<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
balaton | Adatlap | 505629 | 2010. december 2. 14:44 | ||
Freddy | Adatlap | 505628 | 2010. december 2. 14:06 | ||
35-ben pont jó az Omega-K Ural kereke ZiL-131-hez, Kecelen megmértem. (Hogy az Uralhoz mennyire jó a készletben lévő kerék, azt mondjuk nem) | |||||
balaton | Adatlap | 505627 | 2010. december 2. 13:57 | ||
A Zil kereke (gumiabroncs) kisebb és a mintázat is más. | |||||
Freddy | Adatlap | 505626 | 2010. december 2. 13:57 | ||
Honnan szerzel az átépítéshez ZiL-130-at? 72-ben csak 131 van, 35-ben egyik sem (én skrecselek egy 131-est), 43-ban meg van mindkettő, szükségtelen átépíteni. | |||||
juge75 | Adatlap | 505625 | 2010. december 2. 13:22 | ||
A felni méret hasonló, a gumi mintázat lehet más. A katonai Zil-131 és az Ural kereke azonos. | |||||
Aloha | Adatlap | 505624 | 2010. december 2. 11:58 | ||
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,h a zil130nak és a zil-131nek ugyanolyan kerekei vannak? Meghogy érdemes átépiteni zil130t zil 131nek? | |||||
Freddy | Adatlap | 505623 | 2010. december 2. 10:22 | ||
1/35-ös Csepelre én is beadnék egy előjegyzést. | |||||
lacipapa | Adatlap | 505622 | 2010. december 2. 10:18 | ||
Szia törzsbusz! Azért,ha lesz valami(remélhetőleg)ezekből az autókból engem mindenképpen érdekel. Ha lehet opciót jegyeztetni,ki ne hagyjatok belőle.Ezekért "sóhajtozok" már kb 2hónapja! Üdv,és jó munkát! Laci | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505621 | 2010. december 2. 09:13 | ||
Igen Romeo, Kecelen abból a Zilből van egy. Magyar felépítményes, (Ikarus fehérvár) most fejből mondom: R-102 asszem mely két készletből áll, két db. jármű, picit eltérő bódéval. Utána nézek. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505620 | 2010. december 2. 09:06 | ||
A 031 037 073 számú képek STAR tehergépkocsik, a 029 és a 083 Csepel D-452 riadó gépkocsi. 1/35-ben lesz Csepel D-344 honvédségi, január 20án kell leadnom a mesterdarabot próbaöntésre. | |||||
Freddy | Adatlap | 505619 | 2010. december 2. 08:16 | ||
Csepel D452 A ,,Járművek, melyeket soha nem fognak 1/35-ben kiadni" rovatunkat látták, kiemelt támogatónk a www.policecars.hu/p/index.php | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505618 | 2010. december 1. 19:59 | ||
Konkrétan passz... Én "felettük" voltam a Szállító századnál : ))) | |||||
romeo | Adatlap | 505617 | 2010. december 1. 18:45 | ||
st_patrick | Adatlap | 505616 | 2010. december 1. 17:42 | ||
Üdv! Talán itt off, de miből állt egy hírközpont század? | |||||
st_patrick | Adatlap | 505615 | 2010. december 1. 17:39 | ||
Üdv! Szerintem a Vega légvédelmi rakéta egyik töltőjárműve, AKC-4-255B. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505613 | 2010. december 1. 17:19 | ||
Üdv! A P-19 ZIL-131 alvázon volt. Ez Kaszta-2E lokátor. Kismagasságú ez is. Illetve nálunk csak volt... | |||||
st_patrick | Adatlap | 505612 | 2010. december 1. 17:17 | ||
Üdv! Esetleg az UAZ-452-re épített EK hírközpontokról van valami infód? | |||||
romeo | Adatlap | 505611 | 2010. december 1. 14:15 | ||
Üdv! Mégsem lesz a radaros jármű tartozéka, mivel a radaros mellett állónak a felépítménye elején kábelcsatlakozó van. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505610 | 2010. december 1. 11:33 | ||
Juge75! Most beszéltem Zsupival ő mondta, hogy szolnoki vagy. Én a környéken lakok és Szolnokon dolgozok. Magóékkal sokat jártam versenyekre erre-arra. Írj! farkas469@mail.com | |||||
romeo | Adatlap | 505608 | 2010. december 1. 11:11 | ||
Zéé74 | Adatlap | 505607 | 2010. december 1. 11:08 | ||
1994-ben Kaposváron, a MH 45. Noszlopy Gáspár vezetésbiztosító zászlóalj-nál a Hírközpont Század vagy a Mozgó Hírközpont Század állományában volt egy Kamaz. Valamilyen titkosító berendezés volt benne. Külön elkerített zárható tárolóban állt, laktanyán belül is csak fegyveres őrzéssel (!) mozoghatott. S kizárólag a rajta szolgálatot teljesítő, az oroszok által kiképzett altiszt nyithatta ki! Ha jól emlékszem minimális sorállomány volt beosztva kiképezve rá. Üdv Zéé | |||||
balaton | Adatlap | 505606 | 2010. december 1. 01:14 | ||
juge75 | Adatlap | 505605 | 2010. november 30. 23:02 | ||
Elképzelhető, ha jól látom a valaha létezett Bólyai területén áll. P-19 lokátor látható a képen. | |||||
romeo | Adatlap | 505604 | 2010. november 30. 22:46 | ||
Lehet, hogy a kabinos Kamaz a radaros járműhöz tartozik? | |||||
romeo | Adatlap | 505603 | 2010. november 30. 22:05 | ||
romeo | Adatlap | 505602 | 2010. november 30. 21:59 | ||
Üdv Törzsbusz! Nemrég tettél fel képet ZIL-157-ről magyar felépítménnyel, -ebből Kecelen van 1 db. Ez az lesz ugye? | |||||
romeo | Adatlap | 505601 | 2010. november 30. 21:55 | ||
Törzsbusz, köszi! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505600 | 2010. november 30. 19:44 | ||
TRAL aknataposó –szállító gépkocsi D-566.03.típusú alvázon. A típus 1977 –ben került kialakításra A harckocsicsapatoknál rendszeresített gépkocsi rendeltetése a T-54,T55,T-72 típusú harckocsik TRAL rendszerű felszerelhető aknataposó berendezésének szállítása, fel illetve leszerelése a harckocsiról. A céljárműre merev oldalfalú, fadeszkázatból készített rakfelület került. A TRAL aknataposó berendezés rakodását 2000 kg teherbírású, a vezetőfülke mögötti szerelvények és a rakfelület között beépített gólyaemelős daru biztosítja. A D-566.03. típusú aknataposó –szállító gépkocsiból 40 db készült. | |||||
romeo | Adatlap | 505599 | 2010. november 30. 19:08 | ||
romeo | Adatlap | 505598 | 2010. november 30. 19:04 | ||
farkas469 | Adatlap | 505597 | 2010. november 30. 08:30 | ||
Helló! Az Uaz-452 bódés, eredetileg mentősnek csinálták a gyárban de az igények után csinálatak belőle egy bemérő gk.-t.:) Az Uaz-452esek közül mentős alapra építették még: Par-9, R-849,Uaz-452TM69. Ezekben mind megtalálható a hordány és a padok rögzítői! Kivülrül a fej- és a kereső lámpáról ismered meg.(Lehet,hogy nem érdekel csak gondoltam leírom) Üdv farkas469 | |||||
juge75 | Adatlap | 505596 | 2010. november 30. 03:48 | ||
A Jeep rendszáma: HA-524. | |||||
juge75 | Adatlap | 505595 | 2010. november 30. 03:45 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 505594 | 2010. november 30. 01:19 | ||
törzsbusz | Adatlap | 505593 | 2010. november 29. 19:02 | ||
Nem is inkább a divat, hanem a többször módosított öltözködési utasítás. Ezek alapján legkésőbb 1948. A motorháztetőn lévő jelzés is erre utal. A karjelzés alapján határőrök. | |||||
balaton | Adatlap | 505592 | 2010. november 29. 12:53 | ||
Szerintem közvetlen a háború utáni évek. | |||||
Freddy | Adatlap | 505591 | 2010. november 29. 12:52 | ||
A willis fotó pontosan melyik korszak lehet? A háború után nem sokkal, a Rákosi-korszakban már nem nagyon volt divatban a Bocskai. | |||||
balaton | Adatlap | 505590 | 2010. november 28. 23:53 | ||
balaton | Adatlap | 505589 | 2010. november 28. 23:50 | ||
Most fedeztem fel, hogy nekem megvan a Fug-os füzet. Nem tip-top állapotú a borítója, de ha kell valakinek, megválok tőle. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505588 | 2010. november 28. 20:36 | ||
Szia Kamovos! Értem amit írsz, a németnyelvű paszport mindenesetre arra utal, hogy mégis Neked van igazad! Akkor egy újabb dolog amit eddig rosszul tudtam:) | |||||
farkas469 | Adatlap | 505587 | 2010. november 28. 17:07 | ||
Sziasztom! Valahol egy magyar fórumon találtam kb.1 hónapja. Magyar willis Jeep, Skoda. Dioráma táma Gaz-69+Ural375 motor kiemelés. A willis fotó pontosan melyik korszak lehet? Lenne rá igény egy "jeepes"(gaz-69, Uazok) forumra?(sok anyagom van.) Ha kell pontos méret bármely alkatrészről Uaz-452 és Uaz-469hez akkor tudok segíteni! Otthon vannak:) farkas469@gmail.com | |||||
romeo | Adatlap | 505586 | 2010. november 28. 10:08 | ||
Tenne fel Valaki fotókat magyar katonai IFA tehergépkocsikról? Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 505585 | 2010. november 28. 10:01 | ||
romeo | Adatlap | 505584 | 2010. november 28. 09:48 | ||
romeo | Adatlap | 505583 | 2010. november 27. 23:42 | ||
migi | Adatlap | 505582 | 2010. november 27. 21:41 | ||
Szia Katona időmet a Budapesti Honvédnál töltöttem el 80-82 ig , akkoriban Drapál Jánosnak volt egy ilyesmi Busza ,de az piros fehér volt , jobb oldalán volt egy rámpával ellátott ajtó amin feltudták tolni a motorokat . DE EZ csak tipp . üdv: migi | |||||
romeo | Adatlap | 505581 | 2010. november 27. 21:25 | ||
romeo | Adatlap | 505580 | 2010. november 26. 20:47 | ||
farkas469 | Adatlap | 505579 | 2010. november 26. 20:15 | ||
A telephely nem rendőrségi volt! (Fotót kaptam) | |||||
juge75 | Adatlap | 505578 | 2010. november 26. 20:11 | ||
Szerintem nem honvédségi az Ikarusz (nem biztos), ha emlékeim nem csalnak, a rendőrség használt valami nagyon hasonlót, megfigyelésre. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
És létezik ilyen mintázatú kerék ebben az átmérőben? Az eredetire gondolok.
Az OI-25 1260mm átmérőjű, az M-93 1142mm. 1/35-ben valóban nem sokat jelent, de a mintázat akkor sem egyezik.