<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Sennás | Adatlap | 508501 | 2012. szeptember 16. 13:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508500 | 2012. szeptember 16. 12:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Freddy! Hát. Szerintem voltak akkor is jó gépek, és fényképészek is akik ott álltak és dolgoztak. Csak hát... ezeket az embereket nehéz megtalálni. Van a Repülés baráti körben olyan, aki talán ilyen képeket is tudna mutatni, eladni. Lehet, hogy ott lesz a Bólyai kiállításon is! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508499 | 2012. szeptember 16. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos. Akkor csak nem az.Nézd meg ott középen(2-3 katona mögött)nem ér össze a vas.Valahol nekik is ki kell szállni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508498 | 2012. szeptember 16. 12:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem nem sokmindenkinek volt fényképezője akkoriban, meg nem is voltak azok olyan jó gépek, mint ma, borús idő, ellenfény, mozgás, stb miatt nem feltétlen lett jó a kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508497 | 2012. szeptember 16. 12:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Csak a laktanyákban, gyakorlatokon volt ott éber elvtárs! A díszemléken lehetett fényképezni mindenkinek. Mi még a 90-es években sem mertünk fényképezni. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508496 | 2012. szeptember 16. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Akkoriban volt lehetőség fényképezőt vinni egy ilyen felvonulásra?Vagy rögtön elvitték az embert?Ezek a filmek pocsékak.Arra jó hogy lásd-bizonyítsd hogy mi van(nincs) de részleteket nem lehet kivenni.Jó lenne egy oldalt álló ember mit tudott fényképezni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 508495 | 2012. szeptember 16. 12:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Menjünk át az utasgépek topicba és mutatom az én képem :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508494 | 2012. szeptember 16. 12:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Janibá.Akkor feltehetően ez 4db csak valahogy össze lett \"forgatva\"? Kívül gömbölyű mind a 4\"sarka\". | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508493 | 2012. szeptember 16. 12:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508492 | 2012. szeptember 16. 12:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Szerintem ponyva tartó vasak. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508491 | 2012. szeptember 16. 12:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Mivel Orosz technikáról van szó náluk bármi előfordulhat, még az is, hogy nem egyformák. :D Az is előfordulhat, hogy már nálunk kerültek így fel. Mivel annak idején nálunk is voltak sufni tuningok az alakulatoknál. A G.M.c.-re is így került néhol fülke. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 508490 | 2012. szeptember 16. 12:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez tuti felettünk jön :) a 41-es főút felől nézzed majd ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508489 | 2012. szeptember 16. 12:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ja.Köszi.A tetű belevág most egy órája ment el kettő majd egymás mögött de nem elkanyarodtak B.csaba-BP felé bakker.Erre kíváncsi vagyok!KÖSZI! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 508488 | 2012. szeptember 16. 12:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás! Azért itt irok, mert ezt hátha hamarabb olvasod, lassan Nyíregyháza fölé ér az Airbus A 380-as... EK 73 Dubai-Paris járata | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508487 | 2012. szeptember 16. 11:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508486 | 2012. szeptember 16. 11:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva joci232!Félek az Ebaytól:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 508485 | 2012. szeptember 16. 11:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem ez a készlet van meg ebbe benne van a BS 3 is Szerintem Ebayről be lehet szerezni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508484 | 2012. szeptember 16. 11:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ha már itt tartunk az miért van(lehet)két egymás mellett felvonuló vontató két különböző lámpa mennyiséggel van szerelve?Az egylámpás a standard? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508483 | 2012. szeptember 16. 11:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! :) Meg van az neked, nézzél bele a postaládádba.! Csak ki kell csomagolnod! :) Húznak ott mindent mindennel! Botond húzza Boforcot, Dodge húzza Zisz-3-at, Zisz-157 húz mindent. :D Van Zisz-2 Zisz-3, BSZ-3 122mm-es, 152mm-es, 52K, 61K. lehet nem jól írtam a neveket, de hát mint írtam ehhez nem értek. :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508482 | 2012. szeptember 16. 11:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos! Hát persze hogy nincs meg de így utána keresek.Kösz. Elméletileg ha ezt az ágyút 1944 végétől már gyártották(és BERLINBEN már beköszönt!) akkor lehet WW2 Orosz diorámához használni ,és ha nem volt külön Magyar\"átépítés\"rajta lehetne későbbi 1950 utáni Magyarhoz is?Érthető amit írok?Vagy túlkomplikálom? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508481 | 2012. szeptember 16. 11:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! A díszszemléken húz maga után ágyút! Megvannak neked a díszszemlés filmek? 1950-es díszszemlén még a Já-12 húz ágyút, de az 1955-ös díszszemlén már a 800-as húz kétféle ágyút. Azt hiszem 152mm-est, és ezt a Bsz-3 100mm-es ágyút. De ezekhez nem értek. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508480 | 2012. szeptember 16. 10:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia juge75!Egy pillanatra még visszatérnék az eredeti kérdéshez.Egy ilyen BSZ-3 100mm ágyút tudott vontatni?Elméletileg a Magyar hadseregben is használtak ilyet ugye?(esetleg volt valami saját elnevezése-számozása)vagy az eredetit használtuk? Ez egy szép ágyú egy ilyet vennék.ICM gyártja de vajon lehet még kapni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508479 | 2012. szeptember 15. 23:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zéé74! Talán nem tűnt fel, de ez nem cset szoba, hanem egy honlap topikja. Mivel nem ismerlek, az adatlapod pedig üres, így nem tudom ki vagy! Ezért nem tudom milyen szinten lehetsz neveltség szempontjából. De teljesen mindegy! Köszönni akkor is illik ha valahová bemegyek! Nekem ezt tanították! Engem pedig megsérteni csak késsel lehet! A témához visszatérve! A képeket azért töltöttem le, és ide fel, hogy láthasd! A háborúban, ha nincs megfelelő technikai eszközöd, akkor improvizálni kell! (Így kezdődik a könyv amire hivatkozol!) A képeken látható járművek ezeknek az improvizációknak az eredményei! Pl: adott volt egy traktor, amit átalakítottak, hátul rakódóvá, elől tolólapossá, és így kezdték gyártani. Mert erre volt szükség. (Ezt lett az amit te írtál.) Jött a háború, és be borították lemezekkel, mert így tudták védeni a vezetőt. Ehhez adtak a tetejére egy géppuskát, ez lett a fedezete gyalogság ellen. Tehát improvizáltak, átalakították és használták. Ilyen egyszerű! Miért alakították át az általad betett képen látható T-70-es tankot azzá ami lett? Hát mert erre volt szükségük. Lövészeket kellett szállítani, kézi fegyverektől védeni. Hasonlítsad össze ezen a linken található kocsit az általad belinkelt képpel. www.primeportal.net/tanks/yuri_pasholok/t-70_light_tank/ Amint már itt lentebb írták nagy valószínűséggel az akkori politikai helyzet miatt Csepel-800-ast nem adtak el a Jugoknak. De ne hidd, hogy csak a délszláv válság idején alakítgattak át harckocsikat, mert a jelen korban is megtették szerte a világban. nézed meg ezt a két járművet példaképen, amiket feltettem. Arról az M-2-es Orosz harckocsiról tudnál képet vagy elérési utat belinkel? Csak, hogy azt is meg szemlélhessük összehasonlítás képen. Amúgy én már megszoktam, hogy ne vegyek készpénznek mindent amit egy egy típusra írtak. A könyvek időnként hazudnak. :( Érdeklődjél másnál is ha nekem nem hiszel! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 508478 | 2012. szeptember 15. 21:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SZERVUSZ Kamovos ! 1 - bocs ha megbántottalak (nem volt szándékos), és remélem ezentúl mindenkit leteremtesz aki megérdemli! (de ha jól nézem akkor ezen fórumon elég gyakori a csetelős stílus.) 2 - nem én fényképeztem, ergo a deszka marad... 3 - tudod mit ? Legyen igazad szétvágták a T akármelyiket.. (de akkor sem értem miért tették volna) A beszúrt képeidről/hez 01 - ez egy Torpedó GR-75A rakodógép volt. 02 - Csehszlovákiában született mint Tatra-138 tgk 03 - ugyanaz a jármű mint a 02. (egyébként Karlovac-ban van kiállítva a traktorral egyetemben, ezekről viszont vannak deszkátlan felvételeim! : ) ) 04 - TAM-190 teherautó volt. A forrásom egy ezekkel foglalkozó horvát kiadvány: Improvizirana Oklopna Vozila 1991-1995 - Vojislav Jereb & David Spencer (S e szerint orosz M-2(?) vagy Csepel-800 (amit a JNA GJ-800-ként jelölt) vontató az alap.) üdv Zéé74 (s részemről itt a vége...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508477 | 2012. szeptember 14. 22:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508476 | 2012. szeptember 14. 22:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zéé74! Egyrészt, legközelebb előbb köszönjél mint én tettem. Másrészt, vedd el a deszkát ha fényképezel, hogy lehessen látni. Harmadrészt, talán azért vágták szét, mert a felsőrésze nem felelt meg arra amire ezt használni kívánták! Ez egy lövész szállítóvá alakított jármű, és nem tank, mint aminek eredetileg készült. Ha pedig 5 alsó görgője van akkor T-70, T-70M, T-80, T-90, kocsija. SU76, Su-76M nem lehet mert annak a kocsinak meg már 6 alsó görgője van. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 508475 | 2012. szeptember 14. 21:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Egyrészt ennek 5 görgője van (a 4.-et takarják a deszkák : ( ), másrészt miért is vágnának szét egy eleve páncélozott járművet, a háború közepette ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508473 | 2012. szeptember 14. 21:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zéé74! Én azt állítom, hogy az Orosz T-40 vagy T-60 kocsijára építették rá, és a Dél Szláv válság idején használták. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 508472 | 2012. szeptember 14. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Uraim ... ilyen régen lett volna a Délszláv háború ? Ez csak egy a számos \"Improvizirano oklopno vozilo\" (~ rögtönzött páncélozott jármű) közül. Szerintem az alváz egyezik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 508471 | 2012. szeptember 14. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ez vélhetően a dél-szláv háborúban használt darab, ott mindent felhasználtak, ami mozgott és busztól kezdve, a traktorig, mindent házilag \"lepánzéloztak\". Természetesen a karhatalmi, vagy egyéb fegyveres testületek bármilyen járműveire is vonatkozik ez. Nagyon érdekes hibrideket lehet látni fotókon, holnap meg a zágrábi makettkiállításon szintén jó párat makettben. Üdv,Z63 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
G400CDI | Adatlap | 508470 | 2012. szeptember 14. 20:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nem hinném, hogy Csepelt vettek volna, akkoriban nem volt túl rózsás a viszony köztünk. Az oroszoktól sem vettek túl sok mindent (bár T-34-esük mondjuk volt), inkább az amerikaiaknál vásároltak be (M4, F-84, stb.). Nem lehet, hogy ez valami saját gyártmány volt? Én az M-80 fényképeit nézegettem, de túl rozsdás/koszos/sötét a gép, hogy okosabb legyek. Én egyébként valami harckocsi imitátorra tippelek, amiket hadgyakorlatokon használtak. Nálunk is voltak ilyenek a 30-as években. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508469 | 2012. szeptember 14. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zéé74!Mi a izé ez?Valami sugárvédelmi,felderítő izé?Vagy még az 50-60 években nem foglalkoztak ilyennel.Esetleg rendörségi gép(de akkor nem lenne terepes festésű). | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 508468 | 2012. szeptember 14. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz ! A Yugóknak Csepel vagy YA vontatójuk volt ? Az információd alapján akkor a Miniart makett ehhez a kis konzerv dobozhoz is jó lenne alapnak (?) Üdv & kösz Zéé | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508467 | 2012. szeptember 14. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Csak olyan furcsán nem látszott az eleje. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508466 | 2012. szeptember 14. 13:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508465 | 2012. szeptember 14. 13:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A második képen hátulról a második kocsi milyen típus? ZiL? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 508464 | 2012. szeptember 14. 08:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508463 | 2012. szeptember 13. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508462 | 2012. szeptember 13. 20:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Igazából ezeket a ceglédlaktany.hu-n és a Magyarbaka.hu-n találtam.Lehet még te is le vagy fotózva:)! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508461 | 2012. szeptember 13. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Igen! Furcsa látni! Bár azért nem olyan régen fejeződött be az ottlétem akkoriban. A VBZ Kommendáns Z volt. \'80-as évek, 92 -ben léptem. Köszönöm! Van még ilyen képed? Érdekelne,belet tenném a könyveimbe. Nagyon jó képek. Az elsőn egy R-404 állomás az antennás kocsival. Egy készlet két Csepel volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508460 | 2012. szeptember 13. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508459 | 2012. szeptember 13. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönet juge75!Felírom megjegyzem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508458 | 2012. szeptember 13. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Például: Ksz-12 85mm légvédelmi löveg, 4,5 tonna. Ksz-19 100mm légvédelmi löveg, 9,55 tonna. Sz-60 57mm légvédelmi löveg, 4,66 tonna. Szon-9 tűzvezető lokátor, 7,3 tonna. És 122mm, 152mm tarackok, lövegek, aknavetők, lokátorok... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508457 | 2012. szeptember 13. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz!Csak egy gondolat:\"valami nagyobb buff vontatása közben\".Mire gondolsz? Annyit tudok 2t teherbírás és 8t vontatható tömeg.Mégis miket húzgáltak vele?Jó lenne majd megépíteni de mit akasszunk rá?Sajnos nem ismerem a hazai ágyuk típusát ill. régen mit használtak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508456 | 2012. szeptember 13. 18:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos! Azt írja net,1949ben megvásároltuk a Steyr350 teherautó licenszét.Mellé a D413 és D613 motorok gyártási jogát is.Na ebből lett a Csepel D613 (a 413 gondolom csak 4hengeres volt). Alapban talán 125Le de van valami Turbó változat 140Le? A Dutra is lehet ilyennel van-volt szerelve de ott ki tudja minek nevezték.K..ra mindegy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508455 | 2012. szeptember 13. 11:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Hát 1086 az tényleg kicsit korában volt. :D Az talán még I. László király idejében volt. :) Így most már tényleg elhiszem ,hogy öreg motoros vagy a pályán! :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508454 | 2012. szeptember 13. 11:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Mint írtam is, egy tüzérségi vontatónak én is jobban örülnék. :) Valóban nagyobb jelentőséggel bír számunkra mint a Csepinyec. Építsétek meg azt a 800-ast minél előbb, hogy még én is láthassam. A Csepinyecnek pedig béke poraira, \"Emléke örökké bennünk él\", \"oszt jóvan\". Most már egyre jobban szeretnék eljutni hozzátok, egy meleg kézfogásra, jó beszélgetésre, és nem utolsó sorban több ezer fénykép elkészítésére. :) Meg néztem a képeken látható fülkét! Hát nekem a kék színe, és a fülke elején lévő kapaszkodók miatt IFA fülkének tűnt. De most, hogy direkt ezt néztem, igazat kell adjak neked mert a színén kívül semmi azonosság nincs az IFA-val. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508453 | 2012. szeptember 13. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Én korábban leléptem, a 1086-tól. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508452 | 2012. szeptember 13. 10:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Még annyi,hogy - ugyan nem tudom,hogy a tisztító berendezés mint felépítmény hogyan készült, de az eredeti platókeret rajta van! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508451 | 2012. szeptember 13. 10:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nem Ifa fülke,hanem Csepel -452-es alias STAR fülke. A téli képen - a jelenlegi helye most is. :-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Biztos hogy voltak jó gépek.Emlékszel a második vh-ból milyen jó képek is előkerülnek?Voltak 6×7 meg 6×9 filmes gépek.Egy átlag munkás nem biztos hogy rendelkezett ilyennel de ha jól állította be a zár-rekesz kombinációt lehettek jó képek.