :)))
Sztanyi 489096 2009. március 10. 18:58
Válasz erre
Köszi mindenki!

holnap is csinálgatom.még van meló bőven,aztán lehet összeépíteni.

melyik lyukba?

a felfüggesztés lukai vannak meg felül a nyílazott szárnyak lukai,de azokat nem rakom fel,csak maratás csavarokat teszek majd a lukra.
GUGEE 489095 2009. március 10. 18:48
Válasz erre
Szép lesz!
Mi kerül az orron lévő MARLBORO matrica l betüjénél lévő lyukba?
Azt mondtad a szárnyakat nem rakod fel!
G
Aces 489094 2009. március 10. 18:22
Válasz erre
PüsiLaci 489093 2009. március 10. 18:18
Válasz erre
Nagyon szép lesz. Nem baj ha lassan készül, csak szép legyen.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.