<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Maz | Adatlap | 507178 | 2011. július 20. 04:36 | ||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 507177 | 2011. július 20. 02:35 | ||||||||||||||
Azért az új KrAZ-on csodálkoztam, hogy meg merték venni... Hát, hogy szabad ilyet? Venni valamit ami jó? *cinikus üzemmód off* Egy ilyen három póttal (!) kijött elém Ogyessza-Kiev autópályára. Valszeg fáradt olajjal vagy silós (repcés?) kazánnal mehetett, mert éjfekete fütöt nyomott... néztem is mondom mi ez, vonat? | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 507176 | 2011. július 20. 02:29 | ||||||||||||||
Hát... én zsigerből utálom a nyugati technikát. Főleg a propaganda meg a melldöngetés miatt. Ugyan olyan rakás fos az is, csak jobb a PR-ja. Meg az orosz technika ócsárlása... ha nem tartják karban, leszakadt technikát használnak, persze lehet fikázni hogy szar. Ilyen állapotban ennyi idősen hol lenne a nyugati? Kohóban max. Ez mind arról szól mint a Kombínó... (BP-i óriásvillamos, bocs lehet valaki nem tudja) A két összekapcsolt magyar villamos ugyan annyit tudott... a varázsszó: PÉNZ Hagyjuk hogy lepukkanjon a régi technika, hogy lehessen rá mutogatni hogy szar. aztán 2-3x-os pénzen (amiből persze jut mindenkinek bizonyos körökben) venni kelljen helyette újat. ami persze ugyan olyan szar... de látványosan lehet mutogatni, hogy lám erre ment el a pénz. Az egész mh-t is ezért engedik létezni még... elvégre egy gyarmatnak amugy minek kellene nemzeti hadsereg? Bocs csak most így éjjel 2kor kibukott belőlem... | |||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 507175 | 2011. július 20. 00:08 | ||||||||||||||
Igen pontosan. Olyan mint a 22-es csapdája, vagy a nyuszi van sapkád vagy nincs. :D Örüljünk, hogy legalább ezek itt vannak, és nem 20 vagy mégtöbb éves UAZ-okkal kell oktatni a katonáinkat! :DDD silent8 | |||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507174 | 2011. július 19. 23:20 | ||||||||||||||
Ha van az a baj,ha nincs,az a baj...érted,érzékeled? Most - bár már nem most hanem rég - olyan az emhá amilyen. A katona semmit nem tehet erről. Most már van ez is. Csak egy cégé ugyan és nem sok,de ez van. Legfeljebb megzavarodni lehet..vagy vezetni a magyar "ungarise betyár hámvit" Tényleg ez van..(?)! | |||||||||||||||||
upiupi | Adatlap | 507173 | 2011. július 19. 22:34 | ||||||||||||||
Bár, még nem volt alkalmam vezetni Humvit, de akad olyan ismerősöm, aki igen, és nem volt elájulva a stabilitásától. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507172 | 2011. július 19. 22:28 | ||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 507171 | 2011. július 19. 22:13 | ||||||||||||||
Ebben teljesen igazad van, csakhogy a HUMMEREK abszolút nem borulékonyak. Ugyanis a hasmagassághoz megvan a kellő szélesség is. Legalábbis én így tudom. De ha tévedek akkor bocsánat. :D Üdv. silent8 | |||||||||||||||||
upiupi | Adatlap | 507170 | 2011. július 19. 22:10 | ||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Például a súlypont helyzetének változása gyakorolható legyen, és ne műveleti területen szembesüljön a katona azzal hogy nem egy gokartot vezet, hanem egy fejére állított keljfeljancsit. | |||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 507169 | 2011. július 19. 19:47 | ||||||||||||||
Sziasztok! Bocsánat, hogy beleszólok, de miért kellene egy olyan járművet felfegyverezni, ami eleve nem műveleti terültere készült, hanem kiképzés céljából. A toronylövészek kiképzésére több más megoldás is lehetséges. Fölösleges olyan dolgokról agyalni, ami eleve nem reális. Örüljünk neki, hogy legalább ezekkel is modernizálhatják az eleve modernizálásra szoruló hadsereget. Legalábbis szerintem. :D Üdv. silent8 | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507168 | 2011. július 19. 16:52 | ||||||||||||||
A lengyel hadsereg néhány HMMWV-je távirányítású tornyot kapott NSzVT 12,7mm-es géppuskával - talán ez is megoldás lehetne a magyar gépek számára... | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507167 | 2011. július 19. 13:30 | ||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507166 | 2011. július 19. 13:21 | ||||||||||||||
Ballisztikus védelemmel ellátott magyar Mercedes G-270 a Currus ZRt. megújult honlapján: www.currus.hu/ | |||||||||||||||||
tüzér | Adatlap | 507165 | 2011. július 19. 13:03 | ||||||||||||||
Üdv! Nincs mit, most volt kevéske időm írni. A Currus toronyban meg inkább ne reménykedjünk.Jobb lenne, ha nem nyúlnának hozzá.Ezidáig használható, megbízható eszközt nem csináltak.Az MB-re való is túlsúlyos, cskély védőképességű.A jármű borulékony lett, mivel hozzányúltak jármű a garanciáját vesztette, a lövész meg felkar középtől felfele kióg.Az UMF1 állvány is túlsúlyos, bár használható a DSKHM géppuskához.A legutóbbi termékük, az NSV állvány viszont ipari szakmunkástanuló első osztály-termék.Éppen elbírja a géppuskát, célzott lövés lehetetlen vele.Hasonlóan az UMF állványhoz,ami a 270MB-hez készült,90Kg-val terheli a járművet, de nem ad szabad mozgásteret a gépuskásnak.Megoldásai és alkatrészei pedig megbízhatatlanok(bowdenes fék-kerékpárfék...).Nála sokkal könnyebb a körsínes megoldás, mind német vagy brit vonalon. üdv, tüzér | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507164 | 2011. július 19. 13:01 | ||||||||||||||
Közben már találtam fotót a vezető elhúzott ablakáról. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507163 | 2011. július 19. 12:16 | ||||||||||||||
Üdv Tüzér! Köszi a választ! Azért remélem, hogy a Currus ZRt. szakemberei majd megoldják a toropnyproblémát, úgy mint pl. a Mercedes G-280 C+R-nél. fotó: Currus ZRt. | |||||||||||||||||
tüzér | Adatlap | 507162 | 2011. július 19. 10:07 | ||||||||||||||
Üdv! Az oldalsó ablakok elhúzhatóak, hátrfele,3 állásban rögzíthetőek.Beépített klíma van bennük,minden gyári tervezésű, páncélozású páncélozott HMMWV-ben.Ennek szellőző nyílása a jármű jobb oldalán a hátsó futómű felett(fekete műanyag burkolat alatt,1151,1165 és jelen esetben 1152) és a jármű bal oldalán hátul a csomagtérbe építve ráccsal fedve a hátsó futómű felett (1114).Ritkábban ellátják még a járműveket AIRCO systemmel is.Ezek külső, két ventilátoros légkondik.Leginkább műveleti területen, elsősorban a régebbi 1046, 1025 és variánsai.Ez külön rendszerű, nem terheli a motort. Való igaz, sem GPK, sem O-GPK nincs rajtuk.Így fegyverzet nem rögzíthető rájuk, a toronylövész nem tud gyakorolni.Csak kiképzésre alkalmasak.De legalább vannak. üdv, tüzér | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507161 | 2011. július 19. 09:46 | ||||||||||||||
Üdv! Összegezve: a tegnap átadot HMMWV típus jelenlegi állapotában nem alkalmas tűztámogatásra. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507160 | 2011. július 19. 00:13 | ||||||||||||||
állítólag a tetőajtó helyett egy rögzített páncéllemez van, tehát onnan sem lehet lőni... | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507159 | 2011. július 18. 23:58 | ||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507158 | 2011. július 18. 23:41 | ||||||||||||||
Jelen állapotban lehetetlen géppuskából, gépkarabélyból tüzelni a járműből :) | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507157 | 2011. július 18. 23:22 | ||||||||||||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 507156 | 2011. július 18. 23:19 | ||||||||||||||
A neve SZKP ,nem tudom hogy mond e valamit. | |||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507155 | 2011. július 18. 23:05 | ||||||||||||||
Rendszámuk sem lesz,csak egyedi azonosító. Mondjuk mint a BTR-ek. Úgy is közlekedhetnek majd.Én örülök... :-) Valamelyik nap megnézem Őket. | |||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507154 | 2011. július 18. 23:01 | ||||||||||||||
Rezsim információra kíváncsiskodsz! :-) | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507153 | 2011. július 18. 22:22 | ||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507152 | 2011. július 18. 22:21 | ||||||||||||||
Engem az érdekelne, hogy hogy van megoldva a Humvee szellőzése, mondjuk 40C fokos napon, merthogy az oldalsó ablakok fixen vannak rögzítve :) | |||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 507151 | 2011. július 18. 22:15 | ||||||||||||||
Optimisták vagytok! Szerintem nem marad itthon. Cserébe az amcsik is kérnek misziós részvételt velük... Üdv. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507150 | 2011. július 18. 22:04 | ||||||||||||||
Tudósítás a Humveekről: tudositok.hu/3446/video/14_pancelozott_jarmuvet_kapott_a_honvedseg | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 507149 | 2011. július 18. 17:30 | ||||||||||||||
Ejnye fiú, ajándék lónak ne nézd a fogát! | |||||||||||||||||
Krisi | Adatlap | 507148 | 2011. július 18. 17:16 | ||||||||||||||
Darabszám mennyi is pontosan? Köszi! :-)) | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 507146 | 2011. július 18. 15:38 | ||||||||||||||
Szia romeo! Költhetünk az üzemeltetésére éppen eleget! Mibaj ezzel a szinnel? Aztán meg miért csak sima zöldre? Hamár festjük lehetne háromszínű NATO kamoja is! Hát nem? De kár pénzt költeni még a festésre is! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507144 | 2011. július 18. 13:56 | ||||||||||||||
Mivel itthon maradnak, szerintem átfesthetnék őket "magyarzöldre". | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507143 | 2011. július 18. 13:38 | ||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 507142 | 2011. július 17. 20:18 | ||||||||||||||
Szia Z63! Nagyon helyesen teszed! :) Sajnos a gyerekek gyorsan felnőnek és akkor már nem lehet pótolni azt az időt amit az ember kiskorukban elmulasztott! :( Makettezni akkor is rá ér az ember, ha a gyerekek már elköltöztek, és rá se néznek a szülőkre! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 507141 | 2011. július 17. 18:51 | ||||||||||||||
Szia Kamovos! Köszi az infót! Igaz, már nem nagyon akarok ilyen irányba kalandozni, mert rájöttem, hogy annyi makettem van, amennyit az életem végéig sem fogok összerakni. Most egy darabig még a kisfiaimnak szentelem minden figyelmem, talán két három év múlva visszatérhetek a vérkeringésbe. Üdv,Z63 | |||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507140 | 2011. július 17. 18:22 | ||||||||||||||
Ja,ja! Majdnem teljesen így! | |||||||||||||||||
Joci | Adatlap | 507139 | 2011. július 17. 16:19 | ||||||||||||||
Üzit hagytam Neked a Kéklámpások- nál | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 507138 | 2011. július 17. 11:43 | ||||||||||||||
Спасибо большое! Őszintém semmilyen járművem nincs, néhány japán 1/35-öst kivéve... csak 1/700 hajó és 1/72 repülő. Nem csoda hogy ilyenekről nem hallottam. Ez pont az ami kellene... Hát, jó lenne beszerezni... na majd rákérdezek odakint is. Valami Kuznyecovos diorámát össze kéne hozni, tele van a hócipőm az amerikai cuccokkal :D | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 507137 | 2011. július 17. 10:21 | ||||||||||||||
balaton | Adatlap | 507136 | 2011. július 17. 10:13 | ||||||||||||||
Helló! A készlet tartalmazza az ICM makettet is, tehát egy komplett járművet kapsz. Viszont én már nem tudok ebben segíteni, mert a forrásom beszüntette a Z+Z forgalmazását :-( üdv. KG | |||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 507135 | 2011. július 17. 10:08 | ||||||||||||||
Na, a Kamovos beelőzött, de legalább jó hírrel! Erről az átalakítóról nem is tudtam! Üdv. Kamovos! Jó munkát Altengernagy! | |||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 507134 | 2011. július 17. 10:05 | ||||||||||||||
Szia Altengernagy! A házi fusit nem kerülheted el, de az ICM jó minőségben kiadta 1/72-ben a típust, "csak" át kell alakítanod. Kb. 2000,-Ft-ért a legtöbb makettboltban megkapható. Üdv,Z63 | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 507133 | 2011. július 17. 10:04 | ||||||||||||||
Szia Altengernagy! Hát ebbe most jól bele kérdeztél! :) Szerncsédre gyártják ezt a makettet a Z+Z model! Nekem is megvan! Az ICM Zil 131 hez készítettek műgyanta kiegészítőket, és réz maratást! Talán Balaton Barátom betudja neked szerezni. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 507132 | 2011. július 17. 09:44 | ||||||||||||||
Sziasztok, mivel 1/72 járműben totál analfabéla vagyok, lenne egy kis kérdésem... Az alábbi video elején látható ZIL tűzoltót miből lehetne megépíteni? (legkevesebb házi "fusival", mert ahoz nem nagyon értek) www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507131 | 2011. július 16. 11:38 | ||||||||||||||
Törzsbusz és Törpokoska, köszönöm! | |||||||||||||||||
törpokoska | Adatlap | 507130 | 2011. július 16. 11:15 | ||||||||||||||
Romeo ha jól emlékszem az MN9351-nél betű és szám sablonok voltak, a hadi rendszámot fel kellett volna festeni, nem volt külön kész rendszám. ( A "hadi rendszámmező" egy -akkor titkos- két betű 4 szám -H-val kezdődő- tartomány volt, valahogy így HV10-00-től HV15-00-ig.) A felfestés már csak a laktanyaelhagyás után történt volna, a tervek szerint. | |||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507129 | 2011. július 16. 11:12 | ||||||||||||||
Igen. ez is a mi rendszámunk és a Csobánkai miltirai parádénkon bemutatóhoz rendszámoztuk fel | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507128 | 2011. július 16. 11:07 | ||||||||||||||
balaton | Adatlap | 507127 | 2011. július 15. 16:52 | ||||||||||||||
A 3D modellen még nincs rajta minden alkatrész! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
ŐŐŐ... Milyen új KrAZ-t?
Csak mert ha a képen láthatóra gondolsz(USzM-2 cölöpverő készlet szerelékes kocsija), akkor az már 20 év körüli darab lehet. A KrAZ-260 az 1980-as évek óta már gyártásban van.