/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157.
Sennás 553496 2014. február 9. 19:25
Válasz erre
i159437
i159437

Tisztelet urak.Kicsi szívességet kérnék.Uaz-452 olyan kép amin koszos a szélvédő (csak annyi hol töröl az ablaktörlő)köszönet:SENNÁS
Farkas469 553438 2014. február 9. 11:43
Válasz erre
Király! Lesz még több fotó, mikor majd ráemelik?

Üdv.
uazos 553436 2014. február 9. 11:32
Válasz erre
Kép386
Kép386

Hátha jól jön egy makettosnak. Teljesen felújítva!
KapusiZoli 553082 2014. február 4. 21:26
Válasz erre
Sennás 551134 2014. január 17. 21:27
Válasz erre
dw35048-4
dw35048-4
dw35048-7
dw35048-7
dw35048-8
dw35048-8
Uaz_Crash
Uaz_Crash
uaz_452_crash
uaz_452_crash

Ezt ismeritek Urak?DEF Models terhelt gumik UAZ verdákra.Ez lenne a я-245 gumi?
És két töréstesztes kép.
Sennás 551103 2014. január 17. 18:03
Válasz erre
Ez komoly!Színe nekem merész(szokatlan). Tetőt 5 centivel kisebbre venném,de pazar!
Anubis02 551038 2014. január 17. 09:45
Válasz erre
Egy 4,2 literes, V6-os Ford-motort építettek az eredeti helyére, de aztán rájöttek,hogy mégiscsak jobb egy V8-as, ezért egy 5,2-es Moparra cserélték a Ford-blokkot. 500 lóerős !-ez a pickup.
Mad_Nick 551036 2014. január 17. 09:31
Válasz erre
Ez Gyönyörű! Én is akarok egyet!Nem tudom ebben milyen motor van gyárilag, de én egy 131 zil v8-as benzinest tennék bele!
Anubis02 551031 2014. január 17. 09:21
Válasz erre
ZiL-130-RT

Ha már ZIL !
ZiL-130-RT

ha m
Anubis02 550861 2014. január 15. 16:05
Válasz erre
Na igen!Az 548950-es írásomban már utaltam arra milyen leleményesek,és mennyire a cél a fontos. Ezt a 130-as Zilt sem dobták ki,sőt arra is figyeltek,hogy a kipufogó gáz ne a markolós orra alá menjen.A letalpalás sem semmi azokkal a felnikkel!
Sennás 550855 2014. január 15. 15:09
Válasz erre
bashkirmonster001-17
bashkirmonster001-17
bashkirmonster001-20
bashkirmonster001-20

Na így.
Sennás 550854 2014. január 15. 15:08
Válasz erre
Még egy szépség.
Anubis02 550775 2014. január 14. 18:22
Válasz erre
Jóóó képek!
У-Газ,Жи-Газ (U-Gaz, Zsi-Gaz) és társai!
Sennás 550663 2014. január 13. 20:32
Válasz erre
Szia.Valószínű,rossz a képaláírás.
Freddy 550657 2014. január 13. 20:08
Válasz erre
Az ,,uaz-niva" Niva egyáltalán? Nem egy ima ezerkettes?
Durva:)
Sennás 550640 2014. január 13. 17:44
Válasz erre
gibrid1
gibrid1
gibrid2
gibrid2
uaz-niva
uaz-niva
IMGP1277
IMGP1277
uaz_12x12
uaz_12x12
uaz3962_1
uaz3962_1
uaz_bulldozer
uaz_bulldozer

Lenyűgöző ez az Orosz találékonyság.MacGyver nagyapja tuti Orosz volt:)
Sennás 550289 2014. január 9. 20:08
Válasz erre
Kamaz 160Km/h!
http://www.youtube.com/watch?v=gSQ7Rm-MeDk
Keri 549680 2014. január 3. 11:26
Válasz erre
Szia!
Nem,sajnos egyik sem.Egészen kockaalakú,a, homlokfal is merőleges.Kutatok tovább!
Keri
romsitsa 549610 2014. január 2. 18:00
Válasz erre
Freddy 549305 2013. december 30. 23:03
Válasz erre
DSCF0275
DSCF0275
DSCF0276
DSCF0276
DSCF0277
DSCF0277
DSCF0278
DSCF0278
DSCF0279
DSCF0279
DSCF0280
DSCF0280
DSCF0281
DSCF0281
DSCF0282
DSCF0282
DSCF0283
DSCF0283
DSCF0284
DSCF0284
DSCF0285
DSCF0285
DSCF0286
DSCF0286
DSCF0287
DSCF0287
DSCF0288
DSCF0288
DSCF0289
DSCF0289
DSCF0290
DSCF0290
DSCF0291
DSCF0291
DSCF0292
DSCF0292
DSCF0293
DSCF0293
DSCF0294
DSCF0294
DSCF0295
DSCF0295
DSCF0296
DSCF0296

Akkor itt az egyik.
Mikor az 1/35-ös ZiL-131-est építettem, majdnem az összes múzeumi példányt végigfényképeztem, mert először dobozost akartam, végül mégis a háttéranyag hiánya (kevés fénykép volt a doboz tetejéről:)) miatt lett nyergesvontató.
Sennás 549271 2013. december 30. 18:24
Válasz erre
4_G_002
4_G_002
2_G_003
2_G_003

Lehet Lengyel testvéreinknek is volt ilyen?Vagy csak hasonló?
Sennás 549268 2013. december 30. 17:31
Válasz erre
-Nem tudom itt találtam a neten:)
Dolmi 549266 2013. december 30. 16:31
Válasz erre
Ez a kép a Bolyain készülhetett?
Sennás 549244 2013. december 30. 12:42
Válasz erre
BIG_0003595075
BIG_0003595075

Szia 4WD!Nálunk Cegléden volt 2db Kamaz alvázon.Fotóm sajna nincs mert annyira "titkos" volt nem lehet fotózni.De találtam képet ez tuti az a felépítmény fura kivágásárol ismerem fel.
4WD 549242 2013. december 30. 12:38
Válasz erre
Haliho!

A semminél sokkal jobb, bár ez nem teljesen az a felépítmény, de valami hasonló volt.

43.sz. Önálló híradó ezred, 13/C század, Székesfehérvár.
Úgy tudom, hogy csak 1 db ilyen volt akkoriban az országban.
A miénkben volt a Távbeszélő központ (3 kezelőpult), és egy KAMAZ-ban voltak az analóg-digitális titkosító berendezések. A két autó rendesen "össze volt drótozva".
Freddy 549238 2013. december 30. 12:03
Válasz erre
DSCF1140
DSCF1140
DSCF0277
DSCF0277

Nem tudom, ezekre gondolsz-e, de ezt a két zsámbéki példányt körbefotóztam kicsit, ha gondolod, felrakom ide a képeket.
4WD 549233 2013. december 30. 11:36
Válasz erre
Haliho!

Magyar Zil-131-hez, híradós felépítménnyel (Interiör, Titkosító-távbeszélő központ) keresek valami fotót, mert már olyan régen volt, hogy nem mindenre emlékszem.
A belsejét nem akarom megcsinálni, főként kívülről érdekel.
Akkoriban meg a titkosított dolgokat nemigen engedték fotózni.
Wrecker 549206 2013. december 29. 22:36
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!

Lehet tudni, hogy a Dodge Weapon átépítést melyik Fehérvári cég készítette?
migi 549201 2013. december 29. 22:01
Válasz erre
8702174
8702174

Sziasztok
Ajánlom mindenki figyelmébe a képeket , de legjobban Kamovos barátunknak , rengeteg jó minőségű kép van az oldalon , de ez a akármi se semmi ,
www.postamuzeum.hu/de/targyak/kategoria/463/jarmuvek
Keri 549197 2013. december 29. 21:36
Válasz erre
Sziasztok!
Esetleg van anyagotok a Magyar Posta által használt Rába PE elektromobilról?1929-ig gyártották. Egy minimális leírást és egy képet találtam róla egy Rábás könyvben,de sem a Rábánál,sem a Közlekedési Múzeumban,sem a Postánál nem tudtak segíteni.
Keri
Törzsbusz 549196 2013. december 29. 21:13
Válasz erre
Törzsbusz 549195 2013. december 29. 21:09
Válasz erre
Ha jól vagyok informálva az Csepel B-300 és a geofizikai intézetnek készült Feheréváron. A rajta lévő díszlécek nem azonosak az ismert hűtőmaszk díszlécekkel. Az elsőképen egy szintén Fehérváron "átkarosszált" Dodge Wepaon. Ezek ilyen 1-1 db-os szinten készültek. A képek a " fortepan.hu " oldalon nagy méretben megtalálhatók.
Anubis02 548964 2013. december 27. 14:02
Válasz erre
Azon az ominózus Kamazon lemez borításu fa kasztni van amit 5 perc alatt le illetve fel tudnak szerelni. Egyes laktanyákban több ilyen mobil "dobozka" áll rendelkezésre.Azt tudni kell,hogy az orosz teherautók úgy készülnek illetve készültek (-lásd pl. 130-as ZIL-),hogy az alvázukon már megvannak azok a rögzítésre szolgáló elemek amelyekre pillanatok alatt lehetett/lehet hadi eszközt rögzíteni. Egyik pillanatban bodegás,a másikban sorozatvetős vagy éppen tartálykocsi.
Sennás 548960 2013. december 27. 13:24
Válasz erre
Csak az az érdekes ha néztek ilyen képeket mind ütöt kopott verda,de az a Kamaz csilli villi "új"nak látszik.Lehet "különleges" alkalmakra tartogatják ha jönnek a Fejesek:-)
Gabi 548958 2013. december 27. 13:11
Válasz erre
Sziasztok!

Nem csak tőlünk keletre, hanem itthon és nyugaton is használnak teherautó alvázra készült utasszállító felépítményeket. Főleg külszíni bányáknál, olajkutatóknál vannak ilyenek, ahová ki kell hordani az embereket dolgozni váltásonként, de a terepviszonyok miatt nem tudják, csak összekrékmeghajtású, magasépítésű teherautókkal megoldani.

Gabi
Freddy 548956 2013. december 27. 12:20
Válasz erre
Egy időben, amíg nem voltak normális buszok, Magyarországon is építettek ilyen bódékat Csepel alvázra.

Nem tudom, Oroszországba mennyire gyűrűzött át, de a harmadik világban bevett gyakorlat, hogy a teherautógyáraktól az emberek csak járóképes alvázat vesznek (plató, de sokszor fülke nélkül is), mert az olcsó, felépítményt pedig mindenki a saját céljainak és pénztárcájának megfelelően barkácsol rá.
Sennás 548954 2013. december 27. 11:36
Válasz erre
Szia Anubis02!Egyet értek minden szavaddal.Ha ilyen leleményes talpraesett egy népcsoport az nem fog "kihalni":)Néha jó ez a makettezőnek így szárnyalhat a fantáziája de néha bosszúság ha nem találsz "két egyformát".
Anubis02 548950 2013. december 27. 11:24
Válasz erre
Szia -Sennás-
Ha egyszer eljutsz Oroszország távolabbi vidékeire, mondjuk Hegyi-Karabak környékére ahol járhatatlan utak tömkelege van, ezer számra találsz mindenféle felépítményt "busz" vagy egyéb személyszállítás gyanánt(-még a seregnél is-) akár gyári,maszekon tákolt,ilyen ablakos doboz,olyan ablakos doboz létrával,vagy egyszerűen platóra felfogatott bódé,vagy olyat is láttam,hogy egy Latvija kisbusz kasznija volt GAZ-66 alvázon.Mi több,nem egy helyen lánctalpas "busz" járat van.Alvázképpen mindent felhasználnak.Leleményesek,nem a kényelem,a dizájn, hanem a cél a fontos.
Üdv. Anubis
d-sped 548949 2013. december 27. 11:20
Válasz erre
1
1
2
2

Sziasztok!
Pár kép egy Kraz 255B-s szerelvényről!Üdv.!
Sennás 548928 2013. december 26. 22:26
Válasz erre
3-full
3-full
586673882
586673882
0-gaz-66-kung-vahtovka
0-gaz-66-kung-...

Valami hasonló lehet.És kulturált belsővel.
Sennás 548927 2013. december 26. 22:04
Válasz erre
unionshield2011-21
unionshield2011-21
gaz-66-
gaz-66
Gaz66
Gaz66

Sziasztok.A kép hátterében látható Belorusz Kamazon milyen fülke van?(azon van egyáltalán?)Házilag barkácsolt vagy valami hasonló(2kép)

Ha már GAZ-66 ez de dúrva ezzel mi történt?
Kamovos 548856 2013. december 26. 07:59
Válasz erre
Szia.

Nagyon jó képek!
Köszi szépen.
Ahogy látom ez két változat.

Üdv: kamovos
Wrecker 548828 2013. december 25. 20:08
Válasz erre
45673
45673
45681
45681
45691
45691

Már csak ezek vannak a Csepelekkel kapcsolatban.

Mindenkinek Kellemes karácsonyt !
Kamovos 548816 2013. december 25. 18:05
Válasz erre
Ha vannak ilyen képeid, toljad őket bátran. :)
Kamovos 548815 2013. december 25. 18:04
Válasz erre
Szia.

Némi keveredés van a típusok között.
300-asnak tűnő alvázon, 350-es motor borító lemezzel, 344-es hűtőmaszkkal, ismeretlen első sárvédőkkel.
De Csepel!
Várom Törzsbusz szakértőnk válaszát én is, hogy mi a típusa.

Kellemes karácsonyt.

Üdv: kamovos
Miggyuri 548790 2013. december 25. 11:15
Válasz erre
Wrecker 548714 2013. december 23. 22:02
Válasz erre
45167
45167
45621
45621
45672
45672

Üdv!

Jó gondolom, hogy ezek Csepel járművek?
lkw 542619 2013. szeptember 28. 11:27
Válasz erre
Miggyuri 542600 2013. szeptember 28. 06:57
Válasz erre
Keresek 1/72-es kraz kerekeket.
lkw 542576 2013. szeptember 27. 20:03
Válasz erre
ZIS 151

ZIS 151
ZIS 151

Sziasztok!

Ismeritek a Hobby Planet ZIS 151 teherautóját.
Érdemes feljavítani vele a Zvezda készletét vagy jobb eredményre vezet
A Trumpi Zil 157 és Zvezda ZIS 151 összeollózása.
Üdv.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157.