<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
SIG | Adatlap | 507958 | 2011. december 12. 18:29 | ||
Nagyon komoly képek ! Tudom apró és talán hülye részlet, de az egyiken (1965.6) még látszik a Kossuth híd, amit azért bontottak le, mert nem volt rá szükség a gyér forgalom miatt... Medve anyám, milyen jól jönne az már vagy 20 éve :) Előzmény: (507954) Gabi 2011. december 10. 14:35 | |||||
juge75 | Adatlap | 507957 | 2011. december 12. 17:12 | ||
Minket MINDEN érdekel! :-) | |||||
nincsötletem | Adatlap | 507956 | 2011. december 12. 17:04 | ||
Tiszteletem! találtam a gépemen pár képet egy átalakított kraz 225-ösről(billencsre átalakítva)pár képet, ha érdekel titeket? | |||||
romeo | Adatlap | 507955 | 2011. december 10. 14:44 | ||
Húúú, nagyon értékes fotók! Kár, hogy nincs köztük MN :) | |||||
Gabi | Adatlap | 507954 | 2011. december 10. 14:35 | ||
silent8 | Adatlap | 507953 | 2011. december 10. 08:42 | ||
Gabi | Adatlap | 507952 | 2011. december 8. 18:29 | ||
Nagyon komoly, hajtásláncban gondolom azért segített a sok Párizs-Dakaros tapasztalat. | |||||
gaunt | Adatlap | 507951 | 2011. december 8. 13:20 | ||
gaunt | Adatlap | 507950 | 2011. december 8. 13:18 | ||
romeo | Adatlap | 507949 | 2011. december 8. 12:54 | ||
romeo | Adatlap | 507948 | 2011. december 6. 22:29 | ||
romeo | Adatlap | 507947 | 2011. december 6. 21:51 | ||
romeo | Adatlap | 507946 | 2011. december 4. 12:52 | ||
Pilu | Adatlap | 507945 | 2011. december 4. 12:27 | ||
romeo | Adatlap | 507944 | 2011. december 4. 12:22 | ||
romeo | Adatlap | 507943 | 2011. december 4. 11:25 | ||
Üdv Törzsbusz! Ha már előjött a FUG, állítólag volt MÜ-FUG (műszaki felderítő) változat is. Szeretném megkérdezni, hogy ez külsőleg eltérő volt az alap változattól, vagy csak a málházott felszerelésben különbözött? Köszi! | |||||
romeo | Adatlap | 507942 | 2011. december 4. 11:22 | ||
Köszönöm! Kevés eredeti MN fotó lehet az MRP változatról, én még nem láttam. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507941 | 2011. december 4. 11:15 | ||
Ez egy MRP FUG. Úgy viszont igen. | |||||
romeo | Adatlap | 507940 | 2011. december 3. 23:03 | ||
romeo | Adatlap | 507939 | 2011. december 3. 22:58 | ||
kopcos | Adatlap | 507938 | 2011. december 1. 12:52 | ||
Egyébként a Zuni 5inch változata is jó volna ezzel használna.A lenti videón... A Török Roketsan már gyárt 8km hatótávval ilyet.A földtől 4-5m-re lebegő helikopterről indítani sem másabb mint erről a járműről indítani.www.youtube.com/watch | |||||
kopcos | Adatlap | 507936 | 2011. december 1. 12:01 | ||
Mondjuk lehetséges ha a helikopter sebességét és magasságát nézzük.A tesztek során mozgó célokat találtak el 1200-6000m-ig helikopterekről vele illetve földről is. De szerintem az sem volna rossz távolság.Főleg városi harcoknál ahol a pontosság nagyon is fontos dolog.Az Amerikai haditengerészetnek már kísérleteznek új hajtóművel ellátott változattal MK66-os néven aminek meg van a 10 000m a hatótávja.Előbb utóbb azt is megcsinálják.De addig itt van egy kis videó...www.youtube.com/watch | |||||
juge75 | Adatlap | 507935 | 2011. december 1. 08:02 | ||
Helikopterről indítva elérhető ez az adat, de járműről már nehezebben jut 8-10 kilométerre egy ilyen kis rakéta. | |||||
unicellular | Adatlap | 507934 | 2011. december 1. 07:44 | ||
Szia! Tényleg nem hülye ötlet "úgy 8000-10 000 méteres lő távval precíziós csapást mérni az ellenre", kár, hogy a képen látható eszközzel nem lehetséges :) | |||||
kopcos | Adatlap | 507933 | 2011. december 1. 00:10 | ||
Igaz.De az már 8x8 vagy még a 6x6-oson is elmegy. | |||||
gaunt | Adatlap | 507932 | 2011. november 30. 22:35 | ||
Arra van egy még költséghatékonyabb fegyver: Gépágyú/AGSz Bár azt elismerem, helikoptereken valóban jó ötlet az irányított Hidra, ott sokkal jobban ki lehet használni az előnyeit. | |||||
kopcos | Adatlap | 507931 | 2011. november 30. 22:23 | ||
És még egy szóra a 70mm Hidra költség hatékonyabb a célok megsemmisítésénél mint a Kornet-D.Vagyis olcsóbb.Van amikor nincs szükség ekkora pusztítóerőre pl. aknavető állás,géppuska fészek,kisebb jármű megsemmisítés.Bár nem volna rossz a kettőt összetársítani sem...mint a helikoptereken :-) | |||||
kopcos | Adatlap | 507930 | 2011. november 30. 21:36 | ||
Aha ezt is ismerem ez sem rossz...:-) Nem az,csak ezt kifejezetten páncéltörésre használják és bunkerek ellen.Remélem lesz annyi ész a Respirátor-nál is valakinek hogy megtervezne egy ilyen változatot a komondor 4x4-esére.Sőt a lenti változata sem ártana! | |||||
kopcos | Adatlap | 507929 | 2011. november 30. 21:27 | ||
Ez pontosan így van.A lényeg az lenne,hogy minimálisra csökkenteni sok fegyver hatását. És megtalálni az egyensúlyt.Vagyis valamit valamiért elv.A végtelenségig úgysem lehet a páncélt növelni.Mert akkor már megint a tanknál tartanánk. | |||||
gaunt | Adatlap | 507928 | 2011. november 30. 21:16 | ||
sógor | Adatlap | 507927 | 2011. november 30. 21:10 | ||
Sziasztok, ez a képen a hamis biztonság illúziója-mindaddig ,míg az alatta felrobbantott töltet képesek akkorára növelni ,hogy ez a védelem már ne legyen elég. üdv sógor. | |||||
kopcos | Adatlap | 507926 | 2011. november 30. 21:07 | ||
kopcos | Adatlap | 507925 | 2011. november 30. 20:00 | ||
Igen.De nem annál amit eleve így terveznek...És vajuk be a Hummert annak idején nem erre tervezték hanem a Jeep leváltására könnyű telepjárónak.És ugye a akkor is a katonák kezdték páncélozni először őket.Amit az eleve felfüggesztés nem bír és valahogy nem is tolerál.De egy robbanásban főleg a nyomás öl...azt kéne kizárni. | |||||
gaunt | Adatlap | 507924 | 2011. november 30. 19:27 | ||
Nem az számít, hogy páncélozva van-e vagy sem. Az számít, hogy tud-e távozni a túlnyomás. Pl. nem véletlen, hogy a BTR-eken is nyitva hagynak egy-két ajtót. Semmivel sem kissebb az esély a túlélésre így. A páncélozott Hummer nem túl ideális jármű. A páncélzat igazából max. géppuska ellen véd. De így viszont a jármű olyan nehéz, hogy rendkívüli mértékben használódik el a felfüggesztés, az erőátvitel és a motor. | |||||
kopcos | Adatlap | 507923 | 2011. november 30. 19:00 | ||
Hát ez az..Akkor ugyanúgy veszteség listára kerültek volna a személyzet tagjai.Így is lehet meghalt valaki,de a többek kisebb nagyobb sérülésekkel megúszták vagy megúszhatják.De legalább élve kikerülhetnek a járműből.A lényeg minél nagyobb esélyt adni a túlélésre...Az alsó képeken ahol nem volt páncélozva a jármű esélye sem volt a bent ülőknek a túlélésre.Amúgy még egy érdekes kép...házilagosan készítve...a palató alját megerősítették 1réteg páncéllal az ülések alját meg egy kis betonozással,illetve az oldalát páncélozták.Mennyivel szebben nézne ki meg néz ki a gyárban készült.És nem beszélve arról menyivel biztonságosabb is mivel egészben zárt felépítmény. Már amit a Rába készít majd...:-P | |||||
silent8 | Adatlap | 507922 | 2011. november 30. 17:33 | ||
Persze, mert az is páncélozva volt... De ha nem lett volna? | |||||
kopcos | Adatlap | 507920 | 2011. november 30. 16:00 | ||
kopcos | Adatlap | 507919 | 2011. november 30. 15:54 | ||
kopcos | Adatlap | 507918 | 2011. november 30. 15:52 | ||
Nos ezek.. | |||||
kopcos | Adatlap | 507917 | 2011. november 30. 15:51 | ||
Még néhány kép a oroszoktól.Ők már rájöttek mindent páncélozni kell amit lehet. | |||||
kopcos | Adatlap | 507915 | 2011. november 30. 15:40 | ||
kopcos | Adatlap | 507914 | 2011. november 30. 15:35 | ||
A BTR rendőrségi illetve béke missziókra jó a vékony páncélzata miatt,bár az is kétséges hogy a kézifegyvereknek is ellenáll.Szóval én mindenképpen az MRAP pártján vagyok.Amennyit csak lehet rendszeresíteni kell minél több változatából a Komondornak. Ugye a csapatok megóvása címén.Mellesleg légi szállítható.De a BTR nem is ezzel fogják levéltani.Ez nem az a kategória.Ha a Rába valamit csinálni is fog az minimum a KTO Rosomak szintjén lesz ami szintén már aknabiztos és ellenáll a 14.5-nek minden irányból alapból. | |||||
kopcos | Adatlap | 507913 | 2011. november 30. 15:13 | ||
páncélos | Adatlap | 507912 | 2011. november 30. 07:41 | ||
romeo | Adatlap | 507911 | 2011. november 29. 21:22 | ||
romeo | Adatlap | 507907 | 2011. november 28. 20:44 | ||
Vagy esetleg egy 6x6 vagy 8x8 RÁBA PSzH :) Na, majd 2012-ben jönnek a meglepetések. | |||||
gaunt | Adatlap | 507906 | 2011. november 28. 19:55 | ||
Én nem váltanám le a BTR-eket, inkább az oroszokkal feljavíttatnám őket a BTR-82 szintjére. De mivel ez lehetetlen, a Pandur II vagy a Patria AMV jó választás lenne. | |||||
romeo | Adatlap | 507905 | 2011. november 28. 19:24 | ||
Jimbow | Adatlap | 507904 | 2011. november 28. 18:49 | ||
Még annyit, hogy a Respirátor oldalán van szó a bázisjármű projektről is, az ABV mellett: www.respirator.hu/php/news/shownews.php | |||||
Jimbow | Adatlap | 507903 | 2011. november 28. 18:01 | ||
Sziasztok! Szerintem amekkora mennyiségben nekünk valaha szükségünk lesz MRAP és hasonló kategóriájú járművekre, nem éri meg kifejleszteni és legyártani. Csak akkor, ha jelentős exportot várnak tőle, vagy pedig állami pénzen kutatnak és ez számukra sehogy sem lehet veszteséges. K+F szempontból mindenképp megéri, mi magyarok sok újat nyújtottunk már a világnak, hátha lesz megint ilyen. Még akkor is ha csak import egységekből építkezünk. Inkább az lenne fontos, hogy mindez egy hosszú távú, jól irányított hazai hadiipar-fejlesztés része legyen. Annyit tudok, hogy a Repsirátor készíti a bázisjárművet, a Gamma pedig teleaggatja majd ABV cuccal, ez lesz az első változat. A páncélozásért szintén a Respirátor felel és állítólag "ott vannak a szeren"... A fotókon amúgy csak "koncepció" jármű látható, aztán a tesztek után majd páncélozzák is. Üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |