<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
f2d | Adatlap | 643760 | 2018. április 28. 14:48 | ||
vatya1 | Adatlap | 643740 | 2018. április 27. 22:21 | ||
Szia f2d! ezeket szinte csak zöld árnyalatokkal festetették én a gunze 136osal festeném vagy revell 39sel | |||||
f2d | Adatlap | 643733 | 2018. április 27. 18:22 | ||
Sziasztok, '90-es évek környékén Oroszországban az Ural ATZ-5-4320-asok milyen zölddel voltak festve, esetleg az egyszínű zöldön kívül volt-e akkoriban valamilyen más érdekesebb festés? | |||||
vatya1 | Adatlap | 643454 | 2018. április 20. 13:18 | ||
a Magyarhoz ez a kerék kell | |||||
Freddy | Adatlap | 643452 | 2018. április 20. 12:56 | ||
Köszi:) Hát, a következő jobban sikerül majd:) | |||||
vatya1 | Adatlap | 643449 | 2018. április 20. 11:21 | ||
Szia Freddy Szép a 214sed bár evvel a gumival csak a Yaaz-214ken használták a Kraz-214hez cserés a kerék illetve a gumi de azt meg csak felnivel kapható és egy észre vétel az egyik hátsó kerék az előre való én most is most építem én Yazznak csinálom benne van hozzá a gépháztetőre a dísz de természetesen csinálok egy Kraz-214est is | |||||
Gabi | Adatlap | 642955 | 2018. április 9. 21:33 | ||
És még egy dologban ki kell javítanom magam, volt kétoldalra billenő platós is, itt a katalógusban látszik, a W50 LA/Z 2 SK 5-ND típus volt ilyen. Szerintem ide nem sok ilyen kerülhetett, amivel itt találkoztam, képet láttam az mind 3 oldalas volt, de ettől még létezett. | |||||
Gabi | Adatlap | 642954 | 2018. április 9. 21:28 | ||
Szia! Azok a kapcsolók "egyedi" megoldással kerültek oda, nem tudom mi célból, de elég merész dolog, annyire nem szigetelt jól a tetőszellőző, simán be tudott ázni. Ez a volt NDK-s raktár már volt fenn párszor a neten, régen olvastam is, hogy mi lett velük, de már nem tudom. Az egykori NDK-ban sokkal jobban megóvták a járműveket, és sokkal tovább használták, mint nálunk a régi rendszerben. Az egyesüléskor még pl sok 55-ös és 66-os faros Ikarus menetrendi forgalomban járt, igaz már nem Csepel, hanem Schönebeck motorral. A W50-re visszatérve megtaláltam a prospektust, 1985-ös, még az akkori tavaszi BNV-ről hoztam diákként. :D A gond, hogy rapcsos felületű, és fényes, valamint széthajtva akkora, mint egy asztalterítő, szóval picit nehézkes fotózni. A lényeg, hogy ezen látszanak a W50 típusai, és rájöttem, hogy az LA az összkerekes verziót jelenti (talán az Allrad miatt), az L a sima hátsóhajtású. Ezt a megjelölést felépítménytől függetlenül használták a hajtás megkülönböztetésére. Gabi | |||||
Sennás | Adatlap | 642905 | 2018. április 8. 22:56 | ||
Ez de dúrva videó! Ilyen raktárak vannak Németben? Egy Hindenburg léghajó esetleg:) www.vezess.hu/vezetunk/2015/12/10/ifa-mennyorszagra-bukkantak-egy-titkos-raktarban/ | |||||
Sennás | Adatlap | 642904 | 2018. április 8. 22:48 | ||
Köszi! Itt is jól látszik. Ez tuti maszek mi ez a sok kapcsoló? | |||||
Gabi | Adatlap | 642903 | 2018. április 8. 22:24 | ||
Igen, az valóban azért lett volna, hogy a motort védje az időjárástól, meg a kerék által felvert víztől, sártól, de elég hamar lekerültek róla a lenetbb már említett javítás közbeni problémák miatt. A hátsó, félköríves sárvédőt ne rakd fel rá, mert az a platósra való, a bilenccsen nem ilyen volt, hátul egy egy lap a vázhoz rögzítve, a kerék előtt pedig egy gumilap a platóra erősítve. Az utolsó billentős képeden jól látszik. | |||||
Sennás | Adatlap | 642902 | 2018. április 8. 22:08 | ||
Nagyon köszönöm druszám:) Arra hosszantira gondoltam a fülke alatt a motor 2 oldalát takarta.1kép Az fűtő motorra keresek képet jó lenne azt is beépíteni. Üdv | |||||
Gabi | Adatlap | 642898 | 2018. április 8. 21:19 | ||
Szia! Nem tudom pontosan melyik gumira gondolsz, ami oldalt van belül? Régen voltam már Ifa motor közelébe, talán volt ott gumi, de soknál nem, szerelésnél útban volt. A második képen az a fűtőmotor, normál Ifában gyárilag nem volt állófűtés, max, ha volt is a hosszúfülkésekben, amivel nemzetköziztek, de lehet abba is csak utólag raktak. A billenős változat 3 oldalra billentet, nem volt olyan, amelyik hátra ne tudott volna. A betűkre nem tudom megmondani a pontos okot, lehet a típusváltozat miatt volt, de van egy békebeli Ifa katalógusom valahol, amiben fel vannak tüntetve a változatok, majd megpróbálom megkeresni. | |||||
Sennás | Adatlap | 642868 | 2018. április 8. 09:05 | ||
Még esetleg azt ha tudod, Balatonos IFA az a két oldalra billentős platós adja? Akkor hátra nem billent? Vagy mindenfelé? A W50L és W50LA között mi a különbség? Köszönet | |||||
Sennás | Adatlap | 642863 | 2018. április 8. 08:12 | ||
Hát ezért nem találtam:)Köszi Gabi! Látod egy ilyen képet találtam.Igazából csak azt szeretném tudni látszik-e ott valami? Gondolom az a 2 gumi lap a motort védi az szinte minden makettról hiányzik,ami hasonló felépítésű. 2kép ott az az állófűtés a lábtérnél? Mi a neve hogy keressem? Köszönet! | |||||
Kamovos | Adatlap | 642860 | 2018. április 7. 21:33 | ||
Szia! Ez így van pontosan ahogy írod Gabi! Hüvely ki be, dugók kibe felfelé. Alulról meg mehetett a hajtókar a főtengelyre aztán rá az alsó csapágyház. A hengerfejezést a két ülésről csináltuk! Üdv: kamovos | |||||
Gabi | Adatlap | 642857 | 2018. április 7. 20:30 | ||
Szia! A W50-es IFA fülkéje nem billenthető, belülről kellett a motort szerelni. Simán megoldottak belülről-alulról egy motorgenerált is. | |||||
Sennás | Adatlap | 642847 | 2018. április 7. 17:29 | ||
Esetleg mákod van és a Armada maratást valaki nem használta fel hátha eladja:) | |||||
Sennás | Adatlap | 642845 | 2018. április 7. 17:23 | ||
Na ebbe van maratás:) 17ezer mondom 17ezer egy 1:72 Zil-ért! | |||||
Sennás | Adatlap | 642842 | 2018. április 7. 17:10 | ||
De itt tavasz van. | |||||
Sennás | Adatlap | 642815 | 2018. április 7. 10:58 | ||
Szeva! Lajosom neked sincs ötleted hol találnék fotót a fülke aljáról? Jeep megvan? | |||||
Sennás | Adatlap | 642809 | 2018. április 7. 10:21 | ||
Sennás | Adatlap | 642805 | 2018. április 7. 09:27 | ||
Sennás | Adatlap | 642802 | 2018. április 7. 09:13 | ||
Köszönet! Nekik van vajon fotós archivum? Na majd keresgélek:) | |||||
páncélos | Adatlap | 642787 | 2018. április 6. 22:40 | ||
A Néphadseregben nem tudok róla, de a Fővárosi Kertészeti Vállalatnak biztosan volt, mert olyat láttam. Talán FŐSPED, vagy TEFU is használhatta. | |||||
newman | Adatlap | 642786 | 2018. április 6. 22:32 | ||
Szia Sennás! Igen, ez a 72-es AVD féle makett. Könnyen és jól építhető,nincs vele sok gond. Az ablaktörlőket és a visszapillantó kat valóban lehetne cserélni, az sokat dobna még rajta. | |||||
Sennás | Adatlap | 642775 | 2018. április 6. 20:52 | ||
Szia ez már az AVD készlet? Pofás:)Jó a készlet? Az ablaktörlőt adhatták volna maratásból:) de szépet építettél:)! | |||||
Sennás | Adatlap | 642774 | 2018. április 6. 20:42 | ||
Köszönet Janibátyám. Érdekes történet. Jó ilyen dolgokat hallani. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 642772 | 2018. április 6. 20:03 | ||
newman | Adatlap | 642769 | 2018. április 6. 19:29 | ||
Kamovos | Adatlap | 642746 | 2018. április 5. 21:43 | ||
Ui: Freddy tippje jobban bejöhet a polgári életben. Rendőröknél nem tettek rá fülkét. | |||||
Kamovos | Adatlap | 642745 | 2018. április 5. 21:40 | ||
Szia Sennás Barátom! Az egyik "Székesfehérvári Makett Show" makett kiállításán megjelent egy bácsi a kis unokájával, aki nagy élvezettel mutogatta a maketteket. Hozzájuk csapódtam, hogy kisebb tárlatvezetésen végig kísérjem őket. Akkor mutatott rá a bácsi a Csepel B-130-ra és mondta, hogy ő ilyennel húzogatott ágyút és aknavetőt is, a rákosiféle hadi jel nem volt mindig a motorház tetőn, csak a díszszemléseken. Majd rábökött a G.M.C.-re és azt mondta ilyet is vezetett csak azon volt fülke, amit ők raktak rá a saját alakulatuk a gépjármű műhelyébe. Volt nekik műhely és platós is. No ez a fülke a Rábánál készült és a Csepel B-350-es viselte. (Csepel D-350 nem ilyen volt) Seregben nem tudok olyanról, hogy a Csepel kocsira Dodge fülkét raktak volna. De ez nem azt jelenti, hogy nem lehetett. Civilben talán előbb előfordulhatott a hibrid változat. Ezt talán Törzsbusz jobban megtudná mondani, mert ez szerintem inkább az ő pályája. Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 642734 | 2018. április 5. 18:54 | ||
Szia.Ezt meg én nem tudtam hogy 133G-nek hívták. Itt már csak az a kérdés volt-e akárcsak 1db is nálunk Magyar honban "szolgálatban"? | |||||
Sennás | Adatlap | 642732 | 2018. április 5. 18:50 | ||
Az az érdekes hogy a motorháztető egyenes(vízszintes) nem olyan mint a 130as-é domború+van benne középen egy kiemelkedés. És olyan mint a Dodge-nak ,ott a két lefogató fül amikor ráhajtod a szélvédőt a m.háztetőre.A hűtő borda is olyan az oldalán mint Dodge-nak. De a kabin teteje meg pont olyan mint a 130as fülkéje+a szélvédő is olyasmi méretű. Freddy tippje bejöhet a "barkácshibrid" ha mondjuk Dodge alváz+motor+ motorháztető+ Csepel 130-as fülke? Lehet ez így ? | |||||
páncélos | Adatlap | 642729 | 2018. április 5. 17:41 | ||
Freddy | Adatlap | 642725 | 2018. április 5. 16:49 | ||
Egyébként a ZiL-130-asok korában már simán el tudok képzelni ilyen barkácshibrideket 350-esből és más típusokból. | |||||
Kamovos | Adatlap | 642721 | 2018. április 5. 15:58 | ||
Sennás | Adatlap | 642719 | 2018. április 5. 15:21 | ||
Sennás | Adatlap | 642718 | 2018. április 5. 15:19 | ||
Rá nagyítottok a képre a tetején látszik valami kör alakú szellőző(?) mert kibúvónak túl kicsi. Ilyen van a 350es tetején? | |||||
Sennás | Adatlap | 642717 | 2018. április 5. 15:14 | ||
Sennás | Adatlap | 642716 | 2018. április 5. 15:13 | ||
Nem tudom Freddy. A 130as gömbölyű a motorháztető, a 350es meg nagyobb--majd akkora mint a Zil. De ez kicsi nem? De a fülke tető meg arra hajaz. Nem tudom. | |||||
Freddy | Adatlap | 642713 | 2018. április 5. 14:27 | ||
Vagy valami nagyon rövid Cs350-re. | |||||
Freddy | Adatlap | 642712 | 2018. április 5. 14:26 | ||
Inkább Csepel 130-re tippelnék. | |||||
Sennás | Adatlap | 642708 | 2018. április 5. 13:03 | ||
Elfogadom az érveidet:) Marad a "G". Jó lenne tényleg egy ilyen sorozatot kiadni. Keresgéltem esetleg Nyiregyi 5.sz(?) Volán gépekről találok képet de semmi. De egy ilyet találtam az ott egy Dodge? Mire használták műhely kocsi, vagy mi? Forrás:Fortepán | |||||
atika | Adatlap | 642706 | 2018. április 5. 12:42 | ||
"Egy 72-es" vagyok, mint a méretarány, szóval tinédzserként még láttam a keleti technikát. A Borsodi Szénbányák G-s Zil-jeiben többször ültem, utaztam. Ez a GU tényleg új, ilyenre nem emlékszem, hogy láttam volna élőben. A szenes felépítmény szerintem inkább G lesz, mert ezek az autók kis utcákba is jártak városokban és falvakban is, ahol szerintem a GU már igencsak túlméretes lett volna. Ezeket láttam is élőben; érdekes volt ez a "fakkos" felépítmény. Ilyenekkel szállították ki a Tüzép-es szenet. Ki mennyit "íratott", annyit ürítettek. ...vagy valami ilyesmi, volt vagy 35 éve már. | |||||
Sennás | Adatlap | 642690 | 2018. április 4. 20:33 | ||
Igaz ott is "csak" G-nek írja de többnek néz ki nem?.Erősített vas(?) oldalfallal talán? De hihetetlen ez a GU alig 40cm-el rövidebb mint a nyerges 130V patója! | |||||
atika | Adatlap | 642688 | 2018. április 4. 20:23 | ||
Itt vagyok. Az Index-es képre; ez emlékeim szerint egy speciális "fakkos" szénszállító felépítmény volt. Nem tudom mi a szakszerű elnevezése. Elég hosszú; a fene tudja! | |||||
Freddy | Adatlap | 642625 | 2018. április 3. 11:39 | ||
Jók lettek :) | |||||
Sennás | Adatlap | 642570 | 2018. április 1. 23:03 | ||
Lesz Magyar is köztük? | |||||
vatya1 | Adatlap | 642564 | 2018. április 1. 20:11 | ||
Igen most azok jönnek :))) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Köszi.
A narancssárga tartály mennyire volt jellemző a katonai reptereken?
Su-27UB vagy MiG-29SMT mellé raknám.