/ Fórumok / OFF-topikok /

Ahol a makettesek keresik a pénzt makettre

Ide tegye fel mindenki a képeit vagy történeteit a melójáról.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza  
1.,2.,3.,4.
1., 2., 3., 4.
Miggyuri 509680 2008. május 21. 05:49
Válasz erre
a "banda"

Az idei mosonmagyaróvári versenyre ellátogatott makettező csoportunk.
a "banda
munkám helye
munkám helye
csemetéim

A MiG(Gyuri)-kötelék. közülük ketten már építettek makettet. A legkisebb is fog, ha akar. A dátum nem jó a képen. Meg volt vadulva a fényképezőgép. A kép a marcali verseny szünetében készült a kisbalatoni bivalyrezervátumban.
csemetéim

"Tanár vagyok, taníthatok - hú de jó..."(Voga-Turnovszy)
Vas megyében, Gersekaráton.Munkámat Hooligan, Gébics és Csillagvadász munkájához tudnám hasonlítani -részben. Hooligan sem nagyon hibázhat (tanulmányi kirándulás, magyarázat), Csillagvadász is a rejtett hibákat keresi(én is töri feleléskor :)roncsolásmentes technikákkal)Gébicshez hasonlóan megmagyarázom, adott esetben a feketéről, hogy fehér- de én azt is, hogy miért és hogyan lett ilyen. Már 32 éve nyomom az ipart. Talán még lesz tíz évem, ami alatt nem lövik ki alólam az iskolát, de nem vagyok e tekintetben túl derülátó.
Ha ráérek, szakkört vezetek. Ha nem , akkor is. Persze, makettezőt. Ez sem kis feladat. De nadonjó! :)emellett írom és szerkesztem saját "pinternetes" újságomat
Miggyuri
Csillagvadász 509679 2008. május 20. 21:54
Válasz erre
vane
vane
gas_turbine_blade
gas_turbine_blade

Hello Urak!
Jómagam egy multinál (szerintem nem mond sokat az, hogy ALCOA-HOWMET) , Székesfehérváron ügyelem a termékeink minőségét termék-minőségmérnökként(meglepő,mi?:)), melyek szuperötvözetekből készült gázturbina-lapátok és egyéb elemek. Volt szerencsém többek között a Tornado, az Apache, a Eurofighter, többféle SNECMA és legutóbb a JSF hajtóművének egy-egy darabját kézben tartani:). Anyagvizsgálat a fő területem, abból is a roncsolásmentes.