<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Törzsbusz | Adatlap | 508450 | 2012. szeptember 13. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508449 | 2012. szeptember 13. 09:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508448 | 2012. szeptember 13. 09:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Senás! Ez a motor aminek a képit belinkelted, nem a Dutra motorja véletlen? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508447 | 2012. szeptember 13. 09:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! A képekre és a csepinyecre vissza térve. Akár ki is készítette sokat segített vele nekünk. :) Az meg, hogy már nálatok várja a megújulást külön öröm számomra. Bár ezt a vissza alakítást nem értem. Hisz nem volt tüzérségi vontató, mert már eleve az olaj kutasoknak készült. Azt tudom, hogy Toldival rövidebbre lehet szabni, és lehet belőle tüzérségi vontatót készíteni, de akkor már nem Csepinyec lesz. Mondjuk nekem jobban is tetszene tüzérségi vontató ként mint kúttisztítóként. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508446 | 2012. szeptember 13. 09:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Az \"önfejlesztő kerék\" az a kerék amelyik önerejéből képes tovább lépni a lét egy másik formájába, mint pl: a négyszög. :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508445 | 2012. szeptember 13. 08:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! a hétkerekűről letöltöttem én is mindent amit értem! Meg is osztom veletek! :) Annál is inkább mert van közte olyan is amin az összes kerék látható! A fülke ami a képeken rajta van, szerintem IFA nem Csepel. Üdv:kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508444 | 2012. szeptember 13. 07:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
1993-94 ben Nekem még Tako András volt a századparancsnokom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508443 | 2012. szeptember 12. 21:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás,mikor szolgáltál Cegléden? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508442 | 2012. szeptember 12. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szívesen.Tipikus amikor ott van az ember nem tud fotózni amikor még baka.Utána meg de jó lenne 1kép is.Én Cegléden a kerületközpontba voltam a VBZ-nél.Mint Tkv rajparancsnok.Ott esetleg 1-2 Gaz-66 lehetett fotózni.Na azt akartam ebből kihozni volt ott egy Kamaz Telefon Titkosító.Valami\"ineriörnek\" csúfolták.Azóta se tudtam kideríteni milyen volt a rendes típusa.Ilyesmi ami a képen van a bevágott sárvédőre bizti emlékszem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
DAC665 | Adatlap | 508441 | 2012. szeptember 12. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
SZIA SENNÁS ! Köszike a képeket ! A 27-05 a miénk volt itt palotán sokat jártunk vele még mindig megy ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508440 | 2012. szeptember 12. 19:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönet feljegyzem ezeket.Az első két könyv így-úgy már megvan nekem pont a No:3 kellene. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508439 | 2012. szeptember 12. 19:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hű mit írtam! Mi az az önfejlesztő kerék? \"Önfeszítő\" -t akartam írni,bocs! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508438 | 2012. szeptember 12. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Juge Barátom, erős esély a december! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508437 | 2012. szeptember 12. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kecelen már a késői fülke van a 350-esen, ami kisebb eltéréssel azonos a 344-esével,pontosabban a 344-en és a késői 350-en 352-es fülke van. Hát pár fülke van Nálunk is,többféle átalakítást kell elvégezni rajta,de kiváló a replikázáshoz. Nemcsak akarok írással foglalkozni, már volt néhány cikkem is és megjelent könyvem is. Majd megoldjuk valahogy a kiadást.Ez egy sorozat ami kb. 20 részes. Első kettő már megjelent,de újból indul. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508436 | 2012. szeptember 12. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508435 | 2012. szeptember 12. 18:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem a 3 kerekü, a Szovjet Zajcsik (nyúl) és a mostani Mountain Bike (Fausto Coppy) kivételével, minden kerékpárom Csepel volt. :-) Csepel Csaba, Camping, BMX... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508434 | 2012. szeptember 12. 18:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Csepel Decemberben, az jobb lenne... :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508433 | 2012. szeptember 12. 17:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508432 | 2012. szeptember 12. 17:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508431 | 2012. szeptember 12. 17:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a tájékoztatást.Sajnálatos hogy ilyen állapotban van.Néztem is azt a fülkét hogy nem smakkol.Kis ablak az ajtó mögött,meg mintha a motorháztető is rövidebb lenne? Cseppet át lett alakítva.Esetleg az a Tisza parti vízmű hol volt pontosan?Jó lenne pár régi ott dolgozót megkérdezni nincs-e ilyen fotója kallódóba amikor még dolgozott ez a gép.Örülök hogy van még ember az országban aki tud és akar ilyen könyv írással foglalkozni.Szép gondolat.(EU támogatást nem lehet igénybe venni kicsit felpörgetni a dolgot?:) Egy jó pont már van képem a motorról legalább. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508430 | 2012. szeptember 12. 16:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudom,hogy számolsz, csak a futógörgőket számoljuk a önfejlesztő kereket és a csillagkereket nem, de nincs a gép teljesen a képen, 7 futógörgős | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508429 | 2012. szeptember 12. 16:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! A Csepel-800-ból 1-sem maradt fent csak a képen látható. De ez az és tájékoztatásképp mondom a legelső fotón tréleren látható,ahová saját lábán ment fel. A sztorija annyi - amit Mi tudunk - ,hogy ez a gép az elmúlt évtizedeket úgy a \'60-as évek végétől egy Tisza parti faluban egy vízmű telepen a Közép-Magyarországi Vízügyi Igazgatóságnál szolgált. A telepet felszámolták 2007-ben, ami ott volt mindent eladtak egy hulladékvas telepnek. Szerencsére haverunk volt, így megmentettük a gépet. Még ott a vízműtelepen beindítottuk. A telepi dolgozók csodájára jártak mikor elindult,ugyanis valamikor a \'80as évek derekán indították utoljára. A régi,eredeti fülkéje szétrohadt,esélyünk sem volt előtalálni mert már vagy 25 éve került rá a Csepel 452-es fülkéje. Ott pihen a telephelyünkön és nagy álmunk,hogy visszaalakítsuk eredeti tüzérségi vontatóra - szerintem óriási szakmai és magyar ipartörténeti szenzáció lenne. Hát ennyi. Az említett könyvet Én fémjelzem. meg fog jelenni újból a teljes sorozat remélem nem sok időn belül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508428 | 2012. szeptember 12. 16:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz!Akkor ez bizti nem az mert ez nemigazán \"üzemképes\":(De nem is 7 görgős (ha jól számolom)ez csak6. Esetleg ha nem túl nagy kérés körbe lehetne fotózni a fülke részt azon a telephelyen álló Cs-800on?Pár főbb méret a fülkéről?Keresem én ezt az említett könyvet de még semmi.Kiállítva nemigen rejtőzik ilyen gép sehol-Kecel? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508427 | 2012. szeptember 12. 12:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
És az a hétgörgős egyetlen a Cs-800-ból ami megmaradt, a telephelyünkön áll, üzemképesen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508426 | 2012. szeptember 12. 10:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Csepinyec: Nem Győrben készült, hanem Nagykanizsán. Nem olaj fúró torony, hanem olajkút tisztító. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508425 | 2012. szeptember 12. 09:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Még valami! Vagy a Já-11 vagy a Já-12 nálunk is rendszerben volt. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508424 | 2012. szeptember 12. 09:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ha nem tévedek! Ami azért velem is előfordul! Akkor JÁ-12 egy olyan Já-11 amit a G.M.C.-4-71-es motorjával szereltek 1943-ban. Azt még tegyük hozzá, hogy természetesen létezett küllős görgősorral is. Na most! A JÁ-11 a T-70 vagy T-70M kocsira épült. Ez a kocsi bár a futóművének alkatrészei (maghajtó kerék feszítő kerék, felső görgők alsó görgők)azonosak a SU-76-al, mégis rövidebb nála. Mivel, a T-70-nek alul 5db, a SU-76nak pedig, 6db alsó görgője van, mint ahogy a Cs-800-nak is. Tehát az 1/72 méretben kapható Csepel 800-as hosszabb mint kéne, mert az a SU-76 kocsira készült. De nekem most már így is jó lesz! A CS-800-nak volt egy civil változata is amit ha nem tévedek Győrben készítettek, és olaj fúró tornyot szállított, illetve üzemeltettek róla. Ennek a járműnek a kocsija hosszabb volt, 7db alsó görgőt kapott, és a Csepinyec nevet. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508423 | 2012. szeptember 11. 22:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a helyesbítést.Mondom a könyvben ez van de így már nincs jelentősége.Ezt a kittet már nézegettem én is gyönyörű!Talán a könyv is megjelenik és ebben lesz pár méret rajz:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508422 | 2012. szeptember 11. 22:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja és a Keletiblokk.com oldalon kapható, 8 pénzért már rendelheted is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508421 | 2012. szeptember 11. 22:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Na Komám! Nem SU-76 alvázon volt a Cs-800,hanem a YA-12 vontatón. Oly annyira,hogy makett szempontjából a teljes alja megegyezik,arra csak farigcsálnod kell a magyar felépítményt. Ez a jármű szolgált alapul teljes egészében. Méretre mindenben megegyező, futógörgők távolságától kezdve a hossz és szélesség adatokkal együtt. Hosszabb távon tervezek is konverziót ehhez a kitthez. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 508420 | 2012. szeptember 11. 22:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi,figyelek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508418 | 2012. szeptember 11. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelet az uraknak!Azt kérdezném 1:35 méretben esetleg épített már valaki Csepel K800 vontatót?Vagy valami méretezést tud valaki?Azt olvastam(nem biztos pontos)ez a gép SU-76 /átalakított/alvázára volt szerelve.A fülke és a motor magyar fejlesztés.Esetleg egy megvásárolt(miniart SU-76)készlet mellé nem lehetne egy ilyen felépítmény építeni?Köszönet:SENNÁS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508417 | 2012. szeptember 11. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudok feltöldeni nagy felbontásban képeket. (csak a Makettinfóval ilyen problámám) De kb 1 éve töltötem fel egy rajzot a máreteimmel pont ide! Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508416 | 2012. szeptember 11. 19:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Meg kell keresnem a KF rajzaimat. Ha meglesz, teszem fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508415 | 2012. szeptember 11. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Miii? Nem hallom! :-) Csepel D-344. Ha minden igaz a héten nyomtatják a 3D-s alkatrészeit. Már nem sok van belőle hátra, idén esélyes a nyers gyanta összeállítás. 3 változat: merev oldalfalú platós,lehajtható oldalfalú platós, és ejtőernyő-szállító (EZF). Van azért még vele meló bőven. Kár,hogy nem sok időm van rá! Az EZF ezáltal üres,és majd opcióként lehet hozzá törzsbusz,műhely kiegészítő készlet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 508414 | 2012. szeptember 11. 19:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz Törzsbusz! Halkan érdeklődöm,hogy hol tartasz a CSepel teher autóval?Már nagyon várom! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 508413 | 2012. szeptember 11. 19:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Én már pedzegettem neki,de még nem válaszolt.\"Bombázzátok\" Ti is!Hát ha...? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
DAC665 | Adatlap | 508412 | 2012. szeptember 11. 18:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
nagyobb méretű képeket keresek DAC665 tipusu gépjárműről lehetőleg műhely felépítményest de bármi más is megfelel akár inkurrens képek is ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
DAC665 | Adatlap | 508411 | 2012. szeptember 11. 18:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
SZIA TÖRZSBUSZ ! Nagyon köszönöm a képet nagyon tuti ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508410 | 2012. szeptember 11. 18:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Brutál, pedig szegény nagyon ...ar konstrukció- persze erről nem ő tehet. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508409 | 2012. szeptember 11. 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Beszéljük rá Farkas469-et, csináljon mestert a KF-2 ből. Nekem nincs rá időm sajna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508408 | 2012. szeptember 11. 18:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508407 | 2012. szeptember 11. 18:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Freddy! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508406 | 2012. szeptember 11. 17:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rendőrségi/határőrségi BTR-ek, amiket Iraknak adtunk. A tarka festéssel voltak nálunk (nem tudom, mennyit voltak éles használatban mondjuk), átadás előtt lettek átfestve sárgára (mint a T-72-esek). Korábban volt már szó róla a szovjet harcjárműves topikban, én arra emlékszem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508405 | 2012. szeptember 11. 17:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Lali_1985 | Adatlap | 508404 | 2012. szeptember 11. 14:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
KF2 felépítmény engem is érdekelne 1:35-ben Uralhoz... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
DAC665 | Adatlap | 508403 | 2012. szeptember 11. 13:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
igazából teljesen mindegy a lényeg hogy a típus legyen DAC . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508402 | 2012. szeptember 11. 01:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Inkurrens képek? ( :-) ) Nos- a DAC-665T műhelykocsijának felépítménye a segédkerettel együtt szintén KF-2. (ebben: tb,ejegk,műhgk,több változat.) aztán a vízszállító665C és platós szinténa T változatból. Ezzel kimerült az MN Dac gépjárművei. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 508401 | 2012. szeptember 10. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ez a Kf-2-es felépitmény,1:35-ben,URAL-ra engem is érdekelne.Volna erről méreted? Van stirol lapom,meg kéne próbálni,csak számomra ismeretlen ez a gép.Annyi ponyvás van már,egy műhely kocsi,vagy vezetési pont jó lenne.Tudnátok ebben segiteni? Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
DAC665 | Adatlap | 508400 | 2012. szeptember 10. 18:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
nagyobb méretű képeket keresek DAC665 tipusu gépjárműről lehetőleg műhely felépítményest de bármi más is megfelel akár inkurrens képek is ! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
A Kanizsai gépgyár a Csepinyecből 1 db-ot készített. Van arról is kép. Azt a felépítményt reprózni nem lehet. Ami lehetséges és a megmaradt gép esetében talán a leglogikusabb,hogy az eredeti változatot hozzuk létre belőle. Látszik egyébként az alvázon is,hogy toldott,tehát eredeti, két db. alváz felhasználásával készült. Az igaz,hogy nem Csepinyec lesz, de mint említettem,azt lehetetlen létrehozni, minden tekinteteben. Amire esélyes a gép az a csotrogány megépítése,és mondjuk a profilunkhoz is ez illik. Képzeld el amikor egy bemutatón - autentikusan beöltözve - egy valami nagyobb buff vontatása közben megjelenünk. Ha egyszer ez a gép megépül az tuti szenzáció lesz...de,hogy mikor kezdhetünk hozzá... és még ebben is az alváz rövidítése a legnagyobb meló. A fülke és a plató - talán nem is olyan nagy falat.