/ Fórumok /

T-34

A világ egyik legismertebb harckocsija, amiből még manapság is akad néhány Magyarországon is. Infók, képek, makettek, történetek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.
Laac 654521 2019. január 21. 15:15
Válasz erre
MV5BMDUyYTdmOWQtOTViMi00YWRkLTlkYjAtYzIwNWZjMTIxMDAwXkEyXkFqcGdeQXVyNDE4OTY5NzI@._V1_UX182_CR0,0,182,268_AL_
MV5BMDUyYTdmOWQtOTVi...

Igazából ráakadtam erre a filmre. Nem sokat hallottam róla korábban. Meg is néztem és nem volt vele semmi bajom, mert még majdnem tetszett. Majd megosztottam itt, ha valakit érdekel.
Gabusch: Sajnos veled vitatkozni nem tudok, mert az összehasonlításképp emlegetett Pokemon című filmet nem láttam.
Nekem sokkal inkább a White Tiger ugrott be amire kicsit emlékeztetett.
A történet nem túl bonyolult. Fordítása nélkül is nézhető, sőt sokszor érdekes a film.
Azok is rossz filmet néznek akik a wot-ból indulnak ki, de gondolom ilyen nincs. Viszont van benne ezen a T-34-es tankon kívül néhány német tank is itt kiemelném azt a pár Panthert, amit láthatunk szépen lefestve éjjellátóval ellátva.
Szóval semmiképp nem rossz film megérte megnézni az "1200" film ráér. Csak ajánlani tudom.(Még "pálinka" sem kell)
Gabusch 654487 2019. január 20. 23:11
Válasz erre
De, ez az. Kösz mindkettőtöknek. Nézek valami feliratot hozzá, ha lesz, elmegyek, iszom egy deci pálinkát, aztán elgondolkozom rajta, hogy az 1200 letöltött, ámde még nem látott filmemből tényleg ezt kell-e legelőször megnéznem és pont most kell-e ezt tennem. :)

A pálinkát nem fogja befolyásolni, hogy találok-e feliratot, csak a mennyiségét, mert lehet, hogy az Arduino programnyelvét tanulmányozni élvezetesebb dolog lehet - csak bizonyos szeszfok felett azt már teljesen felesleges művelni. :)
TAMÁS78 654486 2019. január 20. 23:05
Válasz erre
Gabusch 654483 2019. január 20. 22:50
Válasz erre
Tekintve, hogy hála a jó úristenkének 42 éve nem kellett orosszal foglalkoznom, ennek van valami felirata valahol emberi nyelveken? Meg egyáltalán mi a címe? Mert az hogy "Új film 2018" nekem nem sokat mond, a stáblistából meg nem tudtam kivenni.

Mondjuk az első öt perc alapján a Star Trek kevésbé -fi, mert ebben azért sci- kevés van így első blikkre, de lehet, hogy adnék neki egy próbát. Csak azért, mert 50 perc körül a lágerjelenetek "díszlete" szerintem Theresienstadt. A távoliak meg CGI.

Amúgy az első öt perce alapján pont a Pókember szintjén lehet. :P
Csak azt nem tudtam végignézni. :)
Sennás 654457 2019. január 20. 15:48
Válasz erre
Nagyon ott van! Na ide pont jó lenne az a sok tank amit most szereztek. Köszi!
Sennás 654456 2019. január 20. 15:47
Válasz erre
Ja 32es:( De valami repcsihez pont jó. Easy Kit--6 évesnek:)
Ez most Szovjet gyártmány vagy Észak Korea gyártotta?
páncélos 654454 2019. január 20. 15:40
Válasz erre
1/32? Eléggé rossz méretarány. Jól látom, hogy zárt búvónyílsok? Elsőre nem fogott meg.
Laac 654451 2019. január 20. 14:34
Válasz erre
ok.ru/video/1105556409078
Egy kis filmajánló. A T-34
Sennás 654449 2019. január 20. 14:16
Válasz erre
MB32001 Bronco T-34-85 215 (1)
MB32001 Bronco T-34-...

Gondolom ebből ithol egy darab nem fog elkelni. Pedig csak 6000Ft:)

www.themodellingnews.com/2019/01/broncos-new-t-34-85-but-in-what-scale.html
www.1999.co.jp/eng/image/10585150
Sennás 654238 2019. január 15. 21:13
Válasz erre
De a matek tesó:) Sok JÓ mondom JÓ filmhez bérbeadva, még több pénzt fog hozni. Össze nem vethető mondjuk egy tank árával. Azt tudni mondjuk Laosznak mennyit csengetnek érte? Páncélossal beszéltük lehet adnak érte vagy egy tucat T-72B3 vagy T-90est(nem biztos!) annyit meg megér nekik:)
Gabusch 654237 2019. január 15. 21:05
Válasz erre
Ez is egy hozzáállás. Bár gondolom, nekik volt pár darab eddig is.

Viszont amikor pár éve olvastam egy cikket, hogy tán Bulgáriában találtak egy rakat PzIV-et beásva, akkor eszembe jutott, hogy de jó lenne, ha vennénk belőle legalább egyet múzeumi célokra. És akkor nem kéne legalább Besztercebányáig, vagy Felsővízközig menni, ha az ember olyat akar látni. :(
Pedig az aztán pláne csak egy rakat ócskavas lenne.
gaunt1 654235 2019. január 15. 20:57
Válasz erre
Kissé más megközelítésből nézve:
Orosz fórumokon, józanabb ítélőképességű hozzászólások kb. így szólnak: "A rakás ócskavas helyett inkább a T-90M-re vagy az Armatára kellene költeni ezt a pénzt"

100%-ban egyetértek velük, és most teljesen félretéve a T-34 iránti ellenszenvet.
Sennás 654227 2019. január 15. 16:10
Válasz erre
Köszönöm van itt minden mint a búcsúban:) keresgélünk!
Sennás 654225 2019. január 15. 15:25
Válasz erre
Ezt be tudjátok ide tölteni hátha van még jó kép rajta.
"Forrás: Orosz/szovjet haditechnikai eszközök Facebook-oldal"--nekem nincs:( köszi
páncélos 654220 2019. január 15. 13:04
Válasz erre
Gyönyörű cikk. :(
"Üzemképes második világháborús, de még a magyarországi '56-os forradalom és szabadságharcban is részt vevő T-34-es szovjet harckocsikat szállítottak nemrég a kommunista Laoszból Oroszországba."

Ez olyan "hazai" írás.
Az üzemképes még rendben van. Második világháborús, az már sántít. Magyarországon is résztvevő, hát ez akár igaz is lehetne, de nem hinném, hogy az újságíró elment az oroszokhoz, megkapirgálta a páncélzatot és magyar alvázszámot talált rajtuk. De, hogy szovjet harckocsikat, na ez határozottan hamis. Ezeken a képeken is csehszlovák gyártmányú T-34/85 harckocsik láthatók.
Sennás 654211 2019. január 15. 10:06
Válasz erre
gaunt1 654194 2019. január 14. 20:13
Válasz erre
Bizony, voltak már ilyen dolgok is. De szerencsére ebben az esetben mindegyik forrás egymástól függetlenül állítja ezeket.
ssanyi 654149 2019. január 13. 15:36
Válasz erre
"Nézd, ha három különböző forrás (sőt, negyediknek Michulec/Zientarzewski könyve) is pontosan ugyanazt állítja (pl. a teljesen elégtelen légszűrők, vagy éppen az elképesztően primitív sebességváltó végzetes hibái), akkor szerintem nyugodtan lehet 100%-nak venni. Egy forrás nem forrás. De 4 azt hiszem már az."

Kivéve ha egymásra hivatkoznak mint forrás. ;-)
Történt már ilyen! :-D
gaunt1 654148 2019. január 13. 15:10
Válasz erre
Van egy elképzelt hipotézised (szar szovjet harckocsik – kivétel a T-64 –, korrupt UVZ, kommunista propaganda, és még sorolhatnám)

Akkor kérdezem, mikor szidtam én a T-54-est? Az 55-öst? A 62-est? A 80-ast? A T-10-est? Szerintem soha. Jópárszor írtam már pl. az 55-ösről, és általában kifejezetten pozitív színben tüntetem fel, akár a nyugati gépekkel is összehasonlítva. A 34-est szidom, mert tökéletesen meg vagyok győződve arról, hogy nem érdemli meg a hírnevet, mint a háború legjobb harckocsija. A 72-est nem azért szidom mert rossz volt, nem volt az. Csak voltak nála jobbak is (T-64, T-80), így gyártása teljesen felesleges volt a SzU-ban. Az UVZ kártékony tevékenységének köszönhető aztán a szovjet/orosz harckocsifejlesztés stagnálása, majd a több évtizedes lemaradás a nyugathoz képest. Ezek tények. Andrej Taraszenkót esetleg meg lehet vádolni részrehajlással. Nade Jaroslaw Wolskit? Ő lengyel, és kutatómunkája során is ezeket a tényeket tárta fel.

Egyébként, ha vetted volna a fáradtságot, és november 26-án ott lettél volna a T-34 konferencián, akkor egy-két hozzászólástól megkímélhettük volna a fórumot.

Elhiheted nagyon szívesen részt vettem volna. Csak éppen a főnököm nem hinném, hogy nagyon rajongott volna az ötletért, különösen szezonban :)

Na akkor mint TÉNYT közlöm veled, hogy hazánk háborút megjárt kocsikat is kapott, sőt olyanokat amelyek harci sérüléseket szenvedtek. De valóban, valamilyen szintű felújítást kaptak

Itt nincs vitánk. Erről beszéltem én is. Felújított gépek, amiken elvégezték azokat a módosításokat, amiknek köszönhetően ezek már relatív megbízhatóan tudtak működni, sőt mozgékonyság terén jelentősen javultak is az eredetihez képest.

Amit meg a végén írtál arról annyit, hogy részüket magam is olvastam.
De azért mint felnőtt ember remélem nem veszed 100%-nak azt amit a II. vh alatt és az 50-es években leírtak?


Nézd, ha három különböző forrás (sőt, negyediknek Michulec/Zientarzewski könyve) is pontosan ugyanazt állítja (pl. a teljesen elégtelen légszűrők, vagy éppen az elképesztően primitív sebességváltó végzetes hibái), akkor szerintem nyugodtan lehet 100%-nak venni. Egy forrás nem forrás. De 4 azt hiszem már az.
Rumcájsz_52 654110 2019. január 13. 08:30
Válasz erre
"Amiről a veteránok mesélnek, az utóbbi két kategória. Nem hiszem, hogy volt szerencséjük eredeti háborús 34-eshez."

Nem tudom összesen hány háborús T-34 jött a Néphadsereghez, de egy biztosan. A mezőtúri laktanyában a harcjármű-telephelyen állt egy 1974-ben, már nem használták semmire, de arra jó volt, hogy éjszakai őrségben ha nagyon cudar idő volt akkor beültünk hogy esőtől/hótól/széltől védve legyünk. A torony bal oldalán az ülésre még egy vastag pokróc is "rendszeresítve" volt, hogy oda ne fagyjon a hátsónk. A háborús részvételt tévedhetetlenül jelezte, hogy a tornyon baloldalt-elől váll/nyak magasságában volt egy kb. 80mm átmérőjű lövedék-bemeneti nyílás, ami kb. 5-6cm-es dugóval be volt hegesztve, kívülről síkban volt, csak a hegesztési varrat látszott, de belülről már nem volt egy szintben a toronypáncéllal, kiválóan látható volt javítás. A skuló ferdén elölről jött, mert a lövegzár bal hátsó sarkából is le volt szakadva egy öklömnyi darab, ott fejezte be az útját a lövedék. Aki a mi "pihenő"-ülésünkön ült (parancsnok vagy a töltőkezelő?), abból szegényből nem sok maradhatott. :-(( Szóval azért akadt nálunk háborús T-34, és azt azért kétlem, hogy csak egyet kaptunk volna mutatóba ...
Üdv R.
páncélos 654107 2019. január 13. 00:14
Válasz erre
T-34 (1956  fortepan_23698)
T-34 (1956...
T34  805 1956 ATHNEUM ház mód
T34 805 1956...

Öröm veled kommunikálni.:)
Van egy elképzelt hipotézised (szar szovjet harckocsik – kivétel a T-64 –, korrupt UVZ, kommunista propaganda, és még sorolhatnám) Vannak vélemények, amiket elfogadsz, de többnyire csak ami nem áll messze a Te elképzelésedtől, és ha 1-2 alkalommal leírom, vagy mások leírják a valóságot, akkor sem fogadod el, inkább újabb negatívumokat keresel. De ettől függetlenül szeretek veled vitatkozni. :)
Egyébként, ha vetted volna a fáradtságot, és november 26-án ott lettél volna a T-34 konferencián, akkor egy-két hozzászólástól megkímélhettük volna a fórumot.
Na, akkor nézzük sorba!
"Lengyel 34-es 55-ben? De az hogy lehet? Egy évvel előtte fejezték be a gyártást, alig 685 készült náluk. Azok nem mind a lengyel hadsereg számára készültek?"

Hát nem. Igaz mi a csak 10db-ot kaptunk. Beszúrok egy fortepan képet, a helyszín Budapest 1956. A képen egy lengyel gyártmányú T-34/85 van.
Forrás: http://www.fortepan.hu/?tags=&x=0&y=0&view=query&lang=hu&q=23698

De nem csak 1955-ben jöttek T-34 harckocsik, hanem 1961-ben és 1962-ben is a Szovjetunióból.
Igen 1962-ben is, amikor az első T-55 harckocsik érkeztek, és T-54A-ból már jó sok bent volt a rendszerben.

"Amúgy nem vonom kétségbe azokat amiket a veteránok mondanak. De egyvalamit már végre meg kellene érteni. Az eredeti II.Vh-s T-34-es nem egyenlő sem a háború után gyártottal, sem a háború után felújítottal. Amiről a veteránok mesélnek, az utóbbi két kategória. Nem hiszem, hogy volt szerencséjük eredeti háborús 34-eshez. Az a relatíve megbízható, viszonylag könnyen karbantartható, mozgékonyabb gép amin ők szolgáltak egyszerűen nem létezett a háború alatt. Az csak mítosz, kommunista propaganda."

Na akkor mint TÉNYT közlöm veled, hogy hazánk háborút megjárt kocsikat is kapott, sőt olyanokat amelyek harci sérüléseket szenvedtek. De valóban, valamilyen szintű felújítást kaptak, mert különben roncsoknak hívták volna nem harckocsinak.
Erről is egy kép. Pirossal jelöltem a harci sebeket szerzett és utólag javított páncéltest lényeges részeit. Forrás szintén az internetről.
De, ha ez is kevés, akkor látogass el Nagyatádra és az ottani hadiparkban kiállított T-34 tornyának nézd meg a jobb oldalát, na az sem egy kalapács ütéstől sérült meg anno.

Amit meg a végén írtál arról annyit, hogy részüket magam is olvastam.
De azért mint felnőtt ember remélem nem veszed 100%-nak azt amit a II. vh alatt és az 50-es években leírtak? Azt, hogy mit elemeztek akkor és hogyan, az egy külön eszmecserének felérne ma. Nem beszélve a lehetőségekről, hogy mihez és hogyan jutottak akkor hozzá?
Azt a T-72 cikket, amit magam írtam ide a fórumnak, 10-en évvel ezelőtt, azt is ma már javítanám, mert a folyamatos kutató munka mindig hoz újat.
gaunt1 654089 2019. január 12. 16:44
Válasz erre
Lengyel 34-es 55-ben? De az hogy lehet? Egy évvel előtte fejezték be a gyártást, alig 685 készült náluk. Azok nem mind a lengyel hadsereg számára készültek?
Amúgy nem vonom kétségbe azokat amiket a veteránok mondanak. De egyvalamit már végre meg kellene érteni. Az eredeti II.Vh-s T-34-es nem egyenlő sem a háború után gyártottal, sem a háború után felújítottal. Amiről a veteránok mesélnek, az utóbbi két kategória. Nem hiszem, hogy volt szerencséjük eredeti háborús 34-eshez. Az a relatíve megbízható, viszonylag könnyen karbantartható, mozgékonyabb gép amin ők szolgáltak egyszerűen nem létezett a háború alatt. Az csak mítosz, kommunista propaganda. Erősen ajánlanám neked elolvasni a szovjetek által 1943-ban amerikába kiküldött T-34/76 (és KV-1) kiértékelését. Voltak dolgok amik tetszettek nekik, de összegezve az amerikaiak lesújtó véleménnyel voltak róla. Ennél is érdekesebb az 1951-es CIA elemzés, (T-34/85) ami még a felhasznált anyagok kémiai és fizikai tulajdonságait is részletezi. Megdöbbentő dolgokat lehet abban is olvasni. (sebességváltó, légszűrő, hűtőblokk, hegesztések stb.) Végül pedig a németek értékelése. E három műből is tökéletesen kirajzolódik egy megbízhatatlan, elképesztően rossz minőségben legyártott harckocsi képe. Mert ez is volt a valóság, amit a harci tapasztalatok is bizonyítottak. Na ez az amit nem szabad összekeverni a háború után összehasonlíthatatlanul jobb minőségben épített, vagy felújított gépekkel.
Sennás 654060 2019. január 11. 22:33
Válasz erre
Akkor jól gondolom. Nem 90mm vastag csak 85mm az oldalfal. Akkor jó a 2,4mm vastagság 1:35ös méretben. Köszönöm
páncélos 654059 2019. január 11. 22:27
Válasz erre
Ez egy metszet kocsi, a kimetszett részre be van rakva egy keret amire rács van hegesztve. Ez a keret úgy kb. 0.5cm vastag.
Sennás 654056 2019. január 11. 21:04
Válasz erre
? Keret? Ha jól számolom akkor 2,4mm kellene kihozni belőle?
páncélos 654055 2019. január 11. 20:51
Válasz erre
T-34 torony
T-34 torony

Fél centit le kell még vonni a keret miatt.
Sennás 654053 2019. január 11. 20:36
Válasz erre
t-34_85_47
t-34_85_47
t-34_85_48
t-34_85_48

Szia. Azt akartam igazából kérdezni ilyen szétvágott 85ös tornyú változatnak milyen vastag oldalfala volt? Vagyis gond nélkül szétkapsz egy műanyag makett tornyot annak a falvastagsága megegyezik vajon az eredetivel? Mennyi lehet kb 1mm akkor az 35mm "igazából". De igazából mennyi? Innen nehéz lemérni. Vajon hízlalni kell a torony belsőt? Köszönöm Sennás
páncélos 654051 2019. január 11. 20:32
Válasz erre
"II.Vh-s szovjetet hasonlítottam össze az 50-es évekbeli cseh és lengyel társaival (Ebben a formában fenntartom állításomat, naná, hogy jobb a cseh és a lengyel)"
Hát jobb volt talán annyiban, hogy új volt, és simább a páncélzata. De megbízhatóbb semmiképp.
Na akkor nézzük sorjában...
1948-ban megékezik az első T-34/85 a Szovjetunióból (1948-1950 között 341 db). Ezek nagy része háborút megjárt kocsi volt 1944-46 közötti évjárat. Ezt követően 1961-ig nem is jött több a SU-ból. 1955-ben megjönnek a lengyel és cseh kocsik. Na! Mi pont ebből a szériából nem vettünk át többet a csehszlovák gyártótól. Így lett csak 100db cseh kocsink. Van még pár öreg veterán aki még szolgált T-34-en, sőt még ISz-2 harckocsin is, na Velük érdemes kicsit beszélgetni. Én többször is megtettem, neked is ajánlom. Bár nem fogják osztani a neten olvasható száraz adatok, amiben szeretsz mindig kapaszkodni, hanem a rög valóságot.

A váltó?
Mindenféle volt, teljes "vegyes felvágott".
gaunt1 654048 2019. január 11. 19:32
Válasz erre
Na jó, most megfogtál. Kicsit gondolkodás nélkül írtam, mert a II.Vh-s szovjetet hasonlítottam össze az 50-es évekbeli cseh és lengyel társaival. (Ebben a formában fenntartom állításomat, naná, hogy jobb a cseh és a lengyel) Csak éppen abba nem gondoltam bele, hogy ugye a szovjeteknél is legyártottak még vagy 6000-t 45-46-ban, és természetesen azoknak a minősége szintén messze a háborús fölött volt. + még a háború utáni feljavítás, ami a típus súlyos megbízhatósági problémáit javította ki meglehetős sikerrel.

Na ha már itt tartunk, a néphadseregben szolgáló 34-eseknek milyen sebességváltója volt? (eredeti 4, vagy a háború utáni 5 sebességes?)
páncélos 654017 2019. január 11. 00:11
Válasz erre
Tegyél fel légyszi csak egy ilyen képet, amin ilyet látsz.
Mi az, hogy vegyes alkatrész, főleg a torony? Felét a csehek öntötték, a másik felét az oroszok?
Mit értesz "ČKD parancsnoki kupolával, de a sarlós lemez nélkül" alatt?
Amikor a csehek megkezdték a gyártást, nem kevés alkatrészt kaptak az oroszoktól. Mint pl. kipufogó védőpáncél.
Sokol 654016 2019. január 10. 23:27
Válasz erre
Az összes vegyes alkatrészekből van összeállítva.
A tornyok minden esetben.

Van Zavod 183-as test (meg egy széles csuklózsanéros a videón aminek a kipuff öntvényén is párhuzamos a csavar bemarások éle, nem olyan mint a cseh) a cseh hátul rászerelt burkolt hívókürtel, meg omszki tornyok cseh ČKD parancsnoki kupolával, de a sarlós lemez nélkül. Még olyan régebbi sok darabos formával készült torony is van, amin 832 alatti orosz/álló öntvényszám látható, de cseh kampók vannak az oldalán meg öblös ventilátor gombái!
Az újabb tornyokban is mind az 1951 elötti ventilátorok vannak.

Szó szerint olyan, mintha a maradékos ládából pattantak volna ki, de még 1951-52-ben, nem 1970-ben.
páncélos 654011 2019. január 10. 21:37
Válasz erre
Nem egyszerű válaszolni, mert:
D-30 tarackot Kuba és Szíria is ráépítette a T-34-re. De a BS-3 100mm-es ágyút is.
Előbbi állam meghagyott a toronyból a kezszemnek védelmi célból jó pár részletet, míg utóbbi teljesen "legyalulta" csak a torony bölcső maradt.
És nem mennék bele az Egyiptomi és Izraeli átalakításokba, mert azzal végleg megzavarnálak.
De ha rákeresel a T-34/D-30, vagy T-34/122 beírásokkal, akkor találhatsz róla sok képet.
páncélos 654010 2019. január 10. 21:22
Válasz erre
"mert a cseh (és lengyel) 34-esek minősége, így megbízhatósága is messze a szovjet előtt jár"

Annyira, hogy a nekünk gyártott 34-ek jó részét át sem vettük, na azok mentek Romániába és Egyiptomba.

Megint tényként állítsz olyat, aminek még a legendája is hamis.
De azért nem haragszol, remélem. :-)))
Gabusch 654009 2019. január 10. 21:13
Válasz erre
Gondolod, kell nekik, ha már befuccsolt az Armata-projekt? ;)
lacipapa 654007 2019. január 10. 21:10
Válasz erre
Lehet,hogy ezért is,csaptak le rájuk!
gaunt1 653996 2019. január 10. 18:43
Válasz erre
Ez is azt írja, mind csehszlovák. Vicces lesz majd amikor a felvonulásokon szovjet helyett cseh kocsik fognak vonulni :D Bár előnye azért van, mert a cseh (és lengyel) 34-esek minősége, így megbízhatósága is messze a szovjet előtt jár.

gurkhan.blogspot.com/2019/01/34.html
Sennás 653986 2019. január 10. 14:11
Válasz erre
cuba-t10
cuba-t10
t34-8517
t34-8517

Ez a különleges "ágyú"(?) csak a Kubai erőknél van/volt? T-34/85 simán szétvágom a tornyot és beépítek egy D30ast? Van esetleg rajt felülnézeti kép róla? Köszi
páncélos 653969 2019. január 10. 07:44
Válasz erre
Mind a 30 kocsit nem láttam, de ami a képen van, első kettő, majd egy másik oldalon ahol már videó is van, az oszlopban csak cseh kocsikat látok. Én egyetlen omszki (No.174) kocsit sem látok, de még keresek, mert vagy 22 oldalt néztem meg ez ügyben, de van ahol csak archív kép van illusztrációnak.
Sokol 653967 2019. január 9. 23:13
Válasz erre
Csak azért cseh, mert rajt a hívó hátul a videón az egyiken?

Az senkinek nem zavarja a szemét, hogy fajtiszta omszki több mint a fele? Még 45-ös szögletesen összeeresztett tornyú is van köztük, de olyan aminek cseh a tornya egy sem.
páncélos 653966 2019. január 9. 22:58
Válasz erre
Igen, de gondolom arányaiban kevesebb (10-12db). Majd rákeresek.
Sennás 653965 2019. január 9. 22:46
Válasz erre
páncélos 653964 2019. január 9. 22:38
Válasz erre
Sennás 653963 2019. január 9. 22:22
Válasz erre
Ugye jók még azok a verdák:) ennyi működőképes tankból olyan csatajelenetet forgathatnának!
páncélos 653962 2019. január 9. 22:04
Válasz erre
Ja! -és igen, T-72-est kapnak cserébe.
páncélos 653961 2019. január 9. 22:03
Válasz erre
Nincs sajnos. Közben rákerestem orosz oldalon, hát gyönyörű csehszlovák gyártmányok, már ami látszik.
www.kp.ru/daily/26927.4/3977155/
Sennás 653960 2019. január 9. 21:59
Válasz erre
Nincs Orosz ismerős aki segítene?
páncélos 653957 2019. január 9. 21:47
Válasz erre
Szívesen végigtapogatnám ezeket a kocsikat, hátha akad rajtuk magyar alvázszám is.
Sennás 653943 2019. január 9. 18:37
Válasz erre
azuzlet.hu/t-34-eddig-hadrendben-allo-veteran-tankok-tertek-vissza-oroszorszagba/

Kérdés mit kap Laosz cserébe? Ugyanennyi B3ast esetleg jóáras T-90A?
Zoli 651698 2018. november 26. 10:21
Válasz erre
Sziasztok,

Egy érdekes varia: www.missing-lynx.com/reviews/russia/ryefieldrm5013reviewbg_1.html
A cég termékeihez még nem volt szerencsém/szerencsétlenségem, de az egybeöntött torony és a nem végtelenhez tartó alkatrészszám miatt elég szimpatikusnak tűnik a járgány.
z
páncélos 651557 2018. november 23. 14:37
Válasz erre
70 év a magyar haderő szolgálatában:
hu-hu.facebook.com/events/289557801687690/
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.