/ Fórumok /

Mig-15,Mig-17,Mig-19

Beszéljünk ezekről a madarakról is!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43.
romeo 513180 2011. május 22. 13:51
Válasz erre
romeo 513179 2011. május 10. 08:40
Válasz erre
91815_1303564689
91815_1303564689

Üdv!

MiG-17PF, Szigethalom, 2010. július.
Laci-bacsi 513178 2011. május 10. 08:10
Válasz erre
Szervusz PETI!

Jól tudod. Bad-Ischl.

Laci
PETI 513177 2011. május 9. 20:12
Válasz erre
Laci-bácsi,
hű de jó, hogy meglőtted a gépet! De király, hogy nem festették át, még eredeti a minta rajta.. Ez Bad-Ischl, ha jól gondolom. Üdv
merciboy 513176 2011. május 9. 19:59
Válasz erre
kedves laci bácsi
remélem türelmem meghozza a gyümölcsét, és repülni láthatjuk debrecenben,szerintem a világ legszebb repülőgép tipusát.apámnak nagy meglepetés lessz látni,mert annak idején 70-73 szolnok ezekkel a gépekkel dolgozott mint vonós.
sok embernek könnyeket csal majd a szemébe,hogy ujra láthatja.
minden tiszteletem a csapatnak
Laci-bacsi 513175 2011. május 9. 17:00
Válasz erre
aP1050801
aP1050801
aP1050816
aP1050816
aP1050820
aP1050820
aP1050821
aP1050821
aP1050827
aP1050827

Szervusztok!

Felébredt a tököli Mig Csipkerózsika álmából! Felkerültek a póttartályok is. Le lett ellenőrizve a kifogyasztásuk. (A fúvócsőből Sanyi bácsi kb. 42 lábai lógnak ki.) Most már tényleg "csak" azok a fránya papírok tudják a földhöz szegezni, annyira szállni akar!

Laci
juge75 513174 2011. május 1. 20:23
Válasz erre
HA-UTI_100508_06
HA-UTI_100508_06
HA-UTI_100508_08
HA-UTI_100508_08

Na meg a futó kint jelzőket is le felejtette...
Ilyen részletesen épít, mégis le hagyta...
Laci-bacsi 513172 2011. május 1. 19:32
Válasz erre
P1050413
P1050413
P1050432
P1050432
P1050434
P1050434
P1050435
P1050435

Szervusztok!

Ezt a múlt héten lőttem Ausztria közepén, egy múzeum hátsó elzárt részén. 1993-ban vették.
Monox 513171 2011. április 29. 16:26
Válasz erre
Azt hiszem ez a valaki tud valamit...
Dani 513170 2011. április 29. 11:22
Válasz erre
túrósbatyu 513169 2011. április 29. 09:04
Válasz erre
Ajaj,"kicsit" jobban néz ki, mint a készülőfélben lévő enyém... Azért egy jó pár feljavító készletet beleépített a készítője, de minden tiszteletem az övé. Szerintem ebből is látszik, hogy jó dolgokat lehet kihozni a régi KP készletekből is.
Tibcsi 513168 2011. április 29. 08:28
Válasz erre
f2d 513167 2011. április 29. 08:24
Válasz erre
f2d 513166 2011. április 29. 08:22
Válasz erre
Tibcsi 513165 2011. április 28. 09:26
Válasz erre
Ha publikáltad, akkor csak várnod kell, míg sorra kerül és az adminok aktiválják.
Kferro 513164 2011. április 28. 08:09
Válasz erre
migi 513163 2011. április 25. 17:48
Válasz erre
Sziasztok
Befejeztem a Monox kolega Mig-15 összetört kitjének javitását ,
makettinfo.hu/index.php
Azért ha valaki tudja mit kell csinálnom a cikkel hogy meg is jelenjen akkor kérem segitsen.
p-51 513162 2011. április 25. 16:19
Válasz erre
Üdv!

Felesleges matricáim vannak 1/48-ban:
Jugoszláv MiG-29UB, 114-es oldalszámmal
Indiai Mig-29 KB713, KB720 oldalszám, színes festésű gépekhez
Kubai MiG-29 916-os oldalszámmal
Kubai MiG-23MF 206-os oldalszámmal
Lengyel MiG-23MF 115-ös oldalszámmal
Csehszlovák MiG-23MF 3922-es oldalszámmal, cápafogas
Orosz(szovjet) Su-22M4 cápafogas
Cseh Su-22M4 4009-es oldalszámmal
Indiai MiG-21MF 2281-es oldalszámmal, Warriors század.

Cserébe kérek 1/48-as magyar matricákat Su-22M3-ra, MiG-15/17/19/29UBra, Gripenre, L-39-re, Mi-8/17/24-re. Lehet ék is, csillagos is.
Üdv:
p-51
vettorio78@gmail.com
Kferro 513160 2011. április 12. 07:12
Válasz erre
Mit olvasok?
Magyar lajtsom lesz az UTI-n? Ez nagyon jó hír!
horvathp 513159 2011. április 11. 22:31
Válasz erre
Hát itt.:)
Ebbe a topikba tett fel két képet Nyugger kb 1,5 évvel ezelőtt. 392-es hsz.
Nagyon gondolkodok egy diorámán.
Búza 513158 2011. április 11. 22:19
Válasz erre
Búza 513157 2011. április 11. 22:18
Válasz erre
Szia A3!
Gondolhatod, hogy nem nekem, egy "kicsit" magasabban lehettek a haverok! A javaslattal egyetértek, hacsak nem fújja újra vissza a szemetet a szél! Sok sikert a berepüléshez és a magyar lajstromhoz! Nagyon megérdemelnétek! Szeretném látni is, ha lehetséges!
Üdv: Búza
horvathp 513156 2011. április 11. 22:12
Válasz erre
tn_800x600_380645_02237_Mi15bis338_I.
tn_800x600_380645_02...

Üdv Mindenkinek!

Erről nincs valakinek több fotója. Kettőt találtam itt.
Köszönöm
Horváth Péter
A-3 513155 2011. április 11. 21:41
Válasz erre
Az, hogy kinek volt "barátja" azt nem tudom. Azt viszont igen , hogy a "sajátos" jogértelmezése miatt sok repülésszeretőnek megkeserítette az életét.
Szerencsére ennek vége és javaslom felejtsük el!
Üdv!
A-3.
Tibcsi 513154 2011. április 10. 22:09
Válasz erre
fortepan_15362_50

Dioráma téma :)
fortepan_15362_50

Ezt is ott találtam. :)
búza 513153 2011. április 10. 20:58
Válasz erre
Szia A3!
Eltűnt H.S. "barátunk" a "cég" éléről?
Üdv: Búza
SzuhÁkos 513152 2011. április 10. 19:17
Válasz erre
P4100023
P4100023
P4100024
P4100024
P4100025
P4100025
P4100027
P4100027
P4100028
P4100028
P4100029
P4100029
P4100030
P4100030
P4100032
P4100032
P4100033
P4100033
P4100035
P4100035
P4100038
P4100038
P4100039
P4100039
P4100040
P4100040
P4100041
P4100041
P4100043
P4100043

Üdv! Egy pár kép a készülő 1/48 méretarányú Mig-15 Bisről.Neomega kabinbelsővel,Eduard és Part rézmaratással tuningolva! Természetesen Magyar gép lesz!
romeo 513151 2011. április 10. 15:15
Válasz erre
Jó lenne, ha a Fortepan létesítene egy külön katonai albumot :)
RonnieFrown 513150 2011. április 10. 14:59
Válasz erre
Nem semmi :)
Jelenleg majdnem 10 ezer kep van fent es folyamatosan bovul. Lesz itt meg latnivalo.
romeo 513149 2011. április 10. 14:52
Válasz erre
Üdv Ronnie Frown!
Én becsületesen végignéztem a többezer fotót. Holnap szemorvoshoz megyek :))
RonnieFrown 513148 2011. április 10. 14:44
Válasz erre
Oriasi cucc!
Romeo, te vegig nezdted ezt a gyujtemenyt, vagy csak veletlenul talaltal ra ezekre?
romeo 513147 2011. április 9. 23:27
Válasz erre
fortepan_15376
fortepan_15376
fortepan_15375
fortepan_15375
fortepan_15361
fortepan_15361
fortepan_15370
fortepan_15370

Magyar Néphadsereg
fotó: fortepan.hu
romeo 513146 2011. április 9. 11:28
Válasz erre
fortepan.hu (2)
fortepan.hu (2
fortepan.hu (1)
fortepan.hu (1

Üdv!
forrás: www.fortepan.hu
SzuhÁkos 513144 2011. április 1. 10:25
Válasz erre
Sziasztok! Még mindig keresek megvételre 1/48 Trumpi Mig-15 Uti-t!Továbbá érdekelnének az alábbi könyvek megvételre: 4+ publication Mig-15 könyve,illetve a Modelmania Mig-15 füzete!
juge75 513143 2011. április 1. 05:15
Válasz erre
A makett, amit be linkeltem, egy BIS-nek titulált 15A, a rajzon pedig nem látható jól minden.
Nem a belső, hanem a külső eltéréseken volt a hangsúly.
Valamit rosszul értelmeztél.
Lacy 513142 2011. március 31. 20:08
Válasz erre
juge, nagyon egysíkúan nézed a típust.

A Mig-15-öst tizenkét üzem gyártotta az ötvenes évek elejének zavaros időszakában. Minden gyárnak volt saját tervező gárdája, saját technológia osztálya, stb... akik ismerve a saját üzemük lehetőségeit és kisebb nagyobb módosításokat vezettek be. Illetve különböző időpontokban vezették be a fejlesztéseket.

Vannak lelkes orosz kutatók, akik visszabontottak több Mig-15-öst és a különböző gyárban készült alkatrészeket egymás mellé állították. Nagyon látványos különbségek vannak az egyszerű lemez alkatrészek között is.

Így kijelenteni, egy makettről vagy rajzról, hogy ez is, meg az is rossz, mert te egy harmadikat láttál korábban, hibás hozzáállás.
túrósbatyu 513141 2011. március 31. 14:22
Válasz erre
Sziasztok, lassan kitisztul a kép. A 17-es számú rajz jó.
Köszönöm a segítségeteket!
juge75 513140 2011. március 31. 13:47
Válasz erre
17draw
17draw
18
18

Na az a rajz is elég zavaros.
4+ kiadványból.
Miggyuri 513139 2011. március 31. 12:57
Válasz erre
makettinfo.hu/index.php Ehhez a cikkhez csatolva van egy rajz is. Talán az is segít kicsit.
Miggyuri
juge75 513138 2011. március 31. 12:15
Válasz erre
Nem csak fúrnod kell, a fényszóró áramvonalas plexi borítás alatt van az osztóban.
túrósbatyu 513137 2011. március 31. 11:43
Válasz erre
Szia,köszönöm.
Amiket írtam a korai változatra vonatkozóan, azok megállják a helyüket a KP makettre vonatkozóan? Fúrhatok egy fényszórnak helyett az orrban?
A többi feljavítást meg köszönettel megszívlelem, igyekszem megcsinálni.
juge75 513136 2011. március 31. 11:11
Válasz erre
A szárny tartályok pedig a 15A (Sas) változat kezdeti megoldásai, a Bis-en már a későbbi függesztett változatok voltak.
juge75 513135 2011. március 31. 11:09
Válasz erre
Viszont szépen látható a hiányzó, látványos, lukacsos lemez a hátsó kabin alsó felén:
www.rlm.at/galerie/01/mig15-bis_07.790x527.jpg
juge75 513134 2011. március 31. 11:08
Válasz erre
Nem tudom, ez miért lett Bis, de az építő is hibázott!
Nem tömítette a szárny terelő lemezt, és hiányzik a kés antenna is.
juge75 513133 2011. március 31. 11:07
Válasz erre
juge75 513132 2011. március 31. 11:06
Válasz erre
Ami a fő különbség a két változat között:
Bis, előfordul az osztóban is fényszóró, de elvileg a szárny tőbe került át.
Erősebb hajtómű, újabb rádió (kés antenna kívül), nagyobb törzsféklap, újabb gépágyú.
Amit a maketten érdemes javítanod: 37 mm-es gépágyú kompenzátor nyílásainak ki alakítása a csővégen, a csövek ki cserélése injekciós tűre vagy kifúrni.
Célzóberendezést építeni, katapult ülést feljavítani, kabin dekni hátsó-alsó lemezt pótolni.
Jobb szárnyon az áramlás terelőn levő U nyílást kipótolni sztirol lappal és tömíteni, futómű kint jelzőket (katonák) pótolni.
Javaslom a 4+ kiadványát.
túrósbatyu 513131 2011. március 31. 08:45
Válasz erre
Sziasztok,
kezdő MiG-15 építőként a segítségeteket kérném az alábbiakban.
KP 1/72 ősöreg, de kedves készletet csinálom éppen. A koreai pirosorrú változatot választottam, de a neten lévő infóktól már kissé öszzezavarodtam. Mi a különbség a bisz és a korai változat között? Ez a koreai a korai változat lenne? Ha korai,akkor szerintem így kéne kinéznie: a beömlőnyílásban reflektor kellene, az aljáról a négyszögletes puklit le kell csiszolni, a hátára nem kell a késantenna és nem hordoz függesztményt, és az oldalsó KP féle féklapok jók.
Ha hülyegéet gondolok kérlek javítsatok ki.
Kferro 513130 2011. március 24. 22:22
Válasz erre
Köszi!

Megnéztem az általad ajánlott képeket, s nagyon jó volt benne, hogy a szárnytőről van egy jó metszettrajz a törzsbekötésnél. Viszont probléma, hogy formában sok eltérés van az eddigi rajzaimhoz képest. Pl. a gép orra másmilyen formájú...
merciboy 513129 2011. március 22. 10:07
Válasz erre
Kferro 513128 2011. március 21. 08:48
Válasz erre
Igen, meg is van, de sajnos a fotók a pontos méretezéshez nem megfelelőek. Ezért lenne szükségem tervrajzokra.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43.