/ Fórumok / Groupbuild / GM kisteherautók 1955-57 /

1957 Chevy Stepside - kicsit másképp

Bevallom, nem tetszett a típus 1957-es változata, csupán kényszerből került a birtokomba. Egy 1966-os Riviera vásárlása kapcsán jutottam hozzá, ugyanis a két makett közös csomagolást kapott, így kénytelen voltam ezt is hazavinni. Bár afféle koloncként tekintettem rá, mégsem volt szívem megválni tőle, egy majdani átépítéshez tartogattam, aminek épp most van szezonja.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
Zoli 509905 2008. június 5. 18:13
Válasz erre
Szia!
Jó, hogy említed! Már odáig jutottam, hogy szinte az egész fülkét átalakítom, de muszáj volt kicsit visszavenni a lelkesedésből! Még a kiálló géptetőt is lecseréltem volna egy simára, hogy passzoljon valahogy a tetőhöz. Most úgy néz ki, hogy a géptető marad, így a sárvédőívek mellett talán abból is rá lehet majd jönni, mi van a születési anyakönyvi kivonatán... De ha mégis át kell alakítani az orr felső részét/géptetőt, akkor talán csak alvázszám alapján lehet majd azonosítani...
z
sib 509904 2008. június 4. 23:47
Válasz erre
Üdv!

Bár a fotók bizonyító jellegűek, azért valami maradjon az eredetiből is :D:D

Sib
Zoli 509903 2008. június 4. 18:03
Válasz erre
Hello Mester!
Az a gond, hogy még én se nagyon tudom elképzelni... Mindig újabb ötletek jutnak eszembe. De ha a tetőt megoldom, onnan már talán felgyorsulnak a dolgok, remélem... Annyit még elárulok, hogy némi modernebb formákat is bele akarok csempészni.
z
RCM 509902 2008. június 3. 20:24
Válasz erre
Szia!
Azért ennek a végére kiváncsi vagyok!Elképzelni nem tudom pedig vizuális típus vagyok!:-)Nem kis munka lesz.Hajrá!
Zoli 509901 2008. június 3. 13:23
Válasz erre
Köszi, én is bízok benne, hogy lesz folytatás.
z
Mekett 509900 2008. június 3. 13:03
Válasz erre
Nagyon szépek a képek, remélem, sokat láthatunk még a készülő műről!
Zoli 509899 2008. június 3. 08:43
Válasz erre
Bíztam benne, hogy Te is valami extrém változaton agyalsz. Várom a terveket!
z
Kumancs 509898 2008. június 3. 00:00
Válasz erre
Nagy átalakitás elött álsz az biztos. Ha belefogok nem leszel egyedül mert egy Custom irányvonalu gépet tervezek. csak igy tovább.
Zoli 509897 2008. június 2. 21:39
Válasz erre
Örülök neki, remélem lassan haladni is fogok vele.
z
Zoli 509896 2008. június 2. 21:34
Válasz erre
Rendesen megkavartál. A szélesítésen gondolkodtam, csak épp negatív előjellel. Felmerült egy Corvette is donornak, de az annyival keskenyebb, hogy azt gyorsan el is felejtettem. Legalább egy kicsit hasonlítson az eredeti típusra. Most viszont egy Impala került a kezembe valahonnan, azt felhasználva tényleg szélesíteni kellene. Na de elég a szóból, majd ha megtaláltam a megoldást, bemutatom.
z
ChevyG 509895 2008. június 2. 21:21
Válasz erre
Szeva Z!

Hát most megfogtál!
Erre naon-naon kiváncsi vagyok!
hajrá!
sib 509894 2008. június 2. 20:30
Válasz erre
ööö... izé... szélesítés, nem hosszítás.
(hosszirányban toldást írtam bocs, de aztán szélesebb kasztniról zagyváltam. szóval szélesebb:))
Zoli 509893 2008. június 2. 20:27
Válasz erre
Igen, levágtam a felső részt, a finomítással közel egy centivel lesz laposabb. Nem is rossz ötlet a hosszítás, mindjárt előkerítem a fűrészt... Na azt azért mégsem. Valószínű az eleje amúgy is hosszabb lesz, szóval betoldani meg belevágni nem fogok.
z
sib 509892 2008. június 2. 20:13
Válasz erre
Szeva Zolimester!

Banyek, ebbe belecsaptál rendesen! :)
A két körbevágás végülis megtörtént? Ki vetted a peremet az oldalából, és lejjebb került a felső rész?
Egy tipp: ha minél alacsonyabb hatást szeretnél elérni, akár még hosszirányban is betoldhatsz 1-2-3 mm-t. Ettől ténylegesen laposabb nem lesz, de optikailag a szélesebb kasztni alacsonyabbnak fog hatni. Legalábbis elvileg :D És különben is, abban az irányban még nem vágtál :)

Üdv: Sib
Zoli 509891 2008. június 2. 19:56
Válasz erre
Én is kíváncsi vagyok rá, mi lesz belőle, az alapötlet megvan, a részletek mindig változnak. Valószínű azért nem lesz olyan vészes, csak egyedi.
Bal oldalra egy rakétablokkot, a másik felére meg egy mikrót akarok beépíteni... Na komolyan, fogalmam sincs, miért vágtam szét az orrát, ez már örök rejtély marad. Lehet, hogy visszarakom majd a kivágott darabokat...
z
Brúnó 509890 2008. június 2. 19:43
Válasz erre
Igen csak egyedi stílust találtál ki:
"Egy minél alacsonyabb felépítésű kocsi volt az alap elgondolás, erősen custom kivitelben megépítve. A készlet egy szolid custom változatot tartalmaz a szokásos egyedi alkatrészekkel (Chevy small block Edelbrock kiegészítőkkel, oldalt kivezetett kipufogó rendszerek, modernebb ötágú felni széles abroncsokkal stb). Ezekből talán a motor és a kipufogók felhasználásra kerülnek, bár még az is lehet, hogy némi Pro Street stílust is belecsempészve egy nagyobb, feltöltős hajtómű kerül a kaszniba."
Nagyon kíváncsi leszek rá mit hozol ki belőle. A kivágott elejébe mit szánsz?
Brúnó
Zoli 509889 2008. június 2. 19:31
Válasz erre
Én is... Rengeteg ötlet van a fejemben, mindig kitalálok valami újat, de először a tetővel kellene kezdeni valamit. Remélem határidőig kész lesz, ha nem, még pár ezer darabra aprítom, ledarálom és beszórom vele Móváron az asztalt...
z
kbx 509888 2008. június 2. 19:10
Válasz erre
Nem kis fába vágtad a szikédet:) Kíváncsi vagyok mi fog belőle kikerekedni!
Zoli 509887 2008. június 2. 18:47
Válasz erre
57chevystepside1
57chevystepside1
57chevystepside2
57chevystepside2
57chevystepside3
57chevystepside3
57chevystepside4
57chevystepside4
57chevystepside5
57chevystepside5
57chevystepside6
57chevystepside6
57chevystepside7
57chevystepside7
57chevystepside8
57chevystepside8

Sziasztok!
Én egy teljesen egyedi megjelenésű autót tervezek építeni a makettből, amin reményeim szerint a többféle stílus keveredése nem fog izléstelen giccsként hatni. Egy minél alacsonyabb felépítésű kocsi volt az alap elgondolás, erősen custom kivitelben megépítve. A készlet egy szolid custom változatot tartalmaz a szokásos egyedi alkatrészekkel (Chevy small block Edelbrock kiegészítőkkel, oldalt kivezetett kipufogó rendszerek, modernebb ötágú felni széles abroncsokkal stb). Ezekből talán a motor és a kipufogók felhasználásra kerülnek, bár még az is lehet, hogy némi Pro Street stílust is belecsempészve egy nagyobb, feltöltős hajtómű kerül a kaszniba. De ez csak a lakatosmunkák után fog realizálódni. A képeken látható állapot már a múlté, az alacsonyítás miatt a tetőt is eltávolítottam. A ferde A-oszlop és a hajlított szélvédő miatt meg sem próbáltam az eredetit átszabni, inkább egy másik típusét tettem volna rá, azonban az itthon fellelhető kasznik teteje mind sérült volt, így valószínű egy újabb donort kell vennem hozzá. A képeken látható aprításon kívül még kicsit átdolgoztam a fülke hátulját, mert teljesen le akartam falazni. A függőleges bordákat eltávolítottam, viszont ebben az állapotban is tetszik, szóval a lefalazás már egyáltalán nem is olyan biztos. Remélem nemsokára újabb fejleményekről is beszámolhatok.
z