<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 504153 | 2010. január 10. 14:36 | ||
juge75 | Adatlap | 504152 | 2010. január 10. 14:20 | ||
Ja, a járművek a Szolnoki 89. Vegyes Szállítórepülő Dandár állományában voltak. | |||||
juge75 | Adatlap | 504151 | 2010. január 10. 14:19 | ||
juge75 | Adatlap | 504150 | 2010. január 10. 13:56 | ||
Srácok! Örömhír! Megtaláltam a mentőinkről sorkatonakoromban készült negatívokat 1994-95-ből. 1db Robur az Ex-NDK készletéből HS 09-76 és egy Uaz HS 24-54 rendszámokkal. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504149 | 2010. január 10. 13:26 | ||
MAZHL2005 | Adatlap | 504148 | 2010. január 10. 12:09 | ||
Ott voltál katona ? | |||||
romeo | Adatlap | 504145 | 2010. január 9. 20:14 | ||
Bubu,MAZHL2005,Törzsbusz,Zéé74! Köszönöm az infókat! | |||||
Zéé74 | Adatlap | 504144 | 2010. január 9. 20:10 | ||
Igen, a Füredi I-ben a Nagy-kantin előtt állt, magányosan... | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504138 | 2010. január 9. 16:52 | ||
Üdv romeo! Az Lo-1800 -asok egyébként még "GARANT" - ként futottak nálunk. Az Lo-1800 és 1801 platós változata volt hadrendben a hetvenes évekig. Jellemzően a lövéscsapatoknál volt rendszeresítve. A gépesített lövészszázad (akkor gépkocsizólövész) állományában századonként 1 db. volt nyűgöző kocsiként a 4-6 db. platós Csepel mellett. Az MN-ben Roburból csak busz, és mentőgépkocsi kivitel volt rendszeresítve. A mentő volt 1800 -as és 2002 -es is. (későbbi) | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504137 | 2010. január 9. 16:46 | ||
A W50 LA nyomdászból 1-2 db. volt, és propaganda gépkocsiként volt nyilvántartva az MN -ben. A századunknak volt egy db. Cegléden 1989-ben. Alig használtuk. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 504136 | 2010. január 9. 16:40 | ||
Üdv. Kaposváron a Boczonádinál volt egy W 50 terepes, nyomdász felépítménnyel. | |||||
Bubu | Adatlap | 504133 | 2010. január 9. 06:45 | ||
Nem!A honvédségről!Megpróbálok róla képeket szerkózni. | |||||
romeo | Adatlap | 504132 | 2010. január 8. 23:21 | ||
Bubu | Adatlap | 504131 | 2010. január 8. 22:32 | ||
Nagyon szívesen!:D Az igaz,hogy csak egyetlen darab volt belőle de mivel a mi századunk állományában volt ezért mondom tutira!(Még a hivatásos tiszthelyettes nevére is emlékszem aki járt vele!) Szép estét! | |||||
romeo | Adatlap | 504130 | 2010. január 8. 22:06 | ||
Bubu, köszönöm! | |||||
Bubu | Adatlap | 504129 | 2010. január 8. 22:04 | ||
Szombathelyen volt a honvédségnek 1000%! | |||||
romeo | Adatlap | 504128 | 2010. január 8. 22:03 | ||
romeo | Adatlap | 504127 | 2010. január 8. 22:03 | ||
Kamovos, köszönöm! | |||||
Kamovos | Adatlap | 504126 | 2010. január 8. 21:55 | ||
Szia! Börgöndön és Fehérváron nem volt IFA! D-344 platós Ural(benzines)platós Zil-130 platós Zil-131 platós Avia platós voltak szállításra Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 504125 | 2010. január 8. 21:54 | ||
romeo | Adatlap | 504124 | 2010. január 8. 21:37 | ||
Igen, én is csak az IFA W50-ről tudok. | |||||
páncélos | Adatlap | 504123 | 2010. január 8. 21:35 | ||
Úgy hiszem nem, csak W50-es volt, és abból is csak pár db. | |||||
romeo | Adatlap | 504122 | 2010. január 8. 21:12 | ||
romeo | Adatlap | 504121 | 2010. január 8. 20:15 | ||
cordell88 | Adatlap | 504120 | 2010. január 8. 11:33 | ||
romeo | Adatlap | 504119 | 2010. január 6. 19:55 | ||
Üdv Törzsbusz! Köszönöm, ez bizony ujdonság számomra. Az MN milyen Roburokat használt még? Hallottam Lo2002-ről és Lo2500-ról, ez igaz lehet? Köszi! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504118 | 2010. január 6. 18:26 | ||
Üdv romeo! A Roburok törzshálóhely gépkocsik. (gpk. gépes pihenőkocsi)A Haditechnikai Intézet tervei alapján a BUDAMOBIL gyártotta a felépítményeket, mely 1973-as fejlesztés. A bázisjármű kialakításakor az alvázat a hátsó tengely mögött 70 cm-el meg kellett toldani a felépítmény miatt. Ezért a gpk vontatni nem tudott. Készült pótkocsi változata is, amiről korábban raktam fel képet. (D-344 törzsbusz vontat)Csak LO 1800 és 1801 alvázon készült. Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 504117 | 2010. január 6. 09:02 | ||
helyesen 1535-ös hozzászólás. | |||||
romeo | Adatlap | 504116 | 2010. január 6. 09:01 | ||
Maz! Köszönöm! Ha megkérlek Te nem tudnál valamit az 1353-ös hozzászólásom Roburjáról mondani, pontos típus, rendeltetés? | |||||
Maz | Adatlap | 504115 | 2010. január 6. 07:44 | ||
A PMP szalaghíd készlet nyompályás eleme. Egy fémszőnyeget tud leteríteni a fövenyes részre, elkerülve a híd előtti rész kijáródását. | |||||
romeo | Adatlap | 504114 | 2010. január 5. 23:45 | ||
MAZ HL 20 05 | Adatlap | 504113 | 2010. január 5. 11:18 | ||
Rendben, köszönöm. Ide tudsz írní: zsukov88@citromail.hu, de sikerült regisztrálnom, ezt az adatlapomat nézd meg, ez "látható", tegnap óta működik. Mostantól tagolt nicknévvel vagyok, azt vedd figyelembe ! Előreis köszi. | |||||
romeo | Adatlap | 504112 | 2010. január 4. 23:56 | ||
romeo | Adatlap | 504111 | 2010. január 4. 23:22 | ||
juge75 | Adatlap | 504110 | 2010. január 4. 20:09 | ||
MAZHL2005! Szeretnék küldeni neked pár dolgot, de mivel nem vagy regisztrálva, itt szólok. Vedd fel velem a kapcsolatot! juge75@freemail.hu | |||||
romeo | Adatlap | 504109 | 2010. január 4. 20:00 | ||
Üdv Gabi! O.K. megfogadom a tanácsot, pedig a kép mellé feltüntettem a forrást is. | |||||
romeo | Adatlap | 504108 | 2010. január 4. 19:59 | ||
Üdv Gabi! O.K. megfogadom a tanácsot, pedig a kép mellé feltüntettem a forrást is. | |||||
páncélos | Adatlap | 504107 | 2010. január 4. 08:00 | ||
Szerintem egyszerűbb lenne, ha írnátok a Trumpeternek, pár képet is mellékelve, hátha javítanak a készleten, és talán egy mintapéldányt is kapnátok. Így legalább, ha majd 3-4 év múlva én is megveszem, már a jó verziót kapom. | |||||
Freddy | Adatlap | 504105 | 2010. január 3. 22:00 | ||
,,A röhej az, hogy a "tarka" harckocsi, amit Csobánkán hurcibáltunk, ugyanazé, akinek a MAZ-át lemintázták." Tudom, pontosan ezért kevertem össze a két MAZ-t. De ha tényleg full eredetire lett visszaállítva, akkor viszont hatalmas riszpekt érte, kár lett volna, ha egy normális példány se marad a típusból. | |||||
Maz | Adatlap | 504104 | 2010. január 3. 21:46 | ||
A röhej az, hogy a "tarka" harckocsi, amit Csobánkán hurcibáltunk, ugyanazé, akinek a MAZ-át lemintázták. A hol felirat, hol csík, sima hűtőmágneses matrica témára a magyarázat: Az odaútra feltettük, a helyszínen levettük. Rendszám ugyanez. Amúgy színre az az eredeti színhez legközelebb álló, az ajtó belsejéről (ahol nem érte nap) lett levéve a szín. Egy dolog, ami gyárilag nincs rajta, a bölényes embléma az elején. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 504103 | 2010. január 3. 21:24 | ||
Freddy | Adatlap | 504102 | 2010. január 3. 21:12 | ||
Na, még két gondolat, csak szerkeszteni nem lehet: 1.) A Trumpeterrel már nem először járok úgy (PT-76 meg MAZ-ból is kettő van), hogy megveszek egy másik altípust átalakításra gondolva, aztán kiadják szépen azt, ami nekem kell. Szeretnek egy dolgot jól körbejárni (T-55-ből is mennyi van már), nincs kizárva, hogy előbb-utóbb az igazi magyar is elkészül. Minden megvan már hozzá, csak egybe kell csomagolni. 2.) Valószínűleg egyébként pont a csiricsáré festés miatt választották ezt a restaurált gépet. Persze, nem néztek utána rendesen, de talán nem is magyar témához kerestek festést, csak egyszerűen egy látványos, tiritarka dekorációt akartak. | |||||
Freddy | Adatlap | 504101 | 2010. január 3. 20:54 | ||
Ha jobban megnézem, akkor tényleg lehet, hogy két magyar MAZ képei is keringenek a Google-találatok első oldalain, van egy kifejezetten újszerű példány is P01029 illetve HL2013 rendszámmal, de mivel a fényképeken az egy elég fura festésű T-55-össel a pótkocsiján látható (néhol ráadásul csíkos lökhárítóval és Túlméretes szállítmány-felirattal), ezért gondoltam, hogy ugyanarról a járműről lehet szó, a festés különböző fázisaiban, vagy mittudomén. | |||||
juge75 | Adatlap | 504100 | 2010. január 3. 19:38 | ||
Na valami hasonlóképpen vették a méreteket az Sa-6 Szpu-ról is. | |||||
juge75 | Adatlap | 504099 | 2010. január 3. 19:38 | ||
Óccó Kínai, öccszá foin! Kéccszáá? | |||||
Maz | Adatlap | 504098 | 2010. január 3. 19:23 | ||
Írod: "De tegyük hozzá gyorsan azt is, hogy amikor Sanghaj-alsón a kínai jómunkásember beírja a Google-be, hogy hungarian MAZ-537, és a kidobott gépek közül egyedül a Várhelyi-féle néz ki úgy, mint ami szétesés nélkül képes önerőből 20 métert megtenni, az nem Várhelyi Zoltán szégyene." Na ezért vagyok leginkább kiakadva. Ha nem lenne több videóm, több száz képem egy gyönyörűen restauráltról a neten, akkor szót se szólhatnék. De van! Több éves munkámat, iszonyat sok időmet érzem elpocsékolva. | |||||
Freddy | Adatlap | 504097 | 2010. január 3. 19:13 | ||
Igen, makettező Murphy működik, rendkívül fontos, hogy ha az ember egy saját maga által átalakított makettet elkészít, lehetőség szerint még aznap értesüljön róla, hogy immár hivatalos, gyári megoldás is van a problémára:) Mondjuk anyagilag mindenképp jól jártam, mert csak ezt és a Late készletet összekombinálva lehet tökéletes MAZ-t építeni. Akinek nincs csak erre plusz 15-20 rugója, az legjobban még mindig akkor jár, ha a Late-ből építi át. De jól látom, hogy ehhez nem lesz utánfutó? Nem csak a magyarok által nem használt, hanem semmilyen. Egyébként legalább látszik, milyen felelősség egy járművet restaurálni. De tegyük hozzá gyorsan azt is, hogy amikor Sanghaj-alsón a kínai jómunkásember beírja a Google-be, hogy hungarian MAZ-537, és a kidobott gépek közül egyedül a Várhelyi-féle néz ki úgy, mint ami szétesés nélkül képes önerőből 20 métert megtenni, az nem Várhelyi Zoltán szégyene. | |||||
balaton | Adatlap | 504096 | 2010. január 3. 18:42 | ||
Örülj, hogy a referenciafotón nem egy olyan tábla van a Mazra akasztva, amin ez áll: "Lekváros palacsinta 150Ft, Kókuszos 180..." :DDD | |||||
Maz | Adatlap | 504095 | 2010. január 3. 16:47 | ||
Kedves makettezők! Talán még emlékeztek rá, hogy volt itt kifakadásom a magyar felségjelzéses Trumpeter MAZ-537 kiadásának hírére. Legrémesebb álmaim váltak valóra ezzel kapcsolatban. :-( Megnéztem a Trumpeter honlapját. Nos valóban kiadták magyar matricázással. Várhelyi Gyuri járműre felmászni tilos táblájával. Ami egy dolog, bár köze nincs a "Hungarian Army"-hoz. Már itt nem tudtam, sírjak-e, vagy nevessek. De maga a jármű sima MAZ-537 csörlő nélkül! Ráadásul a "Late version" amin már nincs burkolat az üzemanyagtartályok felett. Tehát még a lemintázott jármű sem építhető meg belőle... | |||||
juge75 | Adatlap | 504094 | 2010. január 3. 15:46 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Gyönyörű fotók, nagyon köszi!