<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Gabee | Adatlap | 508194 | 2012. március 2. 14:30 | ||
páncélos | Adatlap | 508193 | 2012. március 2. 07:47 | ||
páncélos | Adatlap | 508192 | 2012. március 2. 07:45 | ||
Itt van még több kép (másról is): www.forum-auto.com/les-clubs/discussions-salon/sujet1058-1995.htm | |||||
páncélos | Adatlap | 508191 | 2012. március 2. 07:44 | ||
páncélos | Adatlap | 508190 | 2012. március 2. 07:40 | ||
Infóval nem, de egy kis segítséggel talán lehetek: denisovets.narod.ru/museum/museum_rvai/1ground/1ground.html | |||||
Gabee | Adatlap | 508189 | 2012. március 2. 07:32 | ||
Jó reggelt mindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni! 1:25-ben szeretnék építeni egy MAZ-7410-es nehéz vontatót. Sikerült kiderítenem, hogy a 7410 a MAZ-543-as átépített változata. A hátsó kerekek felfüggesztésében és távolságában tér el az alap verziótól és persze rövidebb a váz is. Próbáltam neten keresgélni, de nem, hogy adatok nincsenek, nagyon képek sem. Szemre úgy gondolom, hogy a hátsó tengely-és keréktávolság hajaz a MAZ-537-re de a felfüggesztés az más. Ha esetleg valaki tudna infóval szolgálni a hátsó tengelyről, azt nagyon megköszönném! Üdv: -Gabes- | |||||
G400CDI | Adatlap | 508188 | 2012. március 1. 22:22 | ||
Ez engem is érdekelne, kíváncsi vagyok, mi újság a Rábánál. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508187 | 2012. február 29. 22:48 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508186 | 2012. február 29. 22:48 | ||
Üdv Kamovos! A hűtő Csepel hűtő aggregátja a fülke mögött, a felépítmény alatt bal oldalon van. FMG 67 fülke mögött lényeges dolgok nincsenek,egyből a felépítmény jön. P-1500-unk nincs, hűtő és kenyeres -sajnos legnagyobb bánatomra - nincs. De a hiányzók is orvosolhatók. Többi van. Üdv! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508185 | 2012. február 29. 20:17 | ||
Szia juge75! Köszi a felajánlást! Kívánságlistám, röviden: Minden ami Csepel. :) Bővebben: Csepel D-344 körbe fényképezve. Az alvázra feltett dolgok, üzemanyag tartály, légtartály kanna tartók, kipufogó. Platóaljára szerelt szerszámos láda, vagy ládák. Csepel D-346 vízszállító és az üzemanyag szállító körbe fényképezve. Főképpen a fülke és a felépítmények közötti rész valamint a szűrő, és a tartályok teteje. Csepel FMG-67, és FMG-68 körbe fényképezve. Fülke és a felépítmény közötti rész, és a teteje. Csepel D-344 Kenyeres, és hússzállító, körbe fényképezve. Fontos lenne a hátsó ajtó, illetve a húsosnál a hűtő kompresszoros rész a fülke felett. Csepel D-344 P1500 Tűzoltó körbe fényképezve. Fontos lenne teteje, a tartályok környéke. A keceli változat érdekelne amit belinkeltem. Hát szerényen ennyi. :) Üdv: Kamovos Képeket a netről töltöttem le. | |||||
juge75 | Adatlap | 508184 | 2012. február 29. 19:17 | ||
Szólj, hogy miről kell kép, megoldom. Úgyis most jön át hozzám némi eszmecserére... | |||||
Kamovos | Adatlap | 508183 | 2012. február 29. 18:48 | ||
Szia Elektrolakatos Barátom! Ne fájdítsd a szívem Te, mer rád ugrok! :D Attól tartok, hogy ha esetleg lehetséges lenne ez a túra, akkor arra kevés lenne az idő. Ez egy olyan program, ami egy külön napot igényelne. :) Szerintem orgazmus közeli állapotba jutnék a sok Csepel láttán. :) Nem lennének elegek a tartalék memória kártyáim sem. Üdv: Kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 508182 | 2012. február 29. 18:22 | ||
Albán díszszemle www.youtube.com/watch | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 508181 | 2012. február 29. 09:54 | ||
Pedig kimehetnél Jani druszádhoz, és nézhetnél eredetiben is dolgokat! :D | |||||
Kamovos | Adatlap | 508180 | 2012. február 29. 09:34 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm a válaszod! Ez nagy segítség volt! Még akkor is, ha most csiszolhatom le a tetejéről a felesleget! :D De hát úgy kell nekem, minek voltam ilyen türelmetlen. :D Mondjuk csak 3mm-el készítettem nagyobbnak, a dobozomat mint kellene. :) Sajnos Szolnokot több okból is ki kell hagyjam. :( De talán móvári kiállításra eljutok. Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508179 | 2012. február 28. 23:01 | ||
Üdv Kamovos! A kenyeres és hűtő egy magasságú, leszámítva azt,hogy a hűtés érdekében a hűtő változat teteje dupla lemezes. Ezek a változatok 16 cm-el magasabbak a hagyományos EZF-hez képest. Üdv! Jössz hétvégén Szolnokra? | |||||
Kamovos | Adatlap | 508178 | 2012. február 28. 11:00 | ||
Szia Törzsbusz! A következőt szeretném kérdezni tőled! Csepel D-344 kenyeres felépítménye egy méretű a törzsbuszéval, vagy magasabb nála? Illetve, hogy a kenyeres és a húsos felépítménye egy méretben vannak-e? Válaszodat előre is köszönöm. Üdv:kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508177 | 2012. február 23. 13:02 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm a Rajzokat. Ez nagyon király! Üdv:kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508176 | 2012. február 22. 22:19 | ||
Üdv Kamovos! Most ezeket találtam: | |||||
Kamovos | Adatlap | 508175 | 2012. február 21. 22:58 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm a válaszod! Engem csak, makettezés szempontyából érdekelnek a méretek. Azt látom, hogy a vízszállító tartálya rövidebb, de az átmérőjét nem tudom. Ügy tűnik mintha átmérőben, egyformák lennének kívülről. A vízszállítót, az üzemanyagtöltőt, és az FMG-67, FMG-68-at szeretném elkészíteni 1:72-ben. Képek akadnak, de rajzok, illetve pontos méretek nincsenek. :( Kecel meg sajnos "nem szomszéd faluja" Fehérvárnak. :( Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508174 | 2012. február 21. 22:42 | ||
Üdv Kamovos! Űrtartalomra, alakra egyforma, méretre nem. Ráadásul a vízszállítónál kívül szigetelő héjazat épül. A vízszállítónál a dómtető elöl,.az üzánál középen helyezkedik el. Makettezés szempontjából is két teljesen különböző jármű. Üdv. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508173 | 2012. február 21. 14:49 | ||
Bocsss..66-os! | |||||
lacipapa | Adatlap | 508172 | 2012. február 21. 14:46 | ||
Ugyan itt van,Ikarus 55-ös (faros),ugyan ennyiért! | |||||
páncélos | Adatlap | 508171 | 2012. február 21. 12:49 | ||
Csepel D-344 1/43: www.editionsatlas.hu/p/261623/Haszongepjarmuvek.html | |||||
Kamovos | Adatlap | 508170 | 2012. február 21. 10:34 | ||
Sziasztok! Már megint Csepel kérdésem lenne! :) A Csepel D-346 vízszállító, és a Csepel D-346 Üzemanyag töltő tartálya, egyforma méretű? Vagy valamelyik nagyobb a másiknál? Köszi a választ előre is. Üdv: Kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 508169 | 2012. február 19. 18:10 | ||
Nekem a Bronco is kicsit sok,bár biztos szép ,lehet,hogy spórolok rá. | |||||
juge75 | Adatlap | 508168 | 2012. február 19. 18:06 | ||
Van! Armo. Aranyárért műgyanta. Mi bajod a Bronco-val? | |||||
lacipapa | Adatlap | 508166 | 2012. február 19. 17:48 | ||
Szervusztok! Valaki meg tudja mondani,hogy a Bronkon kívül van-e más gyártótól a GAZ-69M, 1:35-ben? Ha,igen,idehaza beszerezhető,milyen áron? Laci | |||||
Freddy | Adatlap | 508164 | 2012. február 16. 15:58 | ||
Köszönöm! Közben egyébként megtaláltama Bronco összerakási utasítását, abban jól látszik: www.modelarmour.com/index.php | |||||
Kamovos | Adatlap | 508163 | 2012. február 16. 15:36 | ||
Kamovos | Adatlap | 508162 | 2012. február 16. 15:23 | ||
Freddy | Adatlap | 508161 | 2012. február 16. 13:36 | ||
Az is előny, de azért is jó, mert rugalmas megoldás: nem feltétlenül kell mozdony, meg ahhoz kiképzett vasutas személyzet, hogy szökőévente két vagonnyi cuccot felvigyenek Szopol-Baszomszkba (vagy -az én példámnál maradva- tilitolizzanak a malom területén), az egyébként is oda tartó teherautó személyzete simán megoldja. | |||||
kopcos | Adatlap | 508160 | 2012. február 16. 13:20 | ||
Sosem tanulom meg...:-P Nálunk a gyárban is volt...:-) Ez szerintem,ha nincs járható út lehet használni... | |||||
Freddy | Adatlap | 508159 | 2012. február 16. 12:59 | ||
Gaz-69-es aljáról tudna valaki képet feltenni? A kormányzott kerekeket összekötő rúd helyét szeretném látni. Az MMK gyanta makettjével küzdök, az összerakási útmutató már majdnem olyan szar, mint maga a makett. Előre is köszönöm! | |||||
Freddy | Adatlap | 508158 | 2012. február 15. 00:16 | ||
Urall... :D De ötletes egyébként, a törökszentmiklósi malomban szoktam látni egy MTZ-t hasonló megoldással vagonokat vontatni. | |||||
kopcos | Adatlap | 508157 | 2012. február 14. 21:28 | ||
Kamovos | Adatlap | 508156 | 2012. február 13. 20:10 | ||
Szia Bogyi Barátom! Köszi a dicsérő szavakat! Majd a szakemberek megmondják, hogy jó is, vagy csak makett. Már készül a Rába Botondra is kétféle. :) Üdv: kamovos | |||||
Bogyi | Adatlap | 508155 | 2012. február 13. 19:34 | ||
Szia Kamovos! Klassz lesz a felépítmény, már most igazi propaganda autó:-) | |||||
Kamovos | Adatlap | 508154 | 2012. február 13. 10:18 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen az eddigi válaszaidat! A hét végén készítettem a képen látható felépítményeket. Az első három képen láthatót akkor meghagyom az "Orvos Laboratóriumnak" a következő hérom képen láthatót pedig akkor be kell lemezeljem, hogy megfeleljen a Hír. Hírjavító.rep-irányító, propaganda gépkocsik felépítményének. Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508153 | 2012. február 12. 23:25 | ||
Szia Kamovos! A modellem felépítménye és a Te általad betett két fotón szereplő bódé azonos. Azzal a különbséggel,hogy sík lemezekkel átlemezelték a bódét ami sok esetben előfordult a nagyjavítások után. Mint írtam, ebben a kivitelben csak orvos-laboratóriumi volt. Az a megtévesztő,hogy a kocsi a Szabadság Szerelem című filmre lett "át országos mentőszolgálatosra" "pingálva". Egyébként mentőként nem létezett ez a kivitel. Üdv! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508152 | 2012. február 12. 22:46 | ||
Szia Törzsbusz! Köszönöm! Amit Te belinkeltél, azt felépítményt már ismerem. Amiket én be linkeltem, arról nem tudom, hogy pontosan micsoda, és, hogy volt-e ezenkívül valami másra is használva mint "mentő". Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508151 | 2012. február 12. 22:37 | ||
Üdv lacipapa! Lesz 1:35-ös Csepel D-344, elméletileg idén ősztől a Minimanfactory-nál. Üdv! | |||||
lacipapa | Adatlap | 508150 | 2012. február 12. 16:25 | ||
Sziasztok! Az 1:35-ös CSEPEL engem is érdekelne?Lesz belőle eladó is? Üdv,Laci | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508149 | 2012. február 12. 15:28 | ||
Helló Jani! Hogy állsz az 1/35-ös csepellel? Láttom az 1/43 nagyon szépen halad! Üdv. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508148 | 2012. február 12. 09:53 | ||
Üdv Kamovos! Ezzel a felépítménnyel eü. gk-ként orvos-laboratóriumi gépkocsi változat volt a 350-es. Ebben a felépítményben szerelték a a Hír. Hírjavító.rep-irányító, propaganda gépkocsikat. A sebesültszállító felépítmény teljesen másképp nézett ki. Mindkét belinkelt fotó ugyanaz a jármű, Csanádi Tibor gyűjtő barátomé. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508147 | 2012. február 11. 19:27 | ||
TPilu | Adatlap | 508146 | 2012. február 11. 19:21 | ||
Nekem úgy tűnik, hogy ez még csak nem is mentő. Legalábbis nem annak gyártották, az biztos. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508145 | 2012. február 11. 17:45 | ||
Mauro | Adatlap | 508144 | 2012. január 28. 16:15 | ||
sziasztok! mivel nincs teljesen idevonatkozó topik ezért itt tenném fel a kérdést, lapozgattam a családi fotókat és volt egy ami eddig elkerülte a figyelmemet, Anyai Nagyapám látható rajta harckocsizóként, én már sajnos nem ismertem őt, és mivel erről nem is igazán tudtam eddig, így Nagyanyámat sem tudom erről megkérdezni, Édesanyám szintén nem tud róla semmi konkrétumot, van esetleg valami adatbázis ahol utána lehetne keresni, nagyapám 1935-ben született, gondolom az 50-es évek közepén kellett bevonulnia sorkatonának. | |||||
Jimbow | Adatlap | 508143 | 2012. január 27. 15:33 | ||
Nincs mit, volt egy ilyen kis "mini-projekt", hogy rámegyek az ismertebb teherautók alvázaira (is). Még hátra van a kétfajta Ural. Üdv, Ádám |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Nem tudom miért nem akadtam rá ezekre a neten, de mindegy is!
Ezeken a képeken már sokminden látszik.
Megegyszer köszi szépen!
-Gabes-