<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Sennás | Adatlap | 508600 | 2012. október 27. 18:11 | ||
Köszi a válaszokat Muzzy!Elgondolkodtató. | |||||
Muzzy | Adatlap | 508598 | 2012. október 27. 17:47 | ||
Szia Sennás! Megnézném, hogy melyik nyugati csodába tudnál 3 MI-8-ast berakodni kevesebb megbontással! A PG-ben nagyjavítással foglalkoztunk, ere így nem volt normaidő. Levegő rendszere meg van a minyónak, a főreduktorra szerelt saját Ak 50-es kompresszorral fel is tölthető a redszer, nem kell hozzá külön pumpa! :) Elnézést kérek az OFF topikért, de a Ruszláncsik minden külső hókusz pókusz nélkül tevékenykedik, nem kell hozzá kitelepített bonyolult rakodó rendszer meg hasonlók. Meg érdekes, miért is a NATO stratégiai szállításokhoz a Ruszláncsikot veszik gyakran igénybe! Az általad említett ami csodák már újabb generációhoz tartoznak, másra tervezték őket, más elvek szerint. Az amik a haditengerészet miatt megszoktág az összecsukható dolgokat, az oroszok meg a koax rotort kedvelik jobban ilyen helyen. Az afgánokat melyik helikopterre képezik is ki? De ez már tényleg OFF Topic Muzzy | |||||
Sennás | Adatlap | 508597 | 2012. október 27. 11:43 | ||
Szia Muzzy! Köszi a választ.Így már érthető.De sajnálatos is ahogy írod mert hiába van egy jó technikád ha a be-ki pakolásnál elszöszmötölsz és utána minden finombeállítást újra kezdeni.Nem vagyok nagy helikopter szakértő de olyat hallottam az amerikai cuccokat(blackhawk STB) kitolják a tehergépből széthajtják a rotorlapátokat rögzítik és szinte már lehet is használni.Ha ezek mellet még mindent le is kell szerelni mindent+ a kereket leengedni(gyerekek hol hagytuk a pumpát?).Háát! Nálatok volt "norma" idő az összeszerelésre?Éles helyzetben mennyi időt vett igénybe? | |||||
Muzzy | Adatlap | 508596 | 2012. október 27. 11:29 | ||
Szia Sennás! Gondolom azért, mert nem férne be a repülőgép rakterébe. Pontosabban a betolás során amikor a rámpáról a törzsbe érne, a belső magasság már nem elegendő, mert a rámpa és a raktér szögben állnak egymáshoz. Annó amikor a PG-ből szállítottak MI-8-as helikoptereket Ruszláncsikkal, ugyan ez volt a helyzet, a törzsben bőségesen elfért a helikopter, de a betolásnál fennakadt ezért trükközni kellett (leszerelni a forgószárny agyat, faroklégcsavart és levegőt kiengedni a kerekekeből. Muzzy | |||||
Sennás | Adatlap | 508595 | 2012. október 27. 11:21 | ||
Freddy | Adatlap | 508594 | 2012. október 26. 10:21 | ||
Tényleg, Magyarországon melyik Ya-12-es volt (natúr, tehát nem Cs-800), korai vagy késői? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 508593 | 2012. október 26. 08:26 | ||
Törzsbusz! Szeptember 24-én azt írtad, hogy készül a D-800 átalakító a Ya-12-höz. Érdeklődnék, hogy kb. mikorra várható az elkészülte. Megérkezett a MiniArt cucc,a korai verzió, gyönyörű, és szeretnék 800-ast csinálni belőle. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508592 | 2012. október 24. 21:25 | ||
Helló! Köszönöm már kaptam fotókat. Várom, hogy Törzsbusz fel rakja a Trabis fotót:((( Üdv. | |||||
Freddy | Adatlap | 508591 | 2012. október 24. 14:23 | ||
Én lehet, majd megnézem. | |||||
jokogeri | Adatlap | 508590 | 2012. október 22. 21:28 | ||
Szia mindenkinek! A munkásőrségnek voltak ilyen Trabijai. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508589 | 2012. október 21. 19:39 | ||
Vik30 | Adatlap | 508588 | 2012. október 21. 07:55 | ||
Freddy | Adatlap | 508587 | 2012. október 19. 13:17 | ||
Akkor nagyon kíváncsi vaqyok! Trabanton szállni élvezet:) | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508586 | 2012. október 19. 12:17 | ||
Ez nem az a kép! | |||||
Freddy | Adatlap | 508585 | 2012. október 19. 11:59 | ||
Én egy olyan képet ismerek, ahol egy magyar Szu-22-es mellett látható egy. De az a kép valószínűleg egy NDK-beli repülőtéren készült, amikor a Szu-22-esek Északi-tenger feletti gyakorlólövészeten voltak. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508584 | 2012. október 19. 11:49 | ||
Létezet Joci! Látam az eredeti fotót! Megkérem az egyik forumozó társunkat ha ideje engedi mutassa meg a képet viz jellel. Üdv. | |||||
Joci.kun | Adatlap | 508583 | 2012. október 18. 21:49 | ||
Szia ! Én elég sokfelé jártam az ősidőkben, de egy darabbal sem találkoztam. Szerintem csak a (kelet)német határőrségnek volt. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508582 | 2012. október 18. 20:40 | ||
akkokoko | Adatlap | 508581 | 2012. október 18. 11:06 | ||
Köszönöm! :-) Azért tettem oda, mert vegyes képek. Egyébként most válogattam ki a második adagot. Az is ott lesz. Szintén vegyes. Üdv! | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508580 | 2012. október 18. 11:00 | ||
Helló Akkokoko! Nagyon jó fotók! Köszönjök! Máskor inkább ide rakjad. Ha nem írod akkor azt a topokot nem is nézem:) Üdv. | |||||
akkokoko | Adatlap | 508579 | 2012. október 18. 10:12 | ||
Sziasztok! Csak jelezném, hogy a "Fotók" topikba raktam fel vegyes képeket magyar gépekről. Van köztük Kraz, Ural, Zil és Tatra is. Remélem hasznát tudjátok venni! Üdv: akkokoko | |||||
charles | Adatlap | 508578 | 2012. október 17. 18:33 | ||
Sziasztok! Egy cserét szeretnék ajánlani. Ha valakinek mindegy, hogy a Trumpeter MAZ-537 készletéből melyiket építi meg, akkor adnám a 01006-s készletet ( MAZ-537 Last Prod. - magyar matricás ) a 00211-s készletben lévőért ( természetesen a ChMZAP-5247G nem kell ). | |||||
kopcos | Adatlap | 508577 | 2012. október 14. 16:04 | ||
Szia. Még az is lehet hogy az az alapja...de aránylag szélseb mint a többi ilyen jármű. | |||||
akkokoko | Adatlap | 508575 | 2012. október 12. 09:46 | ||
Szia! Megnéztem az itt és máshol ajánlott színeket. A RAL 3410 Yellow olive elég hasonlónak tűnik. Konkrétan MM-ben nem találtam egyezőt (én is azt használok), de a MM2050 (Olive Drab)a leghasonlóbb hozzá. Ebbe már ugye belefér az is, ahogyan többen is írták: nem volt két egyforma festés+ környezeti hatások. Talán segít ilyen esetekben: scalemodeldb.com/paintcharts/ral Felül csak azt hagyod kipipálva, amit tudsz.Ráklikkelsz a színre, a következő oldalon rányomsz a \"searc simular colors\"-ra a és feldobja a különböző gyártók leghasonlóbb színeit. Biztos lehet ennél több mindent is, de arra még nem jöttem rá. Biztos volt már: MH RAL6003 Olivgrün (tudomásom szerint) Üdv: akkokoko | |||||
akkokoko | Adatlap | 508574 | 2012. október 12. 09:29 | ||
silent8 | Adatlap | 508573 | 2012. október 11. 21:31 | ||
Szia! Eléggé billegősnek, borulékonynak tűnik. Olyan mint az unimog. Főleg a videó elején látszik. | |||||
kopcos | Adatlap | 508572 | 2012. október 11. 10:19 | ||
Komondor videó 2...www.youtube.com/watch | |||||
kopcos | Adatlap | 508571 | 2012. október 11. 10:19 | ||
Új Komondor videók...mégpedig 2 a honlapon meg van sok új kép pér új kép...www.youtube.com/watch | |||||
Pilota | Adatlap | 508570 | 2012. október 8. 21:14 | ||
juge75 | Adatlap | 508569 | 2012. október 8. 13:59 | ||
FS 24064 , Gunze H-078. | |||||
juge75 | Adatlap | 508568 | 2012. október 8. 13:55 | ||
Az olívasárgát jelöl (zöld) www.unitedcomposites.net/jointpages/RALcolours.htm Én határozottan sötétzöldre emlékszem. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508567 | 2012. október 8. 09:09 | ||
...de ha az eredeti színt szeretnénk megközelíteni, akkor a RAL 6014 lesz a leghasonlóbb. | |||||
juge75 | Adatlap | 508566 | 2012. október 8. 08:03 | ||
Keverni kell, de tudnod kell azt is, hogy a gyárból sem jött ki mind azonos szín árnyalatban. Képet nézz, és szemedre hagyatkozz. | |||||
páncélos | Adatlap | 508565 | 2012. október 8. 08:01 | ||
A Krazra és bármilyen magyar vonatkozású járműre, harcjárműre igaz az, hogy olyan festéket használj, ami neked tetszik, és az általad lemodellezett járműre a leginkább jellemző. Tehát a zöld bármely változatát. | |||||
Pilota | Adatlap | 508564 | 2012. október 5. 18:09 | ||
Sziasztok, tudnátok festékkódot adni Kraz 255B-hez (Néphadsereg, megkímélt állapot:) Lehet MM, Humbrol, Revell, Tamiya, bármi. Előre is köszi, üdv: pájlot | |||||
Maz | Adatlap | 508563 | 2012. október 4. 17:58 | ||
Na ezt a képet se tudnánk már összehozni. :-( Hol van már a kis alakulótér. | |||||
Maz | Adatlap | 508562 | 2012. október 4. 17:57 | ||
Szia DAC665! Néha már magam sem tudom. :-( Próbáltam ismét levelet írni, hátha átmegy. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508561 | 2012. október 3. 12:48 | ||
...és nagyon takaros kis szolgálati könyvem van hozzá, olyan méretrajzokkal, amik alkalmassá teszik a makettezésre. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508560 | 2012. október 3. 11:09 | ||
Helló! Neve: 52M mintájú, 50-es évek magyar technikai vívmánya. A fotón egyik ismerősöm felújított gulyáságyúja. Üdv. | |||||
Dolmi | Adatlap | 508559 | 2012. október 2. 18:14 | ||
Milyen gyártmány és mikori? | |||||
DAC665 | Adatlap | 508558 | 2012. október 1. 18:05 | ||
MAZ kolléga hová tűnt ? | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508557 | 2012. szeptember 30. 20:57 | ||
vatya1 | Adatlap | 508556 | 2012. szeptember 29. 06:32 | ||
G400CDI | Adatlap | 508555 | 2012. szeptember 27. 22:04 | ||
Szia! Köszi az infót; most már csak egy kérdés nem tisztázott: mi is az a csotrogány, ami a lenti képen látható? ;-) Üdv.: G400CDI | |||||
Sennás | Adatlap | 508554 | 2012. szeptember 27. 14:36 | ||
Na ez gyönyörű.Ezeket a képeket én elmentem.Szépet építettél Törzsbusz!Gratula. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508553 | 2012. szeptember 27. 12:42 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508552 | 2012. szeptember 27. 12:38 | ||
Sennás | Adatlap | 508550 | 2012. szeptember 26. 20:12 | ||
Joci232!Csak fotózd már le a BS-3 ágyút vagy legalábbis a kerekét menyire \"jó-gyagyi\" a dobozban lévő.Köszi SENNÁS | |||||
Sennás | Adatlap | 508549 | 2012. szeptember 26. 20:09 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508548 | 2012. szeptember 26. 18:59 | ||
Különbség? Hát 41! :-) Na jó, bocs! nagyobb erőforrás, no meg az ehhez kapcsolódó fejlesztések. Nálunk ebből aztán volt jó pár darab a \'60-as- \'70es években. Küllemre nekem jobban bejön a kisebb kerekekkel, az önálló rácsos lámpafejekkel. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |