<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
5N87 | Adatlap | 503269 | 2009. május 18. 10:00 | ||
csanyiati | Adatlap | 503268 | 2009. május 18. 06:12 | ||
néha úgy is viselkedik | |||||
lucky | Adatlap | 503267 | 2009. május 17. 20:27 | ||
A PRV-17 olyan mintha a Star Wars-ból jött volna... | |||||
lucky | Adatlap | 503266 | 2009. május 17. 20:26 | ||
köszi | |||||
csanyiati | Adatlap | 503265 | 2009. május 17. 20:23 | ||
megkérdem. | |||||
lucky | Adatlap | 503264 | 2009. május 17. 19:55 | ||
A kiszolgáló technika az ami érdekel. Konkrétan a Z+Z féle PRV-10 a P-35 és A P-12 megvan.A terveimhez kellene a kiszolgáló technika.Legalább a kezelők kocsija + az aggregát. | |||||
csanyiati | Adatlap | 503263 | 2009. május 17. 19:28 | ||
csanyiati | Adatlap | 503262 | 2009. május 17. 19:16 | ||
Nagyon nem hasonlítanak! A P-37 és aP-35 még csak talán. Ugyan az a kabin, csak a 35 az 6 csatornás volt. Annak egyel több tápvonala volt. De azek kaphatók kitben is a Z+Z gyártja őket. | |||||
lucky | Adatlap | 503261 | 2009. május 17. 18:36 | ||
Nekem mondjuk a P-12 PRV-10 és a P-35 kellene.De nem tudom mekkora a különbség a P-12/18 a PRV-10/17 na meg a P-35/37 kabinja között kívülről. És, hogy mire kellene? Az még nem publikus, egyelőre. | |||||
csanyiati | Adatlap | 503260 | 2009. május 17. 15:07 | ||
De van! Melyik tipus? P-18, SZT-68, PRV-17, P-37, modernizált és nem modernizált. Teljes készletek. Vontatók, adókabinok, aggregátorok, műszerkocsi stb... | |||||
lucky | Adatlap | 503259 | 2009. május 17. 11:46 | ||
csanyiati! Radar műszerkocsi+ aggregátor kocsi nincs nálatok? | |||||
csanyiati | Adatlap | 503258 | 2009. május 17. 11:17 | ||
Monox | Adatlap | 503257 | 2009. május 17. 08:50 | ||
Bár nem igazán kamion, de mégis nagy autó. Ráadásul bajban van... Remek dioráma téma lenne. www.panoramio.com/photo/22436096 www.panoramio.com/photo/22436104 www.panoramio.com/photo/22436119 | |||||
slypi | Adatlap | 503256 | 2009. május 16. 15:05 | ||
Én is jövök 1-2 sörrel! :-)) | |||||
lucky | Adatlap | 503255 | 2009. május 16. 14:44 | ||
:) | |||||
csanyiati | Adatlap | 503254 | 2009. május 16. 14:10 | ||
Mond mi kell még, hogy én ne feledkezzek meg róla :) ... | |||||
lucky | Adatlap | 503253 | 2009. május 16. 14:03 | ||
Szia csanyiati! Nagy vagy!Ezek azok a részek amikről általában megfeledkeznek... Hálám üldözni fog...( de hogy utol ér-e valaha?) :) | |||||
csanyiati | Adatlap | 503252 | 2009. május 16. 13:59 | ||
slypi | Adatlap | 503251 | 2009. május 16. 13:16 | ||
Csanyiati...hát Köszi! Tényleg nagyon jók az eddigi fotók és nem akarok szemtelen lenni, de nincs elfekvőben még képed a platóról? Azaz a darut mozgató csörlőről és a fülke feletti rácsról? Arról a neten 1 fotót sem találtam. Vagy csak itt az országban használták a radar vontatóként? | |||||
csanyiati | Adatlap | 503250 | 2009. május 16. 12:08 | ||
slypi | Adatlap | 503249 | 2009. május 16. 11:08 | ||
Csanyiati NAGY vagy! :-) Köszi! Nagyon jó fotók! | |||||
csanyiati | Adatlap | 503248 | 2009. május 16. 10:48 | ||
páncélos | Adatlap | 503247 | 2009. május 15. 08:30 | ||
SIG! Köszönöm. | |||||
juge75 | Adatlap | 503246 | 2009. május 15. 07:31 | ||
Maz! google.ru és telepítsd az orosz szótárat. Így menni fog. | |||||
SIG | Adatlap | 503245 | 2009. május 14. 22:17 | ||
Ha ezzel egy kicsi örömet szerzek, akkor legyenek itt a kért képek :) Azért feldobtam a BTR-t is... Bocsi ha nem lettek túl jók a képek (lemaradt csőszájfék, stb...), de tényleg nem rájuk vadásztam, a minőség pedig egy 1000 éves Zenit volt még akkor, úgyhogy sajna ennyire futotta :S Üdv... | |||||
borisz | Adatlap | 503244 | 2009. május 14. 21:41 | ||
PSZH beltér kéne? Nekem akad. | |||||
páncélos | Adatlap | 503243 | 2009. május 14. 21:27 | ||
SIG! Nekem régi szép emlék az általad említett T-55 és Gvozgyika, sajnos már egyik sincs. Elküldhetnéd a képet nekem. | |||||
csanyiati | Adatlap | 503242 | 2009. május 14. 21:22 | ||
Ok akkor a belsejét is lefotózom szombaton. Ez egyébként ATSZ 669. Törzskönyv alapján. | |||||
SIG | Adatlap | 503241 | 2009. május 14. 20:49 | ||
Hello ! Saját kép, de sajna bent nem fotóztam, mert a fő csapásirány a két UH-60-as volt, a Minyó (életem egyik legjobb Mi-8 képe itt készült :) és a Mi-24. Viszont lőttem még egy párat a földi cuccokról. Van egy BTR, egy T-55 (118-as oldalszámú) és egy 2Sz1 Gvozgyika (188-as oldalszámú). | |||||
Hubcsi | Adatlap | 503240 | 2009. május 14. 19:29 | ||
páncélos | Adatlap | 503239 | 2009. május 14. 13:02 | ||
MAZ! Köszönöm az útbaigazítást. Egyébként a Zil indítóállványokról van valami információd? SIG! Saját fotó, a rendőr PSZH-ról Szentendrén? Ha igen bent, a (kék) ajtók mögött nem fotóztál? | |||||
romeo | Adatlap | 503238 | 2009. május 14. 10:08 | ||
Jimbobá | Adatlap | 503237 | 2009. május 14. 09:57 | ||
Nincs mit! Ha van valami megosztani valód, szívesen várom (mailben) Üdv | |||||
romeo | Adatlap | 503236 | 2009. május 14. 09:53 | ||
Jimbobá | Adatlap | 503235 | 2009. május 14. 09:52 | ||
Szia Romeo! Én csináltam képeket, de linket nem szúrhatok be... :( Írd be a googlebe: magyar honvédség kecskemét képek fotók (így egyben) Első helyen megtalálod! Remélem megfelel, üdv: Ádám | |||||
SIG | Adatlap | 503234 | 2009. május 14. 00:43 | ||
romeo | Adatlap | 503233 | 2009. május 13. 23:39 | ||
Üdv MAZ! Szeretném megkérdezni, hogy mikor készülsz frissíteni a NAGYVASAK weboldalt? Hiányolom pl. a 2008-as kecskeméti repnap harc és - gépjárműveit, sajnos én nem jutottam el. | |||||
romeo | Adatlap | 503232 | 2009. május 13. 22:13 | ||
Jimbobá | Adatlap | 503231 | 2009. május 13. 21:44 | ||
Hú, nagyon érdekes képek vannak az MN1480 oldalán... | |||||
Maz | Adatlap | 503230 | 2009. május 13. 20:30 | ||
Na gyorsan kerestem neked egyet: images.google.hu/imgres A ciril betűs írásmóddal biztos több dolgot lehet találni, csak nem engedi a fórum. | |||||
lucky | Adatlap | 503229 | 2009. május 13. 20:27 | ||
csanyiati! Köszi! Én mondjuk a kabin belső részeire gondoltam... | |||||
Maz | Adatlap | 503228 | 2009. május 13. 20:22 | ||
Röhejes, de ebből is látszik, hogy az ATSz-59G vontatóhoz még mindig az ATSz szabályzat van kiadva. | |||||
Maz | Adatlap | 503227 | 2009. május 13. 20:18 | ||
páncélos! A FROG rakéták nem a dandárhoz tartoztak, a laktanyájuk is a másik oldalon volt, a tényleges harckocsizókén belül. Gondolom ezért nem szerepeltek a műsorban. A csotrik meg gondolom azért, mert sajnos egyre kevesebben vannak, akik még ezeken szolgáltak. A veteránok legnagyobb része a MAZ-543-at ismeri. Valóban 9 állvány volt, ezekből hetet felrobbantottak. A maradék kettő Kecelre került. És hogy hol van most a hiányzó? Ha annyit mondok, hogy Merkava harckocsik közelébe vitte le egy repülő, akkor be tudod azonosítani az országot? Hubcsi! Bevallom őszintén, én még nem találtam róla háromnézeti rajzot. A típusneve amúgy CsMZAP-9990(CHMZAP-9990, ЧМЗАП-9990), így találhatsz róla anyagot. Én egy ideje nem nagyon bújtam a netet utána kutatva, hátha találsz valamit. Jellegrajz-oldalnézeti rajzokat láttam már, de inkább az újabb változatáról, amin nem az orsókkal emelhető széles rámpa és két kicsi felcsapható rámpa van, hanem egyszerűen két hosszú felcsapható rámpa. | |||||
csanyiati | Adatlap | 503226 | 2009. május 13. 19:38 | ||
csanyiati | Adatlap | 503225 | 2009. május 13. 19:28 | ||
csanyiati | Adatlap | 503224 | 2009. május 13. 19:12 | ||
csanyiati | Adatlap | 503223 | 2009. május 13. 19:10 | ||
nem tudok képet feltölteni... | |||||
csanyiati | Adatlap | 503222 | 2009. május 13. 19:07 | ||
Hali! Elvileg T - 55 alváz. P-37 radarállomás tartozéka. Vontatásra és daruzásra használjuk. | |||||
páncélos | Adatlap | 503221 | 2009. május 13. 08:01 | ||
Bennem a filmmel kapcsolatban több kérdés is megfogalmazódott. Már nem tudom, hogy a Magyar Honvédba, vagy a Honvédségi szemlében olvastam anno, hogy a ZiL alvázakat nem semmisítik, mert az orosz Uragan mintájára majd felhasználják. Illetve a MAZ-ok megsemmisítésével kapcsolatban azt olvastam, hogy 9db indítóállvány volt, amiből kettőt múzeumi céllal megtartanak, hol van a másik? Egyébként sajnáltam, hogy a beszélgetések alatt alig voltak archív felvételek, pedig a Luna rakétákat is megmutathatták volna, vagy a lánctalpas indítóállványok is fel vonultak nem egy díszszemlén. | |||||
juge75 | Adatlap | 503220 | 2009. május 13. 07:00 | ||
Felvettem videóra. MPEG-2. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Szia lucky!
Ez a P12 hazai változata. Két pótkocsiból állt, az egyik volt a műszerkocsi, ezen volt az antenna és ebben ült a kezelő, a másik az áramforrás pótkocsi. Ha nem tévedek, 1961-ben jöttek az országba, ezeket váltotta az 1977-től rendszerbe állított P18, mely már 4 részből állt. A Két Ural teherautóhoz tartozott még két egyforma áramforrás pótkocsi. Ha valamiben tévedtem, majd csanyiati kijavít. :)
A fenti lokátorról tudok Neked részletfotókat csinálni.